Nehéz ballib helyzet.
Hogyan is kellene szidni most Vidnyánszkyt?
A bevett módszer, hogy ő "jöttment ukrán" nem működik. Ma a Párt ukáza ugyanis kimondja, hogy az ukrán az egy szent nép - majdnem a zsidók és a cigányok speciális státuszában -, csak éljenezni szabad őket, hiszen - ezt mondja a ballib narratíva - ők védik meg a szivárványos-euroatlanti értékeket fegyverrel a kezükben a barbár eurázsiai-orosz hordák ellenében.
Szóval említeni se szabad, hogy Vidnyánszky ukrán állampolgár volt 1992-1999 között, sőt azóta is az, de már magyar állampolgár is 1999 óta. Ez tabu. Ukránra rosszat mondani tilos, még áttételesen is.
Össze is ültek válságmegbeszélésre a ballib agytröszt bérkommentelést vezénylő stábjában. Arra jutottak, azt kell kidomborítani, hogy Vidnyánszky csúnya kövér ember, s persze tehetségtelen (hiszen aki nem ballib, az per definitionem tehetségtelen). A születési helyre utalásnál ajánlott a fokozott óvatosság, esetleg annyit lehet megjegyezni, hogy Vidnyánszky szovjet állampolgárnak született a Szovjetunióban.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
IdomitottFoka 2024.05.24. 08:38:23
MEDVE1978 2024.05.24. 09:17:36
_Neville 2024.05.24. 09:53:25
_Neville 2024.05.24. 10:01:49
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.24. 10:32:01
Igen, volt is zavar a háború első heteiben.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.24. 10:57:23
Vidnyánszky pedig a magyar Nemzeti Színház vezetője, és bármennyire is hirtelen fontos lett ez a magyar hagyomány egyeseknek, amíg egy Kulka lesz a Nemzet Színésze úgy, hogy köztünk van egy Mécs Károly, Láng József, Lőte Attila, Koncz Gábor, Baranyi László, Harsányi Gábor és még estig sorolhatnám, akik közül még a leggyengébbeknek Kulka meg sem közelíti a művészi teljesítményét, addig teljesen jogosan járt el az ukrán Vidnyánszky.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.24. 11:17:06
Engem már ballib koromban is volt ami nagyon zavart a ballib eszmében.
Egyrészt a fasisztázás, nácizás, antiszemitázás.
Másrészt a szakértőzés.
S harmadrészt pont ez: a rettentő kirekesztés. Mindenkinek hülyének nyilvánítása, akinek más a véleménye.
Persze volt amiben eleve nem értettem egyet akkor se ballibekkel. De azok elvi ügyek voltak, jellemzően a homoszex ügy, az abortusz, s az ateizmus - ezek viszont véleménybeli kérdések, míg az előbb említett 3 dolog szimpla gusztustalanság.
Szóval amikor velük voltam, akkor is zavart ez a 3 dolog.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.24. 11:20:10
Boldeone2 2024.05.24. 11:23:12
Demeter Szilárd, vagy Vidnyánszky nem ide, az anyaországi kultúrába valók; épp úgy ahogy határontúli társaik jelentős része, " komplexusokkal " küzdenek
Túl hosszú volt a különélésben eltöltött idő, ez pedig mentalitásbeli különbségeket eredményezett...
Ez a hentes kirúgta pl. Udvaros Dorottyát meg számos más híres színészt. Utálja mindenki, mégis vezető lehet ebben az elnyomó rendszerben..
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.24. 11:31:05
Abszolút így van.
Most már mondhatok ilyet, mert apám évek óta nem él. De fontos mert tipikus eset.
Apám egész életében hithű liberális volt, persze párttag volt, mert a külker-pénzügy szektorban párttagság nélkül maximum fogalmazó lehetett az ember, de soha egy percig nem hitt semmilyen kommunista eszmében. Mindig nyugatpárti volt, keményen liberális.
S persze a rendszerváltozáskor aztán kemény SZDSZ-Fidesz szavazó lett, majd a Fidesz váltása után SZDSZ-es, s csak akkor váltott az MSZP-re, amikor az SZDSZ kezdte magát lenullázni.
S mindig mélyen egyetértett a ballib szalon véleményével. Mondjuk Gyurcsányt alkalmatlan idiótának tekintette, ő inkább a Medgyessy-féléket szerette, de így is szavazott Gyurcsányékra "befogott orral".
Nagy meglepetés volt számomra aztán, hogy enyhén kritizálni kezdte a ballib szalon megmondóembereit 2005 körül. Nem, nem állt át a másik oldalra, de olyanokat mondott, hogy "ezek elvesztették a kapcsolatokat a valósággal", "azt se tudják hol élnek, melyik országban". S pont ugyanez volt az ok, ez az iszonyú lenézés és pökhendiség, ami máig jellemző erre a fajra.
GyMasa 2024.05.24. 11:36:07
MIt szólsz:
- Puzsér "rugalmas elszakadásához" MP-től? index.hu/belfold/2024/onkormanyzati_valasztas/2024/05/24/puzser-robert-kampany-kozteve-vita-magyar-peter-tisza-part-fidesz-mtva/
- A Gyurcsény házaspár "elnökbuktatásához"? index.hu/belfold/2024/05/24/gyurcsany-ferenc-demokratikus-koalicio-sulyok-tamas-koztarsasagi-elnok-buncselekmeny-vad/
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.24. 11:36:48
Ki kellene tehát rekeszteni a külföldieket a magyar közéletből?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.24. 11:37:26
"Utálja mindenki"
Helyesen: minden ballib utálja.
Boldeone2 2024.05.24. 11:37:55
köztük Kis János, Kőszeg Ferenc, Haraszti Miklós, Eörsi János, Magyar Bálint, Solt Ottilia, Havas Gábor és társaik
A másik vonal volt a Bibó - szakkollégium: Kéri László, majd Stumpf Istvan vezetésével. Innen jött ki Orbánék generációja
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.24. 11:38:40
Egyszer már mégegette magát Puzsér MZP feltétlen támogatásával. Most már óvatos.
Boldeone2 2024.05.24. 11:40:22
Budapest = zsidó/német gyökerű " balliberalizmus "
Lényegében az értelmiség 80-90%- a balliberális...
Ez soha nem fog megváltozni, erre szocializálódik az ember
Vidnyászky outsider
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.24. 11:42:45
A gond az, hogy ez nem az egyetlen igaz álláspont volt, hanem egy nézet a sok közül.
S ez a liberális elit máig haragszik a magyarokra, hogy azok nem voltak hajlandók követni őket gondolkodás és kétely nélkül.
Ráadásul lözben egy sor liberális axióma még tévesnek is bizonyult, pl.
- merjünk kicsik lenni,
- a piac megold mindent,
- kis állam kell,
- mindegy kié a tulajdon, csak az államé ne legyen,
- erős középosztály, polgárság lesz.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.24. 11:45:59
Pont ez egy megoldandó probléma.
Numerus clausus szerű pozitív diszkrimáció kell, állami pénzek pumpálása a liberális elittel szembeni projektekbe,
Egyszerűen nem normális dolog, hogy az elit 90 %-a liberális, mgí a népnek csak a 20 %-a. Ezen mindenképpen változtatni kell.
Sajnos Orbán is későb vette ezt észre, csak pár éve cselekszik.
Orbán valószínűleg 2034-ig marad még kormányon, ez 10 év. Ez alatt fontos lenne erre összpontosítania.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.24. 11:50:46
_Neville 2024.05.24. 11:57:34
GyMasa 2024.05.24. 21:38:07
Hát, amikor elindult a MP vonat, akkor teljesen nyíltan szopta fel mindenféle balos podcastokban...
(ilyenekre emlékszem, hogy "ő a friss vér", vagy mi a fene)
GyMasa 2024.05.24. 21:45:32
Oh nekem is vannak pl, zenész ismerőseim. Belőlük egy-egy értelmesebb pillanatban sikerült pontosan kihúzni, hogy miért Orbánfóbiások!
SZóval 2010 előtt arany életük volt a zenészeknek, mert a szoci céges adózás durván megengedte a repikültségeket.
Ha visszaemlélkszel, akkoriban még hétköznapokon is mindenféle céges báálok voltak szinte egész évben, mert azt le lehetett írni az adóból...
Na, ezt szántotta be Orbán, és egyik hónapról a másikra az a sok zenész egyszercsak munka nélkül maradt.
Sokan kimentek hajókra zenélni, de sokan ezt nem akarták, vagy lusták voltak hozzá, nem tudom. (ismerek olyat, aki Pécsen sepri az utcát közmunkabérért... Konzervatóriumi végzettséggel...)
Aztán jött ugye a cvoid, és az még egy szög volt az élőzenei ipar koporsójába. Persze, azt nem értettem, hogy miért tiltakozott kézzel lábbal azellen, amit jabasoltam neki, hogy a zenekaruk adjon internetes koncerteket minden pénteken... SZinte minden megvolt nekik hozzá (hangosítáés és hely) csak egy 4k kamerát kellett volna venniük hozzá...
Dehát, ez nem kellett, hanem inkább lehet Orbánfóbiáskodni.
Rodney_2 2024.05.26. 05:15:09
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.26. 14:33:33
GyMasa 2024.05.26. 14:36:13
Szerintem is...
AMikor javasoltam a "'minden pénteken élő próba a Youtube.-on közvetítve" ötletemet, csak a kifogások jöttek...
Pedig, amúgy is prónáltak, szóval szinte semmi plusz befektetést nem igényelt a dolog...
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.26. 14:43:46
youtu.be/ct1as0TolAk
mint ahogy ennek a Norah Jones nevű niemandnak is :
youtu.be/7Iu7oLsiKKI
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.26. 15:19:37
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.27. 08:52:11
Gery87 2024.05.27. 19:06:10
"Egyszerűen nem normális dolog, hogy az elit 90 %-a liberális, mgí a népnek csak a 20 %-a. Ezen mindenképpen változtatni kell."
Azon nem gondolkodtál még el hogy ennek a kapitalizmusban oka van?
Hogyha valaki elit tag lesz, inkább libsi lesz....vajon miért?
Ahogy a városi is mindig libsibb?
Megoldódik ha kitelepíted őket és parasztokat zavarsz be? Nem, pár generáció és ők is libsik lesznek ebben a rendszerben!
Mert ez szolgálja érdekeit, ez áll közel osztályhelyzetéhez, a többség problémáitól való elszakadás, a nagyobb egyéni mozgástér, a hatalom errefelé tereli....
Ha ezt megborítod, idővel semmi nem fog változni!
Az fog történni mint az általad említett komcsi bürokratákkal: technokrata liberálisok lesznek!
Miért? Mert a személyes érdekek, a hatalom, a pénz, errefelé viszi őket...
"Orbán valószínűleg 2034-ig marad még kormányon, ez 10 év. Ez alatt fontos lenne erre összpontosítania."
Nem fog.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.27. 19:23:41
A megoldás: elvenni a politikai hatalmat a tőkétől.
Gery87 2024.05.27. 20:37:30
Így van.
De mi ad politikai hatalmat a tőkének? A vagyon.
Mit kell tehát tenni? Megszüntetni az egyéni tőke tulajdont.
Nincs más út.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.28. 08:06:48
Ha nincs anyagi haszon, nincs fejlődés.
S persze simán lehet vagyon hatalom nélkül. A szakrális társadalmakban ez volt.
Akár India, akár Európa példa erre.
A klasszikus indiai 4 kaszt rendszerében - pap-harcos-munkás-szolga - a 3. kaszt a leggazdagabb, s semmi politikai hatalma nincs. A politikai hatalom a 2. kaszt kezében volt.
GyMasa 2024.05.28. 12:14:27
Igen, pont erről beszélek!
Persze, mindenki azzal jön, hogy "jajj, ez Magyarországon úgysem működne, mert csórók az emberek és amúgy sem fizetnének ilyenekért!"
EZ, persze, egy ordas nagy hazugság, hiszen pl. a magyar Youtube szférában is ott vannak egyes fitnessz-youtuberek, akiknek elő lehet párezer forintért fizetni a csatornájukra, és annyira "szarul" megy nekik, hogy jópáran kiköltöztek mindenféle egzotikus szigetekre, és onnan viszik tovább a csatornájukat....
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.28. 12:37:28
GyMasa 2024.05.28. 12:46:38
Bizony!
Gery87 2024.05.28. 16:53:14
"Ha nincs anyagi haszon, nincs fejlődés."
Egyrészt ez hazugság, a tőke hazugsága hogy megmagyarázza miért jogos és "természetes" a kizsákmányolás.
Másrészt meg a kevesek haszna a magántulajdonra igaz csak.
"S persze simán lehet vagyon hatalom nélkül. A szakrális társadalmakban ez volt."
Nem lehet, nem volt, de ezt már megbeszéltük.
"Akár India, akár Európa példa erre."
Nem jó példa.
"A klasszikus indiai 4 kaszt rendszerében - pap-harcos-munkás-szolga - a 3. kaszt a leggazdagabb, s semmi politikai hatalma nincs. A politikai hatalom a 2. kaszt kezében volt."
A vagyon helyett behelyettesíthetők a kiváltságok, lásd a szovjet politbüró ami látszólag nyugati szinthez képest átlagos jövedelemmel és vagyonnal bírtak, de hát övék volt gyakorlatilag az ország, a gyárak, az államminden erőforrása!!!!...."nincs a nevén", de hát tökmindegy.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.28. 19:53:00
A magántulajdon természetes.
Az ami nem természetes az a magántulajdon közhatalma és korlátlan érdekérvényesítő képessége.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.28. 19:56:56
"A vagyon helyett behelyettesíthetők a kiváltságok, lásd a szovjet politbüró ami látszólag nyugati szinthez képest átlagos jövedelemmel és vagyonnal bírtak, de hát övék volt gyakorlatilag az ország, a gyárak, az államminden erőforrása!!!!...."nincs a nevén", de hát tökmindegy."
Nagyon nem mindegy.
Olyan ez, mint ma egy cég ügyvezetője, aki beosztott, azaz nem tulajdonos.
Hiába rendelkezik a céggel, abból saját magának nem képes korlátlanul hasznot csinálni.
Nyilván tud kedvezni magának, de erősen korlátosan egy tulajdonos lehetőségeihez képest.
Mondjuk Csányi ha úgy dönt. mindent elad és elköltözik a világ végére, majd minden pénzéből űrhajót épít. A kommunista korban a bankelnök ennek a századát tehette meg.
Gery87 2024.05.29. 14:31:51
A személyes tulajdon természetes.
Az hogy kevesek kezében van a többség által termelt érték, vagyon, a termelőerők az megint más.
"a magántulajdon közhatalma és korlátlan érdekérvényesítő képessége."
Márpedig ez a vagyonból következik, sőt a vagyonszerzés egyik célja is pont ennek elérése! Nyilván az elitnek nem azért kell 100 miliárd helyett 200 mert még midnig van amit nem tud megvenni, hanem mert ez eszköz a hatalomra, befolyásra.
Sorost szeretitek emlegetni....szerinted a vén spekulánsa még azért teper mert nincs elég pénze?
Az alapítványai célja is az hogy befolyása legyen.
Ezt élvezi.
És a többi ingyenélő seggfej is.
Nem tudsz olyan rendszert csinálni amiben keveseknek sok van, és ezzel nem élnek vissza.
Ezen a Jézuska se fog segíteni.
Gery87 2024.05.29. 14:34:22
Mindegy, mert ugyanolyan szar.
-A megbízott vezető is el tud küldeni a picsába, ő dönt nem mi, hatalma van felettünk, azok felett, akik erre nem választották meg.
-Egy Berija meg leveri a vesédet!
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.31. 13:03:30
www.youtube.com/watch?v=ekXYXryw8K0&ab_channel=KadarkaiEndre