magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Állami terrorizmus

Azt mondják a liberális médiák, az orosz háborús szerves részét képező energiahálózat-ellenes támadássorozat állami terrorizmus, mert a civil lakosságot sújtja.

Érdekes, pár éve még nem volt az. De furcsa...

47 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr2117989288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gery87 2022.12.01. 14:08:10

Ebben semmi meglepő nincsen, ilyen a háborús propaganda: amit az ellenség csinál az mind rossz, amit mi, az meg jó.

2022.12.01. 15:13:39

@Gery87: Ez nem csupán háborús propaganda, hanem a liberálisok által elkövetett háborús propaganda. Épp múltkori állításaid cáfolata, miszerint mind2 oldal egyként ludas. Nem, a felelősség nem ugyanakkora. Ld. még a "fideszes" oldal ellenkező véleményekkel szembeni toleranciájának magasabb szintjéről szóló postokat.

littke 2022.12.01. 15:27:28

Amit szabad Jupiternek, nem szabad a kis ökörnek.

GyMasa 2022.12.01. 16:04:09

@littke:
Majd meglátjuk, mennyire "kicsi" az az ökör...

GyMasa 2022.12.01. 17:55:11

@zavaleta:
Ez kőkemény kettős mérce!
Az USA ezzel a lépéssel kezdi az összes háborúját.
És, közben semennyire nem foglalkozott a polgári áldozatok számával, vagy azzal, hogy meddig nem lesz áram.
AZ egyedüli szerencséjük, hogy Jugoszlávia kivételével mindegyik ország, ahol ezt csinálták a melegebb égöveken van, így a halálra fagyás nem olyan nagy rizikó, mint Ukrajnában.

Boldeone2 2022.12.01. 19:46:16

Ez nyilván játèk a szavakkal, de a lènyegen nem változtat : a ruszki nem korlátos , hanem totális hódító\rabló háborút folytat . Ártatlanok ezrei halnak , embermilliók menekülnek, városok pusztulnak , nőket erőszakolnak, zabrálnak ...
Csak a szokásos ruszki , barbár tempó ...
Az oroszok viszont a sarokba vannak szorítva, ahonnan nem is szabadulhatnak, amíg be nem vègzi az aljas putyini politikai rendszer !

gigabursch 2022.12.01. 20:19:58

@GyMasa:
Észak-Irak és Afganisztán, de Korea sem a meleg teleiről híres.

GyMasa 2022.12.01. 20:44:02

@gigabursch:
Akkor még annyi joguk sincs pofézni, meg háborús bűnökről beszélni?

Gery87 2022.12.01. 20:50:28

@zavaleta:

"Ez nem csupán háborús propaganda, hanem a liberálisok által elkövetett háborús propaganda."

nyugati, ukrán barát propaganda, hívd aminek akarod.

"Épp múltkori állításaid cáfolata, miszerint mind2 oldal egyként ludas. Nem, a felelősség nem ugyanakkora."

Semmit nem cáfolt.

" Ld. még a "fideszes" oldal ellenkező véleményekkel szembeni toleranciájának magasabb szintjéről szóló postokat. "

Már beszéltük.
Egyik oldal sem jobb a propagandában, mindegyik azt állítja a másik hülye és hazudik.
A különbség amiről beszélsz annyi hogy a jobboldal általában reagál, a baloldal meg kezdeményező.

Gery87 2022.12.01. 20:58:05

@Boldeone2:

"Csak a szokásos ruszki , barbár tempó ..."

ne éld bele magad ennyire...

"Az oroszok viszont a sarokba vannak szorítva, ahonnan nem is szabadulhatnak, amíg be nem vègzi az aljas putyini politikai rendszer ! "

persze persze...
Tegyük fel hogy Putyin bukik....és akkor mi lesz?
jobb lesz?
Nem lesz jobb.
vagy káosz lesz egy darabig és jön a szokásos kiskirályok kora, hűbérurak stb.
Vagy gyors veztő váltás lesz esetleg az mint sztálin halála után egy bizottság vagy elnöki tanács vezette állam amiből aztán majd kiemelkedik egy új Putyin.

Mikor jön rá végre a világ hogy abból nem szökken szárba a szabadság lángja meg a demokrácia hogy:
- oda megyünk jól szétbaszunk mindent, aztán ráfogjuk a nyuszira, mindenki megutálja a nyuszit és akkor majd szabad lesz meg rájön hogy demokrata.
- jól beembargózunk, szétszankciózunk mindent aztán majd a nép megutálja a vezért, minket szeretni fog, a vezér bukik, a nép meg szabad lesz meg demokrata!

Ahogy a költő mondaná:
Lófaszt!

Boldeone2 2022.12.01. 21:11:59

@Gery87: jól beembargózunk, szétszankciózunk mindent aztán majd a nép megutálja a vezért, minket szeretni fog, a vezér bukik, a nép meg szabad lesz meg demokrata!

- Nem értek egyet. Szerintem minden akciónak\ szankciónak van értelme . A rendszer belülről fog megbomlani
Új generációk jönnek, Oroszország sem marad örökre retardált ország
A mai fiatalok legtöbben már nem támogatják a haborút. Sokan közülük tanultak , nyugaton jártak iskolába
A háborút főkèpp az 50- en felüli, vidèki prolik támogatjak meg Putyint is
Az elszigetelès lassan , de biztosan megbomlasztja a rendszert . Pl Most a belső lègiközlekedès már alig funkcionál .nincsenek repülő alkatrèszek
Ez egy haború, amit vègig kell vinni mindenki èrdekèben
Az orosz fiatalok vízumot kaphatnak , hogy ideiglenesen el tudják hagyni Oroszországot
A lènyeg szerintem az, hogy pacifikálódjon ez az ország , hogy veszèlykènt megszűnjön lètezni Európának

Boldeone2 2022.12.01. 21:18:30

@Gery87: A lènyeg: ez egy kènyszerű állapot, az orosz diktátor viselkedèse sodorta ide a teljes nyugatot , hogy fel kell lèpni ellene ès valahogy likvidálni kell, hiszen mindenkit fenyeget
Nem azért mert diktátor , van mèg Putyinnál is erősebb diktátor - Hszi Csin- Ping - aki mègis, egyfajta racionális viselkedèst mutat, megbízhatónak tűnő partner
Oroszország egy agonizáló ország , Putyin irracionális, veszedelmes. Meglèpte azt, ahonnan nincs visszaút. Vagyis : ezt a küzdelmet már vègig kell játszani mindenkinek

Gery87 2022.12.02. 02:58:03

@Boldeone2:

Mo-nak sokkal ideálisabb helyzetből indult a rendszerváltáskor, mégis visszajutottunk egy autoriter, több cikluson át alternatíva nélküli kvázi pártállamhoz.
Pedig mi inkább vagyunk "nyugat" mint ők.

Alábecsülöd a dolgot.

"A mai fiatalok legtöbben már nem támogatják a háborút. Sokan közülük tanultak , nyugaton jártak iskolába "

Akárcsak nálunk!
üdv NER.

Nem látod a párhuzamokat.

"az orosz diktátor viselkedèse sodorta ide a teljes nyugatot , hogy fel kell lèpni ellene ès valahogy likvidálni kell, hiszen mindenkit fenyeget "

sok helyen likvidáltak már diktátorokat, mégsem jött el a nyugatos Kánaán!

Sok helyen még rosszabb lett mint korában volt.
Bizonyára nem kell sorolnom.

Nem fog "pacifikálódni"!

vagy organikusan alulról fejlődik egy másfajta rendszer, vagy sehogy.
A népet nem tudod lecserélni, márpedig az Putyinkat meg Jelcineket tud jelenleg kitermelni!
Ahogy nálunk Orbánt vagy Gyurcsányt...most ez van.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.12.02. 08:15:36

@Boldeone2: Észak Korea és Kuba mond valamit, amelyek alig hatvan-hetven éve vannak szankcióztatva?

Serény Vélemény 2022.12.02. 08:43:27

@Boldeone2: "A lènyeg: ez egy kènyszerű állapot, az orosz diktátor viselkedèse sodorta ide a teljes nyugatot ,"

Komolyan, most tényleg tök komolyan, -- mondhatni Ámen Ámen Légó - (ἀμὴν ἀμὴν λέγω): Ahogy olvaslak értem meg azt az elképesztő jövőt, ami az emberiség maradékára vár, hogy ti. amikor a Messiás vérbe áztatott ruhában jön vissza a Földre, a maradék emberiség összefogva, gyakorlatilag egy emberként támadja meg. Megjegyzem ez legalább egy, de lehet hogy több világháború, egyben legalább egy atomháború után lesz.

Az a fajta életellenes valóság tagadás, ami belőled is árad, egyszerűen nem ad lehetőséget még a Jézus Krisztusnak sem arra, hogy bármi olyat mondjon az emberiségnek, a konkrét embereknek, amibe azok nem halnak bele azonnal.

Pedig Jézus soha semmikor semmi rosszat, még igazán dehonesztáló ítéletet sem mondott senkinek, és senkiről. De az emberiségnek abban az állapotában, amibe néhány éven belül kerül - már Ő maga sem tud semmit mondani, amibe az emberek tömegei azonnal nem halnak bele. Mert Ő maga a Valóság, nem tud hazudni, mert ha valami olyat mondana, ami nem valóság, az azonnal valósággá válna. Annyira ragaszkodnak az emberek a téveszméikhez, ahhoz a virtuális valósághoz, aminek nincs köze az Igazihoz, hogy a valósággal való szembesülés, és az igazság azonnal megöli őket, mert a lényük, a természetük lényege már a hitetés, a csalás, a hazugság.

Serény Vélemény 2022.12.02. 08:44:24

@Deak Tamas: Irán? Addig szankciózták, amíg a drónjai hatásosabbak és olcsóbbak lettek, mint az összes konkurenciáé együttvéve.

tűz fal 2022.12.02. 08:57:07

Szerintem ez a Boldeone nem csak szörnyen buta, hanem elmebeteg. Amikor azt mondja "baleset érte", olyankor beviszik egy időre kezelésre.

gigabursch 2022.12.02. 10:04:27

@Boldeone2:
Téged a tények sose zavartak.

Boldeone2 2022.12.02. 10:46:15

@Deak Tamas: Az ENSZ szerint 10 millió embert fenyeget èhezès Èszak- Koreában. Kuba már rosszabb lett mint sok afrikai állam èleltszínvonal tekintetèben. A kèrdès csak annyi, mikor lesz vège a kèt rezsimnek ...Kuba hamar , szerintem..

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.12.02. 10:50:21

@Boldeone2:

A kubai életszínvonal ma is magasabb, mint egy átlagos afrikai liberális demokráciában.

Nézz kubaiakat miről panaszkodnak. Kb. az a panasz lényege, hogy az ellátás olyan mint Kádár Mo-án a 60-as években.

Boldeone2 2022.12.02. 11:04:30

@Gery87: Mo-nak sokkal ideálisabb helyzetből indult a rendszerváltáskor, mégis visszajutottunk egy autoriter, több cikluson át alternatíva nélküli kvázi pártállamhoz.
Pedig mi inkább vagyunk "nyugat" mint ők."

Ebben igazad van. A fő okokról mèg nem olvastam olyan elemzèst, amely megpróbálja feltárni , hogy ez hogyan következett be
Ott van pl a sokáig lenèzett Románia ...Önmagukhoz kèpest rendkívül sokat fejlődtek ...
A románok nèmet\Európa - mániások
Egy szász a köztársasági elnök , sok szempontból szolgai módon utánozzák Európát . 7 millió román kint dolgozik

Magyarországon nagy a dichotómia a társadalomban, a vidèk meg a főváros illetve nèhány nagyváros nèpe mást gondol a világról. A paraszti társadalom gondolkodása a mai napig fennáll, ezzel szemben áll a budapesti liberális, kozmopolita gondolkodás
Tulajdonkèppen mindenhol ez van , Pl Lengyelországban Varsó\Pozanan\ Gdansk a liberális, nyugatos , nagyvárosi Lengyelország " Polgári Platform " áll szemben a rurális , keleti Lengyelországgal szemben " Pis"
Törökországban Isztambul , Izmir a progresszív , Erdogán- ellenes, Anatólia őskonzerv ...

Másrèszt, ez egy generaciós ellentèt is : a fiatalabb generációk mindenhol progresszívebb gondolkodásúak
Orbán ès Putyin legfőbb támogatói is leginkább az 50- en felüli , kevèsbè iskolázott rètegekből kerülnek ki

Boldeone2 2022.12.02. 11:07:09

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Egy ismerősöm szerint , aki mindkèt helyen járt, több a szègèny ma Kubában , mint Kenyában . Igaz, ez egy turista vèlemènye ...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.12.02. 11:10:45

@Boldeone2:

Átlagban nem hiszem.

Az biztos, hogy Kenyában van egy vékony "középosztály", míg Kubában nincs.

Boldeone2 2022.12.02. 11:11:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: www.numbeo.com/cost-of-living/compare_cities.jsp?country1=Cuba&country2=Kenya&city1=Havana&city2=Nairobi&tracking=getDispatchComparison

A Numbeo összehasonlítasa szerint brutális különbsèg van Nairobi javára ...
36 USd a Kubai atlagfizu?
Ez tragèdia ! Hová vezetett el a kommunizmus ?

Gery87 2022.12.02. 15:12:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

ÉS mennyit keresnek?
25.000 Ft-ot?
Lehet az ellátás olyan de az életszínvonal nem.

Gery87 2022.12.02. 15:19:29

@Boldeone2:

A románok nyugatbarátok, de nem nyugatosak.
Az elnök nem szász csak szász származású.
A város vs vidék ellentét megvan de nem ez az ok.
A fiatalabb generációnál is az számít hova szocializálódott, attól még hogy valaki fiatal még nem lesz alapból nyugatos, meg progresszív, hiába ez jön pl egy telex videóból.

Ez egy elöregedő de elprolisodó elcigányosodó társadalom.
Nagyon nem "megyünk Európába".

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.12.02. 15:56:36

@Gery87:

Nem tudom.

1 dollár az lehet 25 peso, lehet 120 peso, s lehet 180 peso is.

Nagyjából 4000 peso a mostani havi átlag.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.12.02. 16:05:53

@Boldeone2: vagyis lényegileg tehát a szankciók nem hoztak semmi változást itt se évtizedek óta.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.12.02. 16:13:52

Pont azon gondolkodom, nem is volna rossz, ha Románia jól leelőzne minket bérben. Hiszen akkor megindulna a kivándorlás Erdélybe innen ...

Boldeone2 2022.12.02. 17:34:15

@Deak Tamas: Van ilyen jelensèg. Pl . Bèkès megyèből járnak át elèg sokan gyári munkára Romániába, de fehèrgallèros pozíciókba is mennek..
A románok azt mondják, hogy ne akarjuk vissza Erdèlyt, mert itthon is kudarcot vallottunk ...

Kuba el fog bukni hamarosan , már volt egy pár rendszerellenes lázadás , a következő sikeres lesz...

Boldeone2 2022.12.02. 17:40:55

@Gery87: Önmagukat a románok a legeurópaibb nèpnek tartják , így a nyugatosság ott erènynek számít
Szó nincs " kompországi " vagy harmadik utas attitűdről

Most azt látom, hogy mèg az eddigieknèl is nagyobb az ellenszenv a magyarok irányába, az ukrán háború kitörèse óta
Nyilván a vissza Kárpátalját " kijelentèsek nem tesznek jót az erdèlyi magyar renomènak ...

GyMasa 2022.12.02. 18:39:57

@Gery87:
"...amiből aztán majd kiemelkedik egy új Putyin."
Nem, abból egy Putyin V2.0 fog kiemelkedni, aki majd azzal győz, hogy megígéri a népnek, hogy letörli Ukrajnát a Föld színéről...
És, őszintén szólva erre bizony hagyományos fegyvezettel is megvan az oroszok képessége.
Az ukránok egyik nagy szerencséje pont ez volt végig, hogy Putyin bizony nem a doktrina alapján közelítette meg ezt a háborút.
És, ég ma sincs igazéból ráeresztve a teljes katonai pusztítás Ukrajnára.
Elég csak megnézni az állítólagos "népirtást", amit végrehajtanak...
Mindegyik ilyen hírnál az derül ki, hogy kilőttek mondjuk 100 rakétát, amiből a harcoló felek szerint minde/egy sem talált be, majd megemlítik, hogy meghalt <10 ember.
Ami ugye elég rossz hatásfok, hogy naponta 100 millió USD-nyi rakétával sikeról ezt elérniük...

Persze, tudjuk az oroszok annyira ostobák, hoyg még egy rendes népírtást is elbasznak, hiszen mit várhatunk attól a hadseregtől, amelyik minden nap ágyúzza, meg rakétázza a március óta saját tulajdonában lévő Zaporizzsjai atomerőművet, és egyenruha nélkül küldi télre, megfagyni a 300 000 _SOROZOTT_ kiskatonát...
Nos, ezeknek rossz hírem van.
Ha az oroszok embereket akarnának ölni, akkor olyan helyekre lőnénak, ahol emberek vannak.
Ezt pl a profi Ukránok tudják is, a halálpontos HIMARS-ok valahogy mostanában mindig civil célpontokat találnak el, kifejezetten élőerő elleni rakétákkal...

GyMasa 2022.12.02. 19:20:22

@Gery87:
"Mikor jön rá végre a világ hogy abból nem szökken szárba a szabadság lángja meg a demokrácia hogy:"
Főleg, hogy figyelembevéve az USA legutóbbi 5ö évének sikerességét "demokráciaexport terén"
Gyakorlatilag sehol nem sikerült nekik megteremteni a demokárciát.

GyMasa 2022.12.02. 19:23:00

@Deak Tamas:
"Észak Korea és Kuba mond valamit, amelyek alig hatvan-hetven éve vannak szankcióztatva?"
Igen, meg Venezuela, akik bő 20 év alatt utlólérték a fenti kettőt, úgy, hogy a világ legnagyobb olajtartalékán ülnek...
Ha csak ezt nézzük, akkor pl kiderül, hogy még az annyira lesajnált feudalizmus is sokkal jobban teljesít, mint a szocializmus...

Boldeone2 2022.12.02. 19:35:48

@GyMasa: Az oroszok azért tartanak ott ahol , mert nagyjából ennyit tudnak. Az orosz hadsereg csődöt mondott , a mozgósítás kb a vègső határaihoz èrkezett, kb 700 ezer , 1 millió férfi lèpett le a sorozások elől
Nyilván lehetne mèg kegyetlenebbül irtania az ukrán polgári lakosságot , de a haborúnak is vannak szabályai . Ukrajna pl nem lövi az orosz városokat, meg Moszkvában sem követnek el nagyobb szabotázs -akciókat

A haború ebben a szakaszában már nem az agresszornak kedvez , az egèsz nyugati világ beleállt ebbe a háborúa. A NATO legfőbb cèlja Oroszország megfèkezèse örökre , mert nincs más út ez az általános vèlemèny

Egy totális háborúnak nagyon kicsi az esèlye, de abban meg vègkèpp nem győznènek az oroszok. A NATO összehasonlíthatatlanul erősebb

tűz fal 2022.12.02. 20:35:30

@Boldeone2:
Egy totális háborúnak nem lenne győztese te segghülye tapír. A nyugati világ meg niggerek előtt térdeplő buzikkal van tele, olyanokkal mint te. Amikor az oroszok voltak itt, akkor azok seggét nyalta a magyarokon élősködő metélt családod.

Gery87 2022.12.02. 21:38:45

@Deak Tamas:

Mennyi eszed van! Nem is 1914-be kell visszamenni ezek szerint hanem 1614-be?
Az Alföld legyen a puszta elnéptelenedő hódoltság, Erdély meg a "kvázi nyugat".
Szlovákia úgy is lehagy minket, a horvátok is, a Kisalföld az már "Bécs külső" mint a Királyi MO....hm.
Ez a jobboldaliság zsenialitása: "a szart is kimagyarázzuk baszod!"

Wildhunt 2022.12.02. 21:40:22

@Serény Vélemény: igazán hatásos most lett a glonasstól.

Gery87 2022.12.02. 21:42:59

@Boldeone2:

A nyugatosság ott nem jelent liberalizmust!
A román nacionalizmus nyugatos volt mindig.
Vagy pl lengyelek.
Ők a gyökereiket nyugaton találták (katolicizmus, latin világ) meg mi meg keleten ezért a lengyel román nac. az nyugatos a magyar nemzeti oldal meg keletre kacsint.
(bár a lengyel nemesség szarmatizmusa hasonlóan keleties volt)

2022.12.02. 23:10:51

@Gery87: Megint magad kevered ellentmondásba magadat, és ez így jó.

Gógita 2022.12.05. 20:29:36

@Boldeone2: "A NATO legfőbb cèlja Oroszország megfèkezèse örökre , mert nincs más út ez az általános vèlemèny "

Más szavakkal, mert úgy az igaz: mert ez szolgálja az USA nagyhatalmi érdekét!

Senki másét. Európa megszívatta magát azzal, hogy elzárta magát az olcsó nyersanyagoktól, energiától.

Elmebetegek állnak bele így egy háborúba (önsorsrontó módon), amiből ki is maradhattak volna!
És még mindig nincs tél...

Gógita 2022.12.05. 20:34:00

@tűz fal: Ja, azoknak az ex-kommunista zsidó családoknak a legnagyobb a pofája most az oroszok ellen, akik ki sem látszottak a seggükből, amikor ők voltak az urak.

Most másik segg az erősebb, annak melegéből acsarkodnak!

Hányinger.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.12.06. 16:40:43

@GyMasa: ugye az állítás az volt, hogy a szankcióktól majd jól szétesik a rendszer magától, arra hoztam a példákat, hogy ez mekkora hülyeség.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.12.06. 16:47:40

@Boldeone2: nem tudom milyen kudarcról beszélsz. Egyelőre még Budapestre migrál a román és nem fordítva, ha gazdasági értelemben van szó bármilyen kudarcról. Az a vagy négy-ötmillió román aki külföldön él, abszolút értékben vagy hússzorosa a kint élő magyarok számának, népességarányosan pedig még rosszabb. Úgyhogy fogalmam sincs milyen kudarcról van szó, legközelebb kérdezz vissza konkrétumokért.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása