magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

A forradalom elmarad

Eddig arról voltak hírek, hogy a külföldön élő magyarok már alig várják a választást, ezért hatalmas számban alakultak Tisza-szigetek, s eleve mindenki készül haza a "diktatúra" bukása után.

A számok nem igazolják ezt.

Eddig alig 25 ezer ember jelentkezett külképviseleti szavazásra. Amire mindenki jogosult, akinek van magyarországi címe, s joggal feltételezhető: a kitántorgottaknak csak kis része szüntette meg magyarországi lakcímét.

De a leveles szavazólista se nőtt meg, jelenleg 467 ezren vannak regisztrálva, ami alig több, mint a múltkor.

A következtetés: a kitántorgott, állítólag politikai menekültek 90 %-át az egész választás cseppet sem érdekli. Az egész forradalom csak egy belterjes klub hallucinációja.

99 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr6919055316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vasútihíd 2026.02.26. 06:27:24

persze mert nem politikai hanem gazdasági kitántorgók. a pénzt nézik kint nem a választásokat.
én viszont itthonról mindkettőt. és orbánra szavazok-fogadok. jól fog fialni. nekem is és az országnak is.
polymarket.com/event/next-prime-minister-of-hungary

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.02.26. 08:43:44

De nem is nagyon tudnak többen regisztrálni hiszen a reg több évre szól, és kb. ennyi vagy még ennyi sem a külföldön élő magyarok száma, plusz ezekben nyilván benne van a londonisztáni mosogató és a hargitai székely is.

ez a nevem senki 2026.02.26. 10:11:21

Orbán Viktor szerint Ukrajna nem létezik, és fenyegetést jelent minden szomszédjára

ezt nem e putin mondta

Boldeone2 2026.02.26. 10:17:20

Naná hogy forradalmi helyzet van! A Tisza pultjaihoz özönlöttek az emberek aláírásra A fidzse csak a Kubatov- listából dolgozott, szinte

A rendszerváltás nem elkerülhetető!

Abszurditás lehet: pl a Tisza megnyeri a listát 4%- al, de a csaló választási rendszer miatt a Fidesz alakít kormányt

Akkor viszont 4 pokoli év vár rájuk, akár komoly utcai történések is jöhetnek...

Orbánnak menni kell!

Boldeone2 2026.02.26. 10:20:22

A lényeg az lenne, hogy a világ-skandalum csaló, választási rendszert eltöröljük
Akkor felszabadul az ország az autoriter rendszerek kialakulásának esélyétől

Gery87 2026.02.26. 10:55:46

"De a leveles szavazólista se nőtt meg, jelenleg 467 ezren vannak regisztrálva, ami alig több, mint a múltkor."

Hát már ennyit is meg kell becsülni a propaganda központotokban:)

"A következtetés: a kitántorgott, állítólag politikai menekültek 90 %-át az egész választás cseppet sem érdekli. Az egész forradalom csak egy belterjes klub hallucinációja."

Ez úgy hangzik mintha szóró-szóra leírtad volna mi van kiadva mintának a NER propaganda sajtóosztályáról:D

Azt miből szűrted le ebből hogy "belterjes klub hallucinációja"?:D

Az számít hogy itt mennyien mennek el és kire szavaznak.
Eddig is ez számított.

Szóval ne reménykedj, hiába áltatjátok magatokat ilyen baromságokkal.

"Vége van", már a Karmelitában is be vannak szarva, tudják hogy kurva szarul állnak!

Boldeone2 2026.02.26. 10:58:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csaló rendszer, mert a 4% os Tisza listás győzelem, még mindig Fidesz - kormányt eredményez
A vk- k határai is csaló módra vannak kijelölve
A határontúliak +2 hely Orbánnak..
Győzteskompenzáció" megint sehol q világon nincs ..
Az megint 4-5 hely Orbánnak ha jól számolom...

Világbotrány!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.02.26. 10:59:21

@Gery87:

Az a ballib mese, hogy aki külföldön van, az mind szinte menekült a Zorbán diktatúrájából.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.02.26. 11:01:00

@Boldeone2:

Mert vannak egyéni körzetek is.

Hiába teljesítesz 70 %-ra egy adott körzetben, ebből nagy rész felesleges szavazat.

Az ideális, ha mindenhol van 51 %-od.

Gery87 2026.02.26. 11:06:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Már megbeszéltük hogy persze hogy anyagi oka van elsősorban.

Csak nem látom hogy ebből neked hogy jön ki egy újabb fidesz kétharmad.

Zagyvaságokat beszél, nem összeillő dolgokból következtetsz.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.02.26. 11:36:34

@Boldeone2: te felfogod, te állat, mi van ha "utcai történések" lesznek? Felfogod, vagy még annál is állat barmabb vagy?
(Elnézést minden állattól)
Egyébként lehet hogy lesz, hiszen a Tisza pontosan ezzel hergeli a csőcselékét. Reméljük a TEK meg a szakszolgálatok a helyükön lesznek. Ha meg lesznek "utcai történések" úgy lenne igazságos ha te is közelebbi ismeretségbe kerülnél minddel.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.02.26. 12:03:19

@vasútihíd:

nem pont a polymarketet tiltotta be a fideszed te idióta?

hazaáruló korcs

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.02.26. 12:04:36

@Deak Tamas:

56 -ba mi volt az utcán?
48-ban megsirattad volna Lamberget és Latorut, te fehérzászlós barom.

Majdannál viszont elzavarták az orosz bábkormányt janukovicsot. na neki volt arany wc-je te fogyi, nem zelenszkijnek.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.02.26. 12:05:44

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

leírtam már miért élünk kőkemény hazaáruló diktatúrában fogyi.
persze te gondolom pénzt is kapsz a fidesztől, mert magadtól ennyire szorgalmas hülye nem lehetsz.

kkbk.blog.hu/2025/06/06/i_am_not_alone_nem_vagyok_egyedul

kkbk.blog.hu/2024/05/06/a_mikepercsi_egyesulet

Serény Vélemény 2026.02.26. 12:16:29

@Deak Tamas: Sztem készítik a saját szektájukat a buktára. Annyira nem lehet valaki fanatikus, hogy polgárháborút akarjon egy - egyébként teljesen alkotmányos , törvényes és szabályos - választás elvesztése után.

ez a nevem senki 2026.02.26. 12:21:07

Annyira nem lehet valaki fanatikus,
xd

ez a nevem senki 2026.02.26. 13:09:14

„Több tiszteletet Magyarországnak!” – Orbán Viktor kemény levele Volodimir Zelenszkijhez

„Változtasson magyarellenes politikáján!” – írta a miniszterelnök.
Orbán Viktor szerint Ukrajna nem létezik, és fenyegetést jelent minden szomszédjára

A miniszterelnök eközben már a saját méréseikben sem bízik.

teljes összeomolás

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.02.26. 14:20:19

@Serény Vélemény: ajánlom figyelembe a 2014. február 19-25 között Kijevben történteket.

Ámde Táska. 2026.02.26. 14:22:47

@tesz-vesz: s amúgy ki a kurva anyádnak képzeled magad?

Ámde Táska. 2026.02.26. 14:24:37

@tesz-vesz: a Latoru az valami román fasz, mint te?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.02.26. 16:13:27

@Serény Vélemény:

teljesen alkotmányos? te idióta hazug korcs.
feszítővassal se lehet leválasztani orbánt putyin f*száról.

orosz nyomásra még a kibervédelmet is megszüntették itthon a teljesen alkotmányos hazaárulóid. te hullarabló patkány.

kkbk.blog.hu/2025/06/06/i_am_not_alone_nem_vagyok_egyedul

kkbk.blog.hu/2022/07/05/az_orbani_orosz_babkormany

mind pszichopaták vagytok?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.02.26. 16:15:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

hol fogyi?

a fejedben? dehát te bolond vagy. hitvány korrupt hazaáruló

pszichopata is vagy. a múltkori beszélgetésünk megerősített benne, amikor gyurcsány hazugságait elítéled, orbán hazugságiat meg szükségesnek tartod.

mivel nem gondolkoztál el azon amikor kérdezte, hogy akkor "miből gondolod, hogy abban nem hazudnak neked, amiért különösen jónak találod a fideszt?" kérdésemre, ezért innen gondolom hogy fizetnek a pártközpont környékéről

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.02.26. 16:17:44

@tesz-vesz:

Gyurcsány hazugságai is fontosak, a saját céljaik érdekében, csak én ezeket az érdekeket nem osztom.

Gyurcsány européer polgári demokráciát akart. Én meg nem.

Boldeone2 2026.02.26. 16:17:51

@Deak Tamas: Húú, jól megöregedtél tegnap óta! Úgy nézel ki, mint Apponyi Albert György Gyula

A "szakszolgálatokban" ne nagyon bízz! Kijevben is voltak kemény fiúk, mégis elrendezték őket....

vasútihíd 2026.02.26. 16:18:07

@tesz-vesz: jogilag igazuk van hiszen ez tiltott szerencsejáték szervezésének számít nálunk. de könnyen megkerülhető a letiltás és nagyot lehet majd kaszálni orbannal.

Boldeone2 2026.02.26. 16:22:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Gyurcsány européer polgári demokráciát akart. Én meg nem."

- Te mit szeretnél, Birca? Tekintélyelvű rezsimet, kvázi állampárti rezsimet?
Most az van.
Nem jobb kenne ha időnként forogna a hatalom?
Miért gondolod ha hogy az egyeduralom jobb az embereknek?

Minden politikai hatalom elkorcsul egy idő után!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.02.26. 16:26:14

@Ámde Táska.:

nem én szopom simione f*szát te korcs. te és a gazdád nyomtatja a szórólapokat neki, miután a magyar sírokat gyalázta Úzvölgyében te elmbebeteg féreg

Boldeone2 2026.02.26. 16:27:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A görögök nagyon jól tudták mit és miért kell csinálni
Ismerték az ember alaptermészetét és hibáit; abból kindulva létrehozták a valódi demokráciát, ami sok szempontból fejlettebb mint a mai tömegdemokrácia

Orbán Viktor = türannosz
A magyar állam = türannisz- zsarnokság

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.02.26. 16:27:53

@Boldeone2:

Jelenleg nem forog a hatalom nyugaton. Mindig a nagytőke irányít.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.02.26. 16:28:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

ez volt a kérdés fogyi:

miből gondolod, hogy abban nem hazudnak neked, amiért különösen jónak találod a fideszt?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.02.26. 16:32:39

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

mindig, ja, ezért egyforma minden ország és egyformán fejlett Finnország és Azerbajdzsán, egyforma az emberek kedélyállapota is, boldogsága , tudása is, meg a jogaik is egyformák. ja.

azért is utájla Európát a jenki nagytőke, a pszichopata thiel, zukkeberg meg a többi, mert egyformán állnak hozzájuk a jenki plutokrata hibrid rezsimben (trump alatt lehet már nem hibrid rezsim) meg Európában is. hazudj még fogyi

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.02.26. 16:35:18

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

ja jó, akkor az energiafüggésünk növelése a drága orosz olajjal, akkor nálad a szuverenitás csökkenése is, ugye? mert hazudnak arról, hogy ők szuverenisták (és hazudnak hogy olcsó, de te szereted hogy ezt hazudják, mert legalább nem gyurcsány hazudik)

mennyivel jobb a népirtó putyin csicskájánal lenni ,mint a civilizált naív életképtelen EU szövetségében.

meg is látszik a fideszen, Debrecen fideszes fellegvár, oda is raktak nekik 8 aksigyárat. orosz csernobilos tempó

Gery1987 2026.02.26. 16:53:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Kereszteny persze:)
A fszb vezette aztoriter maffiaallam az kurva kereszteny.
Ezt te sem hiszed.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.02.26. 17:11:44

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

szövetséges mert a kérésükre, még a magyar kibervédelmet is megszüntetjük. csöpike ez btk 258-as hazaárulás.

szövetséges, mert a magyar érdekek kárára vétózünk orosz oligarchák miatt? közvetve emiatt se kapunk uniós pénzt. szövetséges, mert 9 milliárddal drágább orosz metrókocsit veszünk, az olcsóbb észt ajánlatnál?

magyar pénzből vetette meg orbán a népszabadságot vagy orosz pénzből?

az orosz bábkormány miért szövetséges fogyi? szálasi és quesling is szövetségese volt a németeknek?

tudsz olvasni fogyi?

kkbk.blog.hu/2022/07/05/az_orbani_orosz_babkormany

amikor még nem volt "szövetségeünk" a ruszki 2009 előtt, akkor orbán elítélhette az orosz agressziót, ugye fogyi? akkor még akarhatta ukrajnát a NATO-ba és EU-ba?

alöksz róz 2026.02.26. 19:14:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Gyurcsány européer polgári demokráciát akart." - szerintem meg gyurcsány egy nárcisztikus bohóc volt, akinek ez a része tökmindegy volt, csak ő szerepelhessen az élén :-)

alöksz róz 2026.02.26. 19:17:43

@Boldeone2: de a görögök azt is mondták, és teljesen igazuk volt, hogy nem a rendszeren, hanem az emberen múlik.

bár 250 évig úgy tűnt, hogy az usa rácáfol erre.

élveteg 2026.02.26. 21:22:41

@Deak Tamas:

Nem llesznek itt semmiféle utca történések azok csak a Bolden borult agyában léteznek ezeket az utcai történéseket el kellen kezdeni ám valakinek Ok valaki elkezdi Csak akkor ha olyan szintű zavargások lennének mint amire a Bolden vágyik az komoly következményekkel járna ám Akadozna közlekedés megszakadnának az ellátási láncok és ez azonnali továbbgyürüző hatással járna Csak egy példa Két éve volt hogy sztrájk volt az Audi-ba Az első héten leállt a Pozsonyi WV gyár a másodikon inglostadt meg az egész mert minden motor innen Győrből ment Namost egy komoly zavargás ne adj Isten polgárháborús helyzet pont ilyet generálna vagy azt hiszi valaki hogy barikádok emelkednek , hetekre hónapkra vagy mint a Bolden delirálja évekre elhúzódó zavargások vannak az audi gyár az meg vígan muzsikál köpi ki a motorokat mint addig A fenét egy ilyen helyzetbe leáll az is és vele leáll a német Audi is ahogy a sztrájk idején Namost ha valaki itt ilyen helyzetett próbálna előidézni ,kirobbantani, az élére állni, annak a tőke egy perc alatt tekerné ki a nyakát

alöksz róz 2026.02.26. 21:35:24

és amit eddig még nem láthatott a nagyérdemű: élveteg két vesszőt is rakott a szövegbe.

alöksz róz 2026.02.26. 21:36:47

@alöksz róz: nem is kettőt, hármat!

közeledik a világvége...

élveteg 2026.02.26. 21:38:44

@alöksz róz: Na mit szól ? A fejlődés tagadhatatlan :)))))

Ámde Táska. 2026.02.27. 00:45:26

@tesz-vesz: vedd már le Latinovits képét te fasz. Nincs benned semmi szégyenérzet, geci ?

Ámde Táska. 2026.02.27. 00:48:35

@Boldeone2: megöregedtem, te tót geci? Ez Trefort Ágoston képe akit a hazaáruló geci keresztapád a galántai iskolában annyira próbált kiirtani.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.02.27. 07:43:52

@tesz-vesz:

Annyira hülye nem vagy, te is tudod, hogy a NATO egy kényszerszövetség, nem érdekünk valójában bent lenni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.02.27. 07:45:24

@Gery1987:

Egyrészt az állam kiáll keresztény értékek mellett, s ez akkor is így lenne, ha a vezető maga nem lenne keresztény.

Másrészt meg Putyin ténylegesen megtért keresztény.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.02.27. 08:56:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

és miért nincs érdekük NÉPSZAVAZÁSSAL NATO -tagnak lenni te korcs?
te is falafel vagy amúgy? lehet csak trollkodsz, én nem hiszem hogy ennyire szellemi fogyatékos lehet valaki.

kereszténységhez mi közöd neked vagy a ruszkiknak amúgy? pszichopataként pláne. hazudni keresztény? mit mondd erről a keresztény katekizmus? a keresztény hamartiológia? a keresztény tízparacsolat?
milyen keresztény akarja kiirtani a nála okosabbat CSALÁDOSTUL?

milyen szövetség, hogy orbán megüzeni a nato-nak meg az EU-nak hogy nem tud kitérni a kínai találkozó elől putyinnal? egyenrangú fél ez te fogyatékos? vagy inkább orbán a csicskája a népirtónak.
milyen keresztény szereti a bucsai népirtásokat te korcs?!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.02.27. 08:58:52

@tesz-vesz:

Bucsai népirtás? Az a kamudomor része?

Kényszer volt a NATO-népszavazás.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.02.27. 09:09:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

a népszavazás kényszer? te bolond hazug pszichopata korcs.

Bucsa és a holokauszt megtörtént. a Hideg napok is. Srebrenica is, amit a hullagyalázó, hullarabló gazdád tagad

www.youtube.com/watch?v=SBO5xUcx7lw

biztos véletlenül van ennyi videófelvétel róla

vergyula 2026.02.27. 09:36:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Kényszer volt a NATO-népszavazás."
És az eredménye? A szavazók többségét kényszerítették, hogy igennel szavazzon?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.02.27. 09:51:33

@élveteg: hát, legyen igazad.
Tegnap este kénytelen voltam hosszabb időt egy légtérben tölteni nagyobb butapesti antifidesz csürhével. Gyakorlatilag az itteni összes típus jelen volt, a Gyula-féle hétszámjegyű fizetéstől jódolgában zebrázó indolenstől kezdve az alökszös kemény prolin át a polgári szolgálatos harcoló félkegyelmű boldilin át zárva a gery féle jámborandrásos szikrás baromarcú kommunistáig.
Ahogy azok ott kívánták a vért, a szó szoros értelmében, nyílt helyen, hangosan, ahhoz képest az elmebeteg teszvesz szolid hangulatú normális szövegeket nyom ide.

Ámde Táska. 2026.02.27. 09:55:11

@tesz-vesz: nem, én az ajtóale vagyok, s amúgy ki a kurva anyádnak képzeled magad?

Serény Vélemény 2026.02.27. 09:56:04

@Deak Tamas: Az összes kollégám ilyen. (talán egy-kettő nem.) magas hangon szidják a fideszt, miközben a magyar átlaghoz képest jól vannak fizetve, viszont ha jön a tisza-adó, akkor akkorát fognak szívni, mint egy ház. És ha jön az 1000 ft-os benzin, akkor ugyancsak. És ha jön a 100ezer forintos gázszámla havonta, akkor ugyancsak.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.02.27. 10:04:44

@Serény Vélemény: itt nem is ez az alapgond, szidják sokan, itt vért akarnak. Az ugatták meg vitázák például - mondom, nyilvános helyen - hogy a napokbeli plakátrongáló mért nem ment neki a késsel a videózónak.
És ez csak az egyik téma volt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.02.27. 10:12:07

@Deak Tamas:

Még itt, a bulgáriai kis magyar közösségben is vannak fura alakok.

Az egyik azt kiabálja, csak azért nem költözik haza, mert ott a Zorbán diktatúrája van. Nem vicc. Pedig idős ember, nem kamasz, nálam is idősebb pár évvel.

Meg van egy mihazánkos srác. Bár ellenzi a Zorbánt, ő még teljesen normális. Olyanokat mond, hogy jó az alapiránya a Zorbánnak, de nem elég hazafias. Szóval ő a másik oldalról kritizálva ellenzéki.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.02.27. 10:18:08

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: és az utóbbinak tökéletesen igaza is van, a kultúra és a külügy állapotát látva.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.02.27. 10:21:13

@Deak Tamas:

Igen, szóval ő nem is idegesítő.

Színmagyar ember, de ide keveredett munkaügyileg 20 éve, s valahogy itt rekedt. Azt hiszem, van már bg állampolgársága is.

ez a nevem senki 2026.02.27. 10:25:27

tiszapéter vezessen tik teket a russzki frontba

Gery87 2026.02.27. 11:23:22

@Ámde Táska.:

:D

Minden mondatot olyan mint amikor valaki azt mondja hogy "ne káromkodj, BAZMEG"!

Te ostoba véglény.

Gery87 2026.02.27. 11:25:44

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Egyrészt az állam kiáll keresztény értékek mellett, "

Mint pl mérgezés, karaktergyilkosság, ablakon való kihajítás, gyerekrablás?

"Másrészt meg Putyin ténylegesen megtért keresztény."

Az persze, hogyne, a KGB-s az bizonyára mára megtért igen:D

Húú te bazmeg, hogy nem szakad rátok a plafon!

Gery87 2026.02.27. 11:27:43

@Serény Vélemény:

Ez mind propaganda visszaböfögés és kétbites jobbágy gondolkodás.

"Ha nekem jó, akkor minden jó"

"Ha nekem jó, akkor leszarom hogy mással mi van.....a kéz ami enni ad, nekünk hűséges szolgáknak, azt megkő becsűni"

Pfffff.....

vergyula 2026.02.27. 11:32:14

@Gery87: "Mint pl mérgezés, karaktergyilkosság, ablakon való kihajítás, gyerekrablás?"
Bizony a "normalitást" nem adják olcsón. :)

GyMasa 2026.02.27. 11:43:34

@élveteg:
Sajnos, az egész mögött álló MI-6 nem fog gondolkodni, hogy meghaljon-e pár magyar emiatt a dolog miatt.
Nézd csak meg a Majdan forradalmat Kijevben. Olyanra kell számítani itthon is.
Biztos vagyok benne, hogy MP meg hadházy ki tud vinni az utcára párezer embert.
Onnan meg már pont elég a "rendőröknek" belelőni a tömegbe...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.02.27. 11:49:17

@GyMasa:

Szeritned hazudnak néha a fideszesek?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.02.27. 12:04:26

@Ámde Táska.:

annak, aki okosabb nálad, és becsületesebb. nem túl okos dolog fiktív profilokban beszélgetni magaddal

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.02.27. 12:08:16

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

te tudod mire szavazol, amikor putyint élteted te idióta? ihatsz te is a patakból, mint az állatok Donyecknél. és közben elítélheted "győztesen" a buzikat, és "keresztényként" kiirthatod a másik családját is te véglény idióta

megnézted azt a videót amiben a pszichopata orbán elmondja hogy kell riogatni a háborúval?

végére is kiderül, hogy te is pszichopata vagy, és azért kéne a fideszre szavaznunk, mert jól megfizetnek téged is, vagy elmebeteg szellemi fogyatékos vagy

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.02.27. 12:09:21

* Donyecknél ez történik a megszállt területeken. végre a Oroszországhoz tartoznak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.02.27. 13:30:10

@tesz-vesz:

Tudom mire szavazok.

A Fidesz a kisebbik rossz, ennyi az egész.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.02.27. 13:30:43

@tesz-vesz:

"elmondja hogy kell riogatni a háborúval?"

Demokrácia van. ENnek része a kampány.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.02.27. 13:32:37

@tesz-vesz:

"ihatsz te is a patakból, mint az állatok Donyecknél"

Lesz az nyugatabbra is. A keresztények a Duna forrásából is fognak inni.

Ámde Táska. 2026.02.27. 13:40:53

@tesz-vesz: okosabb, becsületesebb??? :D :D :D
Aztán mondd már, hol beszélgetek én magammal fiktív profilokkal, elmebeteg?
S amúgy ki a kurva anyádnak képzeled magad?

vergyula 2026.02.27. 13:43:32

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A keresztények a Duna forrásából is fognak inni."
Akkor jogos a háborúval riogatás.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.02.27. 14:28:36

@tesz-vesz: s amúgy ki a k anyádnak képzeled magad?

ez a nevem senki 2026.02.27. 15:19:12

BircaHang
1005 követő

janu árban még 1027 vót

fogyol mint ner szavazók

alöksz róz 2026.02.27. 18:00:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "a Duna forrásából is fognak inni." - azt most is megtehetik.
bár én nem innék belőle, lehet nem alkalmas emberi fogyasztásra.

alöksz róz 2026.02.27. 18:44:14

demeter szilárd már ott tart, hogy gondolkodással kísérletezik

Ámde Táska. 2026.02.27. 19:07:41

@tesz-vesz: s amúgy ki a kurva anyádnak képzeled magad?

alöksz róz 2026.02.27. 19:53:03

@alöksz róz: "demeter szilárd már ott tart, hogy gondolkodással kísérletezik" - de végül bevallja, hogy egyedül nem sikerült neki :D

Gery1987 2026.02.27. 19:54:04

@alöksz róz:

"-gondolkodtam.
-????.....miota csinalsz te ilyet?
-ugy mult szerda ota"

GyMasa 2026.02.28. 12:30:47

@Serény Vélemény:
...és, mindez IS a fidesz hibája lesz!

valis47 2026.02.28. 14:25:03

@GyMasa: Nyilván, ez nem kétséges.
"Ü-res-en-ad-ták-át-azál-lam-kasz-szát!!!"

GyMasa 2026.03.01. 12:35:38

@valis47:
Jaja, az biztosan az lesz a kifogás...

ez a nevem senki 2026.03.01. 12:52:22

Emelkedő pályára került a magyar államadósság, és ez már a kormány korábbi terveivel is szembemegy – ismerte el Nagy Márton egy interjúban. A nemzetgazdasági miniszter szerint a 2024 végi 73,5 százalékos GDP-arányos adósságszint 2025-ben 74,6 százalék körül alakulhat, miközben az eredményszemléletű költségvetési hiány elérheti a 4,9 százalékot. Bár korábban 2025–2026-ra stagnáló adósságpályát kommunikált a kormány, Nagy Márton most már elismerte: ez nem tartható

mindég csaka ki fogások

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.03.02. 12:02:06

@Serény Vélemény:

az ember alapból nem egy pszichopata korcs, te primtiív véglény, attól még hogy magas a fizetésünk még nem akarunk pedofilhálózatot a kormányba, és hazaáruló orosz bábkormányt se akarunk aki olyan hitvány, hogy mérgezi is a lakosokat a samsung kedvéért. tipikus banánköztársaságo te szellemi fogyatékos pszichopata patkány.

tudatosan mérgezni népirtás.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.03.02. 12:22:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

nem lesz, hanem már MOST van donyeckben, te debil propagandista

Gery1987 2026.03.02. 12:50:51

@tesz-vesz:

Hat igen, azert nagyon tragikus hogy sokan most tudtam meg hogy nagy esellyel eveken belul rakos lesz:(

Es ezt sem a kormany deritette ki hanem a "poloskak"..

Szegyen bazmeg.

Mar ezert letoltendot kene kapni vagy egy tucat embernek!
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása