magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Kezd kifulladni

Az a jó a progresszióban, hogy nem ismer határt, így saját magát teszi nevetségessé. Mert mindent eltúloz, mert mohóan csak teljes kiütéses győzelmet fogad el. Aztán ezzel még saját mérsékelt híveit is elidegeníti.

Nem vagyok focirajongó, azaz az angol-magyar meccset se néztem. Csak utólag értesültem a műbotrányról.

Most már a liberális érvrendszer enyhült, már nem az, hogy aki nem térdel, az rassiszta, hanem az, hogy aki nem tartja tiszteletben más térdelését, az bunkó. Állítólag ez tiszteletlenség más hagyománya iránt.

Teljesen abszurd érv. Itt nem arról van szó, hogy az angol csapatnak van egy hagyománya, melyet ápol, s ezt mások megzavarják. Az angol csapat itt egy politikai akciót ad elő egy olyan helyen, melynek politikamentesnek kellene lennie. Ráadásul ez nem egy angol magánhely, hanem egy közös térben zajló cselekmény. Márpedig politikai akciót lehet ugyan előadni, de tudomásul véve, hogy akkor más is akciózni fog. Lásd, aki nem ért egyet a térdepelés mögötti amerikai néger rassszista BLM mozgalommal. az nemtetszését fejezi ki.

Meg lehet persze abban állapodni, hogy a meccs legyen politikamentes, de ez akkor viszont mindkét félre vonatkozik. Olyan nincs ugyanis, hogy szabad éljenezni a BLM-et, de nem szabad ellenezni. Ez a régi liberális trükk: ha ők mondják, akkor az semlegesség, ha más, akkor részrehajlás.

Ilyen egyszerű ez.

Még egyszerűbben: ti kezdtétek, mi reagálunk. Ha abbahagyjátok a térdelést, mi is abbahagyjuk a fütyülést.

111 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr6017850603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gery87 2022.06.10. 15:15:50

@cvsvrs:

"debrecenben nem huhogtak volna a gyerekek. "

Persze:) Ott nem, tudjuk, Debreczen az maga a tökély.

"Lehet egyet nem èrteni a BLM mozgalommal, de a gyerekeket ignoránssá, gyűlölködővè nevelő szülők felelőtlenek !"

Mind a BLM ballib térdeplő hisztéria mind a fütyülő tizenévesek ugyanannak a tendenciának a jelei: elbunkósodás folyik.
A közéletben politikában és még a diplomáciában is.
Amit az ukrán diplomácia megenged magának az már vicc.
Sok büdös bunkó gyerekes marha hisztériázik a világban.

"Ezért van nagyon kicsi tisztelete Magyarországnak manapság ,- talán soha nem volt ilyen - nemzetközi szinten"

Nyilván ez egy szerep, amit magára vállalt a NER meg az Orbán, hogy úgy érvényesíti az érdekeit hogy közben ú lesz a "rosszfiú"....szerintem élvezi. És szerintem ő ilyen is, nem kell színészkednie, a többi újgazdag büdös proli nerlovagnak sem.
Cserébe teljesen érthető hogy aki Orbán és a NER nyilatkozatai, a róluk szóló hírek, a korrupció stb alapján ítél azt mondja hogy a magyar vezetés - vagy akár az ország- ilyen büdös bunkók hada!

"Kultúremberkènt kellene viselkedni! "

Ez minden oldalra igaz.

Gery87 2022.06.10. 15:18:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem, de hőbölögni meg füttyögni nem kéne....nem ér annyit az egész.
Ilyenkor elég ha a maygar csapat állva marad a nézők meg csendben.
Ne menjünk már le egy szint alá! Pláne ne gyerekekkel!

Gery87 2022.06.10. 15:20:17

@cvsvrs:

Attól még hogy valaki csak X csoport érdekeivel foglakozik, érdekében tesz bármit, másokéval nem, attól még nem lesz se rasszista se egyéb módon kirekesztő!
A BLM rasszista, de nem azért mert feketékről szól feketéktől.

2022.06.10. 15:39:36

@Gery87:
errefelé a blm mozgalom senkit se érdekel se pro, se kontra.

debrecenben az érzékenyítés halálos beteg gyerekkkel, haldokló idősekkel, és holtakkal történik. már óvodás kortól kezdve. tehát azzal érzékenyítenek egy 5 évest, hogy van aki olyanforma gyerek, mint te. és halálos beteg. és mit üzensz neki. hmm?

ha valaki ilyen típusú neveltetés ér, akkor a blm mozgalmat aligha támogatja. mert nem úgy gondolkodik, hogy jaj szegény kis feketék. akik élnek és virulnak úgy egyébként. csak fekete a bőrül. de ha azok tiltakoznak, mert valakit megöltek, akkor tiltakozzanak. huhogni se fog ellenükben.

2022.06.10. 16:20:28

@Gery87:
a szocializmusban az óvodai nevelés része volt, hogy a gyerekeknek elmondták, hogy a van a világ hét csodája. piramisok, függőkertek, világítótorony, kolosszusok, héliosz, a mindent látó fényes napisten óriás szobra. ilyenek. és a hortobágy a világ "nyolcadik csodája". minden gyerek felfestett magában valamilyen délibábot.

aztán a gyerekeket beültették egy ikarus buszba. kivitték őket a pusztába. és azt mondták: tessék, ez a hortobágy. és mindenki csak nézett ki a fejéből. hol vannak a hatalmas várak, a gyönyörű kastélyok. a függőkertek, a templomok, a kolosszusok. bogarak vannak, ólak, amiben büdös van, mert az állatok húzzák a szekereket és a műútra szarnak.

ilyen a valóság errefelé legalább is. pórias. tanuljd meg. és keresd abban az értelmet, fedezz ezernyi titkot, találd meg a nyugalmat, fogadd el, vagy menj el innen. és ha minden ellen tiltakozol, akkor takarodj. és akkor is ha mindennek bólogatsz.

a többség jobb híján beszavaz a fideszre. 23 önkormányzati körzetet van. és 233 szavazókör. mindet a fidesz nyeri 2 évtizede. úgy, hogy nem nagyon vannak orbánisták. a fideszben se. itt nincs békemenet azzal, hogy nem leszünk gyarmat. a fidesz kínálja a gyarmati sort. lehet mondani, hogy így a magyarok, úgy a magyarok. egy versenyautót szereljél össze. vagy egy vadászgépet vezessél. és utána vonuljál, hogy nem leszünk gyarmat. ezt gondolják a fideszben is.

pl. napi hír. lakótelepi virágosztás. a polgármester osztogatja az ingyen muskátlit az erkélyládába.
www.dehir.hu/upload/images/galeria/5114/220607viragosztas_ksz_(15).jpg
ezzel vásárolják meg a dk-s kisnyugdíjas szavazatát. virággal. errefelé így működik a fidesz. és ez a fidesz2. és ez nyer. budapesten a fidesz1 uralkodik. a huhogós. és az veszít.

Boldeone2 2022.06.10. 17:22:19

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Jobb lenne csendben maradni ès elfogadni mások kulturális szokásait !
A bunkó ignoránsok hőbörögnek , azok , akik miatt egy megutált ország lett Magyarország !
Ezt komolyan mondom , nem túlzok! A nemzetközi mèdiában is szoktam angolul kommentelni, ès ilyen kiutált ország soha nem volt Magyarország , persze , nem a tèrdeplès kifütyülèse miatt, hanem az ukrán háború , a putleri viszony a fő ok ...
A gyerekek ilyen szintű megrontása mondjuk súlyos ...Ezekből nehezen lesz humánus ember!

Boldeone2 2022.06.10. 17:27:38

@cvsvrs: Senki nem várja el a magyaroktól hogy tèrdepeljenek , ez egy autark társadalom volt èvtizedekig , van olyan ember , aki mèg Budapesten sem járt èletèben... Miért is tèrdepeljen , fogalma nincs a világról
A lènyeg viszont az: ha már más tèrdepel , akkor nem kellene bunkózni , mucsai módon viselkedni !

Gógita 2022.06.10. 17:43:27

@Boldeone2: Jópofa ez a ballib világlátás.
Mondjuk nem, de mindegy.

Az Európa tragédiája, hogy a magyar normalitás kerül elutasításra, nem az őrültségek, önsorsrontás. Ma sajnos, dicsérettel ér fel, ha a nyugatnak és kiszolgálóinak nem tetszünk. Borzasztó, hogy így van.

index.hu/kulfold/2022/06/10/megfejtettek-olvasoink-ki-boldogul-becsben-es-ki-nem/

Érdemes elolvasni ezt a cikket, főleg neked! Az őszinték már elmondják, milyen az a bezzeg nyugat! Főleg a tíz év ott élés után is jött-mentnek számító bevándorlók, vagy akár szomszédok számára.

Gógita 2022.06.10. 17:50:28

@Boldeone2: "Lehet egyet nem èrteni a BLM mozgalommal, de a gyerekeket ignoránssá, gyűlölködővè nevelő szülők felelőtlenek !"

Két dolog:
1. az ekkora gyerekek már nem hülyék! Van saját véleményük.
2. az én gyerekeimre rárontottak az egyházi iskolában az osztálytársaik, amikor azt mondták, hogy mi a Fideszre szavazunk! Mert szerintünk ők képviselik jobban a mi érdekeinket.
Egy másik egyházi iskolában az igazgatóra rontottak rá szülők, amiért a választás előtt annak megfontolását kérte, hogy kik támogatják az egyházi iskolákat és kik nem?! ...

Szóval, azokba a gyerekekbe - 10 - 13 évesek! - hogyan került bele az olthatatlan Orbán ellenesség és kérlelhetetlen ellenzékiség???

Tovább megyek: Mikor kellene megtanítanunk a gyerekeinket arra, mi a jó és mi a rossz, ha nem ekkor, gyermekkorban, iskolás korban???

Vagy csak a pogányságot lehet beléjük nevelni, a kereszténységet nem? Vagy?
Nincs itt is kettős mérce, már megint?

Gógita 2022.06.10. 17:53:51

@Gery87: "Mind a BLM ballib térdeplő hisztéria mind a fütyülő tizenévesek ugyanannak a tendenciának a jelei: elbunkósodás folyik."

Ezt úgy hívják: akció - reakció.

Gógita 2022.06.10. 17:57:43

@Gery87: "A BLM rasszista, de nem azért mert feketékről szól feketéktől. "

Ez igaz. Hanem azért, mert nekimentek a fehéreknek és a komplett fehérek által épített kultúrának.
Amely nélkül nem mellesleg a szavannán rohangálnának fűszoknyában és a törzseik egymást irtanák, mint a fehérek megjelenése előtt.

2022.06.10. 18:00:01

@Boldeone2:
ha a gyerekek nem fütyültek volna, akkor az lenne, hogy a magyarok nem tértdepeltek le. ha letérdepelnének, akkor is az lenne, hogy a magyarok fasiszták.

2022.06.10. 18:01:51

@Gógita:
ez a cigány kultúra. nem a magyar, hanem a cigány.

2022.06.10. 18:02:18

@Gógita:
és ezt véssed az agyadba.

Gógita 2022.06.10. 18:08:09

@Boldeone2: "persze , nem a tèrdeplès kifütyülèse miatt, hanem az ukrán háború , a putleri viszony a fő ok ..."

De gondolom, elmagyaráztad nekik, hogy ez MAGYARORSZÁG érdekében folytatott politika, semmi köze Putyinhoz, a háborúhoz???!!! A magyar kormány a magyarokat védi, a magyar érdeket nézi. Bárcsak mások is a saját népeikét néznék! És nem az USA-ét, hogy meggyengítse az egyik ellenfelét és stabilizálja a maga egyeduralmát a világban, rengeteg ukrán és orosz halott által...

Mert, ha nem... azzal te magad is hozzáadsz a hazugságokhoz, és táplálod az ellenünk fenekedőket. És magad is hazádnak terhe, árulója vagy.

Gógita 2022.06.10. 18:13:54

@Boldeone2: "A lènyeg viszont az: ha már más tèrdepel , akkor nem kellene bunkózni , mucsai módon viselkedni ! "

Mivel jól tudják, hogy itt mit gondolunk erről és mégis csinálják, ez így direkt provokálás. Ahogy a szivárványos karszalag is.

Ráadásul ŐK viszik ezzel az ideológiai-, és kultúrharcot a sportba, meg a politikát, amit nem is lehetne, nem azok, akiknek elegük van már ezekből a politikai performanszokból, provokációkból.

A dolog itt kezdődik, nem a gyerekeknél!

Gógita 2022.06.10. 18:16:08

@cvsvrs: "és ezt véssed az agyadba. "

???

2022.06.10. 18:33:44

@Gógita:
miért jó az, hogy gyerekek egy stadionban tömegesen huhognak? ez a cigány politikai kultúra. ebből lesznek a lincselések.

Boldeone2 2022.06.10. 18:36:31

@Gógita: Jópofa ez a ballib világlátás."

- Nem vagyok ballib ,csak szabadelvű (gondolkodó )

Érdemes elolvasni ezt a cikket, főleg neked! Az őszinték már elmondják, milyen az a bezzeg nyugat! "

- Szerencsère , èn èltem nyugaton egy pár èvet , nekem nem kell bemutatni ! Akkor sem hallgattam a nyugatellenes károgókra!
Ezért egy lakásra való pènzt tudtam keresni pár èv alatt odakint ! Ne feledd : a nyugatellenessèget a kommunisták nyomták anno, ezt vette át a szèlsőjobb narratíva

Gery87 2022.06.10. 18:40:47

@cvsvrs:

Nem kértem tanácsot, én a te dolgaidra reagálok nem a "világra".
Te nem vagy Debrecen és nem vagy mindenki. "fogadd el vagy takarodj."

A Fideszre valóban jobb híján szavaznak az emberek, mert tud adni, nála van a gyeplő, ez nem nagy kunszt. krumplival kiszolgáltatottsággal demagógiával gyűlölettel félelemkeltéssel megvenni embereket....tiszta szégyen.
Választási lehetőségünk igen gyér.
Nagyon szegényes mind szellemileg mind számát tekintve a magyar politika, mondhatnánk hogy olyan "félgyarmati". Nincs saját problémákra működő megoldás, csak importált gazemberek importált problémákkal és megoldásokkal amit hol uniós hol nemzeti színekbe csomagolnak.

Boldeone2 2022.06.10. 18:42:20

@Gógita: az ekkora gyerekek már nem hülyék! Van saját véleményük."

- A gyereknek kb. 90%- ban az a vèlemènye, amit a szülő mond neki ! Gondolom William Holding, " A legyek ura " mond valamit ...
A gyerekek veszèlyesek is tudnak lenni,lásd : jasi pogrom, sok esetben a gyerek voltak a legveszèlyesebbek ..
A gyerekeket szeretetre, megèrtèsre ès elfogadására kellene nevelni ...Itt a gyűlöletre nevelik őket

Gery87 2022.06.10. 18:43:22

@Gógita:

Akkor is csak bunkóság.

Gery87 2022.06.10. 18:45:17

@cvsvrs:

Hm...minden gyerek cigány lett volna nézőtéren?

Gery87 2022.06.10. 18:47:16

@cvsvrs:

Ez nem cigánykodés ez szimpla proliskodás, meg amikor az egyes emberek sokaságából tömeg lesz.

Boldeone2 2022.06.10. 18:47:29

@Gógita: A magyar kormány a magyarokat védi, a magyar érdeket nézi."

- Ez külföldről úgy tűnik, a legtöbb embernek , hogy Orbán Európa árulója, Putyin bábja , önző , hatalommániás ember

Mert, ha nem... azzal te magad is hozzáadsz a hazugságokhoz, és táplálod az ellenünk fenekedőket. '

- Általában megvèdem Magyarországot , mèg Orbánt is mentegettem amíg lehetett...Egy ideje viszont nem nagyon lehet ...

2022.06.10. 18:48:09

@Gery87:
itt elsődlegesen nem krumplival nyer a fidesz, hanem virággal. a lakótelepi dk-s kisnyugdíjast egy cserép ingyen muskátlival veszik meg, hogy tegyék ki a balkonra. és a polgármester osztja az önkormányzati képviselővel. az egyik felét megveszik, a másikat nem. a cigányoknak ingyen sonkát osztanak. és azzal mindet megveszik.

Boldeone2 2022.06.10. 18:58:27

@Gógita: Ráadásul ŐK viszik ezzel az ideológiai-, és kultúrharcot a sportba, meg a politikát, amit nem is lehetne,"

- Mit zavar az tèged, ha mások tisztelegnek valami előtt kb 5 percben? Egy kultúrember nem kezd el fújolni ! Magyarorszagot bizonyos szèlsőseges politikiai körök lejáratják ès az is szenvedni fog, aki nem ért egyet ezzel ...
Èn úgy látom , ennek közösen isszuk majd meg a levét !
Nyilván egyre rosszabb lesz Ukrajnában vagy Romániában is magyarnak lenni , mert úgy látom ,a magyarellenes gyűlölködès fokozódik Romániában is , a magyar kormány hülyesègei miatt
Akar fizikai erőszak is lehet,ebből , nem viccelek ...
A korábban pragmatikus országokban is nő a magyarokkal szembeni averzió , pl Horvátország , Bosznia , de a szlovákok is többször kiakadtak manapság ( földvásárlás ,nacionalista kijelentèsek )
Fel kellene èbredni az álomvilágból ! Az orbáni politikát a 3 millió magyar hívőn kívül senki nem támogatja : valójában nincsenek barátaink már Európában !
A lengyelek választottak : Ukrajna

2022.06.10. 18:59:10

@Gery87:
a cigány poltika ez az erőpolitika. és hogy érthető legyen. arra is szükség van. az is lehet menő, akkor ha huhog az egész ország. de nem huhog. mert az, hogy angolok letérdelnek, nem valós veszély.

Boldeone2 2022.06.10. 19:14:59

@cvsvrs: A fidesz megvásárol mindenkit , akit kell , a hatalomért cserèben
Csakhogy erre nincs fedezet , ezért van majdnem 400 ft- os euro...
Meg lassan napi ára az èlelmiszernek ...

2022.06.10. 19:28:55

@Boldeone2:
a fidesz elemi közelítéssel két dologra van alapozva. túlárazott közbeszerzések. olcsó szavazatvásárlás. és ezzel nyernek.

a zöld város programban keretében valaki elnyeri a füvesítést, faültetést. ezek után a nyertes kerészetektől elvárják, hogy jótékonykodjanak. és ezrével, ha kell, akkor tízezrével osztják az ingyen virágot.

Debrecen - A Tiszta és virágos Debrecenért elnevezésű akcióban idén csaknem 110 ezer egynyári és balkonvirágot adnak térítésmentesen az itt élőknek. A héten városszerte több helyen lesz még virágosztás.

ez olyan, mintha budapesten 1 millió cserép virágot osztanának szét. tehát nem a huhogással nyernek. blm mozgalom elleni tiltakozással.

tűz fal 2022.06.10. 21:09:42

@Boldeone2:
És téged mi a kurva anyádért zavar ha kifütyülik a bohócokat? Te nyugodtan térdelhetsz meg szophatsz is te szabadságra igénytelen állat, de másoknak ne ugass.

tűz fal 2022.06.10. 21:11:16

@Boldeone2:
A büdös patkány fajtádat utálják mint a szart, nem a magyarokat. Csak a szellemi fogyatékos példaképeddel szeretitek egymást, az köt össze benneteket, hogy hülyék vagytok mint a seg.

Boldeone2 2022.06.10. 21:37:05

@tűz fal: A kurva anyádat neked te aljas fèreg! Ez az utolsó ilyen húzásod , mert nagyjából tudom ki vagy, te aljas muszka- szopó kretèn ! Azt ajánlom , húzd meg magad !

Boldeone2 2022.06.10. 21:39:41

@tűz fal: A magyarokat èppen a hozzád hasonló büdös , szèlsősèges , náci - komcsi patkányok miatt kezdtèk el nem szeretni Európában !

Boldeone2 2022.06.10. 21:47:54

@cvsvrs: Debrecen költsègvetèse lassan utolèri a fővarosèt . Az adóelvonások miatt is vastag kompenzációt kapott , a Fidesz ugye a baráti városokat kompenzálta...Az persze örömteli , ha vannak jól fejlődő regionális centrumok , de a fővárost sem kellene elnyomni, mert egyedül Budapest van ott a világvárosi rangon...
Persze, tudom , Debrecen sorra nyeri a díjakat, hogy mennyire jó hely befektetèsre ...
A lakosok többsége azèrt a megèlhetèsi költsègek brutális emelkedèsèvel szembesül, meg a város állandóan szèt van túrva, mègis rosszak az utak ...
Ha jól tudom , most ott is beruházások lesznek leállítva... Legalább a BMW maradt ...

Boldeone2 2022.06.10. 21:50:41

@cvsvrs: ....egy ideig a BMW - beruházás is állt, de szerencsère már egy akkumulátor gyártó is beruház...
Kell a munkahely az ukrán menekülteknek ...:)

tűz fal 2022.06.10. 21:58:11

@Boldeone2:
Szopjad le az összes niggert, de másoknak ne ugassál, te szabadságra igénytelen, hulladék selejt állat.
Idecsődítettétek a fél világot a választási csalások ellenőrzésére, és nem találtak semmit. A magyarok a választásokon elküldték a patkány szektádat a fenébe. A magyarok nem kérnek a patkány szektádból.

tűz fal 2022.06.10. 22:01:58

@Boldeone2:
Az, hogy te, a szerencsétlen, üldözési mániás, hulladék buzi azt álmodod hogy a magyarokat nem szeretik Európában, nem jelenti azt, hogy ez igaz. Csak annyi igaz, hogy egy buzi sír, ahogy lenni szokott.
Azért sírsz, mert tudod magadról hogy egy semmire se jó, selejt állat vagy és ki fogsz halni.

Gery87 2022.06.10. 22:17:49

@cvsvrs:

"a lakótelepi dk-s kisnyugdíjast egy cserép ingyen muskátlival veszik meg, hogy tegyék ki a balkonra. és a polgármester osztja az önkormányzati képviselővel."

És ez marha szomorú egyébként és elkeserítő!
Felnőtt embereket egy kurva muskátlival le lehet kenyerezni akkor nincs miről beszélni.

És egyébként ezek az emberek sokszor nagyon világosan látják a dolgokat hogy mi merre meg mi a baj mi az oka, mit lehetne másképp stb.

Aztán eljön a választás ideje és az utolsó pillanatban ellágyulnak meg ökörségeket kezdenek el hablatyolni mert "jaj hát Fidesz igen...de a polgármester úr kezet fogott, ismer, velem olyan rendes..." És ez nem vicc!
Megtörtént eset.
Ez nem demokrácia, ez lófasz.
Ahhoz nem csak választások kellenek hanem hogy nőj fel hozzá!

Mert nem igaz hogy itt "fogatlan vidéki tahók" miatt van kétharmad, nem, itt a sok esetben racionálisan, világosan, a dolgokat átlátó, tapasztalt emberekről van szó, akik 4 évente "meghülyülnek" .

Most ez alatt nem azt értem hogy "nem arra szavaz amire én akarom". hanem hogy pl látja hogy 4 év 8 év stb alatt nem történt semmi a településen, nem léptünk előre, léhűtő semmirekellők vannak az önkormányzatban is, ezekkel nem fog semmi változás történni.
És nem, akkor se.....

1. szembe jön vele a valóság.
2. látja, felfogja hogy nem jó ami van.
3. "de kezet fogott meg muskátli"...kész.
Ennyi volt. Érzelmileg lekenyerezték, 30 év tapasztalat ment a kukába!

Erre mondom hogy a demokráciához polgárok kellenek nem jobbágyok akik ellágyulnak egy kézfogástól!
Nem "progresszív" idióták akik szarrá vannak érzékenyítve mert gondolkodni fájdalmas, de trendi menő fiatalnak lenni az fél kézzel megy, csak bólogatni kell.

Gery87 2022.06.10. 22:22:52

@Boldeone2:

"- Mit zavar az tèged, ha mások tisztelegnek valami előtt kb 5 percben?"

Mondjuk engem a kettős mérce zavar mert a négerek miatt ezt meg lehet tenni de másban nem biztos, sőt!
Na meg elvileg ez sport, foci, mi a rossebb köze van ehhez a politikának?
Ki kérte hogy én nézőként ott térdeplő bohóckodást lássak?
Ez nem normális.
Ez olyan mint amikor munkahelyen a vadidegen kolléga odajön tarhálni hogy a vadidegen Józsinak meghalt a neje kéne egy kis adomány....
Nem illik, kellemetlen, ciki, közöm nincs hozzá, ne hozzon ilyn helyzetbe...ha sajnálom is, akkor se.
A BLM rasszizmusával se házaljon nekem egy sporteseményen senki!
Nem azért vagyunk ott!

Ha egy elhunyt focista emlékére lenen akkor OK, az kapcsolódik még, de ez?
Nevetséges, felháborító!

Gery87 2022.06.10. 22:24:28

@cvsvrs:

Semmi köze ennek az egészhez a cigányoknak most, a bunkóság az bunkóság, a prolisodás az ilyen, nem etnikum függő.

Boldeone2 2022.06.10. 22:40:31

@tűz fal: Írtam valamit rólad , de utána kitöröltem ....Tudod mit? Maradj csak meg a sárban fetrengő pocsolyamalacok szintjèn , èn az obszcenitasba nem követlek! Mindenki láthatja , velem lehet kulturáltan kommunikálni , akkor is , ha nem értünk egyet . Mindenkivel megtartom illem szabályait, nyilván veled nem fogom , mert pszichopata, fogyatèkoskènt viselkedsz ! Ezt azért még le kellett írnom ...
Bárki visszaolvashatja : az ocsmány, obszcèn , gyalázkodást MINDIG te kezded , mert ahogy a te fajtád pèldányai : hamar kifogysz az èrvekből, ès csak a gyűlölet , meg szar ömlik a pofádból!
Komolyan mondom : sok bloghozzászólót olvastam már az èvek során , de te magasan a legocsmányabb vagy ami a stílust illeti mind között ( pedig nagy a konkurencia ...)
Kezeltesd magad ember, te nem vagy normális ! Főleg ha az vagy , akire gondolok ...

Boldeone2 2022.06.10. 22:50:15

@Gery87: Ha az angol focisták úgy érzik , nekik erre szüksègük van - nyilván nem a magyarokat akarják provokálni vele ( egyèbkent sem provokatív dolog ,szerintem ) hanem a hazai szurkolóknak megfelelni , mert a meccset otthon is nézik , ez kétoldalú dolog... Ebből nem kellene hisztériát kelteni , hanem elfogadni hogy ez ott a viselkedèsi kultúra rèszèvè vált ...
Nem bántanak vele senkit, csak tisztelegnek az áldozatok előtt...Nem várjak , hogy más így tegyen , de az elutasító, ignoráns magatartás nyilván rosszul esik nekik , a színesbőrű focista pedig azt is gondolhatja , hogy itt rasszizmus van...
Mondjuk, jól gondolja , mert az simán lètezik a jelensèg egy társadalmi körben ....Persze, bevallani senki sem szereti ...

tűz fal 2022.06.10. 23:17:03

@Boldeone2:
Itt többen is írták már, hogy egyáltalán nem úgy van hogy veled lehet kulturáltan társalogni, hanem állandóan személyeskedsz, te gennyes buzi.
És mit gondolsz hányan ülnek fel annak, hogy egy hozzád hasonló magyargyűlölő szarházi hirtelen aggódni kezd a határon túli magyarokért? Amikor az ukrán nácik vegzálják a magyarokat, akkor a patkány fajtád relativizál, sőt, igazat ad nekik. Amikor a gazdád érdeke azt kívánja, akkor meg a magyarokkal takarózól.
Neked nincs agyad, se véleményed, te egy igénytelen hülye droid vagy, aki azt szajkózza, amit a média a szájába ad.
Magyarországon demokráca van, elmehettél választani, vesztettél, most meg pofázol tovább. Össze kellene téged hozni az ukrán náci védenceiddel. Azok úgy utálják a buzikat, hogy a szivárvány bugyiddal akasztanának fel.

tűz fal 2022.06.10. 23:22:31

@Boldeone2:
Az, hogy nevén nevezem a patkány szektádat, meg téged magadat, nem jelenti azt hogy kifogytam az érvekből, csak az érvekre nem szoktál reagálni, mertr hülye vagy mint a segg. Nagyjából annyi a bonyolultságod, mint egy automata telefonos menünek, kb. 10 előre rögzített sablonnal.

tűz fal 2022.06.11. 08:37:33

Választások az USA-ban
- Hazug vád orosz beavatkozásról, mindenféle bizonyíték nélkül. Obamáról több alappal lehetne támadni a bekapcsolva maradt mikrofon melletti üzenete alapján.
- Hazug vád Trump ellen a covid-dal kapcsolatban. Először az volt a baj, hogy lezárta a határokat, mert a demokraták szerint ez rasszizmus. Azután az volt a baj, hogy nem záratott be ész nélkül mindent az USA-ban, mert... csak!
- BLM és Antifa hordák fenyegettek és megtámadtak politikusokat és konzervatív civileket a demokraták uszítása, a média relativizálása és a rendőrség "semlegessége" (tétlensége) mellett.
- A korábban politikailag semleges közösségi platformokat (Facebook, Twitter, YouTube) átpolitizálták és cenzúrázásra használták.
- A média és a közösségi platformok konkrét, választói véleményt befolyásoló tényeket cenzúráztak ki a szellemi fogyatékos Biden és a szipus fia ukrajnai korrupciós ügyeiről
- A választási szabályokat a választások előtt nem sokkal a covidra hivatkozva fellazították úgy hogy könnyebben lehessen csalni.
- Bedeszkázott ablakok mellett folytatott szavazatszámolás, árkokba kikukázott szavazatok, republikánusok kitiltása, "tévedő" szavazatszámláló gép.

Választások nálunk
- Az ellenzéknek rengetek médiája van, az online térben például pilitikai kulcsszavakkal keresés általában több ellenzéki írásost ad ki.
- Külfüldi platformok részrehajlóan cenzúrázzák a magyar online teret segítve a baloldalt.
- A Bangóné-színház fogyasztói idecsődítették a fél világot azzal a hazugsággal, hogy a Fidesz választási csalásra készül.
- Ugyanezt hazudták, sulykolták értelmiségieknek itthon is, lásd Mérő László matematikus-pszichológus professzor nyilatkozatát, miszerint ő is elhitte, elment ellenőrizni és saját maga győződött meg róla hogy semmiféle csalás nem merült fel, az volt az agymosott, akit az ellenzék ezzel a szöveggel beetetett.
- A választás nemzetközi megfigyelők és az ellenzék számára is ellenőrizhető módon történt.
- Demokratikus, szabad választásokon az ellenzék megsemmisítő vereséget szenvedett.

Ballibek továbbra is hazudoznak, hogy nyugaton hatalmas a szabadság, nálunk meg diktatúra van.

tűz fal 2022.06.11. 09:06:54

Ismét kipukkant egy ballib buborék:

informatialibera.ro/hu/a-kijevi-ombudszman-beismerte-nem-igaz-hogy-orosz-katonak-eroszakoskodtak-volna-ukran-teruleten-szandekosan-hazudtak-az-ukrajnai-helyzetrol-hogy-minel-tobb-fegyvert-csikarjanak-ki-az-eu-allamaitol/

"A kijevi ombudszman beismerte, nem igaz, hogy orosz katonák erőszakoskodtak volna ukrán területen, szándékosan hazudtak az ukrajnai helyzetről, hogy minél több fegyvert csikarjanak ki az EU államaitól – És a 2 garasos hazugságok MŰKÖDTEK a degeneráltak világában!(+VIDEÓ)"

Boldeone2 2022.06.11. 10:22:39

@tűz fal: Itt többen is írták már, hogy egyáltalán nem úgy van hogy veled lehet kulturáltan társalogni, hanem állandóan személyeskedsz"

- Ilyet konkrètan nem írt senki ! Rajtad kívül nem megyek le az obcenitas szintjére szinte senkivel , de veled - meggondoltam magam - megérdemled , de mocskos, gennyes , náci buzi!

Magyarországon demokráca van, elmehettél választani"

- Ettől önmagában még nem lesz egy ország demokratikus ország politikai betendezkedèse , hogy elmehetnek szavazni , azt egy hozzád hasonló degeneráltnak kár magyarázni!

Amikor az ukrán nácik vegzálják a magyarokat"

- Az ukrán nácik , kb 1-2 tízezrede az Ukrán társadalomnak , ti mocskos putyinszopó nacik hiszerizáltok , holott több kárpátaljai ügy mögött a putyini titkosszolgálat állt ! Pont a putyi háború vègzi be a Kárpátaljai magyarságot, te ruszki ribanc!

Az is mutatja mekkora aljas , fèreg náci vagy , hogy már nem egyszer megsèrtetted a BTK 332 paragrafusát , nyílt gyüleletkeltèssel : döglene meg az összes Magyarországon ápolt ukrán katona - ezt írtad, ami mutatja hogy az emberi társadalom leglajához tartozol! Embertelen , pszichopata féreg vagy!

Boldeone2 2022.06.11. 10:31:41

@tűz fal: Az ellenzéknek rengetek médiája van"

- Az anyád picsájának van rengeteg mèdiája! Az ellenzèki pártok olyan pènztelenek , hogy működèsük is kerdèses . Az ellenzèki média nem egyenlő az ellenzèki pártok mèdiájával te fogyatèkos!

Ezzel ellenben :
- Sehol nincs a KESMA- hoz hasonló pártállami mèdia konglomerátum a világon
- A helyi mèdiat a Mèdiaworks uralja- propaganda szócsó
- AZ MTVA szinten propaganda csatornák tömege, az ellenzèknek szinte nulla megszólalási lehetősèggel! Pereket vesztenek , becsületsèrtèsi pereket
- Szinte minden " független " nagymèdia mögött a Fidesz van : Index - Vaszily úr, ATV - befektetők

Nyilván a Mèdiatanacsban is nulla ellenzèki van!

Boldeone2 2022.06.11. 10:35:33

@cvsvrs: www.dehir.hu/debrecen/rekordosszegu-koltsegvetese-van-debrecennek-elfogadtak-a-2022-es-budzset/2022/02/24/

Debrecen rengeteg fejlesztèsi pènzt kap , talán arányaiban többet is, sőt biztos, mint amit ott befizetnek
A fő terv : regionális ellenpólus kialakítása Budapesttel szemben

Boldeone2 2022.06.11. 10:44:36

@cvsvrs: van ez a "vegyes megítélésű" "jancsi bácsi", aki 110 éves lenne. ez nem thürmer gyula lapja, hanem a fideszé. mediaworks. persze közbevetve a hír: Gyurcsány és Bajnai a magyar embereken spórol"

- Pont ez a baj: ugyanolyan színtiszta pártállami rezsim van , mint a kommunisták alatt. A helyi média " HAON " , Napló - szánalmas propaganda szócsövek lettek
Csak a sikerpropaganda megy minden szinten, meg az ellenzèk - a Debrecenben nem is lètező ellenzèk- lejáratása ...
Debrecenben az összes vállakozó korrupt összefonódásban van a Fidesszel ...Olyan szintű a szervilizmus hogy Pálinkás Józsefet kizavarták a Belga sörözőből, mert ketten - hárman tárgyaltak MZP- vel...
Valódi 100% államrezsim , cserèben tízmilliókat ad az önkormányzat a politikailag megbízható vállalkozóknak ...

tűz fal 2022.06.11. 10:47:21

@Boldeone2:
Dehogynem írták, és én is tapasztaltam, először csak "okoska", aztán "nácika", így araszolgatsz, úgyhogy nem érdekel a vinnyogásod, te agyatlan hulladék, retkes buzi.

Magyarországon demokrácia van, ellmehettél választani. Nem vegzáltak az utcán agresszív hordák, mint ahogy az általad bálványozott USA-ban a BLM a választókat. A választások ellenőrzésére idecsődítettetek nemzetközi szervezeteket is. Budapesti értelmiségieket is riasztottatok. Mérő László professzor el is ment, aztán elmondta hogy ki is itt a megvezetett agymosott. Az hogy te olyan hülye vagy hogy nem találod meeg a szavazóhelyiséget, nem demokráciadeficit, hanem agykapacitás deficit. Ezen nincs is mit magyarázni, ezt csak egy hozzád hasonló degenerált, értelmi fogyatékos hulladék nem érti. A te hazád az USA, ott bekaphatod niggerek lábát, és imádhatod a szellemi fogyatékos Bident, aki tényleg közületek való.

"holott több kárpátaljai ügy mögött a putyini titkosszolgálat állt"

Hát persze, hülyegyerek, minden mögött az orosz titkosszolgálat áll, amit a büdös patkány fajtád nem tud másképp megmagyarázni. Hol a bizonyíték te szarházi? És még te beszélsz érvek hiányáról, te képzelt világban élő selejt állat.

"Az ellenzèki pártok olyan pènztelenek , hogy működèsük is kerdèses"
Az ellenzéki pártok nem pénztelenek, mert kapnak pénzt az államtól, a médiájuk pedig az általatok filantrópként imádott náci kollaboráns, hullarabó spekuláns trógertől.

tűz fal 2022.06.11. 11:13:15

@Boldeone2:
A hozzád hasonló hülye droid világa:
- Torockai demokrata amíg a Jobbikban veletek van, aztán rögtön náci amikor kilép.
- Minden fehér ember bűnös a gyarmatosításért és rabszolgatartásért, de az a nyugat nyugat, amelyik ténylegesen ezt csinálta, dicsőséges demokrácia.
- Minden amit a libernyák hülyegyerek nem tud megmagyarázni és ezért ciki, orosz dezinformáció és manipuláció.
- Mindenki rasszista, aki szerint a fehér ember nem bűnös!
- Legalább száz gender van, és naponta fedeznek fel újakat az okos libernyák gendertudósok. Ez a tudomány gyorsabban fejlődik mint a részecskefizika!
- Kizárólag azok védik őszintén a nők jogait, akik szerint magukat nőnek mondó férfiak indulhatnak női sportversenyeken és járhatnak női illemhelyekre
- Angoloknak joga van térdeléssel meg szivárvány szalaggal provokálni, nekünk nincs jogunk kifütyülni.
- Mindenki köteles elfogadni és tisztelni a migránsok magukkal hozott "kultúráját", kivéve ha egy legálisan bevándorolt fekete migráns nem akar buziszalagot viselni
- A Twitter magáncég, tehát joga van azt cenzúrázni akit akarnak, kivéve ha megveszi a nem demokratapárti Elon Musk, akkor jó ha tudja, hogy nem ő mondja meg mit szabad!
- Ahol a libernyákok elveszítik a választásokat, ott nincs demokrácia.
- Tüntetés ellen fellépő rendőrség néhány hétig Fehéroroszországban brutális elnyomás, ugyanez Franciaországban évekig dcsőséges harc sárgamellényes "nácik" ellen.
- Libernyák zombival egyet nem értő eember náci, náci jelképeket viselő ukránok nem nácik.
- USA által szisztematikusan romba döntött országok, hullahegyek - semmi probléma, oroszok által történt támadás világösszefogást követel(ne).
- Nyugat-Európa arra készíti fel a lakosait, hogy nem kell annyit fürdeni meg fűteni - ez azt jelenti hogy Oroszország rohamosan gyengül!

És még lehetne folytatni a sort arról az igénytelen fröcsögésről amit te művelsz, és amivel szemben szerinted elfogynak mások érvei

Boldeone2 2022.06.11. 11:35:01

@tűz fal:.
Dehogynem írták, és én is tapasztaltam, először csak "okoska", aztán "nácika", így araszolgatsz"

- Nyilván nem írták sehol! Soha egy obcèn megjegyzést nem írtunk egymásra sem Bricával, Civisvárosival , vagy Deák Tamással mert ők kultúremberek - veled ellentètben ...Pedig, nem állunk egy politikai platformon .
Te viszont egy embertelen pszichopata vagy az nyilvánvaló , mert folyton más emberek halálát kívánod!

minden mögött az orosz titkosszolgálat áll, amit a büdös patkány fajtád nem tud másképp megmagyarázni. Hol a bizonyíték te szarházi?"

https://index.hu/kulfold/2018/06/28/ukrajna_oroszorszag_karpatalja_magyarellenes_tamadasok/"

- Ezek a tènyek, te aljadèk náci, orosszopó fèreg . Miért nem mèsz el Putyin szarhordójának? Oda biztosan felvennènek!

Boldeone2 2022.06.11. 11:40:52

@tűz fal: - A legtöbb hazugság - amit szajkózol - mind az európai újfasiszta media propaganda- termèke. Az újfasisztakat pedig Putyin pènzzeli
Ahogy a szèlsőjobb , Európa- bomlasztó mediákat is: RT News ès társai
Amiket írsz, azok mind ostoba hazudságok , te ostoba fotelhuszár , buzi náci!

Boldeone2 2022.06.11. 11:45:10

@tűz fal: ez azt jelenti hogy Oroszország rohamosan gyengül!"

- Ezek a tènyek , te szellemi fogyatèkos! Oroszország csak vegetált az elmúlt 7-8 èvben gazdaságilag, de a korábbi világgazdasági súlyához kèpest pedig csak gyengèbb lett
Ez a trend pedig csak gyorsulni fog , mivel sem önálló techbazisa nincs, sem pedig tőkèje!
Èn a tènyeket mondom , te pedig a muszka faxt szopod !

tűz fal 2022.06.11. 11:49:54

@Boldeone2:
Az mitől lenne tény, hogy a patkány szektád elfogult portálja ír egy cikket ami így kezdődik?
"Oroszország SEJLIK fel"

És ez neked "tény" te agymosott retardált állat.

"Az újfasisztakat pedig Putyin pènzzeli"

Az újfasisztákkal a patkány fogott össze, és beleverték a hülye fejedet a seggükbe, onnan tudod hogy azt kell nyalni.

tűz fal 2022.06.11. 11:55:40

@Boldeone2:
Na visszakerestem egyet, ahol írják:

bircahang.blog.hu/2022/06/07/_kiakadas

GyMasa nekem válaszul rólad:

"Szegénykém mostanra kifogyott az érvekböl, mert feltünöen sokakkal tárgyal eléggé, alpári módon."

Boldeone2 2022.06.11. 11:58:05

@tűz fal: Az ellenzéki pártok nem pénztelenek, mert kapnak pénzt az államtól"

Orbán Viktor rezsimje pedig maga az állam , korlátlan erőforrásokkal !

BLM és Antifa hordák fenyegettek és megtámadtak politikusokat és konzervatív civileket a demokraták uszítása, a média relativizálása és a rendőrség "semlegessége" (tétlensége) mellett."

- Ez a szèljobb mèdia hazugsága! A szèlsőjobb oldalon èppen annyi idóta kretèn van, mint a szèlbalon , lásd : Capitolium ostroma a rendőrsèg tètlensège mellett!

- Bedeszkázott ablakok mellett folytatott szavazatszámolás, árkokba kikukázott szavazatok, republikánusok kitiltása, "tévedő" szavazatszámláló gép."

- Ostoba , ezer megcálfolt hazugság! Az összes keresetüket elbukták Trumpèk , az összeset ! Nulla bizonyítèkuk volt!

Boldeone2 2022.06.11. 12:01:53

@tűz fal: Nesze , te agymosott , náci , retardált állat !

maszol.ro/kulfold/123986-megszuletett-az-els-foku-itelet-a-kmksz-szekhaz-felgyujtasa-miatt-indult-perben

Lengyel nácik voltak , akik orosz kapcsolatokkal rendelkeztek!

tűz fal 2022.06.11. 12:05:45

@Boldeone2:
"Orbán Viktor rezsimje pedig maga az állam , korlátlan erőforrásokkal !"
Egy semmivel alá nem támasztott állítás egy választásokon vesztes hisztis hülyegyerektől.

"A szèlsőjobb oldalon èppen annyi idóta kretèn van, mint a szèlbalon , lásd : Capitolium ostroma a rendőrsèg tètlensège mellett!"
Itt egyetlen konkrétum a "Capitolium ostroma" ami inkább sétálgatás volt, nem veszélyeztetett senki. AOC aki azt hazudta hogy valahol elbújva reszketett, kiderült hogy ott se volt.

"Ostoba , ezer megcálfolt hazugság! Az összes keresetüket elbukták Trumpèk , az összeset ! Nulla bizonyítèkuk volt!"
Az akkor még kevésbé cenzúrázott YouTube-on felvétekkel volt alátámasztva. Azóta lehet hogy mindet kicenzúrázták ugyanolyan "demokratikusan", mint ahogyan álhírnek hazudták a szellemi fogyatékos Joe Biden és és szipus fia ukrajnai korrupcióját leleplező, laptopon talált anyagokat, és azóta kiderült hogy mind igaz.

Boldeone2 2022.06.11. 12:06:28

@tűz fal: Masával is lehet kommunikálni , alapvetően meg ha kemènyen össze is csapunk , be is szólunk olykor egymásnak, olyan szintre nem jutottunk, mint veled...ès akkor itt nagyjából vège is van a dolognak ...A legtöbb kormánypárti hozzaszólóval lehet kulturált vitát folytatni , te viszont èrzelmektől túlfűtött futóbolonkènt viselkedsz!

Boldeone2 2022.06.11. 12:08:42

@tűz fal: Egy semmivel alá nem támasztott állítás egy választásokon vesztes hisztis hülyegyerektől."

Ezerszer alátámasztott állítás! A kormanymèdia , a kormányközeli kutatóintèzetek , vèlemènyvezèrek milliárdokat kapnak a kormánytól! Hülyegyerek !

tűz fal 2022.06.11. 12:13:59

@Boldeone2:
Az a hír is elég gyenge lábakon áll, ott van a cikkben:

Annyi orosz kapcsolat szerepel benne hogy oroszbarátnak nevezik azt a törpepártot, és belekavarnak német újságírót meg pártot is.

"A per során ugyanis a vádlottak azt vallották: pénzt kaptak az őket felbujtó Manuel Ochsenreiter német újságírótól, aki - Michal P. állítása szerint - egy berlini találkozó során átadta az akció végrehajtásáért járó pénzt. Ochsenreiter - aki az Alternatíva Németországért (AfD) szélsőjobboldali párt egyik képviselőjének, Markus Frohnmeiernek a munkatársa - az ügyvédje közvetítésével tagadta ezeket a vádakat.- a Maszol.ro portálról"

És még ezzel együtt is csak egy eset, miközben az onnan jövő magyarok folyamatos ukrán atrocitásokról számolnak be, vannak ellenkező oldali cikkek dögivel:

www.origo.hu/nagyvilag/20201130-egy-ukran-szelsojobboldali-fenyegeti-a-karpataljai-magyarokat-egy-videoban.html

tűz fal 2022.06.11. 12:17:15

@Boldeone2:
Egy semmivel alá nem támasztott állítás egy választásokon vesztes hisztis hülyegyerektől.
Amikor még a szektád volt hatalmon, akkor Medgyessy annyival intézte el a kérdést, hogy "Medgyessy: akinek tévé kell, vegyen magának".

tűz fal 2022.06.11. 12:30:36

@Boldeone2:
Ilyen a BLM randalírozása
www.youtube.com/watch?v=bL3z9PaW5DU

És így hamisít Orbán ellenes "diktatúrás" híreket a patkány szektád (Kurva erős kép!)
www.youtube.com/watch?v=Ld1e30lvj-o

Boldeone2 2022.06.11. 12:36:12

@tűz fal: Folyamatos atrocitásokról számoltak be" ?

Èrdekes, az ott èlő lengyel ès román kisebbsèget miért nem ertèk " folyamatos atrocitások? Ebben is a magyar kormány hülye , ruszkibarat, ukránellenes politikája lehet az egyik fő ok!
Egy ukrán kárpátaljai értelmiségi családdal született riport:

Nem segít az, hogy ha a magyar nagypolitikában valaki negatívan nyilatkozik az ukránokról, vagy akár az ukrán vezetésről, az az itt élő magyarok hátán csattan. „Sokan írják, hogy itt a magyarokat üldözték. Ez hülyeség. Volt egy csomó dolog, ami hátrányosan érintett minket, mint természetesen a nyelvtörvény, de az üldözés azért messze nem ez. Kárpátalján már régóta itt él mindenki együtt. Hülyék mindig is voltak, de nem zavartak túl sok vizet” – értékeli a kárpátaljai valóságot Kolos. Most viszont háború van és ez sok mindent megváltoztatott. „Idáig sem rajongott azért itt értünk senki, a két ország politikusai pedig már régóta csak az asztalt verik, ha felmerül valami közös probléma"

tehát üldözès NEM volt. Ha lett volna, akkor sokkal többen menekülnek el!

Boldeone2 2022.06.11. 12:38:45

@tűz fal: Egy semmivel alá nem támasztott állítás "

Sehol nincs a KESMA- hoz hasonló pártállami mèdia konglomerátum a világon
- A helyi mèdiat a Mèdiaworks uralja- propaganda szócsó
- AZ MTVA szinten propaganda csatornák tömege, az ellenzèknek szinte nulla megszólalási lehetősèggel! Pereket vesztenek , becsületsèrtèsi pereket
- Szinte minden " független " nagymèdia mögött a Fidesz van : Index - Vaszily úr, ATV - befektetők

Nyilván a Mèdiatanacsban is nulla ellenzèki van!

A köztv minden magyar állampolgárè, kiegyensúlyozottnak kellene lennie! Nem puszta propaganda- szócsőnek

tűz fal 2022.06.11. 12:44:29

@Boldeone2:
"Ebben is a magyar kormány hülye , ruszkibarat, ukránellenes politikája lehet az egyik fő ok!"

Na ugye. Az előbb még az volt mindet oroszok csinálták, mármeg mégis az ukránok, de Orbán miatt.

Mert ugye az összevissza hazudozó ukránokról csak jót szabadna mondani különben büntetnek. Merjünk kicsik lenni, merjünk kussolni, attól biztos jobb lesz.

Hadd hazudozzanak. Lehet hogy Bangóné a tartótisztjük, mert nagyon profin csinálják.

informatialibera.ro/hu/a-kijevi-ombudszman-beismerte-nem-igaz-hogy-orosz-katonak-eroszakoskodtak-volna-ukran-teruleten-szandekosan-hazudtak-az-ukrajnai-helyzetrol-hogy-minel-tobb-fegyvert-csikarjanak-ki-az-eu-allamaitol/
"A kijevi ombudszman beismerte, nem igaz, hogy orosz katonák erőszakoskodtak volna ukrán területen, szándékosan hazudtak az ukrajnai helyzetről, hogy minél több fegyvert csikarjanak ki az EU államaitól – És a 2 garasos hazugságok MŰKÖDTEK a degeneráltak világában!(+VIDEÓ)"

Ugye ez volt az alapja hogy agymosott baltikumi libernyákok véres bugyival demonstráltak és üzengettek is hogy ne legyünk közömbösek.

Boldeone2 2022.06.11. 12:44:31

A közmèdia " pedig aljas, lejárató kampányokat folytatott ellenzèki politikusok ellen:

muosz.hu/2022/03/21/pert-vesztett-az-mtva-es-a-888-hu-is-marki-zay-peterrel-szemben/

4 èv alatt csak pár perc megszólalást kapott az ellenzèk, ez a " szabad' közmèdia...

tűz fal 2022.06.11. 12:49:32

@Boldeone2:

"4 èv alatt csak pár perc megszólalást kapott az ellenzèk, ez a " szabad' közmèdia... "

Az ellenzék nem akart szerepelni, a lehetőség nyitva állt. Akkor se állnak meg, ha a riporter fut utánuk, úgyhogy ez megint mondvacsinált kacsa

Boldeone2 2022.06.11. 12:51:41

@tűz fal: Kamu híreket nem érdemes kommentálni !
Az EU èppen a háborús bűnök feltárására szigorít !
jogaszvilag.hu/vilagjogasz/a-haborus-bunok-kivizsgalasara-fokuszal-majd-a-cseh-eu-elnokseg/

Csak egy abszolút gyepes ember hiszi, hogy az oroszok bűntelenek, az ukránok sem azok. De, ott legalább megpróbálnak majd mindent kivizsgálni a főügyèsz szerint.
Az orosz mindent tagad
A második világháborúban százezres volt csak a Magyarországon megőszakoltak száma . A Pesti TV - n volt erről
egy dokumentumfilm, a saját rokonaim is az orosz csapatok áldozatai voltak ...
Az a mèrhetetlen pusztítás amit Ukrajnában művelnek ,minden határon túlmegy

Boldeone2 2022.06.11. 12:54:33

@tűz fal: Az ellenzék nem akart szerepelni, a lehetőség nyitva állt"

- Tènyleg ? Na, ne viccelj már ! Emlèkszem a Karácsony interjúra ...Boldizsár Kata , szègyen amit ott művelt ...
Egyèbkènt szinte nem is nagyon volt semmi ...egyszer MZP- nek megkegyelmeztek.

tűz fal 2022.06.11. 13:12:55

@Boldeone2:
"Csak egy abszolút gyepes ember hiszi, hogy az oroszok bűntelenek, az ukránok sem azok. De, ott legalább megpróbálnak majd mindent kivizsgálni a főügyèsz szerint."

Hát elég gyepesnek kell lenni ahhoz, hogy ha valaki abba a hírbe is tovább akar kapaszkodni, amit az cáfolt, aki elhíresztelte.

"Az orosz mindent tagad"

Tagad? Ezek szerint már megszületett előre az ítélet? Amíg nem így van, addig nem tagadás van, hanem az ő verziójuk más.

Magyarországot elsősorban ukrán katonák "szabadították fel", a saját megerőszakolt rokonaid talán nem tudtak se oroszul, se ukránul.

"Az a mèrhetetlen pusztítás amit Ukrajnában művelnek ,minden határon túlmegy"

Nem, az messze elmarad attól, amit az agymosott libernyákok hurrázása vagy jobb esetben közönye mellett a NATO művelt a közel keleten, Líbiában és Afganisztánban. Csak akkor nem volt minden nap közvetítés meg üzengetés a megtámadott országok vezetőjétől. És nem volt vizsgálat, meg hiába is lett volna, mert az USA kijelentette hogy nem ad ki senkit nemzetközi bíróságnak. Miközben ők hány embert odarángattak. Ez a libernyákok kettős mércés buborékvilága.

tűz fal 2022.06.11. 13:14:11

@Boldeone2:
"Emlèkszem a Karácsony interjúra ...Boldizsár Kata , szègyen amit ott művelt ..."

Akkor ezek szerint mégis ott volt?

tűz fal 2022.06.11. 13:23:04

Elképesztő, hogy milyen rohamosan gyengül "Oroszország":

mel.hu/biden-putyin-aremelese-kemenyen-sujtja-amerikat-212854.html

"Joe Biden amerikai elnök pénteken Vlagyimir Putyin orosz elnököt tette felelőssé az Egyesült Államokat jelenleg sújtó rekord magas üzemanyagárakért és a 40 éves csúcsot elért inflációért. A lesújtó közvélemény-kutatási adatok ellenére Biden ragaszkodott ahhoz, hogy kormánya megpróbálja megfékezni az elszabadult árakat."

Ezeről már tényleg a medvevadászos vicc jut eszembe.

Boldeone2 2022.06.11. 13:25:48

@tűz fal: Tagad? Ezek szerint már megszületett előre az ítélet? Amíg nem így van, addig nem tagadás van, hanem az ő verziójuk "

- Oroszországban minden média szigorú állami ellenőrzès alatt áll: putyi hazugsággyár
Az orosz háborús bűnökre számos bizinyítèk van : nemi erőszak , rablás, polgári szemèlyek kivègzèse

Oroszország SOHA nem volt ès nem is lesz demokratikus állam! Embereket börtönbe zárnak , vagy még is öletnek politikai nèzeteikert, ès ti ezért rajongtok!

Magyarországot elsősorban ukrán katonák "szabadították fel", a saját megerőszakolt rokonaid talán nem tudtak se oroszul, se ukránul."

- Ez megint egy butaság ! A nevük volt ukrán front , a hadseregben kb. 25-30 %- volt ukrán , a tisztek többsège orosz volt, sok ázsiai
Ettől még a most elkövetett orosz erőszakoskodásokat az nem menti fel ! A bűn az bűn!

Nem, az messze elmarad attól, amit az agymosott libernyákok hurrázása vagy jobb esetben közönye mellett a NATO művelt a közel keleten, Líbiában és Afganisztánban. "

- Csak annyi mint amit az oroszok csináltak Szíriában : városokat bombázták szèt !

Ez a libernyákok kettős mércés buborékvilága."

Pont fordítva igaz: a náci szèlsőjobb èl buborèkvilagban , ezért fröcsögnek èrzelmektől túlfútötten !
Nekem Ukrajna semleges, az orosz nèp is. Az orosz elnyomó rezsimmel van problèmám , amely Európát is fenyegeti !
A nemzetközi jog viszont egyèrtelműen kimondja Oroszország az egyèrtelmű agresszor, a jus ad bellum szerint ...
Erről nem lehet vitázni !

Boldeone2 2022.06.11. 13:29:31

@tűz fal: Joe Biden amerikai elnök pénteken Vlagyimir Putyin orosz elnököt tette felelőssé az Egyesült Államokat jelenleg sújtó rekord magas üzemanyagárakért és a 40 éves csúcsot elért inflációért."

- ès az mennyi volt? Kb 8%...A ruszkiknál meg 22%....kb 16 ezer rubeles nyugdíjak mellett....

Az USA- ban legalább elnökök jönnek -mennek , működik a hatalomváltás
A ruszki rendszert kb 22 ève vezeti kvázi vagy valóságban Putyin !
Oroszország egy autokrata rezsim !

tűz fal 2022.06.11. 13:54:58

@Boldeone2:
"Oroszországban minden média szigorú állami ellenőrzès alatt áll: putyi hazugsággyár"
Ez megint egy libernyák buborék, semmit se tudsz róla, csak azt, amit azok adnak a szádba, akik már csak úgy tudjálk eladni a hazugságaikat, hogy fullra járatják a cenzúrát, a saját elnöküket is kicenzúrázták.

"Az orosz háborús bűnökre számos bizinyítèk van : nemi erőszak , rablás, polgári szemèlyek kivègzèse"
Főleg annak "bizonyíték, aki olyan hülye, hogy akkor is tovább hiszi, amikor már az is cáfolta, aki terjesztette.

"Oroszország SOHA nem volt ès nem is lesz demokratikus állam! Embereket börtönbe zárnak , vagy még is öletnek politikai nèzeteikert, ès ti ezért rajongtok!"
Ez folyik ma nyugaton. Legjobb példa Julian Assange, aki sok disznóságot leleplezett. Először megpróbáltak "nemi erőszak" vádat fabrikálni ellene egy olyan szar sztoriból ami szerint "kilyukadt a gumi de nem állt le".
Azonkívül a Hullary után bármilyen címen nyomozó személyek is hullottak mint a legyek.

"- Ez megint egy butaság ! A nevük volt ukrán front , a hadseregben kb. 25-30 %- volt ukrán , a tisztek többsège orosz volt, sok ázsiai"
Nem kell a rizsa, az ukrán front főleg ukránokból állt, és azok erőszakolták meg a rokonaidat. Csak szeretnéd menteni az elfogult nézeteidet.

"Csak annyi mint amit az oroszok csináltak Szíriában : városokat bombázták szèt !"
Az oroszok jogszerűen tartózkodtak ott, de sokkal később avatkoztak be, amikor már elegük lett abból hogy a tetves jenki demokráciaexportőrök örökké tartó káoszt akartak ott fenntartani és kamionszámra lopják az olajat. Tehát még ha Szíriát megosztjuk, akkor is ott marad csak a NATO-nak 2 iraki háború sokkal több áldozattal, Líbia meg Afganisztán. Szóval megint szar kifogás.

"Nekem Ukrajna semleges, az orosz nèp is. Az orosz elnyomó rezsimmel van problèmám , amely Európát is fenyegeti !"
egyáltalán nem úgy fröcsögsz itt, mint akinek Ukrajna semleges, hanem mint akinek a tyúkszemére léptek. Az oroszoktól ne fossál, nem azok erőszakolták meg a felmenőidet, hanem az ukránok. Az meg hogy mit állít Oroszországról egy olyan libernyák, aki a saját országát is diktatúrázza mert nem tetszik neki hogy a szektáját leszavazták a demokratikus választásokon, enyhén szólva súlytalan.

"A nemzetközi jog viszont egyèrtelműen kimondja Oroszország az egyèrtelmű agresszor, a jus ad bellum szerint ..."
Rizsa. Ha Oroszország az, akkor az USA is a hamisított "bizonyítékaival". egyébként meg a nemzetközi jognak semmiféle kényszerítő ereje nincs, kikényszeríteni pedig nem tudja a szellemi fogyatékos vezette Amerikai Egyesült Állatok.

"Erről nem lehet vitázni ! "
Amiről nem lehet vitázni az, hogy a szektád elvesztette a választásokat, mégis vitáztok.

tűz fal 2022.06.11. 14:00:19

@Boldeone2:
www.origo.hu/nagyvilag/20220609-putyin-551-milliard-dollar.html

"Az orosz kormány 551,4 milliárd rubellel (9,5 milliárd dollárral) növelte rendkívüli tartalékalapját, amivel a gazdaságot védik a nyugati szankcióktól."

"Az orosz kormánynak 198 milliárd dolláros állami vagyonalapja van, amelyet májusban már 13,5 milliárd dollárral kiegészítettek. Egyelőre nem tűnik úgy, hogy a nyugati szankciók komolyabb gondot okoztak volna az orosz elnöknek."

Az inflációt pedig kompenzálták nyugdíj és minimálbér emeléssel.

Boldeone2 2022.06.11. 16:35:05

@tűz fal: Ez megint egy libernyák buborék, semmit se tudsz róla, csak azt, amit azok adnak a szádba, akik már csak úgy tudjálk eladni a hazugságaikat, hogy fullra járatják a cenzúrát, a saját elnöküket is kicenzúrázták."

Dehogynem tudok. Minden nap olvasom az echte orosz portálokat , a Tass hírügynöksèg angolul , illetve az Izvestyija oroszul , amit nagyjából megértek
Ugyanaz az ócska hazugsag- dömping van , mint kommunizmus idejèn! A háború áldozatairól szinte soha sincs semmi ès következetesen " különleges katonai hadműveletről " írnak
A valós cenzúra az csak Oroszországban van, ahol minden hírt durván ellenőriz az állam!

Az orosz háborús bűnökre számos bizinyítèk van : nemi erőszak , rablás, polgári szemèlyek kivègzèse"
Főleg annak "bizonyíték, aki olyan hülye, hogy akkor is tovább hiszi, amikor már az is cáfolta, aki terjesztette."

Baromság ! Számos nemi erőszak eset törtènt, polgári szemèlyek meggyilkolása , illetve lopnak az orosz katonák!

Ez folyik ma nyugaton. Legjobb példa Julian Assange, aki sok disznóságot leleplezett. Először megpróbáltak "nemi erőszak" vádat fabrikálni ellene egy olyan szar sztoriból ami szerint "kilyukadt a gumi de nem állt le".

Ettől még a nyugati államokban demokrácia van, különböző kormányok , pártok ès politikai vezetők váltják egymást
Putyin viszont 22 ève önkènyuraskodik , ellenzèkieket ès újságírókat megölt vagy börtönbe zárat ! Nyugaton ilyen nincs!

Nem kell a rizsa, az ukrán front főleg ukránokból állt, és azok erőszakolták meg a rokonaidat. Csak szeretnéd menteni az elfogult nézeteidet."

- Kamu ! Az ukrán front etnikai kompozíciója ugyanaz volt mint a vörös hadsegerè , sok ázsiai , ès a tisztek főkèpp oroszok voltak !

Az oroszok jogszerűen tartózkodtak ott, de sokkal később avatkoztak be, amikor már elegük lett abból hogy a tetves jenki demokráciaexportőrök "

Az oroszok a tetves , korrupt , nèpirtó Aszad diktatúrát támogatták , ès ők ugyanúgy irtották a polgári lakosságot, vagyis ez nem èrv! Az orosz szètbombazta Szíriát!

Boldeone2 2022.06.11. 16:44:28

@tűz fal: Az meg hogy mit állít Oroszországról egy olyan libernyák, aki a saját országát is diktatúrázza mert nem tetszik neki hogy a szektáját leszavazták a demokratikus"

Èn azt mondom , amit a nyugati mèdia 99%-a, amit a teljes EU politkai elit , de nagyjából meg a Fidesz normálisabb rèsze is, háború kèrdèsèben
Amit a lengyel jobboldal is kèpvisel , mert ott nemzeti egysèg van az ukrán háború kerdèsèben ! Ahogy a balti országokban is!
Mindnyájan úgy gondolják , hogy az orosz az egyèrelmű agresszor !

Kik támogatják az orosz narratívát?

- Leginkább a náci jellegű politikai kèpződmènyek ès mèdiak. Pl a " Kuruc infó " meg a Mi Hazánk ..
Toroczkai László meg az egyetemet sem tudta befejezni ....Mégis okoskodik mindenfèle kerdèsben , de kommunikáció szak sem sikerült neki ...

Boldeone2 2022.06.11. 16:55:27

@tűz fal: egyébként meg a nemzetközi jognak semmiféle kényszerítő ereje nincs, kikényszeríteni pedig nem tudja a szellemi fogyatékos vezette Amerikai Egyesült Állatok."

Van kènyszerítő ereje . Azok , aki bűnöket követtek el, ès elítéli őket a nemzetközi bírósag, nem hagyhatják el nagyon Oroszországot , mert letartóztatják őket
A bűneik SOHA nem èvülnek el, ès egyszer úgy járhatnak mint Milosevocsèk: kiadják őket
Putyin vènember, egyszer új rendszer jön Oroszországban is!

Amiről nem lehet vitázni az, hogy a szektád elvesztette a választásokat, mégis vitáztok."

Nekem nincs szektám , veled ellentètben ! Èn a demokratikus èrtèkeket rèszesítem előnyben , a nyugati szövetsèget , te viszont az orosz diktatórikus rezsimet, az elnyomást , az esztelen háborút!
Èn az ellenzèkre szavaztam , ahogy Budapest többsège is! De, mèg a jómódú Buda is! Az egèsz fejlett világ a liberális demokrácián alapul , az antivilág, amiben ti tisztek , a tömegek elnyomasán ès a szegènysègèn , fèlrevezetèsèn
Oroszországban nemcsak a szegènysèg nagyobb , de társadalmi , vagyoni különbsègek is ,mint az EU- ban , Nyugat - EU- róla nem beszèlve!

Boldeone2 2022.06.11. 16:59:09

@tűz fal: Az orosz kormány 551,4 milliárd rubellel (9,5 milliárd dollárral) növelte rendkívüli tartalékalapját, amivel a gazdaságot védik a nyugati szankcióktól."

- 9,5 milliárd dollár ? Az smafu egy olyan nagy országnak , amikor több mint 1000!! nyugati cèg hagyja el az országot ...
Az oroszoknak nincs fejlett technológiája , amivel újra tudnak indítani a gazdaságot, de tőke sincs
A szanciók hosszú távú karokat okoznak ...
Putyin nyilván nem érzi a világ egyik leggazdagabb embere ...

tűz fal 2022.06.11. 17:21:00

@Boldeone2:
Az ukrán front ukránokból áll, azok baszták meg az anyádat.

tűz fal 2022.06.11. 17:25:13

@Boldeone2:
"Dehogynem tudok. Minden nap olvasom az echte orosz portálokat , a Tass hírügynöksèg angolul , illetve az Izvestyija oroszul , amit nagyjából megértek"

Én is nézek orosz meg nyugati híreket is, csak én értelmezem is, ez a különbség. Te egyszerűen ráfogod hogy propaganda.

Harmadjára is leírom, maga az ukrán propagandista vallotta be hogy összevissza hazudozott, hogy sajnáltassa magukat és fegyvereket kunyizzon. Annyira fanatikus hívő vagy, hogy neked nem számít semmilyen lelepleződés. Ezért unja mindenki a fröcsögésedet, mert hiába tolják a tényeket az képedbe, te egyszerűen tudomást se veszel róla és fröcsögsz tovább.

tűz fal 2022.06.11. 17:28:13

@Boldeone2:
"Az oroszok a tetves , korrupt , nèpirtó Aszad diktatúrát támogatták , ès ők ugyanúgy irtották a polgári lakosságot, vagyis ez nem èrv! Az orosz szètbombazta Szíriát! "

Se az oroszok, se Aszad nem irtotta a polgári lakosságot, a bálványaid által "mérsékelt ellenzék"-nek nevezett terroristák pózoltak a szájukban emberi szívvel, meg levágott fejekkel.

tűz fal 2022.06.11. 17:35:43

@Boldeone2:
"Van kènyszerítő ereje . Azok , aki bűnöket követtek el, ès elítéli őket a nemzetközi bírósag, nem hagyhatják el nagyon Oroszországot , mert letartóztatják őket"

Ki tartóztatja le őket? Maximum ha olyan országba menne, ahol a népirtó bálványaid térdepelttik a segghülye libernyák agymosottakat, meg kényszerből a sportolókat. Nincs olyan világrendőrség, hogy ha kiteszi a lábát Oroszországból akkor letartóztatják, már a feltételezés is mutatja hogy milyen alternatív valóságban élsz.

A nemzetközi jognak semmiféle kényszerítő ereje nincs. Olyan van, hogy valakik önkéntesen elfogadják, vagy megegyeznek abban hogy elfogadják nemzetközi bíróság döntését. Vagy amit az utóbbi időben a magát világcsendőr szerepébe helyező USA tett, hogy ők kikényszerítik egyes esetekben. Ezt nem tudják megtenni Oroszországgal vagy Kínával.

tűz fal 2022.06.11. 17:45:05

@Boldeone2:
"Èn a demokratikus èrtèkeket rèszesítem előnyben , a nyugati szövetsèget , te viszont az orosz diktatórikus rezsimet, az elnyomást , az esztelen háborút!"

Te egy vak fanatikus vagy, akinek annyi a világképe, hogy a nyugat jó, a kelet rossz. Mindegy hogy milyen tényekkel szembesítenek, hiába található meg az infoormáció arról hogy miket művelt a nyugat, hiába szembesítenek a nyugati propaganda ellentmondásaival - mint például hogy a Nobel-békedíjas feka drónnal irtatott embereket, a fehér ember meg térdeljen - ezek semmit nem jelentenek neked. Nem a valóságból kiindulva alakítod a világképed, hanem az agymosott világképeddel helyettesíted a tényeket. Mindegy hogy mivel bukik le az USA meg az EU, nem számít, mert "demokratikus".

A demokratikus választásokon a választók elküldték a patkány szektádat újabb négy évre regenerálódni. El kell fogadni. Ez a demokrácia.

tűz fal 2022.06.11. 18:05:54

@Boldeone2:
Annyira nincsen Oroszországban fejlett technológia, hogy az ukránokat uszító bálványaid csak pofáznak, de nem mernek beavatkozni. Egy "büszke repülőgép anyahajó" az oroszoknak egy torpedó. Nem úgy hogy látványosan süllyed, hanem hamu lesz. Erről is találsz információt, nem csak oroszt, hanem nyugatit is. A "bátor ukránok" ellen kizárólag azért lassú az előrehaladás, mert nem az elpusztításuk a cél, hanem a területek elfoglalása.

Elmentek a nyugati cégek? Hú most mi lesz? Sajnos nem tudták a zsebükben hazahordani a gyárakat meg az infrastruktúrát, ezért a McDonalds helyett ugyanaz más néven megy tovább, a Renault helyén meg Moszkvicsot fognak gyártani. Semmi sincs amit az oroszok ne tudnának pótolni, ráadásul ott van mellettük Kína, akikkel most még jobb a kapcsolatuk. Pedig hogy bizonygatták itt a libernyák agymosottak, hogy Kína Oroszország ellen fordult.

Ugyanúgy India és Pakisztán is tovább fejlesztette a kapcsolatait Oroszországgal, és az Afrikai Unió az orosz gabonáért talpal.

Ez az agymosott libernyák vinnyogás Oroszország elszigeteltségéről már arra hasonlít, mint amikor a bolond a cellájából kinézve úgy látja, hogy a túloldalon mindenki rács mógótt van.

Billy Hill 2022.06.11. 22:08:27

@poszt, bár lehet, hogy a sok hsz között már szerepeltek ezek:

1.) Azért nem értik a térdeplős országok, hogy esetleg máshol az embereknek mi a baja ezzel a műsorral, mert szerintük ez nem politika! Náluk a pártok, a közvélemény 100%-a egyetért a térdeléssel (merne valaki nem egyetérteni), ergo ez nem politika, ez a norma. Szerintük, és nem is értik, hogy miként lehet az, hogy mások szerint meg nem. Szóval értik, hogy nem illik a stadionban politizálni - de hát ez nem is politika... Mi van...?

2.) Nem akarok ötleteket adni, de füttyögés helyett minden résztvevőnek, akinek nem tetszik a térdelés, csak hátat kellett volna fordítania a pályának a spektákulum idejére.

3.) Azért annak is megvan a diszkrét bája, hogy volt gyarmat- meg rabszolgatartó birodalmakról beszélünk, de a focicsapat részeként a feketéknek, ázsiaiaknak stb. is ott kell térdepelniük, mintha ők is kizsákmányoltak volna másokat. Igazából az angol válogatottnak magával kellene vinnie minden meccsre 11 echte angol, rókavadászós-lóversenyes-cilinderes arisztokratát, és a nemeseket kellene térdepeltetniük a meccs előtt, nem a bevándorlóikat.

4.) Még nagyobb történelmi igazságtétel lenne, ha minden meccs előtt 11 arisztokrata leadná a kastélya, nyaralója, Rolls-Royce kocsija stb. kulcsát, hogy azokat az angol állam a kizsákmányolt afrikaiak utódainak rendelkezésére tudja bocsátani. Milyen magába nézés meg felelősségvállalás az, hogy fizetett profi focisták térdepeljenek másnak az elmúlt bűneiért; a haszonélvezőknek ez hol áldozathozatal?

Billy Hill 2022.06.11. 22:13:00

@Billy Hill: Természetesen iparmágnásokat és gyáros-dinasztiák sarjait is vihetik vezekelni a pályára, ha szeretnék... Mert annak is kicsit rasszizmus-szaga van szvsz, hogy (részben) fekete játékosokat fizetnek meg azért, hogy ők térdepeljenek helyettük...

Billy Hill 2022.06.11. 22:18:49

(Aztán olyat is csinálhatna az MLSZ, hogy amikor idejön egy ilyen térdeplős csapat, akkor a magyar játékosok is csendben letérdelnek, és mindegyik a feje felé emeli egy elszakított országrész vagy nagyváros nevét, és annak elvesztését siratja.

Hisz a térdelés nem politika, tudjuk, hanem megemlékezés, magunkba szállás, figyelemfelhívás a múlt igazságtalanságaira... Akkor meg csinálják a mieink is nyugodtan.)

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2022.06.12. 13:00:58

@Boldeone2: "- Szerencsère , èn èltem nyugaton egy pár èvet , nekem nem kell bemutatni ! ... Ezért egy lakásra való pènzt tudtam keresni pár èv alatt odakint !"

Érdekesnek találom, hogy akik nyugaton éltek vagy élnek, azok két dolgot szoktak új hazájuk dicsőségére kiemelni: ott szeretik a buzikat és sok pénzt lehet keresni, a magyar viszonyokhoz képest. Ezek nyilván fontos előnyök, de bennem marad a megválaszolatlan kérdés feszültsége. Általánosságban, elszakadva ettől a két szemponttól MIÉRT OLYAN JÓ a Nyugat, hogy mindig dicsérni kell?

"A fidesz megvásárol mindenkit , akit kell , a hatalomért cserèben. Csakhogy erre nincs fedezet , ezért van majdnem 400 ft- os euro..."

A 400 forintos euró oka nem kereshető ilyen primitív, szűklátókörű indulatból. A forint értékét egy szövevényes és általam ki nem ismerhető világméretű pénzügyi mechanizmus határozza meg, amivel, úgy látszik, mi nem tudunk szembeszállni. Sajnos mindennek az árát a tőzsde és a spekulánsok csoportjai határozzák meg, a kapitalizmusnak ez a mérgező centruma. Szomorú, és dühítő is azt látni, hogy az árak mindig csak feljebb mennek, lejjebb akkor sem, ha elmúlik egy veszély. Beteg rendszer, amely uralja az egész bolygót.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása