magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Hülyegyerek-matiné

A Nomentum "Mozgalom" "1848"-as "hősei", mind a tízen zavarni akarták az MTVA működését.

Azt hitték, utánozni lehet a belgrádi szerbellenes hőbörgést, ahol drogos "diákok" törnek-zúznak.

A gond: Belgrádban ezt 5000 ember csinálta, nem 10. A rendbontásoknál mindent a mennyiség dönt el:

  • ha 10 ember megy ki, az apró kellemetlenség, a biztonsági őr intézkedik,
  • ha 100 ember megy ki, az közbiztonsági probléma, a rendőrség intézkedik,
  • ha 1000 ember megy ki, az politikai kérdés, már politikai a döntés.

A Nomentum elvétette a valóságot. Még Hatházi Mákos se tartott velük, pedig neki rögeszméje az MTVA épülete, de kiröhögtetni magát azért ő se akarja ilyen olcsón.

A kedvenc részem: egy homoszexuálisnak tűnő nomentumos sipít "ne érjenek hozzánk". Pedig lelke mélyén minden vágya, hogy a biztonsági őr bácsi megtapogassa őt.

37 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr8618816726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jónévez 2025.03.15. 12:40:57

Szóval:
Volt néhany taknyos (valamint szőrt növesztett taknyos is), kik akadályozni szerettek volna valakit a szabad mozgásában. Aztán legyőzték őket, megvalósult mégis a szabad mozgása a megakadályoni kívántnak.
Most pedig törölgetik a könnyüket: milyen szabadság az, ahol taknyok nem akadályozhatnak szabadon másokat.
Ríva fakadok már.

Bayer_Zsolt 2025.03.15. 13:02:15

Talán ez volt az utolsó momentumuk.

vergyula 2025.03.15. 13:28:08

Ki verte ki a mai Vitya-beszédre, de őszintén?

jónévez 2025.03.15. 13:32:38

@vergyula:
???
Bárki beszédére bárki ki szokta verni?
(Hülye balos kérdés volt ez tőled, ami jellemző is. Pont, mint a momentumosok)

vergyula 2025.03.15. 13:37:36

@jónévez: köszi, ezt egy igennek veszem

ez a nevem senki 2025.03.15. 14:34:02

@vergyula: én benne lettem volna
de lökéstem

jónévez 2025.03.15. 15:46:21

@vergyula: Ó, és ezt hogyan? Te csak kérdezted (tehát nem tudod). Én sem tudok még olyanrol sem, hogy bárki szokasa lenne. (Céloztam is ra, hogy értelmetlen a kérdés is)
Akkor hogy jött ki az igen?

jónévez 2025.03.15. 15:53:02

@vergyula:
Amúgy:
Érdekes lenne, ha néha a felvetett téma volna a vita tárgya -mégha sokszor egyet sem értünk a bloggazdával.
Bár... Orbánfóbia így is jött. De értelmetlenül.

alöksz róz 2025.03.15. 16:06:56

"Azt hitték, utánozni lehet a belgrádi szerbellenes hőbörgést, ahol drogos "diákok" törnek-zúznak.

A gond: Belgrádban ezt 5000 ember csinálta, nem 10." - ebből is látszik, hogy az oroszbarát ortodox szerbiában mennyivel több a drogos fiatal, mint a liberális budapesten.

jónévez 2025.03.15. 16:28:14

@alöksz róz:
:)
Ez valóban érdekes :D
No, én ott látom a "megoldást", hogy ott jóval több
-az elégedetlen
-egyben megfizethető
mindenre kapható zsoldos. Itthon meg kevesebb.
Független ez attól, mennyi narkós bolond van (szerintem -mivel nem messze vagyunk egymástól- nagyjából azonos az arány)

Nevem senki. 2025.03.15. 20:55:57

@alöksz róz: Elírtad. Liberális Belgrádot akartál írni.

Gery87 2025.03.15. 23:00:17

"Azt hitték, utánozni lehet a belgrádi szerbellenes hőbörgést, ahol drogos "diákok" törnek-zúznak."

Na látod bazmeg, ez, ezek azok a fasságok bazmeg amelyekkel teljesen lenullázod a függetlenségedet és kiírod magad az értelmes gondolkodó emberek sorából!

Billy Hill 2025.03.15. 23:38:07

@jónévez: Ő biztosan rárántott, mert már délután itt volt a felvetésével. :-) Ezek szerint fontos neki ezzel a hétvégén is real time foglalkozni. Mondjuk se hosszú hétvége, se jó idő nincsen, ami gyógyír lehetne a kórra, de azért na...

Billy Hill 2025.03.15. 23:48:01

A szerbeknél szerintem még "le vannak maradva egy brosúrával", azaz valahol az MZP-féle "majd alkotmányozunk 50%+1 szavazattal" elvnél tartanak.

Ellenzéki szerbek most ezt a mantrát nyomják, hogy kormányváltás kell, de nem választások által, mert azokat úgyis elcsalnák, tehát addig kell lázadni, amíg valami ügyvivő kormány el nem jön, amely úgymond ellenzéki.

Egyelőre eddig jutottak, de ha tovább gondoljuk, akkor baj van, mert ha valaha választások lesznek, akkor a hillbilly (pun intended) többség az országban megint nacionalista kormányt fog kiadni, szóval igazából nincsen kiút; legalább 20 évre szagértői kormány kellene, amit nem is kell demokratikusan felhatalmazni, mert hiszen a démosz hülye és Velenjéig romlott...

vergyula 2025.03.16. 10:28:43

@jónévez: "Érdekes lenne, ha néha a felvetett téma volna a vita tárgya"
Igazad van, bár azért általában az. (Egy ideig, aztán átmegy "ki a hülye?" parttalan vitába.)

Gery87 2025.03.16. 12:46:27

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nálad mindenki aki nem Fidesz, Vucic, Putyin vagy más autokrata seggfej, az Soros.

Nevem senki. 2025.03.16. 14:33:42

@alöksz róz: Tök mindegy. Akkor meg konzervatív Magyarországot akartál írni liberális Budapest helyett. Lényeg hogy ne országot hasonlíts városhoz, hanem országot országhoz, vagy várost városhoz. Mert ez így hogy Szerbia drogos lakoságát összeveted Budapestével, ez így katyvasz. Magyarországéval tessék összevetni.

erol 2025.03.16. 16:49:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Komolyan nem értem miért nem lehet egyszerűen azt mondani, hogy ezeknek az embereknek más a véleményük (bizonyos dolgokban) mint nekem. Miért kell ilyeneket kitalálni, hogy drogosok, magyarellenesek, patkányok vagy poloskák?

vergyula 2025.03.16. 17:02:09

@erol: Bayer Zsoltot is kérdezhetnéd.

jónévez 2025.03.16. 17:14:41

@erol:
Mert nem a "vélemeny"-ről van szó. Könnyű a vélemény szó mögé bújni, de itt masról van szó.
Abban viszont teljesen egyetértünk: az, hogy "drogos" az álláspont gazdája által megfizetett, avagy drogtalan, az oly mindegy. Megfizetett, az a lényeg.

jónévez 2025.03.16. 17:16:33

@jónévez:
(Itthon nem jött be a megfizetés. Pedig nem hiszem, hogy SOKKAL kisebb százalékban vannak drogosok, mint Szerbiában)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.16. 17:28:37

@erol:

Miért kellene a szerbelleneseket másképp nevezni?

Ez a szerb társadalom azon része, mely - amikor hatalmon volt - szerb politikusokat átadott a "nemzetközi" bíróságoknak, ami nyílt hazaárulás.

jónévez 2025.03.16. 17:36:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Mert nem a drogosság miatt szerbellenesek.
Sőt -nem is szerbellenesek. Siman megfizethetőek.

jónévez 2025.03.16. 17:39:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
"Nemzetközi" bírósagnak azt kell átadni, akivel itthon nem bírunk ;)
Igen, hazaárulás,

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.03.17. 09:10:48

Belgrád, ha a magyar analógiára építünk, egyértelműen liberális város, mint Butapest, csak természetesen tisztábbak az utcák.
Drog meg van ott elég, rakijának hívják, a legelmebomlasztóbb löttyök egyike. Lásd a délszláv háborúk kegyetlenkedéseit mondjuk 1876-tól.

Tapi2021 2025.03.17. 14:48:35

ŐK elállták az utat, és amiért eltolták őket, hogy a min.elnök bejusson az épületbe, az a diktatúra meg "Oroszország???

Hmmm...

Tele vagyunk hülyékkel. Ez a poloskázáson is látszik - mondjuk OV sem volt teljesen normális ezzel -, de ahogy ballib tömegek veszik ezt magukra... Miközben mondták is, hogy akinek nem inge...

OV később tisztázta is, hogy ki a családját, másokat lehallgató poloska (illetve kik).

De az is beszédes, ha ezt mások is magukra veszik. "Egy brancs maguk... "

Tapi2021 2025.03.17. 14:56:55

@Billy Hill: "Egyelőre eddig jutottak, de ha tovább gondoljuk, akkor baj van, mert ha valaha választások lesznek, akkor a hillbilly (pun intended) többség az országban megint nacionalista kormányt fog kiadni, szóval igazából nincsen kiút"

De van! A románok kitalálták! A demokrácia és a jogállamiság nagyobb dicsőségére, EU TAGKÉNT! (És az EU EGYETÉRTÉSÉVEL!!!)

Az esélyeseket, akiket a ballib-globalista-atlantista-besenyőpista erőkör nem akar, azt már a választástól is ELTILTJÁK!!!!
Így könnyen elkerülhető és biztosítható, hogy a "nem megfelelő" jelölt meg legyen választva!!!

2025 Európa!!!

Tapi2021 2025.03.17. 15:00:54

@vergyula: @erol: "Bayer Zsoltot is kérdezhetnéd. "

Igen, ahogy a nonstop agyhalottazó, bunkózó, tanulatlanozó, mucsaizó... ellenzékiek sokaságát is.

vergyula 2025.03.17. 15:26:46

@Tapi2021: Én pl. nem szoktam mucsaizni, ha más csinálja, az sem tetszik.

Tapi2021 2025.03.17. 16:57:53

@vergyula: Te egy kivételesen jószándékú ellenzéki vagy.

Gery87 2025.03.17. 17:13:19

@erol:

Mert akkor amit ők akarnak az csak egy vélemény lenne, egy érdek a sok közül.
Így viszont hogy "poloskák, patkányok, hazaárulók, soros, drogosok.." stb így
már nem kell, mert akkor van A "magyar érdek" és minden más meg nem az.

Ennyire egyszerű.

erol 2025.03.17. 20:24:15

@Gery87: Persze, tudom. A kérdés költői volt....
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása