magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Mexikóban

Egy hiteles történetem, melyet hiteles forrásból hallottam.

Apám ismerősével történt ez Mexikóban kb. 50 éve. A Mexikói Egyetemen tartott előadást a magyar reformokról, azaz ez 1968-ban, vagy 1969-ben lehetett.

Rögtön feltűnt neki az első sorban egy sétálóbotos öreg ember, aki figyelmesen hallgatta az előadást és jegyzetelt is. Mivel elég ritka egyetemi előadáson 80-éves emberek jelenléte, hát furdalta is a kiváncsiság, s előadás után odament hozzá érdeklődni, hogy miért van itt.

Az öregember ezt mondta:

  • Bár magam nem vagyok kommunista, nagyon érdekel a kommunista mozgalom története, elmélete, gyakorlata. Végülis személyesen is érintett vagyok a kérdésben, orosz nemzetiségű vagyok, bár már 50 éve emigrációban élek. Engedje meg, hogy bemutatkozzam, nevem Kerenszkij.
  • Ön esetleg rokona annak a bizonyos Kerenszkijnek?

Öregember erre elmosolyodott:

  • Én vagyok az a bizonyos Kerenszkij...

Ezek után persze az előadó másopercekig nem tudott szóhoz jutni a meglepetéstől.

Címkék: politika
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr1013998916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2018.05.26. 13:46:33

Hasonló, de bulvársztori az én környezetemben is megesett, egy magyar lány elment pasizni egy diszkóba, leszólította az első szembejövőt: "Tudod, hogy nagyon hasonlítasz Jean Claude van Damme-ra?" - '"Hogyne tudnám hiszen én vagyok az" (mint utólag kiderült, a dizsi is az övé volt.)
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása