magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Tombolnak a szélsőpolgárok

A Puzsérhez kötődő Szélsőliberális Portál nehezen viseli Trump beiktatását.

Még a hagyományos ballibeknél is nagyobb erővel támadják az eseményt. Próbálnak vicceskedni is a naplopók:

Szerencsére mindez csak növeli a kisemberek nyugalmát és derűjét, hiszen minél rosszabb a polgároknak, annál jobb a (kis)embereknek. A balfékek és agysúlyok ideje kezd lejárni.

66 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr3818779804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vasútihíd 2025.01.22. 12:16:57

persze trump nem fogja 24 óra alatt megoldani az ukrán helyzetet. de azért gyoran békét fog teremteni. persze nem liberális békét. ezért próbálják viccelődéssel leplezni csalódottsagukat a puzsér-félék.

vergyula 2025.01.22. 12:29:13

@vasútihíd: Szerintem jogos a vicceskedés, főleg figyelembe véve, hogy drága miniszterelnökünk milyen aranykort vizionál Trump elnöksége kapcsán.

Sikerült ismét behülyítenie a keménymagot:
www.youtube.com/watch?v=AzryBOS_aH8

Nem is emlékszem, mikor lett ennyire felszopva itthon egy külföldi elnök, pláne amerikai.

Tapi2021 2025.01.22. 12:31:22

@vasútihíd: Főleg, miután Bidéék mindent, de tényleg mindent megtettek azért az utolsó pillanatig, hogy a háborúból kihozzák a maximumot, mind térben, mind időben, mind kártételben (és az amerikai fegyvergyáraknak haszonban, az amerikai geopolitikai pozícióban megerősödve!!), az oroszoknak, az ukránoknak és egész Európának!

Tapi2021 2025.01.22. 12:37:13

@vergyula: OV szerintem is kicsit túltolja a lelkesedést, de az bizonyos, hogy számunkra is siker és jó esély, hogy Trump nyert és nem a ballib, globalista, woke-ista, ... világszétkúró és a szövetségeseivel is ellenségeskedő "demokraták".

Már csak a megrettent és azonnal cenzúráért ("tényellenőrizni" az övékétől eltérő véleményeket) és diktatúráért (betiltani rivális, ŐKET veszélyeztető politikai pártokat) kiáltó európai csatlósokat kéne kiebrudalni.

vergyula 2025.01.22. 12:39:19

@Tapi2021: "az bizonyos, hogy számunkra is siker és jó esély, hogy Trump nyert"
Legyen úgy, de azért akadnak aggasztó jelek.

vergyula 2025.01.22. 12:43:21

@Tapi2021: Védővám-tervek, kilépés a WHO-ból....

Boldeone2 2025.01.22. 12:51:20

@Tapi2021: Főleg, miután Bidéék mindent, de tényleg mindent megtettek azért az utolsó pillanatig, hogy a háborúból kihozzák a maximumot"

Tolod megint a hülyeségeket! Ezek szerint nincs esély a békére! Ukrajna támogatása nemcsak jogszerű, de erkölcsileg indokolt is

ttps://hirado.hu/kulfold/cikk/2025/01/22/a-beke-ara-putyin-ukrajna-teljes-megadasat-szabta-feltetelul

Boldeone2 2025.01.22. 12:53:25

Én sem örülök Trumpnak, de ő sem térhet el nagyban az ésszerű politikától. Sok dolog amit mond, csak túltolt, impulzív hülyeség

Tapi2021 2025.01.22. 13:07:16

@vergyula: Ezek ránk hogyan veszélyesek?

Tapi2021 2025.01.22. 13:08:55

@Boldeone2: Még nem is kezdődtek el a tárgyalások! Ki tudná akkor, mi lesz a végső megállapodás?

Gery1987 2025.01.22. 13:12:52

"balfekek és agysúlyok"

Hát igen, ez mutatja mit is gondoltok a demokráciáról.
Pont mint az elitnek, nektek - akik "kisembereknek" nevezték magatokat - is csak addig kell és addig érveltek a többség dönt elve mentén amíg az nektek jó.

A kisemberek döntöttek..
Aztán ha majd amazoknak akiknek a seggeben vagytok már nem kell a demokraciasdi és pofán szarnak titeket is, akkor meg jön a sírás...

Gery1987 2025.01.22. 13:14:35

@vasútihíd:

Trump úgy csinál békét hogy hagyja nyerni a ruszkikat.
A béke valójában vereség...
Orwelli.
A béke vereség, a biztonság,megszállás.

vergyula 2025.01.22. 13:15:32

@Tapi2021: Függünk az amerikai piactól.
A WHO kapcsán pedig Trump rossz példát mutat a rajongóinak.

Gery1987 2025.01.22. 13:19:26

@vergyula:

:D
Az a videó hatalmas, igazi agyhalál.
Ez a fidesz hívő köménymag.
Pataki Attilak, huth verik...még egy rakás elmeroggyant alkesz konteos.

Tapi2021 2025.01.22. 13:21:53

@vergyula: Mi hasznunk volt a WHO-ból?

Tapi2021 2025.01.22. 13:23:03

@Gery1987: "Trump úgy csinál békét hogy hagyja nyerni a ruszkikat.
A béke valójában vereség...
Orwelli.
A béke vereség, a biztonság,megszállás."

És ezt se Trump mondta! Hanem te fantáziálod. Aztán Trumpra haragszol érte!!!

Gery1987 2025.01.22. 13:24:15

@vergyula:

Túl van tolva hogy ki az USA elnök.
Mi Európához és ezen belül Németország hoz vagyunk kötve.

Nem érdemes abban reménykedni hogy a távoli USA majd pont velünk kivetelez.

Meg Orbánt se hívta meg.

Gery1987 2025.01.22. 13:25:05

@Tapi2021:

De bazmeg ez következik abból amit békének nevezték.

Gery1987 2025.01.22. 13:26:39

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nekem a demokrácia tetszik, meg a fékek és ellensúlyok...

Nem akarok illiber demokráciát, se választási autokraciat, se demokrácia nélküli többpártrendszer...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.22. 13:33:40

@Gery1987:

Miért jó neked, ha a nagytőke ellensúlyoz és nem engedi a népet kormányozni?

Tapi2021 2025.01.22. 13:43:59

@Gery1987: "se választási autokraciat, se demokrácia nélküli többpártrendszer... "

Ezeket én sem.

Ha a liberális demokrácia azt jelenti, ahogy ma működik, hogy mindenki mást ELTIPORNAK, akkor miért akarnánk?

Egyébként, ha te fix és hosszútávú szocializmust akarsz, azzal te is kizárod a szabadságot és a demokráciát! Mert abban az emberek mást is választhatnak, mint a szocializmus!

Tapi2021 2025.01.22. 13:48:03

@Gery1987: "De bazmeg ez következik abból amit békének nevezték."

A békéből béke következik, az, hogy NEM HAL MEG TÖBB EMBER.
A fegyvernyugvásból + TÁRGYALÁSOKBÓL következhet a béke, ami MINDENKINEK ÉRDEKE. Különösen azoké, akiket a politikusok kiküldenek a frontra megdögleni, meg azoké a civileké, akikre bomba esik..!!!

A béke alternatívája a háború.

Lehet választani!

És igen, a békének mindig vannak FELTÉTELEI! Ezért nem kell háborúba kezdeni! Vagy azt kiprovokálni.

ez a nevem senki 2025.01.22. 14:01:19

Folytatódik a háború Izraelben, újabb hadműveletet indított a hadsereg

az izraeli hadsereg kedden, a délutáni órákban újabb nagyszabású hadműveletet indított Ciszjordániában.
A Ciszjordániában zajló izraeli akcióra azt követően került sor, hogy Donald Trump amerikai elnök visszavonta elődje, Joe Biden egyik tavalyi rendeletét, amelyben az amerikaiak szankciókat vezettek be a Ciszjordániában erőszakosan fellépő izraeli telepesek ellen. Ezt az általa „igazságos döntésnek” nevezett lépést Szmotrics is megköszönte Trumpnak

Nevem senki. 2025.01.22. 16:23:18

@Gery1987: "hagyja nyerni a ruszkikat."

Ukrajna 100* messzebb van a győzelemtől mint Makó Jeruzsálemtől. Ha még 1000 évig tartana ez a háború, akkor sem nyernének. Akkor meg mi értelme folytatni?

Boldeone2 2025.01.22. 16:35:00

@Nevem senki.: Oroszország is messze van! A legtöbb dolog amit állítanak, propaganda! Az ukránoknak meg muszáj harcolni, a hazájukat védik, védekeznek !

Boldeone2 2025.01.22. 16:37:01

@Tapi2021: béke alternatívája a háború.
Lehet választani!"

- Ebben az esetben nem! A muszka diktátor nem akar békét, vagyis Ukrajnát támogatni kell!

Nevem senki. 2025.01.22. 16:58:24

@Boldeone2: Elmondom neked, Putyin már tavalyelőtt pedzegette hogy bármikor hajlandó béketárgyalásokra.
Ez a pöcsével zongorázó kis buzi nem akarta. Ő nem akart Putyinnal tárgyalni. Most meg már teljesen megőrült. Összevissza beszél a kis vakarcs. Egyik nap békéről, másik nap fegyvert követel, aztán megint béke, megint háború, ki se lehet már igazodni rajta. Egy szava hihetetlen gyökér.

Wildhunt 2025.01.22. 17:07:01

@Boldeone2: sajnos az USA mától csak egy náci diktatúra.

2025. 2025.01.22. 18:30:20

Örültem Trump megválasztásának, de azóta vannak riasztó fejlemények. Elődjéhez hasonlóan tőle sem fogadok el semmilyen faszságot. Nehogy a végén csöbörből vödörbe kerüljünk.

Illegális migránsok haza, két nem van, a gyerekrontó gender elmebajjal le kell számolni, a háborúnak véget kell vetni, oké. Ezekben az ügyekben partnerek vagyunk, illetve megkaptuk a legnagyobb nagyhatalmat a woke elmebaj elleni harcunkhoz.

Basztatás nem lesz, hacsak Trump nem fog engedékenységet tanúsítani az orosz energiahordozókkal kapcsolatban. Biztos vagyok benne, hogy Orbán erről már tárgyalt vele személyes találkozóik vagy telefonos megbeszéléseik alkalmával. A magyar kormányfő pedig meglehetősen magabiztos, tehát joggal remélhetjük, hogy az új amerikai vezetés nem fog akadályt gördíteni az orosz szállításokkal kapcsolatban. Mert a nemzeti szuverenitás része az is, hogy mindenki úgy biztosítja országa energiaigényeit, ahogy tudja és akarja. A két ország közti kereskedelmi kapcsolatok várható felfutása is üdvös, jöhetnek az amerikai beruházások, de az Uniót érintő vámpolitika ennek is betehet. Szóval van itt ellentmondás, meglátjuk mi lesz.

De ha már szuverenitás: Grönlandról a grönlandiak dönthetnek, Kanada szuverén állam, a Csatornaövezet pedig sorry, de Panama része. Oroszországnak pedig vannak igényei, és a háború mindaddig tartani fog, amíg azok a Fehér Házban megértő fülekre nem találnak. Trump még arra sem hivatkozhat, mint amire Putyin: sem Grönlandon, sem Kanadában nem öldösnek amerikaiakat, a Grönland mellett haladó kínai és orosz kereskedelmi hajók - akár hadihajó kísérettel - nem jelentenek biztonsági fenyegetést az Egyesült Államokra nézve.

A WHO-ból hülyeség volt kilépni. A Capitoliumnál őrjöngők kegyelemben részesítése szintégy agyrém. Nem menti az sem, hogy szarosbiden saját fiát részesítette ELŐZETES kegyelemben, ezáltal kivonta a büntetőjogi felelősségre vonás alól a jogállamiság legnagyobb üdvére; valamint harmincvalahány, a kivégzésére váró gyerekgyilkos büntetését változtatta életfogytiglanra, ami összhangban van a wokebaloldal gyermekrontó természetével.

vasútihíd 2025.01.22. 20:38:38

@Gery1987: nem hagyja mert nyernének az oroszok trump nélkül is. csak igy gyorsabban és kevesebb áldozattal győz az igazsság. ami jó.

vasútihíd 2025.01.22. 20:44:15

@vergyula: védővámok bevezetése az eu magállamaival szemben minket is védhetnének és csökkenthetnék a pénzszivattyút meg a kizsákmányolásunkat. a who-ból meg a párizsi egyezményből kilépés jó irány mert azok a globális elit szervezetei.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.22. 20:48:49

@2025.: "A magyar kormányfő pedig meglehetősen magabiztos, tehát joggal remélhetjük, hogy az új amerikai vezetés nem fog akadályt gördíteni az orosz szállításokkal kapcsolatban. Mert a nemzeti szuverenitás része az is, hogy mindenki úgy biztosítja országa energiaigényeit, ahogy tudja és akarja." - a szuverenitásnak valóban része.

a nagyszerű amerikai cégek érdekeinek viszont nagyon nem része.
és lehet orbán magabiztos, de ez a trump egy öreg hazug pszichopata, és állnak most ott a segg előtt a kínaikkal haverkodó orbánnál nagyobb halak is.

majd meglátjuk mi lesz, megfagyni nyilván nem kéne. nehogy felrobbantsanak az amerikaik megbízásából véletlenül még egy vezetéket.

egyébként az európai szankciókat az eu hozta, és bizony figyelembe vették az esetleges ellátási nehézségeinket az őket meglopó, hülyének néző, sértődötten púposkodó orbán ellenére is.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.22. 20:50:40

@vergyula: mert mit adott nekünk a who?

mármint mit adott, ami nélkül nem lettünk volna meg sokkal jobban.

Gery87 2025.01.22. 20:51:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

:D
jaj mert szerinted nem tőkés gecik vannak az illiber gecik mögött, ne nevettesd már ki magad!!!

Gery87 2025.01.22. 20:55:17

@Tapi2021:

"Ha a liberális demokrácia azt jelenti, ahogy ma működik, hogy mindenki mást ELTIPORNAK, akkor miért akarnánk?"

Ti a nyers erőben hisztek, szóval nem kell most szépelegni!!

"Egyébként, ha te fix és hosszútávú szocializmust akarsz, azzal te is kizárod a szabadságot és a demokráciát! Mert abban az emberek mást is választhatnak, mint a szocializmus!"

Nem zárom ki, de ezt már múltkor megbeszéltük és persze nem mondtál rá semmit.
Ha az emberek úgy akarják akkor közvetlenül hozzák vissza a kapitalizmust "kétharmaddal"...oké.
Csakhogy senki nem lenne olyan hülye a teljesen átlagos "kisemberek" közül hogy szopassa magát a tőkés rendszer visszahozatalával.

56-ban sem voltak ilyen hülyék.
És Rojavában sem 2012 óta.

Ennyit erről..

Gery87 2025.01.22. 20:59:26

@Tapi2021:

"A békéből béke következik, az, hogy NEM HAL MEG TÖBB EMBER."

A béke úgy lesz, ha nem tudnád, hogy valaki veszít!!!
És van aki győz.
Ti orosz győzelmet akartok.
Mit kell ezt szégyellni, "tökös jobber parasztlegények" vagytok nem?

"A fegyvernyugvásból + TÁRGYALÁSOKBÓL következhet a béke, ami MINDENKINEK ÉRDEKE. Különösen azoké, akiket a politikusok kiküldenek a frontra megdögleni, meg azoké a civileké, akikre bomba esik..!!!"

Persze, de a helyzet úgy áll hogyha tárgyalás lesz és béke akkor a ruszki győz, ezt jól tudod.
Olyan feltételekkel ami rajtuk kívül senkinek nem lenne jó.
Nem tudsz úgy tárgyalni hogy nincs kompromisszumkésség a felekben.

"A béke alternatívája a háború."

csodálatos megfejtés, magadtól jöttél rá?

"Lehet választani!
És igen, a békének mindig vannak FELTÉTELEI! Ezért nem kell háborúba kezdeni! Vagy azt kiprovokálni."

Más kérdezte már: miért nem a kibaszott Putyint vegzáljátok azzal hogy "HAGYJA MÁR ABBA A TÁMADÓ, MEGSZÁLLÓ HÁBORÚT, LEGYEN BÉKE"?
Miért mindig csak érdekes módon a megtámadott féltől van ez elvárva?

Gery87 2025.01.22. 21:05:38

@Nevem senki.:

1,Én annyit kértem számon hogy beszéljünk világosan, legye kimondva a fidesz táborban hogy mi a cél és a remény tárgya: az orosz győzelem.
(Birka legalább néha kimondja...)
2, ha a ruszkinak engednek Donbaszban akkor utánna sem lesz béke hosszútávon, itt lesznek Kárpátalján, addig nem áll meg amíg pofán nem basszák, csak nem mindegy hogy ez hol lesz és mikor...
3, azért erkölcsileg bizony lehet támogatni és elismerni egy honvédő háborút, erre igen cinikus annyit mondani hogy "legyen béke, minden más nem számít".

Gery87 2025.01.22. 21:06:20

@Nevem senki.:

Nem, csak az olasz fasiszta nénit!

Gery87 2025.01.22. 21:32:19

Ha már fasiszták....

Musk karlendítése kurva gáz volt.
ÉS ezek lesznek baszki, egy ilyen gyökér, a jobboldal Sorosa, meg egy 78 éves vén bunkó.

Tapi2021 2025.01.22. 21:51:50

@Gery87: @Boldeone2: Mi hasznunk az ukránok támogatásából? Mit adtak nekünk az ukránok?

Tapi2021 2025.01.22. 21:54:08

@Gery87: "Ti a nyers erőben hisztek, szóval nem kell most szépelegni!!"

Erre megint nem tudnál semmi igazolást linkelni. Ezt megint TE MONDOD rólunk, és aztán azért gyűlölsz minket, amit TE GONDOLSZ - rosszul, de nyilván szándékosan - rólunk!

Gery87 2025.01.22. 21:55:33

@Tapi2021:

Pufferzónát a ruszki és mi köztünk pl?
Hogy nem egy orosz illiber bábállam mint Belorusz ahonnét orosz csapatok tudnak elindulni mások felé?
(Kijevet beloruszból támadták meg '22-ben az oroszok!)

Kell ez nekünk?
Hogy Kárpátalján állomásozzon megint egy ex KGB-s vezette orosz haderő?
Tényleg?

Gery87 2025.01.22. 21:56:08

@Tapi2021:

Ez látszik.
Ezek vagytok.

14 év erről szólt, lenyomni erőből a hatalom jogán mindenkit akik nem ti vagytok!

Tapi2021 2025.01.22. 21:56:19

@Gery87: Csak a "tőkés", magánvállalkozókra építő gazdaság és társadalom működőképes. Az ÖSSZES BALOS rendszer szar volt és befuccsolt, vagy be fog. Ami még meg van az is mind diktatúra és csak az erőszak tartja fenn.

Tapi2021 2025.01.22. 22:01:56

@Gery87: "A béke úgy lesz, ha nem tudnád, hogy valaki veszít!!!
És van aki győz."

Avagy megegxyeznek. De mint mondta, ezért nem kell háborúba kezdeni vagy addig provokálni egy erősbbet, amíg meg nem támad! Hiba volt! Nem gondolod?
Persze az oroszok se így tervezték. De az az ő bajuk.

"Ti orosz győzelmet akartok."

Mint írtam már, nem. Mi BÉKÉT akarunk! Vagy ha nem megy, akkor intézzék úgy, hogy nekünk SEMMI közünk ne legyen hozzá. De nem ezt teszik.
Tehát, igen, csak a béke a mi érdekünk. Meg mindenki másé, beleértve minden ukrán embert is, kivéve a kedvenc kapitalistáidat, tőkéseidet - meg a főtőkés USA-t -, akik ezen durván keresnek! De most ez gondolom nem baj.

Wildhunt 2025.01.22. 22:05:35

@Tapi2021: dehogynem. Mivel az ukrán győzelem mindig is lehetetlen volt, csak orosszal lehet vége a háborúnak.

Tapi2021 2025.01.22. 22:06:11

@Gery87: "Nem tudsz úgy tárgyalni hogy nincs kompromisszumkésség a felekben."

Eddig ez volt, mert az USA-nak a háború kimaxolása volt az érdeke. Hogy meggyengítsen mindenkit Európában. Ezt végül is már el is érték. De most talán más felfogás jön.

Talán jöhetnek a tárgyalások és a kompromisszum.

És igen, aki belekezdett és rábaszott, az rábaszott. Nem kellett volna.
Ez ilyen műfaj.

Az idő kereke nem forog vissza.

Tapi2021 2025.01.22. 22:10:44

@Gery87: "Más kérdezte már: miért nem a kibaszott Putyint vegzáljátok azzal hogy "HAGYJA MÁR ABBA A TÁMADÓ, MEGSZÁLLÓ HÁBORÚT, LEGYEN BÉKE"?"

Az ilyen kérdésekből látszik, hogy nem vagytok azzal sem tisztában, miért van háború? Ezért nem értitek azt sem, miért nem tehet úgy Oroszország, mintha semmi sem történt volna. És miért nem megy csak úgy haza, mielőtt megállapodtak volna a feltételekben.

Tapi2021 2025.01.22. 22:20:03

@Gery87: "Én annyit kértem számon hogy beszéljünk világosan, legye kimondva a fidesz táborban hogy mi a cél és a remény tárgya: az orosz győzelem."

Mert persze hiába írjuk le százszor, vagy mondja el a kormány is, hogy a BÉKE EURÓPÁBAN, ami előfeltétele a gazdaság helyreállításának is, - többek között -, mert te/ti csak azt akarjátok mindenáron hallani, hogy az oroszok.

De ehhez nekünk SEMMI érdekünk nem fűződik! (Már csak azért sem, mert ott van száz x ezer MAGYAR TÚSZNAK az ukránoknál. Akik biztonsága nem lenne garantált egy vesztes Ukrajnában.) Csak a békéhez.

De te nem az igazságot akarod hallani, hanem a hazugságot, amivel te vádolsz minket. Igazolást keresel a hamis vádjaidra és a hazugságaidra. (Ezt csinálja a "nyugat" is. Mondhat Szíjjártó vagy Orbán is bármit három éve. Nektek az az igaz, amit igaznak akartok hinni! Lásd pl. amit vergyulának linkeltem, arról, hogy mindig is agresszornak mondtuk Oroszországot és ÉRTELMETLENNEK, károsnak a háborút, és annak eszkalálását, elhúzását. Amit meg a nyugat csinált lényegében, nélküle régen vége lenne, el sem indul. Na mindegy. De ez sem számít, mert nem ezt akarjátok hallani. :-( )

Tapi2021 2025.01.22. 22:21:17

@Gery87: A megtámadott fél nem ártatlan abban, ami történik.

Tapi2021 2025.01.22. 22:26:09

@Gery87: "azért erkölcsileg bizony lehet támogatni és elismerni egy honvédő háborút, erre igen cinikus annyit mondani hogy "legyen béke, minden más nem számít". "

Mivel rajtatok kívül mások értik, miért lett háború és, hogy ebben Ukrajna és a nyugat - főleg az USA - is ludas, nagyon is, jó kérdés, hogy mi az erkölcsös? Az, ha ezt az elbaszott háborút minél tovább vívatjátok az ukránokkal, ezzel kimaxolva az ukrán áldozatok számát - beleértve a civilekét, gyerekekét is -, vagy az, ha ennek a minél gyorsabb befejezésén dolgozol?

Szerintem az utóbbi. Az előbbi meg (háborús)bűn!

Tapi2021 2025.01.22. 22:29:32

@Gery87: Mennyivel jobbak az ukránok mellettünk? Ők jobban szeretnek, mint az oroszok?
Jobban szeretik a hozzájuk került magyar kisebbséget?

Gery87 2025.01.22. 22:33:55

@Tapi2021:

"Csak a "tőkés", magánvállalkozókra építő gazdaság és társadalom működőképes."

Egy nagy büdös lófaszt.

" Az ÖSSZES BALOS rendszer szar volt és befuccsolt, vagy be fog. Ami még meg van az is mind diktatúra és csak az erőszak tartja fenn."

Akkor miért működik az demokratikus, autonomista, szocialista, szövetkezeti kurd Rojava 13 éve az Iszlám állam és a szír rezsim meg a kurva Erdogan árnyékában?

Tapi2021 2025.01.22. 22:38:30

@Gery87: Nem ismerem őket. Szerinted miért?
Hogyan termelnek? Hogyan kereskednek?
Én nem tudom.

Kis szigetekben a zsidó kibucok is működnek, meg a szerzetesrendek is. Csak kell valami, vagy valaki, aki, ami valahogyan finanszírozza, eltartja őket.

A Rojava mit csinál? Mennyien? Honnan van bevétele? ...

Gery87 2025.01.22. 22:38:31

@Tapi2021:

"Avagy megegxyeznek."

Ja, persze....megegyeznek arról hogy Ukrajna veszít, területet is és nem lehet szabad!!!
Jó vicc.

" De mint mondta, ezért nem kell háborúba kezdeni"

Mond a ruszkinak.

" vagy addig provokálni egy erősbbet, amíg meg nem támad! Hiba volt! "

ja, az egész úgy kezdődött tanűr úr hogy a Józsi visszaütött...

"Nem gondolod?"

Nem, ez egy szervilis, az agressszor oldalán álló szar narratíva.
Az erő és a "baszódjál meg te geci" narratívája.

"Persze az oroszok se így tervezték. De az az ő bajuk."

Meg még sokmindenkié.

"Mint írtam már, nem."

Dehogynem.

" Mi BÉKÉT akarunk! "

Békét akartok azzal hogy Ukrajna ismerje el verseégét és tegye azt ami Moszkvának jó.

"Vagy ha nem megy, akkor intézzék úgy, hogy nekünk SEMMI közünk ne legyen hozzá. "

Lesz hozzá, nem ússzuk meg.

"De nem ezt teszik."

Valóban nem, harcolnak tovább amíg belorusz nem lesz Ukrajnából.

"Tehát, igen, csak a béke a mi érdekünk. Meg mindenki másé, beleértve minden ukrán embert is, kivéve a kedvenc kapitalistáidat, tőkéseidet - meg a főtőkés USA-t -, akik ezen durván keresnek!"

Valóban keresnek, amint el is mondtam én is ezt, de az orosz nem?

"De most ez gondolom nem baj."

De baj, csak azt nem érted hogy mi lesz ennek a vége.

Gery87 2025.01.22. 22:39:40

@Tapi2021:

Azért van háború mert Putyin restaurálni akarja a K-Európai orosz befolyást.

Gery87 2025.01.22. 22:40:57

@Tapi2021:

Természetesen nem, de úgy látszik én "magyarabbul" gondolkodom mint te, mert én nem akarok orosz kvázi szomszédságot se befolyást.

Gery87 2025.01.22. 22:41:55

@Tapi2021:

Ez nem szeretet kérdése.
Ficó magyarokhoz való hozzáállás titeket sem érdekel, csak az hogy Orbán pártján álljon!!!!

Gery87 2025.01.22. 22:43:20

@Tapi2021:

Előtted van szó szerint az eszköz amivel utána nézhetsz gyermekem!
Nincs megtiltva.
Ez közel sem egy kibuc szint...
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása