magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Drog

Manapság egyre több országban liberalizálják a droghasználatot.

A liberális uraságok utolsó reménysége: hülyévé drogozni a népet, hátha így tovább marad a jelenlegi piszkos rendszer.

A drogozókat egyébként meg tudom érteni. Bár én magam sose éltem vele, de mondjuk részeg már voltam (ritkán azt is, alapvetően antialkoholista vagyok, még vendégségben se szoktam inni), szóval értem mi a cél: az az anyagiatlannak tűnő élmény, hogy kiszakadunk a terhekből.

Más drogozás helyett extrém sportot űznek, esetleg 200 km/h sebességgel száguldanak, vagy állandó szexuális kalandokat hajhásznak.

Bevallom, a száguldás még engem is képes felizgatni. Tudom persze, ezek hamis élmények, nem hoznak semmit a valóságban.

A szellem repülése az egyetlen módszer, de ahhoz meg nem kell anyagi elem. Bár az ősi kultúrákban is voltak ehhez anyagi eszközök, de csak kevés kiválasztott élt vele: a sámán révülését csak beindította, de a fő utat maga a szelleme tette meg. A legmagasabbra azonban az a szellem repül, melynek nem kell anyagi elem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr2414313271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása