magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Nagy pofáraesés lesz

Ujjongás a ballibeknél.

A Fidesz 34 %-on. Ha ez az eredmény igaz, akkor a Fidesznek 9 EP-képviselője lesz, míg az ellenzéknek 12.

A dolognak van egy szépséghibája: ez a Závecz kutatása. Ez az a Závecz, mely 2022-ben 39 %-ot jósolt a Fidesznek, az egyesült ballib ellenzéknek meg 36 %-ot! Miközben a legpontosabb jóslatot adó Medián ugyanakkor készült kutatása 50/40 %-ot adott. (A valós választási eredmény végül 54/34 % lett, amit még a fideszes Századvég kutató se talált el, ők is csak 49/44 %-ot jósoltak.)

Az újabb verzió még abszurdabb:

Ebből valószínűleg csak a Jobbik, a Mi Hazánk, az MKKKP, s az új Tisza Párt adata valós. De azt épeszű ember tudja, hogy 3 %-os LMP-ben még Ungár Péter se hisz. S a Momentum pezsgőt rendelne, ha tényleg 7 %-uk lenne.

Komolyan azt mondja a Závecz, hogy a Tisza Párt csak a nem-szavazók táborából és a Fidesz-kiábrándultakból áll? S hogy közben a Momentum nem vesztett szavazókat, a DK meg még meg is erősödött? Nem végeztem kutatást, de csak saját ismerőseim köre alapján mondhatom: átlag 10 Talpramagyar-rajongó ismerősömből kb. vagy 8-9 ballib-összefogdosás szavazó vagy kétfarkúkutyás, s talán 1-2 olyan akad, aki amolyan "befogott orrú" fideszes szavazó.

Szóval én a ballibek helyében nem örülnék, míg nem látom a Medián kutatását. Az valószínűleg reális képet fog adni. A Medián sok munkát végez nem-politikai szereplőknek is, így ügyel hírnevére, nem engedheti meg magának kamufelmérések kiadását. Szóval nem egy Publicus, aki 47/47 %-ot "mért" a két oldalnak a 2022-es választások előtt egy héttel.

243 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr4518388635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alöksz róz 2024.04.28. 21:04:02

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ilyen egyszerűen: ami rossz a fidesznek, az jó az országnak :-)

alöksz róz 2024.04.28. 21:05:17

@alöksz róz: vagy ami rossz az országnak, az jó a fidesznek.
tökmindegy.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 21:12:26

@alöksz róz:

Ez a te véleményed, amihez jogod van, de ez nem következik a premisszákból.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 21:22:17

@alöksz róz:

Nem szerntem, hanem a logika szabályai szerint.

Ez objektív tényhelyzet, nem véleményfüggő.

Gery87 2024.04.28. 21:24:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Hát azért amit tesz, leépíti a jogállamot és demokráciát, Putyin kezére játszik, erősíti az EU-t szétfeszítő széljobbot....
Orbán a saját szuverenitását akarja erősíteni, nem a miénket.

alöksz róz 2024.04.28. 21:27:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: természetesen jogod van ehhez a véleményhez.
de ezt a véleményedet másoknak nem kell tényként kezelni.

alöksz róz 2024.04.28. 21:44:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: és az melyik logikából következik, hogy ami rossz az eu-nak, az jó az országnak?

alöksz róz 2024.04.28. 21:47:30

@alöksz róz: és ha nem így lenne, támadná az eu orbánt?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 21:48:31

@alöksz róz:

Semmilyenből. Ez nem logikai kérdés.

Nem szükséges, hogy így legyen, de így van.

vasútihíd 2024.04.28. 22:00:40

@alöksz róz: a politika ritkán logikai gyakrabban érzelmi alapú

alöksz róz 2024.04.28. 22:18:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: és mi a bizonyíték?
eddig két dologgal próbáltad ezt igazolni:
- így van, mert így van
- különben nem támadná az eu orbánt

ZorróAszter 2024.04.28. 23:49:02

@alöksz róz:

"a körkörös érvelésről hallottál már egyébként?"

Magánál nagyon beakadt ez a "körkörös érvelés".

Mivel azt hiszi, hogy ezt az egyet végre megértette a 100 másik közül.

De nem értette meg. Állandóan összetéveszti az okozatból való visszakövetkeztetéssel.

(Az okozatból való visszakövetkeztetésnél is lehetnek logikai hibák de azt most hagyjuk.)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.29. 07:59:44

@alöksz róz:

Annyit mondtam:
- az EU azért támadja Orbánt, mert Orbán nem az EU érdekeit védi.

Ez abszolút logikus. HIsz nem támadná, ha Orbán EU-kompatibilis lenne.

Nem így van?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.29. 08:15:14

@ZorróAszter: @alöksz róz:

Pontosan így van.

Ez 2 teljesen ellentétes érvelési hiba.

Okozatból ok vagy részből egészre utalás:
- Minden kuvasz kutya, tehát minden kutya kuvasz.

Körkörös:
- A legszebbek a fekete hajú lányok, mert a fekete hajú lányok néznek ki a legjobban.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.04.29. 09:56:05

@GyMasa: persze, ez így van, a holland esetet azért említettem mert részben közelebb vagyok hozzájuk munka szempontjából, másrészt meg az ottani hülye drogos liberális ellenzék hangos kázust csinált belőle, amíg a többi országbeli cég szépen röhögve csendben zsebretette a lét.
A korrupcióval kapcsolatban pedig az utolsó bekezdés a lényeg.
Azért is érdekes a butapestiek eszetlen, agyatlan, irracionális antifideszizmusa, hiszen a Karácsony azaz Gyurcsány városvezetés a régi jól bevált káderekkel, (Draskovits, Gál J.) ugyanúgy elpakolják a dellát mint fénykorukban.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.04.29. 10:00:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: itt másról van inkább szó amit a mandis festőművész fogalmaz meg jól: Ő szereti a Slayert. (sátánista rockzenekar). A barátja is szereti a Slayert. Lemennek a rockklubba és csodalkoznak hogy nem a Slayer vezeti a slágerlistákat.
Itt még a hülyék továbbfejlesztik, mert mindenkit lehülyéznek akik szerint nem véletlen, hogy nem a Slayer vezeti a slágerlistákat, mert csak a fogatlan, töröttszemüvegűek szerint normális dolog ez.

alöksz róz 2024.04.29. 12:35:29

@ZorróAszter: "Magánál nagyon beakadt ez a "körkörös érvelés"." - talán nem igazolhatatlan összeesküvés-elméleteket kéne megpróbálnod igazolni nyakatekert érvelésekkel, és nem sérülnél be ennyire...

a birca se sérült be egy kis trollkodáson :-)

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.04.29. 14:05:16

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: persze, igazad van, én az érvelés, pontosabban "érvelés" valótlanságának körülírására akartam adni találóbb hasonlatot.

alöksz róz 2024.04.29. 14:08:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: hát nem tudom.
a németek nagy bizniszt csinálnak itt.
és az orbánnál sokkal jobban eu-kompatibilis jobboldali kormányokat is támadják.
a kínai bizniszt se feltétlen támadják mindenkinél és minden befektetésnél érdekes módon.

alöksz róz 2024.04.29. 15:33:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nem lavíroz túl sikeresen, mert már mindenért is támadják...
a kínaikkal és oroszokkal meg szar üzleteket köt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.29. 16:07:22

@alöksz róz:

Még nem buktatták meg, azaz jól lavíroz.

Soros új Talpramagyar projektje se fog működni.

ZorróAszter 2024.04.29. 16:50:58

@alöksz róz:

"talán nem igazolhatatlan összeesküvés-elméleteket kéne megpróbálnod igazolni nyakatekert érvelésekkel, és nem sérülnél be ennyire..."

A másik jolly jockernek szánt érve, az "igazolhatatlan összeesküvés-elmélet" még talán a "körkörös érvelés"-nél is jobban beakadt magánál.

Pedig ha "igazolhatatlan", akkor itt lenne az ideje, hogy maga igazolja hogy tényleg az.

De egyébként se én hiszek például Drábik-Bogár-Boross Imre-féle "pénzteremtés a semmiből" meg "háttérhatalom"-ban, meg cseh borotvaélesítő drótpiramisban és hasonlókban, hanem maguk.

:o)

alöksz róz 2024.04.29. 18:13:36

@ZorróAszter: "Pedig ha "igazolhatatlan", akkor itt lenne az ideje, hogy maga igazolja hogy tényleg az." - nem létezik rá semmiféle bizonyíték.

remélem a nem léteziket nem nekem kell igazolnom :-)

alöksz róz 2024.04.29. 18:18:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Még nem buktatták meg, azaz jól lavíroz." - attól függ hogy kinek jól.
ha a hatalmuk bármi áron megtartása neked jónak számít... ha neked jónak számít az ott dögöljenek meg az emberek ahol vannak, csak a fideszesek lopni csalni harácsolni tudjanak...
vagy ha a kínaiakkal kötött irgalmatlanul ráfizetéses bizniszek neked jónak számítanak...

az ország lakossága szarul jár, az biztos.

ZorróAszter 2024.04.29. 21:08:08

@alöksz róz:

"remélem a nem léteziket nem nekem kell igazolnom :-)"

Akkor mit vár? Hogy nekem minden szavam igazolnom kellene, magának meg semmit?

Hát persze. A fidesznyikek is itt tartanak általában.

És nem is lenne vele túl nagy baj ha nem látszana ennyire.

:o)

alöksz róz 2024.04.29. 21:41:05

@ZorróAszter: oké, fogyi

állítás: nem létezik.

bizonyítás:

alöksz róz 2024.04.29. 21:52:14

@alöksz róz: bizonyítás2: ha létezne, titkolnák. de nem létezik, ezért nem is titkolják.

0dzsud0 2024.04.30. 00:21:27

@Gery87: "Nem a táborom aranyhal."

De igen, az. Persze tudom, a ballib az sosem ballib, hanem "független", mint ahogy Kálmán Olga volt. :)

"Egyébként de pont olyan segghülye a hangos kisebbségetek mint a ballibeké.
Sőt..."

Semmi kétség, egy probléma van (ami rátok nézve végzetes): az azért egy elég vaskos ballib identitásképző, hogy hülyék csak a másik oldalon vannak, és ők be sem engednek maguk közé olyan véleményt, ami ebből kizökkenthetné őket...egy fideszesnek sokkal intenzívebben és napi szinten a képébe van vágva, hogy ő jajjdenagyon buta ember, ha a Fideszre mer szavazni. Semmi gond, ha nem érted, végül is csak 14 éve kéne felfogni, hogy amit műveltek, azzal épphogy nem leváltani haladtok a Fideszt, hanem épp megerősítitek és magatokat hülyítitek el. Abszolúte no problemo. :)

"Látod még a komcsik is veletek vannak, szóval ne komcsizzál:)"

Mindig vicces, amikor ti kommancsok vérig sértődtök, ha valaki az elevenetekre tapint...sajnos a helyzeten ez kevéssé változtat, bár kétségkívül vicces, hogy ti DK-s majmok ma már ott tartotok, hogy nem az Internacionálét éneklő brancsotok a komcsi, hanem az anno a feleségével együtt lehallgatott Orbán. :)

"Más vállalja a véleményét, ti meg sokadik kétharmaddal se.
Tele kéne legyünk rengeteg büszke fideszessel..."

Kedvencem...amikor a sötét ballib még azt is elvárásként fogalmazza meg, hogy hogy kell helyesen fideszesnek lenni. :) Nos, a fideszes tömegek erre elég magasról szarnak.

"A demokrácia nem arról szól hogy 4 évente bemegy a jobbágy X-elni."

Klasszikus béna trükköd, talán inkább figyelj a szavakra, amiket olvasol, és akkor majd nem kell, hogy én tanítsalak szöveget értelmezni napi szinten. Ha pedig nem látod be, hogy az nagyon is kulcseleme a demokráciának, hogy titkos szavazás van, az bizony rengeteget elárul az átlagkommancs demokráciafelfogásról, így a tiedről is.

"Egyébként megmagyarázhatod ezt magadnak ah akarod, de a tapasztalatom az 10+ éve hogy a hétköznapi életben a politikáról beszélők közül a dolgozó ember nem fideszes, vagy nem vallja be!"

Jólvan geri, végül is csak erről szólt a komplett beszélgetés, te meg egy ravasz csellel visszalavíroztad magad a 0. kilométerkőhöz, ügyes gyerek vagy te. :) A "tapasztalatod 10+ éve" egy burok, te agyhalott, te...hát épp az a lényeg, hogy mindenkinek burok, csak akinek az IQ-ja elérte egy napraforgóét, az fel tudja ezt fogni. Aztán maradtok ti zorróval, akik azt hiszik, hogy csalás, mert nem is láttatok még fideszest...szánalmas bohócok vagytok. :)

"Nyuggerek vagytok és sunnyogtok mert tudjátok hogy gecikre szavaztok...."

Teljes mértékben ezt a reakciót várom ilyenkor. :) Ez egy érthetetlen világ számotokra, marad négyévente a pislogás, zokogás. :))) Egyébként nagyon jól szórakozom, ez ilyen utolsó mentsvár részetekről, hogy ha már ilyen sokan van az ellenség, legalább lenne jól látható, hívnák fel magukra a figyelmet, hogy segítsenek magukat könnyebben legyőzni. Ha meg nem, akkor rohadt szemetek, mert "sunnyognak". :DDD Nem először fogalmazol meg indirekt módon hasonló álmokat, megint arról van szó, hogy brühühü miért nem segít a Fidesz, meg a fideszesek kormányt váltani. Hát kisfiam, ezt a játékot nem így játsszuk. :)

Amúgy fiatalabb vagyok nálad, külön vicces, amikor az akar nyuggerezni, aki a usernevében utalást tesz a születési évére is. :DD

0dzsud0 2024.04.30. 00:25:01

@Gery87: Én sem vagyok bent a DK-s FB-csoportokban, meg nyugger sem vagyok...aztán mégis látom őket. Nem lehet, hogy a te készülékedben van a hiba? Végül is csak nem sikerült észrevenni a két, toronymagasan legnépesebb pártszavazói csoportot az országban, pedig amúgy nem bújtak el sehol...

0dzsud0 2024.04.30. 00:29:41

@ZorróAszter: "Azért csak nem tudta megállni hogy ide ne csempésszen egy "kétharmad"-ot, ami mint tudjuk, valójában a szavazásra jogosultak egyharmadának a szavazata.

És ebben a témában végképp semmi helye annak, hogy ebből az egyharmadból a Parlamentnek csúfolt disznóhízlaldában hogyan lett kétharmad."

Semmi gond, ha ez a szintű matek már feladta a leckét, akkor mondom még egyszerűbben: a Fidesz egymaga több szavazatot gyűjtött össze, mint rajta kívül mindenki más együtt, parlamentbe bejutók és be nem jutók együtt...akkor mégis ki a fenének kellene kormányoznia és mekkora felhatalmazással, ha nem nekik? Írj nyugodtan a Mediaworksnek is, hátha segítenek a megfejtésben, de annyit azért súgok, hogy az csak a hozzád hasonló szocinyuggerek fejében él, hogy bár elvesztettétek a választásotokat, de akkor is egyedül nektek jár a kormányzás lehetősége. :D

0dzsud0 2024.04.30. 00:31:32

@ZorróAszter: "Lehet hogy a német tulajdonban lévő "magyar" médiák sulykolják csak hogy "Orbán" meg "Gyurcsány", és valójában 2010 óta minden választást a kétfarkú kutyák nyertek.

Csak épp valójában senki nem ellenőrzi a választásokat."

Oké, ez már nem is az alusisakos laposföldhívő szint, hanem az, amikor már a gyógyszeres kezelés sem használ és a beteget sajnos el kell altatni...

0dzsud0 2024.04.30. 00:34:46

@alöksz róz: "de látjuk hogy nem így van. a ner elit csak elvesz az országtól, nem tesz hozzá semmit."

Mármint ezt sokan így látják, sokan pedig eléggé máshogy...ne kezeld a saját véleményed tényként! :)

0dzsud0 2024.04.30. 00:52:13

@Gery1987: "Amiatt kritizálja mert lop, rombolja a jogállamot és demokráciát."

Hát emiatt biztosan nem...ha a lopás lenne a gond, akkor ezerszerannyira basztatnák a románokat és az olaszokat, mint minket. Csak ti, vak DK-sok nem látjátok.

Jogállam és demokrácia...hogy ezt valaki még le tudja írni, mint komolyan vehető érvet ebben a vitában. :D Megint csak neked nem válik gyanússá, hogy épp azért kell ezeket, meg pl. "európai értékeket" mondani, mert azt nem lehet konkretizálni, ergo tetszőleges ideig kérhető számon azon, akire rámutatunk. Egyszer amúgy azt a kérdést is feltehetnétek magatoknak, hogy az vajon hogy lehetséges, hogy ilyen számonkérés csak egyoldalúan van a magországoktól a keleti tömb felé...a ballib sajnos ennyire sötét. Ti tényleg azt gondoljátok, hogy pl. Franciaországban semmi gond, hiszen látjuk, hogy nem ellenük indulnak az eljárások, hanem ellenünk. Agyhalott majmok vagytok sajnos. :)

Ééés jöjjön az ilyenkor a szokásos forgatókönyv (ezt látva te már nem fogod leírni, de álljon itt tőlem a móka kedvéért): geri jön, és könnyes szemmel előadja, hogy ő igenis erkölcsös, vagy még DK-sabb szófordulattal élve "gerinces", tehát fontos neki a jogállam és a demokrácia (+odaszúrás: ezt persze egy fideszes nem értheti), mintha a vitapartnere állítása az lett volna, hogy nem fontos...hiszen ezzel baromira könnyű lenne vitatkozni, geri meg szegény nem tud másba belekapaszkodni, csak a szalmabábba...addig is terelődik a beszélgetés, nem kell érvelnie, ott túl hamar elvérezne. :)

0dzsud0 2024.04.30. 01:11:37

@Gery87: "Nektek meg Soros..."

Szerintem Soros nevét fideszestől már alig hallod, de megjegyzem, én a kezdetektől százszor többet hallottam ezt is gúnyosan, ellenzékiektől, mint ahányszor fideszesektől szitokként...ami így kicsit gyenge érv, tekintve, hogy az Orbánozás meg TÉNYLEG egy napi szintű, végeláthataltna folyamat minden piszlicsáré dolog miatt, már 30 éve. És akkor arról nem is beszélve, hogy egy idő után a gunyoros ellenzéki sorosozás is kifulladt, amikor sorra kiderült, hogy amit a Fidesz mond róla, az úgy igaz...lett is belőle kétharmad, de ezt asszem már te is tudod. :)

"és a környezetüket sem hagyják békén, irritálóan és erőszakosan politizálnak,"

A Fidesz is."

Most mondanám, hogy szerintem a ballibek sokkal inkább, mégpedig azért, mert régóta ellenzékben vannak és ez már nagyon frusztrálja őket (nem is hazudnék ezzel)...de igazság szerint ők 2002 és 2010 közt is pontosan ilyen levakarhatatlan, irritáló kelés voltak a nemzet testén...fideszes tombolást igen ritkán látok IRL, de nyilvánvalóan lehet ilyen is. Hogy kicsit konkretizáljam, nem a sima utcai tahókra gondolok. Érdekes módon én pl. iskolai kereteken belül is KIZÁRÓLAG ballib (burkolt vagy direkt) térítést tapasztaltam (azt viszont nem is olyan keveset, fővárosban és vidéken egyaránt), fideszest meg valahogy soha egyet sem, burkoltat sem, két évtized alatt...biztosan épp akkor hiányoztam.

"és próbálnak belerángatni is mindenki mást, akkor is, ha az nem vevő rá. Namost a fideszes többségre meg nem az a jellemző, hogy leállnak ezekkel. "

:D Persze..."

Bizony. :) Nem véletlen, hogy a ballib csőcselékről van folyton az az érzése az embernek, hogy akkora pofájuk van, mintha 90%-os többséggel sikerüt volna választást nyerni...közben meg lassan már a parlamentbe nem jutnak be. Ti meg nem láttatok még fideszest, pedig többmillióan vannak (vagy elcsalták a választásokat, mint örök mentsvár a szerencsétlen ballibeknek). Akkor ki _általában_ a hangos és ki a higgadt? Illetve most akkor sunnyog a fideszes, vagy nem is igaz, hogy semmivel sem kevésbé irritáló és hangos, mint a balfékek (hiszen találtál róla videót, hogy ilyen is van, LOL).

alöksz róz 2024.04.30. 10:07:14

@0dzsud0: "Mármint ezt sokan így látják, sokan pedig eléggé máshogy" - mindkettő tény
hogy máshogy kezeljem

0dzsud0 2024.04.30. 12:04:56

@alöksz róz: Asszem már értelek. Így rendben.

Gery87 2024.04.30. 15:55:33

@0dzsud0:

Elég nagy a mintám.
És nem én vagyok ezzel így, elég sokaktól hallottam már hogy "én még élő fideszest láttam"
Pedig mindegyik társadalmi rétegből jön infó.

Mint mondtam két kivétel van. a nyuggerek meg a cigányok.

Ott lesz a megoldás:)

Gery87 2024.04.30. 15:57:04

@0dzsud0:

"De igen, az. "

Akkor a hiba a te vevő készülékedben van..

"Persze tudom, a ballib az sosem ballib, hanem "független", "

Nem vagyok független, elég világosan elmondtam mik a nézeteim, de az nem a ballib.

"mint ahogy Kálmán Olga volt. :)"

Leszarom a Kálmán Olgát.

Gery87 2024.04.30. 15:58:13

@0dzsud0:

"Semmi kétség, egy probléma van (ami rátok nézve végzetes): az azért egy elég vaskos ballib identitásképző, hogy hülyék csak a másik oldalon vannak,"

Most mondtam el hogy mindkét oldalon vannak....

Gery87 2024.04.30. 15:59:40

@0dzsud0:

"a Fideszre mer szavazni. Semmi gond, ha nem érted, végül is csak 14 éve kéne felfogni, hogy amit műveltek, azzal épphogy nem leváltani haladtok a Fideszt, hanem épp megerősítitek és magatokat hülyítitek el. Abszolúte no problemo. :)"

ÉN nem művelek senkivel semmit.
Szóval ez egy érv hogy a fideszes az "sértődésből szavaz"?:D
Ha igen, akkor komoly bajok vannak.

Gery87 2024.04.30. 16:02:46

@0dzsud0:

"Mindig vicces, amikor ti kommancsok vérig sértődtök, ha valaki az elevenetekre tapint...sajnos a helyzeten ez kevéssé változtat, bár kétségkívül vicces, hogy ti DK-s majmok ma már ott tartotok, hogy nem az Internacionálét éneklő brancsotok a komcsi, hanem az anno a feleségével együtt lehallgatott Orbán. :)"

igen, pont én vagyok a komcsi aki egyáltalán felhozta ezt az esetet, bizonyára érdekem lenne ezzel villogni fidesz ellenzőként, ha kommancs lennék:)
Rakd már össze fejbe barátom!
Gondolkozni is kéne ám:)

Ezzel a DK-zással egyébként magadat égeted, kb olyan benyomását kelted, akinek a látásmódjának csak holttere van:)
Bemagoltatták veled ezt a szart és ezt nyomod 13 éve....

Gery87 2024.04.30. 16:03:59

@0dzsud0:

"amikor a sötét ballib még azt is elvárásként fogalmazza meg, hogy hogy kell helyesen fideszesnek lenni. :"

Hát mondjuk látszódni nem árt:)

Nem jó dolog büszkének, nyertesnek lenni? Ha nyersz mit csinálsz, elmész a sarokba sírni?

Gery87 2024.04.30. 16:08:05

@0dzsud0:

"egy burok, te agyhalott, te...hát épp az a lényeg, hogy mindenkinek burok, csak akinek az IQ-ja elérte egy napraforgóét, az fel tudja ezt fogni. Aztán maradtok ti zorróval, akik azt hiszik, hogy csalás, mert nem is láttatok még fideszest...szánalmas bohócok vagytok. :)"

Ezt már nem nevezném buroknak.

Nem mondta senki hogy csalás volt!
Sose mondtam.

Vannak fideszesek, csak nem látszanak, mert:
1, mélyen kussolnak! Nem hangoztatják. Ez a Döbrögi feudális maffia szar, ami van, szégyen, tudják jól hogy ezek gecik és ez vállalhatatlan a felszínen...mint visszatartani a liftben a fingot, persze jól esik, de nyilvánosan nem csináljuk:D
2, ott vannak ahol a "burkom" már nem ér el....a cigánysoron meg a nyugdíjas otthonokban, kórházi várókban:)

Gery87 2024.04.30. 16:11:57

@0dzsud0:

Fiatalabb?:)
Jézusom, egy "fiatal demokrata"...:)

Mifelénk a fiatalok MHM-esek szoktak lenni, meg Momentumosok..
Na, azok látszanak.

Gery87 2024.04.30. 16:15:56

@0dzsud0:

MI ez a DK-sozás?:)

Nem értem.
lehet elkéne mennem egy Orbán beszédre, Megafon képzésre, akkor mindenhol Sorost meg a DK-t látnám.

Ezekkel ám csak azt erősítitek hogy ti fideszesek hülyék is vagyok mint a segg.

Nekem sikerült felfogni hogy fideszesek vagytok és nem mondjuk MHM-es itt mindenki.

alöksz róz 2024.04.30. 16:52:51

@Gery87: "Bemagoltatták veled ezt a szart és ezt nyomod 13 éve...." - ez nem bemagolás. ezzel dobja le magáról a szembenézés terhét.

Gery87 2024.04.30. 18:49:36

@alöksz róz:

Nem fideszes? "baloldali"
Magyar Péter? "baloldali"...
Apám fasza? "baloldali"..

Ezeknek minden baloldali ami nem ők...

ZorróAszter 2024.05.01. 00:56:38

@alöksz róz:

"bizonyítás2: ha létezne, titkolnák. de nem létezik, ezért nem is titkolják."

Látja, Faszorrú!

Tud maga ha akar!

:o)

ZorróAszter 2024.05.01. 01:03:04

@0dzsud0:

" Írj nyugodtan a Mediaworksnek is, hátha segítenek a megfejtésben, de annyit azért súgok, hogy az csak a hozzád hasonló szocinyuggerek fejében él, hogy bár elvesztettétek a választásotokat, de akkor is egyedül nektek jár a kormányzás lehetősége. :D"

Faszorrú!

A Mediaworks és a többi német tulajdonú média azért segítette hatalomba Orbánt, és azért támogatja, mert egy hazaáruló, aki a németek érdekeit képviseli a saját népével szemben.

ZorróAszter 2024.05.01. 01:06:55

@0dzsud0:

"Oké, ez már nem is az alusisakos laposföldhívő szint, hanem az, amikor már a gyógyszeres kezelés sem használ és a beteget sajnos el kell altatni..."

Faszorrú!

Megint bliccelték a papagájkórus tanfolyamon, amikor azt tanították, hogy mit kell jolly jocker kamuk puffogtatása helyett válaszolni ilyenkor.

Muhahahaha!!!!

:o)

alöksz róz 2024.05.01. 08:00:39

@ZorróAszter: bizony, fogyi.
honnan lehet tudni egy titkolt dologról, hogy létezik? hát onnan, hogy nem lehet tudni róla. tehát amiről nem tudunk, az létezik.

de ha nem létezne, tudnánk róla?

ZorróAszter 2024.05.01. 17:26:32

@alöksz róz:

Faszorrú!

Nem elég a wikipédiát bújni, meg is kellene érteni amiről írnak.

És nem elég a felét visszaböfögni. Amit épp sikerült megértenie.

Mint ahogy a körkörös érvelés esetén.

0dzsud0 2024.05.01. 18:48:01

@Gery87: "Elég nagy a mintám."

Elég sötét vagy. Nem a mintha nagysága, ami bármennyire is számít, hanem [ezt ki kell gugliznod, nem fogok segíteni, különben soha nem tanulsz semmiből].

"És nem én vagyok ezzel így, elég sokaktól hallottam már hogy "én még élő fideszest láttam""

Én is. És? A legtöbb ilyen balhere simán azt hitte például a hasonló visszhangkamrájuk okán, hogy 2022-ben kormányváltás jön. Ki a fenét érdekel szerinted, hogy milyen következtetéseket vontok le? :)

"Pedig mindegyik társadalmi rétegből jön infó."

Mármint ez a te hited.

"Mint mondtam két kivétel van. a nyuggerek meg a cigányok.

Ott lesz a megoldás:)"

Örök klasszikus ballib megfejtés, lehet odatenni az elcsalták, meg a krumpli mellé. :) Továbbra is úgy vagyok vele, hogy szívből tudok örülni, amikor magatokat szopatjátok halálra az ilyenekkel, így tovább cimbi! :D

0dzsud0 2024.05.01. 18:49:42

@Gery87: "Akkor a hiba a te vevő készülékedben van.."

Miért? Talán nem az ellenzéki tábort gyarapítod? :D Ezt magadban tisztázd le akkor előbb!

"Nem vagyok független, elég világosan elmondtam mik a nézeteim, de az nem a ballib."

*ásít

"Leszarom a Kálmán Olgát."

Ne hisztizz itt nekem, gondolhatod, mennyire hat meg. :)

0dzsud0 2024.05.01. 18:50:39

@Gery87: Én viszont nem csak rólad beszéltem, hanem en bloc a ballib tömbről, aminek te is része vagy (annak ellenére is, hogy tagadod).

0dzsud0 2024.05.01. 19:00:33

@Gery87: "ÉN nem művelek senkivel semmit."

Legalább kétszer leírtad, hogy szerinted a fideszesek pl. azért nem mutatkoznak, mert ők is tudják, hogy mennyire gecikre szavaznak és ezt a ballibek előtt szégyellik, tehát sunnyognak. :D Most azt szeretnéd tagadni, hogy ilyet nem is írtál?

"Szóval ez egy érv hogy a fideszes az "sértődésből szavaz"?:D
Ha igen, akkor komoly bajok vannak."

Először is azt kell megértened, hogy neked senki nem tartozik elszámolással arról, hogy hogyan, milyen indíttatásból, kire szavaz vagy nem szavaz. Ez tényleg az első pont, és szomorú amúgy, hogy mindig le kell szövezni, mert a ballib sajnos olyanfajta, hogy szó szerint mindenbe bele akar ugatni. Lásd még az általam korábban említett "hogy kellene kereszténynek lenni a nemkeresztények szerint" toposzt...a lényeg, hogy ti kizárólag a saját dolgaitokat intézitek, másokat illetően kuss a nevetek, különben megint beverjük az orrotokat a kövi választáson és ismét kulloghattok haza a törött szemüvegetekben, véres orral. Vili? :) Most, hogy ezt tisztáztuk, az érdemi rész: nem, nem hiszem, hogy sértődésből szavazás lenne...azért sem hibáztatnék senkit, sajnos akkora csicskák vagytok, úgy viselkedtek a lesajnált fideszes réteggel másfél évtizede (sőt, van az több is), hogy minden választási kudarcot megérdemeltek a politikusaitokkal együtt, de szerintem ettől még nem ez a helyzet. Minthogy nem is írtam ilyet, Geri csak szokás szerint terel és "nem érti". :) A valóság az, hogy a ballib felfogás az, hogy ő a felsőbbrendű, így vitának az ellenoldali "hülyékkel" jellemzően nincs is helye, illetőleg én őszinte érdeklődést se nagyon láttam még ellenzékiektől, hogy vajon miért nyerhet a Fidesz...leegyszerűsítéseket, hazugságokat, érdeklődésnek álcázott kinyilatkoztatásokat és egy rakás sértődést, na azt láttam. Nem probléma...erre mondom azt, hogy a fideszesek nyugodtan szarhatnak rátok, amíg az általuk megszavazott politikai erő nyeri a választásokat. És ez jól is van így teljesen.

0dzsud0 2024.05.01. 19:04:45

@Gery87: "igen, pont én vagyok a komcsi aki egyáltalán felhozta ezt az esetet, bizonyára érdekem lenne ezzel villogni fidesz ellenzőként, ha kommancs lennék:)"

Ezt ennyi erővel minden Feri- meg Lendvai-fan is ugyanígy mondhatná, aki a Fideszt komcsizza...nagy játékos vagy, mondhatom. :D

"Ezzel a DK-zással egyébként magadat égeted, kb olyan benyomását kelted, akinek a látásmódjának csak holttere van:)
Bemagoltatták veled ezt a szart és ezt nyomod 13 éve...."

Persze, ismerem ezt, kb. erre számítok ilyenkor. Nyilván nem is vagy DK-s. Épp csak a véletlen hozza úgy, hogy a DK-sok által is unalomig ismételgetett lózungokat böfögöd vissza unalomig. Szóval akkor veled mizu? Te melyik vagy? A "nem szavaztam senkire és egyaránt szidok mindenkit, mert annyira objektív vagyok", vagy a "még a kutyák az egyetlen, akire szavazni lehet"-fajta vagy? Melyik a te menekülőutad? :DD

0dzsud0 2024.05.01. 19:13:42

@Gery87: "Hát mondjuk látszódni nem árt:)"

Mi ez a fogyaték érv? Egy demokráciában szavazni kell, nem kimenni az utcára szurkolni a kedvenc csapatodnak, ehhez mennyire kell vajon hülyének lenni, hogy ne fogd fel?

De egyébként még látszódnak is mellesleg, még ha ez nem is feltétel...a választási eredményi is elég jól látszik (van erről egy klasszikus is), meg pl. a Békemenet is szokott látszódni, nem úgy, mint a legtöbb ellenzéki megmozdulás (tudom, itt a busz szokott lenni a kulcskérdés, szemét Fidesz kisajátította azt is, az ellenzéknek egy buszt sem hagyott).

"Nem jó dolog büszkének, nyertesnek lenni? Ha nyersz mit csinálsz, elmész a sarokba sírni?"

Már ez a két kérdésed is nagyon sötét egyébként...az ilyen emberek szokták az introvertált srácokat is kérdezgetni, hogy "mi az, nem érzed jól magad?", meg vénasszony módra kibeszélni azt, aki szerintük nem gyászol eléggé a temetésen.

Hogy ne csak pislogj a szavak fölött, hanem valamit meg is érts esetleg belőle: az nem működik, hogy az általad elképzelt reakciót kéred számon másokon. Tudnak emberek örülni akkor is, ha nem látod őket táncolni az utcán, mi ez a gyerekes, de szó szerint óvodásokra jellemző gondolkodás? Vallj színt Geri, valóban sárgalapos vagy? Kezd nagyon úgy tűnni, mert nem az első agyfasz kérdést teszed fel, tipikusan olyanokat, amit hallva a gyerek szülei aggódva össze szoktak nézni, hogy segítség kell neki, de sürgősen.

0dzsud0 2024.05.01. 19:31:59

@Gery87: "Ezt már nem nevezném buroknak."

Igen, ez elég tipikus. Egyrészt tévesen azt hiszed, hogy kellően nagy mintád van, továbbá azt, hogy a mint nagysága és összetétele közt összefüggés van. Végül is csak a gimis matekot kellene utólag bepótolnod, hogy legyen elég gógyid belátni, dehát oda se neki...

"Nem mondta senki hogy csalás volt!
Sose mondtam."

Le se szarom, hogy mit mondtál, ettől ez még klasszikus ballib érv.

"Vannak fideszesek, csak nem látszanak, mert:
1, mélyen kussolnak! Nem hangoztatják. Ez a Döbrögi feudális maffia szar, ami van, szégyen, tudják jól hogy ezek gecik és ez vállalhatatlan a felszínen...mint visszatartani a liftben a fingot, persze jól esik, de nyilvánosan nem csináljuk:D
2, ott vannak ahol a "burkom" már nem ér el....a cigánysoron meg a nyugdíjas otthonokban, kórházi várókban:)"

Valószínűleg mindkettőben van részigazság. A tipikus fideszes egyrészt nem is hívja fel magára a figyelmet, abban viszont tévedsz, hogy "döbrögi feudális maffia szar"* az oka, hiszen a tipikus fideszes bőven 2010 előtt is pont ilyen volt. A ballib erőszakosság már sokkal inkább okozója lehet, illetve úgy általában igyekszik kerülni a vitát és az abból fakadó sértődéseket elég sok ember. Érthető is, elég sok családi és baráti kapcsolat megy rá erre. Személyes példám is van, a baráti társaságomban van (inkább csak volt) egy tag, akinek minden találkozás alkalmával volt politikai témája, amin nagyon érzelemittasan ki tudott akadni...belehergelte magát, és a társaság többi tagjától is támogatást várt volna, holott senki más nem akart politizálni. Amikor egyetértés helyett ellenérveket kapott (a könnyen megcáfolható tipukus ballib mantrákra), nagyon hamar sértődés lett a vége. És ilyenkor hiába minden, hiába mondod neki, hogy semmi gond, attól még működik tovább a barátság, a barátság sajnos jó eséllyel meg fog szakadni, mert NEKI viszont nem fér bele, hogy nem mindenki ballib...én például személy szerint ezért sem szeretem ezeket a témákat IRL erőltetni, és nem kétlem, hogy sok ilyen lehet még rajtam kívül is. Megintcsak: ezt a balfékek kizárólag maguknak köszönhetik, kicsit sem tudok őket sajnálni.

*Atyaég egyébként, ki a beszél így? Te nehogy kiakadj legközelebb, ha DK-snak hívlak, de egy Soros vagy akármilyen, ellenzékre aggatott jelző hallatán is mélyen kussolnod kéne, amilyen proli szinten tolod.

0dzsud0 2024.05.01. 19:34:50

@Gery87: "Fiatalabb?:)"

Bizony, nem is olyan kevéssel...

"Mifelénk a fiatalok MHM-esek szoktak lenni, meg Momentumosok..
Na, azok látszanak."

Öreg...szó szerint senki nem momentumos ma már. Senki. Se felétek, se sehol...hát akkor ennyit ismét a buborékodról.

Az MHM más tészta, őket még alul is mérik szerintem (ők is tipikusan az a réteg, akik a közvéleménykutatói kérdésekre sem válaszolnak, vagy direkt fals válaszokat adnak, ennyit a buborékodról már megint)...de ez nem baj, tőlük épp nem sajnálom a parlamenti helyeket sem.

0dzsud0 2024.05.01. 19:37:11

@Gery87: "lehet elkéne mennem egy Orbán beszédre, Megafon képzésre, akkor mindenhol Sorost meg a DK-t látnám."

Nem tudom, biztosan csak sok DK-s kommentet láttam, aztán erős a hasonlóság azok, meg a tieid közt. :) A Sorost korábban kifejtettem, hogy miért öngól ezt ma ellenzékiként felhozni, olvasd vissza, ha már kipotyogott az aranyhal-memóriádból! :)

0dzsud0 2024.05.01. 19:37:47

@alöksz róz: "ez nem bemagolás. ezzel dobja le magáról a szembenézés terhét."

Érdekes gondolat, ezt akár ki is fejthetnéd!

0dzsud0 2024.05.01. 19:41:01

@Gery87: Nézd...nekem a "nemfidesz" az tényleg a baloldal. Tudom én is, hogy van néhány kivétel (pl. ha MHM-es lennél, akkor biztosan nem balosoználak le, ugyanakkor az látszana is rajtad), de azért a kommentek alapján olyan nagyokat ebben nem tudok tévedni. Én nagyon szívesen meghallgatom mindig, amikor ezen az ellenzékiek kiakadnak, vagy egyenesen azt kezdik fejtegetni, hogy mit gondolnak a jobb- és baloldali felosztásról, mert rendkívül mulatságosnak tartom...a hisztiteket meg elég nagy ívben leszarom. :)

GyMasa 2024.05.01. 19:41:30

@0dzsud0:
Geri szépen elfeledkezik arról a rétegről, akik ambíciózus, jól képzett emberek, akiknek igenis óriási előnyt jelent pl. az egykulcsos szja, meg a 27 éves korig tartó szja mentesség, meg a gyerekek után járó támogatás, vagy a 3+ gyerekes anyák örök életre szóló szja mentessége, vagy a 40 év munkaviszony utáni nyugdíjba vonulás lehetősége, és a gyereknevelés idejének a munkaviszonyba beszámítása.
Szerinte ezek az emberek maximum 20-an vannak, összesen az országban, de akkor én nagyon szerencsés vagyok, hiszen mindet ismerem...
Amit é nagyon nem értek, az azok az emberek, akik az elmúlt 14 évben igazán meggazdagodtak, mondjuk ingatlanok sorozatos vásárlával, de totál Orbánfóbiásak.
Valahogy nem akarják megérteni, hoyg pont ők lesznek az elsők, akiket egy balos kormány a halálba fog adóztatni...
És az sem számít nekik, hogy ezt elmondom nekik.

0dzsud0 2024.05.01. 19:42:57

@ZorróAszter: "A Mediaworks és a többi német tulajdonú média azért segítette hatalomba Orbánt, és azért támogatja, mert egy hazaáruló, aki a németek érdekeit képviseli a saját népével szemben."

Muhahahaha. :))) Imádom ezt az "Orbán valójában nem is nyert, csak a németek miatt" konteódat, te szerencsétlen, demens boomer. :D

0dzsud0 2024.05.01. 19:46:40

@ZorróAszter: "Megint bliccelték a papagájkórus tanfolyamon, amikor azt tanították, hogy mit kell jolly jocker kamuk puffogtatása helyett válaszolni ilyenkor."

Mondja a papagáj, aki kicsit sem papagájmódra ismételgeti évek óta ugyanatt a pár dolgot:

- Német nagytőke
- Ajándékpénzeket kap a gyarmat a gyarmattartóktól
- Papagájkórus
- Mediaworks

Javaslom, inkább te kérj új brosúrát, mert itt már mindenki kiismert. És még azt hiszi, hogy jól odaszólt...ha látnád kívülről magad, boomer. :)

GyMasa 2024.05.01. 19:54:50

@0dzsud0:
...és mondja mindezt úgy, hogy a másik válaszása az országnak a CIA "demokrácia", ami egy modernkori gyarmati pozícióval érne fel.

0dzsud0 2024.05.01. 19:55:48

@GyMasa: Ebben én egy kicsit azt a paranoiát látom, hogy ők nem szeretnék, ha a rendszer haszonélvezőjének tűnnének, mert akkor kivetheti őket a közösségük. Néhányan talán ettől is tarthatnak...ha jól élnek a rendszer nyújtotta lehetőségek miatt, de közben teli torokból megy az Orbánozás, akkor el van kerülve minden kockázat (ettől még szavazhatnak is ugyanők a Fideszre). A prolik majd úgyis azt fogják kérdezgetni, hogy miért nem lett Orbán egész hátralévő életére Soros zsebében (szerintük ez lenne a jó), ha egyszer kapott tőle két hónapra ösztöndíjat, a NER alatt meggazdagodottak meg szépen békén vannak hagyva, ha egyszer szavak szintjén már a "jó" oldalon állnak, lásd korábban Simicskát, most meg MP-t.

0dzsud0 2024.05.01. 19:58:13

@GyMasa: Nyilván fogalma sincs ennek a világtalannak, marékszámra szedi a gyógyszereit Royal vodkával...

vektortér 2024.05.01. 20:04:54

@0dzsud0: Vagy olyan beképzeltek, hogy elhiszik, a maguk tudása és képessége teszi lehetővé, hogy ennyit összehoztak és csak a fidesz miatt nem annyi vagyonuk van, mint a gázszerelölőnek.

0dzsud0 2024.05.01. 20:51:19

@vektortér: Nagyon jó meglátás, teljesen jogos. Ilyen gyökerekhez is volt már szerencsém.

ZorróAszter 2024.05.01. 22:38:45

@vektortér:
@0dzsud0:

"Nagyon jó meglátás, teljesen jogos. Ilyen gyökerekhez is volt már szerencsém."

Zalaveta!

Különösen viccesek vagytok amikor különféle nickeken helyeseltek saját magatoknak.

Bár más gonoszok mindezt szánalmasnak szokták nevezni.

:o)

ZorróAszter 2024.05.01. 22:45:52

@0dzsud0:

Faszorrú!

Csak a hozzád hasonló segghülye fideszpapagájok hiszik, hogy ha végképp semmi ötletük sincs, akkor meg kell próbálni visszaforgatni a vádakat hátha bejön.

Vagy legalább a többi fidesznyik papagáj majd helyesel.

Vagy ha senki se helyesel, akkor helyeselsz te saját magadnak valamelyik nickeden.

És ezt a teljesítményedet fizetik a Kubatovék?

Vagy a hajléktalanszállóról írogatsz, Faszorrú?

0dzsud0 2024.05.01. 22:54:27

@ZorróAszter: "Különösen viccesek vagytok"

Na most akkor mégsem egyedül vagyok több nicken? Mi ez a többes szám? Éberség, ZorróFaszter, hát így el fogod veszíteni a harcot! RIADÓÓÓ! Zavaleta újra itt van, még több nicket regisztrált neki a német nagytőke a Mediaworks-ön keresztül, RIADÓÓ!!!

Fegyverbe, Zorró! Kard ki kard!

youtu.be/RQPRyty03T0?si=NhH4guhP3dhqO5u-

0dzsud0 2024.05.01. 23:00:05

@ZorróAszter: Látom, kezdesz fáradni! :) Aztán nehogy szívroham legyen a vége, azt nagyon nehezen viselné a blogfölre! :D

"Csak a hozzád hasonló segghülye fideszpapagájok hiszik, hogy ha végképp semmi ötletük sincs, akkor meg kell próbálni visszaforgatni a vádakat hátha bejön."

Nem, fütyi! Nincs semmi "vád", önmagad paródiája vagy azzal, hogy mindenben ugyanazt az egybites konteódat véled felfedezni, a te fejedben nyilván annyira egyszerű ez a világ, hogy bárki, aki észrevette, hogy milyen debil vagy, az Zavaleta. Vagy a német papagájkommandó tagja. Én semmi mást nem teszek, csak kiröhöglek a faszba, te szánalmas, debil vérboomer. :) Na menj, idd meg a lefekvés előtti kevertedet!

Gery87 2024.05.02. 01:19:25

@0dzsud0:

"Elég sötét vagy."

majd felkapcsolom a narancssárga villanyt.

" 2022-ben kormányváltás jön. Ki a fenét érdekel szerinted, hogy milyen következtetéseket vontok le? :)"

Mondjuk ezek az emberek pont nem mondták ezt...sőt, mindig azt mondták "nem lesz itt semmi" és igazuk lett.

"Mármint ez a te hited."

Mint mondtam a nyuggerek meg a cigók a kivétel.

"Örök klasszikus ballib megfejtés, lehet odatenni az elcsalták, meg a krumpli mellé. :) "

Nem tudom örök e, de ez nem érv.

"Továbbra is úgy vagyok vele, hogy szívből tudok örülni, amikor magatokat szopatjátok halálra az ilyenekkel, így tovább cimbi! :D"

lehet tévedek, de ez ilyen...

Gery87 2024.05.02. 01:21:19

@0dzsud0:

"Miért? Talán nem az ellenzéki tábort gyarapítod? "

Nem a ballib ellenzéki tábort.

":D Ezt magadban tisztázd le akkor előbb!"

:D
Le van tisztázva.

"*ásít"

aludjál.

"Ne hisztizz itt nekem, gondolhatod, mennyire hat meg. :)"

Nincs hiszti.

Gery87 2024.05.02. 01:22:47

@0dzsud0:

Nem vagyok, és leszarom hogy mit gondolsz, elég világosan kifejtettem a nézetrendszerem, ha nem érted a te bajod, tiszta a lelkiismeretem.

Gery87 2024.05.02. 01:26:16

@0dzsud0:

"..t a ballibek előtt szégyellik, tehát sunnyognak. :D Most azt szeretnéd tagadni, hogy ilyet nem is írtál?"

nem tagadtam, ez a véleményem. ezt látom.

"Először is azt kell megértened, hogy neked senki nem tartozik elszámolással"

Nem hát, de ezt látom és elmondtam...

"...arról, hogy hogyan, milyen indíttatásból, kire szavaz vagy nem szavaz. Ez tényleg az első pont, és szomorú amúgy, hogy mindig le kell szövezni, mert a ballib sajnos olyanfajta, hogy szó szerint mindenbe bele akar ugatni."

nem ugatok bele, ezerszer elmondtam hogy demokrata vagyok, akkor is ha nem értek egyett az eredménnyel, vagy ostobának tartom a döntést, a demokrácia nem arról szól hogy mindig az van amit mi akarunk és hogy mindig "jó lesz az eredmény" tehát az lesz amit adott egyén akar, de még mindig jobb mint bármi más rendszer!

Gery87 2024.05.02. 01:30:13

@0dzsud0:

"Ezt ennyi erővel minden Feri- meg Lendvai-fan is ugyanígy mondhatná, aki a Fideszt komcsizza...nagy játékos vagy, mondhatom. :D"

Nem, nincs összefüggés.
A DK meg az MSZP nem szoci régóta.

"Persze, ismerem ezt, kb. erre számítok ilyenkor. Nyilván nem is vagy DK-s. Épp csak a véletlen hozza úgy, hogy a DK-sok által is unalomig ismételgetett lózungokat böfögöd vissza unalomig. "

igen? Mondj egy példát.
Nagyon vicces ez egyébként mikor a DK egy neolib párt én meg szoci vagyok és itt nincs nálam baloldalibb és antikapitalistább kommentelő....
vicces.

"Szóval akkor veled mizu? Te melyik vagy? A "nem szavaztam senkire és egyaránt szidok mindenkit, mert annyira objektív vagyok", vagy a "még a kutyák az egyetlen, akire szavazni lehet"-fajta vagy? Melyik a te menekülőutad? :DD"

én demokratikus szocialista vagyok, akinek nincs pártja.

Gery87 2024.05.02. 01:34:59

@0dzsud0:

"Mi ez a fogyaték érv? Egy demokráciában szavazni kell, nem kimenni az utcára szurkolni a kedvenc csapatodnak, ehhez mennyire kell vajon hülyének lenni, hogy ne fogd fel?"

Felfogom, csak épp azért érdekes módon az összes szimpatizáns látszódik kivéve a fideszest.

Mindig ismertem jobbikost, miépest, lmp-st, momentumost...fideszest nem.

"De egyébként még látszódnak is mellesleg, még ha ez nem is feltétel...a választási eredményi is elég jól látszik "

Abban látszik, nem is ezt tagadtam!

"(van erről egy klasszikus is), meg pl. a Békemenet is szokott látszódni, "

igen, 60+os nyanyák vonulnak:)
mondtam is hogy igen a nyuggerek nem esnek a látómezőmbe.

"nem úgy, mint a legtöbb ellenzéki megmozdulás (tudom, itt a busz szokott lenni a kulcskérdés, szemét Fidesz kisajátította azt is, az ellenzéknek egy buszt sem hagyott)."

valóban...szerencsére el is tűnnek lassan, megérdemlik.

"Vallj színt Geri, valóban sárgalapos vagy? "

A sárga a Fidesz színe:)

"Kezd nagyon úgy tűnni, mert nem az első agyfasz kérdést teszed fel, tipikusan olyanokat, amit hallva a gyerek szülei aggódva össze szoktak nézni, hogy segítség kell neki, de sürgősen."

Rendben bubu....pacek érv, így tovább.

Gery87 2024.05.02. 01:42:00

@0dzsud0:

"Igen, ez elég tipikus."

Nem tudom mennyire tipikus....én és a környezetem ezt látja mint átlagember.

"Egyrészt tévesen azt hiszed, hogy kellően nagy mintád van,"

Eléggé az van.

" továbbá azt, hogy a mint nagysága és összetétele közt összefüggés van."

Mint mondtam sokféle rétegből van mintám.

" Végül is csak a gimis matekot kellene utólag bepótolnod, hogy legyen elég gógyid belátni, dehát oda se neki..."

jójó bubu.

"Le se szarom, hogy mit mondtál, ettől ez még klasszikus ballib érv."

Szóval leszarod mit mondok, de azért konkrét kinyilatkoztatást teszel:)

"Valószínűleg mindkettőben van részigazság. "

van hát.

"A tipikus fideszes egyrészt nem is hívja fel magára a figyelmet,"

na de miért?

" abban viszont tévedsz, hogy "döbrögi feudális maffia szar"* az oka, hiszen a tipikus fideszes bőven 2010 előtt is pont ilyen volt. "

A 2010 elötti fideszes mag már nem az mint 2010 óta...

"A ballib erőszakosság már sokkal inkább okozója lehet, illetve úgy általában igyekszik kerülni a vitát és az abból fakadó sértődéseket elég sok ember."

A vitát a fidesz kerüli 13 éve!

" Érthető is, elég sok családi és baráti kapcsolat megy rá erre."

Nem véletlenül.

" Személyes példám is van, a baráti társaságomban van (inkább csak volt) egy tag, akinek minden találkozás alkalmával volt politikai témája, amin nagyon érzelemittasan ki tudott akadni.."

van ilyen.

".belehergelte magát, és a társaság többi tagjától is támogatást várt volna, holott senki más nem akart politizálni. Amikor egyetértés helyett ellenérveket kapott (a könnyen megcáfolható tipukus ballib mantrákra), nagyon hamar sértődés lett a vége. És ilyenkor hiába minden, hiába mondod neki, hogy semmi gond, attól még működik tovább a barátság, a barátság sajnos jó eséllyel meg fog szakadni, mert NEKI viszont nem fér bele, hogy nem mindenki ballib..."

Ahogy sokaknak nem fér bele gondolom hogy más meg "nem fideszes hanem mocskos hazaáruló sorosista libernyák ballib Dk-s.."

"én például személy szerint ezért sem szeretem ezeket a témákat IRL erőltetni, és nem kétlem, hogy sok ilyen lehet még rajtam kívül is. Megintcsak: ezt a balfékek kizárólag maguknak köszönhetik, kicsit sem tudok őket sajnálni."

ne sajnáld, én se.

"*Atyaég egyébként, ki a beszél így? Te nehogy kiakadj legközelebb, ha DK-snak hívlak, de egy Soros vagy akármilyen, ellenzékre aggatott jelző hallatán is mélyen kussolnod kéne, amilyen proli szinten tolod."

Olyan szinte tolom, amit a közeg megérdemel, ért.

Voltam én itt nagyon udvarias, semmit nem ért.
ha ez kel, ezt kapjátok.

Gery87 2024.05.02. 01:44:55

@0dzsud0:

"Öreg...szó szerint senki nem momentumos ma már. "

Vasárnap pl pont jött egy csávó aláírást gyűjtetni....mondtam hogy nem kösz.

"Senki. "

Hát biztos egy senki volt.

"Se felétek, se sehol..."

Akkor szellem volt.

"hát akkor ennyit ismét a buborékodról."

Legközelebb megbököm, hogy valódi e..

"Az MHM más tészta, őket még alul is mérik szerintem (ők is tipikusan az a réteg, akik a közvéleménykutatói kérdésekre sem válaszolnak, vagy direkt fals válaszokat adnak, ennyit a buborékodról már megint)...de ez nem baj, tőlük épp nem sajnálom a parlamenti helyeket sem."

Lehet alul mérik, e látszanak!!!
Mindig van MHM-es ismerős.

Gery87 2024.05.02. 01:46:08

@0dzsud0:

"Nem tudom, biztosan csak sok DK-s kommentet láttam, aztán erős a hasonlóság azok, meg a tieid közt. :) "

Hát nem vagy a legélesebb kés a fiókban ha egy DK-st összekeversz egy szocival:)
valamit tegyél....

"A Sorost korábban kifejtettem, hogy miért öngól ezt ma ellenzékiként felhozni, olvasd vissza, ha már kipotyogott az aranyhal-memóriádból! :)"

Nem tudom mit írtál meg hol....

Gery87 2024.05.02. 01:50:24

@0dzsud0:

"Nézd...nekem a "nemfidesz" az tényleg a baloldal. "

Tudjuk, nektek a nemfidesz az "rósz" és mind hazaáruló libsi sorosista féreg, ezt hallgatjuk 13 éve...
Ezt a kétbites szart.
Ennyit tudtok.

"Tudom én is, hogy van néhány kivétel (pl. ha MHM-es lennél, akkor biztosan nem balosoználak le, ugyanakkor az látszana is rajtad), "

Az a vicces eben hogy a "magyar pártpolitikai kisokos" netes kalkulátorok szerint az én potenciális magyar pártom a MHM:D

Miért?
mert a szociális programja, értékrendje alapján ez a párt áll hozzám a kalkulátorok szerint a legközelebb:)

Ez is mutatja hogy a pártokrácia csomagelvűsége egy manipulatív szar.

"de azért a kommentek alapján olyan nagyokat ebben nem tudok tévedni. "

Ó, dehogynem....

"Én nagyon szívesen meghallgatom mindig, amikor ezen az ellenzékiek kiakadnak, vagy egyenesen azt kezdik fejtegetni, hogy mit gondolnak a jobb- és baloldali felosztásról, mert rendkívül mulatságosnak tartom...a hisztiteket meg elég nagy ívben leszarom. :)"

Mi is leszarunk téged:)
na jó nem.

Gery87 2024.05.02. 01:52:17

@GyMasa:

"Geri szépen elfeledkezik arról a rétegről, akik ambíciózus, jól képzett emberek, akiknek igenis óriási előnyt jelent pl. az egykulcsos szja, meg a 27 éves korig tartó szja mentesség, meg a gyerekek után járó támogatás, vagy a 3+ gyerekes anyák örök életre szóló szja mentessége, vagy a 40 év munkaviszony utáni nyugdíjba vonulás lehetősége, és a gyereknevelés idejének a munkaviszonyba beszámítása."

Nem feledkezem meg róluk, csak nem látom őket....
Ami nem azonos azzal hogy nem léteznek!

"Szerinte ezek az emberek maximum 20-an vannak, összesen az országban, de akkor én nagyon szerencsés vagyok, hiszen mindet ismerem..."

Nem, nem mondtam ilyet.

"Amit é nagyon nem értek, az azok az emberek, akik az elmúlt 14 évben igazán meggazdagodtak, mondjuk ingatlanok sorozatos vásárlával, de totál Orbánfóbiásak.
Valahogy nem akarják megérteni, hoyg pont ők lesznek az elsők, akiket egy balos kormány a halálba fog adóztatni...
És az sem számít nekik, hogy ezt elmondom nekik."

Talán mert nem csak a zsebük alapján látják a világot!

ZorróAszter 2024.05.02. 12:08:02

@0dzsud0:

Faszorrú!

Egyelőre te, a fidesznyik bérkommentelő leplezted le magad Zavaletaként.

És itt mindenki emlékszik a szánalmas hazudozásodra amikor megpróbáltad menteni a bukott nickedet, de kis buzi pöcs.

Biztos ugrott miatta a prémiumod Kubatov gazdánál.

Muhahaha!!!

:o)

0dzsud0 2024.05.02. 18:04:07

@ZorróAszter: "Egyelőre te, a fidesznyik bérkommentelő leplezted le magad Zavaletaként."

No, hát efelől semmi kétségem nem is volt eddig sem. :)

GyMasa 2024.05.02. 18:11:57

@0dzsud0:
Án most nem a NER-közeli emberekről beszéltem, hanem a normál, piaci viszonyok között boldogulni tudo, ambíciózus és szorgalmas emberekről, akik már a havi 1 milliós fizetéssel is rengeteg szja-t spórolnak.
(mert, ugye a miléliós fizetés az a balosok szemében már "Gazdagnak" számít)

alöksz róz 2024.05.02. 19:03:14

@Gery87: "Ezt a kétbites szart." - egybites lesz az

ZorróAszter 2024.05.03. 13:56:35

@0dzsud0:

"No, hát efelől semmi kétségem nem is volt eddig sem. :)"

A fidesznyik társaid is biztos nagyon örülnek a kiváló szereplésednek.

:o)
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása