magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Nagy pofáraesés lesz

Ujjongás a ballibeknél.

A Fidesz 34 %-on. Ha ez az eredmény igaz, akkor a Fidesznek 9 EP-képviselője lesz, míg az ellenzéknek 12.

A dolognak van egy szépséghibája: ez a Závecz kutatása. Ez az a Závecz, mely 2022-ben 39 %-ot jósolt a Fidesznek, az egyesült ballib ellenzéknek meg 36 %-ot! Miközben a legpontosabb jóslatot adó Medián ugyanakkor készült kutatása 50/40 %-ot adott. (A valós választási eredmény végül 54/34 % lett, amit még a fideszes Századvég kutató se talált el, ők is csak 49/44 %-ot jósoltak.)

Az újabb verzió még abszurdabb:

Ebből valószínűleg csak a Jobbik, a Mi Hazánk, az MKKKP, s az új Tisza Párt adata valós. De azt épeszű ember tudja, hogy 3 %-os LMP-ben még Ungár Péter se hisz. S a Momentum pezsgőt rendelne, ha tényleg 7 %-uk lenne.

Komolyan azt mondja a Závecz, hogy a Tisza Párt csak a nem-szavazók táborából és a Fidesz-kiábrándultakból áll? S hogy közben a Momentum nem vesztett szavazókat, a DK meg még meg is erősödött? Nem végeztem kutatást, de csak saját ismerőseim köre alapján mondhatom: átlag 10 Talpramagyar-rajongó ismerősömből kb. vagy 8-9 ballib-összefogdosás szavazó vagy kétfarkúkutyás, s talán 1-2 olyan akad, aki amolyan "befogott orrú" fideszes szavazó.

Szóval én a ballibek helyében nem örülnék, míg nem látom a Medián kutatását. Az valószínűleg reális képet fog adni. A Medián sok munkát végez nem-politikai szereplőknek is, így ügyel hírnevére, nem engedheti meg magának kamufelmérések kiadását. Szóval nem egy Publicus, aki 47/47 %-ot "mért" a két oldalnak a 2022-es választások előtt egy héttel.

243 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr7818388635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

élveteg 2024.04.25. 07:24:34

Mondjuk a tiszapárt eredménye így is szép bár csalóka ám ez is Itt listás szavazás lesz és arra könyű felépíteni egy médiapártot Csak pénz kérdése Viszont 26 ban egész más helyzet lesz Ott az addig talpon maradt DK lesz megint a pozicióban mert neki lesz szinte egyedül pártszervezete, kiépített infrastruktúrája

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.25. 08:17:14

@élveteg:

Az EP-választás után a DK el fogja kezdeni ütni-vágni tiszáékat, ők meg vissza, szóval vicces lesz.

_Neville 2024.04.25. 09:53:02

26% DK persze, hogyne :D Eddig tök egyértelmű volt, hogy van egy 15%-os üvegplafon fölöttük (Van kb 5-7% fanatikus Feri rajongó, még kb ugyanennyi, aki befogott orral hajlandó rájuk szavazni, mindenki más rühelli őket), és ez pont most omlik le, mikor a Ferit nem kedvelő ellenzékieknek bőség zavara van, kire szavazzanak :D

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.25. 09:54:57

@_Neville:

Ezt úgy mondják, hogy Talpramagyar Péter támadása Gyurcsány ellen megerősítette a DK-t. Ezért növekednek.

Nem vicc, az előbb hallottam a Klub Rádióban.

ZorróAszter 2024.04.25. 09:55:14

A német tulajdonban lévő "magyar" médiák, a Mediaworks és az RTL csoport médiái összehangolva beállítja majd a németek által kívánt választási eredményt.

A magyar demokrácia meg odáig terjed, hogy szabadon kiválaszthatjuk, melyik saját népe ellen dolgozó hazaáruló ocsmány pofáját ikszelje be.

Tehetik, hiszen a modern gyarmati rendszerekben a gyarmat népe fizeti a saját kirablását, annak az összes kellékét, beleértve a médiákat is.

0dzsud0 2024.04.25. 11:45:26

@post: "Nem végeztem kutatást, de csak saját ismerőseim köre alapján mondhatom"

Nee, ezt ne! :D A legsötétebb vérballibek is mindig azzal jönnek, hogy hát érdekes, ők nem is ismernek egy fideszest sem, tehát nem is jöhetett ki a hivatalos választási eredmény, az nyilván csalás. :DD

0dzsud0 2024.04.25. 11:49:08

@post: "Publicus, aki 47/47 %-ot "mért" a két oldalnak a 2022-es választások előtt egy héttel."

Ott az volt még a külön nevetséges, hogy konkrétan a választás NAPJÁN jöttek elő vele, amolyan ellenzékieket az utolsó pillanatban aktivizálandó. :D Záródik az olló.

Az a legviccesebb, hogy az ellenzéki oldalon rendre sértődés van belőle, amikor valaki kineveti Pulait vagy a Záveczet, amiért azok nem mérnek, hanem rajzolnak....nagyon megszokták, hogy nevetséges színvonala csak az Origónak és társainak lehet, a saját oldal akkor is egészen rendben van, ha még a vak is látja, hogy egy rakás szar. Nagyon tetszik, ahogy saját magukat szopatják. :)

Karácsony Gelgely 2024.04.25. 12:25:47

Én is végeztem ilyen munkát, az igazságot csak mi tudjuk. A közzétett adatok azért ilyen szorosak, hogy mozgósítsuk a szavazókat.

ZorróAszter 2024.04.25. 12:43:22

@0dzsud0:

"Nee, ezt ne! :D A legsötétebb vérballibek is mindig azzal jönnek, hogy hát érdekes, ők nem is ismernek egy fideszest sem, tehát nem is jöhetett ki a hivatalos választási eredmény, az nyilván csalás. :DD"

Nem vagyok ballib, de azért ez nekem is nagyon gyanús 2010 óta.

Én azzal magyaráztam magamnak, hogy itt Pesten ez van, biztos vidéken meg mindenki fidesznyik.

A gond akkor van amikor vidéken is ezt mondják ahol a FIDESZ nyert. Hogy ők se nagyon láttak még élő fidesznyiket pedig nagy a család is.

MEDVE1978 2024.04.25. 12:46:35

A Magyar Péter jelenségnek nagyjából két megoldása van:

1. A magyar választók döntő része érzékelte azt a fellendülést, ami nagyjából 2020-2021-ig, a COVID időszakig tartott. Ebben az időszakban rengeteg olyan dolog megvalósult, ami korábban nem, ezek egy részéhez köze is volt a FIDESZ-nek. Ezalatt azt értem, hogy volt viszonylag független tényező: jött egy csomó EU-s pénz, jött be a német tőke, ugyanakkor felgyorsult egy jó pár területen a kivándorlás / átalakult a demográfia. Ez utóbbi azt jelentette, hogy míg a kétezres években viszonylag olcsón kaptál szakmunkást, a 2010 után megindult állandó és időleges kivándorlások miatt már nagyon drágán. Viszont ez a másik oldalon azt jelentette, hogy sokan, akik korábban vegetáltak vagy nem volt munkájuk, most elmehettek mondjuk az építőiparba vagy kevésbé bonyolult munkahelyekre. Nekik lett megélhetésük, az itt maradt szakik pedig egyértelmű életszínvonaljavulást éltek meg. Emellett Viktorék az egykulcsos adóval, annak idején a KATA-val nagyon sokaknak tették kisebbé az adóterhelését. Nem volt érdemi infláció sem. Emiatt a magyar választók döntő része ezt az időszakot szeretné folytatni, csak rohadtul zavarja egyrészt a korrupció, amit már a bőrén érez (a humánszektorok alulfinanszírozottsága miatt szar az oktatás, az egészségügy, a szociális szféra), másrészt az, hogy az uniós pénzek már nem jönnek, ezért kevésbé pörög a gazdaság. Egyrészt ez az igény hívja életre Magyar Pétert, valószínűleg a szavazói jelentős részének oké a FIDESZ társadalom-, gazdaság-, vagy adópolitikája, sőt még a külpolitikájának egy része is, csak a korrupció zavarja őket.

Magyar pedig nem ígér semmit, neki a fő pontja a korrupció megszüntetése.

2. A jelenség másik oka az ellenzékből való kiábrándulás. Ez is nagyon jelentős tömegeket érint. Az ellenzék képtelen bármit produkálni és ez látszik is. A 2022-es összefogás nem volt rossz ötlet, a FIDESZ pontosan az első pontban írtak (viszonylag jó kormányzás és szerencse), illetve az elképesztően koncentrált és pénzzel teletömött médiagépezet miatt tudott nyerni. Paradox módon ebben kicsit hasonlít a 2002-2006 időszakra, amikor a FIDESZ azzal kampányolt, hogy rosszabbul élünk, ami egyértelműen nem volt igaz, ezért tudtak Gyurcsányék nyerni. Az ellenzék már a választás napján extrémen leszerepelt, amikor a pártok zöme kiállt a közös jelölt mögül a vereség tudatában.

Az uniós választások így várhatóan egy irreálisan jó eredményt hoznak majd a Tisza pártnak, valószínűleg a legerősebb vagy második legerősebb ellenzéki pártnak mutatják majd. Ez az ellenzéki választóknak azt a véleményét fogja mutatni az ellenzéki pártok felé, hogy elegünk van belőletek. Persze ez nem konstruktív, ahogy valószínű, hogy Magyar Péter is majd a Centrum Párt, az LMP, a Momentum vagy MZP sorsára jut. De legalább jól esik majd nézni, legalábbis én örülni fogok, ha netán Gyurcsányék csak a harmadik helyre futnak be.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.04.25. 13:47:52

@MEDVE1978: nincs az a típusú korrupció az országban amire a hozzászólás tényként utal. A szektorok alulfinanszírozottsága az alacsony adók következménye.

Gery87 2024.04.25. 14:31:45

@ZorróAszter:

Én is ezt mondom régóta, élő(ben) embert nem ismerek aki nyíltan elmondaná hogy "igen én fideszes vagyok, rájuk szavaztam".

Olyan van hogy "jó jó de ki lenne helyettük? a Gyurcsány?"
Viszont sose mondják még ezek se hogy fideszesek vagy szavaztak rájuk pont emiatt!

Érdekes.

Pedig vidéki vagyok, melósok között is, értelmiségiek között is....ez is fideszes település, járás, megye...
MHM-ast ismerek, olyat is aki a Momentumra szavaz...pedig "nyomi libsinek" meg "kriptofasisztának" lenni se menő...
De úgy látszik fideszesnek mégkevésbé.

A megfejtés az lesz hogy a fideszesek többsége cigány meg nyugdíjas.

Na velük valóban nincs sok kontaktom:)

Gery87 2024.04.25. 14:37:03

@Deak Tamas:

Nincs persze és Mészáros is csak egy csúnya mesefigura, Andika meg egy Disney hercegnő....
barom.

Gery87 2024.04.25. 14:39:18

@MEDVE1978:

Nekem viszont nem fog jól esni ha kiderül hogy az embereknek tulajdonképpen nincs bajuk a NER-el, ha "jólét" lenne megint folytatnák is Orbán helyett Magyar Péterrel, korrupció nélkül.
Az nagyon gáz lenne.

GyMasa 2024.04.25. 14:41:39

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Úgy érted, hogy a fideszesek elkezdtek tömegesen a DK-ra szavazni?

GyMasa 2024.04.25. 14:45:23

@MEDVE1978:
EZt rosszul tudod!
A "kivándorlás" 2011 után indult meg, és nem az Orbánellenesség miatt, hanem azért mert az Osztrák-Német munkaerőpiac akkor szabadult fel teljesen és onnantól lehetett külön munkavállalási engedély nélkül kimenni dolgozni.

GyMasa 2024.04.25. 14:47:02

@MEDVE1978:
"A 2022-es összefogás nem volt rossz ötlet, "
De, az volt.
Látványos a tendencia, hogy minél jobban "összefogtak" az ellenzéki oldalon, annál rosszabb eredményt értek el a választáson.
2022-ben ott volt a szinte teljes összeborulás, mégis s legrosszabb eredményüket érték el 2010 óta.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.04.25. 15:01:54

@GyMasa: Medve nagyon jókat írt régebben, de most elköltözött valami alternatív világba.
Eleve a Magyar Péter féle jelenség nincs, nncs mit értelmezni rajta. Tudom, a saját facebook ismerősök nem korrekt reprezentatív minta, de az aktívan politikai tartalmakat osztogatók között nemhogy ez a jelenség (itt gyakorlatilag 0 megosztás), de még maga a kegyelmi üggyel kapcsolatos megosztások száma is rendkívül alacsony, mialatt pl. a külhoni magyarok ellen uszító mémek meg az ilyen Szégyellem hogy Orbán Viktor miniszterelnök típusú csoportok faszságainak továbbosztása változatlanul erős trend.
A politikai hatalomra már nagyon lihegő antifidesz értelmiség vágyálmainak kivetülése a Tisza párt, semmi több. Semmilyen valós tömeg nincs mögötte.
Irodai napjaink voltak most, és Butapesten a centrumban eleve nem lehetett látni tiszapártos aláírásgyűjtést. A kétfarkúak meg momentumosok állítottak meg, utóbbiaknak háromszor kellett elmagyaráznom, hogy vidéki vagyok, sajna épp benn volt minden fogam meg a szemüveg is ép.

Gery87 2024.04.25. 15:12:32

@Deak Tamas:

Persze hogy neked nem létezik a MP jelenség, mert te még midig 1944-ben vagy a kis fantáziavilágodban bazmeg, épp arra vársz mikor osztanak ki neked is egy zsidó lakást.

"Tudom, a saját facebook ismerősök nem korrekt reprezentatív minta"

Hát a "nyilas nyuggerek 1944" faszbuk csoport az nem.

"sajna épp benn volt minden fogam"

Na, itt vannak az elveszett fideszesek, 60-on felül:)

GyMasa 2024.04.25. 15:13:49

@Deak Tamas:
A HírTV-n volt a "politikai Hobbistában" Mráz Ágoston Sámuel (nézőpont) a vendég, 13-án:
www.youtube.com/watch?v=kv5qkyjcPlU&list=PLekEgvilb5uy-tEw4sQtMJ6gFMcWtxALP&index=75
(23:00-tól)
Ott egy teljesen más grafikont mutatnak, aminek köze since ehhez.
Annak a grafikonnak pl. van átmenete az előző eredményekből...

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.04.25. 15:30:31

@GyMasa: megnéztem, érdekes, de nem vagyok meggyőzve. Mindegy, ha a két vihogó luvnya kiesik az ingyenmilliódotációból meg a Nagy Európai Hurálból, tőlem akár mehet is a Magyar.

GyMasa 2024.04.25. 15:38:50

@Deak Tamas:
Nem tudom, én nem látom a "kiábrándult fideszeseket" Magyarországon.
Varga Ádámnak sem sikerült megtalálnia őket pl. a MP tüntetéseken...
www.youtube.com/watch?v=vG7qeBvsZls
(különösen vicces, ahogy felteszi a "beugratós" kérdést ezzel kapcsolatban :-D "miért szavaztál 2022-ben a fideszre, és most miért nem?" )

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.25. 15:48:44

@GyMasa:

Ezt ballibek is mondták: ismerőseket látták a tünti,n akiket ballib korábbi tüntiken láttak.

MEDVE1978 2024.04.25. 16:58:05

@Deak Tamas: Viccnek jó. Meg kell nézni, hogy egy km autópálya mennyibe kerül máshol és itthon. Elég sok állami céggel / cégnek / hivatalnak dolgoztam / dolgoznak ismerőseim. Uniós pályázati pénztalicskákat is láttam. Szóval korrupció az bizony van, de ez ugye a NER egyik lételeme, csak ők úgy hívják, hogy a nemzeti tőke erősítése.

2024 2024.04.25. 18:18:24

Iránytű:

Fidesz–KDNP – 50 százalék
Tisza Párt – 26 százalék
DK–MSZP–Párbeszéd – 10 százalék
Kétfarkú Kutya Párt – 4 százalék
Mi Hazánk Mozgalom – 3 százalék
Momentum – 3 százalék
Második Reformkor – 2 százalék
Jobbik – Konzervatívok – 1 százalék

A Fidesz őrzi óriási előnyét. Pszichopeti 25 százalékának csak akkor lenne jelentősége, ha a kormánypárt támogatóit apasztaná, ekképpen a moslék pártjai tartanák eddigi népszerűségüket, de nem ez történik. A Tisza egyértelműen a többi párttól veszi el a szavazókat. A balos közvéleménykutatók pedig ezúttal is átverik a népet.

0dzsud0 2024.04.25. 18:54:18

@ZorróAszter: "A gond akkor van amikor vidéken is ezt mondják ahol a FIDESZ nyert. Hogy ők se nagyon láttak még élő fidesznyiket pedig nagy a család is."

Jellemzően úgy szokott ez kinézni, hogy a balok óriási pofával hirdetik egyfolytában, hogy ők mennyire balok és szerintük minden normális ember is csak olyan lehet, mint ők...a fideszesek meg bólogatnak nekik, vállon is veregetik őket, egyetértenek velük mindenben, még kicsit szidják is velük együtt a kormányt a meglehetősen jól begyakorolható proli ballib panelekkel. Majd elmennek és leszavaznak a Fideszre, előbbiek meg élnek abban a hitben, hogy már tényleg mindenki utálja a Fideszt, ő nem is ismer egyetlen fideszest sem. Maguknak csinálják, szépen bezárják magukat a buborékukba. Nehéz sajnálni őket.

Gery87 2024.04.25. 19:22:36

@0dzsud0:

Szóval az átlag fideszes sunnyog és hazudik, meg képmutató?:)
Nagyon kuruc.

"a balok óriási pofával hirdetik egyfolytában, hogy ők mennyire balok"

A kormány kritikus átlagember elmondja hogy "bassza meg az Orbán..." és ennyi, nem fölényeskedik csak puffog, morgolódik.

Túl sok faszbukos nyugger csoportos kommentet olvastok:)

GyMasa 2024.04.25. 20:26:23

@0dzsud0:
Igen, és ezzel teszik saját maguk 1/3-os támogatottságúvá önmagukat.

ZorróAszter 2024.04.25. 20:44:37

@Gery87:

Én ismerek fideszeseket, és nálunk az MSZP szokott nyerni mindent, de még itt is kevesebben látszanak mint aminek kellene.

A piacon meg mindigis kurvaanyátokoztak, holott ezek az emberek vidékiek illetve vidéki őstermelők többnyire. Ezek állítólag FIDESZ kedvezményezettek.

ZorróAszter 2024.04.25. 20:51:18

@0dzsud0:

Nem tudom. Itt az MSZP szokott nyerni.

Legutóbb a fodrász nénivel találkoztam, aki fideszes. Nem látszott rajta hogy meg lenne szeppenve.

Vele nem szívesen vitatkoznék, mert ugye ha tulajdonos, ha alkalmazott, akkor se vitatkozhat szabadon. Családon belül meg kifejezetten ki szoktam térni mert azt nem tudnám vállalni, hogy fogjam vissza magam. Csak így hogy egyáltalán ne essen szó politikáról.

Amit én meg is tudok állni minden további nélkül.

ZorróAszter 2024.04.25. 20:57:20

@MEDVE1978:

"A jelenség másik oka az ellenzékből való kiábrándulás. Ez is nagyon jelentős tömegeket érint. Az ellenzék képtelen bármit produkálni és ez látszik is."

Majd akkor tessék megnézni őket, egyszerre hogy megtáltosodnak majd ha Orbán megkapja a selyemzsinórt a gazdáitól Berlinből.

Most az a parancsuk már jóideje, hogy játsszák a hülyét, de azért tartsák fenn a látszatot, mintha lenne valami kis nyomoronc demokrácia és sajtószabadság.

Holott csak egy fehérniggergyarmat van egy kollaboráns kormánnyal az élén.

0dzsud0 2024.04.25. 22:09:52

@Gery87: "Szóval az átlag fideszes sunnyog és hazudik, meg képmutató?:)
Nagyon kuruc."

Nekem aztán hiába sírsz, az ettől még tény, hogy a fideszesek zöme szemlátomást nem olyan debil módon játssza ezt a játékot, mint a ti táborotok. :)

A helyzetet nagyjából úgy lehet leírni, hogy vannak ezek az emberek:
youtu.be/eIog47Np-Yg?si=6q3gt0VZ96g35v5R

Nincs sok gond velük, csak épp még a p.náról is Orbán jut az eszükbe, és a környezetüket sem hagyják békén, irritálóan és erőszakosan politizálnak, és próbálnak belerángatni is mindenki mást, akkor is, ha az nem vevő rá. Namost a fideszes többségre meg nem az a jellemző, hogy leállnak ezekkel. Ennyi ez a történet. A fideszesek mindig is tudták, hogy nem a szomszédoddal kell ordítozni, hanem csendben el kell menni négyévente x-elni...amit most sunnyogásnak próbálsz gúnyolni, az amúgy az ünnepelt demokráciátok maga (és ez viccen kívül egy szép dolog amúgy, a pártpreferencia kinyilvánítása épphogy a szavazófülkébe való, nem máshova). :) És a poén az, hogy ez nem mostanában alakult így, meg nem is csak magyar specifikum. Egyrészt itthon az MSZP-s tábor szintén óriási pofával osztotta az észt mindenkinek akkor is, amikor ők voltak nyeregben (ma ugyanők DK-sok vagy egyszerűen eltűntek), másrészt pedig ugyanez van nyugaton is...pl. nem a republikánusok "sunnyogtak" az USA-ban sem, hanem a demokrata oldal gondolta azt, hogy a repik hülyék, azoknak érvelni sem kell, azokkal szóba állni sem kell, azok nácik stb...azok meg mentek és leszavaztak Trumpra...pedig addigra már mindenkinek elvárt lett volna úgy gondolkodnia, hogy aki Trumpista, az buta, ezek meg nem szarták telibe, hogy mit gondolnak a fogyatékos demek a buborékukban? Na látod, ugyanez a menet itthon is. :))

0dzsud0 2024.04.25. 22:15:27

@ZorróAszter: "Én ismerek fideszeseket, és nálunk az MSZP szokott nyerni mindent, de még itt is kevesebben látszanak mint aminek kellene."

Teljesen normális. Elég csak abba is belegondolni, hogy a neten is nagyítóval kellett keresni 2015 előtt fideszes véleményeket, pedig a valóságban már akkor is voltak kétharmadok. Nagyjából a migránsinváziót láttam én fordulópontnak, addig én gyakorlatilag mindenhol csak az Orbántól epét hányók hadát láttam (döntően szocikat, elenyésző mértékben jobbikosokat) kommentelni. Semmi meglepő nincs benne, hogy IRL is hasonló a dolog, a fideszes mindig korlátozottabban mutatja meg magát...ti nyugodtan gondolhatjátok azt, hogy ez azért van, mert szégyen fideszesnek lenni, a legkevésbé sem fog zavarni senkit egy újabb önbecsapásotok. :)

0dzsud0 2024.04.25. 22:20:50

@Gery87: "A kormány kritikus átlagember elmondja hogy "bassza meg az Orbán..." és ennyi, nem fölényeskedik csak puffog, morgolódik."

Mások a tapasztalataim, a balokon egyfolytában azt látni, hogy ők a pártválasztási preferenciában az intelligencia tükröződését észlelik, ha tehát van a DK-nak 10%-os támogatottsága, akkor az átlag DK-s simán abban él, hogy ő az ország szellemi felső 10%-ába tartozik. Ez tökre általános, hosszú évek óta. Ez amúgy baj, de nem az én bajom. :)

Párduc oroszlán gorilla... Makákó! 2024.04.25. 23:39:54

@MEDVE1978: jól összefoglaltad.

Tegyük még hozzá: ez egy tét nélküli választás.
Csak az unióról szól, ki megy ki Brüsszelbe nyaralni, az emberek kreatívabban mernek szavazni olyan pártokra is akik még nem bizonyítottak elvégre nem az ország vezetéséről szól.

Szóval simán kinézem hogy MP-re átszavaz sok Fideszes mivel MP a Fidesz belső köréböl jön, tehát hihető hogy egy Orbán és korrupció nélküli Fideszt hoz össze.
Az meg nem baj ha a jobboldalon követ dob az álltóvízbe.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.04.26. 08:35:08

@MEDVE1978: tehát nincs korrupció, hanem a nemzeti tőke erősítése van, köszönöm a megerősítést.
Nem tudom, hogy máshol mennyibe kerül egy autópálya demagóg kilométere, azt viszont igen, hogy kovid idején, ahogy az újságokban is benne volt, például a holland légitársaságok egészen pontosan olyan állami támogatásokat kaptak, amelyeket a Malévval kapcsolatban nem engedtek meg, így utóbbi csődbe is ment.
Valószínűleg oda is beszivárgott a NER.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.04.26. 08:38:38

@Párduc oroszlán gorilla... Makákó!: nem tét nélküli, elég csak Cseh Katalin és Donáth Anna élete és munkássága című vonulatot felidézni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.26. 08:46:11

@Deak Tamas:

Eleve az mindig kimarad a liberálisoknál, hogy a kezdeti kapitalizmus annak őshazájában, Angliában és Hollandiában, masszív állami támogatással (ballibül: "lopott közpénzből") lett.

Olyan, hogy elindul a szegénylegény a tanyáról, majd sokat dolgozik, s multicége lesz évekkel később csak a halivúdi nedves álmokban létezik.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.04.26. 08:49:39

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: továbbá azon magyar cégek listája is valahogy kimarad, akik az Edenred, Ticket Restaurant meg többiek módjára szolgáltatnak a művelt Nyugaton.
Meg ugyebár mintha volna valami zavarka itt a Ganz házatáján bizonyos nagysebességű vonatok felvásárlásával kapcsolatban pedig még a kommunista osztályharcos Sanchez is mellőzi az internacionalista piacpártiságot. Jó, tudom, itt jelen esetben Putler.

Tapi2021 2024.04.26. 09:41:05

@Gery87: "folytatnák is Orbán helyett Magyar Péterrel, korrupció nélkül.
Az nagyon gáz lenne."

Nem, ez MESE lenne!

Még, hogy korrupció nélkül... Magyarral? Aki tízen évekig felmarkolt a semmire kb. havi ötmilliót??!!!!

Ne legyetek már gyerekek agyilag.

Tapi2021 2024.04.26. 09:45:22

@Párduc oroszlán gorilla... Makákó!: "Szóval simán kinézem hogy MP-re átszavaz sok Fideszes mivel MP a Fidesz belső köréböl jön, tehát hihető hogy egy Orbán és korrupció nélküli Fideszt hoz össze."

Hát, ha
1. nem működik az agyuk,
2. hisznek a mesékben,
3. ha meg akarják szopatni az egész országot, benne magukat, a családjukat is.

Tapi2021 2024.04.26. 09:47:21

@Párduc oroszlán gorilla... Makákó!:

"A Fidesz frakcióvezetője leszögezte, Magyart egy árulónak tartja, aki soha nem volt a barátja, mert már az egyetem alatt is nagyképűnek, arrogánsnak tartotta. Hozzátette: bár Magyar Péter úgy állítja be magát a nyilvánosságban, mintha bennfentes lenne a Fidesz és a kormány dolgait illetően, de szerinte bármi, amit Magyar Péter tud vagy tudni vél az ő politikai közösségükről, arról csak a volt feleségén keresztül tudhat.

Szoktam olvasni a médiában, hogy második vonalas fideszes volt… hát én őt a hetedik vonalba se sorolnám, mert nem volt tagja soha a politikai struktúrának

– jelentette ki Kocsis Máté. "

GyMasa 2024.04.26. 11:56:29

@Párduc oroszlán gorilla... Makákó!:
Nem hiszem, hogy tét nélküli lenne.
Mérmint, ha neked mindegy, hogy lesz.-e egy 3. vh az oroszok ellen az EU jelennlegi hazaáruló, és inkompetens, USA seggnyaló vezetése helyett, vagy nem.

GyMasa 2024.04.26. 11:59:19

@Deak Tamas:
EHh, a MALÉV tényleg szívás volt.
DE, pl. a LOT és a Lufthansa is tonnaszám kapja a támogatásokat azóta is, mert a Németek hipp-hopp levették, hogyha ragaszkodnak az "elveikhez", akkor mára már nem lenne Európában egy darab nemzeti légitársaság sem. Kb. lennének a fapadosok és emellé a közel-keleti légitársaságok, esetleg egy kínai is. (Jah, igen, és megismerhettük volna a nagyobb USA társaságokat is, akik jó drágák lettek volna, mert kell nekik a lóvé, hogy az orthoni veszteségeiket valamiből finanszírozzák...)

GyMasa 2024.04.26. 12:04:52

@Deak Tamas:
Simán fordítva ül a lovon!
Az a baj, hogy a balosok nagyon elhasználták ezt a "lopás" fogalmat...
Túl sok farkast kiáltottak.
Mostanra az emberek:
- ELegük lett abból, hogy mindig ezt hallják, de soha senkit még csak meg sem váádolnak konkrétan semmivel
- Meglátták, hogy ugyanez megy nyugaton is, azt' ott nincs vele probléma, mert a normál ügymenet része a dolog.
- AZ állítólagos tolvajok alatt gyarapodtak, ők is meg az ország is, bezzeg, amikor a tisztakezű balosok jöttek, akkor egyből baj lett, és elkezdték elvenni tőlük, amit eddig összegyűjtöttek. Persze, ezt mindid az elődöt elhibázott lépéseire fogják, mert úgy kényelmes.

GyMasa 2024.04.26. 12:05:50

@Tapi2021:
AMiről beszélsz, az nem korrupció...
És, nem mellesleg pontosan ugyanez megy az állítólagosan nem korrupt nyugati szabad világban is.

Gery87 2024.04.26. 14:33:34

@0dzsud0:

"Nekem aztán hiába sírsz, az ettől még tény, hogy a fideszesek zöme szemlátomást nem olyan debil módon játssza ezt a játékot, mint a ti táborotok. :)"

Nem a táborom aranyhal.
Egyébként de pont olyan segghülye a hangos kisebbségetek mint a ballibeké.
Sőt...

"A helyzetet nagyjából úgy lehet leírni, hogy vannak ezek az emberek:
youtu.be/eIog47Np-Yg?si=6q3gt0VZ96g35v5R"

ja meg vannak ezek is:)

www.youtube.com/watch?v=QgrjbwAsYrs

Látod még a komcsik is veletek vannak, szóval ne komcsizzál:)

"Nincs sok gond velük, csak épp még a p.náról is Orbán jut az eszükbe,"

Nektek meg Soros...

" és a környezetüket sem hagyják békén, irritálóan és erőszakosan politizálnak,"

A Fidesz is.

" és próbálnak belerángatni is mindenki mást, akkor is, ha az nem vevő rá. Namost a fideszes többségre meg nem az a jellemző, hogy leállnak ezekkel. "

:D Persze...

"Ennyi ez a történet. A fideszesek mindig is tudták, hogy nem a szomszédoddal kell ordítozni, hanem csendben el kell menni négyévente x-elni...amit most sunnyogásnak próbálsz gúnyolni,"

Mert az. Más vállalja a véleményét, ti meg sokadik kétharmaddal se.
Tele kéne legyünk rengeteg büszke fideszessel...

"az amúgy az ünnepelt demokráciátok maga (és ez viccen kívül egy szép dolog amúgy, a pártpreferencia kinyilvánítása épphogy a szavazófülkébe való, nem máshova). :) "

A demokrácia nem arról szól hogy 4 évente bemegy a jobbágy X-elni.

Egyébként megmagyarázhatod ezt magadnak ah akarod, de a tapasztalatom az 10+ éve hogy a hétköznapi életben a politikáról beszélők közül a dolgozó ember nem fideszes, vagy nem vallja be!
Látszik a Momentumos, a Jobikos is látszott régen, a Mihazánkos....simán bevallják.

Nyuggerek vagytok és sunnyogtok mert tudjátok hogy gecikre szavaztok....a DK-sokkal együtt, azért nem látlak titeket:)

Gery87 2024.04.26. 14:34:39

@0dzsud0:

Nem tudom nem nézek DK-s faszbukcsoportokat meg nem nyugdíjasotthonban élek.
A DK-s ugyanúgy nem látszik mint ti.

Gery87 2024.04.26. 14:36:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A hollandok a globális és balti kereskedelemből szedték meg magukat, irigyelte is őket mindenki.
Az angolok gyarmatosítottak, meg persze a "bekerítések".

Gery87 2024.04.26. 14:39:27

@Tapi2021:

Ez csak példa volt hogy lehet az emberek fejében ez van, ("jó a NER csak ne legyen korrupció")ne kapd fel a vizet:)

ZorróAszter 2024.04.26. 14:44:52

@0dzsud0:

"pedig a valóságban már akkor is voltak kétharmadok."

Muhahaha!!! Azért csak nem tudta megállni hogy ide ne csempésszen egy "kétharmad"-ot, ami mint tudjuk, valójában a szavazásra jogosultak egyharmadának a szavazata.

És ebben a témában végképp semmi helye annak, hogy ebből az egyharmadból a Parlamentnek csúfolt disznóhízlaldában hogyan lett kétharmad.

:o)

Jobbik, MSZP terror:
Akkor ezért kell hadseregnyi fidesznyik bérkommentelő.

Gery87 2024.04.26. 14:47:06

@0dzsud0:

www.youtube.com/watch?v=THekbQIEOGY

"Kérdésekkel provokálnak" a taknyos libsik":)

www.youtube.com/watch?v=kVcgr8OQQtw

Csupa fiatal demokrata.

ZorróAszter 2024.04.26. 14:49:34

@Gery87:

"Nem tudom nem nézek DK-s faszbukcsoportokat meg nem nyugdíjasotthonban élek.
A DK-s ugyanúgy nem látszik mint ti."

Lehet hogy a német tulajdonban lévő "magyar" médiák sulykolják csak hogy "Orbán" meg "Gyurcsány", és valójában 2010 óta minden választást a kétfarkú kutyák nyertek.

Csak épp valójában senki nem ellenőrzi a választásokat.

Az állítólagos ellenzék pláne ugyanabból a zsebből pislog ki mint Orbán.

alöksz róz 2024.04.26. 16:25:28

ez nem közvéleménykutatás.

Gery87 2024.04.26. 17:46:19

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Jól van, tudjuk, ebből is azt akarod kihozni hogy hasznos a lopás, mert Mészáros meg a haverok most itt a kibaszott Pannon Szingapúrt meg Kárpát Koreát építik, de továbbra se szopja be ezt senki akinek két agysejtnél többje van.

Gery87 2024.04.26. 17:48:33

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Egyébként meg ha szerinted is rossz a kapitalizmus akkor mit tapsikolnál ennek?

Ha Orbán csinálja a haveri-kapitalizmust akkor az jó, meg hasznos, ha a multik meg libsik akkor fujj legyen inkább feudalizmus?

Gery87 2024.04.27. 11:42:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nincs ilyen hogy "saját meg idegen", ugyanaz a tőke érdeke, működése külföldön mint belföldön.
Ezt is megbeszéltük már: attól még hogy Mészáros, Tiborcz, Simicska, stb magyar még neked nekem mert ugyanúgy magyarok vagyunk, nem lesz jobb...
A belföldi magyar tőkés elit zsebének közpénzzel való kitömése nem hoz a köz számára semmit.
nyugaton nem a tőkével, hanem a tőke ellenében lett anno jólét...

Döntsd el hogy rendszerkritikus vagy, antikapitalista, vagy csak antiliberális, antiglobalista, antidemokrta.

Az nem megy hogy liberális elit + kapitalizmus, nem jó....akkor legyen inkább feudalizmus...
De ha a "törzsed" kerül hatalomra, akkor meg "nemzeti tőke kell mert az jó"....
A kettő kizárja egymást.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 13:20:47

@Gery87: @alöksz róz:

A tőke rossz dolog.

Kisebb rossz a hazai tőke, mert valami hasznot az országnak is csinál.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 13:23:00

@Gery87:

Szimpla pragmatizmus ez.

Mondok egy profán példát.

Nem szereted a főzeléket. Meghívnak ebédre, vegánékhoz, s csak főzelékek vannak. Hát kiválasztod a tökfőzeléket, mert azt utálod legkevésbé a főzelékek között.

ZorróAszter 2024.04.27. 13:40:58

@Gery87:
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A hazai tőke elvben valóban ügyel rá, hogy legyen megbízható hátországa, és lehetőleg ne kelljen külföldre meneülnie, mert ott hátrányban van a helyiekkel szemben.

Magyarorszáon csak az a gond, hogy ez egy gyarmat.

Simicska, Mészáros és mások meg nem valódi tőkések, hanem strómanok. Mégpedig a gyarmattartóké.

És a legbiztosabbnak látszókban sem lehetünk teljesen biztosak, hogy nem azok. Például még Csányiban sem. Vagy akár id. Orbán Győzőben sem.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 13:44:35

@ZorróAszter:

Pont ez Orbánék programja: javítani ezen az állapoton. Erre vannak a stróman tőkések.

alöksz róz 2024.04.27. 14:04:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Kisebb rossz a hazai tőke, mert valami hasznot az országnak is csinál." - de látjuk hogy nem így van. a ner elit csak elvesz az országtól, nem tesz hozzá semmit.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 14:13:50

@alöksz róz:

Akkor miért nincs drasztikus visszaesés az 1990-2010 közti mélylibbant korhoz képest?

alöksz róz 2024.04.27. 14:20:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: mert nincs különbség köztük és az idegen tőke között.
innen indultunk :-)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 14:23:34

@alöksz róz:

Ha ez így lenne, a nyugat nem aggódna pl. a kínai tőke miatt.

S pl. az USA-ban nem lett volna pánik a japán autóipar miatt.

Meg nem létezne az EU-ban piacvédelem.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 15:02:23

@alöksz róz:

Akkor mi a gond?

Én antikapitalista vagyok. A kapitalista embertípust meg utálom.

alöksz róz 2024.04.27. 15:03:32

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: csak annyi hogy mellébeszélsz.

van egy légből kapott állításod, amit semmivel nem tudsz igazolni.

Gery1987 2024.04.27. 17:05:32

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

De látjuk hogy nem csinál, nem működik az ami miatt szerinted támogatni kéne.

Gery1987 2024.04.27. 17:06:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Csakhogy te azt mondod főzelék ne létezzen, úgy az összes, egyik se, mert rossz...atomot rá.... majd meghívnak Orbánhoz és megeszed a tököst...

Gery1987 2024.04.27. 17:08:36

@ZorróAszter:

Persze, nem vagyunk se Korea, Japán... és nem a hidegháborús világ van.
A tőkének nem érdeke hogy itt most jólét legyen.
Se a nemzetközi se a belföldi viszonyok nem alkalmasak erre.

Gery1987 2024.04.27. 17:10:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

HA annyira működik, miért nincs drasztikus fejlődés a ballib korszakhoz képest?
Erről beszélünk régóta, nincsenek eredmények!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 17:39:36

@Gery1987:

Több szinten élünk.

Nem szeretek dolgozni sehol.

De kénytelen vagyok.

Így választok a legkevésbé rossz lehetőségek közül.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 17:46:22

@alöksz róz:

Kritizálod a NER-elitet, miközben kapitalizmust akarsz, ez nemigen egyeztethető össze.

alöksz róz 2024.04.27. 18:56:37

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: szóval mitől lenne pont nekünk jobb a kapitalizmusnak ez a dél-amerikai formája, ami kb mindenkinek szar ak8 kipróbálta :-)

alöksz róz 2024.04.27. 20:03:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ez mit jelent, elismered hogy nem jobb amit propagálsz?

szóval mitől lenne pont nekünk jobb a kapitalizmusnak ez a dél-amerikai formája, ami kb mindenkinek szar aki kipróbálta?

Gery87 2024.04.27. 21:14:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Akkor viszont megint semmi értelme a NER-nek hisz még korrupt és bunkó is, tehát ebben jobban járunk ha nincs.

Gery87 2024.04.27. 21:16:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Összevissza beszélsz tehát.
Én se szeretem a kapitalizmust de NEM mondok olyat hogy akkor inkább jöjjön vissza Kádár világa és szavazok a Thrümerékre!

Gery87 2024.04.27. 21:17:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Simán összeegyeztethető, van kapitalizmus a NER nélkül is.
NER-lel viszont csak az van, feudalizmus nincs.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 21:59:46

@alöksz róz:

A kelet-európai alakja is rossz.

Orbán a kelet-ázsiait próbálja jelenleg.

alöksz róz 2024.04.27. 22:49:08

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: hát azt biztos nem.
abban nincs benne a hazai, kormánytól független vállalkozói réteg kipusztítása.
ez a dél-amerikai módszer.
vagy afrikai diktátoroké.

de még mindig nem látni, mitől is lenne nekünk jobb, ezt nagyon kerülöd. nyilván nem találtál semmit. nem csoda :-)))

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 22:52:24

@alöksz róz:

A kormánytól föggetlen vállalkozó nem hasznos a kisembereknek.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 22:53:05

@alöksz róz:

"mitől is lenne nekünk jobb"

Pedig egyszerű: szinte mindig jobb a nagyobb szuverenitás.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 22:55:51

@alöksz róz:

Nem. Mert 2 eset van:
- hatalomra jut, s mindent bekebelez,
- eladja magát az idegen tőkének.

alöksz róz 2024.04.27. 23:00:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nem 2 eset van.

orbánék pont azt a réteget pusztítják ki (és helyettesítik a saját kontraszelektált ostoba barmaikkal), akik az idegen tőke ellenében képesek voltak önállóan fennmaradni és értéket teremteni.
erre egyetlen fideszes sem képes.

alöksz róz 2024.04.27. 23:01:53

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "eladja magát az idegen tőkének" - ez éppen orbánra igaz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.27. 23:09:50

@alöksz róz:

"akik az idegen tőke ellenében képesek voltak önállóan fennmaradni és értéket teremteni"

Ilyen egy se volt.

alöksz róz 2024.04.27. 23:13:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Ilyen egy se volt." - ha nem lett volna, most nem kritizálnák az eu-ból.

alöksz róz 2024.04.27. 23:25:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: dehogynem ezért.

bemondom én is mindenre, hiszen jó érv.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 09:50:53

@alöksz róz:

Tehát neked az a tapasztalatod hogy az emberek az ellen fogalmaznak meg kritikát amivel egyetértenek?

alöksz róz 2024.04.28. 10:26:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nekem az a tapasztalatom, hogy egy buta lózungra nem érdemes építeni

alöksz róz 2024.04.28. 10:32:44

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: és főleg nem érdemes mindent ahhoz hajlítani.

a körkörös érvelésről hallottál már egyébként?

Gery87 2024.04.28. 10:35:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Erre a régiós példák szerint sincs semmi alapod.

Gery87 2024.04.28. 10:36:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem próbálja, ez csak duma.
Ezt szeretnéd, de nem ez történik.

Gery87 2024.04.28. 10:37:49

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ezt lelhet mondain, mert jól hangzik csak épp a gyakorlatban semmivel nem vagyunk szuverénebbek mint a "sorosista libsi buzisimogató" régiós társak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 10:40:48

@Gery87:

Pedig pont emiatt kritizálja őt a nyugat.

A nyugat hülye szerinted, hogy alaptalanul kritizál?

alöksz róz 2024.04.28. 12:08:25

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

állítás: magyar pétert azért támadja a fidesz, mert jót tesz a magyaroknak.
igazolás: magyar pétert támadja a fidesz. hiszen különben, ha nem tenne jót, akkor a fidesz nem támadná.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 14:20:18

@alöksz róz:

MP-t azért támadja a Fidesz, mert veszélyt jelent rá.

Ha meg megcsavarod, akkor azért, mert MP megsemmisíti a DK-n kívüli ellenzéket, ami hasznos a Fidesznek.

Gery1987 2024.04.28. 15:17:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nincsenek ilyen célok.
A haverok zsebének kitömése folyik közpénzzel, meg a kinézett vállalkozások állami erővel történő zsarolása és fenyegetése hogy adják el a nerednyik gecinek a céget!!!!

Gery1987 2024.04.28. 15:20:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Amiatt kritizálja mert lop, rombolja a jogállamot és demokráciát.
Fenyegeti a cégeket és blokkolja a nyugati tömb érdekeit az oroszokkal, kínaiakkal szemben.

Lehet persze ezt csinálni, de akkor:
1, ez lesz....nem jön pénz, ki leszünk nézve.
2, ki lehet lépni és akkor nem kell Brüsszelbe járni hallgatni a kritikát.

alöksz róz 2024.04.28. 16:31:30

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "MP-t azért támadja a Fidesz, mert veszélyt jelent rá." - dehogy azért.
már bebizonyítottam.
a fidesz azért támadja, mert magyar péter felemelkedése jó az országnak. hiszen ha nem lenne jó, nem támadná.

alöksz róz 2024.04.28. 19:33:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: na jó.
az a logikai kapocs, hogy a fidesz rosszat akar az országnak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 19:35:27

@alöksz róz:

De, támadja. Amiből az egyenes következtetés: mert sérti érdekeiket. (Most hagyjuk a csavart verziót.)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 19:36:27

@alöksz róz:

De ez már egy külön premissza, ami nem kapcsolódik a logikai lánchoz, s nem következik a többi premisszából.

alöksz róz 2024.04.28. 19:40:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: dehogynem kapcsolódik.
íme: ha a fidesz jót akarna az országnak, nem támadná mp-t.

alöksz róz 2024.04.28. 19:41:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Amiből az egyenes következtetés: mert sérti érdekeiket." - így van.
és mi az érdekük? hogy rossz legyen az országnak. logikus.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 19:48:59

@alöksz róz:

"ha a fidesz jót akarna az országnak, nem támadná mp-t"

A kettő között nincs logikai kapcsolat, az egyikből nem következik a másik.

Gyakorlatilag azt állítod burkoltan:
x: a Fidesz támadja MP-t
y: MP jót akar Mo-nak
tehát:
z: a Fidesz rosszat akar Mo-nak

Viszont te nem teszed hozzá az y állítást. Ami pedig így már logikai hiba, hiszen x-ből nem következik z, ha kihagyod y-t.

Elég jó szakértője vagyok a szimbólikus logikának és a érvelési hibáknak, szóval nehezen fogsz tudod ilyen ócska trükkel csőbe húzni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 19:51:33

@alöksz róz:

Ez nem következik a premisszából.

Számtalan más ok is lehet. ezek közül csak az egyik az, amit írsz.

A másik kézekfekvő ok:
- mert azt hiszik, MP ügye árt az országnak.

Ha meg így van, akkor a következtetés:
- a Fidesz védi Mo-ot, ezért támadja MP-t.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 20:09:14

@Gery1987:

Így igaz. Ezt csinálja Orbán. Ügyesen lavíroz, tágítja a ketrecet, a rabigát.

alöksz róz 2024.04.28. 20:14:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Ami pedig így már logikai hiba, hiszen x-ből nem következik z, ha kihagyod y-t." - de nem hagytam ki.
leírtam korábban:
"a fidesz azért támadja, mert magyar péter felemelkedése jó az országnak."

alöksz róz 2024.04.28. 20:16:33

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Elég jó szakértője vagyok a szimbólikus logikának és a érvelési hibáknak" - csak kár, hogy saját magadra nem tartod érvényesnek...

pl.:
"Számtalan más ok is lehet. ezek közül csak az egyik az, amit írsz." - ez így van.
de ezt miért nem alkalmaztad a saját korábbi érvelésednél, ahelyett hogy körkörös érvelésbe kezdtél volna?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 20:58:07

@alöksz róz:

Ez a te véleményed.

De ez hogyan következik a premisszákból?

alöksz róz 2024.04.28. 21:04:02

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ilyen egyszerűen: ami rossz a fidesznek, az jó az országnak :-)

alöksz róz 2024.04.28. 21:05:17

@alöksz róz: vagy ami rossz az országnak, az jó a fidesznek.
tökmindegy.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 21:12:26

@alöksz róz:

Ez a te véleményed, amihez jogod van, de ez nem következik a premisszákból.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 21:22:17

@alöksz róz:

Nem szerntem, hanem a logika szabályai szerint.

Ez objektív tényhelyzet, nem véleményfüggő.

Gery87 2024.04.28. 21:24:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Hát azért amit tesz, leépíti a jogállamot és demokráciát, Putyin kezére játszik, erősíti az EU-t szétfeszítő széljobbot....
Orbán a saját szuverenitását akarja erősíteni, nem a miénket.

alöksz róz 2024.04.28. 21:27:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: természetesen jogod van ehhez a véleményhez.
de ezt a véleményedet másoknak nem kell tényként kezelni.

alöksz róz 2024.04.28. 21:44:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: és az melyik logikából következik, hogy ami rossz az eu-nak, az jó az országnak?

alöksz róz 2024.04.28. 21:47:30

@alöksz róz: és ha nem így lenne, támadná az eu orbánt?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.28. 21:48:31

@alöksz róz:

Semmilyenből. Ez nem logikai kérdés.

Nem szükséges, hogy így legyen, de így van.

vasútihíd 2024.04.28. 22:00:40

@alöksz róz: a politika ritkán logikai gyakrabban érzelmi alapú

alöksz róz 2024.04.28. 22:18:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: és mi a bizonyíték?
eddig két dologgal próbáltad ezt igazolni:
- így van, mert így van
- különben nem támadná az eu orbánt

ZorróAszter 2024.04.28. 23:49:02

@alöksz róz:

"a körkörös érvelésről hallottál már egyébként?"

Magánál nagyon beakadt ez a "körkörös érvelés".

Mivel azt hiszi, hogy ezt az egyet végre megértette a 100 másik közül.

De nem értette meg. Állandóan összetéveszti az okozatból való visszakövetkeztetéssel.

(Az okozatból való visszakövetkeztetésnél is lehetnek logikai hibák de azt most hagyjuk.)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.29. 07:59:44

@alöksz róz:

Annyit mondtam:
- az EU azért támadja Orbánt, mert Orbán nem az EU érdekeit védi.

Ez abszolút logikus. HIsz nem támadná, ha Orbán EU-kompatibilis lenne.

Nem így van?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.29. 08:15:14

@ZorróAszter: @alöksz róz:

Pontosan így van.

Ez 2 teljesen ellentétes érvelési hiba.

Okozatból ok vagy részből egészre utalás:
- Minden kuvasz kutya, tehát minden kutya kuvasz.

Körkörös:
- A legszebbek a fekete hajú lányok, mert a fekete hajú lányok néznek ki a legjobban.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.04.29. 09:56:05

@GyMasa: persze, ez így van, a holland esetet azért említettem mert részben közelebb vagyok hozzájuk munka szempontjából, másrészt meg az ottani hülye drogos liberális ellenzék hangos kázust csinált belőle, amíg a többi országbeli cég szépen röhögve csendben zsebretette a lét.
A korrupcióval kapcsolatban pedig az utolsó bekezdés a lényeg.
Azért is érdekes a butapestiek eszetlen, agyatlan, irracionális antifideszizmusa, hiszen a Karácsony azaz Gyurcsány városvezetés a régi jól bevált káderekkel, (Draskovits, Gál J.) ugyanúgy elpakolják a dellát mint fénykorukban.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.04.29. 10:00:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: itt másról van inkább szó amit a mandis festőművész fogalmaz meg jól: Ő szereti a Slayert. (sátánista rockzenekar). A barátja is szereti a Slayert. Lemennek a rockklubba és csodalkoznak hogy nem a Slayer vezeti a slágerlistákat.
Itt még a hülyék továbbfejlesztik, mert mindenkit lehülyéznek akik szerint nem véletlen, hogy nem a Slayer vezeti a slágerlistákat, mert csak a fogatlan, töröttszemüvegűek szerint normális dolog ez.

alöksz róz 2024.04.29. 12:35:29

@ZorróAszter: "Magánál nagyon beakadt ez a "körkörös érvelés"." - talán nem igazolhatatlan összeesküvés-elméleteket kéne megpróbálnod igazolni nyakatekert érvelésekkel, és nem sérülnél be ennyire...

a birca se sérült be egy kis trollkodáson :-)

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.04.29. 14:05:16

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: persze, igazad van, én az érvelés, pontosabban "érvelés" valótlanságának körülírására akartam adni találóbb hasonlatot.

alöksz róz 2024.04.29. 14:08:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: hát nem tudom.
a németek nagy bizniszt csinálnak itt.
és az orbánnál sokkal jobban eu-kompatibilis jobboldali kormányokat is támadják.
a kínai bizniszt se feltétlen támadják mindenkinél és minden befektetésnél érdekes módon.

alöksz róz 2024.04.29. 15:33:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nem lavíroz túl sikeresen, mert már mindenért is támadják...
a kínaikkal és oroszokkal meg szar üzleteket köt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.29. 16:07:22

@alöksz róz:

Még nem buktatták meg, azaz jól lavíroz.

Soros új Talpramagyar projektje se fog működni.

ZorróAszter 2024.04.29. 16:50:58

@alöksz róz:

"talán nem igazolhatatlan összeesküvés-elméleteket kéne megpróbálnod igazolni nyakatekert érvelésekkel, és nem sérülnél be ennyire..."

A másik jolly jockernek szánt érve, az "igazolhatatlan összeesküvés-elmélet" még talán a "körkörös érvelés"-nél is jobban beakadt magánál.

Pedig ha "igazolhatatlan", akkor itt lenne az ideje, hogy maga igazolja hogy tényleg az.

De egyébként se én hiszek például Drábik-Bogár-Boross Imre-féle "pénzteremtés a semmiből" meg "háttérhatalom"-ban, meg cseh borotvaélesítő drótpiramisban és hasonlókban, hanem maguk.

:o)

alöksz róz 2024.04.29. 18:13:36

@ZorróAszter: "Pedig ha "igazolhatatlan", akkor itt lenne az ideje, hogy maga igazolja hogy tényleg az." - nem létezik rá semmiféle bizonyíték.

remélem a nem léteziket nem nekem kell igazolnom :-)

alöksz róz 2024.04.29. 18:18:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Még nem buktatták meg, azaz jól lavíroz." - attól függ hogy kinek jól.
ha a hatalmuk bármi áron megtartása neked jónak számít... ha neked jónak számít az ott dögöljenek meg az emberek ahol vannak, csak a fideszesek lopni csalni harácsolni tudjanak...
vagy ha a kínaiakkal kötött irgalmatlanul ráfizetéses bizniszek neked jónak számítanak...

az ország lakossága szarul jár, az biztos.

ZorróAszter 2024.04.29. 21:08:08

@alöksz róz:

"remélem a nem léteziket nem nekem kell igazolnom :-)"

Akkor mit vár? Hogy nekem minden szavam igazolnom kellene, magának meg semmit?

Hát persze. A fidesznyikek is itt tartanak általában.

És nem is lenne vele túl nagy baj ha nem látszana ennyire.

:o)

alöksz róz 2024.04.29. 21:41:05

@ZorróAszter: oké, fogyi

állítás: nem létezik.

bizonyítás:

alöksz róz 2024.04.29. 21:52:14

@alöksz róz: bizonyítás2: ha létezne, titkolnák. de nem létezik, ezért nem is titkolják.

0dzsud0 2024.04.30. 00:21:27

@Gery87: "Nem a táborom aranyhal."

De igen, az. Persze tudom, a ballib az sosem ballib, hanem "független", mint ahogy Kálmán Olga volt. :)

"Egyébként de pont olyan segghülye a hangos kisebbségetek mint a ballibeké.
Sőt..."

Semmi kétség, egy probléma van (ami rátok nézve végzetes): az azért egy elég vaskos ballib identitásképző, hogy hülyék csak a másik oldalon vannak, és ők be sem engednek maguk közé olyan véleményt, ami ebből kizökkenthetné őket...egy fideszesnek sokkal intenzívebben és napi szinten a képébe van vágva, hogy ő jajjdenagyon buta ember, ha a Fideszre mer szavazni. Semmi gond, ha nem érted, végül is csak 14 éve kéne felfogni, hogy amit műveltek, azzal épphogy nem leváltani haladtok a Fideszt, hanem épp megerősítitek és magatokat hülyítitek el. Abszolúte no problemo. :)

"Látod még a komcsik is veletek vannak, szóval ne komcsizzál:)"

Mindig vicces, amikor ti kommancsok vérig sértődtök, ha valaki az elevenetekre tapint...sajnos a helyzeten ez kevéssé változtat, bár kétségkívül vicces, hogy ti DK-s majmok ma már ott tartotok, hogy nem az Internacionálét éneklő brancsotok a komcsi, hanem az anno a feleségével együtt lehallgatott Orbán. :)

"Más vállalja a véleményét, ti meg sokadik kétharmaddal se.
Tele kéne legyünk rengeteg büszke fideszessel..."

Kedvencem...amikor a sötét ballib még azt is elvárásként fogalmazza meg, hogy hogy kell helyesen fideszesnek lenni. :) Nos, a fideszes tömegek erre elég magasról szarnak.

"A demokrácia nem arról szól hogy 4 évente bemegy a jobbágy X-elni."

Klasszikus béna trükköd, talán inkább figyelj a szavakra, amiket olvasol, és akkor majd nem kell, hogy én tanítsalak szöveget értelmezni napi szinten. Ha pedig nem látod be, hogy az nagyon is kulcseleme a demokráciának, hogy titkos szavazás van, az bizony rengeteget elárul az átlagkommancs demokráciafelfogásról, így a tiedről is.

"Egyébként megmagyarázhatod ezt magadnak ah akarod, de a tapasztalatom az 10+ éve hogy a hétköznapi életben a politikáról beszélők közül a dolgozó ember nem fideszes, vagy nem vallja be!"

Jólvan geri, végül is csak erről szólt a komplett beszélgetés, te meg egy ravasz csellel visszalavíroztad magad a 0. kilométerkőhöz, ügyes gyerek vagy te. :) A "tapasztalatod 10+ éve" egy burok, te agyhalott, te...hát épp az a lényeg, hogy mindenkinek burok, csak akinek az IQ-ja elérte egy napraforgóét, az fel tudja ezt fogni. Aztán maradtok ti zorróval, akik azt hiszik, hogy csalás, mert nem is láttatok még fideszest...szánalmas bohócok vagytok. :)

"Nyuggerek vagytok és sunnyogtok mert tudjátok hogy gecikre szavaztok...."

Teljes mértékben ezt a reakciót várom ilyenkor. :) Ez egy érthetetlen világ számotokra, marad négyévente a pislogás, zokogás. :))) Egyébként nagyon jól szórakozom, ez ilyen utolsó mentsvár részetekről, hogy ha már ilyen sokan van az ellenség, legalább lenne jól látható, hívnák fel magukra a figyelmet, hogy segítsenek magukat könnyebben legyőzni. Ha meg nem, akkor rohadt szemetek, mert "sunnyognak". :DDD Nem először fogalmazol meg indirekt módon hasonló álmokat, megint arról van szó, hogy brühühü miért nem segít a Fidesz, meg a fideszesek kormányt váltani. Hát kisfiam, ezt a játékot nem így játsszuk. :)

Amúgy fiatalabb vagyok nálad, külön vicces, amikor az akar nyuggerezni, aki a usernevében utalást tesz a születési évére is. :DD

0dzsud0 2024.04.30. 00:25:01

@Gery87: Én sem vagyok bent a DK-s FB-csoportokban, meg nyugger sem vagyok...aztán mégis látom őket. Nem lehet, hogy a te készülékedben van a hiba? Végül is csak nem sikerült észrevenni a két, toronymagasan legnépesebb pártszavazói csoportot az országban, pedig amúgy nem bújtak el sehol...

0dzsud0 2024.04.30. 00:29:41

@ZorróAszter: "Azért csak nem tudta megállni hogy ide ne csempésszen egy "kétharmad"-ot, ami mint tudjuk, valójában a szavazásra jogosultak egyharmadának a szavazata.

És ebben a témában végképp semmi helye annak, hogy ebből az egyharmadból a Parlamentnek csúfolt disznóhízlaldában hogyan lett kétharmad."

Semmi gond, ha ez a szintű matek már feladta a leckét, akkor mondom még egyszerűbben: a Fidesz egymaga több szavazatot gyűjtött össze, mint rajta kívül mindenki más együtt, parlamentbe bejutók és be nem jutók együtt...akkor mégis ki a fenének kellene kormányoznia és mekkora felhatalmazással, ha nem nekik? Írj nyugodtan a Mediaworksnek is, hátha segítenek a megfejtésben, de annyit azért súgok, hogy az csak a hozzád hasonló szocinyuggerek fejében él, hogy bár elvesztettétek a választásotokat, de akkor is egyedül nektek jár a kormányzás lehetősége. :D

0dzsud0 2024.04.30. 00:31:32

@ZorróAszter: "Lehet hogy a német tulajdonban lévő "magyar" médiák sulykolják csak hogy "Orbán" meg "Gyurcsány", és valójában 2010 óta minden választást a kétfarkú kutyák nyertek.

Csak épp valójában senki nem ellenőrzi a választásokat."

Oké, ez már nem is az alusisakos laposföldhívő szint, hanem az, amikor már a gyógyszeres kezelés sem használ és a beteget sajnos el kell altatni...

0dzsud0 2024.04.30. 00:34:46

@alöksz róz: "de látjuk hogy nem így van. a ner elit csak elvesz az országtól, nem tesz hozzá semmit."

Mármint ezt sokan így látják, sokan pedig eléggé máshogy...ne kezeld a saját véleményed tényként! :)

0dzsud0 2024.04.30. 00:52:13

@Gery1987: "Amiatt kritizálja mert lop, rombolja a jogállamot és demokráciát."

Hát emiatt biztosan nem...ha a lopás lenne a gond, akkor ezerszerannyira basztatnák a románokat és az olaszokat, mint minket. Csak ti, vak DK-sok nem látjátok.

Jogállam és demokrácia...hogy ezt valaki még le tudja írni, mint komolyan vehető érvet ebben a vitában. :D Megint csak neked nem válik gyanússá, hogy épp azért kell ezeket, meg pl. "európai értékeket" mondani, mert azt nem lehet konkretizálni, ergo tetszőleges ideig kérhető számon azon, akire rámutatunk. Egyszer amúgy azt a kérdést is feltehetnétek magatoknak, hogy az vajon hogy lehetséges, hogy ilyen számonkérés csak egyoldalúan van a magországoktól a keleti tömb felé...a ballib sajnos ennyire sötét. Ti tényleg azt gondoljátok, hogy pl. Franciaországban semmi gond, hiszen látjuk, hogy nem ellenük indulnak az eljárások, hanem ellenünk. Agyhalott majmok vagytok sajnos. :)

Ééés jöjjön az ilyenkor a szokásos forgatókönyv (ezt látva te már nem fogod leírni, de álljon itt tőlem a móka kedvéért): geri jön, és könnyes szemmel előadja, hogy ő igenis erkölcsös, vagy még DK-sabb szófordulattal élve "gerinces", tehát fontos neki a jogállam és a demokrácia (+odaszúrás: ezt persze egy fideszes nem értheti), mintha a vitapartnere állítása az lett volna, hogy nem fontos...hiszen ezzel baromira könnyű lenne vitatkozni, geri meg szegény nem tud másba belekapaszkodni, csak a szalmabábba...addig is terelődik a beszélgetés, nem kell érvelnie, ott túl hamar elvérezne. :)

0dzsud0 2024.04.30. 01:11:37

@Gery87: "Nektek meg Soros..."

Szerintem Soros nevét fideszestől már alig hallod, de megjegyzem, én a kezdetektől százszor többet hallottam ezt is gúnyosan, ellenzékiektől, mint ahányszor fideszesektől szitokként...ami így kicsit gyenge érv, tekintve, hogy az Orbánozás meg TÉNYLEG egy napi szintű, végeláthataltna folyamat minden piszlicsáré dolog miatt, már 30 éve. És akkor arról nem is beszélve, hogy egy idő után a gunyoros ellenzéki sorosozás is kifulladt, amikor sorra kiderült, hogy amit a Fidesz mond róla, az úgy igaz...lett is belőle kétharmad, de ezt asszem már te is tudod. :)

"és a környezetüket sem hagyják békén, irritálóan és erőszakosan politizálnak,"

A Fidesz is."

Most mondanám, hogy szerintem a ballibek sokkal inkább, mégpedig azért, mert régóta ellenzékben vannak és ez már nagyon frusztrálja őket (nem is hazudnék ezzel)...de igazság szerint ők 2002 és 2010 közt is pontosan ilyen levakarhatatlan, irritáló kelés voltak a nemzet testén...fideszes tombolást igen ritkán látok IRL, de nyilvánvalóan lehet ilyen is. Hogy kicsit konkretizáljam, nem a sima utcai tahókra gondolok. Érdekes módon én pl. iskolai kereteken belül is KIZÁRÓLAG ballib (burkolt vagy direkt) térítést tapasztaltam (azt viszont nem is olyan keveset, fővárosban és vidéken egyaránt), fideszest meg valahogy soha egyet sem, burkoltat sem, két évtized alatt...biztosan épp akkor hiányoztam.

"és próbálnak belerángatni is mindenki mást, akkor is, ha az nem vevő rá. Namost a fideszes többségre meg nem az a jellemző, hogy leállnak ezekkel. "

:D Persze..."

Bizony. :) Nem véletlen, hogy a ballib csőcselékről van folyton az az érzése az embernek, hogy akkora pofájuk van, mintha 90%-os többséggel sikerüt volna választást nyerni...közben meg lassan már a parlamentbe nem jutnak be. Ti meg nem láttatok még fideszest, pedig többmillióan vannak (vagy elcsalták a választásokat, mint örök mentsvár a szerencsétlen ballibeknek). Akkor ki _általában_ a hangos és ki a higgadt? Illetve most akkor sunnyog a fideszes, vagy nem is igaz, hogy semmivel sem kevésbé irritáló és hangos, mint a balfékek (hiszen találtál róla videót, hogy ilyen is van, LOL).

alöksz róz 2024.04.30. 10:07:14

@0dzsud0: "Mármint ezt sokan így látják, sokan pedig eléggé máshogy" - mindkettő tény
hogy máshogy kezeljem

0dzsud0 2024.04.30. 12:04:56

@alöksz róz: Asszem már értelek. Így rendben.

Gery87 2024.04.30. 15:55:33

@0dzsud0:

Elég nagy a mintám.
És nem én vagyok ezzel így, elég sokaktól hallottam már hogy "én még élő fideszest láttam"
Pedig mindegyik társadalmi rétegből jön infó.

Mint mondtam két kivétel van. a nyuggerek meg a cigányok.

Ott lesz a megoldás:)

Gery87 2024.04.30. 15:57:04

@0dzsud0:

"De igen, az. "

Akkor a hiba a te vevő készülékedben van..

"Persze tudom, a ballib az sosem ballib, hanem "független", "

Nem vagyok független, elég világosan elmondtam mik a nézeteim, de az nem a ballib.

"mint ahogy Kálmán Olga volt. :)"

Leszarom a Kálmán Olgát.

Gery87 2024.04.30. 15:58:13

@0dzsud0:

"Semmi kétség, egy probléma van (ami rátok nézve végzetes): az azért egy elég vaskos ballib identitásképző, hogy hülyék csak a másik oldalon vannak,"

Most mondtam el hogy mindkét oldalon vannak....

Gery87 2024.04.30. 15:59:40

@0dzsud0:

"a Fideszre mer szavazni. Semmi gond, ha nem érted, végül is csak 14 éve kéne felfogni, hogy amit műveltek, azzal épphogy nem leváltani haladtok a Fideszt, hanem épp megerősítitek és magatokat hülyítitek el. Abszolúte no problemo. :)"

ÉN nem művelek senkivel semmit.
Szóval ez egy érv hogy a fideszes az "sértődésből szavaz"?:D
Ha igen, akkor komoly bajok vannak.

Gery87 2024.04.30. 16:02:46

@0dzsud0:

"Mindig vicces, amikor ti kommancsok vérig sértődtök, ha valaki az elevenetekre tapint...sajnos a helyzeten ez kevéssé változtat, bár kétségkívül vicces, hogy ti DK-s majmok ma már ott tartotok, hogy nem az Internacionálét éneklő brancsotok a komcsi, hanem az anno a feleségével együtt lehallgatott Orbán. :)"

igen, pont én vagyok a komcsi aki egyáltalán felhozta ezt az esetet, bizonyára érdekem lenne ezzel villogni fidesz ellenzőként, ha kommancs lennék:)
Rakd már össze fejbe barátom!
Gondolkozni is kéne ám:)

Ezzel a DK-zással egyébként magadat égeted, kb olyan benyomását kelted, akinek a látásmódjának csak holttere van:)
Bemagoltatták veled ezt a szart és ezt nyomod 13 éve....

Gery87 2024.04.30. 16:03:59

@0dzsud0:

"amikor a sötét ballib még azt is elvárásként fogalmazza meg, hogy hogy kell helyesen fideszesnek lenni. :"

Hát mondjuk látszódni nem árt:)

Nem jó dolog büszkének, nyertesnek lenni? Ha nyersz mit csinálsz, elmész a sarokba sírni?

Gery87 2024.04.30. 16:08:05

@0dzsud0:

"egy burok, te agyhalott, te...hát épp az a lényeg, hogy mindenkinek burok, csak akinek az IQ-ja elérte egy napraforgóét, az fel tudja ezt fogni. Aztán maradtok ti zorróval, akik azt hiszik, hogy csalás, mert nem is láttatok még fideszest...szánalmas bohócok vagytok. :)"

Ezt már nem nevezném buroknak.

Nem mondta senki hogy csalás volt!
Sose mondtam.

Vannak fideszesek, csak nem látszanak, mert:
1, mélyen kussolnak! Nem hangoztatják. Ez a Döbrögi feudális maffia szar, ami van, szégyen, tudják jól hogy ezek gecik és ez vállalhatatlan a felszínen...mint visszatartani a liftben a fingot, persze jól esik, de nyilvánosan nem csináljuk:D
2, ott vannak ahol a "burkom" már nem ér el....a cigánysoron meg a nyugdíjas otthonokban, kórházi várókban:)

Gery87 2024.04.30. 16:11:57

@0dzsud0:

Fiatalabb?:)
Jézusom, egy "fiatal demokrata"...:)

Mifelénk a fiatalok MHM-esek szoktak lenni, meg Momentumosok..
Na, azok látszanak.

Gery87 2024.04.30. 16:15:56

@0dzsud0:

MI ez a DK-sozás?:)

Nem értem.
lehet elkéne mennem egy Orbán beszédre, Megafon képzésre, akkor mindenhol Sorost meg a DK-t látnám.

Ezekkel ám csak azt erősítitek hogy ti fideszesek hülyék is vagyok mint a segg.

Nekem sikerült felfogni hogy fideszesek vagytok és nem mondjuk MHM-es itt mindenki.

alöksz róz 2024.04.30. 16:52:51

@Gery87: "Bemagoltatták veled ezt a szart és ezt nyomod 13 éve...." - ez nem bemagolás. ezzel dobja le magáról a szembenézés terhét.

Gery87 2024.04.30. 18:49:36

@alöksz róz:

Nem fideszes? "baloldali"
Magyar Péter? "baloldali"...
Apám fasza? "baloldali"..

Ezeknek minden baloldali ami nem ők...

ZorróAszter 2024.05.01. 00:56:38

@alöksz róz:

"bizonyítás2: ha létezne, titkolnák. de nem létezik, ezért nem is titkolják."

Látja, Faszorrú!

Tud maga ha akar!

:o)

ZorróAszter 2024.05.01. 01:03:04

@0dzsud0:

" Írj nyugodtan a Mediaworksnek is, hátha segítenek a megfejtésben, de annyit azért súgok, hogy az csak a hozzád hasonló szocinyuggerek fejében él, hogy bár elvesztettétek a választásotokat, de akkor is egyedül nektek jár a kormányzás lehetősége. :D"

Faszorrú!

A Mediaworks és a többi német tulajdonú média azért segítette hatalomba Orbánt, és azért támogatja, mert egy hazaáruló, aki a németek érdekeit képviseli a saját népével szemben.

ZorróAszter 2024.05.01. 01:06:55

@0dzsud0:

"Oké, ez már nem is az alusisakos laposföldhívő szint, hanem az, amikor már a gyógyszeres kezelés sem használ és a beteget sajnos el kell altatni..."

Faszorrú!

Megint bliccelték a papagájkórus tanfolyamon, amikor azt tanították, hogy mit kell jolly jocker kamuk puffogtatása helyett válaszolni ilyenkor.

Muhahahaha!!!!

:o)

alöksz róz 2024.05.01. 08:00:39

@ZorróAszter: bizony, fogyi.
honnan lehet tudni egy titkolt dologról, hogy létezik? hát onnan, hogy nem lehet tudni róla. tehát amiről nem tudunk, az létezik.

de ha nem létezne, tudnánk róla?

ZorróAszter 2024.05.01. 17:26:32

@alöksz róz:

Faszorrú!

Nem elég a wikipédiát bújni, meg is kellene érteni amiről írnak.

És nem elég a felét visszaböfögni. Amit épp sikerült megértenie.

Mint ahogy a körkörös érvelés esetén.

0dzsud0 2024.05.01. 18:48:01

@Gery87: "Elég nagy a mintám."

Elég sötét vagy. Nem a mintha nagysága, ami bármennyire is számít, hanem [ezt ki kell gugliznod, nem fogok segíteni, különben soha nem tanulsz semmiből].

"És nem én vagyok ezzel így, elég sokaktól hallottam már hogy "én még élő fideszest láttam""

Én is. És? A legtöbb ilyen balhere simán azt hitte például a hasonló visszhangkamrájuk okán, hogy 2022-ben kormányváltás jön. Ki a fenét érdekel szerinted, hogy milyen következtetéseket vontok le? :)

"Pedig mindegyik társadalmi rétegből jön infó."

Mármint ez a te hited.

"Mint mondtam két kivétel van. a nyuggerek meg a cigányok.

Ott lesz a megoldás:)"

Örök klasszikus ballib megfejtés, lehet odatenni az elcsalták, meg a krumpli mellé. :) Továbbra is úgy vagyok vele, hogy szívből tudok örülni, amikor magatokat szopatjátok halálra az ilyenekkel, így tovább cimbi! :D

0dzsud0 2024.05.01. 18:49:42

@Gery87: "Akkor a hiba a te vevő készülékedben van.."

Miért? Talán nem az ellenzéki tábort gyarapítod? :D Ezt magadban tisztázd le akkor előbb!

"Nem vagyok független, elég világosan elmondtam mik a nézeteim, de az nem a ballib."

*ásít

"Leszarom a Kálmán Olgát."

Ne hisztizz itt nekem, gondolhatod, mennyire hat meg. :)

0dzsud0 2024.05.01. 18:50:39

@Gery87: Én viszont nem csak rólad beszéltem, hanem en bloc a ballib tömbről, aminek te is része vagy (annak ellenére is, hogy tagadod).

0dzsud0 2024.05.01. 19:00:33

@Gery87: "ÉN nem művelek senkivel semmit."

Legalább kétszer leírtad, hogy szerinted a fideszesek pl. azért nem mutatkoznak, mert ők is tudják, hogy mennyire gecikre szavaznak és ezt a ballibek előtt szégyellik, tehát sunnyognak. :D Most azt szeretnéd tagadni, hogy ilyet nem is írtál?

"Szóval ez egy érv hogy a fideszes az "sértődésből szavaz"?:D
Ha igen, akkor komoly bajok vannak."

Először is azt kell megértened, hogy neked senki nem tartozik elszámolással arról, hogy hogyan, milyen indíttatásból, kire szavaz vagy nem szavaz. Ez tényleg az első pont, és szomorú amúgy, hogy mindig le kell szövezni, mert a ballib sajnos olyanfajta, hogy szó szerint mindenbe bele akar ugatni. Lásd még az általam korábban említett "hogy kellene kereszténynek lenni a nemkeresztények szerint" toposzt...a lényeg, hogy ti kizárólag a saját dolgaitokat intézitek, másokat illetően kuss a nevetek, különben megint beverjük az orrotokat a kövi választáson és ismét kulloghattok haza a törött szemüvegetekben, véres orral. Vili? :) Most, hogy ezt tisztáztuk, az érdemi rész: nem, nem hiszem, hogy sértődésből szavazás lenne...azért sem hibáztatnék senkit, sajnos akkora csicskák vagytok, úgy viselkedtek a lesajnált fideszes réteggel másfél évtizede (sőt, van az több is), hogy minden választási kudarcot megérdemeltek a politikusaitokkal együtt, de szerintem ettől még nem ez a helyzet. Minthogy nem is írtam ilyet, Geri csak szokás szerint terel és "nem érti". :) A valóság az, hogy a ballib felfogás az, hogy ő a felsőbbrendű, így vitának az ellenoldali "hülyékkel" jellemzően nincs is helye, illetőleg én őszinte érdeklődést se nagyon láttam még ellenzékiektől, hogy vajon miért nyerhet a Fidesz...leegyszerűsítéseket, hazugságokat, érdeklődésnek álcázott kinyilatkoztatásokat és egy rakás sértődést, na azt láttam. Nem probléma...erre mondom azt, hogy a fideszesek nyugodtan szarhatnak rátok, amíg az általuk megszavazott politikai erő nyeri a választásokat. És ez jól is van így teljesen.

0dzsud0 2024.05.01. 19:04:45

@Gery87: "igen, pont én vagyok a komcsi aki egyáltalán felhozta ezt az esetet, bizonyára érdekem lenne ezzel villogni fidesz ellenzőként, ha kommancs lennék:)"

Ezt ennyi erővel minden Feri- meg Lendvai-fan is ugyanígy mondhatná, aki a Fideszt komcsizza...nagy játékos vagy, mondhatom. :D

"Ezzel a DK-zással egyébként magadat égeted, kb olyan benyomását kelted, akinek a látásmódjának csak holttere van:)
Bemagoltatták veled ezt a szart és ezt nyomod 13 éve...."

Persze, ismerem ezt, kb. erre számítok ilyenkor. Nyilván nem is vagy DK-s. Épp csak a véletlen hozza úgy, hogy a DK-sok által is unalomig ismételgetett lózungokat böfögöd vissza unalomig. Szóval akkor veled mizu? Te melyik vagy? A "nem szavaztam senkire és egyaránt szidok mindenkit, mert annyira objektív vagyok", vagy a "még a kutyák az egyetlen, akire szavazni lehet"-fajta vagy? Melyik a te menekülőutad? :DD

0dzsud0 2024.05.01. 19:13:42

@Gery87: "Hát mondjuk látszódni nem árt:)"

Mi ez a fogyaték érv? Egy demokráciában szavazni kell, nem kimenni az utcára szurkolni a kedvenc csapatodnak, ehhez mennyire kell vajon hülyének lenni, hogy ne fogd fel?

De egyébként még látszódnak is mellesleg, még ha ez nem is feltétel...a választási eredményi is elég jól látszik (van erről egy klasszikus is), meg pl. a Békemenet is szokott látszódni, nem úgy, mint a legtöbb ellenzéki megmozdulás (tudom, itt a busz szokott lenni a kulcskérdés, szemét Fidesz kisajátította azt is, az ellenzéknek egy buszt sem hagyott).

"Nem jó dolog büszkének, nyertesnek lenni? Ha nyersz mit csinálsz, elmész a sarokba sírni?"

Már ez a két kérdésed is nagyon sötét egyébként...az ilyen emberek szokták az introvertált srácokat is kérdezgetni, hogy "mi az, nem érzed jól magad?", meg vénasszony módra kibeszélni azt, aki szerintük nem gyászol eléggé a temetésen.

Hogy ne csak pislogj a szavak fölött, hanem valamit meg is érts esetleg belőle: az nem működik, hogy az általad elképzelt reakciót kéred számon másokon. Tudnak emberek örülni akkor is, ha nem látod őket táncolni az utcán, mi ez a gyerekes, de szó szerint óvodásokra jellemző gondolkodás? Vallj színt Geri, valóban sárgalapos vagy? Kezd nagyon úgy tűnni, mert nem az első agyfasz kérdést teszed fel, tipikusan olyanokat, amit hallva a gyerek szülei aggódva össze szoktak nézni, hogy segítség kell neki, de sürgősen.

0dzsud0 2024.05.01. 19:31:59

@Gery87: "Ezt már nem nevezném buroknak."

Igen, ez elég tipikus. Egyrészt tévesen azt hiszed, hogy kellően nagy mintád van, továbbá azt, hogy a mint nagysága és összetétele közt összefüggés van. Végül is csak a gimis matekot kellene utólag bepótolnod, hogy legyen elég gógyid belátni, dehát oda se neki...

"Nem mondta senki hogy csalás volt!
Sose mondtam."

Le se szarom, hogy mit mondtál, ettől ez még klasszikus ballib érv.

"Vannak fideszesek, csak nem látszanak, mert:
1, mélyen kussolnak! Nem hangoztatják. Ez a Döbrögi feudális maffia szar, ami van, szégyen, tudják jól hogy ezek gecik és ez vállalhatatlan a felszínen...mint visszatartani a liftben a fingot, persze jól esik, de nyilvánosan nem csináljuk:D
2, ott vannak ahol a "burkom" már nem ér el....a cigánysoron meg a nyugdíjas otthonokban, kórházi várókban:)"

Valószínűleg mindkettőben van részigazság. A tipikus fideszes egyrészt nem is hívja fel magára a figyelmet, abban viszont tévedsz, hogy "döbrögi feudális maffia szar"* az oka, hiszen a tipikus fideszes bőven 2010 előtt is pont ilyen volt. A ballib erőszakosság már sokkal inkább okozója lehet, illetve úgy általában igyekszik kerülni a vitát és az abból fakadó sértődéseket elég sok ember. Érthető is, elég sok családi és baráti kapcsolat megy rá erre. Személyes példám is van, a baráti társaságomban van (inkább csak volt) egy tag, akinek minden találkozás alkalmával volt politikai témája, amin nagyon érzelemittasan ki tudott akadni...belehergelte magát, és a társaság többi tagjától is támogatást várt volna, holott senki más nem akart politizálni. Amikor egyetértés helyett ellenérveket kapott (a könnyen megcáfolható tipukus ballib mantrákra), nagyon hamar sértődés lett a vége. És ilyenkor hiába minden, hiába mondod neki, hogy semmi gond, attól még működik tovább a barátság, a barátság sajnos jó eséllyel meg fog szakadni, mert NEKI viszont nem fér bele, hogy nem mindenki ballib...én például személy szerint ezért sem szeretem ezeket a témákat IRL erőltetni, és nem kétlem, hogy sok ilyen lehet még rajtam kívül is. Megintcsak: ezt a balfékek kizárólag maguknak köszönhetik, kicsit sem tudok őket sajnálni.

*Atyaég egyébként, ki a beszél így? Te nehogy kiakadj legközelebb, ha DK-snak hívlak, de egy Soros vagy akármilyen, ellenzékre aggatott jelző hallatán is mélyen kussolnod kéne, amilyen proli szinten tolod.

0dzsud0 2024.05.01. 19:34:50

@Gery87: "Fiatalabb?:)"

Bizony, nem is olyan kevéssel...

"Mifelénk a fiatalok MHM-esek szoktak lenni, meg Momentumosok..
Na, azok látszanak."

Öreg...szó szerint senki nem momentumos ma már. Senki. Se felétek, se sehol...hát akkor ennyit ismét a buborékodról.

Az MHM más tészta, őket még alul is mérik szerintem (ők is tipikusan az a réteg, akik a közvéleménykutatói kérdésekre sem válaszolnak, vagy direkt fals válaszokat adnak, ennyit a buborékodról már megint)...de ez nem baj, tőlük épp nem sajnálom a parlamenti helyeket sem.

0dzsud0 2024.05.01. 19:37:11

@Gery87: "lehet elkéne mennem egy Orbán beszédre, Megafon képzésre, akkor mindenhol Sorost meg a DK-t látnám."

Nem tudom, biztosan csak sok DK-s kommentet láttam, aztán erős a hasonlóság azok, meg a tieid közt. :) A Sorost korábban kifejtettem, hogy miért öngól ezt ma ellenzékiként felhozni, olvasd vissza, ha már kipotyogott az aranyhal-memóriádból! :)

0dzsud0 2024.05.01. 19:37:47

@alöksz róz: "ez nem bemagolás. ezzel dobja le magáról a szembenézés terhét."

Érdekes gondolat, ezt akár ki is fejthetnéd!

0dzsud0 2024.05.01. 19:41:01

@Gery87: Nézd...nekem a "nemfidesz" az tényleg a baloldal. Tudom én is, hogy van néhány kivétel (pl. ha MHM-es lennél, akkor biztosan nem balosoználak le, ugyanakkor az látszana is rajtad), de azért a kommentek alapján olyan nagyokat ebben nem tudok tévedni. Én nagyon szívesen meghallgatom mindig, amikor ezen az ellenzékiek kiakadnak, vagy egyenesen azt kezdik fejtegetni, hogy mit gondolnak a jobb- és baloldali felosztásról, mert rendkívül mulatságosnak tartom...a hisztiteket meg elég nagy ívben leszarom. :)

GyMasa 2024.05.01. 19:41:30

@0dzsud0:
Geri szépen elfeledkezik arról a rétegről, akik ambíciózus, jól képzett emberek, akiknek igenis óriási előnyt jelent pl. az egykulcsos szja, meg a 27 éves korig tartó szja mentesség, meg a gyerekek után járó támogatás, vagy a 3+ gyerekes anyák örök életre szóló szja mentessége, vagy a 40 év munkaviszony utáni nyugdíjba vonulás lehetősége, és a gyereknevelés idejének a munkaviszonyba beszámítása.
Szerinte ezek az emberek maximum 20-an vannak, összesen az országban, de akkor én nagyon szerencsés vagyok, hiszen mindet ismerem...
Amit é nagyon nem értek, az azok az emberek, akik az elmúlt 14 évben igazán meggazdagodtak, mondjuk ingatlanok sorozatos vásárlával, de totál Orbánfóbiásak.
Valahogy nem akarják megérteni, hoyg pont ők lesznek az elsők, akiket egy balos kormány a halálba fog adóztatni...
És az sem számít nekik, hogy ezt elmondom nekik.

0dzsud0 2024.05.01. 19:42:57

@ZorróAszter: "A Mediaworks és a többi német tulajdonú média azért segítette hatalomba Orbánt, és azért támogatja, mert egy hazaáruló, aki a németek érdekeit képviseli a saját népével szemben."

Muhahahaha. :))) Imádom ezt az "Orbán valójában nem is nyert, csak a németek miatt" konteódat, te szerencsétlen, demens boomer. :D

0dzsud0 2024.05.01. 19:46:40

@ZorróAszter: "Megint bliccelték a papagájkórus tanfolyamon, amikor azt tanították, hogy mit kell jolly jocker kamuk puffogtatása helyett válaszolni ilyenkor."

Mondja a papagáj, aki kicsit sem papagájmódra ismételgeti évek óta ugyanatt a pár dolgot:

- Német nagytőke
- Ajándékpénzeket kap a gyarmat a gyarmattartóktól
- Papagájkórus
- Mediaworks

Javaslom, inkább te kérj új brosúrát, mert itt már mindenki kiismert. És még azt hiszi, hogy jól odaszólt...ha látnád kívülről magad, boomer. :)

GyMasa 2024.05.01. 19:54:50

@0dzsud0:
...és mondja mindezt úgy, hogy a másik válaszása az országnak a CIA "demokrácia", ami egy modernkori gyarmati pozícióval érne fel.

0dzsud0 2024.05.01. 19:55:48

@GyMasa: Ebben én egy kicsit azt a paranoiát látom, hogy ők nem szeretnék, ha a rendszer haszonélvezőjének tűnnének, mert akkor kivetheti őket a közösségük. Néhányan talán ettől is tarthatnak...ha jól élnek a rendszer nyújtotta lehetőségek miatt, de közben teli torokból megy az Orbánozás, akkor el van kerülve minden kockázat (ettől még szavazhatnak is ugyanők a Fideszre). A prolik majd úgyis azt fogják kérdezgetni, hogy miért nem lett Orbán egész hátralévő életére Soros zsebében (szerintük ez lenne a jó), ha egyszer kapott tőle két hónapra ösztöndíjat, a NER alatt meggazdagodottak meg szépen békén vannak hagyva, ha egyszer szavak szintjén már a "jó" oldalon állnak, lásd korábban Simicskát, most meg MP-t.

0dzsud0 2024.05.01. 19:58:13

@GyMasa: Nyilván fogalma sincs ennek a világtalannak, marékszámra szedi a gyógyszereit Royal vodkával...

vektortér 2024.05.01. 20:04:54

@0dzsud0: Vagy olyan beképzeltek, hogy elhiszik, a maguk tudása és képessége teszi lehetővé, hogy ennyit összehoztak és csak a fidesz miatt nem annyi vagyonuk van, mint a gázszerelölőnek.

0dzsud0 2024.05.01. 20:51:19

@vektortér: Nagyon jó meglátás, teljesen jogos. Ilyen gyökerekhez is volt már szerencsém.

ZorróAszter 2024.05.01. 22:38:45

@vektortér:
@0dzsud0:

"Nagyon jó meglátás, teljesen jogos. Ilyen gyökerekhez is volt már szerencsém."

Zalaveta!

Különösen viccesek vagytok amikor különféle nickeken helyeseltek saját magatoknak.

Bár más gonoszok mindezt szánalmasnak szokták nevezni.

:o)

ZorróAszter 2024.05.01. 22:45:52

@0dzsud0:

Faszorrú!

Csak a hozzád hasonló segghülye fideszpapagájok hiszik, hogy ha végképp semmi ötletük sincs, akkor meg kell próbálni visszaforgatni a vádakat hátha bejön.

Vagy legalább a többi fidesznyik papagáj majd helyesel.

Vagy ha senki se helyesel, akkor helyeselsz te saját magadnak valamelyik nickeden.

És ezt a teljesítményedet fizetik a Kubatovék?

Vagy a hajléktalanszállóról írogatsz, Faszorrú?

0dzsud0 2024.05.01. 22:54:27

@ZorróAszter: "Különösen viccesek vagytok"

Na most akkor mégsem egyedül vagyok több nicken? Mi ez a többes szám? Éberség, ZorróFaszter, hát így el fogod veszíteni a harcot! RIADÓÓÓ! Zavaleta újra itt van, még több nicket regisztrált neki a német nagytőke a Mediaworks-ön keresztül, RIADÓÓ!!!

Fegyverbe, Zorró! Kard ki kard!

youtu.be/RQPRyty03T0?si=NhH4guhP3dhqO5u-

0dzsud0 2024.05.01. 23:00:05

@ZorróAszter: Látom, kezdesz fáradni! :) Aztán nehogy szívroham legyen a vége, azt nagyon nehezen viselné a blogfölre! :D

"Csak a hozzád hasonló segghülye fideszpapagájok hiszik, hogy ha végképp semmi ötletük sincs, akkor meg kell próbálni visszaforgatni a vádakat hátha bejön."

Nem, fütyi! Nincs semmi "vád", önmagad paródiája vagy azzal, hogy mindenben ugyanazt az egybites konteódat véled felfedezni, a te fejedben nyilván annyira egyszerű ez a világ, hogy bárki, aki észrevette, hogy milyen debil vagy, az Zavaleta. Vagy a német papagájkommandó tagja. Én semmi mást nem teszek, csak kiröhöglek a faszba, te szánalmas, debil vérboomer. :) Na menj, idd meg a lefekvés előtti kevertedet!

Gery87 2024.05.02. 01:19:25

@0dzsud0:

"Elég sötét vagy."

majd felkapcsolom a narancssárga villanyt.

" 2022-ben kormányváltás jön. Ki a fenét érdekel szerinted, hogy milyen következtetéseket vontok le? :)"

Mondjuk ezek az emberek pont nem mondták ezt...sőt, mindig azt mondták "nem lesz itt semmi" és igazuk lett.

"Mármint ez a te hited."

Mint mondtam a nyuggerek meg a cigók a kivétel.

"Örök klasszikus ballib megfejtés, lehet odatenni az elcsalták, meg a krumpli mellé. :) "

Nem tudom örök e, de ez nem érv.

"Továbbra is úgy vagyok vele, hogy szívből tudok örülni, amikor magatokat szopatjátok halálra az ilyenekkel, így tovább cimbi! :D"

lehet tévedek, de ez ilyen...

Gery87 2024.05.02. 01:21:19

@0dzsud0:

"Miért? Talán nem az ellenzéki tábort gyarapítod? "

Nem a ballib ellenzéki tábort.

":D Ezt magadban tisztázd le akkor előbb!"

:D
Le van tisztázva.

"*ásít"

aludjál.

"Ne hisztizz itt nekem, gondolhatod, mennyire hat meg. :)"

Nincs hiszti.

Gery87 2024.05.02. 01:22:47

@0dzsud0:

Nem vagyok, és leszarom hogy mit gondolsz, elég világosan kifejtettem a nézetrendszerem, ha nem érted a te bajod, tiszta a lelkiismeretem.

Gery87 2024.05.02. 01:26:16

@0dzsud0:

"..t a ballibek előtt szégyellik, tehát sunnyognak. :D Most azt szeretnéd tagadni, hogy ilyet nem is írtál?"

nem tagadtam, ez a véleményem. ezt látom.

"Először is azt kell megértened, hogy neked senki nem tartozik elszámolással"

Nem hát, de ezt látom és elmondtam...

"...arról, hogy hogyan, milyen indíttatásból, kire szavaz vagy nem szavaz. Ez tényleg az első pont, és szomorú amúgy, hogy mindig le kell szövezni, mert a ballib sajnos olyanfajta, hogy szó szerint mindenbe bele akar ugatni."

nem ugatok bele, ezerszer elmondtam hogy demokrata vagyok, akkor is ha nem értek egyett az eredménnyel, vagy ostobának tartom a döntést, a demokrácia nem arról szól hogy mindig az van amit mi akarunk és hogy mindig "jó lesz az eredmény" tehát az lesz amit adott egyén akar, de még mindig jobb mint bármi más rendszer!

Gery87 2024.05.02. 01:30:13

@0dzsud0:

"Ezt ennyi erővel minden Feri- meg Lendvai-fan is ugyanígy mondhatná, aki a Fideszt komcsizza...nagy játékos vagy, mondhatom. :D"

Nem, nincs összefüggés.
A DK meg az MSZP nem szoci régóta.

"Persze, ismerem ezt, kb. erre számítok ilyenkor. Nyilván nem is vagy DK-s. Épp csak a véletlen hozza úgy, hogy a DK-sok által is unalomig ismételgetett lózungokat böfögöd vissza unalomig. "

igen? Mondj egy példát.
Nagyon vicces ez egyébként mikor a DK egy neolib párt én meg szoci vagyok és itt nincs nálam baloldalibb és antikapitalistább kommentelő....
vicces.

"Szóval akkor veled mizu? Te melyik vagy? A "nem szavaztam senkire és egyaránt szidok mindenkit, mert annyira objektív vagyok", vagy a "még a kutyák az egyetlen, akire szavazni lehet"-fajta vagy? Melyik a te menekülőutad? :DD"

én demokratikus szocialista vagyok, akinek nincs pártja.

Gery87 2024.05.02. 01:34:59

@0dzsud0:

"Mi ez a fogyaték érv? Egy demokráciában szavazni kell, nem kimenni az utcára szurkolni a kedvenc csapatodnak, ehhez mennyire kell vajon hülyének lenni, hogy ne fogd fel?"

Felfogom, csak épp azért érdekes módon az összes szimpatizáns látszódik kivéve a fideszest.

Mindig ismertem jobbikost, miépest, lmp-st, momentumost...fideszest nem.

"De egyébként még látszódnak is mellesleg, még ha ez nem is feltétel...a választási eredményi is elég jól látszik "

Abban látszik, nem is ezt tagadtam!

"(van erről egy klasszikus is), meg pl. a Békemenet is szokott látszódni, "

igen, 60+os nyanyák vonulnak:)
mondtam is hogy igen a nyuggerek nem esnek a látómezőmbe.

"nem úgy, mint a legtöbb ellenzéki megmozdulás (tudom, itt a busz szokott lenni a kulcskérdés, szemét Fidesz kisajátította azt is, az ellenzéknek egy buszt sem hagyott)."

valóban...szerencsére el is tűnnek lassan, megérdemlik.

"Vallj színt Geri, valóban sárgalapos vagy? "

A sárga a Fidesz színe:)

"Kezd nagyon úgy tűnni, mert nem az első agyfasz kérdést teszed fel, tipikusan olyanokat, amit hallva a gyerek szülei aggódva össze szoktak nézni, hogy segítség kell neki, de sürgősen."

Rendben bubu....pacek érv, így tovább.

Gery87 2024.05.02. 01:42:00

@0dzsud0:

"Igen, ez elég tipikus."

Nem tudom mennyire tipikus....én és a környezetem ezt látja mint átlagember.

"Egyrészt tévesen azt hiszed, hogy kellően nagy mintád van,"

Eléggé az van.

" továbbá azt, hogy a mint nagysága és összetétele közt összefüggés van."

Mint mondtam sokféle rétegből van mintám.

" Végül is csak a gimis matekot kellene utólag bepótolnod, hogy legyen elég gógyid belátni, dehát oda se neki..."

jójó bubu.

"Le se szarom, hogy mit mondtál, ettől ez még klasszikus ballib érv."

Szóval leszarod mit mondok, de azért konkrét kinyilatkoztatást teszel:)

"Valószínűleg mindkettőben van részigazság. "

van hát.

"A tipikus fideszes egyrészt nem is hívja fel magára a figyelmet,"

na de miért?

" abban viszont tévedsz, hogy "döbrögi feudális maffia szar"* az oka, hiszen a tipikus fideszes bőven 2010 előtt is pont ilyen volt. "

A 2010 elötti fideszes mag már nem az mint 2010 óta...

"A ballib erőszakosság már sokkal inkább okozója lehet, illetve úgy általában igyekszik kerülni a vitát és az abból fakadó sértődéseket elég sok ember."

A vitát a fidesz kerüli 13 éve!

" Érthető is, elég sok családi és baráti kapcsolat megy rá erre."

Nem véletlenül.

" Személyes példám is van, a baráti társaságomban van (inkább csak volt) egy tag, akinek minden találkozás alkalmával volt politikai témája, amin nagyon érzelemittasan ki tudott akadni.."

van ilyen.

".belehergelte magát, és a társaság többi tagjától is támogatást várt volna, holott senki más nem akart politizálni. Amikor egyetértés helyett ellenérveket kapott (a könnyen megcáfolható tipukus ballib mantrákra), nagyon hamar sértődés lett a vége. És ilyenkor hiába minden, hiába mondod neki, hogy semmi gond, attól még működik tovább a barátság, a barátság sajnos jó eséllyel meg fog szakadni, mert NEKI viszont nem fér bele, hogy nem mindenki ballib..."

Ahogy sokaknak nem fér bele gondolom hogy más meg "nem fideszes hanem mocskos hazaáruló sorosista libernyák ballib Dk-s.."

"én például személy szerint ezért sem szeretem ezeket a témákat IRL erőltetni, és nem kétlem, hogy sok ilyen lehet még rajtam kívül is. Megintcsak: ezt a balfékek kizárólag maguknak köszönhetik, kicsit sem tudok őket sajnálni."

ne sajnáld, én se.

"*Atyaég egyébként, ki a beszél így? Te nehogy kiakadj legközelebb, ha DK-snak hívlak, de egy Soros vagy akármilyen, ellenzékre aggatott jelző hallatán is mélyen kussolnod kéne, amilyen proli szinten tolod."

Olyan szinte tolom, amit a közeg megérdemel, ért.

Voltam én itt nagyon udvarias, semmit nem ért.
ha ez kel, ezt kapjátok.

Gery87 2024.05.02. 01:44:55

@0dzsud0:

"Öreg...szó szerint senki nem momentumos ma már. "

Vasárnap pl pont jött egy csávó aláírást gyűjtetni....mondtam hogy nem kösz.

"Senki. "

Hát biztos egy senki volt.

"Se felétek, se sehol..."

Akkor szellem volt.

"hát akkor ennyit ismét a buborékodról."

Legközelebb megbököm, hogy valódi e..

"Az MHM más tészta, őket még alul is mérik szerintem (ők is tipikusan az a réteg, akik a közvéleménykutatói kérdésekre sem válaszolnak, vagy direkt fals válaszokat adnak, ennyit a buborékodról már megint)...de ez nem baj, tőlük épp nem sajnálom a parlamenti helyeket sem."

Lehet alul mérik, e látszanak!!!
Mindig van MHM-es ismerős.

Gery87 2024.05.02. 01:46:08

@0dzsud0:

"Nem tudom, biztosan csak sok DK-s kommentet láttam, aztán erős a hasonlóság azok, meg a tieid közt. :) "

Hát nem vagy a legélesebb kés a fiókban ha egy DK-st összekeversz egy szocival:)
valamit tegyél....

"A Sorost korábban kifejtettem, hogy miért öngól ezt ma ellenzékiként felhozni, olvasd vissza, ha már kipotyogott az aranyhal-memóriádból! :)"

Nem tudom mit írtál meg hol....

Gery87 2024.05.02. 01:50:24

@0dzsud0:

"Nézd...nekem a "nemfidesz" az tényleg a baloldal. "

Tudjuk, nektek a nemfidesz az "rósz" és mind hazaáruló libsi sorosista féreg, ezt hallgatjuk 13 éve...
Ezt a kétbites szart.
Ennyit tudtok.

"Tudom én is, hogy van néhány kivétel (pl. ha MHM-es lennél, akkor biztosan nem balosoználak le, ugyanakkor az látszana is rajtad), "

Az a vicces eben hogy a "magyar pártpolitikai kisokos" netes kalkulátorok szerint az én potenciális magyar pártom a MHM:D

Miért?
mert a szociális programja, értékrendje alapján ez a párt áll hozzám a kalkulátorok szerint a legközelebb:)

Ez is mutatja hogy a pártokrácia csomagelvűsége egy manipulatív szar.

"de azért a kommentek alapján olyan nagyokat ebben nem tudok tévedni. "

Ó, dehogynem....

"Én nagyon szívesen meghallgatom mindig, amikor ezen az ellenzékiek kiakadnak, vagy egyenesen azt kezdik fejtegetni, hogy mit gondolnak a jobb- és baloldali felosztásról, mert rendkívül mulatságosnak tartom...a hisztiteket meg elég nagy ívben leszarom. :)"

Mi is leszarunk téged:)
na jó nem.

Gery87 2024.05.02. 01:52:17

@GyMasa:

"Geri szépen elfeledkezik arról a rétegről, akik ambíciózus, jól képzett emberek, akiknek igenis óriási előnyt jelent pl. az egykulcsos szja, meg a 27 éves korig tartó szja mentesség, meg a gyerekek után járó támogatás, vagy a 3+ gyerekes anyák örök életre szóló szja mentessége, vagy a 40 év munkaviszony utáni nyugdíjba vonulás lehetősége, és a gyereknevelés idejének a munkaviszonyba beszámítása."

Nem feledkezem meg róluk, csak nem látom őket....
Ami nem azonos azzal hogy nem léteznek!

"Szerinte ezek az emberek maximum 20-an vannak, összesen az országban, de akkor én nagyon szerencsés vagyok, hiszen mindet ismerem..."

Nem, nem mondtam ilyet.

"Amit é nagyon nem értek, az azok az emberek, akik az elmúlt 14 évben igazán meggazdagodtak, mondjuk ingatlanok sorozatos vásárlával, de totál Orbánfóbiásak.
Valahogy nem akarják megérteni, hoyg pont ők lesznek az elsők, akiket egy balos kormány a halálba fog adóztatni...
És az sem számít nekik, hogy ezt elmondom nekik."

Talán mert nem csak a zsebük alapján látják a világot!

ZorróAszter 2024.05.02. 12:08:02

@0dzsud0:

Faszorrú!

Egyelőre te, a fidesznyik bérkommentelő leplezted le magad Zavaletaként.

És itt mindenki emlékszik a szánalmas hazudozásodra amikor megpróbáltad menteni a bukott nickedet, de kis buzi pöcs.

Biztos ugrott miatta a prémiumod Kubatov gazdánál.

Muhahaha!!!

:o)

0dzsud0 2024.05.02. 18:04:07

@ZorróAszter: "Egyelőre te, a fidesznyik bérkommentelő leplezted le magad Zavaletaként."

No, hát efelől semmi kétségem nem is volt eddig sem. :)

GyMasa 2024.05.02. 18:11:57

@0dzsud0:
Án most nem a NER-közeli emberekről beszéltem, hanem a normál, piaci viszonyok között boldogulni tudo, ambíciózus és szorgalmas emberekről, akik már a havi 1 milliós fizetéssel is rengeteg szja-t spórolnak.
(mert, ugye a miléliós fizetés az a balosok szemében már "Gazdagnak" számít)

alöksz róz 2024.05.02. 19:03:14

@Gery87: "Ezt a kétbites szart." - egybites lesz az

ZorróAszter 2024.05.03. 13:56:35

@0dzsud0:

"No, hát efelől semmi kétségem nem is volt eddig sem. :)"

A fidesznyik társaid is biztos nagyon örülnek a kiváló szereplésednek.

:o)
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása