magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Fontos keresztény csatagyőzelem

 

A halállobbi durván csatát vesztett.

Még a liberális strasbourgi bíróság is kénytelen volt elutasítani a halállobbista Karsai-klikk hisztis emberellenes követelőzését.

Nagyszerű, kissé váratlan hír. Én arra számítottam, Brüsszel idén nyíltan bevezeti a halált. Úgy tűnik, ezt még nem merték megtenni. Ami jó hír.

A fanatikus ballib kommentelők úgy szidják a bíróságot, mintha Zorbán nevezte volna ki a bírókat!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr9618427161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GyMasa 2024.06.14. 15:08:52

AMúgy, én soha nem értettem meg, mi szükség van az eutanáziára?
Minden normális háztartásban van legalább 50 olyan eszköz vagy anyag, amivel az ember kicsinálhatja magát.
Szóval, az eutanáziát én amolyan "gyávák öngyilkosságának" tartom, ami Isten szemében pont ugyanolyan, mintha saját magukkal végeztek volna.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása