magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

2014. július 05. 07:37 - maxval a gondolkodó birca

Homofóbia – igen!

A homoklobbi igyekszik a “homofób” szót valamiféle gyalázatos szóvá degradálni, nagyjából a “bűnöző” és a “rasszista” szintjére. Valójában azonban a “homofób” szó nem sértés, hanem a normalitás, az egészség igenlése. A homoszexualitás ugyanis egy genetikai eredetű megbetegedés. Egy betegséget ellenezni pedig nem szégyen, hanem a világ legtermészetesebb dolga.

Jézus is homofób volt!

Amikor tehát homofóbiával vádolnak bennünket, fejünket emeljük fel büszkén és mondjuk azt “igen, homofób vagyok, s erre büszke vagyok!”.

A homoklobbi egyik undorító követelése a házassághoz való jog. Pedig az európai kulturában a házassági 1 férfi + 1 nő törvényes kapcsolata. Miért kellene ezt felborítani, s miért éppen csak a homokosok javára? Hiszen ha megtörjük a “házasság” fogalmát, ki lehetne korlátlanul terjeszteni másra is, pl. többnejűségre, pedofíl kapcsolatra, ember és állat kapcsolatára.

Manapság a homokosok egyenlőek, minden joggal rendelkeznek, mit akarnak még?

Örökbe akarnak fogadni gyermekeket? Ne akarjanak árva gyermekeket megrontani!

Persze, a homokosok üldözése bűn és ezt el kell ítélni. A homokosságot az orvostudomány még nem képes megfelelően gyógyítani, így e beteg embereknek joguk van élni. S mivel számukra a homokos életmód az egyetlen kedvező, minden joguk megvan rá. A cukorbetegeket sem üldözik hibásan működő hasnyálmirigyük miatt, sőt még pénzbeli támogatást is kapnak az államtól, a közös adókból. Azonban én nem követelem, hogy a társadalom ismerje el, hogy a cukorbeteg ember hibás működésű hasnyálmirigye nem betegség, hanem egy egyenértékű alternatíva. S nem tiltakozom, hogy bizonyos szakmákban diszkriminálnak betegségem miatt, pl. nem vennének fel repülőgéppilótának, mert a cukorbetegség ott kockázatnak minősül és emiatt ki vagyunk zárva a pályaalkalmassági vizsgálaton.

Manapság azonban nem a homokosoknak kell szenvedniük diszkrimináció miatt, hanem a homofóbok vannak állandó üldözés alatt a homoklobbi részéről.

Az agresszív homoklobbi követelőzései egyre szemtelenebbek S tudjuk: máshol egyre többet akarnak. Amerikában pl. a homokos lobbi gyűlöletkampányt folytat homofób keresztény polgármesterek ellen, akik nem hajlandók a büszkeségmeneteket hivatalosan támogatni. S ott a kisgyerekek tankönyveibe is beletuszkolták már a leggusztustalabb homokos propagandabrosúrákat. Azaz a homokos lobbi olyan országokban is egyre többet akar, ahol pl. még házassági joguk is van. Tehát nem hiszünk a magyar homoklobbinak sem. Ők egy hatalmas kampány részei, s egyre szemtelenebbek. A magyar homoklobbi csak azért jóval mérsékeltebb amerikai testvérszervezeteikhez képest, mert ők is érzik, hogy teljes ellenszenvet érnének el ugyanazokkal a követelésekkel. Így a kis lépések taktikáját alkalmazzák. De a cél ugyanaz: a társadalom értékrendjének buzi alapra helyezése és minden homofób rasszistának, fasisztának, gazembernek bélyegzése.

Lássuk csak a FaceBook-ot: van ezernyi homokos csoport, de a homokos lobbi azonnal töröltet minden ellenvéleményt. A FaceBook pedig szót fogad, mert nem kockáztathat meg a multimilliárdos hátterű amerikai homoklobbi részéről egy esetleges bojkottot. Szóval ennyit a homoklobbi toleranciájáról…

Nem zavarnak a homokosok úgy általában, de elvárom tőlük a toleranciát: azaz ne próbálják saját törpe kisebbségi értékrendjüket a többségre erőszakolni. Fogadjanak el annak, ami vagyok: toleráns homofóbnak. Én is elfogadom őket, azaz viszonzom a toleranciát: nem követelem betiltásukat, nem megyek homokos bárba botrányt csinálni, elítélem, ha egy homokost bántalmaznak. Ez így miért nem elég?

A homoklobbi miért akar ennél többet? Miért akarja, hogy támogassam is őket? S miután nyíltan kijelentem, hogy NEM támogatom őket, miért pocskondiáznak, pl. a legutóbbi időben már “rasszistának” kezdik minősíteni a homofóbokat.

A homofóbia a természetest, az egészségest védi a természetellenes, beteges ellen. Legyünk rá büszkék, hogy homofóbok vagyunk!

*

Különösen aktuális ez  a kérdés most, amikor az idei budapesti homokbüszkeség-menet egyik nem titkolt célja a házasság és a család intézményének lerombolása!

A homoklobbi hihetetlen dühvel vicsorog a hatályos alkotmányra, mert az gátat emelet tisztátatlan követelőzéseik elé.

homokos

70 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr556306092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.05. 12:53:17

"A homoklobbi igyekszik a “homofób” szót valamiféle gyalázatos szóvá degradálni, nagyjából a “bűnöző” és a “rasszista” szintjére."

Már eleve a homofób szó jelentését is megváltoztatták. A fóbia végű összetételek (arachnofóbia, klausztrofóbia, agórafóbia stb.) csak annyit jelentenek, hogy irtózni valamitől.

De ahogy az arachnofóbiás nem akarja kipusztítani a pókokat, az agórafóbiás meg nem akarja felrobbantani a nyílt tereket, úgy a homofób is pusztán irtózik a homokosoktól, de bántani nem akarja őket.

Ezzel szemben a homók szóhasználatában a homofób olyan embert jelöl, aki bántja a homókat, hátrányt okoz nekik, üldözi őket és megtagadja tőlük a (homók szerint) nekik "járó" jogokat.

Kérdem én, ki tiltja meg Bélának, hogy gyereket szüljön Ádámnak? :D

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2014.07.05. 14:24:32

A homofóbok mitől félnek? :))

Fóbia
A Wikipédiából, a szabad enciklopédiából

A fóbia indokolatlan viszolygás vagy ösztönös félelem meghatározott tárgyaktól, helyzetektől vagy személyektől, amely(ek) igazolhatatlan voltát a személy is felismeri, de szabadulni nem tud tőle.

A betegség típusai[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]
A pszichológusok a fóbiákat három fő csoportra osztják:

szociális fóbiák – a beteg bénító félelmet érez a társasági és szakmai találkozók és összejövetelek miatt, és egyáltalán minden olyan helyzetben, ahol társaságban kell lennie
pánikbetegség – amikor a beteg minden különösebb ok nélkül retteg, halálfélelme, ún. pánikrohama van
speciális fóbiák – amikor a beteg valami meghatározható dologtól fél, például a zárt terektől, kígyótól, macskától stb.
E három típus közül a 3. a legkönnyebben kezelhető, amiben nincs is semmi meglepő, mivel ezt a legkönnyebb a külső szemlélőnek megértenie, és a kiváltó okok is itt azonosíthatók a legkönnyebben.

hu.wikipedia.org/wiki/F%C3%B3bia

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2014.07.05. 14:33:11

"ha megtörjük a “házasság” fogalmát, ki lehetne korlátlanul terjeszteni másra is, pl. többnejűségre, pedofíl kapcsolatra, ember és állat kapcsolatára."

Ez az egyik legostobább érv azok közül, amit folyamatosan hangoztattok.

A házasság két (egyes kultúrákban több) ember közös akarata által megtestesülő szövetség. Kicsit más kategória, ha két férfi kimondja egymásnak az igent, mint ha mondjuk a macskáját akarná valaki elvenni egyoldalú akaratából.

Eleve az egész házasságosdi már így is alakult az elmúlt évezredekben. Régen az európai kultúrában is elfogadott volt pénzért, hatalomért vagy bármilyen más haszon megszerzésének céljából házasságot kötni, illetve a gyereket akarata ellenére férjhez adni kizárólag a szülők szempontjai alapján. Ehhez képest már a mostani szabad akaratos megoldás is tiszta liberális fertő, ha te ennyire ragaszkodsz a hagyományokhoz, akkor már ezt is el kéne ítélni. Legyen a nő árucikk, mint régen.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.05. 15:56:35

@// Gery Greyhound:

"A homofóbok mitől félnek?"

Semmitől.

Maga a szó a homoklobbi manipulációja.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.05. 15:57:37

@// Gery Greyhound:

Ez félrebeszélés.

Nem a házassági szokásokról beszélünk, hanem a házassság meghatározásáról.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.05. 17:31:32

@// Gery Greyhound:

Értelek, tehát már arra is rá lehet sütni a homofób jelzőt, aki viszolyog a homoszexualitástől, és nem tapsikál nektek.

A szomorú csak az, hogy a homofób szó a ti nyelvhasználatotokban olyan embert jelent, aki az ellenségetek, akadályozza a "kibontakozásotokat", a "szabadságotokat" stb.

Tehát azt a trükköt alkalmazzátok, hogy a veletek nem rokonszenvező nagyobb embertömegre ráaggatjátok a homofób jelzőt (hoggal, hiszen többen viszolyognak tőletek, mint ahányan ártani akarnak nektek), de amint valakire táhúztátok a homofób jelzőt, onnantól már a szűkített (gyűlölet, ártás, ellenség) értelemben használjátok.

Mellesleg már önmagában az is szégyen, hogy egy heterónak védekeznie kell a ráaggatott dehonesztáló jelző miatt. Mintha bizony az lenne a bűn, ha valaki nem tapsikol a ti undorító szokásaitoknak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.05. 17:33:51

@// Gery Greyhound:

"A házasság két (egyes kultúrákban több) ember közös akarata által megtestesülő szövetség."

"Eleve az egész házasságosdi már így is alakult az elmúlt évezredekben."

Vicces, hogy egy mondattal később épp az ellenkezőjét írod, amikor elismered, hogy "a gyereket akarata ellenére férjhez adni kizárólag a szülők szempontjai alapján".

Jó lenne, ha legalább egy kommenten belül konzisztens módon érvelnél.

gizmo26 2014.07.05. 19:18:28

A homokosok elveszik a munkát a heteróktól.

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.07.06. 09:50:34

Az also kep tokeletes illusztracio.
Valojaban a ballibek iszonyatosan kirekesztoek. Kivalasztottak egy szexualis preverzoit es azt a tobbi fole emeltek.
Most tessek a pedofilokert, nekrofilokert es zoofilokert is harcolni. Egy igazi liberalis nem bizony nem allhat meg a homokosoknal.
Aki csak a homokosok jogaiert kuzd, az bizony kirekeszti a tobbi szexualis kisebbseget. Tehat fasiszta.
Eljen a teljes szabadsag!
Hogy ez agyrem lenne? Nem en kezdtem, hanem a liberalisok...

Zephyrous 2014.07.08. 16:34:32

A homoklobbi, teljesen ugyanaz, mint a zsidólobbi. Utóbbinál aki nem ért velük egyet, az egyből holokauszttagadó, náci, rasszista, nyilas, antiszemita, terrorista, stb. Ebben az esetben is egy kisebbség akarja a többséget megbélyegezni, kirekeszteni, provokálni. Mára már azt is kiharcolták maguknak, hogy országokat foglalhassanak el más népektől "legálisan", a seggnyaló országok támogatásával. Emellett jár a holokauszt pénz is, járni fog 100 év múlva is, hiába, hogy akkor már nem fog élni egy holokauszttúlélő sem! Egyre betegebb ez a világ, a deviáns kisebbségeket akarják lenyomni a normális többség torkán erőszakkal!

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.09. 10:34:44

@Zephyrous:

Nem, ez nem így van. A zsidólobbi egy szimpla etnikai lobbi. Egyetlen célja, hogy a saját etnikum érdekeit hatékonyan védje. Ilyen lobbija egy rakás más etnikumnak is van. Lehet nem egyetérteni a zsidólobbival, de ez a lobbi nem akar semmi természetelleneset, hiszen a saját etnikai, nemzeti érdekek védelme nem természetellenes. Amióta a világ világ, vannak különböző etnikai csoportok, népek, melyek harcolnak egymással. Ennyi az egész.

Ezzel szemben a homoklobbi alapvetően természetellenes tűz ki maga elé.

Tisztelt Kedves barátom 2014.07.09. 20:03:28

a melegek a jelen kor női, négerei.
a négereknek is meg kellett harcolniuk az elfogadásukért, mint ahogy a nőknek is. most a melegeken a sor.
gyerekkortól nevelték az emberekbe, hogy a négerek állatok, a nők másodrendűek, most pedig, hogy a melegség bűn/perverzió/választás kérdése.
idővel ez is meg fog oldódni, ha akarjátok, ha nem, kedves begyepesedett agyúak. :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.09. 20:21:18

"Kétféleképpen lehet valamit elpusztítani: vagy kalapáccsal szétveri az ember – azaz törvényileg betiltja –, vagy kiüresíti, mígnem értéktelenné válik. A házassággal az utóbbi történik. Először tartóssága és kizárólagossága szűnt meg (válás), majd a célja (fogamzásgátlás). Végül magát a fogalmát üresítik ki azáltal, hogy a kötelező tolerancia nevében az értelmetlenségig tágítják. Ha elkezdünk mindent rózsának nevezni, ami földből kinő, a rózsa szó elveszti jelentését. Ha bármilyen nemű személyek bármilyen ideig tartó, céltalan viszonyát házasságnak nevezzük, a házasság szó elveszti tartalmát. Mint Orwell az 1984-ben megjegyzi, a zsarnokság elsősorban a definíciókon múlik: nehéz a szabadságért tartalmatlanná vált a fogalom."

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.09. 20:22:50

Pár szó kimaradt:

"Mint Orwell az 1984-ben megjegyzi, a zsarnokság elsősorban a definíciókon múlik: nehéz a szabadságért harcolni, ha nincs rá szó. Nehéz a házasságért küzdeni, ha tartalmatlanná vált a fogalom."

Tisztelt Kedves barátom 2014.07.09. 20:30:51

@maxval, a gondolkodó birca: ezért mák, hogy nem létezik. ha meg már isten, ne ítélj, hogy ne ítéltess. van a bibliában ilyen is nem? vagy akkor ha már a buzikat ki akarják nyírni, akkor a házasságtörőket is tessék lemészárolni!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.10. 08:22:24

@maxval, a gondolkodó birca:

Ez a papunktól érkezett emailben, miután beszélgettünk vele a Pride-ról. Forrást nem jelölt meg, majd rákeresek a szövegre a neten.

Tisztelt Kedves barátom 2014.07.10. 17:53:49

@maxval, a gondolkodó birca: te. is. az írásod legalábbis erről tanuskodik.
hát a bibliában ez van, hogy meg kell ölni a melegeket. :D

bibliában van:

Mózes harmadik könyve - A léviták egyházi szolgálatáról » 20. fejezet:

13:
"És ha valaki férfival hál, úgy amint asszonynyal hálnak: útálatosságot követtek el mindketten, halállal lakoljanak; vérök rajtok."

:D

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.10. 18:19:40

@Tisztelt Kedves barátom:

A zsidó szabályokat idézed, én meg keresztény vagyok. Jézus ezeket a szabályokat felülmúlta.

Tisztelt Kedves barátom 2014.07.10. 18:22:49

@maxval, a gondolkodó birca: jézus is zsidó volt nem? a kereszténység meg a biblia maga (pár változtatással persze), nem?

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.10. 18:27:11

@Tisztelt Kedves barátom:

Jézus zsidó volt, etnikailag. Viszont új vallást alapított, mert a zsidó vallás letért a helyes útról. Az csak egy kényelmetlenség, hogy a zsidó szó népet és vallást is jelent.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.10. 18:28:00

@Tisztelt Kedves barátom:

A kereszténység elsősorban Isten tanítása és nem a Biblia. A Biblia csak része a tanításnak.

Tisztelt Kedves barátom 2014.07.10. 19:00:09

@maxval, a gondolkodó birca: isten tanítását hol lehet elolvasni? a keresztények akkor miért mindig a bibliával példáloznak, ha annak nincs köze jézus/isten tanításához?

jézus új vallásáról hol tudnék bővebben tájékozódni?

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.10. 19:04:37

@Tisztelt Kedves barátom:

"a keresztények akkor miért mindig a bibliával példáloznak, ha annak nincs köze jézus/isten tanításához?"

Ki mondta, hogy nincs köze hozzá? Nagyon is van. A Bibliát az Egyház állította össze és szerkesztette.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.10. 19:05:12

@Tisztelt Kedves barátom:

"jézus új vallásáról hol tudnék bővebben tájékozódni?"

Az egyházi tanításból. De kezdetnek elég a Biblia is ehhez.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.10. 19:05:49

@Tisztelt Kedves barátom:

"isten tanítását hol lehet elolvasni?"

Az egyházi tanításból. De kezdetnek elég a Biblia is ehhez.

Tisztelt Kedves barátom 2014.07.10. 19:09:28

@maxval, a gondolkodó birca:
hát te írtad az előbb, hogy "A zsidó szabályokat idézed, én meg keresztény vagyok. Jézus ezeket a szabályokat felülmúlta."

Tisztelt Kedves barátom 2014.07.10. 19:43:18

a kereszténység része a biblia, de a bibliai idézetet jézus elvetette, új vallást alapított. te pedig ezt követed.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.10. 21:10:44

@Tisztelt Kedves barátom:

A homoszexualitás a kereszténység szerint is bűn. Ez független az ószövetségi idézetekről.

Tisztelt Kedves barátom 2014.07.11. 13:18:38

@maxval, a gondolkodó birca: a kereszténység tanításai akkor hol olvashatóak?

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.11. 13:31:18

@Tisztelt Kedves barátom:

Egy iskolai hittankönyv jó kezdetnek. Ha meg jobban el akarsz mélyedni, egyetemi szintű tankönyvet kell olvasni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.11. 13:54:42

@maxval, a gondolkodó birca:

Nem veszed észre, hogy provokál? Bármit írsz neki, úgyis beleköt. Inkább ignoráld.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.11. 14:20:56

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Persze, ez nyilvánvaló. De azt vallom, hogy vallási ügyekben a legjobb fegyver az igazság.

Az ateisták fő hibája, hogy kellő ismeretek nélkül próbálnak belekötni dolgokba, majd emiatt pofára esnek. Tudod, az a „miért csap bele, baszdmeg, a villám a templomtoronyba, ha állítólag az Isten háza?” típusú érvelés.

Tisztelt Kedves barátom 2014.07.12. 01:41:17

@maxval, a gondolkodó birca: volt hittanom alsóban, bérmálva is megvagyok, bibliát is olvastam (még azért nem fullra), szóval rendes "keresztény" vagyok. :D

nem provokáció, azért is kérdeztem, hol lehet a kereszténységet megtanulni, ha ahoz a biblia kevés. de úgylátszik a keresztény vallás elég kis taglétszámú, mert neten nincs fenn könyvük. :(

vitatkozok az igaz, sőt, lényegében értelmetlenül, mert ha bűn is, az sem számít, mert isten megbocsájt, mert jézus meghalt érettünk.

én csak a buziutálat indítékát próbáltam megtalálni, hátha ki lehet zökkenteni belőle. :D

de természetesen van bennem valamilyen szintű lenézés a vallásos (akármelyik, nem csak a keresztény) emberek felé, mert ők úgylátszik ignoristák mind, nem tudják ésszel felfogni a tudományok adta ismereteket. (ok ofc, pl. a biblia is kész zűrzavar, nyilván az okozhatja a biblia alapú hiteknél az agygörcsöt :D) engem már az az egy tény is meggyőzne, hogy milliárdnyi bolygó van a galaxisunkban és milliárdnyi galaxis van. és ez a hatalmas élettér csak azért teremtetett bárki álltal, hogy ezen a tűhegynyi helyen éljen pár ember? ez azért egy kövér nagyképűség. :D

Tisztelt Kedves barátom 2014.07.12. 01:43:17

workshop.chromeexperiments.com/stars/

és ez csak 1 galaxis és abból is a 100k legközelebbi csillag. :D oldalt van csúszka.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.12. 01:52:23

@Tisztelt Kedves barátom:

"én csak a buziutálat indítékát próbáltam megtalálni"

"természetesen van bennem valamilyen szintű lenézés a vallásos ... emberek felé"

C'est la vie, cicus. Van, aki lenézi a buzikat, és van, aki lenézi a vallásos embereket.

Hiába no, cicababa, nem vagyunk egyformák. :)

Tisztelt Kedves barátom 2014.07.12. 02:02:59

hát azért, attól, hogy valaki buzi, attól még értelmes lehet ugye, de ha vallásos és emiatt a tudomány vívmányait tagadja, az vagy ostoba, vagy túl makacs beismerni a tévedését, a két helyzet nem ugyanaz, egyik csak nemi irányultság, a másik intellektuális probléma. :)

meg nem is állítotam, hogy én lennék a követendő példa, én egy senki vagyok, sőt még hülye is, emberekre sem hatok. :D meg ez nem gyűlölet, amolyan sajnálkozásféle, "szegény ostobák". :D

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.12. 07:33:42

@Tisztelt Kedves barátom:

Keresztény egyháztag = akit megkereszteltek. Kilépni nem lehet.

Keresztény hívő = aki elfogadja a keresztény tanítást.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.12. 07:34:33

@Tisztelt Kedves barátom:

Nincs ellentét a tudomány és a vallás között. SEMMILYEN ellentét nincs.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.12. 07:36:20

@Tisztelt Kedves barátom:

Ki tagadja a tudomány vívmányait? A kereszténység nem.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.12. 13:17:10

@Tisztelt Kedves barátom:

"ha vallásos és emiatt a tudomány vívmányait tagadja"

Aki a tudomány eredményeit tagadja, az a vallásos hitétől függetlenül buta. Ott vannak az UFO-hívők, a konteósok, a homeopátia-hívők, az asztrológia-hívők, a távgyógyításban, pénzenergia-küldésben hívők, a Moon hoax hívők és egyebek, ezek igen gyakran nem vallásosak, mégis hülyék.

DE: A nagy (történelmi) keresztény egyházak és a tudomány tanításai között semmiféle ellentmondás nincs. Soha nem is volt, sőt a katolikus egyház mindig is támogatta a tudományt. Az egyházak nem foglalkoznak a tudomány eredményeinek értelmezésével, ahogy a tudomány sem a hittételekével.

Persze nem az olyan szektákra gondolok, mint pl a jehovisták és hasonlók, amelyek elég agyement dolgokat is mondanak.

"Keresztény egyháztag = akit megkereszteltek. Kilépni nem lehet."

Már hogyne lehetne. Írsz a keresztelésed helye szerint illetékes püspökségnek, hogy töröljenek a nyilvántartásból. Megteszik.

Tisztában vagyok azzal, hogy te ezt nem fogadod el, mert eleve köteledni akarsz, igazából ez a komment nem is neked szól, hanem azoknak, akik olvassák a soraidat.

Lordhell 2014.07.12. 23:16:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Nana a kereszténység és a fejlődés Kopernikusz és Galilei meg forog sírjában.
A kereszténység soha nem volt a tudomány pártján, csak míg a hittételei bizonyítékát találta benne, ellenben pl. a muzulmán vallással.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.13. 07:08:09

@Lordhell:

A keresztény tételei nem tudományosak, így eleve nem is bizonyíthatók tudományosam.

aracs 2014.07.28. 12:47:51

@Lordhell: Nana a kereszténység és a fejlődés Kopernikusz és Galilei meg forog sírjában.

Jaj! Ez már fáj! Csak eddig jutottál? Mikor is éltek ők? Semmi újabb!

Lordhell 2014.07.28. 16:53:25

@maxval, a gondolkodó birca:

Akkor még próbálták :). Sőt még most is torinói lepel stb...

Lordhell 2014.07.28. 16:54:24

@aracs:
Az irreleváns mikor éltek, a kereszténység és a fejlődés mintha 2 univerzum lenne.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.28. 17:01:37

@Lordhell:

Nem éppen. Ez egy ereklye, nem tudományos bizonyíték.

Lordhell 2014.07.28. 21:47:31

@maxval, a gondolkodó birca:
Az egyház próbált meg bizonyítékot szerezni, a modern tudomány segítségével, hogy a lepel Jézus halotti leple. Az első és egyetlen radiokarbonos kormeghatározás szerint nem. Soha többé nem engedték vizsgálni.

Lordhell 2014.07.28. 21:48:40

@maxval, a gondolkodó birca:
Isten nem is, de Mi emberek igen, vagy van aki nem annak lelke rajta.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.29. 05:35:07

@Lordhell:

Így igaz. Azonban a lepel nem tudta volna bizpnyítani a legfontosabbat: Jézus feltámadását.

Hozzáteszem: a kérdés a lepelről ma is vitás.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.29. 05:37:43

@Lordhell:

Tehát nincs szükség a dogmák változtatására, ez a lényeg.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.29. 08:34:48

@Lordhell:

A lepel elég sok kézben megfordult már, bőven kerülhetett rá későbbi időkből származó anyag is.

Ez az anyag lehet, az egész leplen egyenletesen oszlik el, de az is lehet, hogy csak egyes helyeken van. Utóbbi esetben lenne esély a különböző időkből származő anyagok korának külön-külön történő meghatározására.

Ennek eldöntésére az egész leplet meg kellett volna vizsgálni, vagyis mintákat kivágni belőle minden négyzetdeciméteres vagy még kisebb területről. Érthető, hogy egy ilyen fontos ereklye esetében ezt az egyház nem engedi.

Lordhell 2014.07.29. 19:37:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Engedte egyetlen egyszer tudtommal 1 kis darab került levágásra és 3 független labornak lett kiadva. A mérések eredményei eléggé szórtak, de közös bennük, hogy 12-15. századig szórtak. Mégcsak közelében sem voltak, a várt eredmények.
Persze felvetődik a mintavételezés, mint hiba forrása, de mivel nem volt lehetőség további mintavétlre az első minták csekély mennyisége miatt ellenőrző mérésre sem (a mintákat hamvasztják előkészítés miatt).

Lordhell 2014.07.29. 19:41:01

@maxval, a gondolkodó birca:
De, mindíg és mindenkor, hiszen ez a fejlődés alapelve. Szegény középkori csillagászok (visszautalva az első bejegyzésemre) ha nem döngették volna a nap kering a föld körül dogmát még most is azt tanulnánk (ha tanulnánk).
Amúgy szent a béke :)

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.30. 05:36:52

@Lordhell:

Ilyen a tudomány: folyton változik.

De ennek mi köze a valláshoz?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.30. 11:07:51

@Lordhell:

"Mégcsak közelében sem voltak, a várt eredmények."

A laboroknak küldött pici mintát már nem lehet több darabra bontva külön-külön vizsgálni, mert kell egy minimális mennyiség a vizsgálathoz. Akkor meg az van, hogy a mintában taláható C14 mennyiségét mérik, de az már nem deríthető ki, mi adja ki a mért mennyiséget.

Származhat az egész egy adott időből, de az is lehet, hogy egy része Krisztus korából származik, másik része meg a 17. századból. Ez azonban a kicsi minta miatt nem állapítható meg. Akkor sem állapítható meg, ha a későbbi korból származó szennyeződés egyenletesen eloszlik az mintában.

Nem a tiéd! 2014.08.16. 13:09:10

@Tisztelt Kedves barátom: Erőszakosak, intoleránsak, kirekesztők. Lassan már a deviancia válik normálissá és "trendivé". Ráadásul még el is várják, hogy feltétel nélkül elfogadjam, mi több szeressem őket.. Ez a nyugati világ a haláltáncát járja. Özönvíz előtti állapotok uralkodnak.

PannonBoy 2014.08.16. 14:14:57

Nahát, véletlenül találtam egy birkablog, ezt is megértük. Persze, hogy a homofóbiás téma is megjelenik rajta, hiszen a mi birkánk csak ezzel kel és fekszik. Köze nincs hozzá, de azért megmondja a szerinte "tutit".
Nem csodálkozom, hogy Mo.-n ez a fő ideológiai vonulat van, és az emberek egy része vallja magának a birka tanait. Dehát persze, Magyarországra is kell ember... a maradék...
Szerencsére a "hanyatló" nyugaton az emberek túlléptek a kirekesztő gondolkodásmódon és elfogadják a más szexuális irányultságot is.
Naná, hogy a magyarok sohasem fogják megérteni, hogy miért élnek az emberek jobban nyugaton, főleg ilyen konzervatív gondolkodásmóddal, inkább rásütik a "hanyatló" jelzőt.
Jó éjt Magyarország! :DDD

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.16. 14:58:20

@PannonBoy:

Vagyis a véleményed tömören: Aki nem ért egyet veled, az mind hülye. :D

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.16. 15:38:17

@PannonBoy:

A nyugat hanyatlásának egyik jele, hogy a homoklobbi terrorizálja az embereket, s ez ellen sokan fel se lépnek. Természetesen nyugaton is aakdnak bátor, Jézushoz hű, homofób keresztények, akik megharcolnak a homoklobbival annak barlangjában. Ezek az emberek sokkal merésszebbek mint mi, aki Kelet-Európában harcolunk, hiszen nálunk az emberek többsége velünk szimpatizál, azaz sokkal könnyebb számunkra a harc.

TRAPPIST1e 2021.02.11. 16:20:35

"Pedig az európai kulturában a házassági 1 férfi + 1 nő törvényes kapcsolata."

Ez status quo érvelés... miért releváns az, hogy EDDIG mi volt? Itt nem a múlt a kérdés, hanem hogy a jövőben hogyan szabályozzuk a házasságot.

TRAPPIST1e 2021.06.12. 18:00:17

Tehát azt mondod, a gyűlölet jó? Ítéljük meg embertársainkat csak azért, mert olyan dolgokat cselekszenek ami nekünk nem tetszik?
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása