magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Tombolnak a szélsőpolgárok

A Puzsérhez kötődő Szélsőliberális Portál nehezen viseli Trump beiktatását.

Még a hagyományos ballibeknél is nagyobb erővel támadják az eseményt. Próbálnak vicceskedni is a naplopók:

Szerencsére mindez csak növeli a kisemberek nyugalmát és derűjét, hiszen minél rosszabb a polgároknak, annál jobb a (kis)embereknek. A balfékek és agysúlyok ideje kezd lejárni.

146 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr6018779804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tapi2021 2025.01.22. 21:51:50

@Gery87: @Boldeone2: Mi hasznunk az ukránok támogatásából? Mit adtak nekünk az ukránok?

Tapi2021 2025.01.22. 21:54:08

@Gery87: "Ti a nyers erőben hisztek, szóval nem kell most szépelegni!!"

Erre megint nem tudnál semmi igazolást linkelni. Ezt megint TE MONDOD rólunk, és aztán azért gyűlölsz minket, amit TE GONDOLSZ - rosszul, de nyilván szándékosan - rólunk!

Gery87 2025.01.22. 21:55:33

@Tapi2021:

Pufferzónát a ruszki és mi köztünk pl?
Hogy nem egy orosz illiber bábállam mint Belorusz ahonnét orosz csapatok tudnak elindulni mások felé?
(Kijevet beloruszból támadták meg '22-ben az oroszok!)

Kell ez nekünk?
Hogy Kárpátalján állomásozzon megint egy ex KGB-s vezette orosz haderő?
Tényleg?

Gery87 2025.01.22. 21:56:08

@Tapi2021:

Ez látszik.
Ezek vagytok.

14 év erről szólt, lenyomni erőből a hatalom jogán mindenkit akik nem ti vagytok!

Tapi2021 2025.01.22. 21:56:19

@Gery87: Csak a "tőkés", magánvállalkozókra építő gazdaság és társadalom működőképes. Az ÖSSZES BALOS rendszer szar volt és befuccsolt, vagy be fog. Ami még meg van az is mind diktatúra és csak az erőszak tartja fenn.

Tapi2021 2025.01.22. 22:01:56

@Gery87: "A béke úgy lesz, ha nem tudnád, hogy valaki veszít!!!
És van aki győz."

Avagy megegxyeznek. De mint mondta, ezért nem kell háborúba kezdeni vagy addig provokálni egy erősbbet, amíg meg nem támad! Hiba volt! Nem gondolod?
Persze az oroszok se így tervezték. De az az ő bajuk.

"Ti orosz győzelmet akartok."

Mint írtam már, nem. Mi BÉKÉT akarunk! Vagy ha nem megy, akkor intézzék úgy, hogy nekünk SEMMI közünk ne legyen hozzá. De nem ezt teszik.
Tehát, igen, csak a béke a mi érdekünk. Meg mindenki másé, beleértve minden ukrán embert is, kivéve a kedvenc kapitalistáidat, tőkéseidet - meg a főtőkés USA-t -, akik ezen durván keresnek! De most ez gondolom nem baj.

Wildhunt 2025.01.22. 22:05:35

@Tapi2021: dehogynem. Mivel az ukrán győzelem mindig is lehetetlen volt, csak orosszal lehet vége a háborúnak.

Tapi2021 2025.01.22. 22:06:11

@Gery87: "Nem tudsz úgy tárgyalni hogy nincs kompromisszumkésség a felekben."

Eddig ez volt, mert az USA-nak a háború kimaxolása volt az érdeke. Hogy meggyengítsen mindenkit Európában. Ezt végül is már el is érték. De most talán más felfogás jön.

Talán jöhetnek a tárgyalások és a kompromisszum.

És igen, aki belekezdett és rábaszott, az rábaszott. Nem kellett volna.
Ez ilyen műfaj.

Az idő kereke nem forog vissza.

Tapi2021 2025.01.22. 22:10:44

@Gery87: "Más kérdezte már: miért nem a kibaszott Putyint vegzáljátok azzal hogy "HAGYJA MÁR ABBA A TÁMADÓ, MEGSZÁLLÓ HÁBORÚT, LEGYEN BÉKE"?"

Az ilyen kérdésekből látszik, hogy nem vagytok azzal sem tisztában, miért van háború? Ezért nem értitek azt sem, miért nem tehet úgy Oroszország, mintha semmi sem történt volna. És miért nem megy csak úgy haza, mielőtt megállapodtak volna a feltételekben.

Tapi2021 2025.01.22. 22:20:03

@Gery87: "Én annyit kértem számon hogy beszéljünk világosan, legye kimondva a fidesz táborban hogy mi a cél és a remény tárgya: az orosz győzelem."

Mert persze hiába írjuk le százszor, vagy mondja el a kormány is, hogy a BÉKE EURÓPÁBAN, ami előfeltétele a gazdaság helyreállításának is, - többek között -, mert te/ti csak azt akarjátok mindenáron hallani, hogy az oroszok.

De ehhez nekünk SEMMI érdekünk nem fűződik! (Már csak azért sem, mert ott van száz x ezer MAGYAR TÚSZNAK az ukránoknál. Akik biztonsága nem lenne garantált egy vesztes Ukrajnában.) Csak a békéhez.

De te nem az igazságot akarod hallani, hanem a hazugságot, amivel te vádolsz minket. Igazolást keresel a hamis vádjaidra és a hazugságaidra. (Ezt csinálja a "nyugat" is. Mondhat Szíjjártó vagy Orbán is bármit három éve. Nektek az az igaz, amit igaznak akartok hinni! Lásd pl. amit vergyulának linkeltem, arról, hogy mindig is agresszornak mondtuk Oroszországot és ÉRTELMETLENNEK, károsnak a háborút, és annak eszkalálását, elhúzását. Amit meg a nyugat csinált lényegében, nélküle régen vége lenne, el sem indul. Na mindegy. De ez sem számít, mert nem ezt akarjátok hallani. :-( )

Tapi2021 2025.01.22. 22:21:17

@Gery87: A megtámadott fél nem ártatlan abban, ami történik.

Tapi2021 2025.01.22. 22:26:09

@Gery87: "azért erkölcsileg bizony lehet támogatni és elismerni egy honvédő háborút, erre igen cinikus annyit mondani hogy "legyen béke, minden más nem számít". "

Mivel rajtatok kívül mások értik, miért lett háború és, hogy ebben Ukrajna és a nyugat - főleg az USA - is ludas, nagyon is, jó kérdés, hogy mi az erkölcsös? Az, ha ezt az elbaszott háborút minél tovább vívatjátok az ukránokkal, ezzel kimaxolva az ukrán áldozatok számát - beleértve a civilekét, gyerekekét is -, vagy az, ha ennek a minél gyorsabb befejezésén dolgozol?

Szerintem az utóbbi. Az előbbi meg (háborús)bűn!

Tapi2021 2025.01.22. 22:29:32

@Gery87: Mennyivel jobbak az ukránok mellettünk? Ők jobban szeretnek, mint az oroszok?
Jobban szeretik a hozzájuk került magyar kisebbséget?

Gery87 2025.01.22. 22:33:55

@Tapi2021:

"Csak a "tőkés", magánvállalkozókra építő gazdaság és társadalom működőképes."

Egy nagy büdös lófaszt.

" Az ÖSSZES BALOS rendszer szar volt és befuccsolt, vagy be fog. Ami még meg van az is mind diktatúra és csak az erőszak tartja fenn."

Akkor miért működik az demokratikus, autonomista, szocialista, szövetkezeti kurd Rojava 13 éve az Iszlám állam és a szír rezsim meg a kurva Erdogan árnyékában?

Tapi2021 2025.01.22. 22:38:30

@Gery87: Nem ismerem őket. Szerinted miért?
Hogyan termelnek? Hogyan kereskednek?
Én nem tudom.

Kis szigetekben a zsidó kibucok is működnek, meg a szerzetesrendek is. Csak kell valami, vagy valaki, aki, ami valahogyan finanszírozza, eltartja őket.

A Rojava mit csinál? Mennyien? Honnan van bevétele? ...

Gery87 2025.01.22. 22:38:31

@Tapi2021:

"Avagy megegxyeznek."

Ja, persze....megegyeznek arról hogy Ukrajna veszít, területet is és nem lehet szabad!!!
Jó vicc.

" De mint mondta, ezért nem kell háborúba kezdeni"

Mond a ruszkinak.

" vagy addig provokálni egy erősbbet, amíg meg nem támad! Hiba volt! "

ja, az egész úgy kezdődött tanűr úr hogy a Józsi visszaütött...

"Nem gondolod?"

Nem, ez egy szervilis, az agressszor oldalán álló szar narratíva.
Az erő és a "baszódjál meg te geci" narratívája.

"Persze az oroszok se így tervezték. De az az ő bajuk."

Meg még sokmindenkié.

"Mint írtam már, nem."

Dehogynem.

" Mi BÉKÉT akarunk! "

Békét akartok azzal hogy Ukrajna ismerje el verseégét és tegye azt ami Moszkvának jó.

"Vagy ha nem megy, akkor intézzék úgy, hogy nekünk SEMMI közünk ne legyen hozzá. "

Lesz hozzá, nem ússzuk meg.

"De nem ezt teszik."

Valóban nem, harcolnak tovább amíg belorusz nem lesz Ukrajnából.

"Tehát, igen, csak a béke a mi érdekünk. Meg mindenki másé, beleértve minden ukrán embert is, kivéve a kedvenc kapitalistáidat, tőkéseidet - meg a főtőkés USA-t -, akik ezen durván keresnek!"

Valóban keresnek, amint el is mondtam én is ezt, de az orosz nem?

"De most ez gondolom nem baj."

De baj, csak azt nem érted hogy mi lesz ennek a vége.

Gery87 2025.01.22. 22:39:40

@Tapi2021:

Azért van háború mert Putyin restaurálni akarja a K-Európai orosz befolyást.

Gery87 2025.01.22. 22:40:57

@Tapi2021:

Természetesen nem, de úgy látszik én "magyarabbul" gondolkodom mint te, mert én nem akarok orosz kvázi szomszédságot se befolyást.

Gery87 2025.01.22. 22:41:55

@Tapi2021:

Ez nem szeretet kérdése.
Ficó magyarokhoz való hozzáállás titeket sem érdekel, csak az hogy Orbán pártján álljon!!!!

Gery87 2025.01.22. 22:43:20

@Tapi2021:

Előtted van szó szerint az eszköz amivel utána nézhetsz gyermekem!
Nincs megtiltva.
Ez közel sem egy kibuc szint...

Madarász Henrik 2025.01.23. 01:56:58

Sajnos Trump is oroszellenes politikus, nem fog beleegyezni a jogos orosz igénybe Ukrajna semleges státuszába, ezért még évekig fog tartani a háború, a teljes ukrán katonai összeomlásig.

Gery1987 2025.01.23. 09:01:24

Trump azt mondta Putyin fejezze be a háborút mert szankciók jönnek..hűha.
Meg is működnek a szankciók?:)

vergyula 2025.01.23. 09:26:05

@Madarász Henrik: Putyin feltételei mennyiben vetítik elő egy "semleges" Ukrajna képét?

Gery1987 2025.01.23. 12:16:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Két egoista várom üzenget egymásnak, nem hinném hogy putyint meghatna bármiféle szankció, ha eddig nem működött nála akkor most 3 év után nem valószínű.

Gery1987 2025.01.23. 12:20:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Putyin szerintem arra számít megkapja Ukrajna egy részét...papíron rendeződik a helyzet...aztán ha reményei szerint egyre több helyen kormányra jut a szélsőjobb akiket ő pénzzel...kihátráltak, leszarjak Ukrajnát és akkor majd megint lehet nyomulni tovább.
Trump meg izolalja Amerikát ők se fognak beleszólni...
Valami ilyesmi.
De hogy beérné pár megyével végleg azt nem hinném.

Boldeone2 2025.01.23. 12:22:32

@Madarász Henrik: "nem fog beleegyezni a jogos orosz igénybe Ukrajna semleges státuszába"

- Ez eleve margaság, eleve ENSZ - alapokmány ellenes!

Oroszország - ha Trump nem akarja- soha nem fog győzni. Játszi könnyűséggel tudják Ukrajnát támogatni, sőt, még fokozni is tudnák
Olyan összeomlás amit vizionáltok, soha nem lesz Ukrajnában

Boldeone2 2025.01.23. 12:29:17

Tehát egy országtól "semlegességet kérni" nemzetközi jogellenes.
Ukrajnának egy oka van a NATO- ra: a folyamatos ruszki agresszió...

Tehát, mi az olcsóbb?
-200 ezer békefenntartót küldeni Ukrajnába, akik a semlegességen őrködnek?
- Vagy - ha nem is NATO- tagság, de jól teletömni Ukrajnát fegyverrel?

Trump adjon ultimátumot a ruszki diktátornak!

Tapi2021 2025.01.23. 13:00:38

@Gery87: "Ja, persze....megegyeznek arról hogy Ukrajna veszít, területet is és nem lehet szabad!!!
Jó vicc."

Kockáztattak, rábasznak. Ahogy mi is a világháborúkban. Ez ilyen műfaj.
Tetszettek volna nem kiprovokálni a háborút egy nagyhatalommal. Kezdve ott, hogy nem fosztanak meg - az EU-ban, ahová igyekeznek - alapvető jogoktól úgy nyolc millió oroszt (és némi magyart)!

A kocsmában sajnálod a kötekedő hülye gyereket, amikor végül kap egy maflást?
Felelős ő is a maflásért?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.23. 13:00:44

@Boldeone2:

A NATO megszüntetésének, feloszlatásán kellene dolgozni, nem agresszív terjeszkedésén.

Tapi2021 2025.01.23. 13:01:31

@Gery87: Amúgy érdekelne, mi ez a nagy szerelem az ukránokkal? És min alapul?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.23. 13:02:48

@Gery1987:

A Krím is még Ukrajnában lenne, ha nem lett volna a puccs Kijevben.

Oroszország nem akar terjeszkedni. De ha az ellenség terjeszkedik, lépnie kell.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.23. 13:03:54

@Gery1987:

Most már nyilván nem lehet visszacsinálni a puccs előtti helyzetet. Ki kell fizetni Oroszországot területekkel a véráldozat miatt.

Tapi2021 2025.01.23. 13:06:51

@Gery87: "De baj, csak azt nem érted hogy mi lesz ennek a vége. "

Az, ami minden háborúnak: az erősebbek eldöntik, mi lesz.

A Falkland-szigetek miért nem Argentínához tartozik? Stb.

És, hogy az agresszív, anti-europeer ukránok eltaktikázták és megszívják, NEKED miért fáj?
Mennyivel jobb emberek a (velünk ellenséges, ultranacionalista) ukránok, mint az oroszok?

Tapi2021 2025.01.23. 13:15:56

@Gery87: Gondoltam mondasz pár szót. Na, jó, még az éjjel valóban utánanéztem és látom, hogy egy X-edik szoci-komm. utópia.

Elolvastam sok cikket róluk, és találtam még egy küldetési nyilatkozatot is - közepes marketinges munka -, amiből kiderült, hogy a duma ugyanaz, mint bármely korábbi szoci rendszerben, nálunk is ezeket a lózungokat nyomták negyven évig.

Csak ami leírva baromira szép és jó, az a gyakorlatban NEM MŰKÖDÖTT!

Szurkolok az Észak-Szíriai kurdoknak és társaiknak, de nagy tétben nem fogadnék a sikerre.

Szép például, hogy fizessük meg a dolgozókat "méltányosan", de semmi nincsen arról, hogy MIBŐL?
Szép, hogy legyen kevesebb adó, de akkor miből lesz az államnak bevétele?
Szép gondolat, hogy a termékek árában legyen benne pl. a környezetterhelés és helyreállítás ára is, de az így sokkal drágább termékeket, ki fogja megvenni, és miből? .....

A szoci álmok szépek, csak a fedezetről ne beszéljünk. Stb.

Tapi2021 2025.01.23. 13:22:14

@Madarász Henrik: Nekünk bőven elég lenne, ha az EU kiszállna belőle, hiszen semmi közünk az USA-Oroszország izmozáshoz, ami most éppen az ukránoknál folyik, ami nem EU tag.
Sőt, Európa valódi érdeke a (béke) szomszédos nagyhatalommal való jó kapcsolat volt és lett volna. Ebbe szartak bele, nyilván szándékosan, mert ez a jó kapcsolat nem mindenki érdekével egyezett...

A baj az, hogy a miénkkel is verik a csalánt, köszönhetően az EU legtöbb jelenlegi vetetőjének, akik beszálltak ebbe. :-(

Tapi2021 2025.01.23. 13:24:54

@Gery1987: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Érdemes a klikkvadász címek alatt a cikkeket is elolvasni!

"
Donald Trump legfrissebb, szerdai bejegyzésében Vlagyimir Putyin orosz elnöknek üzent: az amerikai elnök kész véget vetni a „nevetséges ukrajnai háborúnak”, ám ha nem sikerül erről megállapodniuk, akkor nem lesz más választása, mint adókat és szankciókat kivetni mindenre, amit Oroszország elad az Egyesült Államoknak.

Donald Trump, az Egyesült Államok elnöke Truth Social nevű közösségi oldalán üzente meg, hogy nem szeretne Oroszországnak ártani, szereti az orosz embereket, és mindig is jó kapcsolatot ápolt Vlagyimir Putyin orosz elnökkel – még akkor is, ha az orosz radikális baloldal mást állít.

Sosem szabad elfelejteniük, hogy Oroszország segített nekünk megnyerni a második világháborút, amely 60 millió ember életét követelte. Nagy szívességet fogok tenni Putyinnak és Oroszországnak, amelynek meredeken zuhan a gazdasága. Állapodjunk meg most, és vessünk véget ennek a nevetséges háborúnak

– írta Donald Trump, aki szerint ez csak rosszabb lesz, és ha nem állapodnak meg, akkor nem lesz más választása, mint adókat, szankciókat kivetni mindenre, amit Oroszország elad az Egyesült Államoknak.

„Essünk túl ezen a háborún, amely soha nem kezdődött volna el, ha én lettem volna az elnök! Megtehetjük a könnyebb vagy a nehezebb úton – és a könnyebb út mindig jobb. Itt az ideje, hogy megállapodjunk. Nem szabad több életet elveszíteni” – zárta bejegyzését az amerikai elnök. "

Szóval ilyen ez a "fenyegetés".

Tapi2021 2025.01.23. 13:32:26

@Gery1987: "egyre több helyen kormányra jut a szélsőjobb akiket ő pénzzel."

Mert hát hogy lehetne ez másképp??? Nem? Csakis így.

Tapi2021 2025.01.23. 13:34:35

@Boldeone2: "Tehát, mi az olcsóbb?
-200 ezer békefenntartót küldeni Ukrajnába, akik a semlegességen őrködnek?
- Vagy - ha nem is NATO- tagság, de jól teletömni Ukrajnát fegyverrel? "

Nem is tudom. Talán a béke és a normalizált kapcsolatok?!

Tapi2021 2025.01.23. 13:42:04

"akkor nem lesz más választása, mint adókat és szankciókat kivetni mindenre, amit Oroszország elad az Egyesült Államoknak."

Vagyis így az amerikaiak drágábban fognak hozzájutni az orosz termékekhez, köztük a folyamatosan szállított hasadóanyagokhoz.

Vagy, az orosz termékeknél drágábban vesznek máshonnan! Mint most egész Európa! Pl. a gázt, olajat...
Marha jó tervek és szankciók ezek, amelyek legalább annyira fájnak annak, aki kiveti őket. Lásd a magát durván szopató EU-t!!!

Gery87 2025.01.23. 14:33:18

@Tapi2021:

"Kockáztattak, rábasznak. Ahogy mi is a világháborúkban. Ez ilyen műfaj."

Akkor innentől kezdve ne tessék nekem bármiért is nyígni hogy így a Brüsszel meg úgy a Soros...meg a "külföldi ügynökök"...

Gery87 2025.01.23. 14:34:21

@Tapi2021:

"A kocsmában sajnálod a kötekedő hülye gyereket, amikor végül kap egy maflást?
Felelős ő is a maflásért?"

Orbán felelős a maflásokért ezek szerint.

Gery87 2025.01.23. 14:36:21

@Tapi2021:

Semmiféle szerelem nincs, tudom ezt nektek érzelmi alapon tényeket sutba dobóknak nem érthető.
Én nem az ukránokat szeretem, én a Putyini orosz imperializmust akarom minél távolabb tudni.
Akár a törökök, akár a szovjetek, akár a németek voltak a seggünkben az sose vezetett jóra.

Gery87 2025.01.23. 14:36:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Persze, nem akar "őtet csak báncsáák"...hagyjál már.

Gery87 2025.01.23. 14:37:52

@Tapi2021:

Mondtam hogy miért fáj: legyen Moszkva minél messzebb.

Gery87 2025.01.23. 14:40:10

@Tapi2021:

"és látom, hogy egy X-edik szoci-komm. utópia."

Akkor nem jól láttad, meg szerintem nem olvastál semmit, max a főcímet...szokásodhoz híven.
Ezért se linkeltem semmit, úgyse olvasod el, meg nem is értenéd meg.

Ami nem a bubid, azt ignorálod, meg inkább nem is akarod megérteni, akkor nem fáj, nem okoz disszonanciát.

Gery87 2025.01.23. 14:52:40

@Tapi2021:

"Csak ami leírva baromira szép és jó, az a gyakorlatban NEM MŰKÖDÖTT!"

NA itt buktattad le magad pubi, ugyanis működik baszod, 13 éve.

"Az autonóm régió fő bevételi forrásai az alábbiak:
Állami ingatlanok, mint például gabonasilók,
olaj- és gázszolgáltatás a Jazira régióban, 2. helyi adók és vámok a határátkelőhelyeken,
Szolgáltatásnyújtás,
Helyi adományok a kurdoktól Irakból és Törökországból. "

"Az olaj- és élelmiszertermelés jelentős, tehát fontos exportcikkek. A mezőgazdasági termékek közé tartozik a juh, a gabona és a gyapot. Fontos importcikkek a fogyasztási cikkek és az autóalkatrészek. Törökország blokádja miatt a Törökországgal folytatott kereskedelem, valamint a humanitárius és katonai segélyekhez való hozzáférés nehézkes. Törökország nem enged át üzletembereket vagy árukat a határán."

"Kommunák és szövetkezetek jöttek létre az alapvető dolgok biztosítására. A szövetkezetek a mezőgazdasági termelés nagy részét adják, és az építőiparban, a gyárakban, az energiatermelésben, az állattenyésztésben, a pisztácia és a pörkölt magvak termelésében, valamint a nyilvános piacokon tevékenykednek. "

"A régió városaiban és falvaiban több száz kollektív gazdálkodás történik, körülbelül 20-35 fős kommunákban. "

"A régió "gazdasági minisztériuma" szerint az ingatlanok hozzávetőleg háromnegyede közösségi tulajdonba került, a termelés egyharmada pedig a munkástanácsok közvetlen kezelésébe került ."

Lehetne ez még jobb is, csak hát háború van és harc az iszlám radikálisok ellen (éveken át az ISIS), meg török blokád, mivel a sovén Erdogán nagyon nem szeretné hogy ez létezzen...

Gery87 2025.01.23. 14:57:51

@Tapi2021:

A kérdés az mit kér Putyin a békéért cserébe!
Vállalható e ez a nyugatnak, ukránoknak vagy sem.

ÉS ha megkapja akkor mi lesz a garancia arra hogy majd később nem folytatódik az egész.

Pont emiatt akarnak az ukránok NATO tagok lenni, mert sejtik hogyha "semlegességre" és "lefegyverzésre" kötelezik őket, akkor letolt gatyával fognak háttal állni Putyinnak...és csak idő kérdése hogy mikor jön egy újabb háború, immáron egy kivérzett és gyenge, leszerelt, szövetségesek nélküli állam ellen!

Ezt ennyire nehéz továbbgondolni?

Gery87 2025.01.23. 14:59:16

@Tapi2021:

Nem mondtam hogy Putyin miatt léteznek és támogatják őket.
Ennek nyilván organikus oka van.

De pénzeli őket, mert érdeke.

Csak azt ne mond hogy nem láttunk már ilyet!

Orbán is adott támogatást a széljobb haverjainak!
Ez így megy.

Tapi2021 2025.01.23. 18:34:23

@Gery87: "Akkor innentől kezdve ne tessék nekem bármiért is nyígni hogy így a Brüsszel meg úgy a Soros...meg a "külföldi ügynökök"..."

Nincs semmi összefüggés az ukrán vagy más valós háborúval.

Brüsszellel, illetve amit ez ma jelent, "házon belül" küzdünk. És ez politikai küzdelem, nem fizikai.

vasútihíd 2025.01.23. 18:38:11

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ez jó. a sok síró liba. az sem lep meg hogy szinte mindegyik elég randa. meg kövér. ezt tudja a szingli-woke úgynevezett amerikai kultúrája.

Tapi2021 2025.01.23. 18:40:38

@Gery87: "Orbán felelős a maflásokért ezek szerint."

Elkezdtél terelni? Hogy jön Orbán az orosz-ukrán háborúhoz?

Persze értem, mire akarsz kilyukadni kényszeresen. Csak a helyzet fordított: A mi harcunk az EU-s őrültekkel ahhoz hasonlít, amikor egy normális ember megy be a hülyék és erőszakosak közé, és mivel nem áll be közéjük, ezért kap.

Magyarország NEM provokálta semmivel az EU-t! Csak nem állt be olyan sorokba, amelyekkel NEM ÉRTÜNK EGYET!
És ehhez JOGUNK VAN!

És EZ VÁLTOTTA KI a banda haragját! Minden ennek a KÖVETKEZMÉNYE.

Tapi2021 2025.01.23. 18:45:42

@Gery87: "Én nem az ukránokat szeretem, én a Putyini orosz imperializmust akarom minél távolabb tudni.
Akár a törökök, akár a szovjetek, akár a németek voltak a seggünkben az sose vezetett jóra."

Ez a történet egy percig sem szólt rólunk! Sem egyetlen uniós vagy NATO országról.

Az, ha MOST veszélyek vannak, annak következményei, hogy valakik ebbe a konfliktusba BELEKEZDTEK és belevittek minket is, meg az egész EU-t.
Tehát, ha van (szerintem nincs) "orosz veszély", azt magunk hoztuk létre!

Az ezért felelősöket felelősségre kellene vonni!

Tapi2021 2025.01.23. 18:48:17

@Gery87: "Mondtam hogy miért fáj: legyen Moszkva minél messzebb."

Nem túl valószínű, hogy arrébb tolják.
Ezért kellene a szomszéddal jóban lenni. Mert holnap is ott lesz.

Tapi2021 2025.01.23. 18:57:22

@Gery87: "NA itt buktattad le magad pubi, ugyanis működik baszod, 13 éve."

Ez semmi. Nálunk 40 évig, az oroszoknál 70 évig működött, Kínában, Észak-Koreában még most is!

És láttuk, látjuk hogyan.

Egy háborús területen összeszaladt népességről van szó, ahol a nagy nyomorban létrehoztak valamit, ami működik, valahogy, valameddig. Mint egy nagy kibucban.

Számottevő iparuk nincs, mezőgazdaságuk alig, Kő van sok, talán el tudják adni... De kérdés, miből van, lesz elegendő bevétel a szocialista jóléthez? Egy szocialista gazdasággal?

Gery87 2025.01.23. 19:02:57

@Tapi2021:

Most mit mondjak erre?
Nektek a világ pofonokból áll, ennyit tudtok...

Gery87 2025.01.23. 19:04:37

@Tapi2021:

Igen, tudjuk hogy szerintetek, a szegény oroszok nem tehetnek semmiről, amit kapunk azt megérdemeljük....

Gery87 2025.01.23. 19:05:16

@Tapi2021:

Most még nincs a szomszédban.
Maradjon csak szépen ott messze a Don közelében.

Tapi2021 2025.01.23. 19:07:40

@Gery87: "A kérdés az mit kér Putyin a békéért cserébe!"

Meg Trump, meg Zselé, meg az EU? Ez fog kiderülni, ha végre elkezdődnek a TÁRGYALÁSOK.
És ebből lesz, ha lesz egy kompromisszumos megállapodás. Mint mindig.

"ÉS ha megkapja akkor mi lesz a garancia arra hogy majd később nem folytatódik az egész."

A garancia általában az, ha a felek betartják a megállapodásokat! És nem kezdik el kijátszani, mint Ukrajna és az USA tette a korábbiakkal.
Meg az, ha kölcsönösen előnyös, win-win partneri a viszony. Mint a háború előtt volt.

Egyébként ezen túl semmi. Ahogy arra sincs, hogy az USA nem fog a következő tíz-húsz évben megtámadni senkit.

"Pont emiatt akarnak az ukránok NATO tagok lenni, mert sejtik hogyha "semlegességre" és "lefegyverzésre" kötelezik őket, akkor letolt gatyával fognak háttal állni Putyinnak"

Hát igen. Talán tanultak valamit. Mondjuk, hogy nem bölcs dolog a szomszédjukkal rosszban lenni. Ha lehettek volna jóban is.
Elkúrták. Ráment pár ember, meg a fél ország. Mindennek ára van.

Gery87 2025.01.23. 19:08:30

@Tapi2021:

Ennyi?:D

hú de megerőltetted magad:)
beletelt vagy 3 percbe a kereséstől az elolvasásig.

És ebből hogy szűrted le hogy "nem működik", mivel ez nincs benne:)

Tapi2021 2025.01.23. 19:11:14

@Gery87: "Csak azt ne mond hogy nem láttunk már ilyet!"

Te láttál? Megosztanád? Ki kapott pénzt Putyintól?

"Orbán is adott támogatást a széljobb haverjainak!"

Teljesen publikusan kapott - ha kapott - Le Pen, miután HITELT kért. Ez bevett szokás.

Gery87 2025.01.23. 19:12:52

@Tapi2021:

"Ez semmi. Nálunk 40 évig, az oroszoknál 70 évig működött, Kínában, Észak-Koreában még most is!"

Te érted is amit olvasol, vagy csak úgy nézel ki a fejedből?

Megint az államszocializmussal jössz, ez meg nem az.

Tapi2021 2025.01.23. 19:13:08

@Gery87: "amit kapunk azt megérdemeljük.... "

Te? Ukrán vagy?

Gery87 2025.01.23. 19:20:55

@Tapi2021:

"Egy háborús területen összeszaladt népességről van szó, ahol a nagy nyomorban létrehoztak valamit, ami működik, valahogy, valameddig. Mint egy nagy kibucban."

Most halottál róla először de már ekkora szakértő vagy:D
3 perc....rekord.
Doktorálj le szerintem.

"Számottevő iparuk nincs, mezőgazdaságuk alig, Kő van sok, talán el tudják adni... De kérdés, miből van, lesz elegendő bevétel a szocialista jóléthez? Egy szocialista gazdasággal?"

Majd ha vége a harcoknak kiderül, bár Erdogan erősen dolgozik rajta hogy ne legyen.

A lényeg hogy ez nem "133 nap" se "71 nap"...13 év! és erkölcsileg mindenképpen győzelem, két módon is:
Felvették az DAESH-el a harcot, megmutatták hogy van antikapitalista alternativa és működik hosszú távon is, nem idegen az emberi jellemtől mint ahogy ti akarjátok elhitetni!

Tapi2021 2025.01.23. 19:22:52

@Gery87: "Most még nincs a szomszédban.
Maradjon csak szépen ott messze a Don közelében. "

Újra megkérdem, mennyivel jobbak hozzánk az ukránok?

Az oroszok egy gazszálat nem tettek nekünk keresztbe a rendszerváltás óta. Azonnal segítettek a Covidnál, szerződés szerint küldik a gázt, olajat... Velünk nem volt ellenséges, nem akarják megbuktatni a demokratikusan megválasztott kormányunkat, nem zsarolnak és hoznak nehéz helyzetbe a pénzeink visszatartásával, nem folytatnak ellenünk lejárató kampányokat..., stb. Akkor ki a mi ellenségünk?

Ugyanígy nem tettek keresztbe senkinek az EU-ban.

Akkor mi a bajod az oroszokkal?

Gery87 2025.01.23. 19:23:03

@Tapi2021:

Nem, te mondtad hogy amit Európa kap Putyintól az megérdemli...

"ha van (szerintem nincs) "orosz veszély", azt magunk hoztuk létre!"

Putyin maga mondta hogy vissza kell állítani az orosz birodalmat.

Gery87 2025.01.23. 19:24:07

@Tapi2021:

"Újra megkérdem, mennyivel jobbak hozzánk az ukránok?"

Hát mondjuk nem támadnak meg, az már elég jó...

Gery87 2025.01.23. 19:31:40

@Tapi2021:

"Akkor mi a bajod az oroszokkal?"

Elég sokszor elmondtam már mi a bajom Putyinnal.

Többek között azért nem érted mert nincs erkölcsi, morális értékrended.

"A lényeg hogy a libsik vinnyogjanak"
Ennyi.

A lényeg hogy az illiber törzsetek tagja legyen és bármit megtehet.
-népírthat keresztény örményeket
-megmérgezhet, ablakon kidobhat bárkit..
-megtámadhat államként bárkit.
-összeállhat az iszlám állammal is ha a kurdok ellen van...
- fenyegetheti a saját szövetségeseit is területi igényekkel.
stb.

Nem számít. Nektek semmi nem számít.

Tapi2021 2025.01.23. 19:35:37

@Gery87: "És ebből hogy szűrted le hogy "nem működik", mivel ez nincs benne:)"

Ezt a szoci halandzsát, álmodozást halottam, olvastam gyerekkoromtól, miközben éltem a rendszerükben, ahol minden másképp volt, mint a dumában. A duma mindig szép volt, az eszmék magasztosak.

Csak a gyakorlat és a valóság volt más. Nem véletlenül állt a földbe az ÖSSZES szoci rendszer.
Nem versenyképes. Nem tudnak annyi bevételt, pénzt, PROFITOT létrehozni, amennyi pénzt elköltenének. Például a szociális jólétre. Vagy egy alapszinten tud nyomorogni mindenki. Ez ment is sokáig.
Azért írtam, hogy a 13 év még belefér bőven az újabb szocialista kísérletbe.

De a cikkekben, propagandaanyagban, semmi újat nem látok a többi földbe állt projekthez képest.

Nyilván egy háborús térségben egy ilyen szocialista állam, a maga békéjével, stabilitásával, biztonságával, maga az álom.
De most éppen vége a "diktatúrának", a háborúnak. Most jöhet, hogy meg kellene állni a nemzetközi környezetben és versenyben is.
Drukkolok.

Tapi2021 2025.01.23. 19:41:07

@Gery87: "Megint az államszocializmussal jössz, ez meg nem az. "

Tehát vannak KÜLÖNBÖZŐ pártok, pártok és ideológiák és politikák versengenek szabad választásokon, és egy népszavazással bármikor megváltoztatható a rendszer?

Tapi2021 2025.01.23. 19:44:53

@Gery87: "Hát mondjuk nem támadnak meg, az már elég jó... "

Tehát az oroszok megtámadtak? Mikor? Mivel? Gázcsövekkel? Mert éppen azt akarták bekapcsolni, hogy ELLÁSSÁK EURÓPÁT közeli és olcsó gázzal.

Tapi2021 2025.01.23. 19:50:01

@Gery87: "A lényeg hogy az illiber törzsetek tagja legyen és bármit megtehet.
-népírthat keresztény örményeket
-megmérgezhet, ablakon kidobhat bárkit..
-megtámadhat államként bárkit.
-összeállhat az iszlám állammal is ha a kurdok ellen van...
- fenyegetheti a saját szövetségeseit is területi igényekkel."

Mert az USA nem ezt csinálja? Persze.
Csak az USA-nak 270 támaszpontja van világszerte MÁS ORSZÁGOKBAN, az oroszoknak vagy kettő. Akkor ki épít birodalmat?

Már megint a kettős mérce, meg a csúsztatás. Nem lehetnél kicsit is korrektebb?

Tapi2021 2025.01.23. 19:54:17

@Gery87: "Nem, te mondtad hogy amit Európa kap Putyintól az megérdemli..."

Nem.

Én olyanokat írtam, hogy a helyében másnap elzártam volna az összes gáz és olajcsapot, azon országokba, akik beálltak Ukrajna és az USA mellé az ellenségének.
De nem tette.

Pedig harmadik nap ott előszobázott volna az összes barom európai politikus Moszkvában. Miután leálltak a gyárak, a népek nem tudtak volna fűteni, közlekedni.
Én nem vártam volna három évet, hogy közben kiépítsék az alternatív forrásokat. (Persze jóval drágábban.)

Putyin egy puha pöcs. :-)

Gery87 2025.01.23. 22:50:59

@Tapi2021:

"Ezt a szoci halandzsát, álmodozást halottam, olvastam gyerekkoromtól, miközben éltem a rendszerükben,"

ja, tudjuk, csak épp most Rojava az nem ez baszki.

"Nem tudnak annyi bevételt, pénzt, PROFITOT létrehozni, amennyi pénzt elköltenének. "

Hát úgy néz ki hogy de...
És vedd figyelembe hogy háborúban állnak!
A bevétel fele a fegyverkezésbe megy.

"Azért írtam, hogy a 13 év még belefér bőven az újabb szocialista kísérletbe."

13 évnyi háborúzás, és bojkott...tedd hozzá...nem mindegy.

"De a cikkekben, propagandaanyagban, semmi újat nem látok a többi földbe állt projekthez képest."

Mert funkcionális analfabéta vagy,.

"Nyilván egy háborús térségben egy ilyen szocialista állam, a maga békéjével, stabilitásával, biztonságával, maga az álom."

Az.

"De most éppen vége a "diktatúrának", a háborúnak. Most jöhet, hogy meg kellene állni a nemzetközi környezetben és versenyben is.
Drukkolok."

Az a baj hogy az iszlamista szír felkelők meg a szomszédos török rezsim is ellenük van, számukra a háború nem ért véget.

Gery87 2025.01.23. 22:55:56

@Tapi2021:

Háború van, a létükért küzdenek.
Ehhez képest, az hogy helyi szinten magas fokú önkormányzatiság van, döntési szabadság, szövetkezetek, kommunák, nemi egyenlőség, kisebbségi képviselet stb...rendkívüli.

Ne felejtsd el hogy nálunk '44-ben sem választásokat tartottak, hanem megalakult az ideiglenes nemzeti kormány....

A pártokrácia amúgy is kevés demokráciának.

Gery87 2025.01.23. 22:56:33

@Tapi2021:

De a szomszédaikat megtámadták, erre utaltam.

Gery87 2025.01.23. 22:59:29

@Tapi2021:

"Mert az USA nem ezt csinálja? Persze."

Kurvára leszarom hogy mit csinál az USA ha az érved annyi hogy dedó: "de..e...de ők is ám.."
És akkor? Ha nem jobb akkor mi a faszomtól különb bazmeg?

"Csak az USA-nak 270 támaszpontja van világszerte MÁS ORSZÁGOKBAN, az oroszoknak vagy kettő. Akkor ki épít birodalmat?"

Ja csak az USA nem egy autoriter rezsim.
vagy ezek szerint Trump egy rosszabb állam élén van? Akkor mi a faszt nyaljátok a seggét?

"Már megint a kettős mérce, meg a csúsztatás. Nem lehetnél kicsit is korrektebb?"

Kettős mérce ott van hogyha a demokraták vannak az USA élén akkor "rosszabb mint a Rusz" ha meg Trump, akkor érdekes módon egyből az illiber törzs vezérállama lesz!
Elmentek a büdös picsába bazmeg.

Gery87 2025.01.23. 23:01:40

@Tapi2021:

"Én olyanokat írtam, hogy a helyében másnap elzártam volna az összes gáz és olajcsapot, azon országokba, akik beálltak Ukrajna és az USA mellé az ellenségének."

Megfosztva magát a milliárdoktól?

"De nem tette."

Persze hogy nem tette.

"Pedig harmadik nap ott előszobázott volna az összes barom európai politikus Moszkvában."

Ők meg hopppon maradtak volna hogy nincs lóvé...

" Miután leálltak a gyárak, a népek nem tudtak volna fűteni, közlekedni."

De kurva jó lett volna, tényleg...

"Én nem vártam volna három évet, hogy közben kiépítsék az alternatív forrásokat. (Persze jóval drágábban.)
Putyin egy puha pöcs. :-)"

Nem puha pöcs, csak egy egoista pszichopata féreg.

Wildhunt 2025.01.23. 23:36:14

@Tapi2021: Ki kapott pénzt Putyintól?

A Jobbik.

Tapi2021 2025.01.24. 14:27:56

@Gery87: "Kettős mérce ott van hogyha a demokraták vannak az USA élén akkor "rosszabb mint a Rusz" ha meg Trump, akkor érdekes módon egyből az illiber törzs vezérállama lesz!"

Ja, hogy nem tudod, mi az, hogy kettős mérce?
Ez sok dolgot megmagyaráz.

Szóval, ha UGYANAZZAL a mércével mérem a Bidé kormányt, meg a Trump kormányt, és így el tudom dönteni, melyik a jobb, az a helyes mérés!

Ha meg külön mércével mérem az USA-t, ha háborúzik a saját önző érdekeiért, ha megtámad tőle fényévekre lévő országokat is, amelyek sehogyan nem támadták meg őt..., meg egy másikkal Oroszországot, és így találom ki, hogy az USA-nak szabad, az oroszoknak meg nem szabad, az előbbi jogos, a másik meg háborús agresszió... Szóval ez a kettős mérce. Ami nem helyes!

Tapi2021 2025.01.24. 14:32:03

@Gery87: "Ők meg hopppon maradtak volna hogy nincs lóvé..."

Biztos vagyok benne, hogy azt az egy-két hetet - amíg állnak a nyugati gyárak és nincs fűtés... - valahogy áthidalták volna!
Sőt, lehet, hogy némi büntető felárral bőven be is hozzák.

Tapi2021 2025.01.24. 14:36:57

@Gery87: "Nem puha pöcs, csak egy egoista pszichopata féreg. "

És ezt abból vontad le, hogy amikor felsorakoztak ellenük, nekiestek az összes orosznak világszerte - a balerináktól, a birkózókig -, akkor nem zárta el Európától a gázt, olajat, energiahordozókat? Hanem tovább szállított az ellenségnek?

Tapi2021 2025.01.24. 14:40:49

@Wildhunt: Akkor tessék náluk reklamálni! Ha igaz.

De vajon ebből következik-e, hogy akkor mindenkit ők pénzelnek, aki nem a nyugati ballib, mainstream, Amerika párti követ fújja, avagy ezt a narrációt fogadja el (igaznak)? Vagy mindenkit, aki békét akar Ukrajnában, Európában. És nem a "végső győzelem" után, hanem most, mielőbb.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.24. 15:15:33

@Tapi2021: szláv degenerált, már mondta sokszor. Idegen, nem magyar.

Gery87 2025.01.24. 15:22:42

@Tapi2021:

Nincs itt semmi tévedés, ha a demokraták vannak hatalmon, akkor "Amerika egy csúnya gonosz hanyatló agresszív beavatkozó nagyhatalom".
Ha ugyanezt Trump csinálja akkor meg egyből az imperializmusa jó lesz és dicsérendő.
Tárgyaljon Ukrajna ügyében az ukránok nélkül, vegye vissza Panamát, mármint a csatornát...nyugodtan vámolja meg az uniót, fenyegesse Dániét, törekedjen arra hogy tőle vegyünk gázt drágábban...nem baj, mert Trump.
HA ezt a demokraták csinálnák fuhuu...

Gery87 2025.01.24. 15:30:04

@Deak Tamas:

Ezek a Drakul tomika féle pillanatokat:)

Ilyenkor minden okoskodásod, világlátott nyelvtannáciskodó vetítésed dacára fényesen világít, valójában mennyire hülye vagy bazmeg és mennyire jól jellemzed a Fidesz szavazók egy jelentős részét.

Gery87 2025.01.24. 15:32:25

@Tapi2021:

Nem akkora hülyék hogy ezt megtegyék...
Akkor még a szépen nevelgetett széljobber bunkók is elfordultak volna tőle!
Azért azt nem akarja, kell hogy legyenek olyanok mint ti, akik támogatják a törekvéseit.

Gery87 2025.01.24. 15:34:26

@Tapi2021:

Abból vontam le ahogy viselkedik, amit tesz.
Azért megmérgeztetni embereket, kibaszatni az ablakon, saját polgárokat megöletni hogy legyen ürügy a csecsenek ellen....nem arra vall hogy ez normális jó ember.

Tapi2021 2025.01.24. 17:30:03

@Gery87: "Nincs itt semmi tévedés, ha a demokraták vannak hatalmon, akkor "Amerika egy csúnya gonosz hanyatló agresszív beavatkozó nagyhatalom".
Ha ugyanezt Trump csinálja akkor meg egyből az imperializmusa jó lesz és dicsérendő."

De hát éppen az a lényeg, hogy nem ugyanazt csinálja.

Tapi2021 2025.01.24. 17:32:59

@Gery87: "Tárgyaljon Ukrajna ügyében az ukránok nélkül, vegye vissza Panamát, mármint a csatornát...nyugodtan vámolja meg az uniót, fenyegesse Dániét, törekedjen arra hogy tőle vegyünk gázt drágábban...nem baj, mert Trump."

És ezt ki is mondja nálunk, vagy közülünk?

Te! Hol hallottad egyszer is, hogy a kormány vagy itt mi, azt mondtuk volna, hogy tárgyaljanak az ukránok nélkül??? Vagy, hogy vegye vissza a Panama-csatornát???

Ezeket megint csak TE mondod! És ránk fogod. :-(

Tapi2021 2025.01.24. 17:38:27

@Gery87: "Nem akkora hülyék hogy ezt megtegyék...
Akkor még a szépen nevelgetett széljobber bunkók is elfordultak volna tőle!
Azért azt nem akarja, kell hogy legyenek olyanok mint ti, akik támogatják a törekvéseit. "

Mert nyilván szempont volt nekik, hogy mit szólna hozzá a magyar "széljobber" (ki az?).

Nyilván nem.

Az oroszok az utolsó pillanatig igyekeztek jó fejek maradni azokkal, akiknek valójában SEMMI KÖZÜK az ő konfliktusukhoz az ukikkal és az USA-val.
Ne felejtsd el, Európa ebbe magától, önként szállt be!

Az oroszok meg tudják, amit az USA nyaló nyugatiak és keletiek elfelejtettek, hogy ők-mi mindig szomszédok leszünk. Akkor is, amikor az USA-nak már más prioritásai és érdekei lesznek.

Tapi2021 2025.01.24. 17:45:11

@Gery87: "Abból vontam le ahogy viselkedik, amit tesz.
Azért megmérgeztetni embereket, kibaszatni az ablakon, saját polgárokat megöletni hogy legyen ürügy a csecsenek ellen....nem arra vall hogy ez normális jó ember. "

Nem nézel az amerikai kormányzatokról, titkosszolgálati machinációkról, az általuk szervezett puccsokról, célzott likvidálásokról - százával! -, a háborúikról... filmeket?
Felsorolni sem lehet, hány embert tettek el láb alól otthon és külföldön.

Megint a kettős mérce! Mást használsz Oroszországra, Putyinra, és mást az amerikaiakra, britekre, franciákra, hollandokra, belgákra..., akiknek a történelme - csak az elmúlt évtizedekben is - TELE VAN ilyen esetekkel.
Afrikaiak, ázsiaiak, közel- és távol-keletiek tudnának mesélni. De európaiak is.

Gery87 2025.01.25. 13:40:03

@Tapi2021:

Amerika ugyanazt csinálja: imperialista szuperhatalomként viselkedik.

Tárgyaljon Ukrajna ügyében az ukránok nélkül, vegye vissza Panamát, mármint a csatornát...nyugodtan vámolja meg az uniót, fenyegesse Dániát, törekedjen arra hogy tőle vegyünk gázt drágábban...
Ezrópa legyen gyenge és megosztott..."nem baj", mert Trump.

Gery87 2025.01.25. 13:42:33

@Tapi2021:

A gyakorlat ez.

Egyébként az narratívátok is ez hogy az egész háború amerikai érdek és amerikai kézi vezényléssel zajlik.
Most akkor ebből kiindulva miért is feltételeznéd hogy majd Trump megkérdezi Zelit hogy mit szeretnétek?

Gery87 2025.01.25. 13:50:51

@Tapi2021:

"Mert nyilván szempont volt nekik, hogy mit szólna hozzá a magyar "széljobber" (ki az?)."

Szempont hogy mit szólnak az európai polgárok oldaltól függetlenül!
Hisz egész orosz kommunikációs hadviselés, propaganda arról szól:
- nem agresszorok
- csak védik az érdekeiket
- ők csak kereskedni akarnak...

Na most, ha "2 hétig télen nem lenne gáz" és otthon fagyoskodnál, nyilván az lenne az érthető reakció Európában hogy "bassza meg Putyin".

Ezt nem akarják.

"Nyilván nem."

De.

"Az oroszok az utolsó pillanatig igyekeztek jó fejek maradni azokkal, akiknek valójában SEMMI KÖZÜK az ő konfliktusukhoz az ukikkal és az USA-val."

Erről beszélek, akkor tehát miért is zárták volna el a csapokat?

"Ne felejtsd el, Európa ebbe magától, önként szállt be!"

Európa nagy része NATO tag és hát nyilván reflektál arra hogy a kontinensen háború van.
Az lett volna fura ha nem reagálnak semmit.

"Az oroszok meg tudják, amit az USA nyaló nyugatiak és keletiek elfelejtettek, hogy ők-mi mindig szomszédok leszünk. Akkor is, amikor az USA-nak már más prioritásai és érdekei lesznek."

Így van, és pont ezért az a jó ha minél messzebb van tőlünk mind Amerika mind az USA.

Ja és ha már nyalás:
Akkor amit Orbánék csináltak az mi? Beiktatási ünnepség pesten?:)
Ahol a meleg szarig felszopkodták az amerikás színekbe öltözött félkegyelműek Trumpot?
:)

Gery87 2025.01.25. 13:55:08

@Tapi2021:

"Nem nézel az amerikai kormányzatokról, titkosszolgálati machinációkról, az általuk szervezett puccsokról, célzott likvidálásokról - százával! -, a háborúikról... filmeket?
Felsorolni sem lehet, hány embert tettek el láb alól otthon és külföldön."

Én erről eddig is beszéltem rengetegszer.
Csak nálam ez nem negligálódik ha a republikánusok kerülnek hatalomra:)

"Megint a kettős mérce! "

Az nálatok van...
A demokrata USA rossz, a Trump jó.
a SZU rossz, a Putyini jó.
Miközben kb ugyanazt csinálják és az érdekeik sem változtak meg!

"Mást használsz Oroszországra, Putyinra, és mást az amerikaiakra, britekre, franciákra, hollandokra, belgákra"

Hát ne haragudj de manapság kurvára más baszod amit művelnek!!!!

"..., akiknek a történelme - csak az elmúlt évtizedekben is - TELE VAN ilyen esetekkel.
Afrikaiak, ázsiaiak, közel- és távol-keletiek tudnának mesélni. De európaiak is."

És Oroszországról mit tudnál mesélni az elmúlt csak 200 év kapcsán?
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása