magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

A progresszokereszténység szent alapító okmánya

MZP egyszer guberált Hódmező végén. Ekkor meglátott egy csodás látványt: egy égő patkányt, mely azonban élt és virult, mintha a lángok nem érintenék testét. Közelebb ment MZP, mire a patkány megszólalt "Én vagyok a Filantróger, aki a szegényektől elvesz és a gazdagoknak ad. Vedd le gumicsizmádat a lábadról, Peti, mert a hely, ahol állsz szent föld.”.

MZP visszakérdezett: - Te vagy a Zelenszki Géza? Mire a patkány: - Nem, de szólíts csak Gyuri bácsinak.

Aztán elmagyarázta: - Látom évek óta a ballib agytröszt nyomorúságát és töketlenségét, ezért jöttem el, s téged bízlak meg, szabadítsd meg a libbantakat Zorbán uralma alól.

- De miért pont én? Én csak egy kétbalkezes porszívóügynök vagyok - mondta MZP.

- Ne aggódj, Peti, megtömöm zsebed milliókkal, ettől megjön erőd. Plusz melléd állítok egy csodaszép manökent, Katit, aki időnként vetkőzve fog kampányolni melletted. Így 100 %, hogy sikeres leszel, s elvezeted a libbant sereget Zorbán elnyomása alól egy új európai jogállamba, ahol a macskabasziták, az amoraliták, a perintiták, az iványiták, a szabadmadariták és a buziták uralják a közéletet.

- Tízparancsolat nem lesz?

- Felesleges, majd hetente küldöm az ukázaimat.

U. i.: A végét ki lehetett volna jobban dolgozni, de elvesztettem érdeklődésemet és emiatt ihletemet is. Bocs.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr5717858765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gógita 2022.06.30. 09:41:38

Pedig ez egy különösen jól sikerült mondat:

"s elvezeted a libbant sereget Zorbán elnyomása alól egy új európai jogállamba, ahol a macskabasziták, az amoraliták, a perintiták, az iványiták, a szabadmadariták és a buziták uralják a közéletet."

ulpius66 2022.06.30. 10:49:41

"Mózes apósának, Jetrónak, Midián papjának a juhait őrizte. Egyszer messzire behajtotta a juhokat a pusztába, és eljutott az Isten hegyéhez, a Hórebhez. Itt megjelent neki az Úr angyala a tűz lángjában, egy égő csipkebokorban. Mikor odanézett, látta, hogy a bokor ég, de nem ég el. Így szólt magában: „Odamegyek és megnézem ezt a különös jelenséget, hadd lássam, miért nem ég el a csipkebokor.” Amikor az Úr látta, hogy vizsgálódva közeledik, az Isten megszólította a csipkebokorból: „Mózes, Mózes!” „Itt vagyok” – felelte. Erre így szólt: „Ne közelíts! Vedd le sarudat a lábadról, mert a hely, ahol állasz, szent föld.” Azután így folytatta: „Én vagyok az Isten, atyáid Istene: Ábrahám Istene, Izsák Istene, Jákob Istene.” Erre Mózes eltakarta arcát, mert félt Istenre tekinteni."

ulpius66 2022.06.30. 10:52:52

„Menj tehát, hívd össze Izrael véneit és mondd meg nekik: Jahve, atyáitok Istene, Ábrahám Istene, Izsák Istene, Jákob Istene megjelent nekem és kijelentette: Letekintettem rátok és láttam a bánásmódot, amelyben az egyiptomiak részesítenek benneteket. Ezért elhatároztam: kivezetlek benneteket az egyiptomi rabságból a kánaániak, a hettiták, az amoriták, a periziták, a hivviták és a jebuziták földjére, a tejjel-mézzel folyó országba.
Hallgatni fognak rád. Azután Izrael véneivel együtt menj el Egyiptom királyához és közöld vele: Találkoztunk Jahvéval, a héberek Istenével, ezért most szeretnénk háromnapi járásra a pusztába menni, és Jahvénak, a mi Istenünknek áldozatot bemutatni. De tudom, hogy Egyiptom királya nem enged el benneteket, hacsak kemény kéz nem kényszeríti. Ezért kinyújtom a kezemet, és megverem Egyiptomot mindenféle csodajellel, amelyeket közöttük művelni fogok. Arra majd elenged benneteket.”

Az egyiptomiak kifosztása.

„Megszerzem a nép számára az egyiptomiak jóindulatát. Ezért kivonulástokkor ne induljatok el üres kézzel. Az asszony kérjen szomszédjától és lakótársnőjétől ezüsttárgyakat, aranytárgyakat és ruhákat. Ezeket adjátok rá fiaitokra és leányaitokra. Így kifosztjátok az egyiptomiakat.”

ulpius66 2022.06.30. 11:12:56

Birca!

Mondjuk ennek a szösszenetnek, amit írtál, semmi köze a kereszténységhez....
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása