magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Drága Bolgár Úr!

- Drága Bolgár Úr, hát nem látja mi zajlik?! Zorbán vesztésre állt, ezért küldte ezt a Magyar Pétert. Most ő sikeresen összezavarta az embereket, szétzilálta az ellenzéket. De hiszen ez a Magyar egy fanatikus fideszes keresztény-jobboldali! Plusz gazember: verte a feleségét, majd lehallgatta őt! Ez a sok ostoba birca ellenzéki szavazó meg nem veszi észre a csalást, ott csápolnak Magyarnak, s azt se hallják meg, hogy egy az egyben a Fidesz szövegét ismétli. Azt se látják, hogy Magyar többet gyurcsányozik, mint a fideszes megmondóemberek! Én nagyon el vagyok keseredve, hogy ilyen hülyék az emberek, még a baloldalon is!

- Drága Bolgár Úr, hát nem látja mi zajlik?! A tehetetlen ellenzék évek óta, akarva és akaratlanul, Zorbánt segíti. Most is előre beletörődtek a vereségbe. Még a magaslabdákat mint a pedofil botrányt se voltak képesek kihasználni, közröhejre 1500 fős gyűlést sikerült szervezniük a botrány csúcsán. Erre megjött Magyar Péter, aki fél óra szervezéssel tízezreket mozgat meg. S mit csinál az ellenzék? Ahelyett, hogy örülne, hogy megjelent valaki, aki képes megtörni Zorbán diktatúráját, egy kórusban a Fidesszel szidják Magyart! Én nagyon el vagyok keseredve, hogy ilyen hülyék az emberek, még a baloldalon is!

78 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr7718399985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ez a nevem senki 2024.05.14. 12:16:54

35% mp
30% fidess
15% dk
20% többi

mi lesz?

Tapi2021 2024.05.14. 13:55:58

Egy ember, akinek felkúrták az agyát azzal, hogy szóltak neki, vége a potya állásoknak, millióknak...
És Dzsangó elszabadult.

Ennyi történik.

A rengeteg ellenzéki (választói) keserűséget, frusztrációt meg begyűjti és elvezeti. Mivel ez nagy, ezért a rajongás, és a gyűlései is nagyok.

Gery87 2024.05.14. 14:18:32

"De hiszen ez a Magyar egy fanatikus fideszes keresztény-jobboldali!"

Pont ez a lényeg, sokan erre vártak.

"Ahelyett, hogy örülne, hogy megjelent valaki, aki képes megtörni Zorbán diktatúráját, egy kórusban a Fidesszel szidják Magyart! "

Nem örülnek mert ez egyúttal az ő eltűnésükkel is jár.

"Én nagyon el vagyok keseredve, hogy ilyen hülyék az emberek, még a baloldalon is!"

Meg a jobboldalon is.

Egyébként jó lenne ha legalább idéznél ilyenkor mert nem lehet tudni hogy mit mondott amire reagálsz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.14. 14:27:05

@Gery87:

Zagyvált.

Az ő feladata a mindenkori liberális propaganda nyomatása.

Gery87 2024.05.14. 15:00:10

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem tudom, én ilyen vén hülye ballib megélhetési megmondókat nem nézek.
Időpazarlás, egymás faszát szopkodják és lényegében nem mondanak semmit.
Belterjes egy brigád, pont mint a NER, csak ezek előbb voltak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.14. 15:03:15

@Gery87:

Én igen.

Mert ha valami miatt vége az Orbán-rendszernek, akkor ők jönnek. Ezt érdemes megakadályozni, de legalábbis jól kiismerni őket.

Gery87 2024.05.14. 15:12:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Úgy néz ki hogy a Petike vagy majd valami hasonló jön helyettük.

A többség valóban nem akarja a ballibeket, ezért nem nyernek már 14 éve.

De ha van a Fidesznek alternatívája, akkor az esélyes lehet, mivel már a NER mögött is van 14 év a "gyurcsány alatt jobb vót?" és a "a balliberális kormányzás öröksége" duma már nem annyira jön be...mivel mindenki látja hogy ami ma van az már Orbán műve.

Gery87 2024.05.14. 15:13:45

Megmondtam régen is, Orbánt egy Orbán 2.0 nulla fogja leváltani.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.14. 15:21:13

@Gery87:

Az ugyanaz.

Valami emberibb arcú ballibaizmus, ami nem szidja a magyarokat, nem akar szivárványzászlót kitenni a Parlamentre, meg nem uszít a papok ellen, de az alapvonalakban ki fogja szolgálni az euroatlantista bolygórontást.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.14. 15:22:22

@Gery87:

Ez inkább MZP 2,0, azaz javított kiadású ballib kormányzó.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.14. 16:29:18

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: épp ezért baj, hogy nincs utódlásnevelés. Vagy ha van, az eddig nagyon rosszul sül el (Lázár).

Gery87 2024.05.14. 16:47:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Fel kell világosítsalak, van euroatlantista jobboldal pl a lengyeleknél.
Sőt ők picit tökösebbek mint a geci, legalább hisznek anniyra az elveikben hogy megmérik és ha kell belebuknak, Orbán előbb "mér" aztán hisz...
A szokásos ballibázás itt értelmetlen.

Gery87 2024.05.14. 16:49:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Döntsd el hogy használod a jobboldali jelzőt, ne akkor találd ki amikor maszatolni akarsz...

Gery87 2024.05.14. 16:50:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

ballib = nem fideszes, tudjuk...
lehet akár csőnáci is.

:)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.14. 16:51:13

@Gery87:

Sokszor írtam erről.

A szó klasszikus értelmében a Fidesz balra van a ballibekhez képest.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.14. 16:54:30

@Gery87:

Miben mond mást, mint Gyurcsány?

Csak egyes kulturális identitás ügyekben, nem szidja az egyházakat és a határontúli magyarokat, másban tök ugyanaz.

Gery87 2024.05.14. 16:56:56

@Deak Tamas:

Persze hogy nincs seggarc, mert a faszkalapjaid félnek a tehetségektől pont mint a Csau....
Akinek 2 agysejtnél több van már veszélyes. Nekik ilyen beszélni is alig tudó Lölő kell.
Majdnem mint a hajléktalan akinek a nevére íratják a céget. Ez a szint.
Ezért is fognak bukni, csupa seggnyaló, alkalmatlan idióta veszi körül a csutit.

Gery87 2024.05.14. 16:59:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

-Nem akar egyesült európát..
-A Brüsszeli jogállamisági eljárást károsnak tartja...

kb a Fidesz 2010 előtt.

Gery87 2024.05.14. 17:21:33

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

:)

Ez már kb:

-van akváriumod?
-nincs.
-akkor buzi vagy!

-Fideszes vagy?
-Nem
-Akkor ballib vagy (gyúrcsááány)

Gery87 2024.05.14. 17:22:37

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A Fidesz akkor jobboldali volt már bőven...
minden téren.
Nemzeti volt és neoliberális gazdaságilag.

alöksz róz 2024.05.14. 17:54:56

@Tapi2021: igazad van, viselkedjen úgy, mint a maffiában szokás!

agyam eldobom h ez neked fel se tűnik, holott értelmes embernek tartod magad...

alöksz róz 2024.05.14. 17:57:30

@Tapi2021: kapott a lopott pénzből, most már hallgatnia kell.
és nem az a bajod, hogy loptak meg az összes havert, pereputtyot jól kitömték a pénzünkből, hanem az hogy beszél a forma...
neked nem ép az erkölcsöd.

ez a nevem senki 2024.05.14. 19:02:15

2 hé
t allat
t le
nyomt
a a gyúr
csányit hahahehehöhö

Gery87 2024.05.14. 19:23:08

@alöksz róz:

14 év után ez az ország nagyobb erkölcsi és morális válságban van mint valaha!
Törzsi szinten van a politika, "amit az én törzsem csinál, az jó, ha nem jó, akkor meg hasznos"
Pont.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.14. 20:05:15

@Gery87:

Akkor még jobboldalibb volt a Fidesz mint most.

Neoliberális biztos nem volt, mert ilyen eszme nem létezik.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.14. 20:06:58

@Gery87:

A Schiffer féle LMP nem volt ballib. Most a Mihazánk se az. Pedig egyik se Fidesz.

Gery87 2024.05.14. 20:19:02

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Jó, megint a valóság tagadás:)
A neolib olyan mint a "ballib" semmi értelme ránézésre, de mégis van gyakorlati, történelmi okokból.

Gery87 2024.05.14. 20:22:33

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Akkor még jobboldalibb "

Most akkor ballib volt vagy még jobboldalibb?:)

Gery87 2024.05.14. 20:27:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Most se értem MP mitől ballib, közelebb van a Fideszhez mint az ellenzékhez.

Az LMP inkább volt baloldali a klasszikusabb értelemben, Schiffer meg pláne.

Boldeone2 2024.05.14. 20:36:43

Így van! Az LMP - nek volt anno a legbalosabb gazdaságpolitikája. Főbb pontok:

- A nemzetközi szabadkereskedelem ellentése ( EU- USA paktum)
-Nagytőke- és multi ellenesség
- Többkulcsos adó
- Szennyező fizessen

Schiffer szakszervezetmániája

Boldeone2 2024.05.14. 20:38:49

Fidesz = a kizsákmányoló, nemzeti nagytőkés elit pártja, minden más bullshit, népbutító propaganda: bankadó, szolidaritási adó

alöksz róz 2024.05.14. 21:10:59

@Boldeone2: "népbutító propaganda: bankadó, szolidaritási adó" - biztos azt is mindet ellopják.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.15. 04:18:33

@Boldeone2:

A másik opció meg a nyugati nagytőke uralma. Szóval a Fidesz a jobb választás.

Tapi2021 2024.05.15. 12:12:44

@alöksz róz: Szar embert mentegetsz. Te is tudod.

Ha egy évvel korábban MAGÁTÓL áll fel a "maffiából", mond le az állásairól, a havi milliókról... Egészen más lenne a megítélésem is.

De azt, hogy már korábban is "lehallgatta" még a saját feleségét is, irányított beszélgetésben kényszerített ki kompromittálónak gondolt mondatokat, amiket TITOKBAN felvett, nyilvánvalóan későbbi zsarolás céljából..., stb., azt mivel mentegeted???

Tapi2021 2024.05.15. 12:17:38

@alöksz róz: Nem loptak semmit. Zsíros állásokat adtak egymásnak. Ahogy az a világon mindenütt szokás.

Ebből fel lehetett volna állnia, ha nem értett egyet vele. Sőt, elfogadni sem volt kötelező! Nem tette. Csak miután rajta kívülálló okok miatt vége lett, "világosodott ,meg".

Lelkesedhetsz egy ilyen emberért, nem gond. Mindenkit minősít a választása.

Gery87 2024.05.15. 15:07:02

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Vannak szociális elemi, bár inkább ne lennének meg a rezsiharccal meg a benzinár csesztetésével, a csokkal csak inflációt meg áremelkedést generáltak a többségnek.
Ehhez is barmok, inkább ne csinálnának semmit.

Gery87 2024.05.15. 15:07:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

ja hogy már ballib vs jobboldal közt sincs különbség?:)
Érdekes...

Gery87 2024.05.15. 15:09:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

ez olyan mint a "ballib" alapvetően értelmetlen de hát ez gyakorlati történelmi okokból elterjedt.
A neolib azt jelenti a 80-as évek elején a korábbi szociális jóléti szakszervezeti államot leépítették (mai napig folyik) és újra a korlátlan tőkeérdek lett az első...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.15. 15:10:46

@Gery87:

Sokszor mondtam, pl. a DK nyugaton egy mérsékelt középjobb párt lenne. A DK kb. a német CDU.

Mo-on a "jobb" mást jelent, ezért nem számít a DK jobbosnak, miközben reálisan nagyon is az.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.15. 15:12:47

@Gery87:

Sokszor írtam erről.

A magyar "baloldal" valójában liberális.
A magyar "jobboldal" meg harmadikutas.

Nyugati értelemben vett jobbos jobboldal Mo-on esélytelen, az 9sses ilyen kísérlet elbukott. Talpramagyar is bukni fog ezzel.

Gery1987 2024.05.15. 17:11:35

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Gyakorlatilag nincs harmadikutasság valójában.
Az MHM pl szélsőjobb akármit is magyaráz magáról....olyan értelmében "harmadikút" hogy "se fidesz se ellenzék..."

"Talpramagyar is bukni fog ezzel."

MP is úgy populista jobboldali mint Orbán.

El lehet adni a kuruckodást a nyugat felé fordulva is, nem ellene.
Most már a nyugatbarát ballib ellenzék is megy a kukába, a fideszt meg már egyre többen otthagyják....lesz helye és értelme a "nyugatbarát nemzeti oldalnak".
Persze, leszarom....engem nem érdekel. csak mondom.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.15. 19:37:21

@Gery1987:

Az elnevezés oka történelmi és személyi.

A ballibek alapja az MSZMP reformkommunistái és a volt antikommunista liberális ellenzék.

Az előbbieknek valahogy magyarázatot kellett adniuk, miért lettek liberálisok. Így ki lett találva, hogy a liberalizmus a baloldal része.

Az utóbbiak meg indokot kerestek miért kell ex-antikommunistéknak ex-kommunistákkal összefogniuk. Hát, mert közösen kell küzdeni a nácik ellen!

A sze,élyi elem meg nyilvánvaló. Gyurcsány azt állítja, ő nem is változott, ma is ugyanezért küzd, mint KISZ-vezér korában. A megoldás: ő mindig baloldali volt, akkor is, most is.

Gery87 2024.05.15. 21:08:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Magyarul hazug, kétszínű alapokon áll az egész.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.15. 21:35:48

@Gery87:

Nem.

Mo-on egyszerűen ezt jelenti a baloldaliság. Nyugatpártiságot, liberalizmust.

Gery87 2024.05.16. 19:16:39

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Így ki lett találva, hogy a liberalizmus a baloldal része."
"indokot kerestek miért kell ex-antikommunistéknak ex-kommunistákkal összefogniuk."

Röviden hazudtak hogy elfedjék se nem baloldaliak se nem hisznek igazából semmiben.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.16. 21:02:53

@Gery87:

Átfogalmazták a dolgokat.

Eleve akkor volt nyugaton is a szocdem eszme letűnése, szóval kapóra jött.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.17. 15:26:34

@Gery87:

Szerintem is. Nem jó a fogalmakat átcsinálni.

Arra akartam rámutatni, hogy a magayr eset pont beillett akkor a nemzetközi trendbe. Hogy a baloldal az valójában valamilyen szociálisan érzékeny liberalizmus.

Gery87 2024.05.17. 17:41:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Akkor ehhez tartsd magad és ne komcsizz helytelenül!

Gery87 2024.05.18. 10:57:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Áh, lófaszt nem...csak épp nem tudod/akarod megkülönböztetni a szocializmust a kommunizmustól, a demokratikus baloldal értelmezése már nem igen megy...lásd 56.
Pont mint tapinál: "komcsik és kész" pont.

Ennyit tudtok.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.18. 11:18:52

@Gery87:

Mondtam neked.

A kommunizmus 5 fő elemét leírtam. Nem válaszoltál ezek közül melyk nem igaz a te rendszeredre.

Számomra ha nincs magántulajdon, nincs többpárti választás, akkor az kommunizmus.

Gery87 2024.05.18. 21:17:44

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A kommunizmus 5 fő elemét leírtam."

NE csnál úgy mintha értenél hozzá...

"Nem válaszoltál ezek közül melyk nem igaz a te rendszeredre."

De elmondtam ezerszer hogy micsoda, csak szarsz rá!

"Számomra ha nincs magántulajdon, nincs többpárti választás, akkor az kommunizmus."

Mert nem figyelsz ezek szerint vagy szándékosan éretlenkedsz.

"nincs többpárti választás"

"nálam van" de hát mint egy szefósnak elmondhatom ezerszer.....akkor is előjössz ezzel!
Nevetséges.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.18. 21:32:13

@Gery87:

Értek hozzá.

S nem véletlenül nem adsz egyértelmű választ.

Gery87 2024.05.19. 10:35:37

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem értesz hozzá, aki annyit tud mondani hogy "ilyen nincs"....az nem.

De elmondtam, úgyhogy kára gőzért. csak leszarod.
- nincs állampárt, demokrácia van.
- kollektív tulajdon dominál, nem az állami.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.19. 12:40:34

@Gery87:

"kollektív tulajdon dominál, nem az állami"

Értelmetlen állítás.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.19. 12:41:15

@Gery87:

"nincs állampárt, demokrácia van"

Tehát több párt van és ezek harcolnak a hatalomért?

Gery87 2024.05.19. 21:22:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Látod megint ez a "nincs semmi értelmeÍ" fasság...

Gery87 2024.05.19. 21:27:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A demokrácia nem feltétlenül párt alapú, ne a mai pártokráciára gondolj.
Egyébként változó ki mit tart jobbnak.
Én a közvetlen demokrácia, a lakossági- és népgyűlések és a decentralizáció híve vagyok.

Gery87 2024.05.20. 10:39:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nyilván nincs olyan demokrácia amiben bárki bármit megtehet.
Pl holnap Sopron újra szavaz és elszakad, vagy Szabolcsban egy faluban kitiltják a kocsmából a cigányokat rassz alapon, vagy Somogy dönt a fasizmus mellett és másnaptól nincsenek választások...stb.
Van egy keret.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.20. 11:36:11

@Gery87:

Arra, hogy ha dönthetnek szabadon az emberek, akkor simán megszavazzák a rendszer végét.

Gery1987 2024.05.20. 15:05:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

1, egyik rendszerben sem teheted ezt meg törvényesen.
2, ha valóban jól működik, nem fogják akarni.

Ha meg szarul működik valami, akkor teljesen mindegy mi a törvény a népharag egy idő után felkel ellene.

Gery1987 2024.05.20. 15:06:35

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Persze, még demokráciában is, olyan hogy "vegytiszta" demokrácia nincs, mindig van valami alap....etnicista, liberális, szocialista stb...
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása