magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Mesterkurzus pofátlanságból

Ez a videó igazi gyöngyszem:

Azt hittem, Donáth Messiás Annácska felülmúlhatatan, kiderült: tévedtem. Rikácsoló buta liba alig vesz levegőt, hogy eldarálja a sablonjait. Közben egyetlen kérdésre se ad választ.

Tulajdonképpen a lényeg: bekattant Kattinka, hogy meg kell ismerkednie hamarosan a munka világával a júniusa bukás után. Persze azért nem eszik ilyen forrón a kását, dolgoznia június után se kell, Soros gazda nem fogja az út szélén hagyni, majd kap valami kamuállást valami kamuszervezetnél, pl. médiakoordinátor lesz a Le a 2022-es választási eredményekkel! civil szervezetnél.

Az ideális persze az lenne, ha már holnap lebombáznák az Európai Parlament épületét, majd a képviselőket többéves átnevelőtáborba küldenék, pl. egy ruandai szeméttelepre, de első lépésként az is jó, hogy ez a lib(b)a(nt) nem lesz képviselő.

49 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr4418387249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vasútihíd 2024.04.24. 07:32:17

a nyugati demokráciák majd küldenek nála is rikácsolóbb kérdéstmegnemválaszoló sablonredaráló buta libákat meg gúnárokat

ZorróAszter 2024.04.24. 08:29:46

"Soros gazda nem fogja az út szélén hagyni,"

Vicces ezt az Orbán-gyöngyszemet ("út szélén hagyni,") ilyen kontextusban látni.

Mert akkor elvben ugye jönnie kellene a következő kérdésnek, hogy akkor eredetileg Orbán is így értette?

Persze a fidesznyik propagandában az ilyesmik nem számítanak.

"A hídon akkor kell átmenni, amikor odaérünk."

Muhahaha ! ! !

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.24. 09:30:37

@ZorróAszter:

Mi a gond az igaz állításokkal?

Közismert: a hű embereket nem dobják ki.

Ez alapvető minden stabil rendszerben.

Kádár is így csinálta: ha valaki eljutott valamilyen szintig, onnan már nem lehetett igazán bukni. A hatalomból ki lehetett esni, de egzisztenciálisan egy volt fontos ember se került kellemetlen helyzetbe.

ZorróAszter 2024.04.24. 11:58:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Vicces már önmagában is hogy Orbán mondását vonatkoztatja Sorosra.

De az külön vicces, hogy így arra emlékeztet, hogy Orbán is volt Soros embere.

Nevem senki. 2024.04.24. 12:18:28

Arra leszek kíváncsi, MP-ék mennyire lesznek hazaárulók. Szerintem 26-ig nem igazán mert az országházba is beakarnak kerülni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.24. 12:54:56

@Nevem senki.:

Sok minden lehetséges.

Szerintem ez ügyesebben megszervezett projekt. Nem fognak akkora hibákat véteni.

Gery87 2024.04.24. 14:27:18

Na, ez a másik ingyenélő pszichopata dumagép beszélőfej picsa.

ZorróAszter 2024.04.24. 16:22:18

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"S van aki ne tudná, hogy Orbán Soros embere volt?"

Humoros amikor ekkora erőlködés közepette buggyan mindez ki.

Joggal feltételezhetően szándék ellenére.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.24. 16:24:41

@ZorróAszter:

Ez közismert, soha senki nem is titkolta. Szóval ez kb. olyan, mint hogy kikutatom mi Mo. fővárosa, az eredmény Budapest.

alöksz róz 2024.04.24. 18:29:15

győzike műsort kapott és még a lányát is felvették valami fideszes mellé...

ZorróAszter 2024.04.24. 21:31:39

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Ez közismert, soha senki nem is titkolta. Szóval ez kb. olyan, mint hogy kikutatom mi Mo. fővárosa, az eredmény Budapest."

Szerintem itt mindenki látja, hogy ezek a válaszkommentjei csupán terelések. Szokása szerint szándékos nem érti amit másként nem tud kivédeni. Ami jó kis jolly jocker trükk lenne ha nem ennyire átlátszóan alkalmazná.

Én nem ezekről írtam a komentemben, hanem hogy vicces Orbán jólismert "út szélén hagyásos" szövegét Sorosra vonatkoztatni, mert erről mindenkinek ez a papagájszöveg jut eszébe, meg hogy Orbán is Soros embere volt eredetileg.

Vagyis maga úgy rugdalózik össze-vissza ebben a bejegyzésében, hogy abból Orbán ülepére is jut egy-egy eltévedt rúgás magától.

:o)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.25. 08:39:14

@ZorróAszter:

"Orbán ülepére is jut egy-egy eltévedt rúgás magától"

S mégse jutott...

ZorróAszter 2024.04.26. 15:44:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"azaz sehonnan sehova"

Maguk mindig azt hiszik, hogy elég feleselni, és akkor mindenki csak erre figyel. Túlságosan elaltatja magukat egymás kritikátlan propagandatámogatása.

Csakhogy ott a szövege amit ez a feleselés nem tud elfedni. Feledtetni.

Ott olvasható fenn, hogy Orbán csasztuskáját olvassa Soros fejére, amivel Orbánt röhögteti ki.

Meg persze mindezzel saját magát is.

:o)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.26. 15:57:31

@ZorróAszter:

Túlságosan hiszel konteókban.

Hogyan lehet Orbánt azzal kiröhögtetni, ami közismert, még a hivatalos önéletrajzában is benne van?

ZorróAszter 2024.04.26. 19:24:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Túlságosan hiszel konteókban."

Megint jön a betanult klisékkel. Miféle konteo jöhetne szóba itt ennek a kérdéskörnek a kapcsán?

"Hogyan lehet Orbánt azzal kiröhögtetni, ami közismert, még a hivatalos önéletrajzában is benne van?"

Úgy, hogy Sorosra vonatkoztatva kifigurázza Orbán "nem hagyunk senkit az útszélén" csasztuskáját

ZorróAszter 2024.04.27. 10:09:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"S én nem ismertem ezt a kifejezést?"

Nem tudom. De magyarázza meg, hogy milyen konteo kerülhet szóba ebben a kérdéskörben amit én hoztam fel?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 10:25:45

@ZorróAszter:

Lásd:

"Túlságosan elaltatja magukat egymás kritikátlan propagandatámogatása."

"Orbán ülepére is jut egy-egy eltévedt rúgás magától"

Azaz nem figyeltem oda íráskor, s véletlenül Orbánba rúgtam.

0dzsud0 2024.04.27. 13:00:49

@ZorróAszter: "Ott olvasható fenn, hogy Orbán csasztuskáját olvassa Soros fejére, amivel Orbánt röhögteti ki."

Ugye tipikusan itt éltek tévedésben. A ballibek szerint ilyenkor Orbán jól megkapta (mégcsak nem is szándékoltan), és ezt biztosan mindenki így is látja. A valóságban ugyanúgy csak a ballibek tapsikolnak minden hasonló alkalommal... ennek túl sok hozzáadott értéke nem szokott lenni, hiszen egyébként is egymást hülyítik egész nap, mindenféle Paintben szerkesztett képaláírásokkal, egymásba boomer oldalakon megosztva. Aztán meg mindig megy a nagy rácsodálkozás, hogy hát hogyhogy nem lett még mindenki DK-s. :))

ZorróAszter 2024.04.29. 00:07:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Lásd:
"Túlságosan elaltatja magukat egymás kritikátlan propagandatámogatása."

Lásd például 0dzsud0 előbbi kommentjét.

Quod Erat Demonstrandum

:o)

"Azaz nem figyeltem oda íráskor, s véletlenül Orbánba rúgtam."

Tény kérdés.

Csak megint úgy gondolja, hogy feleseléssel és terelgetéssel meg lehet úszni a beismerést.

ZorróAszter 2024.04.29. 00:10:27

@0dzsud0:

"Ugye tipikusan itt éltek tévedésben."

Tök röhejes egy ilyen nyitás után, hogy nem veszi észre még azt se, hogy például nem vagyok liberális. Sőt sose voltam.

Se DK-s.

Se Gyurcsányista.

Muhahaha!!!!

:o)

ZorróAszter 2024.04.29. 00:12:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ja és még mindig nem értem, hogyha mind OK lenne, amit ír - jó, tegyük fel - de hol lenne a konteő?

Ezzel még továbbra is adós.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.29. 08:18:10

@ZorróAszter:

""Azaz nem figyeltem oda íráskor, s véletlenül Orbánba rúgtam."
Tény kérdés."

Ennyira ostoba vagyok?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.29. 08:20:14

@ZorróAszter:

"Csak megint úgy gondolja, hogy feleseléssel és terelgetéssel meg lehet úszni a beismerést."

Természetesen a valóság egész más.

A 3 kedvenc ballib topik:
- Orbán Soros-ösztöndíjas volt,
- Orbán KISZ-titkár volt,
- Orbán liberális volt.

Ezeket aztán szeretem kifigurázni, ennyi az egész, mert mind a 3 demagóg baromság.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.29. 08:23:00

@ZorróAszter:

Az, hogy mintha tabu lenne Orbán és Soros viszonya, s én ezt figyelmetlenségből elfelejtettem, de most le lettem leplezve.

ZorróAszter 2024.04.29. 21:40:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Ennyira ostoba vagyok?"

Nem. Mindenkivel előfordul aki így vagdalkozik hogy elvéti a célt.

"Az, hogy mintha tabu lenne Orbán és Soros viszonya, s én ezt figyelmetlenségből elfelejtettem, de most le lettem leplezve."

Folyamatosan mellébeszél. Világosan megmondtam, hogy mi az ami gúnyolódás Orbán "senkit nem hagyunk az út szélén" szlogenjén.

Ebből csak az a szokásos trükk hiányzik, hogy jöjjön még három fidesznyik helyeselni maga mellett. :o)

ZorróAszter 2024.04.29. 21:44:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Ezeket aztán szeretem kifigurázni, ennyi az egész, mert mind a 3 demagóg baromság."

A fidesznyik sajtó is ugyanezt csinálja: az egész papagájkórus azon rúgózik amit parancsba kap.

A nóvum a géppuskatűzszerű össze-vissza hazudozás.

Ezzel csak az a gond, hogy szerintem egyre több ember a magyar sajtó, magyar politikusok egy szavát se hiszi már el.

0dzsud0 2024.04.29. 23:49:21

@ZorróAszter: "hogy nem veszi észre még azt se, hogy például nem vagyok liberális. Sőt sose voltam.

Se DK-s.

Se Gyurcsányista."

Ugye nem gondolod komolyan, hogy engem egy percig is érdekel, hogy mi épp a politikai identitásod? :) ÖN csak magának a világ közepe, modoros boomerem, "muhahaha". :))

0dzsud0 2024.04.29. 23:53:04

@ZorróAszter: "Ebből csak az a szokásos trükk hiányzik, hogy jöjjön még három fidesznyik helyeselni maga mellett. :o)"

Sajnos hiába is jönnénk, a német nagytőke által fizetett papagájkórust egykettőre leleplezi a zorrófaszter. :))

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.30. 08:05:42

@ZorróAszter:

"A fidesznyik sajtó is ugyanezt csinálja"

Mikor? Nemigen szoktak e 3 ügyről cikkek lenni.

Serény Vélemény 2024.04.30. 08:13:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "bekattant Kattinka, hogy meg kell ismerkednie hamarosan a munka világával a júniusa bukás után"

Ó, ne haragudj, de ez szimpla hülyeség, Katinka legalább annyira háromnegyed milliárdos, mint a Dobrev lánya. Lásd még: keress rá az esküvői fényképeire!

ZorróAszter 2024.05.01. 00:49:24

@0dzsud0:

"Ugye nem gondolod komolyan, hogy engem egy percig is érdekel, hogy mi épp a politikai identitásod? :) "

Faszorrú!

Anyád Csernobilban strichelt hogy ​ilyen faszorrú patkányt sikerült ellenie mint te?

Hát persze hogy szavad se hiszem és pláne komolyan nem veszem amit össze-vissza írogatsz ahogy eszedbe jut a megrendelőidnek.

Azt meg pláne, amikor különféle nickeken saját magadnak helyeselsz.

:o)

ZorróAszter 2024.05.01. 00:53:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Minek vagdalkoznék?"

Nem tudom.

"Egy szál gúnyolódás se volt."

Orbán "nem hagyunk senkit az út szélén" Sorosra vonatkoztatni gúny.

"Mikor? Nemigen szoktak e 3 ügyről cikkek lenni."

Hát persze hogy a fidesznyik papagájok nem Orbánon rúgóznak hanem mondjuk Karácsonyon vagy most Magyaron.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.01. 06:00:18

@ZorróAszter:

Semmi gúnyt nem látok ebben.

Bevett szokás frázisok átértelmezése.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.01. 06:01:25

@ZorróAszter:

"Hát persze hogy a fidesznyik papagájok nem Orbánon rúgóznak hanem mondjuk Karácsonyon vagy most Magyaron."

De ennek mi köze a témához?

Nyilván egyetlen entitás se saját magát kritizálja, na és?

ZorróAszter 2024.05.02. 12:01:01

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Semmi gúnyt nem látok ebben.

Bevett szokás frázisok átértelmezése."

Egy adott frázis átértelmezése gúny, ha az értelmét az ellenkezőére változtatja.

Nem magának kell belátni és beismerni. Elég annak látni, aki mindezt olvassa.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.02. 12:13:54

@ZorróAszter:

Az értelme a szónak nem lett megváltoztatva.

Mit kellene beismerni? Azt amit nem csináltam? Nem szeretek hazudni, csak udvariasságból szoktam.

Mint mondtam, van egy ballib mítosz, hogy Zorbán retteg a leleplezéstől, hogy Soros embere volt, miközben annyira nem retteg ettől, hogy szerepel a hivatalos önéletrajzában. Erre szándkoztam rámutatni, s nem véletlenül írtam azt figyelmetlenül amit írtam.

ZorróAszter 2024.05.02. 13:57:38

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Aki ezt olvasta, az tudja, hogy ez csupán csúsztatás.

A gúny abban van, hogy Orbán "nem hagyunk senkit az út szélén" mondását Sorosra vonatkoztatja.

Orbánra nézve cikizés, nem Sorosra vagy a híveire. Akárhogy próbálja az ellenkezőjét sulykolni.

ZorróAszter 2024.05.03. 13:54:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Soros az árok szélén hagyja embereit? Szerintem nem."

Ezt a kérdést így feltenni gúnyolódás Orbán "nem hagyunk senkit az út szélén" mondásán.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása