magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

2014. május 19. 10:10 - maxval a gondolkodó birca

Mi áll az Eurovíziós Dalfesztivál mögött?

Mi is áll valójában az idei Eurovíziós Dalfesztivál mögött?

Téves a homoklobbival vagy a nyertes személyével foglalkozni. Itt valójában nem a homoklobbi vagy az osztrák szörnyeteg a gond. Mindenki védi saját magát és saját maga érdekeit. Ezzel semmi gond. Viszont a társadalom dönti el, hogy mely részérdekeknek ad igazat, melyeket utasít el, s melyekkel szemben semleges. A gond az, hogy jelenleg a nyugati társadalom egyre inkább ad igazat a homoklobbinak. Így csakis ezzel a kérdéssel kell foglalkozni, mert maga a homoklobbi működése teljesen érdektelen. Pedólobbi is van, de kit érdekel, mikor – még! – a társadalom többsége elutasító álláspontot tanúsít irányában. Egy egészséges társadalomban a homoklobbi nem lenne egyéb, mint egy érdektelen és marginális klubmozgalom, melyet a többség undorral szemlél.

Azaz az okokat kell elemezni, hogy a társadalom miért így reagál. S mivel ez a reakció csakis a nyugati társadalmakra jellemző, magukat ezeket a társadalmakat kell vizsgálni.

Az egyik ok a liberalizmus, ez a kezdetben teljesen pozitív eszmerendszer, mely – miután győzött – elment teljesen abszurd irányba, mint nihilizmus, értékrelativizmus. Az értékek relativizálása az alap szerintem. Ebből következik az értékek nevetségessé tevése, természetesen a liberalizmus értékei kivételt képeznek, ezek tabuk. A tömegkuktúrán keresztül ezek az elvek hatalmat kaptak, s ma már nyugaton szégyellni kell, ha valaki mást vall. A liberalizmussal szemben való vélemény “tudománytalan”, “elavult”, “maradi”, “szégyenletes”.

A fő ellenfél a vallás. Elsősorban a kereszténység. A kereszténység protestáns részét a liberalizmus már megrontotta. A protestantizmus egy része “modernista”, azaz eltávolodva a kereszténységtől átvette a liberalizmus elveit, másik része meg “fundamentalista”, azaz paródiaszerűen maradi, a helyes keresztény elvek igenlése mellett abszurd nézeteket hangoztat, melyekkel nevetségessé teszi saját magát, s ezzel a keresztény elveket is.

Az apostoli kereszténység még erős. De napjainkban már érezhető a katolicizmus lassú bukása. Az új jezsuita-liberális római pápa káros hatása egyre erősebb. Ennek logikus következménye Bécs katolikus érsekének abszurd álláspontja is az osztrák szörnyszülöttel kapcsolatban. Ha a katolikusok nem lépnek időben hazug pápájuk terjesztette métely ellen, végük lesz két nemzedéken belül.

Az ortodoxia ellen fog állni jobban, ennek történelmi okai vannak. A marxizmus és az iszlám ellenséges környezete történelmileg arra szoktatta az ortodoxiát, hogy gyanúsan figyeljen minden modernségre. De kizárt, hogy ne legyenek ellenséges beférkőzési próbálkozások az ortodoxiába is.

Én személyesen borúlátó vagyok, nem hiszek a pozitív változásban: Európa hanyatlik és fasizálódik.

293 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr526180224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy igazi barom vagy mária 2014.05.20. 13:01:11

@Peterpapo: Igen, ez a városi legenda, speciel kismilió helyen jártam, ilyesmit mindenhol csak meséltek, soha senki nem látta.
Egyébként a buzibárról mit meséltek papó? Ott ugye békésen ücsörögnek a melegek, fogják egymás kezét, és tervezgetik, hogy milyen lenne ha összeházasodhatnának.
Keress utána az ilyen kifejezéseknek, mint gloryhole, meg darkroom. Mindkettőt a büszke meleg közösségek találták ki, mint felnőtt szórakozási formát. Vajon miért ott terjedt az aids?

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.20. 13:01:56

@Peterpapo:

"akin csak simán látszik, az igen"

Ez az emberek természetes reakciója egy betegségre. A náthás embertől is távolabb állnak a villamoson.

Peterpapo 2014.05.20. 13:03:12

s5.goodfon.su/image/572648-1280x1024.jpg

Egy nagymellű nő nadrágtartós nadrágban és kalapban. Micsoda fertő!

egy igazi barom vagy mária 2014.05.20. 13:03:47

@Croma Soma: "Tolerancia igazából az volna, hogy senki ne foglalkozzon vele ki buzi, ki nem!"
Freddie Mercury, George Michael, Ricky Martin. Náluk valahogy senkit sem zavart, hogy buzik-e. Nem az volt az előadás legfőbb pontja, hogy ő mennyire buzi.

Kicsit nehéz nem azzal foglalkozni, hogy vajon mi egy szakállas nő nemi identitása

Peterpapo 2014.05.20. 13:04:00

@maxval a gondolkodó birca:

"Ez az emberek természetes reakciója egy betegségre. A náthás embertől is távolabb állnak a villamoson."

De nem mondják rá, hogy féreg.

randomuser1 2014.05.20. 13:04:33

@maxval a gondolkodó birca: ebben én nem vagyok annyira biztos, beszélnem kell a papommal, egyelőre azt mondanám, a homoszexualitás nem kizáró tényező az üdvösség eléréséhez, emlékszem, h jézus konkrétan elítélte volna bárhol is.
a propagálása már más dolog.

Peterpapo 2014.05.20. 13:06:07

@egy igazi barom vagy mária:

Ha hozzám vágja a szarát az eléggé zavar. Persze a többi is. Továbbra is azt mondom, hogy nagyon rossz az összehasonlításod. Nincsenek pariban egymással. nem egy fajsúlyúak. Logikátlan.

5perc 2014.05.20. 13:06:55

@maxval a gondolkodó birca:
"Nem a homokosság a gond, erről nem tehet senki, ez egy betegség, ez vele születik, hanem a homokos életmond a gond. "

Egy nem hívőtől (tök mindegy, hogy homi-e) objektíven nem elvárható, hogy túl nagy jelentőséget tulajdonítson annak, hogy egy (ugyanolyan kisebbségben lévő) hívő szerint vallási alapon mi "a gond" a saját életével. Cserébe ő sem fog beleszólni a hívő szexuális életébe, de még abba sem, hogy megfogja-e a párjának a kezét a nyílt utcán.

Peterpapo 2014.05.20. 13:07:16

@maxval a gondolkodó birca:

Csakhogy nagyon sok ártatlan ember életét követelték azok a bűnök, ezért nem szabad hagyni, hogy az emberek elfelejtsék.

Peterpapo 2014.05.20. 13:08:05

@maxval a gondolkodó birca:

És miután megtért hetero kapcsolata lett?

egy igazi barom vagy mária 2014.05.20. 13:09:55

@Peterpapo: Miért logikátlan? Amikor én megláttam ezt a szakállas szart, elhánytam magam. Miért nincs paritásban?
Ha hozzádvágok egy marék szart az sem fáj neked, csak undorodsz tőle.
Nekem miért nincs jogom arra, hogy undorodjam valamitől ami ráadásul még aberrált is? Nem buzibárba mentem, nem meleg tüntetésre, nem valakinek a hálójába, hanem bekapcsoltam egy hírportált. Miért kell ezt a pofámba tolni?

egy igazi barom vagy mária 2014.05.20. 13:12:04

@5perc: "(ugyanolyan kisebbségben lévő) hívő "- barom.
Előbb cáfoltalak meg, de ragaszkodj a hülyeségedhez tovább.
Szopjátok le egymást csikita wursttal.

5perc 2014.05.20. 13:15:02

@egy igazi barom vagy mária:
"@5perc: Én se tudtam, speciel a könyvelőm csinálja.
De akkor a nyugdíjasok sem hívők ugye, meg a munkanélküliek sem, meg az sem aki nem itthon dolgozik.
Akarsz még égni a hülyeségeiddel, vagy inkább leülsz kushadni? "

Hagyd már abba a felesleges kötekedést, és gondolkodj egy percet! Attól, hogy valaki nem adózik, az nem változtatja meg az adózók közti százalékos hányadát! És nincs okom feltételezni, hogy a munkanélküliek vallási szokásaikban lényegesen különböznek a munkát végzőktől.

A nyugdíjasok persze lehetnek nagyobb hányadban hívők, de ez csak ideiglenesen torzítja a teljes statisztikát, hosszú távon a mai munkavállalók statisztikája a mérvadó. Akkor viszont a 18% körüli érték elég meggyőző, mert szándék és tett egy helyen valósult meg az 1%-os felajánlás kitöltésének 1 perce alatt.

5perc 2014.05.20. 13:16:43

egy igazi barom vagy mária 2014.05.20. 13:12:04
"Előbb cáfoltalak meg"

Mint az egyházi 1%-kal. Ezen most még mosolygok egy kicsit.

Peterpapo 2014.05.20. 13:18:03

@egy igazi barom vagy mária:

Az aids egy vírus. az terjed, ha testnedv csere történik, akár homokos az illető, akár nem. A nem melegeknek meg ott a swinger klub, ahol akár óránként mással hálhatsz.

Peterpapo 2014.05.20. 13:20:49

@egy igazi barom vagy mária:

Azért nincs, mert az, hogy lehánynálak, ha szandálban látnálak, vagy fejbe basználak egy baseball ütővel, az sincs pariban. A tévén is van egy kapcsoló, meg a hírportált sem kötelező olvasni. Még a véleményedet sem kötelező megírni, ha alapból undorodsz az egésztől. Én sem járok jobbikos, vagy fideszes oldalakra.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.20. 13:33:35

@Peterpapo:

Nem, mivel nem érdekelte sosem a másik nem. Így a szexről való lemondást választotta és szerzetes lett.

Peterpapo 2014.05.20. 14:02:40

@maxval a gondolkodó birca:

A hölgy a linken? De eléggé annak látszik. :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.20. 14:07:04

@Emmanuel Goldstein:

De ne is a homoklobby legyen a hivatalos Biblia-értelmező.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.05.20. 14:09:47

@Peterpapo:

"Szerinted lehet, de talán tőlük kellene megkérdezni, mindenesetre nem kérkedésből vonulnak fel évente, ebben biztos lehetsz."

A melegparádékon nem az áltagos homoszexuálisok vonulnak fel, hanem azok, akik a balhét keresik.

"De akin csak simán látszik, az igen. még akkor is, ha nem úgy öltözik, de a gesztusaiból simán levehető, hogy az."

Ha egyébként jó ember és nincs baja vele a közösségnek, akkor csak emiatt a tény miatt nem fogják bántani.

"Nem hivalkodnak, Úgy érzik jól magukat, ha női ruhába bújnak."

Nem kell, hogy az ember mindig jól érezze magát. Lehet kompromisszumokat is kötni. Nem bújok férfi létemre női ruhába a nyilvánosság előtt, és a nyilvánosság nem fog megbotránkozni.

"Ja ezt mondd el annak a kereszténynek is, aki megveri a feleségét, vagy veri a gyerekeit."

Hívő keresztény nem veri az asszonyt meg a gyerekeit. A többiek meg nem hívő, hanem divat- vagy megélhetési keresztények.

"Ez így van, de nagyon elenyésző."

Az emberek 10%-a vonzódik a saját neméhez (is).

"És mi a mérték?"

Ne igyál annyit, hogy a hatása alatt megszegd az erkölcsi, etikai, a hited által diktált és a jogi törvényeket.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.20. 14:11:11

@Peterpapo:

"Egy betegség terjedése nem a szexuális beállítottságtól függ."

Közvetve sajnos igen.

"A hozzákapcsolódó bűnözés meg végképp nem."

Aha, szóval szerintetek csak az illető vallásától függ - lásd a folytonos utalásotokat a pedofil papokra, akik csak egy igen apró részét teszik ki a papságnak.

"Sok hetero van, akik szintén sűrűn váltogatják a partnereiket, vagy prostikhoz járnak gyakran."

Ee mélg több homokos teszi ezt. A homokosok sokkal nagyobb arányban váltogatják sűrűn a partnereiket, mellesleg világos genetikai okok alapján.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.20. 14:16:26

@Peterpapo:

"Egyébként meg minden másban pont úgy él, mint bárki más."

Vagyis pl. bárki más is felvonul és vonaglik az ún. büszkeség napján? Én max. pár politikusról hallottam, kik így akarják magukat népszerűvé tenni a homokosok között.

Peterpapo 2014.05.20. 14:19:54

@polyvinyl:

"Ha egyébként jó ember és nincs baja vele a közösségnek, akkor csak emiatt a tény miatt nem fogják bántani."

CW-ról hallottál valami rosszat? vagy csak baj, hogy mint előadó-énekes, női ruhába bújt?

"Ha egyébként jó ember és nincs baja vele a közösségnek, akkor csak emiatt a tény miatt nem fogják bántani."

Alföldi, Kulka. Talán ez a két név mondd neked valamit.

"Hívő keresztény nem veri az asszonyt meg a gyerekeit. A többiek meg nem hívő, hanem divat- vagy megélhetési keresztények."

tehát akkor nem kel homoszexuálisnak lenni, ahhoz, hogy ne legyél valódi keresztény, de az asszonyverő KDNP-snek mégsem volt ekkora publicitása.

"Az emberek 10%-a vonzódik a saját neméhez (is). "

Az lehet, de nem erről volt szó, hanem arról, hogy milyen okok miatt mehet tönkre egy házasság és abban elenyésző az, hogy valaki a saját neméhez (is) vonzódik, vagy valami más oka van. Tehát sokkal több házasság megy tönkre, az alkohol miatt, vagy amiatt mert egy másik nő, vagy férfi elszereti az egyik házastársat, mint az, hogy azonos nemű szereti el.

"Ne igyál annyit, hogy a hatása alatt megszegd az erkölcsi, etikai, a hited által diktált és a jogi törvényeket."

Ez nincs sehol leírva. Sem törvényileg nincs tiltva, sem szabályozás nincs rá, hogy mennyit ihatsz.

egy igazi barom vagy mária 2014.05.20. 14:20:24

@Peterpapo: És szerinted hány swinger klub van? A népesség hány százaléka vagy ezreléke jár ilyen helyekre, te nagyon hülye? A buzik meg MIND ezt csinálják. Nagyon nagyon pici % az aki nem. Hagyjuk már a média által erőltetett "évek óta együtt élő kedves meleg pár" marhaságot. Mondom, menj le, nézz meg ilyen helyeket, aztán magyarázz.
Az AIDS kezdetekor csak és kizárólag meleg betegség volt, kutatták is rendesen, hogy miért csak a buzik kapják el. Biztos véletlen volt, mi?

Peterpapo 2014.05.20. 14:23:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Közvetve sem.

A vallástól sem függ.

Ez sem igaz. Menj el egy swinger klubba, ahol heterok vannak.

egy igazi barom vagy mária 2014.05.20. 14:26:55

@Peterpapo: "Azért nincs, mert az, hogy lehánynálak, ha szandálban látnálak, vagy fejbe basználak egy baseball ütővel, az sincs pariban. A tévén is van egy kapcsoló, meg a hírportált sem kötelező olvasni. Még a véleményedet sem kötelező megírni, ha alapból undorodsz az egésztől. Én sem járok jobbikos, vagy fideszes oldalakra."

Na, hogy előjött a toleráns ugye? A nagy liberális papó. Egyszer nem mondtam, hogy agyonverném ezt a wurstot, egyszerűen hányok a látványától. A tévében nem néztem, és engedtessék meg nekem, hogy olvasgassak híreket. És hányjak ha éppen szakállas nők vannak a címlapon, négyszer egy oldalon. Te meg esetleg kihúzhatnád a fejed a ballib seggekből, és megnézhetnéd, hogy a másik oldal miről mit gondol. Az intelligens emberek így csinálják. Belterjes dolog, hogy csak olyan helyen olvasgatsz, meg kommentelsz ahol a te véleményedet szajkózza mindenki más is. Így az életben nem ismered meg mások álláspontját, véleményét. Gyakorlatilag elröfögsz másik 20-30 hasonszőrűvel, aztán nézel mint a vett malac, amikor a liberó párt kap összesen 5000 szavazatot.

egy igazi barom vagy mária 2014.05.20. 14:28:08

@Peterpapo: Ki bántotta kulkát, vagy alföldit?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.20. 14:28:40

@maxval a gondolkodó birca:

"Ismersz embersz aki büszkén náthás és a náthát nem tartja betegségnek, hanem egy alternatív egészséges állapotnak?"

Ahogy undorodunk attól az embertől is, aki az undort keltő betegségét nyíltan mutogatja, pl. a keléseit, csonkolt végtagját (utcai koldusok) vagy egyéb deformitását.

Ezeket sem diszkriminálja a társadalom (sőt sokan segítik őket adományokkal), de az undort keltő tulajdonságok mások arcába tolása ellenszenvet vált ki.

Nos, ugyanez van a magukat mutogató homokosokkal is. A legtöbb egészséges szexualitású emberből undort vált ki, ha az arcukba tolják pl. a csókolózásukat stb.

Peterpapo 2014.05.20. 14:28:51

@egy igazi barom vagy mária:

Nem tudom, mert oda sem járok. A népességnek csak egy kis százaléka meleg. Mondom, nem megyek le, mert nem érdekelnek. Felnőtt emberek, úgy szexelnek egymással, ahogy akarnak, és ahogy hagyják egymást. Hozzád sem megyek el, hogy megnézzem mit csinálsz a feleségeddel? Hogy az arcára élvezel-e, vagy a fenekébe dugod, a Te dolgod. Meg azt sem, hogy hány nővel fekszel le, ha nem vagy nős. Vagy ha nős vagy akkor sem.

Peterpapo 2014.05.20. 14:29:30

@egy igazi barom vagy mária:

Nem csak fizikálisan lehet valakit bántani.

egy igazi barom vagy mária 2014.05.20. 14:32:42

@Peterpapo: Pontosan, semmi közöd, hogy ki mit csinál a zárt szobában. Akkor miért is kell címlapra tenni egy ilyen ocsmányságot? Nem a buzibárban találkoztam vele, a fél világ nem valami melegpornó magazinban látta, hanem a tévében főműsorban.

Peterpapo 2014.05.20. 14:33:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Na persze, de csak akkor ha férfiak csinálják. Érdekes ha nők csókolóznak egymással azt a többség izgatónak tartja. De persze csak akkor ha a testük is szép, mert ha dagadt az gusztustalan fúj! Sőt! Ha két különböző nemű, de dagadt az is undorító! Tiltani kellene a kövéreknek, hogy szexeljenek!

(Mellesleg én magam is túlsúlyos vagyok, még mielőtt valaki félre értené.)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.20. 14:35:11

@egy igazi barom vagy mária:

"Freddie Mercury, George Michael, Ricky Martin. Náluk valahogy senkit sem zavart, hogy buzik-e. Nem az volt az előadás legfőbb pontja, hogy ő mennyire buzi."

Nekem tőlük távol áll a zenei ízlésem, de elismerem, hogy ők letettek valamit (nem is keveset) az asztalra. De nem azért, mert homokosok (voltak). És a közönség sem ezért szereti/szerette őket.

Mellesleg épp ők a legjobb példák arra, hogy a nem hivalkodó homokosokkal szemben az emberek abszolút toleránsak, megbecsülik őket a teljesítményükért pont úgy, mint bárki mást. Szó sincs homofóbiáról.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.20. 14:38:15

@Emmanuel Goldstein:

"egyelőre azt mondanám, a homoszexualitás nem kizáró tényező az üdvösség eléréséhez, emlékszem, h jézus konkrétan elítélte volna bárhol is.
a propagálása már más dolog."

A homoszexualitás nem kizáró ok. A homoszexualitás gyakorlása az.

A homoszexualitás nem bűn, hanem próbatétel, kísértés. Van, akinek ez a keresztje, másnak pedig más. A homoszexuális cselekedet már bűn.

Jézus szereti a bűnösöket, de nem szereti a bűnt.

Peterpapo 2014.05.20. 14:41:40

@egy igazi barom vagy mária:

Mert a címlapra ilyen megdöbbentő és az átlagostól eltérő dolgokat szoktak kirakni. Az a nő miért nem zavar, aki a gigászi méretű mellei miatt kerül a címlapra? Sokak szerint az is ocsmány.

5perc 2014.05.20. 14:42:43

@egy igazi barom vagy mária:
"És szerinted hány swinger klub van? A népesség hány százaléka vagy ezreléke jár ilyen helyekre, te nagyon hülye? A buzik meg MIND ezt csinálják. Nagyon nagyon pici % az aki nem. Hagyjuk már a média által erőltetett "évek óta együtt élő kedves meleg pár" marhaságot. Mondom, menj le, nézz meg ilyen helyeket, aztán magyarázz. "

Nem értem, hogy csinálhatják a buzik MIND ezt, ha statisztikailag 500 ezer - 1 millió homoszexuális él Mo-n, és legyen mondjuk max 3 ezer férőhelynyi (pár tíz embernyi sötétszobával). A maradék hol van szerinted? Amúgy te láttál már ilyen helyet?
Viszont a heteroszexuálisok százezrei mennek el egy szombat este vadászni, igaz gumival, de nem több erkölccsel.

randomuser1 2014.05.20. 14:44:05

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "A homoszexualitás gyakorlása az " ez a kitétel az újszövetség általam ismert része alapján számomra nem egyértelmű.

Peterpapo 2014.05.20. 14:44:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Csak a felsoroltak már előbb voltak homokosak, mielőtt letettek volna az asztalra. Egy hétköznapi ember, ha elvégzi a munkáját rendesen az is letesz az asztalra, még sem becsülik meg őket. CW is letett most az asztalra, aztán mégis egy csomóan ki vannak akadva rajta.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.20. 14:44:57

@Peterpapo:

"Közvetve sem."

Sajnos igen, mert a homokosok között sokkal gyakoribb a gyakori partnercsere.

A vírus nem tudja, homokos vagy heteró testébe kerül be, de minél gyakoribb a testnedvcsere minél több partnerrel, annál több lehetősége van terjedni.

"A vallástól sem függ."

Érdekes, szerintetek a pedofília függ a vallástól, legalábbis katolikus papok körében. :D

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.05.20. 14:46:35

@Peterpapo:

"CW-ról hallottál valami rosszat? vagy csak baj, hogy mint előadó-énekes, női ruhába bújt?"

Ha az egyébként szimpatikus arcú fiatal férfi kiállt volna a színpadra, és a nemének megfelelő ruhában adta volna elő a számát, és közben a gesztusaiból jött volna át, hogy meleg, nem lenne felháborodva senki sem, hogy egy meleg fiú énekelt. Valószínűleg nem került volna be az első háromba, de nem azért mert meleg, hanem azért, mert se a szám, se az előadás nem volt különösebben emlékezetes.

Ám ez a fiatalember nem ezt tette. Férfi létére női jelmezbe bújt, hozzá női parókát húzott a fejére és és tűsarkú cipőt vett.

Miért tette? Szerinted?

5perc 2014.05.20. 14:47:33

@egy igazi barom vagy mária:
"a fél világ nem valami melegpornó magazinban látta, hanem a tévében főműsorban. "

Nehéz értelmezni ezt "a többség undorodik tőle" érvet, ha egyszer ő kapta a legtöbb szavazatot. De még Mo-n is talán a második legtöbbet.

Peterpapo 2014.05.20. 14:47:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Szerintem nem több, mint egy heteronál, bár az is tény, hogy a homokosokról nincs infóm.

Pedofil, nem csak katolikus pap lehet. ;)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.20. 14:50:08

@Peterpapo:

"Érdekes ha nők csókolóznak egymással azt a többség izgatónak tartja."

A leszbianizmust a történelem során messze nem ítélték el olyan súlyosan, mint a férfi homoszexualitást. Leginkább nem is foglalkoztak vele.

Ezt tarthatod igazságtalannak, de ettől még tény marad. Ami nem irritálja a társadalmat, az ellen nem is lépnek fel.

Ebből is látható, hogy a férfi homoszexualitás a társadalomban általában mindig is undort váltott ki (bár ismerünk kivételeket, görögök stb.). Nem mai jelenség.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.05.20. 14:53:01

@Peterpapo:

"Alföldi, Kulka. Talán ez a két név mondd neked valamit."

Alföldit és Kulkát szeretik és becsülik az emberek. Így volt ez Márkus Lászlóval is, pedig akkoriban még nem rázták a homoklobbi bérencei a nyílt utcán a nemi szervüket.

Peterpapo 2014.05.20. 14:53:40

@polyvinyl:

Sajnos ennek a versenynek ilyen a színvonala, hogy kevésbé emlékezetes számmal meg lehet nyerni a versenyt. Érdekes, hogy anno Dana Internatiolon nem voltak ennyire kiakadva az emberek pedig az a dal, amivel nyert, tényleg szar volt. CW dala szerintem jó volt. Nem azt mondom, hogy a kedvencem lett, de abszolút hallgatható kategória. Persze ez csak az én véleményem.

Hogy miért tette? Nem tudom, nem látok a fejébe, de nem is érdekel. A hangja jó volt és a dal sem volt rossz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.20. 14:53:53

@5perc:

"ha statisztikailag 500 ezer - 1 millió homoszexuális él Mo-n"

Nyugodtan vedd ennek a tizedét. A 10%-ban benne vannak azok is, akik életük során bármikor találkoztak a homoszexualitással, de nem lettek homokosok.

"A maradék hol van szerinted?"

Olyan helyen lakik, ahol nincs buzibár. Falun, kisvárosban.

Peterpapo 2014.05.20. 14:54:59

@polyvinyl:

Na persze. Azért buzizzák őket sok helyen. Mag amikor Alföldinek lejárt a szerződése és nem hosszabbították meg, akkor is mit mondtak? Na végre kikerül a homoszexualitás a színházból.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.20. 14:55:09

@Peterpapo:

"Csak a felsoroltak már előbb voltak homokosak, mielőtt letettek volna az asztalra."

Kérkedtek is vele?

"CW is letett most az asztalra, aztán mégis egy csomóan ki vannak akadva rajta."

Mit is tett le az asztalra? Egy rakás büdös szart.

Peterpapo 2014.05.20. 14:56:02

@polyvinyl:

És most sem ráznák, ha nem lenne annyi homofób ember.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.20. 14:56:37

@Peterpapo:

"Szerintem nem több, mint egy heteronál, bár az is tény, hogy a homokosokról nincs infóm."

Szerinted lehet. A valóságban sokkal gyakoribb a körükben a partnercsere.

"Pedofil, nem csak katolikus pap lehet. ;)"

Aha, lehet református lelkész is?

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.05.20. 14:57:29

@Peterpapo:

"tehát akkor nem kel homoszexuálisnak lenni, ahhoz, hogy ne legyél valódi keresztény, de az asszonyverő KDNP-snek mégsem volt ekkora publicitása"

Az asszonyverő KDNP-s élettársi kapcsolatban él, lehet, hogy a feleségét, akitől elvált, őt se vette a templomban el. Ez a KDNP-s bizony nem "valódi" keresztény és ezzel a családi múltjával és jellemével nem is valószínű, hogy valaha azzá lehetne.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.20. 14:57:31

@Peterpapo:

"Na végre kikerül a homoszexualitás a színházból."

Ez igaz volt, nem? Fáj az igazság?

Peterpapo 2014.05.20. 14:58:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Freddie is öltözött nőnek a klipjében. CW hétköznap hogy öltözik? Láttad már utcán hétköznap?

Neked nem tetszett a dal, szerintem nem volt rossz. A többi énekes sem egyből slágerrel lépett elő. Félreértés ne essék, nem mint énekes említem egy lapon CW-t a többiekkel, mert a nyomukba sem érhet, csak úgy egyébként, mint emberek.

5perc 2014.05.20. 15:00:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"@5perc:
"ha statisztikailag 500 ezer - 1 millió homoszexuális él Mo-n"
Nyugodtan vedd ennek a tizedét. A 10%-ban benne vannak azok is, akik életük során bármikor találkoztak a homoszexualitással, de nem lettek homokosok.
"A maradék hol van szerinted?"
Olyan helyen lakik, ahol nincs buzibár. Falun, kisvárosban. "

Akkor a 90%-a szerinted mégsem MIND ezt csinálja?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.20. 15:07:13

@Peterpapo:

"Neked nem tetszett a dal, szerintem nem volt rossz."

Nem mondhatom, hogy nem tetszett, mert nem hallgattam. Az egész műsort nem néztem soha.

"Freddie is öltözött nőnek a klipjében."

De nem ettől lett sikeres, sőt nem is ezzel akart sikeres lenni.

@5perc:

"Akkor a 90%-a szerinted mégsem MIND ezt csinálja?"

Nem én írtam, hogy mind ezt csinálja. Az alkalom hiánya komoly korlátozó tényező.

Peterpapo 2014.05.20. 15:09:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Akkor miért mondtad, hogy CW egy rakás büdös szart tett az asztalra? Ez nálad mit jelent? Nincs véleményed róla?

5perc 2014.05.20. 15:18:18

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Igaz. Rossz helyre ment. Ne haragudj.

Egy közepes méretű városka külvárosában nőttem fel. A szomszéd házban két idősebb úr - Imre és Flóri - lakott. Együtt. Tehát legalább egyszer találtak alkalmat az ismerkedésre. Sokat ittak és veszekedtek. És ha találtak is másik alkalmat, oda nem hoztak idegeneket és végig együtt maradtak, nagyjából egyszerre haltak meg.
Ezt hánnyal kell leosztani vagy felszorozni?

Peterpapo 2014.05.20. 15:25:10

@maxval a gondolkodó birca:

Tényleg Maxval! A kövérekről miért nem írsz posztot? Hiszen a falánkság is bűn, vagy nem? A kövérek nagyobb része, nem betegsége miatt kövér, hanem mert féktelenül zabál.

egy igazi barom vagy mária 2014.05.20. 15:33:55

@5perc: "Nehéz értelmezni ezt "a többség undorodik tőle" érvet, ha egyszer ő kapta a legtöbb szavazatot. De még Mo-n is talán a második legtöbbet."

Elég érdekes statisztikáid vannak- csak attól vallásos valaki, hogy az egyháznak küldi az 1%-ot, a többség ezt a szakállast támogatta- tehát a többség szereti.
TE agyhalott! Európa többsége nem is nézte ezt a műsort! Annak aki nézte, a többsége pedig nem szavazott! Úgyhogy a kisebbség kisebbsége szavazta meg. Akarsz még égni a hülyeségeiddel?

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.05.20. 15:37:05

@Emmanuel Goldstein:

""A homoszexualitás gyakorlása az" ez a kitétel az újszövetség általam ismert része alapján számomra nem egyértelmű."

Lásd: paráznák, férfifertőztetők, férfiszeplősítők, a természet folyását természetellenesre változtatók, férfi létükre férfiakkal fertelmeskedők :)

Róma 1,24-28

"Annakokáért adta is őket az Isten szívök kivánságaiban tisztátalanságra, hogy egymás testét megszeplősítsék; Mint a kik az Isten igazságát hazugsággá változtatták, és a teremtett dolgokat tisztelték és szolgálták a teremtő helyett, a ki mind örökké áldott. Ámen. Annakokáért adta őket az Isten tisztátalan indulatokra; mert az ő asszonynépeik is elváltoztatták a természet folyását természetellenesre: Hasonlóképen a férfiak is elhagyván az asszonynéppel való természetes élést, egymásra gerjedtek bujaságukban, férfiak férfiakkal fertelmeskedvén, és az ő tévelygésöknek méltó jutalmát elvevén önmagokban. És a miképen nem méltatták az Istent arra, hogy ismeretökben megtartsák, azonképen oda adták őket az Isten méltatlan gondolkozásra, hogy illetlen dolgokat cselekedjenek;"

1Kor 5,9-13

" Azt írtam néktek ama levelemben, hogy paráznákkal ne társalkodjatok. De nem általában e világ paráznáival, vagy csalóival, vagy ragadozóival, vagy bálványimádóival; mert hiszen így ki kellene e világból mennetek. Most azért azt írom néktek, hogy ne társalkodjatok azzal, ha valaki atyafi létére parázna, vagy csaló, vagy bálványimádó, vagy szidalmazó, vagy részeges, vagy ragadozó. Az ilyennel még együtt se egyetek. Mert mi közöm ahhoz, hogy a kívülvalókról is ítéletet tegyek? avagy ti nem a belüllévők fölött tesztek-é ítéletet? A kívülvalókat pedig majd az Isten ítéli meg. Vessétek ki azért a gonoszt magatok közül."

1Kor 6,9-10

" Avagy nem tudjátok-é, hogy igazságtalanok nem örökölhetik Istennek országát? Ne tévelyegjetek; se paráznák, se bálványimádók, se házasságtörők, se pulyák, se férfiszeplősítők, se lopók, se telhetetlenek, se részegesek, se szidalmazók, se ragadozók nem örökölhetik Isten országát."

1Tim 1,8-11

"Tudjuk pedig, hogy a törvény jó, ha valaki törvényszerűen él vele, Tudván azt, hogy a törvény nem az igazért van, hanem a törvénytaposókért és engedetlenekért, az istentelenekért és bűnösökért, a latrokért és fertelmesekért, az atya- és anyagyilkosokért, emberölőkért. Paráznákért, férfifertőztetőkért, emberrablókért, hazugokért, hamisan esküvőkért, és a mi egyéb csak az egészséges tudománynyal ellenkezik, A boldog Isten dicsőségének evangyélioma szerint, mely reám bízatott."

Jel 22,14-15

"Boldogok, a kik megtartják az ő parancsolatait, hogy joguk legyen az életnek fájához, és bemehessenek a kapukon a városba. De kinn maradnak az ebek és a bűbájosok, és a paráznák és a gyilkosok, és a bálványimádók és mind a ki szereti és szólja a hazugságot."

egy igazi barom vagy mária 2014.05.20. 15:40:55

@5perc: Gondolom bekaptad imre és flóri farkincáját.
Honnan a bús bánatból tudod, hogy mennyire járkáltak fel a dunakorzóra és vártak a wc-ben, mint antal imre, vagy fizettek fiatal románoknak, mint az a divattervező akit agyonvertek nemrég?
Ja, meg mit jössz egy olyan korszakkal, amikor a buzulás tiltva volt? Vagy legalább is vérciki volt, és nem reklámozták?

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.05.20. 15:41:11

@Peterpapo:

"És most sem ráznák, ha nem lenne annyi homofób ember."

Mennyi?

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.05.20. 16:02:37

@Peterpapo:

"Hogy miért tette? Nem tudom, nem látok a fejébe, de nem is érdekel. A hangja jó volt és a dal sem volt rossz."

Fütyipunci egy tipikus báránybőrbe bújt farkas.

Párás szemekkel, ártatlanul bégeti, hogy őt bántják, és csak egy kis toleranciát akar. Közben meg többmilliós nézettségű műsorban próbálja az aberrált szokásai mellé állítani a médián keresztül könnyen befolyásolható fiatalabb korosztályt.

5perc 2014.05.20. 16:03:14

@egy igazi barom vagy mária:
"Elég érdekes statisztikáid vannak- csak attól vallásos valaki, hogy az egyháznak küldi az 1%-ot, a többség ezt a szakállast támogatta- tehát a többség szereti.
TE agyhalott! Európa többsége nem is nézte ezt a műsort! Annak aki nézte, a többsége pedig nem szavazott! Úgyhogy a kisebbség kisebbsége szavazta meg. Akarsz még égni a hülyeségeiddel? "

Az nem igaz hívő, aki annyit nem tesz meg, hogy egy papírfecnire ráír 4 számjegyet. Ebben megegyezhetünk.
A többség természetesen nem nézte - nincs 5 milliós nézettségű műsor - , én sem. De azért volt 917 ezer ember Mo-n, aki végignézte és volt 2 millió 382 ezer ember aki belenézett az aznap a legnézettebb műsort. (www.sorozatjunkie.hu/2014/05/17/magyar-nezettseg-2014-majus-5-11/)

"a kisebbség kisebbsége szavazta meg"
Most akkor szerintem ne menjünk bele a parlamenti politikába!

Én azt mondanám, hogy vagy olvass többet, vagy beszélj kevesebbet!

egy igazi barom vagy mária 2014.05.20. 16:16:49

@5perc: "Az nem igaz hívő, aki annyit nem tesz meg, hogy egy papírfecnire ráír 4 számjegyet. Ebben megegyezhetünk. "
Nem. Az nem foglalkozik ezzel, nem tud róla, vagy nincs jövedelme. És gondolhatja úgy egy igaz hívő, hogy ő fizeti az egyházi adót, és ezért a tehetséggondozás-nak adja. Az iskolás szerinted nem lehet hívő, a munkanélküli sem, a nyigdíjas sem, a külföldön dolgozó sem, és a nagyon gazdag sem, aki mondjuk osztalékot kap csak.

Ugyhogy kapásból hülye vagy, arról nem beszélve, hogy a Biblia nem arról szól, hogy egy adópapírt hogy kell kitölteni.
Egyébként vitatta valaki, hogy CW nyert? /Csak hogy itt bele akarod keverni a politikát/. Nem. 900 ezer nézte, a töredéke szavazott. Nem a többség. A többség az, aki nem nézte, vagy nézte, de nem szavazott, vagy szavazott, de nem rá. Szóval akiknek tetszett ez az undormány, azok egy nagyon kicsi kisebbség.
Vadász, vadász, te minek jársz ide?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.20. 16:33:38

@5perc: Én is ismertem azt a bácsit, aki egész életében erősen bagózott, mégis 98 éves korában végelgyengülésben halt meg, életében nem volt orvosnál, a tüdőrákot csak hírből ismerte.

Ezt hánnyal kell leosztani vagy felszorozni?

"Nincs véleményed róla?"

Már hogyne lenne? Írtem, hogy egy rakád büdös szart tett le, ez nem vélemény?

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.20. 16:33:39

@Peterpapo:

Nemigen van aki egészégesnek állítja be a kövérséget.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.20. 16:38:46

@5perc:

"De azért volt 917 ezer ember Mo-n, aki végignézte"

Van arról adat, hogy Magyarországról hányan szavaztak rá?

5perc 2014.05.20. 16:55:32

@egy igazi barom vagy mária:
Megnéztem neked. Ha az összes Kiemelt Költségvetési Irányzathoz számolt 1%-os felajánlást a hozzájuk adnád, akkor az utolsó lezárt 2012-es adóévben 31%-os kisebbségre kúszik a hívők mesebeli fiktív hányada. Kicsi bibeje a dolognak, hogy épp a nem hívők szoktak erre ajánlani 1%-ot, hogy ne az egyházak kapják.
Összehasonlításképpen önmagában a civil 1%-os felajánlók aránya 40% volt.

5perc 2014.05.20. 17:01:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Nem találtam. És akkor sem lehetne belőle kitalálni, hogy hány szavazat érkezett azonos telefonszámról. A nézők kisebbik, 43%-os része volt 18-49 közt. A fiatalok valszeg szórakozni mentek.

5perc 2014.05.20. 17:03:27

@maxval a gondolkodó birca:
De ugye az egészségtelen nem egyenlő a beteggel?

5perc 2014.05.20. 17:08:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"végelgyengülésben halt meg, életében nem volt orvosnál, a tüdőrákot csak hírből ismerte. "

végelgyengülés = nem vizsgálták, mert az orvos megelégedett a korához képesti halálával. Simán lehetett rák is.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.20. 17:08:58

@5perc: Szórakozóhelyen is nézhették a műsort, sok helyen megy a tévé, lehetetlenné téve a beszélgetést.

Igaz, ez vsz. mérhetetlen és nem hiszem, hogy érdemben módosítaná az eredményt.

"A nézők kisebbik, 43%-os része volt 18-49 közt."

Persze ez nem sokat mond a szavazatok életkor szerinti megoszlásáról.

Csak spekuláció, de mivel volt magyar versenyző is, én arra gondolok, hogy a nem homokbarát magyar közönség rá szavazott. Valószínűleg csak az öntudatos homokosok szavaztak koncsitára - akár egy személy többször is, amint írod.

Mindebből nekem az jön le, hogy semmit nem lehet mondani arról, vajon a magyar nézők hogyan szavaztak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.20. 17:11:25

@5perc:

"végelgyengülés = nem vizsgálták, mert az orvos megelégedett a korához képesti halálával. Simán lehetett rák is."

Nem, mert a rák okoz olyan panaszokat, amivel orvoshoz ment volna. Aztán meg szívesen élnék 98 évig, az sem zavarna, ha akkor rákban kellene meghalnom.

De ugye tudod, hogy nem ez a lényeg? Hanem az, hogy egy egyedi példa, a te hűséges homó párod semmit nem mond a nagy átlagról.

egy igazi barom vagy mária 2014.05.20. 17:27:01

@5perc: Te szerencsétlen farok! Miért csak az a hívő aki akármilyen %-ot felajánl az egyháznak? Akármelyiknek? Faszfej, mondjuk a nyugdíjasnak hogy van 1%-a? A munkanélkülinek? Akinek nincs bejelentett munkahelye?

egy igazi barom vagy mária 2014.05.20. 17:30:03

@5perc: Majd akkor gyere ezzel a dagadt-dologgal, ha valaki azért van indexcímlapon, mert 250 kiló, és fröcsögve tud zabálni, meg böfögni, meg fingani.

egy igazi barom vagy mária 2014.05.20. 17:33:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A hűséges homo párja semmit sem mond, max annyit, hogy nem a szomszédok előtt csinálták amit csináltak.
Egy másik ismert osztrák a lányát tartotta a pincében, meg kúrogatta is, a szomszédjai azt is egy kedves tisztes bácsinak gondolták.

5perc 2014.05.20. 17:35:57

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Mindebből nekem az jön le, hogy semmit nem lehet mondani arról, vajon a magyar nézők hogyan szavaztak."
Ez így igaz, de lényegében minden szavazásos rendszer így működik.

"De ugye tudod, hogy nem ez a lényeg? Hanem az, hogy egy egyedi példa, a te hűséges homó párod semmit nem mond a nagy átlagról."
Es is így igaz. Bár többet mond, mint egy hasra ütött "MIND ezt csinálják". És a számok is azt mutatják, hogy Budapesten jóval nagyobb, mint mint 100%/5% a hetero/homo vadász férőhelyek aránya.
(nem állítottam, hogy hűségesek, csak hogy haza nem hozták)

5perc 2014.05.20. 17:40:30

@egy igazi barom vagy mária:
"Te szerencsétlen farok! Miért csak az a hívő aki akármilyen %-ot felajánl az egyháznak? Akármelyiknek? Faszfej, mondjuk a nyugdíjasnak hogy van 1%-a? A munkanélkülinek? Akinek nincs bejelentett munkahelye? "

Te kedves, még mindig nem érted, hogy az adófizetőkön belüli hívő arányára nincs hatással az adót nem fizetők hívő aránya? És hogy nincs ok, amiért azt feltételeznénk, hogy a munkanélküliek közt más lenne ez az arány? Tehát nyugodt szívvel tehetünk közel egyenlőséget.
Egyféleképpen növelhetnék a munkanélküliek a hívő arányt, ha kimutatható lenne, hogy a keresztények nem szeretnek dolgozni.

Nem is értem minek magyarázom neked, nem fogod felfogni.

5perc 2014.05.20. 17:46:40

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
A szarkómák egy részének pl nincsenek elviselhetetlen tünetei. Távoli rokonom idős korában úgy halt meg tüdőrákban, hogy nem tudott róla, egy éjszaka megfulladt a köhögéstől.

egy igazi barom vagy mária 2014.05.20. 17:51:36

@5perc: Nyugodt szívvel tehetsz egyenlőségjelet, meg fel is dughatod azzal a slunggal. Hogy mondhatsz ekkora baromságot?
A templomokban jellemzően IDŐSEK vannak. Tudod, a halál közelségével az embereket elkezdi foglalkoztatni a hit.
Mint ahogy a szegényebbeket, elesettebbeket is.

Ez kb. ugyanúgy igaz, mint hogy a designerdrogokat jellemzően fiatalok használják, legót meg jellemzően gyerekek

egy igazi barom vagy mária 2014.05.20. 17:56:11

@5perc: Igen, a tüdőráknak nincs előzménye. Az olyan. Észre se venni. Van még egyéb okosságod?

5perc 2014.05.20. 17:57:58

@egy igazi barom vagy mária:
Ahogy még az elején említettem is, hogy a legidősebb nyugdíjasoknak még van egy átmeneti torzító hatása. Ők viszont nem azért lettek hívők, mert megöregedtek, hanem mert a háború előtt nemigen volt más választása az embernek, mint hinni, hogy a pap ne üssön az órán.
A trendet viszont a négymillió hatszázezer adóbevalló adja. Egyszerű osztás, nem olyan bonyolult, mint elsőre tűnik.

egy igazi barom vagy mária 2014.05.20. 18:20:12

@5perc: Attól nem lesz hívő senki, mert fél a paptól, te elmebeteg. De tudod mit? Te egy fasz vagy, gondolj amit akarsz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.20. 18:45:47

@5perc:

"És a számok is azt mutatják, hogy Budapesten jóval nagyobb, mint mint 100%/5% a hetero/homo vadász férőhelyek aránya."

Hogy te miket nem tudsz! :) Csak kíváncsiságból: honnan vetted ezt az adatot?

Két dolgot azért elfelejtesz. Az egyik az, hogy még az 5% is szerintem erősen túlzó adat, valójában ennél kevesebb az _aktív_ homók aránya (aktívon nem a szerepet értem).

A másik egy egyszerű számítási hiba. Az 5% a heterók állítólagos aránya a férfi lakosságon belül. Egyelőre fogadjuk el, hogy helyes. Azonban egy heteró férfi heteró nőt keres, ezért a heteró vadászhelyek száma már akkor is megduplázódik, ha a homók aránya a férfi lakásságon belül 50% lenne.

Vagyis ha a homók aránya 5%, akkor a heteró és a homó vadászhelyek aránya (azonos partnerkereső aktivitás mellett) nem 100/5, hanem 200/5 lesz. :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.20. 18:48:47

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Pontosabban:

Nem 95/5, hanem 190/5 lesz. De a lényegen nem változtat.

Megvan ennyi a heteró és a homó vadászhelyek aránya?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.20. 18:49:26

@5perc: OK, de a tüdőrák nem szarkóma, hanem karcinóma.

5perc 2014.05.21. 02:01:43

@egy igazi barom vagy mária:
Köszönöm, a te szintedről ezt bóknak veszem.

5perc 2014.05.21. 02:03:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Ahogy mondod, de különálló példáknak szántam.

5perc 2014.05.21. 02:33:00

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Csak kíváncsiságból: honnan vetted ezt az adatot?"
Gugli. Van kb 5 kisebb bár, két nagyobb diszkó, két szauna, két időszakos leszbikus parti. Számolhatunk 3000 férőhellyel?
Heteróból meg Park 12000, a volt zp 4800, csak Morrison's-ból 3 van, Akvárium, Margitsziget, a régebbi Hajógyári sziget, Rádai utca, Liszt Ferenc tér, romkocsmák, rockkocsmák, körút, kocsmák, művházak, táncházak...

"Megvan ennyi a heteró és a homó vadászhelyek aránya?"
Megvan?

zila5 2014.05.21. 07:16:25

@♔batyu♔:
Mert nem azzal foglalkoznak, hogy kitalálják, mit csinál Izrael, hanem azzal, hogy jól érezzék magukat. Ezt bármilyen szellemi és anyagi színvonalon élve meg lehet csinálni. Egy próbát megér. :)
Én sem érzem magam áldozatnak, pedig már az összes elméletet elolvastam, ami szerint annak kéne éreznem magam. Nálam valahogy nem működik a rendszer, pedig számos ismerősöm megpróbálta bebizonyítani nekem, hogy pedig az vagyok, hosszú estéken keresztül folyt az áldozatképző tanfolyam, de semmi eredménye nem lett. Sajnálom. :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.21. 09:16:42

@5perc:

A leszbikus helyeket most ne nézzük, mert csak a homókról volt eddig szó, amin általában csak a férfiakat értik. Nagyvonalúan írjunk jóvá 1000 helyet a leszbikusoknak, így marad a homóknak 2000 hely. Ha ezzel szemben több mint 76,000 heteró vadászhely van, akkor kb. rendben vannak az arányok.

"Heteróból meg Park 12000, a volt zp 4800, csak Morrison's-ból 3 van, Akvárium, Margitsziget, a régebbi Hajógyári sziget, Rádai utca, Liszt Ferenc tér, romkocsmák, rockkocsmák, körút, kocsmák, művházak, táncházak..."

Tehát nagyjából az egész város? :) A felsorolt helyek nagy részén, főleg a nyilvános területeken homók is simán ismerkedhetnek, lásd pl. Duna-korzó. Nyilván nem juthatnak el a sötétszobáig, de a heterók sem a dugásig, extrém eseteket leszámítva. :)

"Megvan?"

A 190/5 arány? Nem nagyon. Ha az erős szexuális töltésű helyeket nézzük, akkor szerintem nincs meg.

De a felsorolásod alapján azt sem állítanám, hogy aránytalanul sok homó ismerkedőhely van.

5perc 2014.05.21. 13:00:23

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Ha az erős szexuális töltésű helyeket nézzük, akkor szerintem nincs meg."
Én sem nem tudnám az ellenkezőjét ennél konkrétabb számokkal bizonyítani.
Bár márciusban betévedtem a 7 ker romkocsma övezetébe és a népsűrűséget és a hangulatot tekintve tömeges, erős szexuális töltésű helynek könyveltem el ;) Múlt szombaton az Erzsébet körút hajnal kettőkor tömve volt a körút bealapozott, harcrakész fiatalokkal.

Hozzám a zp-ben még egy srác sem jött oda a fülembe búgni valamit, de lehet, hogy igazad van és csak nem jövök be nekik.

Azt nem tudom, mire alapozod, hogy ennyivel kevesebb homo lány jár szórakozni, mint fiú. Nem is hiszem, hogy ennyire meghatározó lenne a különbség, de akár a fordítottját is el tudom képzelni, amennyi favágó inges lányt látok naponta.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.05.21. 14:43:34

@5perc:

Semmire nem alapozom, nem is állítok ilyet. Ám a leszbianizmus igazából soha senkit nem zavart, komolyabb felháborodást vagy megütközést nem keltett, ma sem kelt. Senki nem ütközik meg azon, ha két lány vagy nő kézenfogva sétál - ugyanez pasiban már igen, és bizony elég visszatetsző a legtöbb ember szemében.

Nem írtam olyat, hogy nem jössz be nekik, így hát ne csüggedj, van még remény. :D (Nem sugallom, hogy homó vagy, csak vicc volt.)

Az viszont lehet, hogy valamiről felismerik egymást. pl. sok homónak van egy jellegzetes, kissé affektáló hanghordozása, én már ez alapján többször kiszúrtam, és még soha nem tévedtem: akinek ilyen volt a hanghordozása, az homó volt. Biztos vannak egyéb jelek is.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása