magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Ritka pillanat

Ritkaság, hogy a dolgok azért derülnek ki, mert maga az érdekelt hozza nyilvánosságra azokat.

Most ez történt az USA-ban: az új amerikai kormányzat szakítani akar a korábbi hosszú gyakorlattal, hogy az amerikai kormányzat szabályos lobbi hálózatot tart fenn világszerte, mindezt "civilek támogatása" címszó alatt hirdetve. S kezdik közzétenni kik kaptak pénzt. De már eleve látszik a sírásból-rívásból kik érintettek.

Volt már ilyen egyszer. Oroszországban a kommunista hatalomátvétel után. A legelső kommunista kormányban a külügyeket személyesen Trockij elvtárs kapta meg, ő pedig még Leninnél is radikálisabb volt.

Első döntése külügyi népbiztosként Trockijnak az volt, hogy az összes titkos külügyi okiratot egy az egyben nyilvánosságra hozta. Évekig súlyos bajt okozott ez a nyugatnak is, mert így sok nyugati titok is kiderült.

A jelenlegi orosz szabályozás a legviccesebb: Oroszországban szabad külföldi pénzből működtetni civil szervezetet, pártot, vagy így megmondóemberként működni. Csak ezt jelezni kell.

Van pl. egy orosz ellenzéki ember, akit hosszú ideje követek. Nem is a politikai véleménye érdekel, hanem elsősorban a vallástörténeti elemzései, ezek rendkívül jók. Ráadásul azért is érdekes, mert az illető egyszerre hívő keresztény és nyugatos liberális - nyugaton fasisztának számítana így is, mert az összes etikai kérdésben a keresztény oldalon áll (lásd, a homoszexet is az abortuszt "szörnyű bűnnek" nevezi), de egyébként a nem-etikai politikai kérdésekben radikálisan Putyin-ellenes, liberális, nyugatpárti. Egy időben egyetemi tanár is volt Moszkvában, s nem akárhol, hanem az elit MGIMO-n, aztán pár éve kirúgták onnan persze. A háború kitörése után elhagyta Oroszországot, jelenleg Prágában él, de anyagai most is fent vannak sok orosz honlapon - a vallási és filozófiai tematikájú előadásai fent vannak olyan helyeken is, melyek egyébként Putyin-pártiak, mert ezek az anyagok egyszerűen jók.

Szóval anyagai simán olvashatóak, de az orosz jogszabályok szerint minden esetben jelezni kell, hogy az illető idegen ügynök. S ez fel is van tüntetve, íme egy példa:

az utolsó bekezdés szövege: "Jelen anyagot (információt) Andrej Boriszovics Zubov külföldi ügynök állította elő, forgalmazza és/vagy küldi, illetve Andrej Boriszovics Zubov külföldi ügynök tevékenységét érinti." - a név utáni csillag is a külföldi ügynök státuszt jelzi

99 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr118793728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Neville 2025.02.12. 08:43:19

Láttátok a Messiás úr tegnapi szereplését a Partizánban? Marxi kicsit megmárkizayozta :D
Bár az elvakult szektának valószínűleg mindegy, akármi is történik

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.12. 08:54:50

@_Neville: én nem nagyon nézem, mert mindig attól félek: annyira berosálok majd, hogy könnyelműek nyomok egy siftdilitet minden olyan filmre amiben Latinovits, Sinkovits, Bessenyei, Bitskey Tibor vagy Szabó Gyula-forma pösze, dadogó, nullorgánumú színpadképtelenek tehetségtelenkednek.

Gery87 2025.02.12. 10:38:35

Szóval aki nem a kormány oldalán áll az "idegen ügynök", értem, hát komoly bajok vannak a fejében annál aki szerint ez rendben van.

Gery87 2025.02.12. 10:54:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

:D
Istenem bazmeg.

Aki külföldről kap pénzt hogy mondjuk egy "hátrányos helyzetűeket segítő jogi irodájának" vegyen eszközöket az "ügynök"?
Az benne van Biden vagy Trump seggében?
És bármit tesz az amerikai utasításra, sugallatra történik?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.12. 10:57:28

@Gery87:

Nyilván politikai tevékenységről van szó, nem árva galambokat segítő alapítványról.

Gery87 2025.02.12. 10:59:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A baj hogy Trump beszánt mindenféle támogatást az USAAID ügyben, nemcsak a politikait.

Gery87 2025.02.12. 11:07:43

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Aki liberális az liberálist fog támogatni.
A baloldali meg baloldalit.
Orbán meg a farhát jobboldalt...pl Le Pent, Melonit, Trumpot, Putyint.

A kérdés az hogy minden oldal felé van továbbra is kritikája és autonóm a véleménye, annak ellenére hogy persze nem objektív...vagy sem.

Akinél célzott egyoldalú kritikátlan propaganda van egy oldal felé, azt mondhatod "ügynöknek, propagandistának" de ilyen főleg nálatok van:)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.12. 11:09:15

@Gery87:

De a lényeg csak a politikai rész.

Az senkit se izgat, hogy segíti p. a delfinek párzását.

vergyula 2025.02.12. 11:19:32

@_Neville: Láttuk. Szeretnék egy hasonlót Vityával

vergyula 2025.02.12. 11:20:18

@Deak Tamas: Miről beszélsz? Hogy Marci hadar, vagy mi?

vergyula 2025.02.12. 11:22:12

@Gery87: "Aki külföldről kap pénzt hogy mondjuk egy "hátrányos helyzetűeket segítő jogi irodájának" vegyen eszközöket az "ügynök"?"

Ha mondjuk az állammal szemben védi a hátrányos helyzetűt, akkor simán leügynöközik

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.12. 11:53:43

Most olvasom a részleteket, nekem a marokkói fazekastanfolyam tetszett a legjobban.
Mindig azt hiszi az ember hogy nem tudják egyre riasztóbban bemutatni a képességtelenségeiket és de. Akárcsak Boldili meg a többi itten.

vergyula 2025.02.12. 11:56:14

@Deak Tamas: De hogy jönnek ide a régi magyar filmek?

Boldeone2 2025.02.12. 12:04:29

@Deak Tamas: Többet elértem az életben mint te, bolond!

Magyar Péter pedig az elmúlt 35 év egyik, ha nem a legtehetségesebb politikusa

Boldeone2 2025.02.12. 12:09:41

@_Neville: Szekta? Nekem arról a Fidesz jut eszembe, nem a Tisza...

Ha el is fog szektásodni a Tisza, az a mérgező magyar politikai klíma következménye miatt lesz

Magyar lehengerlő volt, szerintem. Intelligenciában, spontaneitásban, mindenben ott volt...Csak annyira demagóg, amennyire Magyarországon szükséges

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.12. 12:28:05

@Boldeone2: mit értél el, te hülye? A budiajtót előrehajolva maximum.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.12. 12:40:58

@Boldeone2: keményen Boldili, keményen ! Már látótávolságban van az a fideszes négyötöd, tegyél meg mindent érte !

www.youtube.com/watch?v=rjPOfq_85lc

(elnézést, hogy magyar zenével sértem egy aschaffenburgi leszármazó érzékeny felsőbbrendű fülét, a szereplők egy része kompatibilis azért.)

Boldeone2 2025.02.12. 12:47:51

@Deak Tamas: Többet mint te, moron! Engem behívtak televíziós vitaműsorokba, te meg csak a pénzért mentél bohóckodni...

Boldeone2 2025.02.12. 12:53:39

@Deak Tamas: Te Portugáliában bohóckodtál én meg egy USA- Izrael ingatlanbefektetési alapnál pénzt kerestem...

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.12. 12:55:16

@Boldeone2: az aztán a dicsőség ! Engem azóta az egész falu tisztel, gondolom rajtad meg röhögnek amikor Hadházyval meg a többi felebarátoddal ott szakértettetek a képernyőn.
Egyebet sikerült letenni az asztalra még?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.12. 12:56:11

@Boldeone2: ja, hogy mindenki annyit ér amije van? Mekkora vastag talpbőr van a pofádon ugyanezért Lázárt ekézni?

Gery87 2025.02.12. 13:05:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Téged megvett a cég ahol dolgozol és minden nap felmondod a céges marketing bullshit narratívát?

Gery87 2025.02.12. 13:09:02

@Deak Tamas:

Az hogy tartják a távolságot és nem szólnak hozzád nem a tisztelet jele tele bolond, hanem hogy már nem akarnak veled kommunikációt folytatni, mert tudják hogy egy zápagyú szektás vén hülye fidesznyik idióta vagy:)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.12. 13:17:55

@Gery87:

Erről szól minden alkalmazotti jogviszony: a munkáltató dönt mit csinálj, s csinálod.

Nem ez a munkaviszony lényege?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.12. 14:04:07

@Gery1987:

Mi vicces van egy munkaviszonyon?

Látod, milyen vicces lenne, ha azt mondanám, én a munkám végzése alatt független vagyok?

Na. ugyanez, amikor pl. a 444.hu vagy az Átlátszó magát függetlennek hazudja.

F1őr 2025.02.12. 14:51:36

@Boldeone2: Tehetségeden bújik az eltörölni szándékozott mentelmi joga mögé.

F1őr 2025.02.12. 14:54:43

@Boldeone2: Már el van szektásodva. Az agyhalottak együtt mondják vele lépésről lépésre tégláról téglára. Innen ismerhető fel egy szekta.

F1őr 2025.02.12. 14:56:47

@Boldeone2: Melyik vitaműsorban voltál?

vergyula 2025.02.12. 15:17:00

@F1őr: "Már el van szektásodva. Az agyhalottak együtt mondják vele lépésről lépésre tégláról téglára. Innen ismerhető fel egy szekta."
Sebaj, mi magyarok ehhez vagyunk szokva.

Boldeone2 2025.02.12. 16:19:02

@F1őr: Választás előtti vitaműsor, az egyik párt képviseletében, + Választási értékelő, szintén 2014, ami pont a választás napján volt
Nem nagy dolog, de csak megpróbáltam magam ezen a fronton is, meg kicsit az országos politikában, de az már nem ide tartozik...
A fél - főleg volt- ellenzéket ismerem, kis túlzással...

vasútihíd 2025.02.12. 16:23:42

@Boldeone2: azaz idegen hatalmotól kaptál pénzt hogy magyarellenes tevékenységet folytassál.

Boldeone2 2025.02.12. 16:25:06

@F1őr: Viszont évek óta semmi közöm a politikához, még tüntetni sem megyek soha. Kb annyi, amit a Birca blogon, meg a " Téveszméken" írok

Meg néha, ha olyan kedvem van, akkor "kimegyek" a nemzetközi médiába, "kommentháborúzni"...De, egyre ritkábban...

A múltkor pl a román nacionalistákat tettem helyre, tehát ha úgy érzem, akkor " jobboldali vagyok"

Boldeone2 2025.02.12. 16:31:33

@vasútihíd: Nem, dehogy. Sok évvel ezelőtt az egyik híres/hírhedt alapítvány keresett vezetőt...Megnéztem a Kuratóriumot, kik döntenek ..hát láttam, mindenki ismerős...:) Nem pályáztam meg....

A magyar politika már egyre kevésbé érdekel...Csak a vita kedvéért vagyok itt...Vitázni szeretek...Csak a blogszférának is lassan vége...

Gery1987 2025.02.12. 18:20:09

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Az a baj hogy magadból indulsz ki és el sem tudod képzelni hogy valaki ne utasításra kezivezerlessel működjön.

De ezek szerint akkor te is kapsz pénzt a blogodra mert azt mondod amit a fidesz?
És neked is megmondja valaki hogy mit mondj?

Ha nyernel egy netes palyazaton akkor többé nem lenne önálló velemenyed ezek szerint?

vergyula 2025.02.12. 19:19:26

@Gery1987: Milyen érdekes felvetés! Bulgária beavatkozik a magyar belpolitikába!!!

Gery1987 2025.02.12. 19:43:36

@vergyula:

Fel kéne jelenteni a szuverenitás védelmi hivatalnál.

Gery87 2025.02.12. 21:51:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

És ha kapnál akkor jogosnak éreznéd hogy te nem változtál semmit, de mégis propagandistának és ügynöknek tartanának?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 08:33:48

@vergyula: sikerült elolvasni és értelmezni a hozzászólás alatti hivatkozás tartalmát?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 08:35:53

@Boldeone2: te nem vitázol semmit, magasról, a nemlétező "elittudatodból" deklarálsz és kioktatsz. Ezzel egyébként nincs semmi baj ha Albert Einstein, Szent-Györgyi Albert vagy hasonló képességű ember teszi, nálad azonban inkább röhejes.

vergyula 2025.02.13. 10:11:24

@Deak Tamas: Bevallom, csak most olvastam el :)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.13. 11:29:13

@Gery87:

Egyszerűen eltér a véleményem.

Egyébként nem hiszem, hogy komolyan elhiszed, hogy ha XY fizetést kap valamiért, akkor ő valójában független.

Gery87 2025.02.13. 12:34:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Én annyit mondok hogy attól még hogy valaki pályáz valamire és megnyeri vagy támogatást kap alapítványoktól, még nem jelenti hogy kézivezérelten azt nyomja amit mondanak neki.
Az olvasói támogatásokból származó anyagi háttér meg aztán végkép minden csak nem ilyen...ott értékalapon működik, azért fizetnek elő hogy olyan értékek és szempontok alapján működjön amit ők vallanak.

Van arra is példa hogy igen felülről, kézivezérléssel, pénzért gyártanak propagandát egy médiában.

De ezt főleg a kormányoldalon látjuk.

Ha tetszik hanem.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.13. 13:09:22

@Gery87:

Tehát pl. egy kommunista lap pályázik egy antikommunista alapítvány pályázatán, s megkapja?

Gery1987 2025.02.13. 20:24:39

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Van ilyen?:)
Ha megkapja akkor valószínűleg nem volt szempont hogy kommunista.

Pl van egy alapítvány amit adooptimalizalasra híztak létre, lehet náluk palAzni irodaszerre...ezt bárki megkapja....ezzel elszamolnak és mindenki jól jár.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.14. 07:56:30

@Gery1987:

Politikai alapítványokról van szó, ezek mindig lobbitevékenységet folytatnak.

Gery87 2025.02.14. 11:08:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A politika önmagában "lobbitevékenység" valami mellett, valakikért.

Most azt várod hogy a magyar liberálisok legyenek burokban és még csak ne is beszéljenek a világ többi liberálisával mert az már "ügynökösködés".

Orbán is lobbizik, ügynökösködik, járja a világot és lobbizza hogy az illiber tempó milyen kurva jó, melyik autoriter pöcs milyen kurva jó...ez megy a médiában, erről beszél a holdudvar, idehívja az AFD-s csajt...hogy őt erősítse, közben meg magát fényezze..
Meg pénzt ad nekik.
Csak LePen 4 milliárdot kapott.

De "a liberális médiák! Azok NEM azok egy fillért ne kapjanak sehonnan, mert az hazaárulás..."

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.14. 11:23:48

@Gery87:

A liberálisok finanszírozása korlátlan, ez nagy probléma. Orbán a teljes magyar költségvetés birtokában is nehezen képes ellensúlyozni az ellenséges propagandát. Ez még Oroszországban is probléma, pedig ott sokkal több a vezetés pénze.

Gery87 2025.02.14. 11:33:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Orbán a teljes magyar költségvetés birtokában is nehezen képes ellensúlyozni az ellenséges propagandát."

Nem úgy néz ki hogy ne működne a fidesz propaganda.
A KÖZTV- mára állampárti propaganda gyár lett, a vidéki médiák is.
Azon nyavalyogni hogy van 444 meg Telex...hát bazmeg.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.14. 11:33:58

@Gery87:

S mekkora az állami tv nézettsége? 4-5 % az aktív néző.

Gery87 2025.02.14. 12:56:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Szerintem azért több...főleg az idősebb korosztályban.

De megint egy kurva gusztustalan és cinikus magyarázat ez hogy

"nem baj hogy egy párt és egy véleménybuborék propagandájává tettük a KÖZPÉNZBŐL MINDENKI számára elvileg fenntartott állami médiát....mert.....kb senki se nézi"

Elmentek a büdös picsába.

Hát bazmeg, ha senki se nézi akkor minek kellett pártTV-t csinálni belőle és folynak bele a százmilliárdok?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.14. 13:00:07

@Gery87:

Hogyan lehet pénz nélkül küzdeni a háttérhatalom ellen?

Gery1987 2025.02.14. 15:29:49

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Most mondtad hogy a nézettsége lofasz...
Akkor minek oda ennyi milliárd?

Most akkor dontsuk már el hogy fontos vagy nem fontos.
A teljes propaganda gepezetnek való használata meg a pénzek ontese szerint igenis fontos...

Gery87 2025.02.15. 12:11:11

Nincs válasz? gondoltam...

Gery87 2025.02.15. 20:54:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mire bazmeg, miről beszéltünk?
Ne tettesd az értetlent.

Most mondtad hogy a nézettsége lofasz...
Akkor minek oda ennyi milliárd?

Most akkor dontsuk már el hogy fontos vagy nem fontos.
A teljes propaganda gepezetnek való használata meg a pénzek ontese szerint igenis fontos...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.15. 21:10:02

@Gery87:

Szerintem is hibás az állami médiák működése, ez így pénzkidobás.

Sokszor mondtam máskor is, én is csak 1-2 műsort szoktam ott nézni, nem vagyok rendszeres néző.

Gery87 2025.02.16. 11:45:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem arról volt szó hogy te mennyit nézed, hanem hogy bizony sokan mai napig a közmédiából tájékozódnak és emiatt különösen probléma hogy közpénzből pártpropaganda megy. az ország ellenzéki másik fele azt fizeti hogy propagálják a fideszt.

Gery87 2025.02.16. 19:57:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A nézettsége lofasz...?
Akkor minek oda ennyi milliárd?

Most akkor dontsuk már el hogy fontos vagy nem fontos.
A teljes propaganda gepezetnek való használata meg a pénzek ontese szerint igenis fontos...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.17. 05:47:58

@Gery87:

Mint mondtam, jobban kellene ezt a pénzt felhasználni.

De maga a pénzköltés propagandára nem hiba, sőt helyes lépés.

Ha a Zorbán nem adna pénzt erre, hogyan tudnánk küzdeni Sorosék sokkal több pénzből működő propagandájával?

Gery1987 2025.02.17. 07:42:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Közpénzből ne költsenek egyoldalú partpropagandara.

Gery87 2025.02.17. 15:22:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ez így van, de nem arról volt szó hogy kell e pénz hanem hogy egyoldalú a tájékoztatás, közpénzből.
Ami ugye nem csak a fideszesek pénze.

De tégy úgy mintha nem értenéd...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.17. 15:23:13

@Gery87:

Honnan szerezzen a nemzeti kormány pénzt? Nem állnak mögötte dúsgazdag oligarchák.

Gery87 2025.02.17. 17:13:16

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ilyen alapon akkor bárki nyugodtan belenyúlhat a szobatársa pénztárcájába, azon az alapon indokolva neki hogy :
"Kell a pénz, nincs gazdag nagybácsim! Mégis honnan legyen pénzem arra hogy felbéreljek egy hangszórós kocsit ami végigharsogja a városban hogy mennyire hülye vagy én meg okos vagyok?"

Még egyszer kérdem, miért lenne jogos az hogy KÖZpénzből MINDENKI közmédiája pártpropagandát tol?

"Nem állnak mögötte dúsgazdag oligarchák."

Dúsgazdag, köz- és EU-s pénzből felhizlalt strómanok állnak mögötte.

Gery87 2025.02.17. 20:41:32

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

És a kormányzatot arra hatalmaztuk fel hogy a lakosság felét arcul köpje, árulózza, libernyákozza, gúnyolja, cikizze, cinizmussal pofán röhögje, uszítson ellenük stb?
Nem.

Az egy dolog hogy felhatalmazást nyer többségi alapon, na de onnantól kezdve hogy egy kormány feláll a többség akarta mentén persze, de az egész társadalom kell képviselnie, azokat is akik nem rá szavaztak!!!
Az általuk hozott törvények mindenkire vonatkoznak, nemcsak a fideszesekre, az állami források, az állami média stb mindenkit érintenek, mindenkit szolgálniuk kell, arányosan persze...mindenkit tájékoztatniuk kell, mindenki felé kommunikálniuk kell.

Hol van pl 50%-nyi ellenzéki vélemény a közmédiában?

Sehol.
Ótvar mocskos propagandát csinálnak MINDENKI pénzéből.
Az én adómból elmondják a mindenkitévéjében hogy "büdös áruló sorosista libsi buzeráns komcsi" vagyok és "ellenség".
Pedig azt mondjátok Orbán az én minielnököm is! Tényleg?

Hát a kurva anyjukat azt.

Gery87 2025.02.17. 20:49:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Az van Birca hogy számodra, meg a fidesz/NER számára a demokrácia nem más mint eszköz a hatalomhoz, hogy az ellenvéleményt elnyomják és legyőzzék.
És csak az legyen amit ők akarnak.
Ezt te alig tagadod.

Ezt csinálták régen a fasiszták is!

Pont ezt csináljátok.
Képmutatás, kettős mérce...populizmus, nemzetből kirekesztés.
Nem vagytok jobbak.

Úgyhogy nekem ne gyere a "kisemberrel" mert azok felét ugyanúgy leszarod....

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.18. 08:01:57

@Gery87:

Valakinek kormányoznia kell. Ha a választott k. nem kormányozhat a maga elképzelése alapján, minek választás?

Gery87 2025.02.18. 23:59:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Kormányozhat te agyon képzett, elmondhhatja a narratíváját, a saját sajtójában meg a közmédiájában is, de utóbbiban az ellenzéki véleménynek is teret kell adni, ugyanis nem fidesz média, hanem elvileg KÖZmédia kellene legyen.
Ugyanis a nép fele továbbra sem az ő narratívájukat vallja....annak nem lehet tere?

Mi a faszt nem értesz ezen?

A kormányzatot arra hatalmaztuk fel hogy a lakosság felét arcul köpje, árulózza, libernyákozza, gúnyolja, cikizze, cinizmussal pofán röhögje, uszítson ellenük stb?
Nem.

Az egy dolog hogy felhatalmazást nyer többségi alapon, na de onnantól kezdve hogy egy kormány feláll a többség akarta mentén persze, de az egész társadalom kell képviselnie, azokat is akik nem rá szavaztak!!!
Az általuk hozott törvények mindenkire vonatkoznak, nemcsak a fideszesekre, az állami források, az állami média stb mindenkit érintenek, mindenkit szolgálniuk kell, arányosan persze...mindenkit tájékoztatniuk kell, mindenki felé kommunikálniuk kell.

Hol van pl 50%-nyi ellenzéki vélemény a közmédiában?

Sehol.
Ótvar mocskos propagandát csinálnak MINDENKI pénzéből.
Az én adómból elmondják a mindenkitévéjében hogy "büdös áruló sorosista libsi buzeráns komcsi" vagyok és "ellenség".
Pedig azt mondjátok Orbán az én minielnököm is! Tényleg?

Hát a kurva anyjukat azt.

Gery87 2025.02.19. 00:03:08

Nekem olyan ember erkölcsileg, morálisan nem a miniszterelnököm, nem képvisel engem sem magyarként sem polgárként, aki szerint" áruló" és "ellenség" vagyok.

Ott rohadjon meg ahol van az illiber despota kurva anyjába.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.19. 05:50:30

@Gery87:

Nyilván így van, hiszen te a nyugati polgári eszme lelkes híve vagy.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.19. 05:52:27

@Gery87:

Mint mondtam, nem tartom jónak az MTV működését.

Az ellenség ellen jobban lehet harcolni, ha vitázunk vele.

Szerinted én miért olvasok/nézek az esetek 90+ %-ában balos, liberó médiákat? Pont ezért.

Yorg 2025.02.19. 06:00:11

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Vitáznának az ellenséggel, csak nem fogadják el a meghívást, illetve mostanában már néha igen.

Yorg 2025.02.19. 06:06:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Te 2010-ben még Bartust lájkoltad, így nem tudod megítélni reálisan, hogy jól kezdték-e, vagy nem.

Yorg 2025.02.19. 08:28:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Tagadod, hogy 2010-ben keményen fidesz-ellenes voltál?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.19. 08:50:57

@Yorg:

Sose tagadok semmit. Minek tenném? Nem vagyok politikus, lehetek mindig őszinte.

Többször leírtam: én még 2014-ben se a Fideszre szavaztam. 2010-ben meg végképp nem.

Az, hogy "keményen" az azért nem igaz. A ballib kurzust akkor is rosszabbnak tekintettem a fideszesnél.

Kérdezhetsz régi NOL-blogosokat rólam, igazolni fogják.

Gery87 2025.02.19. 14:42:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Én a nyugati polgári felvilágosult eszme baloldali továbbfejlődésének lelkes híve vagyok.

Gery87 2025.02.19. 22:23:38

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ezt tudjuk.
Te feudális rendi társadalmat akarsz, ami nem lesz, nem következik Trumpékból és kevesebb híve van mint a radikális baloldalnak.

Te még nálam is jobban kisebbségben vagy:)

Gery87 2025.02.19. 22:24:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A "mögötte álló" hatalmasokhoz közelebb áll Trump, mint a kisemberhez.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása