magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Vérre éhesek

Az amerikai liberális militaristák engedélyezték az orkránok számára, hogy oroszországi célpontokat is támadjanak amerikai eszközökkel.

Úgy tűnik, rettegnek a békétől.

A legkomikusabb a magyar progresszív értelmiség reakciója: követelik az azonnali háborúba lépést.

A liberalizmus nem képes háború nélkül élni.

157 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr9618734158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F1őr 2024.11.19. 12:22:19

Menjenek. Jók lesznek golyófogónak.

vergyula 2024.11.19. 12:52:00

"A legkomikusabb a magyar progresszív értelmiség reakciója: követelik az azonnali háborúba lépést."
Mégis kicsoda, és hol?

gigabursch 2024.11.19. 12:52:31

@F1őr:
Bár mennének.
De mindig csak "küldenének".

Egyszer egy ilyen kiküldött kontingensnek nem kéne mást csinálni, mint csak leülni és békésen fröccsözni az ellenséggel.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.19. 13:05:27

@vergyula:

Lásd kommentek, hogy Zorbán miért nem szolidáris a szövetségeseinkkel, stb.

Gery87 2024.11.19. 13:17:40

"Úgy tűnik, rettegnek a békétől."

Ezt akár a Megafon vagy az Origó is írhatta volna.

"A legkomikusabb a magyar progresszív értelmiség reakciója: követelik az azonnali háborúba lépést."

Kik azok?

"A liberalizmus nem képes háború nélkül élni."

:D
Mert az autoriter rezsimek igen, arról ismerjük őket....békét akarnak.

Ez már Birca az 50-es évek Rákosista propagandája.
Akkor is ez volt a duma:
"A nyugati imperialisták háborút akarnak, de mi itt a béketáborban....a nagy szovjetunióval megvívjuk a békeharcot"

istenem bazmeg...

vergyula 2024.11.19. 13:41:53

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Az kicsit sem ugyanaz, mint háborúba lépni. Amit megtehetnénk, de nem teszünk, az kb. a fegyverszállítmányok átengedése az országon.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.19. 13:50:35

@vergyula:

A kormányzat eddig kitartott: sikerült semlegesnek maradni, bár nagyon nehéz volt a NATO-tagság miatt.

Pont most, a végén, kellene változtatni az eddigi politikán?

Miért? Mi indokolná ezt?

GyMasa 2024.11.19. 14:31:01

@F1őr:

Haha! Az
t várhatod!
Ők úgy gondolják, hogy _VALAKI MÁS_ menjen oda meghalni...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.19. 14:38:26

@vergyula:

S jobb ha így is marad. Nem kell szót fogadni a ballib NATO-héjáknak.

Madarász Henrik 2024.11.19. 14:41:54

Ezek a nyomorékok gyalázzák 1945 óta a Horthy rendszert amiért hadba lépett a SZU ellen, pedig ők azért tették hogy visszakapja az ország a Trianonban elvett területek egy részét. Ők meg most a semmiért hadba lépnének, hogy benyaljanak az USA-nak. Miért is kellene támogatni az ukránokat, akik az ottani magyarok folyamatos üldözésén kívül semmit nem tettek a két ország kapcsolatában ? Miért is érdekelnének a határaik ? Hiszen az egész ország egy a szovjet pártfőtitkárok által összetákolt mesterséges műállam.

vergyula 2024.11.19. 14:54:56

@Madarász Henrik: Sok igazságod vagyon.

"Ők meg most a semmiért hadba lépnének, hogy benyaljanak az USA-nak."
Ne aggódj, mi Putyinnak nyalunk be.

"Miért is kellene támogatni az ukránokat, akik az ottani magyarok folyamatos üldözésén kívül semmit nem tettek a két ország kapcsolatában ?"
Hogy ne robbanjanak orosz rakéták Kárpátalján?

Esetleg jusson eszedbe a Fico-féle "műállam" is, meg az ottani nyelvtörvény.

Madarász Henrik 2024.11.19. 15:10:20

@vergyula: A lényeg, semmi oka a magyaroknak hogy ezt az ellenséges országot támogassák, a megmaradt kárpátaljai magyarok meg települjenek át ebből a maffiaállamból. Az oroszok 1991 óta korrekt partnerek,minden szerződést betartottak, kölcsönösen előnyős szerződések jöttek létre, mint a Török áramlat és Paks 2.

Madarász Henrik 2024.11.19. 15:16:23

@Madarász Henrik: Ami azt illeti az Orbán kormány hatalmas hibája hogy 2010 óta nem épült meg az ukránokat és horvátokat elkerülő olajvezeték, hogy ne tudják zsarolni az országot, a reptér vásárlás, a Belgrád-Budapest vasút, a stadionépítések helyett erre kellett volna költeni.

GyMasa 2024.11.19. 15:32:53

@vergyula:
Jaja, Olaf is "benyalt" PUtyinnak, nem?

vergyula 2024.11.19. 15:46:34

@GyMasa: Nemtom, te jobban ismered.

Serény Vélemény 2024.11.19. 17:04:43

@Madarász Henrik: Ezek azért nagyon nagy összegből megvalósítható beruházások, ezt ne feledjük el!

Wildhunt 2024.11.19. 19:28:31

@vergyula: Esetleg jusson eszedbe a Fico-féle "műállam" is, meg az ottani nyelvtörvény.

Már neki is szeretnél hadat üzenni?

Wildhunt 2024.11.19. 19:29:55

@Serény Vélemény: amik lehet hogy meg is valósulnak, ha szövetségeseink nem tesznek meg mindent ellenük.

vergyula 2024.11.19. 19:37:15

@Wildhunt: A magadfajtától lenne elvárható, hogy küzdjön az ilyen nyelvtörvények ellen.

Wildhunt 2024.11.19. 20:45:52

@vergyula: küzdünk is, a jog minden eszközével. Persze ezt a magadfajta képtelen felfogni.

Gery87 2024.11.19. 21:57:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ki is lehet ám lépni, meg az EU-ból is, aztán meg jön a pislogás.

De amíg mindkettőben tagok vagyunk, addig a nagyok diktálnak.
A Tengelyhatalmaknál meg a KGST-ben sem volt egyenlőség.

Gery87 2024.11.19. 22:13:57

@Madarász Henrik:

"Ezek a nyomorékok gyalázzák 1945 óta a Horthy rendszert amiért hadba lépett a SZU ellen, pedig ők azért tették hogy visszakapja az ország a Trianonban elvett területek egy részét."

Bullshit. Horthy személyes tehetségtelensége és rossz helyzetfelismerése volt hogy beléptünk a SZU ellen, amit egyébként a németek nem akartak!!

Mivel akkor úgy gondolták hogy kérnénk érte cserébe valamit...pl a még megmaradt feliratozható és német igazgatás alatt álló nyugat-bánságot...és persze akkor még nem is voltak az egyébként szarul felszerelt magyar haderőre szükségük!
De nem kértünk semmit...mert balfaszok voltak már akkor is a vezetőink.
Külön fájó, hogy a szovjetek is ígéretet tettek arra hogy ha kimaradunk, a revíziós eredményeket elismerik.
Most ebből vagy lett volna valami, vagy nem, de minden esetre "meg lehetett volna próbálni ".

"Ők meg most a semmiért hadba lépnének, hogy benyaljanak az USA-nak. Miért is kellene támogatni az ukránokat, akik az ottani magyarok folyamatos üldözésén kívül semmit nem tettek a két ország kapcsolatában ?"

Hát mondjuk hogy ne legyen orosz bábállam-magyar határ?

"Miért is érdekelnének a határaik ? Hiszen az egész ország egy a szovjet pártfőtitkárok által összetákolt mesterséges műállam."

Szar duma.
Az ukrán nép nem érdemel talán államot? Ki a faszt érdekel hogy ki hozta létre?

Beloruszt is pártitkárok "tákolták" össze, azzal mi van?
Ja hogy az most haver....értem.
Azokat nem bántjuk. OK.

Csak elmondanám hogy a folyamatos bővítések mellett is az eredeti ukrán szállásterület egy része kimaradt az Ukrán SZSZK-ból, azok el lettek oroszosítva...pl az hogy Donbasz orosz, az már ennek és az iparosításnak a fejleménye, az ott eredetileg 100 éve még ukrán terület volt.

0dzsud0 2024.11.19. 22:52:51

@Gery87: "Ki is lehet ám lépni, meg az EU-ból is"

Vagy el is lehet mondani és lehet képviselni az egyetlen józan álláspontot. Ezt tesszük. Merthogy az is úgy a normális, hogy ha már papíron egyenrangú felek vagyunk, akkor mi úgy is viselkedünk (akkor is, ha mások nem úgy). Persze értem, te ezt képtelen vagy felfogni, szerinted az jobb megoldás, ha bár papíron egyenlőek vagyunk, de azért inkább csicskuljunk. Ez olyan ballibes már megint. :D

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.20. 08:37:48

@vergyula: de, nagyon jó lenne, ha lenne némi nyugtalanság Kárpátalján. A mostanában beköltözők nagyon mondják már, hogy sok ott a helyi.

mandiner.hu/kulfold/2024/11/lakossagcsere-ungvaron

A Fico-féle nyelvtörvény mostanában balról nagyon felhánytorgatják, én úgy emlékszem, hogy a nyelvtörvény 1.0 verziójánál valami olyasmit böfögtek mint most, hogy ne legyünk nacionalisták, a jó szomszédi viszony érdekében kompromisszumok kellenek.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.20. 08:40:39

@Wildhunt: szerintem mondd már meg Gyuszinak merre laksz, szerintem téves elképezése van róla.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.20. 08:42:43

@Madarász Henrik: az Orbán kormány csak a külügyet meg a kultúrát cseszi el mind minden eddigi kormány 1944 óta.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.20. 08:43:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: épp most játszotta be az RTP az angolul kiválóan beszélő Mark Ruttét: Putin will deploy military equipment and she will not stop at this point.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.20. 08:46:42

@Madarász Henrik: én szóban javasoltam is néhány ilyennek, hogy menjenek ünnepelni október 15-16-án, úgyis kerek fordulója van, pláne november 4-én, hiszen mindkét alkalommal a szövetségi hűség győzőtt holmi hülye egyéb akaratokkal szemben.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.20. 08:55:33

@Deak Tamas:

A magyar külügy legendásan rossz.

Mondjuk próbálj meg bármit elintézni egy magyar követségen.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.20. 09:05:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: tudom, nemrég ellopták vagy elszórtam az útlevelemet Lisszabonban, kábé azon gondolkodtam napokig hazatérésem után, hol tudhatnám meg pontosan, mi a f.ért fizetjük ezeket. Ott kezdődött a dolog, hogy április 25-én történt az incidens, ami portugál ünnep, tehát zárva. Ha ez március 15-én lett volna, ami magyar ünnep, akkor is zárva.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.20. 09:10:57

@Deak Tamas:

Amikor a nagyobbik fiam megszületett Szófiában 1988-ban, próbáltam neki magyar okmányt szerezni.

Hozzáteszem: akkor protekcióm is volt, a másodunokatestvérem nagy ember volt, Grósz közvetlen munkatársa (Major László későbbi szóvívő). Mégis kiderült: semmi se működik.

A végén egy jóakaratú követségi alkalmazott halkan azt mondta nekem: "ha jót akarsz magadnak, felszállsz a vonatra, elmésze Bp-re, bemész az V. ker. tanácsba, ott intézik a külföldön születettek regsztrációját, s 3 nap alatt minden kész lesz, itt ez másfél év, de az is lehet, hogy közben elvesznek a papírok valahol útközben".

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.20. 09:38:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ennél csak a Szanna Manna nevű, mára már feledésbe merült finn kávéfőzőnő, aki a finn alkoholisták és drogosok szeszélyéből miniszterelnök lehetett, ugye ő mondta, hogy a miniszterelnökség csak nyolctól négyig van, utána lehet bulika meg kokóka. Bár remélem nem ivott a kokókára, mint szegény Elis Regina, akinek ettől meg is állt a szíve.

Gery87 2024.11.20. 10:19:07

@0dzsud0:

Nem szerintem, az egész kepesztés hogy az EU egy "értékközösség" legyen és valamiféle föderációként funkcionáljon, nem működőképes.
Az EU-nak meg kellett volna maradnia gazdasági uniónak, szabad munkavállalással, közös vám és közös pénz kb ennyi...
Az hogy valamiféle kései haldokló "német-római-birodalomként" itt a "választott fejedelmek" úgy tesznek mintha a birodalmi tanács bármit érne politikailag, miközben mindegyiknek van saját szuverén állama...hát nemtom.

Lehet erősebb szövetség, a magállamok között, kvázi mint a régi "Frank birodalom"...de abba mi vagyunk, leszünk benne.

Egyébként butuska, ha követed a kommenteket vagy lehet elég csak ha olvasni tudnsz, mindent mondanál rám csak azt nem hogy ballib vagyok:)

Gery87 2024.11.20. 10:21:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Te is benne vagy?:) Mikor jöttél haza?

Bájos ahogy azt hiszed a Fidesz szarkavarása ez érted kisemberért van.

Gery87 2024.11.20. 10:26:22

@Deak Tamas:

"ugye ő mondta, hogy a miniszterelnökség csak nyolctól négyig van, utána lehet bulika meg kokóka. Bár remélem nem ivott a kokókára, mint szegény Elis Regina, akinek ettől meg is állt a szíve."

Ha Orbán 0-24-ben minielnök akkor mikor volt ideje jól bepálinkázni (ő mondta) a Trump győzelem után vagy mikor szakít időt egy jó kis disznóvágásra, persze pálinkával?
Csak kérdezem.
Vagy aki ekkora macsó (ekkora bele van) az folyton spicces hogy ne legyen másnapos?

Hát igen ez a kurva kettős mérce, megint kibaszott veled.
Ha libsi vagy akkor állandó "ügyelete" van, túl mélyen aludni is tilos....ha nemzethy potrohos geci vagy akkor meg bulikázni, kurvázni, bebaszni teljesen macsó dolog.

Gery87 2024.11.20. 10:28:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Te a Fidesz törzs része vagy elsősorban, mert én is a nemzet része vagyok, de nem akarom amit ti:)
Szóval ez a "ezt csináljuk" ez a Fidesz, nem a nemzet.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.20. 10:29:43

@Gery87:

Én független vagyok, 1999 óta nem vagyok egyetlen párt táborában sem.

A Fideszt azért támogatom, mert jelenleg nincs jobb megoldás nála.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.20. 10:55:15

@Gery87:

Teljesen független vagyok, mindig az voltam. Kitől függök szerinted?

vergyula 2024.11.20. 10:57:37

@Deak Tamas: "A Fico-féle nyelvtörvény mostanában balról nagyon felhánytorgatják, én úgy emlékszem, hogy a nyelvtörvény 1.0 verziójánál valami olyasmit böfögtek mint most, hogy ne legyünk nacionalisták, a jó szomszédi viszony érdekében kompromisszumok kellenek."
Ezt beszéld meg velük.

Engem az érdekel, hogy akik az ukrán nyelvtörvényt felhánytorgatják, azok a szlovákot miért nem?

vergyula 2024.11.20. 10:59:41

@Deak Tamas: Semmilyen elképzelésem nincs.

valis47 2024.11.20. 11:07:36

@Gery87:

"Bullshit. Horthy személyes tehetségtelensége és rossz helyzetfelismerése volt hogy beléptünk a SZU ellen, amit egyébként a németek nem akartak!!"

Akkor még lehet, hogy nem. Aztán Pearl Harbor után már a japán, német és olasz követ együtt kereste fel Bárdossyt, hogy legyünk szívesek hadat üzenni az USA-nak.

"Mivel akkor úgy gondolták hogy kérnénk érte cserébe valamit...pl a még megmaradt feliratozható és német igazgatás alatt álló nyugat-bánságot...és persze akkor még nem is voltak az egyébként szarul felszerelt magyar haderőre szükségük!"

A tótoké jobban felszerelt volt? Mert ők június 22-től részt vettek.

"De nem kértünk semmit...mert balfaszok voltak már akkor is a vezetőink.
Külön fájó, hogy a szovjetek is ígéretet tettek arra hogy ha kimaradunk, a revíziós eredményeket elismerik.
Most ebből vagy lett volna valami, vagy nem, de minden esetre "meg lehetett volna próbálni "."

Nem valószínű sajnos, a Nyugatnál is sokkal jobban feküdtek mindig a szomszédok. Német-olasz döntőbíráskodással született revíziót nem ismertek volna el.
A szovjetek sem, csak '41 nyarán persze megígértek mindent, hátha kimaradunk.

"Az ukrán nép nem érdemel talán államot? Ki a faszt érdekel hogy ki hozta létre?"

A palóc nép nem érdemel államot?

"Csak elmondanám hogy a folyamatos bővítések mellett is az eredeti ukrán szállásterület egy része kimaradt az Ukrán SZSZK-ból, azok el lettek oroszosítva...pl az hogy Donbasz orosz, az már ennek és az iparosításnak a fejleménye, az ott eredetileg 100 éve még ukrán terület volt."

Ukrán nép sem volt, mint olyan a 19. századi nacionalista ébredésig. Ahogy szlovák nép sem. Voltak zaporozsjei meg doni kozákok.

Boldeone2 2024.11.20. 12:14:06

Kárpátalját november 17- én orosz rakétatámadás érte, amit igyekezett elhallgatni a rezsim. Mekkora szégyen!

Erre másnap Szauron büdös szájú szolgája megszólalt:
"A háborúpárti washingtoni és brüsszeli mainstream egy végső, elkeseredett támadást indított az új realitás ellen"

Mi az új realitás, te kretén? Egy realitás van, ami nemzetközi jogi szempontból is realitás: adott egy barbár, agresszor állam- Oroszország, egy diktátor, egy fasisztoid diktatúra, amit meg kell állítani!

Az orbáni békealkura nincs esély, egyrészt az agresszor nem kész a békére, másrészt, a gyilkosokkal, a bűnösökkel, az oroszokkal nem szoktunk alkudozni, megbüntetni szokták őket. Ukrajna jogszerű honvèdő háborút folytat

Boldeone2 2024.11.20. 12:19:56

Én hosszú háborúra számítok, ha lesz béke is, az ideiglenes. Nyilvánvaló, hogy a beteg orosz társadalommal, a diktátorral nem lehet hosszú távon együtt élni. Putyinnak bukni kell, Oroszországnak meg demokratizálódni. A legjobb az lenne, ha szétesne

Most Európának sajnos bele kell állni a fegyverkezési versenybe, az elkobzott orosz vagyont ki kell osztani, a szankciókat fokozni, a vízumkiadást csak a rezsim ellenségeinek kell lehetővé tenni

Ezzel az elmebeteg gyilkossal nem lehet békét kötni, az szinte biztos...

Teljesen más világban mozog, mint egy normális ember

valis47 2024.11.20. 12:54:39

@Boldeone2: Nem lehet moralizálva politizálni. A konfliktus gyökere egyébként geopolitikai. Senki nem bántotta volna az ukránokat, ha ostobán nem vállalják fel a globalisták faltörő kosának szerepét az oroszokkal szemben, teljesen önként 2014-ben.

Trump talán képes megegyezni Putyinnal, bár nem biztos. Az oroszok érthetően nem bíznak már semmilyen nyugati adott szóban, hiszen mindent felrúgott a Nyugat. Azt a "gentleman"-i ígéretet is, amit ugyan nem foglaltak szerződésbe Gorbacsovval, hogy nem fog terjeszkedni a NATO kelet felé. Aztán azt is, hogy tiszteletben tartják az orosz érdekek létezését a "közelkülföldön" azaz a volt SZU-ban kivéve balti államok (FÁK).
1999-ben a NATO (USA és UK persze alapvetően) Jugoszlávia bombázásával és Koszovó leszakításával felrúgta a nemzetközi rendet, ez tény. Azzal, hogy erősebb jogán megtehetik, senki nem vonja őket felelősségre. Erre az oroszok, még Jelcin és Kozirev külügyminiszter (aki most Putyin ellensége) akkor felhívták a figyelmet. Persze akkor is moralis okokkal jöttek. Nem volt még olyan háború, aminek nem volt morális indoka (1914-ben mi akartuk megbüntetni Szerbiát). Aztán jött 2001 és az USA háborúi Afganisztánban és Irakban. Hullahegyek, sikertelen nemzetépítés. Aztán Líbiában "forradalom" csinálása, a gonosz diktátort meggyilkolták, Clintonné édesen kacagott rajta: "we came, we saw, he died". Líbia azóta is egy bukott állam, polgárháború, két kormány amely egyaránt legitimnek tekinti magát, rabszolgakereskedelem... lehetne folytatni a sort, pl. amikor létrehozták az amerikai szolgálatok az ún. Iszlám Államot, hogy Iránt és Szíriát gyengítsék vele (az angolszász hatalmi politika 100 éve szövetségben van a szélsőséges iszlámmal, az oszmán birodalom elleni arab felkelés támogatása óta - lásd "Arábiai Lawrence", a Dűne-beli "Paul Atreides" egyik mintája). "Assad must go" mondta a kollektív Nyugat 10+ éve. Aszad még mindig a helyén... Szíriában nem egészen terv szerint alakult, de török és amerikai csapatok tartják megszállva az ország részeit, ellopva az olaját stb.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.20. 13:02:04

@Boldeone2:

Az ukrán rezsim katonai objektumokat telepített Kárpátaljára. Ezek legitím katonai célpontok.

Boldeone2 2024.11.20. 13:03:03

@valis47: Az oroszok érthetően nem bíznak már semmilyen nyugati adott szóban, hiszen mindent felrúgott a Nyugat. Azt a "gentleman"-i ígéretet is, amit ugyan nem foglaltak szerződésbe Gorbacsovval, hogy nem fog terjeszkedni a NATO kelet felé"

- Az Európaiak sem bíznak az orosz békében ( lsd lengyel- szovjet meg nem támadási szerződés, Ukrán államszerződés ,Budapesti memo) , hiszen az oroszok is úgy rúgják fel ezeket, ahogy nekik tetszik...

Szerintem semmilyen megegyzés nem volt Gorbacsovval, h8szen

Boldeone2 2024.11.20. 13:04:11

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Tehát akkor nem a barátaink, Orbánnak sem...Hanem ellenségek

valis47 2024.11.20. 13:05:12

Aztán felrúgta a minszki megállapodásokat is, bevallottan csak időhúzásként mentek bele... stb.

Szétbaszott államok sorát még lehetne folytatni: Jemen, Szudán... Ukrajna kommandósokat küld Afrikába, akik dzsihádista alakulatok oldalán harcolnak Szudánban, vagy pl. Maliban stb. Ukrajna egyik "feladata" a globohomo tervekben nyilvánvalóan a katonaanyag biztosítása a Nyugat globális háborúiba. Mivel a nyugati fiatalság már nem alkalmas katonaanyagnak. Arra az ukrán meg a lengyel lett kiszemelve, hogy meghaljon majd Iránban vagy netán a Kína elleni leendő háborúban.

Attól, hogy Orbán békés kapcsolatokat akar egy nagyhatalommal, amely a kontinens energiaellátását ellenőrzi, még nem lesz Putyin-párti, csak pragmatikus geopolitikai szempontból. Valójában pl. India sokkal oroszbarátabb, mint Magyarország, de erről alig hallani a hírekben, mert nem illik a propagandába.

Az USA geopolitikai célja volt 30 éve Európát leválasztani az orosz energiahordozókról és piacról, hogy magához láncolhassa továbbra is. Ezért provokálta ki az ukrajnai konflktust.

Boldeone2 2024.11.20. 13:08:15

@valis47: Tehát semmilyen megegyzés nem lehetett Közèp- Európáról, hiszen az ENSZ - alapokmány- ellenes és NATO - alapokmány- ellenes lett volna

1999-ben a NATO (USA és UK persze alapvetően) Jugoszlávia bombázásával és Koszovó leszakításával felrúgta a nemzetközi rendet, ez tény. "

- Előtte volt egy pár ENSZ hagározat, meg pár népirtás, vagyis be kellett avatkozni. Egyébként Koszovo 90% - ban albánok lakta terület
A jus ad

Boldeone2 2024.11.20. 13:09:09

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Miért nem az orosz? Ők a történelmi ellenségek, nem az ukránok!

Boldeone2 2024.11.20. 13:10:52

@valis47: Aztán felrúgta a minszki megállapodásokat is, bevallottan csak időhúzásként mentek bele... stb."

- Tudod mi a "Minszki megállapodás" Putyin erőszakos alkuja, amit az akkor 10x

Boldeone2 2024.11.20. 13:11:29

Tehát az akkor 10x kisebb, ukrán hadsereg debalcevei veresége

Boldeone2 2024.11.20. 13:16:55

@valis47: Szétbaszott államok sorát még lehetne folytatni"

Azt hittem, a korrupció, a munkanélkülség az elnyomás, a demográfiai válság baszta szét őket- " arab tavasz"

- Az ukrán helyzet detto: adott volt egy orosz vazallus kormány, amit elzavart a nép!

Mi a történelmi alaphelyzet? Mi okozta Ukrajna csődjét?? Nem a nyugat, hanem a TÖBB SZÁZ ÉVES ruszki elnyomás, ezért megy most is a harc:

Egy jobb nyugati élet reménye, vagy az orosz fos visszatérése

Boldeone2 2024.11.20. 13:22:57

Nem kell bevenni csont nélkül a világszerte terjesztett hazug propagndát!

A tények egyértekműek: A "kisoroszokat" több száz évig elnyomták, kivéve a pár évtized kommunizmus

Tarasz Sevcsenkó költőt a Kaukázusba száműzték , mert ukránul írt! Az ukrán nyelvet és irodalmat üldözték a cárok!

Ezek mind tények! Ezért harcolnak most az ukránok, a nemzeti önbecsülésért, a fennmaradásukért!

Soha nem győzik le az oroszok ezt a népet, ebben biztos vagyok! Putyin az emberére talált bennük

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.20. 13:26:47

@Boldeone2:

Különböző időszakok voltak. Volt oroszosító időszak és volt ukránosító is.

gigabursch 2024.11.20. 13:35:32

@vergyula:
Ez bizony fogós kérdés.
S nem igaz, hogy nem lehet a kérdésben értelmeset mellébeszélni.

gigabursch 2024.11.20. 13:36:49

@Boldeone2:
De te mindig bekajálod...

Boldeone2 2024.11.20. 13:36:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Dehogy áll közelebb az értékrendünk, Birca!

Olvass Tolsztoj meséket és magyar népmesèt! Két külön világ az...

Oroszország az elszigetelt kis közösségek, sajátos, nekünk kegyetlen, barbár világa. Valahol ezt ünnepli Dugin: a hierarchiát a tekintélyelvet

Mi sokkal derűsebb nép vagyunk!

Boldeone2 2024.11.20. 13:40:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Tehát két világ ütközik:

Az egyik azt mondja, első az egyéni szabadság primátusa, a másik azt, hogy első a közösség és a hatalom

Ez két világnézet, ezért sem értjük meg az oroszokat, illetve ők, minket

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.20. 13:40:39

@Boldeone2:

Két út van most: a Szent Kereszt útja és a Szivárvány Lobogó útja. Persze ez leegyszerűsítés, de ez a lényeg.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.20. 13:41:22

@Boldeone2:

Az egyéni szabadság primátusa élhetetlen társadalmat eredményez.

vergyula 2024.11.20. 14:20:05

@Boldeone2: "Dehogy áll közelebb az értékrendünk, Birca!"
Nem tudhatod, hogy miféle közösséget képzel a többesszám mögé. (én sem tudom)

vergyula 2024.11.20. 14:21:10

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Két út van most: a Szent Kereszt útja és a Szivárvány Lobogó útja."
Miközben az emberek nagyrészét egyik sem érdekli?

0dzsud0 2024.11.20. 14:45:18

@Gery87: Az érdemi részben egyetértünk, szerintem is sima gazdasági szövetség kellene, hogy legyen, semmi több. Abban viszont Oroszország is benne kelle hogy legyen már régóta.

Ezt meg:

"ha követed a kommenteket vagy lehet elég csak ha olvasni tudnsz, mindent mondanál rám csak azt nem hogy ballib vagyok:)"

Hagyjuk már. :) Ami úgy hápog és jár, mint egy ballib, az ballib. :))

vergyula 2024.11.20. 17:50:57

@0dzsud0: "Ami úgy hápog és jár, mint egy ballib, az ballib."
Nem hápog, hanem gágog.
Ezek szerint a legapróbb kormánykritikus megjegyzés is ballibet farag bárkiből.

0dzsud0 2024.11.20. 18:12:52

@vergyula: "Nem hápog, hanem gágog."

A (bal)liba valóban, a mondás viszont kacsáról szól, szerettem volna megtartani. :)

"Ezek szerint a legapróbb kormánykritikus megjegyzés is"

Ezt a hülyeséget már sokadjára olvasom tőled, korábban is gyakorlatilag szó szerint ugyanígy írtad. Szóval...nem legapróbb (és főleg nem egy-egy), és nem szimpla megjegyzés.

Ennyi erővel írhatom azt, hogy lám, milyen ostoba az ellenzék, mert szerintük diktatúra van, ha ők a kormány legapróbb cselekményével nem tudnak azonosulni. Ja, ezzel mondjuk én nem is hazudnék ráadásul. :)

Tapi2021 2024.11.20. 18:39:56

Sajnos Bidééknek és a többi rohadék gyilkosnak még van két hónapjuk, hogy elintézzék a harmadik világháborút! És ezért MINDENT MEG IS TESZNEK!

Többek között, hogy ezzel Trumpot is már kész tények elé állítsák. Nehogy tényleg rövid idő alatt békét tudjon teremteni egy elfogadható kompromisszummal.

A mocskos nyugat- és kelet-európai kollaboráns elmebetegekkel együtt!!!

Egy ilyen litván elmebeteget - a védelmi minisztert - éppen tegnap láttam erről fröcsögni. Talán az Euro News-on.
Közben eszembe jutott az a gyakran ismétlődő jelenet, amikor a kis senki szarjankó lúzer meghúzza magát egy erősebb társaságában, addig, amíg meg nem érkezik az ő még erősebb haverja. Akkortól meg akkora lesz a "bátorsága", meg a pofája, mint az ólajtó!...
Na, ezt láttam.

Tapi2021 2024.11.20. 18:48:16

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A kormányzat eddig kitartott: sikerült semlegesnek maradni, bár nagyon nehéz volt a NATO-tagság miatt."

Miközben - szögezzük le újra és újra - továbbra sem ért semmiféle támadás sem NATO, sem EU tagállamot!!!

A NATO és EU tagállamok ÖNKÉNT vonultak fel az őket semmilyen módon meg nem támadó Oroszország ellen!
Miért is? Kinek az érdeke????

Tapi2021 2024.11.20. 18:53:25

Írtam, ha időben "lelőnek" (leváltanak) egy-két tucat háborúimádó és háborút szándékosan kirobbantó, kiprovokáló rohadékot, nem lenne háború!

Nem mindegy, hogy két tucat elmebeteg vagy kétmillió ártatlan, akár éppen katonakorú tanár, ács, buszsofőr... és családjaik, meg az országuk!!! :-(
Csak hát...

vergyula 2024.11.20. 19:10:08

@0dzsud0: Jó, hát kacsa/liba, igazából mindegy.

Nyilván magamból indultam ki, mert kormánykritikus vagyok, de nem szeretem, ha a ballib keménymaghoz sorolnak.

vergyula 2024.11.20. 19:11:56

@Tapi2021: Tán azért akar(t) Ukrajna is NATO-tag lenni, hogy ne érje támadás.

Boldeone2 2024.11.20. 20:11:56

@Tapi2021: Miközben - szögezzük le újra és újra - továbbra sem ért semmiféle támadás sem NATO, sem EU tagállamot!!!"

- Folyamatosan erről megy a polémia Oroszországban: egy nyugat elleni lehetséges támadásról. Jönnek fenyegetések, az új térképek, látjuk..

A nyugatnak erre reagálni kell. A legjobb amit tenni lehet: megadni a legjobb fegyvereket és fokozni a szankciókat

alöksz róz 2024.11.20. 21:22:56

@Tapi2021: "Kinek az érdeke?" - hát a miénk biztosan.
ezek után a többié mindegy.

GyMasa 2024.11.20. 22:49:02

@vergyula:
Hát, ha a "szóba állás" az "benyalás" a te túlegyszerűsített világodban, akkor Olaf is "benyalt" Putyinnak....
SZóval, akkor tessél Olaf Scholz miatt is kikelni magadból, hogy mekkora nagy ordas diktátor!

GyMasa 2024.11.20. 22:52:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Nem tudom, az Münchenivel nincs semmi baj!
SoK dolgom ugyan nem volt velük, de mindig azonnal felvették a telefont és nagyon gyorsan megoldották a gondjaimat.

GyMasa 2024.11.20. 22:57:24

@valis47:
Nemcsak az olaját!
Gyakorlatilag az USA (által pénzelt erők) tartja ellenőrzése alatt az ország gazdagabbik részét, ahol az erőforrások vannak.
(nekem van egy tippem, hogy az Ukrán háború vége után az orosz hadsereg Szíriában fog rendet vágni. Persze, valszeg nem "Orosz hadseregként", hanem egy igen tápos Wagner alakulat formájában.)

Tapi2021 2024.11.20. 23:15:21

Közben rájöttem, hogy kerültem én az Euro News csatornához?!

A szolgáltatónk - a Vodafone - pár napja odatette a Hír Tv helyére! Mekkora ötlet már!
Akik eddig rutinszerűen odakapcsoltak, mert a Hír Tv-t akarták nézni, most mind megkapja az Euro News-t, ami homlokegyenesen másképpen mutatja be a világot. Hiszen lényegében az EU/Brüsszel csatornája!!

Mik vannak.

valis47 2024.11.20. 23:18:40

@Tapi2021: Pedig van olyan ballib rokon, aki lemondta a Vodafone előfizetését, mert "rátette a kezét a NER", és átment a Telekomhoz...

Tapi2021 2024.11.20. 23:20:52

@vergyula: "Tán azért akar(t) Ukrajna is NATO-tag lenni, hogy ne érje támadás. "

És ezért támadás érte! Kicsit sem váratlanul vagy számos figyelmeztetés nélkül!

Egyébként ki akarta volna megtámadni és miért?????
(Ha eltekintünk a hét millió orosz ukrán állampolgár elleni háborútól, pogromoktól, jogfosztásoktól. Amik persze évek óta mentek, Európa és az USA tudtával!!! Mégsem történt semmi. Az orosz tűrte, amíg tűrhette. És ott sem az oroszok léptek először, csak REagáltak.)

Tapi2021 2024.11.20. 23:22:24

@valis47: Hát, rokonról vagy jót...

Nálunk is vagyunk így. Mármint ballib rokonokkal.

Tapi2021 2024.11.20. 23:25:59

@Boldeone2: "- Folyamatosan erről megy a polémia Oroszországban: egy nyugat elleni lehetséges támadásról. Jönnek fenyegetések, az új térképek, látjuk..

A nyugatnak erre reagálni kell. A legjobb amit tenni lehet: megadni a legjobb fegyvereket és fokozni a szankciókat "

Vagy hazudtok vagy vakok vagytok?!

Amit írtál, éppen fordítva ment és megy! Az oroszok azért fokozzák, mert az ellenségei ELŐBB újabb és újabb szintekre lépnek!!!

Tapi2021 2024.11.20. 23:29:11

@Boldeone2: Ha még ott tartanánk, hogy csak sisakok és kötszer megy, ők sem törnék a fejüket nukleáris csapásokon.
Sőt, ha még ott tartanánk, hogy megünnepeljük az Északi Áramlat 2. beindulását és békében kereskednénk, háború sem lenne! ...

De kellett egyet csinálni. Kinek az érdekében????

Boldeone2 2024.11.21. 00:31:49

@Tapi2021: ki kezdte a háborút?? Ki foglalt el területeket Ukrajnában, Grúziában? Ki tartja fenn a háborút? Ki támad?

Ukrajna vagy Oroszország ? Ha megválaszoltad a kérdéseket, rá fogsz jönni, hogy beszoptad az orosz propagandát!

A muszkának esze ágában sincs békét kötni, Ukrajna pedig védekezik! Ebben segíteni szükséges! Ennyi....

Gery87 2024.11.21. 01:23:55

@0dzsud0:

"Az érdemi részben egyetértünk, szerintem is sima gazdasági szövetség kellene, hogy legyen, semmi több. Abban viszont Oroszország is benne kelle hogy legyen már régóta."

A ruszki is Európa persze, integrálni kellett volna őket, még vagy 20 éve...

"Hagyjuk már. :) Ami úgy hápog és jár, mint egy ballib, az ballib. :))"

Jobbról nézve lehet, de jobbról nézve a világ faék egyszerű és kétbit, mindenkisoros meg libsi meg Gyurcsány....szóval tökmindegy:)

Gery87 2024.11.21. 01:24:32

@vergyula:

Ez a kétbit nerednyik bubi lényege.

Gery87 2024.11.21. 01:27:44

@0dzsud0:

"Ezt a hülyeséget már sokadjára olvasom tőled, korábban is gyakorlatilag szó szerint ugyanígy írtad. Szóval...nem legapróbb (és főleg nem egy-egy), és nem szimpla megjegyzés."

Hát azért engem ballibnek nézni minden csak nem mélyelemzés:)
Mondjuk mondtak már nácinak is, komcsinak, szóval nem lep meg.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.21. 09:20:14

@vergyula: ő valószínűleg jól hallotta a munkácsi dróntámadás zaját.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.21. 09:22:19

@valis47: szomorú hírem van neki, lölős cégekben van részvénye bőven a Telekomban is :)

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.21. 09:28:44

@Tapi2021: Ferenc Ferdinándnak komplett háborús projektje volt, ő például abszolút nem bízott a románokban (persze nekik mást mondva) hogy megmaradnak a hármasszövetségben, meg akarta támadni Romániát és Erdéllyel egyesítbe osztrák hercegi tartomány lett volna. Hasonlót tervezett Oroszországgal is, mert a lengyel határ védhetetlen volt földrajzilag.
De lelőtték szegényt, így ezek a háborúk nem valósultak meg. Azaz, oh, wait ....

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.21. 09:40:45

@Boldeone2: mit hallgattak el, te hülye ?

hirado.hu/kulfold/cikk/2024/11/17/karpatalja-felett-ket-orosz-raketat-lelott-az-ukran-legvedelem

Azt se tudod, hogy a szovjet meg az orosz nem ugyanaz, bár a képességeid ismeretében ez nem nagy csoda. Tegnap volt a lÖimben egy hozzád hasonló Amerikában edukált állítólag mérnök, kiesett a szakaszkérdés előtt, se magyarul nem tudott, se a magyar földrajzot nem ismerte.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.21. 09:57:40

@valis47: ez érdekes dolog, ezért akarom megvenni az Éhn Laci könyvét. Én azt mondanám, hogy szlovák nemzeti öntudatról szerintem 1968-ig nem lehet beszélni. (Nemzeti öntudat alatt olyan kulturális szövedéket értek, amely a közösség nagy része számára legalább ismert ha nem is elfogadott. A nemzeti öntudat hiánya mondjuk a fehérorosz a híres tutejszyvel, a legerősebb megjelenése pedig a délszláv és az oláh.)
1968 egyik kevéssé ismert hozadéka hogy Csehszlovákiából a harminc évvel előtti mintához hasonlóan újra Cseh-Szlovákia lett, tehát hivatalosan dualista állam lett, csak innen mérhető bármilyen nemzeti öntudat. 1939 előtt nem készült szlovák nyelvű film ! (Az egy ellenpélda, az Olbracht-féle Hűtlen Mariskában mindenféle nyelven beszélnek.)
A magyar népszámlálási adatok is ezt bizonyítják. Annak ellenére hogy a szlovákság rendelkezett a legjobb lehetőségekkel, a létszámuk a klasszikus kultúrasszimiláció jegyeit mutatja, városiasodva fogyogatnak. A bizonyíthatóan magas nemzeti öntudatú szerbség stagnál, a románok száma megháromszorozódik ! Ezt nem lehet csak az ortodox hatással magyarázni, hiszen épp a szerb meg a ruszin példa mutatja, hogy ez nem minden, ehhez nemzeti öntudat is kell.
A magyar nemzeti öntudat a közvélekedéssel ellentétben ultraalacsony színvonalú, még az azt elfogadók sem tesznek meg mindent érte, az itt élő magyarul beszélő idegenek pedig direkt ellendrukkerei.

0dzsud0 2024.11.21. 10:16:55

@vergyula: "kormánykritikus vagyok, de nem szeretem, ha a ballib keménymaghoz sorolnak."

Meg tudom érteni és én sem a jogos kormánykritikát szeretném elvitatni, továbbá nyilván nem tartom ballibeknek a Mi Hazánkosokat sem. És mégcsak nem is azzal van bajom, ha valaki a ballib mantrákat nyomja. Azzal van bajom, amikor jön, hogy "jaj, hát én nem is vagyok ám sem ilyen, sem olyan, csak egy kritikusan gondolkodó, független civil ", aztán meg jönnek az ezerszer ismételt ellenzéki hülyeségek, amiket a DK-sok is ugyanúgy nyomnak. Ez gáz, én erre szoktam felhívni a figyelmet, Gerynél például elég sokszor tettenérhető.

Boldeone2 2024.11.21. 10:19:55

@Deak Tamas: Elhallgatták a hírt, mert sem Orbán Viktor, sem Orbán Balázs nem kommentálta homelapján, Gyurcsány igen

Ez hír bántja ugyanis a hazug "békenarratívájukat"

Annak ellenére hogy a szlovákság rendelkezett a legjobb lehetőségekkel"

- Ja, azért álltak "drótos tótnak" az Alföldön, mert olyan jó lehetőségeik voltak....

0dzsud0 2024.11.21. 10:19:55

@vergyula: "Tán azért akar(t) Ukrajna is NATO-tag lenni, hogy ne érje támadás."

Persze, tökre érhető. Milyen kényelmes is lett volna szépen elnyomni a kisebbségeit annak tudatában, hogy úgysem bánthatja őket érte senki. Mert valójában ezt szerette volna Ukrajna. Képzeld csak el, egy második Volhínia, és ha az oroszoknak nem tetszik, majd az USA atom megvédi szegény ukrikat. Azt el is hiszem, hogy ez marhára tetszett volna nekik.

Boldeone2 2024.11.21. 10:26:19

@0dzsud0: Az Orosz Birodalom mit csinált, meg a SZU? Irtotta, üldözte a nemzetiségeket!

A Donbass soha nem volt színorosz, mindig is multietnikumú volt. A cárok telepítettek be sok oroszt, a városokba, ipari munkásnak

Egyébként mindenhol volt valódi népszavazás a rendszerváltáskor, akkor Ukrajnát választották

Gery87 2024.11.21. 10:28:30

@Deak Tamas:

Ha az lett volna amit Ferenc Ferdinánd akar akkor, egyrészt nincs dualista rendszer, magyar-osztrák kettős uralom, másrészt meg a történelmi Magyarországot ő is szétszabdalta volna etnikai alapon.

Szóval te mint kisnyilas irredenta sovén seggdugasz, szerintem nem örültél volna ennek.

Gery87 2024.11.21. 10:33:38

@Deak Tamas:

"A magyar nemzeti öntudat a közvélekedéssel ellentétben ultraalacsony színvonalú, "

Hát öreg, ebben igazad van, ha ti vagytok a "nemzet öntudata" vagy ahogy szereted hangoztatni "A magyarok"... akkor valóba alacsonyan van a léc, mert ennyi buta, retardált, konteós, frusztrált barmot még nem hordott hátán a föld...

0dzsud0 2024.11.21. 10:40:08

@alöksz róz: " "Kinek az érdeke?" - hát a miénk biztosan.
ezek után a többié mindegy."

Rossz válasz. Próbáld újra!

0dzsud0 2024.11.21. 10:41:27

@Boldeone2: "Egyébként mindenhol volt valódi népszavazás a rendszerváltáskor, akkor Ukrajnát választották"

Ennyi. Hát akkor csak kussoljanak, ha kiirtják őket, akkor is. Milyen igaz tőled ez már megint, Boldi! :D

Gery87 2024.11.21. 10:42:21

@0dzsud0:

Mi érhető tetten mesélj?:)

A gond ott kezdődik hogy szerinted csak "mantrák" vannak, a hiba a te készülékedben van.

Egyébként a ballibek lassan eltűnnek, szóval ki kéne találni valami más jelzőt arra hogy nem fideszes, csak mondom...

0dzsud0 2024.11.21. 10:43:24

@Gery87: "de jobbról nézve a világ faék egyszerű és kétbit"

Igen, ez is mókás azt látva, hogy emberek tömegei szerint Orbán az oka minden problémájuknak az életben. Az ám olyankor nem kétbit, hanem használják az eszüket, tudom. Hagyjál már tényleg ezekkel a DK-s baromságokkal! :)

0dzsud0 2024.11.21. 10:47:08

@Gery87: "Egyébként a ballibek lassan eltűnnek, szóval ki kéne találni valami más jelzőt arra hogy nem fideszes, csak mondom."

Tartanánk már ott, baszki. :D Te figyelj, ne miattunk aggódj, megoldjuk. Pottyondy is aranyos, amikor mondja, hogy jó, hát most lehet örül a Vitya Trump győzelmének, nade hát kit lehet majd megtalálni bűnbakként eztán, hoppá-hoppá, valójában most ért véget csak a jóvilág, sakk-matt Orbán. Hjaj, fárasztóak vagytok ti ballibek. :))

A baromságaidra meg számos esetben azon melegében felhívom a figyelmet (nem csak én), most ugye nem gondolod, hogy ha nem állok neki azonnal idézni, akkor egy-kettőre nyerted is a vitát? :D

0dzsud0 2024.11.21. 10:52:44

@Gery87: "A gond ott kezdődik hogy szerinted csak "mantrák" vannak, a hiba a te készülékedben van."

Ja, és nem öreg, nem. Sajnos a buborékotokban az úgy néz ki, hogy ti tényleg mind azt gondoljátok, hogy mekkora egyéniségek vagytok. Hogy ezek a ti saját gondolataitok. Egy buborékon kívül álló viszont látja, amikor szóról szóra ugyanazt mondjátok kétszázan, ti nagy, gondolkodó egyéniségek. :((

(Még mielőtt: ez mindenki tudja és látja, hogy a kormányoldalon is így van, a nagy különbség viszont az, hogy sem ők magukról, sem mások róluk nem hiszik azt hogy ők független gondolkodók lennének, sőt. Az ellenzék még azt sem tudja megemészteni, hogy a kormányoldaliak tényleg úgy gondolják, muszáj abban hinniük, hogy ezeket az embereket megfertőzte az Origó, meg az M1).

GyMasa 2024.11.21. 11:07:07

@valis47:
Jaj de jó! A Telekom az meg egy rohadt lehúzós cég.
Épp ma indítottam el az app-jukat. nézelődök benne, és mit látok?
- 3 SIM kátyám van néluk, (nekem meg a 2 gyereknek)
- Mind a 3 kártyára vettem új telefont.
- Ebből 2 69.95EUR-os , 48GB.os csomagban van "Smart tarifa, készülékkel)
- A harmadik meg talán 49,95 EUR, 20GB adattal
- Legalábbis, ahogy én azt gondoltam, ugyanis a két első csomag valahogy "unlimited data lett 99,95 EUR.ért, és 79.95 EUR-ért.
- AZ egészben a vicc, hogy semmi szükségem nincs az unlimited adatra, hiszen, havonta olyan 2-4 GB-t használok már hosszú évek óta.
AMi külön érdekes, hiszen nem emlkékszem rá, hogy ezt valaha is kértem volna tőlük.
Persze, mst mindezt megint nekem kell egy óra alatt elintéznem.
(persze, a hülye meg én vagyok, hogy 24 hónapra veszek telefont ahelyett, hogy egyben kifizetném.)

Boldeone2 2024.11.21. 11:07:24

@0dzsud0: Ennyi. Hát akkor csak kussoljanak, ha kiirtják őket, akkor is. "

- Nem volt népirtás! Az orosz kamu! A szeparatisták harcoltak az ukrán hatóságok elllen, a legtöbb áldozat a harcoló felek közül került ki

Most lassan már 80x annyi áldozat lesz, Putyin háborúja miatt!

GyMasa 2024.11.21. 11:09:28

@Tapi2021:
Kezd BOldi értelmi fogyatékossága (értem itt az oksági viszonyok felismerésének mostmár teljes hiányát) ijesztő mértéket ölteni.
EZ nálam már az "életveszélyes" szintet súrolja. Ebben az emberben nem maradt semennyi életösztön...

Boldeone2 2024.11.21. 11:12:10

@0dzsud0: Az ellenzék még azt sem tudja megemészteni, hogy a kormányoldaliak tényleg úgy gondolják, muszáj abban hinniük, hogy ezeket az embereket megfertőzte"

- Az emberek jelentős része abban hisz, amit a szisztematikus agymosás, az indoktrináció művel velük! Anno az államszocialimusban is többen hittek, mint kevesebben
Ahogy most az Orbán- rezsim is erre épül: a kevésbé iskolázott, sok esetben rosszabb anyagi helyzetű, vidéki kisember manipulálására- az adja a tömegbázist!

GyMasa 2024.11.21. 11:17:06

@0dzsud0:
És, ennek elfajult esetei a Pressman nagykövetnél havonta vacsira meghívott, nyíltan a CIA és Soros alapítványai által 10-100 milliós támogatásokkal kitömött Youtuberek. Akik szintén nem propagandisták, csak "független influenszerek"
My ass...

GyMasa 2024.11.21. 11:19:13

@0dzsud0:
Arról meg már nem is beszélve, hogy a háború elmúlt 1000+ napjának a történései bizony azt mutatják, hogy az oroszoknak bizony igazuk volt kb mindenben, amit ezidő alatt mondogattak, és amit a "szabad" "független" nyugati propa... akarom mondani _sajtó_ rendre tagadott.

GyMasa 2024.11.21. 11:21:50

@0dzsud0:
Mondjuk, én már rágóta direkt nem "Ballibeknek" nevezem őket, hanem vagy "Orbáénfóbiásnak" vagy egyszerűen csak "ellenzékinek".
Pont a fentiek miatt, mert ezek az emberek a liberalizmustól nem állhatnának semennyire távolabb.
Szimpla, ostoba fasiszta, rasszista, vérszomjas csőcselék.

Gery87 2024.11.21. 11:22:55

@0dzsud0:

"hogy emberek tömegei szerint Orbán az oka minden problémájuknak az életben. Az ám olyankor nem kétbit, hanem használják az eszüket, tudom."

Én mondtam ilyet? Ezt te mondod.

"Hagyjál már tényleg ezekkel a DK-s baromságokkal! :)"

Ezt a baromságot te találta ki ember.
Ez nem kétbit? "Aki nem fidesz az ballib..."

Boldeone2 2024.11.21. 11:22:57

@GyMasa: 1000+ napjának a történései bizony azt mutatják, hogy az oroszoknak bizony igazuk volt kb mindenben"

-Semmiben nem volt igazuk!

Ukrajnának 2 napot- hetet adtak, most meg már több mint 1000 napja harcolnak!

A NATO bővültk, a nyugat erősödött, Ukrajna úton az EU- tagság felé..

Donvass áldozatai: kb 12 ezer, 8 év alatt

Orosz háború: eddig több százezer!

Butaságokat írsz!

Gery87 2024.11.21. 11:26:52

@0dzsud0:

"Hjaj, fárasztóak vagytok ti ballibek. :))"

Most akkor a Potyondi mond valamit, akkor én is mondom?:D

Érdekes....megint kérdem ez nem kétbit?

"A baromságaidra meg számos esetben azon melegében felhívom a figyelmet (nem csak én), most ugye nem gondolod, hogy ha nem állok neki azonnal idézni, akkor egy-kettőre nyerted is a vitát? :D"

Nem, nem gondolom, csak épp ezekből a vitákból sose következik az amit állítasz, az következik belőle hogy nem vagyok fideszes , de a te állításod nem.

Gery87 2024.11.21. 11:33:17

@0dzsud0:

"Sajnos a buborékotokban az úgy néz ki, "

jaj hogy kinek mi van a buborékjában, inkább hagyjuk...

"hogy ti tényleg mind azt gondoljátok, "

Már megint én és a nemtom kik:)

"hogy mekkora egyéniségek vagytok. Hogy ezek a ti saját gondolataitok. "

Nem ezek nyilván sok más ember gondolatainak átadásából követekznek.
Én se így születtem.

"Egy buborékon kívül álló viszont látja, amikor szóról szóra ugyanazt mondjátok kétszázan, ti nagy, gondolkodó egyéniségek. :(("

Mik ezek? És ha sokan mondják ugyanazt talán nem azért van mert igaz? Vagy van benne igazság? Függetlenül attól hogy kik mondják többen?

Most ha egyetértek Józsival, de Józsi buzi, akkor buzi leszek?

"(Még mielőtt: ez mindenki tudja és látja, hogy a kormányoldalon is így van, a nagy különbség viszont az, hogy sem ők magukról, sem mások róluk nem hiszik azt hogy ők független gondolkodók lennének, sőt. "

Hát hogy függetlenek meg gondolkodók lennének, azt biztosan nem.
Mondjuk hogy az ember propagandista és bevallja az mitől lesz máris jobb, azt máig nem értem.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.21. 12:09:21

@Boldeone2: ja, hogy ez az eltitkolás? Agyhalott.

A szlovákoknak annyi lehetőségük sem volt, bazmeg, hogy Szlávy József személyében miniszterelnököt, Csernoch jános és Szapucsek György személyében pedig hercegprímásokat adtak az Egészországnak.
Agyhalott.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.21. 12:15:07

@Boldeone2: meg a kárpátaljai autonómiát is választották agyhalott, amit Kijev lesöpört azzal, hogy ruszinok nem léteznek. Nem ismerős ez a duma valahonnan, agyhalott?

library.hungaricana.hu/hu/view/NyugatiMagyarsag_USAHUN_2000/?pg=32&layout=s

library.hungaricana.hu/hu/view/UjSzo_2008_10/?pg=633&layout=s

Boldeone2 2024.11.21. 16:02:08

@Deak Tamas: Hogy választottak volna autonómiát, amikor eleve elukránosodtak a ruszinok, még a SZU idején, most kb 10-12 ezer fő tartja magát ruszinnak, Szlovákiában több mint 30 ezer...

Tehát mindkét oldalon túl kis számú a nemzetiség

alöksz róz 2024.11.21. 17:17:45

@0dzsud0: már miért lenne rossz válasz?

nem tán mert kétharmad?

alöksz róz 2024.11.21. 17:22:11

@0dzsud0: "Még mielőtt: ez mindenki tudja és látja, hogy a kormányoldalon is így van, a nagy különbség viszont az, hogy sem ők magukról, sem mások róluk nem hiszik azt hogy ők független gondolkodók lennének, sőt." - mások nyilván nem hiszik őket független gondolkodóknak. viszont még a propagandát szó szerint visszabüfögő tapi kollégád is azt mondja, azok a saját gondolatai :DD

vergyula 2024.11.21. 18:30:51

@Tapi2021: Azért az érdekes, hogy Putyin atommal fenyeget arra az esetre, ha a területeiket lövik az ajiba kapott fegyverekkel az ukránok. Persze ő simán lőheti Kijevet, és bevonhat észak-koreai katonákat (online pornóba).

vergyula 2024.11.21. 18:32:57

@valis47: Nálunk minden Vodafone. Eleinte gagyi volt, de egy hosszabb telefonbeszélgetés után az ügyfélszolgálattal most minden fasza.

vergyula 2024.11.21. 18:34:32

@Deak Tamas: Na, és hogy teljesít Palik? Azt olvastam, hogy a formátum a régi.

vergyula 2024.11.21. 18:41:50

@0dzsud0: Néha a DK-sok is ráhibáznak. :)

GyMasa 2024.11.21. 18:44:40

@vergyula:
1., Azokat a fegyvereket NEM az ukránok üzemelteteik. Sem hírszerzési, sem karbantartási, sem üzemeltetési képességük nincs meg hozzá!
(Csak, hogy világosan értsed: USA műholdas hírszerzési adatok alapján, USA felprogramozás után USA által karbantartott eszközökről van szó. Az ukránok kb csak azt az indítási helyet biztosítják nekik)
2., Az a baj az Észak Koreai katonás hírrel, hogy ezek eddig Dél Koreából és Ukrajnából származó hírek alapján terjeszti a sajtó. AZ ukrán hírekről meg mindannyian tudjuk, hogy mennyi a valóságalapjuk. (itt utalnék az ukrán légvédelem fantasztikus teljesítményére és az orosz emberveszteségekre.)
Senki nem látott még Észak Koreai jatonákat azt az egy video-t leszámítva, amiben menetelnek valahol nagyon távolkeleten. MINDEN MÁS csak spekuláció.
3,. Még, ha vannak is Észak Korei katonák az Orosz föderáció területén, ahhoz sincs senkinek semmi köze, hiszen az OF és ÉK között védelmi szerződés van érvényben, ami alapján, ha bármelyiket támadás éri, a másiknak KÖTELESSÉGE beszállni a buliba! Márpedig, Augusztusban, ha jól emlékszem Ukrajna (IS) megtámagta az oroszokat Kurszknál.
AZ nem tudom, megvan-e, hogy a NATO pontosan ugyanilyen szövetség. Szóval, nem tiszta mi is a gondod?
4., Senki nem tudja pontosan, hol vannak ezek az Észak Koreai katonák, vagy, hogy hányan vannak. Én 2000 és 100 000 közötti számokat olvastam eddig. Meg azt is, hogy majd ezek a katonák, ha (és egyáltalán) hazatérnek, majd látni fogják, mekkora a nyomor ÉK-ban és majd jó kis forradlalmta csinálnak otthon, bár Kim Dzsong emiatt annak drukkol, hogy mind essenek csak el az UKRÁN (sic!) fronton! Mert, már ez is megjelent hírként az index élőben, vagy 4-5 napja.
(Mármint a cím az volt, hogy már Ukrajnában harcolnak a Koreaiak, aztán, amikor elolvasod a hírt kiderül, hogy az sem biztos, hogy egyáltalán orosz földön vannak, de mág biztosan elindultak Kurszk felé, ahol harcolnak Ukrán földön... VALÓSZÍNŰLEG... SZóval, azért érdemes erős fenntartásokkal fogadni ezeket a híreket)
És, természetesen Ukrán oldalon a sok külfüldi "zsoldos" az semennyire nem probléma.

vergyula 2024.11.21. 18:49:26

@0dzsud0: Ukrajna EU-tagságot is szeretne. Az pedig (de talán a NATO-tagság is) elég jó védelem kéne, hogy legyen a kisebbségek számára. (ha mégsem, az gáz)
A szövetségek egy lényeges eleme a közös értékek, és szabályok. (félő, hogy ezzel magaslabdát adtam)

vergyula 2024.11.21. 18:54:51

@Gery87: Igazából a "baloldali" megy nagyon, még MP-re is mondják.
Szerintem a "hazaáruló" jobb, azt bárki mondhatja bárkire.

vergyula 2024.11.21. 18:57:22

@0dzsud0: Én láttam olyan riportokat, melyben az alanyok a kormányt/államot okolták, de Vityát nem, őt inkább imádták.

vergyula 2024.11.21. 19:00:25

@0dzsud0: Pottyondynak még igaza is lehet, ha Donald némelyik döntése pont nem lesz hasznunkra.

vergyula 2024.11.21. 19:16:15

@Gery87: Mondjuk a megafonos nyaloncok még csak be sem vallják.

Gery1987 2024.11.21. 19:34:33

@vergyula:

Jobboldalról jött. Egyenesen a Fideszből így osszegyurcsanyozni nem lehet. Marad a baloldalizas még a sorosozas...
Ciki.

vergyula 2024.11.21. 19:43:54

@GyMasa:
1. Na és? Régóta tudja mindenki, hogy az USA sokféle módon segíti az ukránokat.
2, 3, 4 Egyetértek, mindegy, hogy vannak-e ÈK-i katonák arrafelé. Ezért aztán azzal sem kell foglalkozni, hogy Ukrajnát kik segítik.

vergyula 2024.11.21. 19:46:36

@Gery1987: "Egyenesen a Fideszből így osszegyurcsanyozni nem lehet."
Azért megpróbálták, de nem működött, ahogy a selyemmajmozás sem.

GyMasa 2024.11.21. 20:22:30

@vergyula:
Te kezdeted a Koreaizást.

valis47 2024.11.21. 20:49:04

@Boldeone2:

"III. Mikola a "Moszkal-ölő" melléknevet viselt kijevi nagyfejedelem nem csak az orkokat győzte le a csatában, hanem ő építette a híres harkivi piramisokat is, amelyeket Sztálin a hoholodomor alatt leromboltatott." - gondolom szerinted ez is tény :)

Sevcsenko a romantika és a nacionalizmus korszakának terméke volt, értelmiségi. Ahogy szlovák vagy a román nemzeti ébredés is maroknyi értelmiségi, pap, stb. műve volt.
"Ukrajna" addig maximum tájegységként létezett (jelentése határvidék).

Gery87 2024.11.21. 22:01:16

@vergyula:

A politikai múltjával nem tudnak mit kezdeni hisz az fideszes, ha őt járatják le vagy vetnek valamit a szemére akkor magukat is égetik.
Ezért mennek rá a családi életére, párkapcsolataira. De ez se működik, hát ezek a faszok pont ez nyomják 14 éve hogy a Vitya meg a többi díszdisznó mekkora "macsó férfi állat aki literszám issza a pálinkát és előkerül a bicska ha úgy van"....meg a sör alkohol a nő nem ember:)
Erre pont ezt vetik a Petike szemére, hát nem fog hiteles lenni.

Ja hát van egy groteszk bája annak hogy Rezsi Szilárd merőkanállal eszi a pörköltet, Orbán jó bőrben van "áll mint a cövek"....utána meg megy a vinnyogás hogy MP a nője mellé(!!) dobta a nadrágszíját...
Pár éve még azon röhögte volna hogy "célozni sem tud a kis buzi".

Kabaré.

GyMasa 2024.11.21. 22:06:00

@vergyula:
Komolyan lemész óvodásba???

gigabursch 2024.11.22. 05:52:08

@vergyula:
Te hol élsz? Melyik bolygón?

Lemaradtál arról, hogy a kisebbség-védelmi kezdeményezés az érvényes aláírás-szám ellenére a brüsszeli bürokretének leseperték?

Jó reggelt!
Egyenszart jelen lévő öntudatos kisebbségekkel nem lehet kialakítani. Márpedig azok egyenszart akarnak!
Ideje felébredni!

vergyula 2024.11.22. 07:35:34

@GyMasa: Lehet, hogy eleve ott vagyok.

GyMasa 2024.11.22. 11:39:16

@vergyula:
Igen, csak akkor ne várd, hogy az emberek felnőttként kezelnek.

valis47 2024.11.23. 00:50:57

Van itt is egy-két ilyen Bendarzsevszkij Antonunk, aki kb. így képzeli el a dolgokat...

"Egyszer csak azzal keltünk volna valamelyik reggel, hogy az ukrán erők száz orosz célpontot semmisítettek volna meg a nyugati rakéták segítségével. Másnap pedig még százat. Egészen addig, amíg van mit lőni a rakéták hatótávolságában."

Sajnálkozik Bendarzsevszkij Anton, hogy a NATO csak vonakodva adta meg az engedélyt a rakétái oroszországi bevetésére, így elmaradt az Armageddon.

Tegyük fel, Anton, hogy a NATO leszállítja a rakétákat, előkészíti a tömeges csapást, és mindez titokban marad... se a humán, se a műholdas hírszerzésükkel nem sejtenek meg semmit az oroszok, és egy aggódó NATO tagország kormánya sem súgja meg nekik a dolgot. A csapás teljes siker, füstölgő repterek, parancsnoki központok, lőszer- és üzemanyagraktárak, csapatösszevonások és radarállomások maradnak a helyén, meg több ezer orosz halott. Gyakorlatilag NATO csapás éri őket, NATO fegyverekkel, NATO hírszerzési adatokra alapozva, lehet, még az indítógombot is nyugati kezek nyomják meg. Te a gatyádba élvezel, a Bankován örömtáncot lejtenek, az orosz hadműveletek az egész fronton megrekednek, az egész világ az oroszokon röhög.

Egy napig. 24 órán belül a menetrendszerűen Kijevet érő rakétacsapás során most nem valami hőerőmű sérül meg, hanem eltűnik a fél főváros. Emberek százezrei válnak hamuvá vagy szenvednek végzetes sugárbetegséget. Pontosan nem is tudják, hányan, senki nem akar odamenni számolgatni. Az orosz hadsereget ért csapásról már senki nem beszél. Milliós nagyságrendű menekülthullám zúdul Ukrajna nyugati határára, melynek nem tudnak ellenállni. Már csak azért sem, mert a határőrök is menekülnek. A nukleáris hamut a szél Bukarest felé fújja (legyünk optimisták).

Tegyük fel, hogy erre a NATO is valóra váltja a fenyegetését erre az esetre, és tényleg megpróbálja leradírozni az Ukrajnában harcoló orosz csapatokat. 48 órán belül repülnek a nyugati ballisztikus- és cirkálórakéták. Legyen ez is teljes siker, még 10 ezer orosz veszteség. Csak ezzel már az oroszok is kalkuláltak, és szinte azonnal megindulnak az ő rakétáik is nyugatra. De ezeknek a röppályája már nem kezd lefele ívelni az ukrán határ előtt...

Hirtelen megsemmisül Oslo, Lisszabon és Nápoly (utóbbiról Bukarest felé viszi a hamut a szél, legyünk optimisták), és már a kutyát nem érdekli, hogy valamikor létezett Kijev. A nyugati atomhatalmak ekkor kezdenek el gondolkodni, hogy a saját városaiknak már nagyon nem hiányzik egy ilyen, és egy titkos csatornán megüzenik az oroszoknak, hogy nem lesz több csapás.

A káoszt és a sokkot kihasználva mások is elérkezettnek látják az időt, hogy leszámoljanak az ellenségeikkel: Kína megindul Tajvan ellen, Izrael leatomozza Teheránt és a tengerbe dózerolja Gázát, Bosznia nekiáll felszámolni a Republika Srpska kvázi függetlenségét. Az oroszok bevonulnak az egyre inkább kiürülő, újabb atomcsapásoktól rettegő Ukrajnába, de ezzel csak egy nukleáris roncsteleppel lesznek gazdagabbak. Záhonynál olyan új választóvonal ereszkedik a világra, amihez képest a Vasfüggöny is elbújhat. A két blokk között mindenféle kapcsolat és kereskedelem megszűnik. Az EU-ra több tíz millió menekült zúdul, iszonyú pénz az újjáépítés, a lakosságon évekre eluralkodik a pánik, a gazdaság olyan szinten a padlón, hogy már felesleges is mérni a GDP-t...

Szóval hisztizz csak minél durvább eszkalációért, Anton, biztos jó poén lesz!"

(forrás: Gerilla)

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.25. 10:16:21

@vergyula: szerintem jól. Olyan mint Günther Jauch volt a német változatban, aki ugyanígy általános műsorvezető volt. Nekem akkor még a Kvízprocesszor volt az alap, anno meglepő is volt, hogy lehet máshogy vezetni a műsort.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.25. 10:20:43

@vergyula: nem az, amúgy érdekesen kerülsz önellentmondásba, hiszen az EU tag Szlovákia nyelvtörvényét magad említetted. Tehát az EU a nemzeti kisebbségek terén -is - szart sem ér, csak a Lakatos Márk Baráti Társaság kisebbségeit védi.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása