Mint egy hónapja mondtam, a nagy multik csak akkor folytatnak ideológiai háborút, ha ez nem érinti őket hátrányosan anyagilag.
Mint 2 éven keresztül éppen a Coca-Cola alkalmazottja, ezt belülről is jól láttam.
Szóval a most kirobbant budapesti homokreklámozási botrány során csak ugyanazt tudom mondani. Ha a Coca-Cola úgy értékelné, hogy a homoklobbista kampány ártana neki, sose lépné ezt meg. A loveislove nevű homoklobbista kólakampány nem megy az egész világon, ahol a kóla jelen van. (Mert a Coca-Cola a világ minden, az USA által elismert országában jelen van (ez 194 ország), 2 kivétellel: Észak-Korea és Kuba. S jelen van az USA által el nem ismert 7 ország közül is többben.)
Az, hogy Magyarországon is bevezették ezt a kampányt csak egyetlen dolgot jelent: arra számítanak, Magyarországon ennek nem lesz negatív hatása. Ami azt jelenti: a magyar társadalom túl gyenge.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
vergyula 2019.08.05. 08:13:02
Cycmen 2019.08.05. 12:21:56
Coca Cola, egy üdítő buzulás!
A buzik Coca-t vennének!
Nincs jobb a Coc-anál! Talán a Coc-orál!
Cycmen 2019.08.05. 12:21:58
Coca Cola, egy üdítő buzulás!
A buzik Coca-t vennének!
Nincs jobb a Coc-anál! Talán a Coc-orál!
Cycmen 2019.08.05. 12:22:01
Coca Cola, egy üdítő buzulás!
A buzik Coca-t vennének!
Nincs jobb a Coc-anál! Talán a Coc-orál!
Cycmen 2019.08.05. 14:27:03
Mr. Hyde 2019.08.06. 07:44:01
:-D