magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

A meghalós valóságsó

Logikus az új divat: élőben közvetítve meghalni.

Az élő pornó már unalmas. Valami extrémebb kell. Pl. gyerekpornó, de arra születni kell: egyszerűen nem érdekes az emberek nagy többségének, mert képtelenek szexuális élményt látni egy gyerekben. Vagy állatkínzás, annak szélesebb vevőköre van, a szenvedés és a halál mindenkiből valamiféle borzongást vált ki: nemrég tartóztattak le Kambodzsában egy bandát, mely majmokat kínzott és lassan ölt onlájn, fizetős amerikai nézőknek.

A dolog nem új, létezik legális alakban: az állatsegélyezők egy része pont ezt csinálja - kutyákat, macskákat abuzál, majd látványosan "megmenti" őket, pénzt gyűjtve az "állatmentő" tevékenységre. Írtam már erről.

Karsai csapata hasonlót talált ki: ő onlájn szeretne meghalni. Sajátos exhibicionizmus.

Karsai nagyon mélyre zuhant. Pedig eredetileg ő a ballib megmondóemberek egyik pozitívabb figurája volt. Többek között ő volt az, aki a 2022-es országgyűlési választások előtt ki merte mondani nyilvánosan, hogy a feles alkotmányozás ötlete baromság, s az Orbánék által elfogadott Alaptörvány legitím alkotmány, melyet persze ő is ellenez, de nem lehet elleni jogi alapon érvelni érvénytelenségre hivatkozva.

Szóval egy értelmes ember volt eredetileg. Nem értek hozzá, lehet, hogy a betegségének a mellékhatása az elhülyülés?

385 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr2718383379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gery87 2024.04.30. 19:07:25

@Tapi2021:

"Az meg rendelkezik az állampolgárok felett"

Hááát mondjuk legalább elvben ez azért a felvilágosodás óta nem így van szerencsére:)
Inkább - elvileg -mi rendelkezünk az állam felett....
Császárok meg errefelé nem nagyon vannak.

"A keresztények nem tagadják meg a hazájuk katonai szolgálatát."

Attól függ mire szól az a szolgálat.
Honvédelem? oké,
De a tőkés Döbrögi gecik szarságaiban nem vennék részt, azt oldjátok meg ti akkor.

Gery87 2024.04.30. 19:09:38

@Tapi2021:

Hát ez csodálatos, de szerencsére ami a Bibliában van már nem kötelező..

alöksz róz 2024.04.30. 20:14:25

@Tapi2021: "És ez baromira fontos közügy!" - ha annyira fontos, akkor operáltasd át magad

alöksz róz 2024.04.30. 20:18:19

@Gery87: "Attól függ mire szól az a szolgálat.
Honvédelem? oké" - szerintem meg nem oké.
nehogy már kényszeríteni lehessen bárkit, hogy önszántán kívül megdögöljön.
senki nem rendelkezhet egy másik ember élete felett.
(pláne nem a kibicek, akiket úgyse hívnak be harcolni)

de szóljon bátran, aki szerint rendben van, hogy az ukránok erőszakkal fogdossák össze az embereket és hajtják ki őket a frontra

ZorróAszter 2024.05.01. 00:25:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Ezen az alapon nem lehetne kormányozni szinte sehol a világon."

Mi köze mindennek a kormányzáshoz? Én csak az alkotmányozásról beszéltem.

Sőt azt is megmondtam, hogy lehetett volna orvosolni a súlyos hiányosságokat.

De fontosabb volt nekik annak megmutatása, hogy már ők az urak és bármit megtehetnek.

ZorróAszter 2024.05.01. 00:31:20

@Tapi2021:

"Nem a pápa indít háborúkat! Hanem a világi hatalmak, a politikusok."

Nem mondtam, hogy a pápa indította.

Csak hogy például a kommunizmus ellen határozottabban lépett fel, mint az ellen, hogy egy olasz és egy magyar katolikus öli egymást.

Illetve hogy álságos abortusz ellenesnek lenni ugyanakkor természetesnek tekinteni mindezt és ez ellen nem fellépni. Sőt ezt meg mentegetni.

ZorróAszter 2024.05.01. 00:33:19

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Az áldás célja: a katona harcoljon keresztény módra."

Hogy lehet keresztény módra bajonettel kibelezni egy másik keresztényt?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.01. 06:02:57

@ZorróAszter:

Az alkotmány egy tv., nem valamilyen felhőkben levegő szent valami.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.01. 06:03:43

@ZorróAszter:

"fontosabb volt nekik annak megmutatása, hogy már ők az urak és bármit megtehetnek"

Ez minden hatalom lényege. Különben minek pl. választást nyerni?

Gery87 2024.05.01. 11:25:28

@alöksz róz:

Nincs rendben az erőszakos toborzás.
De egy honvédő háború, a "szülőföld" védelme legalább erkölcsileg védhető, egy agresszív rabló imperialista háború nem.

Gery87 2024.05.01. 11:26:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ami meg arról szól hogyan éljetek ezen túl együtt, közösségben helyesen...

ZorróAszter 2024.05.01. 11:54:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Ellenség megsemmisítése, erről szól minden háború."

Ilyenekre szoktam mondani, hogy a maguk egyistene a Propaganda.

Jézus és Jézus tanításai már nem férnek el mellette.

Ilyenkor ordít mindez.

ZorróAszter 2024.05.01. 11:59:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Az alkotmány egy tv., nem valamilyen felhőkben levegő szent valami."

Csúsztatás.

Az alkotmány nem CSAK EGY TÖRVÉNY, hanem az alaptörvény.

Ezért más a salátatörvényekkel manipulálás és a puccsszerű alkotmányozás a kétharmad árnyékában, ami valójában legfeljebb csak egyharmad.

ZorróAszter 2024.05.01. 12:02:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Ez minden hatalom lényege. Különben minek pl. választást nyerni?"

Az ilyenekből látszik ki a vérbeli Orbánista.

Mások olyan baromságokkal jönnek mint "nép" meg "demokrácia" és hasonlók.

Nem véletlen, hogy Orbán úgy irtózik ezektől a fogalaktól, mint Ördög a tömjénfüsttől és a szenteltvíztől.

:o)

alöksz róz 2024.05.01. 12:40:54

@Gery87: "Nincs rendben az erőszakos toborzás.
De egy honvédő háború, a "szülőföld" védelme legalább erkölcsileg védhető" - ha nincs rendben az erőszakos toborzás, akkor nem értem hogy védhető a honvédő háborúban részvételre kötelezés

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.01. 13:08:56

@alöksz róz:

Nyilván minden hatalom megvédi magát.

Itt se ez a kérdés.

A cél nem a sorozás beszüntetése, hanem ajelenlegi hatalom megdöntése.

Gery87 2024.05.01. 13:11:22

@alöksz róz:

Nem a kötelezés, hanem az erkölcsi álláspont!

alöksz róz 2024.05.01. 13:14:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: de, most itt az a kérdés, mert nem célokat tűzünk ki, hanem azt véleményezzük h erkölcsileg rendben van-e

alöksz róz 2024.05.01. 13:16:26

@Gery87: erkölcsi álláspont a harcolásra kötelezésről

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.01. 13:34:57

@alöksz róz:

Nem erkölcsi kérdés.

Az állam egy erőszakszerv: Adóztat, büntet, soroz, stb.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.01. 13:36:05

@ZorróAszter:

Minek egyáltalán választásokat tartani, ha a nyertes aztán nem változtathat?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.01. 13:36:50

@ZorróAszter:

Az egyes számú tv. Attól még a hatalom hozza meg, módosítja.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.01. 13:37:34

@ZorróAszter:

De, megférnek. A katonáskodás nem ellenkezik a kereszténységgel.

ZorróAszter 2024.05.01. 14:19:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Minek egyáltalán választásokat tartani, ha a nyertes aztán nem változtathat?"

Csúsztatás: Nem mondtam hogy nem változtathat.

"Az egyes számú tv. Attól még a hatalom hozza meg, módosítja."

Az általános jogelvek szerint az alkotmányhoz nem elég a többség és az erő. Az elérhető legnagyobb konszenzusra kell törekedni. Ha másként nem megy, mert például erős ellenzék szabotál, akkor lehet megoldás a népszavazás.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.01. 14:21:14

@ZorróAszter:

"az alkotmányhoz nem elég a többség"

Így igaz. 2/3 kell hozzá.

ZorróAszter 2024.05.01. 14:22:01

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"De, megférnek. A katonáskodás nem ellenkezik a kereszténységgel."

Ilyenkor vagyok zavarban, mert ezek azok a válaszok, amikből egyértelműen az látszik, hogy maguk csupán álkeresztények.

Még csak nem is hobbikeresztények.

És a valódi istenük a Propaganda.

alöksz róz 2024.05.01. 14:38:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: akkor annak a kereszténységnek nem sok köze van a jézus tanításaihoz

alöksz róz 2024.05.01. 14:40:09

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: és akkor mi van? vmelyik rendben van erkölcsileg, vmelyik nincs rendben

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.01. 14:41:57

@alöksz róz:

Nincs tökéletes állam.

Mindig kompromisszum van.

Nyilván van jobb és rosszabb állam is, de igazán jó nincs.

alöksz róz 2024.05.01. 14:42:18

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: dehogy.
sírva fakadna ha látná, miket hirdettek a nevében.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.01. 14:43:49

@alöksz róz:

Inkább tapsolna, hogy meg lett tartva tanítása, s nagyon kevés lett torzítva.

alöksz róz 2024.05.01. 14:49:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: csak úgy az egész alap mondanivalója...

pl az lehet h a kereszténység nem hirdet pacifizmust, de jézus azt hirdetett

alöksz róz 2024.05.01. 14:51:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ti beteg bigott emberek meg elkezdtetek gyilkolászni a nevében

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.01. 15:49:57

@alöksz róz:

Nem.

Az erőszakellenesség. Amit sokan valamilyen öngyilkosságnak hisznek. Pedig nem az.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.01. 15:51:32

@alöksz róz:

S ezzel mi a gond?

Voltak államok, ezek harcoltak. Ott plusz motívum volt a muszlim hódítás visszaverése.

alöksz róz 2024.05.01. 16:01:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ez a gond: ti beteg bigott emberek meg elkezdtetek gyilkolászni a nevében

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.01. 16:22:39

@alöksz róz:

Tehát nem volt gyilkolás, majd jöttek akeresztények, s kezdődött agyilkolás?

alöksz róz 2024.05.01. 16:31:45

és próbálod relativizálni a bűneiteket

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.01. 16:32:43

@alöksz róz:

Nem próbálom.

Keresztény alaptanítás, hogy az emberek bűnösök.

alöksz róz 2024.05.01. 16:53:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: megnéztem a taktikát

szóval csak kétszer írtam le amire rákérdeztél...

ZorróAszter 2024.05.01. 22:14:01

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A kereszténység nem hirdet pacifizmust."

Nincs Jézusnak olyan szava amit ne lehetne kiforgatni.

Nincs Jézusnak olyan szava amit ne forgattak volna ki.

alöksz róz 2024.05.01. 22:38:44

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Keresztény alaptanítás, hogy az emberek bűnösök." - csak épp nem abban bűnösök az alaptanítás szerint, hogy a pacifista jézus nevében nekiállnak gyilkolászni...

Gery87 2024.05.02. 01:55:03

@alöksz róz:

Úgy gondolom védhető álláspont a harcra a szülőföldünk és szeretteink védelme.

Gery87 2024.05.02. 01:56:30

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem az a kritika hogy változtathat e, hanem hogy mekkora felhatalmazással, hogyan és mire fel?.

Gery87 2024.05.02. 01:57:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem mindegy hogy az a kétharmad a lakosság kétharmada, a szavazók kétharmada vagy a mandátum kétharmada...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.02. 08:19:21

@Gery87:

A képviselők kétharmada.

Ezt a vitát számtalanszor lefolytattam ballibekkel. Számokkal bizonyítottam, egyetlen nyugati kormány se törvényes, ha a ballib logikát alkalmazzuk, hiszen szinte sose fordul elő, hogy a kormány mögött áll az állampolgárok legalább fele.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.02. 08:20:02

@Gery87:

Kétharmados felhatalmazással. Ezt írta, most is ezt írja az alkotmány.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.02. 08:23:49

@Gery87:

Nem az.

A kereszténységnek - szemben pl. az iszlámmal vay a judaizmussal - NINCS politikai programja.

Nincs jó állam, csak kevésbé rossz van.

Persze jó, ha egy állam a keresztény értékeket hirdeti, jó, ha a vezető keresztény, de ettől még az a rendszer se lesz keresztény, legfeljebb könnyebben él benne egy keresztény.

Nyilván pl. Oroszország jobb a nyugatnál, de ettől még Oroszo. se keresztény állam és ott is számtalan baj van.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.02. 08:33:20

@alöksz róz:

Ilyen nagyon ritkán esik meg.

A jellemző: államok háborúznak.

A vallásháború ritka, kivételes dolog.

Gery87 2024.05.02. 11:07:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Az hogy máshol sincs ilyen, nem változtatja meg a véleményem erről.
De én itt élek ezért arról beszélek ami itt van.

ZorróAszter 2024.05.02. 11:53:49

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Ezért kell az egészet egyben nézni, nem szavakat kiragadni."

És ki dönti el, hogy mi a kiragadás és mi a helyes értelmezés?

A Szent Inkvizíció?

És milyen messziről kell nézni Jézus tanításait, hogy helyesnek látszódjon az, hogy egy római katolikus olasz és egy római katolikus magyar fiatalember belezi egymást bajonettel egy lövészárokban?

ZorróAszter 2024.05.02. 11:56:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Persze jó, ha egy állam a keresztény értékeket hirdeti, jó, ha a vezető keresztény, de ettől még az a rendszer se lesz keresztény, legfeljebb könnyebben él benne egy keresztény."

A keresztények borzalmasabb bűnöket követtek el mint Dzsingisz kán vagy Tamerlán együttesen. Számszerűsítve is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.02. 12:07:36

@ZorróAszter:

"milyen messziről kell nézni Jézus tanításait, hogy helyesnek látszódjon az, hogy egy római katolikus olasz és egy római katolikus magyar fiatalember belezi egymást bajonettel egy lövészárokban?"

Mint minden rosszat, ami a világban van.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.02. 12:19:33

@Gery87:

Nem tudom írtam már, de íme minden hasonlóra,

Szóval érdemes a valóságot nézni.

Pl. nem érdemes azon tombolni, hogy a tizedikről nem lehet leugrani, hanem a lift és a lépcső között választani inkább. S amikor meg valaki azt mondja a szomszéd házakban se lehet leugrani a tizedekről, arra nem jó válasz, hogy "engem az nem érdekel, én erről a házról beszélek".

ZorróAszter 2024.05.02. 13:51:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A krisztusi tanítás, az Egyház, a Szent Hagyomány."

Akkor vezesse le ezekből azt, hogy helyes ha a világháborúban egy római katolikus olasz és egy római katolikus magyar fiatalember belezi egymást bajonettel egy lövészárokban.

Miközben a pap mindkét oldalon megáldja a fegyvereiket.

"Mint minden rosszat, ami a világban van."

Olyan messziről, hogy már ne is lássa.

"Ez felvilágosodista álhír."

Pláne amikor maguk számháborúznak például az indiánok kiirtásának vagy az inkvizíció által élve elégetett emberek számával kapcsolatban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.02. 14:12:58

@ZorróAszter:

Az áldás céja: a katona keresztény módra harcoljon. De ezt már mondtam.

Az indiánok kiirtása kamu. Ma is tele van Amerika indiánokkal. Az indiánok zöme a behurcolt betegségektől halt meg. Direkt kiirtás is volt, a kezdeti időszakban, a keresztényellenes propaganda által megadott számok kb. huszada.

Ugyanez a zinkviíció. Alapvetően pozitív szerepet játszott. Kései ateista fantázia a soktízmilliós áldozatszám. A valóság 100-200 ezer körüli lehet.

De mindkettőt már sokszor megbeszéltük.

ZorróAszter 2024.05.02. 17:11:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Az áldás céja: a katona keresztény módra harcoljon. De ezt már mondtam."

Nem. Még nem mondta el, hogy egy kereszténynek hogyan kell keresztényhez méltó módon kibeleznie bajonettel egy másik keresztényt.

"A valóság 100-200 ezer körüli lehet."

Így lehet elbagatelizálni 100-200 ezer ember megölését. Keresztény módra.

"Az indiánok kiirtása kamu. Ma is tele van Amerika indiánokkal. Az indiánok zöme a behurcolt betegségektől halt meg. Direkt kiirtás is volt, a kezdeti időszakban, a keresztényellenes propaganda által megadott számok kb. huszada."

Így meg az indiánok kiirtását.

Kár hogy valamiért nem hozta elő az indiánvédelmi törvényeket, ami után az akkori maradék indián népesség 90 %-a is kihalt száz év alatt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.02. 17:14:19

@ZorróAszter:

A katonáskodás egy dolog. Nem kellemes dolog, de megesik, hogy csinálni kell. Ennyi az egész.

A 100-200 ezer zöme bűnös volt. Sok országban ma is van halálbüntetés, akkor meg mindenhol volt. Milyen bagatellizálás?

Az indiánok tömeghalálának az oka a behozott betegségek.

alöksz róz 2024.05.02. 17:43:04

@Gery87: de nem ez a kérdés.
hanem a harcra (gyilkolásra, meghalásra) kényszerítés ezek védelmében.

ZorróAszter 2024.05.03. 09:20:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mi az oka annak, hogy miközben a tudat nélküli sejthalmaz élete, az abortusz ennyire fontos maguknak, a lövészárokban egymást belező olasz és magyar keresztény élete meg nem.

És hogy az indiánok kiirtását is mentegetik, főleg ilyen kamukkal. hogy "Az indiánok tömeghalálának az oka a behozott betegségek."

Az indiánvédelmi törvények után már nem volt nagy járvány, mégis meghalt a maradék indián lakosság 90%-a is 100 év alatt.

ZorróAszter 2024.05.03. 09:22:59

"Mi az oka annak, hogy miközben a tudat nélküli sejthalmaz élete, az abortusz ennyire fontos maguknak, a lövészárokban egymást belező olasz és magyar keresztény élete meg nem."

Elfelejtettem megválaszolni a saját kérdésemet.

Az, hogy maguk nem keresztények. Szarnak Jézus tanítására.

A maguk egyistene a Propaganda.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.03. 09:59:19

@ZorróAszter:

Minden fontos.

De tudomásul kell venni: vannak országok, vannak konfliktusok, s megesnek háborúk. Így az adott helyzetben kell helyesen viselkedni.

Könnyű lenne azt mondani "nekünk ehhez semmi közünk", de ez ellentétes lenne a keresztény elvekkel.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.03. 10:00:15

@ZorróAszter:

"Az indiánok tömeghalálának az oka a behozott betegségek."

Miért, nem így volt? Gyakorlatilag ebben konszenzus van, hogy ez volt a fő tényező.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.03. 10:01:21

@ZorróAszter:

Nem tanította Jézus, hogy zárjuk ki magunkat mindenből és szarjunk embertársainkra.

ZorróAszter 2024.05.03. 13:46:10

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Könnyű lenne azt mondani "nekünk ehhez semmi közünk", de ez ellentétes lenne a keresztény elvekkel."
és
"Nem tanította Jézus, hogy zárjuk ki magunkat mindenből és szarjunk embertársainkra."

Mellébeszélés.

Mintha bizony én azt kifogásoltam volna, hogy az egyház túlságosan sokat tett a világháború elkerülése vagy keresztények egymás kibelezése ellen.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.03. 13:48:10

@ZorróAszter:

Sose mondta a kereszténység, hogy tökéletes államot lesz képes létrehozni. Eleve nincs is keresztény politikai tanítás.

ZorróAszter 2024.05.03. 13:49:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Miért, nem így volt? Gyakorlatilag ebben konszenzus van, hogy ez volt a fő tényező."

De. Csakhogy az indiánvédelmi törvények életbelépése után kipusztult a maradék 90%-a is 100 év alatt.

2. A himlőről tudták az európaiak hogy biológiai fegyver. Akinek himlőhelyes az arca, az immunis.

ZorróAszter 2024.05.03. 13:52:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Sose mondta a kereszténység, hogy tökéletes államot lesz képes létrehozni. Eleve nincs is keresztény politikai tanítás."

Maga is tudja hogy nem ez volt a kérdés, kérdések, amikre ne válaszolt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.03. 13:59:29

@ZorróAszter:

Pedig erről van szó.

Ez bevett ballib módszer: kitalálni valamit ami nincs a kereszténségről, majd azt számon kérni.

Lásd pl. "Semjén nem keresztény, mert vadászni jár".

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.03. 14:01:52

@ZorróAszter:

Akkor tud hatni egy betegség, ha azzal kapcsolatba kerül a lakosság.

A lényge: nem igaz a szervezett irtás. Ilyen csak az elején volt a karibi szigeteken.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.03. 14:19:08

@Deak Tamas:

Igyekeztem egy maximális számot írni Zorrónak.

A szabványos liberális szám 100 millió körüli egyébként, de Bartusnál már 500 milliót is láttam. ELfelejtettek szólni neki, hogy az egész világ lakossága volt ennyi.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.03. 14:24:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: neki inkább betűvel írd, hogy száz-kétszázezer. Egyébként asszem épp olyan félmillió volt a teljes auto da fé-k száma, amiben benne van az is, hogy pl. körbejár és elmondja hatszor, hogy szar alak vagyok.
A Ráth-Végh féle számok is valószínű túlzóak, a felesége írja a róla szóló könyvében, hogy amikor fenyegették a kitelepítéssel, minden munkáját úgy írta, hogy nehogy valami baja essen. Ezzel magyarázható, hogy sok történelmi személyiséget a (nem őáltala összeállított) könyvekben oldalakon belül tökéletesen homlokegyenest értékel.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.03. 14:32:54

@Deak Tamas:

Ami engem meglep: e témában a kommunista irományok jóval mérsékeltebbek voltak a liberálisoknál.

A szovjet tankönyvekben jellemzően "pár százezer" volt. A mai liberális könyvekben meg mindig sokmilliós számok vnnak.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.03. 14:44:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: valószínű annyi a magyarázat, hogy akkor még éltek azok akikkel ezt nem lehetett megetetni.
Ma már annyira lecsökkent az általános ismeretanyag és a világból érkező benyomások valós felfogása, hogy simán menne, lásd a Boldili-féle napi bezzegromániázást.

ZorróAszter 2024.05.03. 17:16:09

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ami számon kérhető, hogy az egyházi és a világi hatóságok a népirtás végrehajtói mellé álltak, és nem az áldozatok mellé. Akkor sem ha keresztények voltak.

Például hogy a keresztény rabszolga családot ne lehessen csak egyben eladni. Ne lehessen az anyát bordélyba, a gyerekeket meg pedofiloknak eladni.

Azokat a szerzeteseket és papokat, főpapokat, akik az áldozatok mellé álltak, azokat megfélemlítették, elhallgattatták.

Bartolomé de Las Casas: Rövid beszámoló az Indiák elpusztításáról, Budapest, 1999, 18-20 oldal
www.uni-miskolc.hu/~egyhtort/cikkek/bartuszdobosi.htm#_ftn7
„Betörtek a falvakba, és nem hagytak sem gyermeket, sem öreget, sem terhes asszonyt vagy anyát, akinek ne vágták volna fel a hasát, és akit ne szaggattak volna szét, mintha csak akolba zárt bárányokra szabadultak volna rá. Fogadásokat kötöttek, hogy ki tudja egyetlen vágással felmetszeni a másik ember hasát, kiontani a beleit, vagy kardcsapással levágni a fejét. Leszakították a kisdedeket anyjuk melléről, megragadták őket lábuknál, és a sziklához csapkodták a fejüket. Mások háttal a folyóba dobták őket, nevetve és tréfálkozva, és ahogyan a vízbe zuhantak, így kiáltoztak: „Nesze nektek nyomorultak!”. Más gyermekeket anyjukkal együtt döftek át, pusztítottak mindenkit, akit csak értek. Hosszú nyársakat készítettek, és olyan sűrűn állították fel őket, hogy tartórúdjaik szinte összeértek, fát és tüzet raktak alájuk, és Megváltónk és a tizenkét apostol tiszteletére tizenhármasával, élve égették el őket. Mások száraz szalmát kötöztek az indiánok testére, meggyújtották és elégették őket. Rendszerint a következő módon ölték meg az urakat és a nemeseket: villás faágakra rostélyt készítettek rudakból, rájuk kötözték őket, alájuk gyújtottak, és lassú tűzön pörkölték őket, hogy szépen lassan, a kíntól vonítva leheljék ki a lelküket. A keresztények a legvadabb fajtát, a nyúlász kutyákat idomították és tanították be, hogy ha indiánt látnak, egyetlen szempillantás alatt tépjék szét. Úgy is támadtak rájuk és falták föl őket, mintha csak disznók lettek volna. Ezek a kutyák nagy pusztítást és mészárlást rendeztek. És mert néha, ritka és kivételes alkalommal, jó okkal és szent igazsággal az indiánok öltek meg néhány keresztényt, azt a törvényt tették maguk között, hogy egy keresztényért, akit az indiánok megölnek, a keresztényeknek száz indiánt kell megölniük.”

ZorróAszter 2024.05.03. 17:23:53

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Akkor tud hatni egy betegség, ha azzal kapcsolatba kerül a lakosság."

A fekete himlő biztosasan bevethető volt. Tudták, hogy aki himlőhelyes arcú, az immunis.

Tehát nem is kellett megmondani, mire kellenek, csak csudálkoztak, hogy "De érdekes hogy itt mindenkinek himlőhelyes a pofája."

Sir Jeffrey Amherst angol tábornok 1750-es években fekete himlővel fertőzőtt takarókat ajándékoz a delaware indiánoknak.

Az atapaszkák között megjelent az indiánügyi megbízott egy ismeretlennel. Végigjárták az összes falut, a nyomukban kitört a fekete himlő járvány, ami több mint 95%-ukat megölte.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.03. 20:49:30

@ZorróAszter:

Pont ezek miatt lett az indiánvédelmi tv. A papság harcolta ki.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása