magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Az független ami kizárólagosan az övék

Az független ami az övék, s ami egyben kizár minden ellenvéleményt.

Dánia és Anglia fontolgatja a kilépést a FIFA-ból, mert az nem akarja engedni a meccseken a focival nem kapcsolatos megnyilvánulásokat.

Mi lenne ellenkező esetben? Mondjuk ha valaki a mi oldalunkról kitalálná, hogy ezentúl minden úszóversenyen keresztet kell vetni medencébe ugrás előtt. Röhögés, nevetségessé tétel. S még igazuk is lenne, mert tényleg minek kellene keresztet vetni kötelező jeleggel egy sporteseményen. S ha mondjuk valaki "le az ateista hamis tanokkal!" feliratot akarná viselni? Elmondanák neki, teljes joggal, ez nem hittérítő esemény, hanem úszóverseny, máshol küzdjön az ateizmus ellen.

Ugyanez a Twitter ügye. A platform lazított a cenzúrán, ez felháborodást kelt a progresszív körökben. Ők ugyanis olyan "szólásszabadságot" akarnak, melyben más nem szólalhat meg. Hiszen az ellenvélemény nem legitím vélemény, hanem "visszaélés" a szólásszabadsággal.

Ez a fő elvi különbség a két oldal között. A liberális/progresszív oldal mindent ki akar sajátítani, az ellenvéleményt nemcsak ellenségesnek állítja, hanem egyenesen nemlétezőnek. Lásd a mai magyar ballib konszenzust, mely szerint a nem-ballib médiák nem médiák, a nem-ballib újságírók meg nem újságírók. Ahogy a szakértő is csak az, aki velük egyetért, mindenki más kontár. Meg csak a ballib humorista igazi humorista. Az ellenvélemény nem is ellenvélemény, hanem a rendszeren kívül álló illegitím valami. A magyar 2010 előtti világ pont ez volt: a nem ballib megnyilvánulások egyszerűen ignorálva voltak. Amilyen a mai nyugati világ is.

Ezzel szemben az ellenoldal, a mi oldalunk sose viselkedik így. Mi a legellenszeves véleményt is elismerjük véleményként.

A ma élő legnagyobb orosz filozófus, Alekszandr Dugin mesélte pár éve. Moszkvában nyilvános vitát akart szervezni liberálisok és antiliberálisok között. Felkereste a legismertebb orosz liberális szervezeteket. A baj akkor kezdődött, amikor Dugin azt mondta, legyen a helyszínen 200 néző, fele-fele arányban. Amire a liberálisok azt mondták, ez igazságtalan lenne, hiszen "mellettetek van az egész államhatalom, a médiák nagyobb része, ez a látszólagos egyenlőség leplezné ezt". Dugin azt mondta, oké, akkor ti hívhattok 150 nézőt, mi meg 50-et. Az se volt jó, de a 180:20 arányt is még "igazságtalannak" mondta a liberális fél. Kiderült: csak akkor vállalják a vitát, ha mind a 200 néző az övék, azaz képesek teljesen kisajátítani a teret. Dugin megkérdezte, viccelnek-e, de erre teljes komolysággal azt a választ kapnta "mi a racionális, tudományos, szakszerű tényeket képviseljük, ti meg a propagandát és a ferdítést, indokolatlan tehát, hogy ti részt kapjatok, mert ha részt kaptok, akkor az már egy propagandaesemény lesz, nem vita".

71 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr1817986558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gery87 2022.11.26. 13:00:28

"Dánia és Anglia fontolgatja a kilépést a FIFA-ból, mert az nem akarja engedni a meccseken a focival nem kapcsolatos megnyilvánulásokat."

Az egyik legkorruptabb szervezet állítólag a FIFA.

"Ez a fő elvi különbség a két oldal között. A liberális/progresszív oldal mindent ki akar sajátítani, az ellenvéleményt nemcsak ellenségesnek állítja, hanem egyenesen nemlétezőnek....
Ezzel szemben az ellenoldal, a mi oldalunk sose viselkedik így. Mi a legellenszeves véleményt is elismerjük véleményként."

A jobboldal egyszerűen fakenews-nak állítja be és nevetséges marhaságként láttatja a neki nem tetsző véleményt!
Mások a módszerek.
A lényeg ugyanaz: "nekünk igazunk van ti tévedtek".

Az korszellem "progresszív".
Ezért van hogy a jobboldal csak reagál és nincs pl "kereszttel triggerelés úszóversenyeken" stb, a progresszíó meg burjánzik, terjed.

"A ma élő legnagyobb orosz filozófus, Alekszandr Dugin "

Miért nem lepődök meg hogy "legnagyobb" és "orosz."..:)

tűz fal 2022.11.26. 13:23:44

@Gery87:
"Dánia és Anglia fontolgatja a kilépést a FIFA-ból, mert az nem akarja engedni a meccseken a focival nem kapcsolatos megnyilvánulásokat."
- vö -
"Az egyik legkorruptabb szervezet állítólag a FIFA."

Ez mit változtat azon hogy a szivárványköcsögök cirkuszának semmi keresnivalója sporteseményeken? Nyilvánvalóan semmit, csak össze kellett rá görcsölni valamit ami szerinted hitelteleníti azt a normális hozzáállást, hogy a sport nem erre van.

"Ez a fő elvi különbség a két oldal között. A liberális/progresszív oldal mindent ki akar sajátítani, az ellenvéleményt nemcsak ellenségesnek állítja, hanem egyenesen nemlétezőnek....
Ezzel szemben az ellenoldal, a mi oldalunk sose viselkedik így. Mi a legellenszeves véleményt is elismerjük véleményként."
- vö -
"A jobboldal egyszerűen fakenews-nak állítja be és nevetséges marhaságként láttatja a neki nem tetsző véleményt!
Mások a módszerek.
A lényeg ugyanaz: "nekünk igazunk van ti tévedtek".

Megint egy általános, semmivel alá nem támasztott állítás. Soroljad a példákat, mire írta a jobboldal hogy fake news pedig nem volt az.

"Az korszellem "progresszív".
Ezért van hogy a jobboldal csak reagál és nincs pl "kereszttel triggerelés úszóversenyeken" stb, a progresszíó meg burjánzik, terjed."

A progresszió azért "burjánzik" és "terjed", mert a globalista szekta elfojtja az ellenvéleményt, ezért csak az látszik.

"A ma élő legnagyobb orosz filozófus, Alekszandr Dugin "
- vö -
"Miért nem lepődök meg hogy "legnagyobb" és "orosz."..:)"

Össze tudod rakni azt a 3 szót hogy "legnagyobb orosz filozófus"? Oroszok között a legnagyobb az szerinted mi lehet még? Német vagy Japán?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.26. 13:30:50

@Gery87:

"Az egyik legkorruptabb szervezet állítólag a FIFA."

Na és?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.26. 13:31:38

@Gery87:

"A lényeg ugyanaz: "nekünk igazunk van ti tévedtek"."

Nem, mert a egyik elfogadja, hogyvan más válemény, míg a másik nem.

tűz fal 2022.11.26. 13:33:04

Wellness szállodában emelték meg saját fizetésüket a pedagógus szakszervezet vezetői - aztán elmentek tüntetni...

metropol.hu/aktualis/wellness-szallodaban-emeltek-meg-sajat-fizetesuket-a-pedagogus-szakszervezet-vezetoi-video-873442/

Az élményfürdőhöz csatlakozó Hungaro Spa Hotel termálszállodában, ahol a szakszervezet vezetői nem spóroltak a tagok pénzén, a szakszervezet közös kasszájából átlag 50 ezer forintot fizettek a szobákért. Fontos volt számukra, hogy a saját maguknak megszavazott fizetésemelés és a kormánynak szóló követelések megfogalmazása közben bármikor igénybe vehessék a fürdő és az élményközpont kínálta lehetőségeket.

A történetnek sajátos bájt ad, hogy mindeközben a PSZ utcára vezényelte tüntetni tagjait és a szimpatizánsait Budapesten.

tűz fal 2022.11.26. 13:39:39

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Légyszives javítsd át a szöveget arra hogy "A ma élő legnagyobb afroamerikai transzgender filozófus, Alekszandr Dugin", mert a progresszíveknek elfogadhatatlan hogy orosz.

vasútihíd 2022.11.26. 15:50:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Pedig ez fontos tényező mert az ilyen liberális intézmények korrumpálhatósága rávilágít az ellenük folyatható harc egyik hatékony módjára

vasútihíd 2022.11.26. 16:34:48

@Gery87: Dugin kicsit hasonlít is bircára csak nem olyan kövér

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.26. 16:52:03

@vasútihíd:

Más típus azért. Ő skandinávabb típus. Bennem csak 12 % skandináv vér van.

vasútihíd 2022.11.26. 17:02:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Én az interneten taláható képek alapján mondtam ezt nem származás alapján és az is előfordul hogy más faji hátterű emberek is hasonlítanak kicsit egymásra

2022.11.26. 17:08:50

oké, és kapcsold be a magyar közszolgálati televíziót.

elmondom, hogy mik a hírek (kb. 2015 óta.) jönnek a migránsok. növekszik a nyomás. ma is valakinél kést találtak. kapcsoljuk a tudósítót. akin kívül senki sem látható. nagyon veszélyes a helyzet. és esetleg vannak vágóképek. ez az egyik hír.

a másik, hogy orbán viktor megvédi az embereket. a családokat.

a harmadik hír a magyar gazdaság már megint jobban teljesített. minden idők legjobb eredményét érték el valamiben valamihez viszonyítva emelkedés. ezt a szakértők is megerősítettlk.

a negyedik hír, hogy bezzeg a nyugat összeomlóban van. ezért, vagy azért, vagy amazért. a világban szinte mindenhol háborús és polgárháborús állapotok uralkodnak. csak magyarország a béke szigete.

és ez a hír nap mint nap. ez nem egyoldalú?

vasútihíd 2022.11.26. 17:09:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Szakáll szemüveg fejalak szemek persze képe válogatja éppen mennyire.

tűz fal 2022.11.26. 17:43:38

@vasútihíd:
"Pedig ez fontos tényező mert az ilyen liberális intézmények korrumpálhatósága rávilágít az ellenük folyatható harc egyik hatékony módjára"

Szándékosan hagyják vagy egyenesen segítik pozíciókba a korrupt férgeket, mert azok zsarolhatók ha kell. Megvásárolhatók, de ha valamiért mégis szembe akarnának helyezkedni a gazdáikkal, akkor zsarolhatók is.

tűz fal 2022.11.26. 17:44:20

@cvsvrs:
És szerinted nem jönnek a migránsok?

vasútihíd 2022.11.26. 17:52:08

@tűz fal: Ezt okosan ki lehet használni ellenük és gazdáik ellen is

tűz fal 2022.11.26. 17:55:15

@vasútihíd:
Mindenki tud már a szellemi fogyatékos Joe Biden és a szipus fia korrupt ügyeiről. Ki tudta valaki használni? Egyszerűen nem foglalkoznak vele hogy tudunk róla, vastag bőrrel tolják tovább.

tűz fal 2022.11.26. 18:02:14

@vasútihíd:
Vagy jó példa akár Ursula SMS-ezése. Meg még rengeteg. Tudunk róla és nem történik semmi.

Gógita 2022.11.26. 19:00:15

Erre mondták régen bölcsen: "Kommunista kutyából nem lesz demokratikus szalonna!!!!"

Gógita 2022.11.26. 19:02:45

És ezek UGYANAZOK!!! Vegyük észre. Neveket váltanak csak!

Kommunista Ifjúsági Szövetségből (meg MSZMP-ből) így lesz Demokratikus Koalíció! KISZ elnökből, DK elnök!!!! Például.
UGYANAZOKKAL az emberekkel!!!!!!!

Gógita 2022.11.26. 19:06:22

@Gery87: "Az egyik legkorruptabb szervezet állítólag a FIFA."

Meg a többi. Viszont az egész világ futballját képviseli, nem csak a pogány nyugatét!

Ezért nem engedhet a nyugati ideológiai zsarolásoknak!
Már a térdelés is politizálás volt a pályákon!!!!

Ha pedig a nyugat csinálhatja, akkor más is!

Gógita 2022.11.26. 19:12:01

@tűz fal: "Mindenki tud már a szellemi fogyatékos Joe Biden és a szipus fia korrupt ügyeiről. Ki tudta valaki használni? Egyszerűen nem foglalkoznak vele hogy tudunk róla, vastag bőrrel tolják tovább. "

Ez azért van, mert a jobb-konzi-populista-autokrata erők uralják a MÉDIÁT!!!

Ja, várj csak...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.26. 19:12:14

@vasútihíd:

Szerintem nem hasonlítunk.

Én fiatalon egy spanyol énekesre hasonlítottam, Kubában még autogramot is kértek tőlem.

Plusz volt egy duettje egy énekesnővel, aki meg a múzsámra hasonlított fiatalon.

Vicces volt, amikor idegenek együtt láttak minket, mert azt hitték, a duett vagyunk.

Lásd: www.youtube.com/watch?v=PSFAZYh6SZ0

tűz fal 2022.11.26. 19:26:49

@Gógita:
"Ez azért van, mert a jobb-konzi-populista-autokrata erők uralják a MÉDIÁT!!!"

Meg azért, mert Elon Musk megvette a Twittert :)

2022.11.26. 20:56:40

@tűz fal:
éppen most hallgatom az 1 perces híreket. és a vezető hír, hogy orbán megvédi az embereket. illetve, hogy tegnap szörnyű incidens zajlott a határon. brüsszel támadást intézett hazánk ellen.

és tegnap is ezek voltak a vezető hírek. és holnap is ezek lesznek.

2022.11.26. 21:01:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
most megy az argentin-mexikó meccs a tévében. félidő. és jönnek 1 perces hírblokkok. és minden adásmegszakítás ezzel van teli.

a magyar állam évi 100 milliárd forintot költ erre, hogy ezeket az üzeneteket elhelyezze. és a tv2 is így működik. szórakoztató esztrád műsorokat szakítják meg ezekkel.

persze nem nagyon nézek köztévét, csak most amikor érdekes vb meccs van.

2022.11.26. 21:06:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
ez kb. ugyanaz, mint amikor az adásmegszakító reklámok tele vannak az obligát szivárványos hirdetésekkel. ugyanez megy pepitában.

Gery87 2022.11.26. 21:47:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Látom itt egyeseknek ezt is sikerült félreérteni és jól belemagyarázni ebbe is valamit:)
Pedig ennyit mondtam, korruptak, egy gittegylet az egész.
Az említett országoknak meg ha ennyire fontos a térdelés meg a szivárvány akkor lépjenek ki, kit érdekel. Ennyi eszük van.
Semmi közük a sportszerűséghez.
Tök mindegy mit mondanak.

vasútihíd 2022.11.26. 21:48:24

@tűz fal: Azt az információt lehet legjobban kihasználni ami nem publikus

Gery87 2022.11.26. 21:49:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mindkét oldal tudja hogy van más vélemény is, csak az egyik szerint az rossz ezért cenzúrázni kell meg tabusítani a másik szerint meg vicc vagy álhír az egész....propaganda stb.
"mI vagyunk a normalitás bla bla bla..."

Megérdemlik egymást.

vasútihíd 2022.11.26. 21:51:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Persze bizonyára nem kell félned hogy véletlenül téged robbantanak fel dugin helyett de egyes képek alapján van szerintem hasonlóság

Gery87 2022.11.26. 21:53:45

@Gógita:

Csináljátok!
Politizáljatok ti is.
Nekem mindegy.
Marha gyerekes az egész.

(Nálam eleve ott véget ért a foci iránti bármi érdeklődésem menete, hogy színlelve ott fetrengenek a földön mint valami kislányok hogy időt húzzanak..ez nem sportszerű....vicc, onnantól kezdve nem is érdekelt, nem pénzért színészkedő piperkőcöket akarok látni, a női fociban mintha iylen nem lenne.)

Gery87 2022.11.26. 22:02:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ó, persze ilyenkor "csak 1%")
Azért mennek oda a milliárdok, meg 100%-ban megy a kormánypárti propaganda, mert annyira jelentéktelen nem?

Azért vannak főleg idősebbek akik nézik rendszeresen az állami csatornákat ma is.
Netezni pedig szinte egyáltalán nem neteznek, nem onnan tájékozódnak.

media1.hu/wp-content/uploads/2021/06/1_fit_800x10000.jpg

"A köztévét főleg az idősek, a kormánypártiak és az alacsony végzettségűek nézik"

"A köztévé (MTVA) nézettsége az átlaghoz képest alacsony a fiatalok, a diplomások és a bizonytalan szavazók között, valamint a nagyvárosban élők és az ellenzéki szavazók között is, az azonban tévhit, hogy az ellenzékiek nem néznek köztévét hiszen közel 40 százalékuk legalább heti egyszer nézi, ami elég magas arány. A csatornát leginkább a Fidesz-KDNP szavazók, 60 év felettiek és a legfeljebb 8 általánost végzett válaszadók nézik."

tűz fal 2022.11.26. 23:59:43

@cvsvrs:
"és tegnap is ezek voltak a vezető hírek. és holnap is ezek lesznek."

Mivel minden nap jönnének a migránsok, és mivel Brüsszel mindig a kormánnyal foglalkozik. Írjál nekik levelet, hogy neked nem tetszik hogy elmondják az igazat.

Gógita 2022.11.27. 14:27:20

@cvsvrs: "és tegnap is ezek voltak a vezető hírek. és holnap is ezek lesznek. "

Hát ilyen ez! Amíg egy helyzet fenn áll!!!

Pl. napi hír az ukrán helyzet is! Szerintem, ha nem lenne már ott háború, és itt a nyugat proxy háborúja miatt válság, már nem ez lenne a hírekben sem.
Nem gondolod?

Gógita 2022.11.27. 14:33:26

@cvsvrs: "ez kb. ugyanaz, mint amikor az adásmegszakító reklámok tele vannak az obligát szivárványos hirdetésekkel. ugyanez megy pepitában. "

Annyiban "ugyanaz", hogy buzik nélkül (napi LMBTQ propaganda és kulturális háború nélkül) lehet élni, meg eme "közösség", igen csak réteg csoport mondvacsinált problémái és kitalált jogai nélkül, de gáz, meg olaj nélkül, meg áram nélkül meg nem annyira.

Az alma meg a mákszem összevetése, társadalmi szempontból!
A lényeges és a lényegtelené.

Gógita 2022.11.27. 14:39:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "S milyen jelentősége van annak, hogy korruptak? "

Hát igen. Hogy jön ez az LMBTQ erőltetett propagandához? Főleg egy olyan országban, ahol ez kb. istenkáromlás. És ezt a nagyon civilizált nyugat tudja is. Csak leszarja, ahogy mindenki más kultúráját és hitét is.

Gery87 2022.11.27. 15:25:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

@Gógita:

Sehogy nem jön, egyszerűen ennyivel letudtam jellemzésüket.
Benyaltak Katarnak a pénz miatt.
A foci egyébként nem érdekel.

Most így belegondolva, ebből az is látszik hogy a maszlag mögött a pénz azért jobban számít!
Vagyis lmbtq nyomatás ide vagy oda, azért ha úgy van akkor dobják és leszarják mert a valódi cél mindig a pénz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.27. 16:06:27

@Gery87:

Nem így van.

Ha így lenne, akkor a korrupció ellen beszélnének, nem a szivárváényosság hiánya ellen.

2022.11.27. 19:14:01

@Gógita:
a probléma, hogy ezek a vezető hírek.

a fidesz a tipikus göbbelsi propagandát tolja. azt a látszatot kelti, hogy az egész világban szörnyűséges rossz uralkodik. csak a nemzetvezető elvtárs védi meg az embereket. senki más. és ezen kívül mindenki rossz és gonosz. kulturálisan ez a társadalmat brutálisan megosztó hitleráj.

az lmbtq lobbivan szemben a normalitás helyett az ellenirányú szélsőséget vonultatják fel.

Gógita 2022.11.27. 19:19:20

@Gery87: Pénz beszél, kutya ugat!

De azért a mélyben mindig ott van az ideológia is! Lásd: Soros és az amerikai, meg nemzetközi globo-bal-lib.
Ahogy tolják erővel, pénzzel, és ha kell, erőszakkal is a saját ideológiájukat, mint egyedül üdvözítőt és egyedül helyeset az egész világban.
És erre még rengeteg pénzt is beáldoznak. Mert egy szint fölött a pénz már csak sajtpapír, akinek annyi van belőle.

Ahogy a régi öregek mondták: a gazdagnak is csak egy szája meg egy seggluka van. Nem tud akármennyit enni, inni, venni, mert egy idő után már nincs mit és minek.

Erre jött rá néhány éve Soros bácsi is, hogy szar sem marad utána (egy buzi fiún kívül), ha csak ül egy pénzhalmon. Ezért kezdett bele a társadalom mérnökösködésbe. (Hátha egyszer az ő szobra is ott állhat majd Marxé mellett Belgiumban (vagy arra felé).
Örök emlékül.

Gógita 2022.11.27. 19:24:40

@cvsvrs: "a fidesz a tipikus göbbelsi propagandát tolja. azt a látszatot kelti, hogy az egész világban szörnyűséges rossz uralkodik. csak a nemzetvezető elvtárs védi meg az embereket."

Butaság. Mondj egyet, amit Orbánék veszélynek látnak és nem az!

De konkrét, valós dolgot!

Gógita 2022.11.27. 19:27:25

@cvsvrs: "az lmbtq lobbivan szemben a normalitás helyett az ellenirányú szélsőséget vonultatják fel. "

Mint például?
(Csak nem a kereszténységre gondolsz? Amely nyilvánvalóan szemben áll ezekkel a bűnökkel?!)

tűz fal 2022.11.27. 19:28:00

@Gógita:
"Mondj egyet, amit Orbánék veszélynek látnak és nem az!"

Ilyenkor sosincs válasz, se Gerytől, se cvsvrs-től.

Gógita 2022.11.27. 19:31:54

@tűz fal: Hátha. Még várok. :-)

Gógita 2022.11.27. 19:38:23

Beszarok a balosokon. Tuti el is hiszik maguknak ezt is:

"Titkosszolgálati levelekből kiderült: Putyin Japánt akarta megtámadni Ukrajna helyett"

Nyilván csak az történt, hogy ellenkező irányba tolták be az Uralokat, és ha már nyugat felé sikerült kelet helyett, akkor...

Anyám borogass! És ők nem (agit)propagandisták (mint mi), hanem IGAZI újságírók!!!

2022.11.27. 19:56:57

@tűz fal:
debrecenben nem jelent közvetlen fenyegettséget se a soros alapítvány, se a migránsok, se az lmbtq lobbi. a környező mezővárosokban végképp nem. ez budapest belső kerületeinek problémája. mátyásföldön vagy cinkotán jelen van az egykori szdsz? vagy cegléden?

az lehet, hogy budapesten van egy erőteljes lobbicsoport. tiltsák be ezeket. mint moszkvában. ha ennél lágyabb megoldást akarnak, akkor fel kell számolni "habsburgista" kerületeket (újlipótváros, terézváros, erzsébetváros, józsefváros, ferencváros), vagy ki kell üresíteni.

2022.11.27. 20:04:40

@tűz fal:
debrecenben az egykori szdsz a fideszben van. az a kemény mag, ami budpaesten létezett debrecenben sose volt. tarlós is az szdsz-ben volt.

a fidesz-szdsz koalíció képes nyert a komcsi-libsik ellen. tarlós viszonylag mérsékelt politikája. és nem az, hogy jönnek a migránsok, lmbtq lobbi, és ha globális tőkepiac jelen lesz budapesten és akkor mi lesz. ha budapest világváros akar lenni, akkor már régen be kellett volna vezetni az eurót a forint mellé.

ha az euró is hivatalos fizetőeszköz, akkor az országnak nagyobb az eurótartaléka. a külföldi nem váltja át, hanem euróban fizet. csak akkor azt a pénzt meg kell takarítani, nem kell elkölteni nemzeti konzultációkra, stadionokra, baromságok tömkelegére.

2022.11.27. 20:10:32

@Gógita:
az rtl híradója arról szól, hogy van a világ. és a világban szinte minden csodálatos. színes hírekkel. magyarországon pedig csupa rossz dolgok történnek. a szürke része a teleshop-os hirdetéseknek. miért választaná magyarországot akkor, amikor a nagyvilág a csodálatos.

az mtv híradója ugyanez pepitában. van a világ, ahol a szörnyűség tombol. kivétel a béke szigete a csodálatos magyarország. ahol a kormány megvédi az embereket. a családokat. és sehol máshol nem védik meg. sehol se értenek a gazdasághoz. csak magyar kormány gazdaságpolitikája a jó. mindenütt fagyoskodnak, nincs gáz, szemben magyarországon, stb.

ez a másik véglet.

tűz fal 2022.11.27. 20:45:45

@cvsvrs:
"debrecenben nem jelent közvetlen fenyegettséget se a soros alapítvány, se a migránsok, se az lmbtq lobbi."

Persze, most még nem. De pont azért nem, mert egyelőre sikerül távoltartani a Soros által szponzorált szivárványos kecskebaszó koalíciót, szóval fordítva ülsz a lovon.

Gery87 2022.11.27. 21:39:30

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mivel a FIFA maga is korrupt, miért beszélnének erről?

Gery87 2022.11.27. 21:49:27

@Gógita:

Ebből is látszik hogy egy ponton túl értelmetlen társadalmi szempontból a sok pénz, vagyon. Inkább káros. Az mindig káros amikor valaki a közösség akaratát, támogatását pénzzel váltja ki, még ha látszólag pozitív is a dolog (Musk).
Vagyis ahogy lefelé úgy felfelé is kell egy plafon, vagy magas adókulcs.

Volt már iylen de a kiskapuk meg a nem munkabér alapú jövedelme miatt nem volt hatékony.

telex.hu/eszkombajn/2021/09/01/mit-gondol-melyik-orszagban-letezett-evekig-90-feletti-jovedelemado-kulcs

Gery87 2022.11.27. 21:58:52

@Gógita:

Mindkét oldal él a propaganda eszközével.
Ennyi az egész.

Egyébként a japán elleni támadás feltételezésének lehet annyi alapja hogy '45 óta vita tárgya a Kuril szigetek déli csoportja az oroszok és a japánok között.
Lehet hogy ezt a konfliktus téma volt az utóbbi pár évben a Kremlben és ezt vették alapul meg színezték ki!
ettől még persze marhaság mivel egy Japán elleni támadás az USA elleni támadás is lenne, mivel szövetségesek a Amerikai–japán biztonsági egyezmény értelmében és bázisaik is vannak ott.

Gery87 2022.11.27. 22:01:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

MI a kérdés?
Hogy lobbizik e? Persze hogy lobbizik.
Ahogy a Coca Cola is..meg a többi multi.
Egész addig veszik ezt komolyan amíg pénzt hoz, amikor abban van pénz hogy hanyagolják akkor hanyagolják a dolgot.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.11.27. 22:02:21

@Gery87:

A FIFA ellen fordulás egyetlen oka a szivárványkérdés, vedd észre.

Gery87 2022.11.27. 22:25:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Így van, én annyit mondtam nem kell ezen csodálkozni, mivel nincsenek elveik, ezért ha Katar nem szereti a buzikat akkor ők meg ennek nem adnak teret.

Gógita 2022.11.27. 23:18:38

@tűz fal: "Persze, most még nem. De pont azért nem, mert egyelőre sikerül távoltartani a Soros által szponzorált szivárványos kecskebaszó koalíciót, szóval fordítva ülsz a lovon. "

Ja, a trianoni békediktátum sem jelentett veszélyt, hiszen jó messze, Párizsban adták ki.
Csak aztán jöttek különféle bácsik, lobogtatva, és vitték a kétharmad országot!

CVRSV-ék tényleg azt gondolják, hogy ez a sok genny, amit most a nyugat elkezdett intenzíven termelni, megállna magától a határon?

Gógita 2022.11.27. 23:23:17

@Gery87: Ilyen alapon mindenkinek van egy terve!

Gógita 2022.11.27. 23:38:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A FIFA ellen fordulás egyetlen oka a szivárványkérdés, vedd észre. "

Ez nem szól másról, mint a nyugat végtelen felsőbbrendűség tudatáról és arroganciájáról!

Lenéznek mindenki mást. Beleértve minket közép-kelet európaiakat is. És gyarmatként kezelnek mindenkit. Mindenki annyira érdekes és "tisztelendő" számukra (a más kultúrájuk, más hagyományuk, más vallásuk...), amennyire hasznos. Amint nem hasznos. eldobják (hány ex-szövetségesükből lett így hirtelen diktátor?, és halott...) és már nem csak magukban nézik le, hanem nyíltan.

Katar muszlim állam, a népe döntően muszlim. az iszlám szerint is súlyos bűnök az LMBTQ minden betűje.
De ezt miért tisztelje egy nyugati, amikor odamegy hozzájuk, mint VENDÉG?
Szarja le. A katariak is alsóbbrendűek. Tudniuk kell, hol a helyük. Ahogy a világ nem nyugati 70%-ának is.
Nekünk is.

A FIFA meg ugye azt a 70%-ot is képviseli...
De ez kit érdekel nyugaton?

tűz fal 2022.11.28. 08:14:38

@Gery87:
"Inkább káros. Az mindig káros amikor valaki a közösség akaratát, támogatását pénzzel váltja ki, még ha látszólag pozitív is a dolog (Musk)."

Az meg még károsabb, amikor valakinek fixa ideája valaki aki semmi rosszat nem tett, de felsír, amikor a hullarabló bűnöző Soros nevét látja valahol.

tűz fal 2022.11.28. 08:19:26

@Gógita:
A recept mindig ugyanaz: konkrétum nélküli maszatolás. Figyeld meg hogy Geri már megint előjött Muskkal aki nem tett semmi rosszat, sőt, eddig pozitív irányba vitte a Twittert, maximum kevésbé mint vártuk. De azért folyton emlegeti, hogy nagyon veszélyes. Sorosra meg mondhatsz bármi konkrétumot, az neki "sorosozás".

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.11.28. 08:43:39

@Gógita: egy román lap szerint (be is linkeltem pár napja) most Kazahsztánt fogják az oroszok megtámadni.

Gery87 2022.11.28. 10:42:25

@Gógita:

Bizonyára.
Ez a média-hadviselés része, terjesztik a gonosz ellenségképet mindkét oldalon.

Gógita 2022.11.28. 12:07:59

@tűz fal: Musk kilépett a szent "demokrata" kánonból. A sorból. Mint OV. És ezt nem bírják elviselni.
Nem kell ehhez semmi rosszat csinálni, elég, ha mást akar, mint amit akarni KELL most éppen.

Látod ezeknek a nagy demokratáknak a szólásszabadság is addig védendő érték, amíg az ő szólásukról van szó!!!

Gery87 2022.11.28. 13:55:04

@Gógita:

Nem lépett ki sehonnan, ahogy OV sem, ők csak a színűket változtatják!
Ez a varázstrükk amit jól beszoptok ha tényleg elhiszitek.
Musk is elsősorban elit. Meg a Soros is.
Ahogy A dagadt is elsősorban egy politikus és az elit tagja.
És ezen érdekek mozgatják őket.

Ezt nem értitek, ez a baj.

tűz fal 2022.11.28. 17:59:22

@Gery87:
Nyilván kizárólag arról lehet szó, hogy nem értenek téged az emberek. Valahogy nem értik, hogy mt rugózol folyton Muskon, aki semmi rosszat nem tett, inkább jót, és miért nevezed "sorosozásnak" egy hullarabló bűnöző patkány dolgainak a felemlítését.
Olyan furák az emberek, nem értik azt a mély elemző gondolkodásodat, amivel azt mondod hogy minden politikus egyforma, viszont ezek között valamiért pont azok nem érdekelnek téged akik kártékonyak, másokat meg azzal vádolsz, amiket nem is csináltak.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása