magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Válság

A középkorú embertípus válsága jellemző jelenség. Én úgy 3 emberből 2-nél látom.

Amikor rájönnek, a jelenlegi állapotnál már sose lesznek jobban, sőt most már lefelé ível a pálya. Minden milyen szempontból: van akinél a vagyon van az első helyen, másnál a karrier, megint másnál a szerelem.

S megfigyeltem, a nők számára ez keményebb dolog. Két okból is: a nőnél a külső romlása súlyosbító tényező, plusz nincs meg a fiatal szerető opció sem, ezt egy nőnél nem nézi el a társadalom.

Amikor az utolsó nagy célok is elpárolognak, nem marad semmi. Már felnőtt a gyerek, megházasodott, s vége mindennek.

Mert a liberális társadalom sikermániás, s nem tűri az ellenvéleményt. Megbélyegzi azt, aki nem akar a játék szabályai alapján élni. 

S persze az átlagember nem meri kimondani, hogy ezek a szabályok hülyeségek

Én azt szoktam javasolni a válságban szenvedőknek: nézzék a nagyobb képet, s merjenek a rendszer ellen menni. Persze nekem könnyű, mondják, mert mindig a rendszer ellen mentem, még akkor is, amikor alapjaival egyetértettem.

Pedig van egy terület, ahol a kor éppenséggel előny: a szellem területe.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr4414328001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása