magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Megint jogot sértettem

Most lett a harmadik súlyos jogsértésem a YT-on.

Az első eset még érthető: kereskedelmi csatorna műsorának részletét töltöttem fel.

A második a YT-os pedofil ügyem. Egy 25-perces videóban pár másodpercig látható volt az unokám meztelen feneke.

A harmadik, a mostani a legsúlyosabb: szerzői jogok megsértése.

Marmarisban van egy szökőkút, ahol minden este 21-től fény- és zenejáték van. A nagy probléma: a zenében vannak szerzői joggal védett részek. Még jó, hogy a marmarisi szökőkút tulajdonosa nincs a YT joghatósága alatt, mert képzelem mekkora szankciókkal kellene szembesülnie.

Elkezdtem szerkeszteni a videót, levettem teljesen a hangot, bár kissé furcsa az éneklő szökőkút ének nélkül. De íme eredeti zene nélkül, immár jogsértésmentesen, csak a YT által engedélyezett zenével:

a címkép véletlen, de nagyszerű: nyugati divat szerinti és hagyományos öltözetű muszlim lányok együtt nézik a szökőkutat

Címkék: közélet
17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr5117906827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.08.17. 07:45:14

Lesz majd még a gyűlöletbeszéd is, ne félj :)

MEDVE1978 2022.08.17. 10:00:09

Nálam alapszabály, gyerekemről, rokon és ismerős gyerekekről készített fényképet vagy videót nem rakok semmiféle nyílt korlátozás nélkül elérhető helyre (legfeljebb zárt csoportokba). Nagy a világ, fenének se kell, hogy az egyébként nem túl sok idióta perverz pont a te gyerekedre élvezkedjen.

Kangörcsös TSZ elnök 2022.08.17. 16:41:47

@MEDVE1978: Épp elég baj, hogy ez a pedofil állat birka élvez az unokája meztelen feneké...be...
Már rég ki kellett volna herélni(vagy végezni)

Kangörcsös TSZ elnök 2022.08.17. 17:51:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Nem emlékszem az unokádra...szóval nem, nem magamból indultam ki...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.08.17. 18:09:05

@Kangörcsös TSZ elnök:

Pedig de. különben nem eutomatikusan szexre asszociálnál kisgyerekek feneke kapcsán.

Ez van, szivárványos, lebuktál...

Wildhunt 2022.08.17. 19:00:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Úrfi most április óta teljesen összeomlott. Kár érte, a legértelmesebb ballenzéki kommentelő volt.

Kangörcsös TSZ elnök 2022.08.17. 19:00:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Én buktam le? Téged tiltott le youtube te pedofil állat!
Jó vastag bőr van a pofádon...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.08.17. 19:28:45

@Wildhunt:

Nehéz feldolgozni ekkora bukást, szóval én nem haragszom rá.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.08.17. 19:29:49

@Kangörcsös TSZ elnök:

Azt mondod, akinek a videójában látszik egy kisgyerek feneke 5 mp-ig, az pedó?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.08.17. 19:32:18

@Kangörcsös TSZ elnök:

Egyébként ha komoly ügy lett volna, letiltottak volna tényleg. Ezzel szemben csak az illető videó elérhetősége lett nullázva, azaz csak én nézhetem meg, más nem: ez a legenyhébb tiltás. Tehát még nem is törölték.

Ha érdekel, felteszem a VK-ra, hogy megnézhesd. Ott nincs ilyen abszurd tiltási szokás.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.08.17. 19:34:39

@Wildhunt:

Most is nézd meg a mai tüntit: 200 szerencsétlen homokos tüntet a "fákért", szerintem ma reggel nézték mi a neten mi az az erdő.

Kangörcsös TSZ elnök 2022.08.17. 21:58:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ha az unokád betöltötte a 18-at és lány, természetesen...

tűz fal 2022.08.18. 08:11:37

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
200? A képeken nem látszottak többnek harmincnál.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.08.18. 09:02:45

@tűz fal:

Jóindulatúan tévedtem a javukra. Én a csúcsponton 100 körüli gáűgogót láttam.

Wildhunt 2022.08.18. 10:44:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nem hiszem hogy bárminek utánanéznének. A brazil bozóttüzekről máig azt ugatják hogy lángol az Amazonas.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása