magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Mire fel a térdepeltetés?

Nincs jobb terepe a politikai vagy világnézeti harcnak, mint amikor mi állapítjuk meg mi legyen a terep, hogy nézzen ki. Lásd a focimeccsen adottság, hogy mik a játék szabályai, hol van a kapu, mik a méretei, stb., mindezen senki se harcol, mert aki játszani kezd, az eleve ezekkel az adottságokkal számol.

Aztán a csapatok persze harcolnak egymással, de nem azon, mik legyenek a szabályok. Hanem a szabályok alapján elérhető győzelemért.

Vegyük mondjuk a zászlófelvonást, a himnuszt. Az is tiszteletet tanúsít, aki esetleg az adott ország ellen érzelmekkel bír. Vagy azon se illendő gúnyolódni, hogy az amerikaiak rendszeresen szívre teszik a kezüket az amerikai himnusz alatt, pedig nálunk ez furcsán hat.

A BLM-térdepeltetés valódi célja: a térdepelést a normalitás, a semleges magatartás részévé tenni. Azaz legyen egy szimpla normális szokás, amin akkor se szabad felháborodni, ha nem értünk egyet vele. Aztán egy idő múlva mindenki letérdel, hiszen ez illemszabállyá válik, mint ahogy akkor is sapkát veszünk fel a zsinagógában, ha nem is vagyunk zsidók.

Azaz itt magát a pályát akarják megváltoztatni az érdekeltek. Ezért is rendkívül alattomos ez a játék. S erre csak agresszívan lehet reagálni, azaz demonstratívan nem teljesíteni az elvárást, sőt gúnnyal élni.

Pontosan ezért támogatandó a kifütyülés. Hamis az a népszerű többségi magyar álláspont, hogy "én ellenzem mind a térdelést, mind annak kifütyülését", ez ugyanis a bűn és a bűnellenesség egybe mosása. Igenis fütyülni kell, míg szabad. Mert ha hagyjuk beépülni a térdepeltetést a normalitásba, már nem lehet fütyülni.

Mondok egy teljesen politikamentes példát arra, amikor valaki megpróbált új divatot teremteni. Amikor 20 éve még nem volt a rögzített magyar telefonszolgáltatás tulajdonosának mobilhálózatos érdekeltsége is, reklámkampányt indított a cég, hogy kimutassa, a rögzített telefon "valahogy" jobb, mint a mobil telefon. Ennek egyik eleme egy olyan tv-reklám volt, melyben egy 40 év körüli hölgy a mobilján beszél, majd hirtelen azt mondja "ez a téma nem mobilra való", aztán vágás, ugyanaz a hölgy immár otthon ül egy karosszékben és boldogan beszél a vezetékes telefonján. A kampány persze nem lett sikeres, hiszen azt még megérti az ember, mi az, hogy "nem telefontéma", azaz beszéljük meg személyes találkozó keretein belül, de ahhoz már nagyon ostobának kell lenni, hogy bárki elhiggye, vannak olyan témák, melyekhez nem jó a mobil, hanem vezetékes telefon kell.

 

180 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr6216589322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiskisutca 2021.06.15. 08:26:48

@Sadist:

"a "nagyvárosi , iskolázottabb, ès jómódú" réteg jellemzője a libernyákság, azaz az ostobaság, erkölcstelenség és mentális defektek tömkelege.
A vidéki, általában konzervatív közösségek sokkalta befogadóbbak azokkal szemben, akik hajlandóak a közösség értékeit magukévá tenni. A gyökér városi libernyákok meg csak hangoztatják, hogy befogadóak, valójában szarnak az egészbe"

Én is így látom.
A nagyvárosok mágnesként gyűjtik a sok perverzt, de lehet normálisnak maradni nagyvárosban is. A vidékre meg belterjesség jellemző, az sem túl egészséges.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 08:29:22

@kiskisutca:

Amikor Pátyon laktam, az egyik választáson az volt az érv z egyik jelölt ellen, hogy nem igazi pátyi, azaz "jöttment", mert az egyik nanyapja zsámbéki.

Semmi etnikai, vallási eltérés Páty és Zsámbék között. MIndkettő színmagyar, kevés elnagyarosodott svábbal, s a lakosság 80 %-a ref., 20 %-a katolikus.

S a távolság köztük 7-8 km.

chrisred 2021.06.15. 08:33:06

@Sadist: Vagyis az istentiszteletnek sincs köze az isten tiszteletéhez.

chrisred 2021.06.15. 08:34:52

@midnight coder: A finnek a történelmük java részében gyarmatiak voltak.

chrisred 2021.06.15. 08:38:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Legközelebb az ellenfél himnuszát fogják majd provokációnak tekinteni. Bár az ír himnusz tényleg provokáció, csak éppen az angolokkal szemben.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 08:52:56

@chrisred:

A cél éppen ez: a térdepelés ne válhasson a normalitás részévé.

chrisred 2021.06.15. 09:00:08

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A cél az volt, nhogy a rasszista hatósági erőszak ne váljon többé a normalitás részévé. Az eszköz lényegtelen, ha másnak nem okoz kárt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 09:01:41

@chrisred:

Nem volt rasszista hatósági erőszak. S ha lett is volna, ez ellen nem hat a focista marháskodás.

Itt ez Sorosék harca a normalitás ellen. Az írek letették voksukat Sorosra.

chrisred 2021.06.15. 09:04:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Nekem nem tűnik hatástalannak a focisták térdelése, ha már majdnem öt éve Trumptól kezdve egészen a fociultrákig hőbörög miatta az abnormalitás.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 09:09:21

@chrisred:

Ez háború. S mindenki választ magának oldalt.

Ők térdelnek és rasszistáznak, mi állunk és fütyülünk.

midnight coder 2021.06.15. 09:33:48

@Boldeone Bull: "de az idegenellenessèg ès a rasszizmus szerintem ma már beteges , hisztèrikus szintre jutott Magyarországon , ès erre a kormánypolitika is rátesz egy lapáttal , meg úgy enbloc a korszellem"

Ez az egész BLM-esdi és letérdelõsdi egy, a fehérek elleni neonáci mozgalom része. Ezt fehérként támogatni kb. olyan, mintha anno a zsidók építették volna önként és dalolva a koncentrációs táborokat.

Boldeone Bull 2021.06.15. 09:57:03

@midnight coder: A legtöbb fehèr BLM- aktivista , nagyvárosi , fehèr , relatíve magasan iskolázott fitatal ( 66%)
Olyan emberek , aki èppen az ellenkezőjèt gondolják mint a nácik: sokan közülük a totális egyenlősèg társadalmának hisznek , az afroamerikai polgárjogi ebben egy rèsz
A BLM tüntetők többsège fehèr :
www.prnewswire.com/news-releases/new-report-reveals-demographics-of-black-lives-matter-protesters-shows-vast-majority-are-white-marched-within-their-own-cities-301079234.html

Maguk a fehèr emberek egy jelentős rèsze , sőt , többet mondok , a közèp ès felsőbb osztályok, 18-30 közötti , progresszív és iskolázott gyermekei utálták meg a legjobban az amerikai rendszert!

chrisred 2021.06.15. 09:58:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ők térdelnek, mi vigyázzban állunk és a rasszizmus elleni jewlképre mutatunk, ti fütyültök.

chrisred 2021.06.15. 10:01:34

@midnight coder: Ja, persze, a többségi zsidó társadalom Németországban. Más vicces hasonlatod nincs?

Amúgy nincs merszed a BLM mozgalmat a cionista mozgalomhoz hasonlítani, pedig jellegében ahhoz hasonlított.

Boldeone Bull 2021.06.15. 10:12:29

@kiskisutca: Szerintem csak humanizálni lehet ezt a véres versenyt, megszüntetni nem."

Nyugtat - Európán legfejlettebb rèszein azért elèg jól sikerült megszünteti (persze, van ahol nem , pl èppen Írországban )

Pl Nèmetországban már majdnem teljesen kiveszett a nemzeti identitáshoz kötődès ès a genetikailag determinált faji\törzsi versenyharc
Ezt a pártok nèpszerűsège is jól mutatja : a progresszív vonal van jelentős társadalmi többsègben ès az is erősödik , nem az AFD , pedig a migráció valóban hatalmas mèreteket öltött ès annak árnyoldalai is...
Az átlag nèmet sokkal nyitottabb ès liberálisabb gondolkodású , mint az átlag magyar ...Ott elfogadta a többsèg , hogy egy multiulturális társadalom alakult ki, ennek megfelően szerveződik a gondolkodás ès a politikai rendszer

kiskisutca 2021.06.15. 10:12:56

@Boldeone Bull:

"nagyvárosi , fehèr , relatíve magasan iskolázott fitatal"

Én értem, hogy lenézik a white trash-t, meg a redneck-eket, de miért hiszik, hogy az egy-két médiában futtatott feketén túl a többségi feketék jobb fejek, mint a white trash?
(Fiatalság, bolondság.)

kiskisutca 2021.06.15. 10:15:49

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Ez háború. S mindenki választ magának oldalt."

A háborúban is több oldal van. Pl. Baltikum, Litvánia, Lengyelország az I. vh után.

chrisred 2021.06.15. 10:16:39

@Boldeone Bull: A németek számára mindig is mást jelentett a nemzeti identitáshoz való kötődés, mint mondjuk a franciáknak.

kiskisutca 2021.06.15. 10:17:55

@Boldeone Bull:

"Ott elfogadta a többsèg"

Ez nem biztos, max. ráhagyja.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 10:30:31

@chrisred:

Nem, a cionisták azt vallották, a zsidók önálló nemzet voltak és ismét annak kell lenniük. S mindenki menjen haza Palesztínába.

A BLM hol hirdeti, hogy legyen önálló amerikai néger nemzet, majd térjenek haza Afrikába?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 10:33:12

@chrisred:

A fütyülés békés nemtetszés nyilvánítás a térdepelés erőszaka ellen.

Nézd meg a neten az ír lapokat az ügy kapcsán. Kb. az az vélemény, hogy a magyarok rasszista bunkók, ezért nem térdeknek, meg Mo. máig szovjet szellemben él, ezért szavaznak a csőnya magyarok a fasiszta Orbánra.

chrisred 2021.06.15. 10:41:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A cionisták saját államot akartak, de
1. nem volt egységes álláspont, hogy hol legyen, eredetileg Európában akarták
2. nem volt olyan célkitűzés, hogy minden zsidó térjen haza a zsidó államba. Éppen ellenkezőleg, a cionizmus másik fő clkitűzése a zsidó érdekek vlédelme volt az egész világon

Összességében a cionizmus lényege az asszimiláció elleni küzdelem, ebben olyan, mint a BLM.

chrisred 2021.06.15. 10:45:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Nem igaz, ez teljesen alaptalan ferdítés. Az írek egyáltalán nem foglalkoztak azzal, hogy a magyar válogatott nem térdelt le, nem nevezték a magyar játékosokat rasszista bunkónak.

A fütyülés támadás a véleménynyilvánítás szabadsága ellen, a vigyázban állás és a jelképre mutatás pedig maga a véleménynyilvánítás szabadsága melletti kiállás.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 10:55:24

@chrisred:

BLM az asszimiláció ellen küzd? Mikor mondtak ilyet? Eleve már asszimiláltak! Az amerikai négerek amerikaiak, angol nyelvűek, keresztények.

chrisred 2021.06.15. 11:06:39

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: És? Herzl Tivadar is egy asszimilált zsidó családba született.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 11:26:41

@chrisred:

Így igaz. Majd kiasszimilálódott.

De hol van ilyen törekvés az BLM-ben?

chrisred 2021.06.15. 11:51:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A végső cél a fekete emberek teljes felszabadulása."

chrisred 2021.06.15. 11:57:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ilyesmi szóba sem került, arról volt szó, hogy az asszimiláció elutasítása a közös.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 12:26:24

@chrisred:

Mi köze a felszabadulásnak az asszimiláció elutasításához?

chrisred 2021.06.15. 12:39:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: brooklyneagle.com/articles/2020/07/13/opinions-observations-what-the-black-lives-matter-movement-means-for-black-immigrants/

"The stories of Ayiana Jones, Shantel Davis, Rekia Boyd and Breonna Taylor could have been my story, my sister’s story, my mother’s story. Assimilation does not protect us. The stories of Eric Garner, Freddie Gray, Ahmaud Arbery and George Floyd could have been my father’s story, my uncle’s story, my grandfather’s story. Assimilation does not protect them."

Boldeone Bull 2021.06.15. 12:43:51

@kiskisutca: Ott elfogadta a többsèg"

Ez nem biztos, max. ráhagyja.

- Ha nem így lenne , akkor mièrt nem szavaznak az AFD- re a nèmetek ? A lehetősèg adott lenne, hogy antimigráns irányba kormányozzák a nagypolitikát, az emberek mègis a progresszív szemlèletű pártokra szavaznak inkább , pedig már minden volt Nèmetorszagban a migránsok kapcsán , de úgy tűnik , az általános szellemisèg nem fordul olyan irányba, mint pl Magyarországon , vagy Lengyelországban : a társadalom alapvetően nyitottabb ès elfogadóbb mint Kelet- Közèp Európában

kiskisutca 2021.06.15. 12:56:26

@Boldeone Bull:

"a társadalom alapvetően nyitottabb ès elfogadóbb"

Mert gazdagabb és hamis biztonság érzetben van.

Boldeone Bull 2021.06.15. 13:04:35

@kiskisutca: Mièrt lenne hamis biztonságèrzetben ? A bevándorlók többsège , a jelentős többsège , ott is törvènytisztelő állampolgár , de a deviancia nyilván nagyobb hirverèst kap.
A migrációt senki nem tudja megállítani, azt szabályozni , terelni , tervezni lehet , de a homogèn társadalomba visszalèpni a nyugati országokban már nem lehet
Ehhez igazodnak a társadalmi folyamatok, a közgondolkodas is

Boldeone Bull 2021.06.15. 13:19:33

@kiskisutca: A migráció valójában a közèp- európai , volt szoci országok irányába is gyorsul , ahogy fejlődnek , nő az èletszínvonal , a bèrek, ez egy termèszetes folyamat . Èn pl az ország második legnèpesebb városában èlek , egyre " multikultibb hely" , persze mèg nagyon az eljèn vagyunk a folyamatnak ,de már jönnek : vietnámiak, arabok, török, kínaiak ès nem mindegyik egyetemista , hanem gazdasági bevándorlók ..
A múltkor megkeresett egy vietnámi üzletember , aki vegyesiparcikk kiskereskedelemmel foglalkozik , hogy megvennè a házam , van egy házprojektem ,ami most kèszül. Megkèrdeztem üzletre kellene - e neki ,erre ő pedig azt válaszolta , hogy jönne mèg kèt család vietnámból ...Ezek lesznek jövőbeli trendek Magyarországon , szinte 100% hogy 10 èv múlva több külföldi lesz , 20 èv múlva pedig sokkal több ...

kiskisutca 2021.06.15. 13:36:56

@Boldeone Bull:

Összemosod a gazdasági bevándorlókat az illegális bevándorlókkal. Nem mindegy, hogy szabályozottan, ellenőrzötten történik a bevándorlás, vagy beözönlésszerűen. Az ausztrál modellt támogatom.

chrisred 2021.06.15. 13:42:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A protestkampányok általában nem szoktak javasolni semmi alternatívát. A migránsellenesek sem teszik.

chrisred 2021.06.15. 13:44:32

@kiskisutca: "Összemosod a gazdasági bevándorlókat az illegális bevándorlókkal. "

Ez nem két eltérő halmaz.

"Nem mindegy, hogy szabályozottan, ellenőrzötten történik a bevándorlás, vagy beözönlésszerűen."

Ez sem ellentétpár. Ez úgy hangzik, mintha a szórványos illegális határátlépést nem elleneznéd.

chrisred 2021.06.15. 14:11:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Harmadszor is leírhatom: az asszimiláció elutasításában.

chrisred 2021.06.15. 14:18:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A protestkampányok általában nem szoktak javasolni semmi alternatívát. A migránsellenesek sem teszik.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.15. 14:20:15

@chrisred:

Dehát hogyan lehet az asszimiláció ellen tiltakozni alternatíva nélkül? Ez nem olyan, hogy NEMet az atomra, hogy szimplán ne legyen atomenergia. Az aszzimiláció ellentéte nem lehet a semmi.

chrisred 2021.06.15. 14:30:16

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ennek ellenére nagyon sok protestkampány létezik mindenfléle aléternatíva nélkül.

Sadist 2021.06.16. 19:38:01

@Boldeone Bull: "Ez az állítás csak nagyon ritkán igaz !"

Hazudsz, nagyon gyakran igaz, szinte mindig.

"A deep south terültèn , az amerikai vidèken èlnek a legignoránsabb , katonai egyenruhákba öltözködő, automata fegyveres, szèlsősèges politikai eszmèk hívei, a világösszeesküvès - hívők, azok akik leginkább előítèletes, gyakran explicit rasszista emberek
A nagyvárosi környezet - ezzel szemben sokkal elfogadóbb , sokkal toleránsabb"

Megint csak hazudsz, automata fegyvere nagyon kevés embernek lehet, baromi szigorú engedélyhez kötött.
A nagyvárosi emberek meg nem elfogadók és toleránsak, hanem egyszerűen leszarják a másikat vagy egyenesen intoleránsak.

"Minèl inkább iskolázottabb valaki, ès nagyobb lèlekszámú települèsen èl, annál nagyobb esèllyel szavaz valamely liberális(abb) , Fidesz a falvakban a legerősebb , az alacsonyabb iskolai vègzettsèggel rendelkezők körèben"

És ez mire érv, nácikám? Bármibe mernék fogadni, hogy valami kora huszonéves, nyápic, belpesti, szójalattét szürcsölgető, bölcsészdiplomás, magát értelmiséginek és morálisan feljebbvaló intoleráns kis gyökér vagy.

Sadist 2021.06.16. 19:41:20

@Boldeone Bull: "A faji diszkrimináció pedig egy valós problèma az USA- ban , erről számos átfogó szociológiai tanulmány ès felmères született"

Akkor valós tanulmányt linkelj, ne egy liftben eleresztett fing szintű felmérést, amiben arra kérdeztek rá, hogy úgy ÉRZIK-E, hogy valamilyen diszkrimináció éri a kisebbségeket!

Sadist 2021.06.16. 19:51:16

@Boldeone Bull: "ès ez akkor igazolja a rendőrsègi túlkapásokat, gyilkosságokat , vagy az afroamerikaiakkal szembeni diszkriminációt mèltanytalan bánásmódot ?"

A feketékkel szemben elkövetett rendőri túlkapások aránya semmivel se nagyobb, mint az egyéb etnikumúakkal szemben elkövetettek. Valójában alacsonyabb is, mert ha egy fehérrel szemben alkalmaznak túlzott erőszakot, még a városi híradóba se fog bekerülni, viszont ha egy feketét a szokásos rendőri eljárás szerint a földre visznek és közben drogtúladagolásban leáll a keringése, akkor egy órán belül az egész világ tudni fog róla és legalább egy évig tartó zavargások, fosztogatások, gyilkosságok fogják követni.

"Vdèken ugyanolyan , ha nem erősebb a szegregáció, mint a városokban , csak annyi a jelentős különbsèg , hogy a "városi" lakosság általában a fekete közössègek irányában jobban elfogadó."

Attól, hogy milliószor megismételsz egy hazugságot, még nem lesz igaz.

"A demokrata párt fehér szavazó is jellemzően a nagyvárosi szuburbanizációk jómódú ès progresszív gondolkodású lakosaiból kerülnek ki."

A demokraták mind ostoba, erkölcstelen gyökerek. A baloldaliság mentális betegség.

Sadist 2021.06.16. 19:54:37

@Boldeone Bull: "Amerikában jóval nagyobb kultusza van a fèlkatonai jellegű szerzeteknek, ezt ha èltèl volna kint , tudhatnád . Illetve a fegyvertartás alkotmányos jog ( 2. Amendment)"

Hú de tájékozott valaki. Azt mégsem tudtad, hogy civilnek gyakorlatilag nem lehet automata fegyvere.

"Èn az embertelensèggel ès a cinizmussal szemben lèpek fel, te viszont cinikus vagy : előítèleteid vannak az afroamerikaikkal szemben ! "

Előítéletességről csak esetedben beszélhetünk, nácikám, szerinted ostoba bunkók a vidékiek, kisebb településen élők, nem szerintünk.

Sadist 2021.06.16. 19:56:16

@Boldeone Bull: "Honnan tudod, hogy a tèrdeplők miben hisznek ? Másrèszt , mi jogod van őket megítèlnil? Nagyjából semmi!"

Mindenkinek alapvető joga véleményt mondani bármiről. Persze nálatok nácikoknál ez úgy hangzik, hogy mindenkinek joga van véleményt nyilvánítani, ha az egyezik a miénkkel.

Sadist 2021.06.16. 19:58:13

@Boldeone Bull: "A tèrdeplő focisták embersègesek, Ti viszont az emberetelen bunkók , a fütyülők prókátorai vagytok!"

A térdelő focisták nem emberségesek, hanem ostoba gyökerek. Takarodjanak a kurva anyjukba politikai véleményt nyilvánítani, ne a pályán (gyakorlatilag a munkahelyükön) faszkodjanak.

Sadist 2021.06.16. 20:02:09

@Boldeone Bull: "Más emberek -különösen ha vendègek- tiszteletadását nem illik kifütyülni , ezt akárhogy nèzzük , alpári bunkóság !"

Ha valaki a munkahelyén nem a munkájával foglalkozik, nem az adott helynek megfelelően viselkedik, azt elküldeni a picsába nem alpári bunkóság.

Sadist 2021.06.16. 20:04:50

@Boldeone Bull: "Az írek nem erőszakoskodtak senkivel és nem is kèrtek senkit hogy tèrdeljen ...Ezt a kb 2 perces " aktust " mièrt nem lehetett csendben vègighallgatni ?"

Politikai állásfoglalás és aktivistáskodás nem a focipályára való. Pont. Az olimpiai bizottságnak szerencsére volt esze és kitiltották a BLM-et, a térdelést és minden hasonló gyökérséget az olimpiai játékokról.

Sadist 2021.06.16. 20:07:01

@Boldeone Bull: "Èppen olyan , hogy valami analóg dolgot mondjak, mint a kommunista mozgalmak: erőszakos hatalomátvètelt , forradalmat hirdettek anno , azaz veszèlyesek voltak a fennálló társadalmi rendre"

Az ugye megvan, hogy a BLM is egy ilyen szélsőbalos, erőszakos mozgalom, aminek nem titkolt célja a teljes nyugati kultúra és társadalom lerombolása?

Sadist 2021.06.16. 20:07:38

@chrisred: Kevered a szezont a fazonnal.

Sadist 2021.06.16. 20:10:09

@chrisred: "A cél az volt, nhogy a rasszista hatósági erőszak ne váljon többé a normalitás részévé."

Már rég nem az, lehet pezsgőt bontani és ünnepelni.

Sadist 2021.06.16. 20:12:56

@Boldeone Bull: "A legtöbb fehèr BLM- aktivista , nagyvárosi , fehèr , relatíve magasan iskolázott fitatal ( 66%)"
"Maguk a fehèr emberek egy jelentős rèsze , sőt , többet mondok , a közèp ès felsőbb osztályok, 18-30 közötti , progresszív és iskolázott gyermekei utálták meg a legjobban az amerikai rendszert! "

És ez megint mire érv? Ezek mind megvezetett idióták. Te komolyan azt képzelted, hogy az iskolázottság élettapasztalatot és bölcsességet is ad?

Sadist 2021.06.16. 20:17:17

@Boldeone Bull: "a társadalom alapvetően nyitottabb ès elfogadóbb mint Kelet- Közèp Európában "

És ennek megfelelően pusztulnak is szépen kifele, helyükre pedig jönnek a más kultúrájú nem keresztények.

Sadist 2021.06.16. 20:21:54

@Boldeone Bull: "Mièrt lenne hamis biztonságèrzetben ? A bevándorlók többsège , a jelentős többsège , ott is törvènytisztelő állampolgár , de a deviancia nyilván nagyobb hirverèst kap."

Csak ott van a bibi, hogy Ahmed a határt átlépve nem akasztja szögre a kultúráját és asszimilálódik, hanem hozza magával a saját törvényeit és azok szerint lesz törvénytisztelő. A sharia meg mondjuk úgy nem vall valami progresszív és liberális nézeteket pl. a nők egyenjogúságával vagy a más vallásúak tolerálásával kapcsolatban.

Sadist 2021.06.16. 20:28:18

@chrisred: "A protestkampányok általában nem szoktak javasolni semmi alternatívát. A migránsellenesek sem teszik."

Dehogynem. A migrik szépen asszimilálódjanak vagy pedig maradjanak otthon a saját pöcegödrükben.
A "migránselleneseknek" nem az a bajuk, hogy más országokból jönnek bevándorlók, hanem az, hogy úgy akarnak Európában/USA-ban/egyéb fejlett országban élni, hogy közben megtartják azt a kultúrát, ami miatt a szülőhazájuk pöcegödör lett.

chrisred 2021.06.17. 08:27:27

@Sadist: A tények mást mondanak.

chrisred 2021.06.17. 08:28:18

@Sadist: Vagyis nincs alternatíva.

Sadist 2021.06.17. 18:07:17

@chrisred: "A tények mást mondanak."

Nem, a tények pontosan ezt mondják.

Sadist 2021.06.17. 18:08:56

@chrisred: Mi az, hogy nincs alternatíva? Két alternatívát is mondtam, asszimiláció, vagy pedig maradjanak otthon és ne akarjanak más országokból is pöcegödröt csinálni.

chrisred 2021.06.18. 08:00:17

@Sadist: Nem, a tények semmi ilyesmit nem mutatnak.

chrisred 2021.06.18. 08:02:22

@Sadist: Ez semmi, nem alternatíva. Az a szöveg, hogy legyen asszimiláció, annyi, mintha a betegnek azt mondanád, hogy gyógyuljon meg, ahelyett, hogy gyógymódot javasolnál. A "maradjanak otthon" pedig maga a migránsellenesség, nem pedig altternatíva hozzá képest.

Sadist 2021.06.18. 17:48:36

@chrisred: De, a tények szerint nyoma sincs rendszerszintű rasszizmusnak, feketék elleni diszkriminációnak a rendőrség részéről.

Sadist 2021.06.18. 17:52:46

@chrisred: "Ez semmi, nem alternatíva. Az a szöveg, hogy legyen asszimiláció, annyi, mintha a betegnek azt mondanád, hogy gyógyuljon meg, ahelyett, hogy gyógymódot javasolnál."

Az asszimiláció maga a gyógymód, te szerencsétlen.

"A "maradjanak otthon" pedig maga a migránsellenesség, nem pedig altternatíva hozzá képest."

Nem migránsellenesség, hanem legfeljebb migrációellenesség lehetne. Aki betartja a bevándorlásra vonatkozó szabályokat és felveszi az európai szokásokat, magáévá teszi az európai alapértékeket és kultúrát, azt szeretettel várja Európa.

chrisred 2021.06.19. 05:40:01

@Sadist: Ezek a tények számomra nem imsertek.

chrisred 2021.06.19. 05:42:34

Az asszimiláció nem gyógymód, hanem a végeredmény. Arról fogalmad sincs, hogyan lehetne elérni.

"Nem migránsellenesség, hanem legfeljebb migrációellenesség lehetne. "

A kettő egy és ugyanaz. Ha nincs migráció, akkor migránsok sincsenek.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.19. 08:35:17

@chrisred:

Az eredeti kérdés az volt: lehet-e asszimilációellenesnek lenni alternatíva felmutatása nélkül?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2021.06.19. 09:52:58

A következő táblázat Moravek Gyula: Magyarország nemzetiségei című kötetéből való. Az okosoknak szomorúan érdekes lesz, a hülyék meg valószínűleg még a számokat sem fogják tudni értelmezni.

FÜGGELÉK
I. Nagymagyarország nemzetiségei az összeomláskor
Nemzetiség

A XVIII. szazad ota vandorolt be Regebbi lakos
német 1,901.000 1,200.000 (63⁰/0) 701.000 (36 9⁰%)
tót 1.946.000 30000 15% 1,646.000 (84 6⁰%)
román 2948000 15000 50% 1448000 49%
rutén 464000 150000 23% 314000 67%
horvát 182000 80000 44% 102000 56%
szerb 462000 400000 86% 62000 13%
bunyevác, sokác 88000 88000 100%
vend 75000 3000 4% 72000 96%
bolgár 23000 23000 100%
cseh-morva 31000 31000 100%
lengyel 38000 20000 52% 8000 47%
cigány 109000 60000 55% 49000 45%
egyéb 10000 10000 100%

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.19. 09:58:55

@Deak Tamas:

Ez közismert. A kezdeti sokféléseg eltűnt a török idők kezdetére, nagyrészt magyarrá lett a nagy többség. S aztán a török idők után masszív bevándorlás indult.

Sadist 2021.06.19. 14:09:29

@chrisred: "Ezek a tények számomra nem imsertek."

Akkor ismerd meg: www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6080222/

Glokta 2021.06.19. 14:10:12

@chrisred: @Boldeone Bull: @kiskisutca: @vergyula: Én egyáltalán nem vagyok valami konzervatív, de azt kéne megérteni, hogy a fő probléma azzal van, hogy az UEFA engedélyezi a térdeltetést, miközben minden más politikailag megosztó állásfoglalást tilt.

Az az elv, hogy a sportba ne vigyük be a politikát (mert az egy csomó konfliktust generálna - ezt is látjuk itt) és ennek megsértéséért kemény büntetéseket szoktak kiszabni - de amikor a BLM-ről van szó, akkor kivételt tesznek, kvázi elfogadva az egyik politikai oldal álláspontját (vagyis hogy ez antirasszista tiltakozás).
Ettől a kettős mércétől joggal lehet undorodni.

Sadist 2021.06.19. 14:27:44

@chrisred: "Az asszimiláció nem gyógymód, hanem a végeredmény. Arról fogalmad sincs, hogyan lehetne elérni."

Nem, a végeredmény egy egészséges európai társadalom, az odavezető út pedig az asszimiláció. Amit pedig úgy lehet elérni, mint ahogy fentebb is írtam: a bevándorlóknak el kell fogadniuk és magukévá tenniük az európai értékeket és kultúrát, gyk. nincs többé világi ügyekbe beavatkozás vallási alapon, nincs többé nők másodrendű állampolgárokként kezelése, nincs többé önbíráskodás sharia alapján, stb.
Vagyis végre ők is átesnek a felvilágosodáson és szekularizáción, vagy pedig takarodjanak innen. Ha Rómában vagy, viselkedj úgy, mint a rómaiak, egyáltalán nem bonyolult.
Senkinek nem kötelessége a saját értékeit, kultúráját, tulajdonát feladni, csak hogy ne kerüljön konfliktusba az európaisággal teljesen inkompatibilis migránsokkal.

Sadist 2021.06.19. 14:35:57

@Glokta: "azt kéne megérteni, hogy a fő probléma azzal van, hogy az UEFA engedélyezi a térdeltetést, miközben minden más politikailag megosztó állásfoglalást tilt."

A büdös életben nem fogják megérteni, a szélsőbalos lipsik mindenhez tapsikolnak, ami a saját beteg ideológiájukkal egyezik, hírből se ismerik, hogy mi az a következetesség, objektivitás és pártatlanság.
Bezzeg ha valamilyen sporteseményen vagy rendezvényen pl. a fidesz a saját ideológiáját propagálná, akkor visítanának, mint a leszúrt pengős malac.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.19. 14:37:16

@Glokta:

Pont ez a lényeg. Ki akarják erőszakolni, hogy egyes nekik fontos eszmék ne számítsanak politikának.

Nekem már a rasszizmus elleni kiállás sem oké. mert az is politika. Komolyan: miért ne lehetne egy focista éppenséggel rasszista, ez mennyiben gond a sportban?

Glokta 2021.06.19. 14:57:02

@Sadist: "Bezzeg ha valamilyen sporteseményen vagy rendezvényen pl. a fidesz a saját ideológiáját propagálná, akkor visítanának, mint a leszúrt pengős malac."
Igen, amikor a Nélküledre nem állt fel Miklósi Gábor és emiatt a teljes kormánymédia meghurcolta, akkor még tökéletesen értették.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2021.06.19. 18:19:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: igen, én csak az asszimiláció meg bevándorlás témaköréhez segítettem volna némi fényt pislákoltatni, hogy például a magyarok milyen jól is jártak mindkettővel.

chrisred 2021.06.20. 06:00:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Nem, az eredeti állítás az volt, hog a protestkampányok úgy is működnek, ha nem állítanak fel semmi alternatívát annak a helyébe, ami ellen tiltakoznak.

chrisred 2021.06.20. 06:05:38

@Glokta: "Én egyáltalán nem vagyok valami konzervatív, de azt kéne megérteni, hogy a fő probléma azzal van, hogy az UEFA engedélyezi a térdeltetést, miközben minden más politikailag megosztó állásfoglalást tilt."

Ez mondjuk nem igaz, mert a rasszizmus elleni egyéb tiltakozási formákat is engedélyezi, például az MLSZ elég ködös "a gyűlölet nem pálya" kampányát, sőt, maga az UEFA is kampányol a rasszizmus ellen.

chrisred 2021.06.20. 06:08:14

@Sadist: Továbbra is azt táncolod körbe, hogy a migránsellenesség egy negatív irányú, tagadó állítást fogalmaz meg, mármint hogy ne legyenek migránsok.

chrisred 2021.06.20. 06:09:27

@Sadist: Ez elég kevés egy általános állítás bizonyításához.

Sadist 2021.06.20. 11:35:51

@chrisred: "Továbbra is azt táncolod körbe, hogy a migránsellenesség egy negatív irányú, tagadó állítást fogalmaz meg, mármint hogy ne legyenek migránsok."

Te meg továbbra is értetlenkedsz/direkt trollkodsz és összemosod a legális, társadalmat gazdagító és az illegális, asszimilációra képtelen migránsokat. Ha nem vagy képes megérteni, amit fentebb már részletesen leírtam, akkor javaslom, hogy helyeztesd magad gyámság alá.

Sadist 2021.06.20. 11:38:49

@chrisred: "Ez elég kevés egy általános állítás bizonyításához."

Idáig semmi mást nem csináltál, csak szokásos szélsőbalos propaganda paneleket puffogtattad, az általam linkelt hard proof statisztika pontosan végtelenszer több, mint amivel eddig te előálltál, úgyhogy innentől befe téma van.

chrisred 2021.06.20. 11:47:21

@Sadist: Ezt nem te döntöd el.

chrisred 2021.06.20. 11:50:59

@Sadist: Összevissza beszélsz. Azt kellett volna valahogy bizonyítanod, hogy a migránsellenesség tartalmaz egy negatív irányú követelésen kívül más alternatívákat is, miután ezzel befürödtél, összezagyválod a migránsellenes propagandaelemeket. Amivel csak azt bizonyítod, hogy a migránsellenesek nem csak a migránsok ellen vannak, hanem mindenki ellen, aki nem migránsellenes.

chrisred 2021.06.20. 11:57:33

@Sadist: Most már kétszer többször, mint aminek értelme lett volna.

Glokta 2021.06.20. 15:49:53

@chrisred: Azt kéne megérteni, hogy annak tekintetében van egy politikai vita, hogy a térdelés a rasszizmus ellen szól-e vagy nem, míg az UEFA gyűlölet elleni kampánya kapcsán nem. Az egyik nem való a focipályákra, a másik igen.

Mondjuk szerinted mi történne, ha a magyar válogatott "Kiállunk a nemzeti kisebbségek jogaiért" felirattal a mezén állna ki? Ők is (a térdelőkhöz hasonlóan) mondhatnák, hogy ez nem politikai állásfoglalás, hiszen az EU-ban alap, hogy a nemzeti kisebbségeknek vannak bizonyos jogaik.
Az azonban egészen biztos, hogy a románok ezt nem így értelmeznék.
Engedélyezné szerinted az UEFA? Nem, nem engedélyezné, egyébként helyesen, mert ez egy politikailag megosztó téma, és a politika nem való a pályára.

Glokta 2021.06.20. 15:52:40

@chrisred: jobban belegondolva azt se mondanám, hogy az UEFA gyűlölet elleni kampánya mindenképp a pályákra való lenne (ez vitatható), de ott arról van szó, hogy a sportszövetség kiáll univerzális értékekért (a gyűlölet ellen).

A BLM vagy az általam hozott magyar válogatottos példa esetén nem egyértelmű az értelmezés, ez a gond, ezek politikai témák, amiket nem kéne bevinni a sportba.

chrisred 2021.06.20. 17:22:14

@Glokta: Na de csak az ellenzők kötik a térdelést a BLM-hez (vagyis tulajdonképpen ők csinálnak belőle politikai kérdést), a térdelők egy, a BLM előtt évekkel elkezdett gesztust gyakorolnak, ami közismerten a rasszizmuson alapuló hatósági erőszak ellen irányult. A te példád ott bukik meg, hogy a futballszövetségek szabályzatai explicite tiltják a mezfeliratozást a szponzorációs felületek kivételével, a térdelést meg nem.

Delhiböjtje 2021.09.10. 16:32:46

@chrisred:

buta kis makkancs, nem évekkel ezelőtti a gesztus, hanem évtizedekkel ezelőtti, legkésőbb 68-tól gyakorolt. koppantál
bukta kis makkancs, a rasszizmuson alapuló hatósági erőszakot tényekkel cáfolták, koppantál. ahogy azzal is hogy te csak buta panelmantrázó vagy, nulla tényt prezentáltál. koppantál
BLM-hez: ugyanazon fehérellenes, hazugságokra alapuló ideológia keretében működik mindkettő, majd ténylegesen össze is fonódott a blm-mel (ők is használták, a térdelők egy része is arra hivatkozik stb), szóval ne hazudozz buta makkancs
a térdelést nem tiltják: ja, explicite nem tiltott akkor már csináljuk, hát bocs, ezt számos ballerka témára is lehetne alkalmazni, il. véletlenül sem a szabályozás a hülye
mennyire kis buta fostroll vagy te, édes istenem
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása