magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Megjátszott butaság

Épületes interjú, csak semmi értelme.

Különösen nők szeretik ezt a védekezési módszert: hülyének tettetik magukat.

Az interjúból kiderül, hogy Lendvai kb. egy ostoba liba, aki soha semmit nem tudott, értett, fogott fel. Persze tudjuk, hogy ez marhaság, a nő maximálisan intelligens, ellenkező esetben 5 percig se lett volna képes fennmaradni abban a ballib elitben, melyben pedig évekig fontos tényező volt.

Dehát így a legegyszerűbb: direkt hülyeségeket beszélni.

A kedvencem: rossz az államosítás, de jó a közösségi tulajdon. Namármost, ha nem vagyunk anarchisták - márpedig Lendvai nem az -, arra gyorsan rájöhetünk, hogy minden közösségi tulajdont valahogy irányítani, igazgatni kell, még akkor is, ha a közösségi jogosult kisszámú. S ha nagyobb számú? Mondjuk egy ország méretű? Nos, akkor is. S mi a neve az igazgató, irányító szervnek? A neve állam. Innentől pedig halandzsa a "közösségi tulajdont akarok, államit nem" szöveg. Kb. mint a "csak állatélet elvételét nem gyakorló mészárszéktől veszek húst".

Tulajdonképpen egy dologra azonban jó ez az egész: az egyik fő ballib archetípus bemutatására. Alapvetően 3 fő ballib archetípus létezik:

  • a mindent és mindenkit lenéző gátlástalan gazember,
  • a szolgalelkű, igazodó pondró,
  • a hatalomban lubickoló nagyokos.

Azt hiszem, nyilvánvalóan ez a harmadik típus.

86 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr4717942488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Itt a kezem nem disznófasz 2022.10.02. 09:22:10

Erre a buzira rárohadt a piros zokni.

Jumbóka · http://lepcsohazonkivul.blog.hu/ 2022.10.02. 10:38:46

Egy ilyen ismert embernek garantált a hosszútávú média-megjelenése. De bármit is csinált korábban, előbb-utóbb csak celebként marad mag a fejekben.

ulpius66 2022.10.02. 11:41:00

Mind e közben......

Még az a totál vadbarom Újhülye is a szocikra baszta az ajtót!
(pedig két hónapja még a szocik elnöke akart lenni....."vagy elnök leszek, vagy itthagylak benneteket".......maradt az utóbbi megoldás......mondjuk ez a vadbarom Újhülye még a szocik között is kirívóan hülye volt..... pont alkalmas volt pártelnöknek!!!!!)

2022.10.02. 13:52:13

Vicces, milyen elnézők az elvileg baloldali kommentelők a videó alatt.

2022.10.02. 13:59:09

"S mi a neve az igazgató, irányító szervnek?"
MAGISZTRÁTUS (önkormányzat). a MINISZTÉRIUM (kormányzat) adja a felügyelő bizottságot. és nem fordítva. amikor ez a kettő nem különbözik az a balkán. illetve bizánc.

2022.10.02. 14:25:04

reformszocializmus.

debreceni állami gazdaság. ennek igazgatótanácsát debrecen adja. a felügyelő bizottságát. az ország. a földművelési és vidékfejleszténi minisztérium az ország összes állami gazdaságát felügyeli.

hogy lesz verseny?
úgy, hogy az állami gazdaságok, a szövetkezetek versenyeznek. a debreceni állami gazdaság róna üdítője verseng a balatoni boglári állami gazdaság bb szőlőlevével. és ezek működését elsődlegesen az fvm felügyeli. és megyei kormányhivatalok illetve a minisztériumból érkező revizorok. (az országos választások alapján.)

és ha a róna üdítő sikeres, akkor valaki vehet róna részvényt. többségi tulajdonosa a magyar állam és debreceni megyei jogú városa. (mert hogy debreceni és állami) és valakinek lehet mégis lehet benne privát üzletrésze. és ezzel majd versenyez a traubi. vagy a szobi szörp, vagy a sió gyümölcslé.

ez a reformszocializmus. vegyes gazdálkodás. ezt nem érti se az mszp, se a fidesz. csak ez ugye nem a nyugatos fejlődés. mert abban törley és zwack italgyártók. és hát a róna, a szobi, a sió, a traubi mind eleve szar. nem lehet verseny. dehogy nem lehet.

a balkáni világkép az, hogy ez szanaszét aprózódó uradalmi gazdálkodás helyett kell egy nagy-bolgár itálgyártó mondjuk "bulgar" márkanévvel. és azt igazgatják. és nem kell ezt megbonyolítani, nem kell misztérium és magisztrátus. hanem egységállami keretek között kell megszervezni (ortoodox nacionalizmus), vagy az állami tulajdonlást feladni (ortodox liberalizmus).

orbán ortodox nacionalista. balkáni, bizánci politikus. lendvai ildikó pedig defetista, ortodox liberális. a kis közösségek összeállhatnak, de állami segédlet nélkül. és létrehozhatják a pajtás ivólevelet.

2022.10.02. 14:56:48

a debreceni zsidó hitközség azt mondja, hogy a debreceni államgazdaság italgyártó kapacitására alapozva behozza a narancsot tel aviv yafo kikötőjéből és piacra dobja a JAFFA márkenevű üdítőt és azt felszolgálják a debreceni aranybika teraszán. ami egy városi szálloda.

és a pincérek elmondják, hogy ezt az épületet az első magyar zsidó olimpiai bajnok tervezte, és ez eredeti zsidó narancs. amit a kálvinista rómában kevertek a derék debreceniek. és ugye a pincér közvetlen érdkekelt., mert debreceni vendéglátóipari vállalatban munkavállalói üzletrésze van.

ez filozofikusan egy brutális katyvasz. mert az most akkor zsidó, keresztény, állami, vagy privát, vagy mi a lófaszkarika. vegyes gazdaság. amihez társuló ideológia ideológia a matek.

---

orbán ortodox nacionalista. lölő jobbkezét kitömik pénzzel. és majd övé lesz a vodafone magyarország. ez keleties elképzelés. az oligarchák. vagy az orotodox liberalizmus. a deutsche telekom. az oligopóliumok.

a reformszocialista matáv részvényei szét vannak osztva. a debreceni távközlési és postavállalt a matáv csoport tagja. és ehhez tartoznak közalkalmazotti részvények. és tulajdonos lehet tibi amaszek telefonszerelő is. aki mondjuk elvégzi a bekötést a végeken. és ezeket a vállalatokat városok viszonylagos önállóság mellett igazgatják. a matáv működését kormányhivatalok felügyelik. illetve miniszteriálisan is felügyelhetik. csak ez mégse az, hogy lölő jobbkeze. a balkéz pedig majd szervezi a vasútépítést. az akkumulátor gyártást eladjuk kínának, roszatom jó atom, a repteret meg visszavesszük a britektől. gonosz multik. a bmw stratégiai partnerünk. ma még, mert a világ örök mozgásban van.

ez utóbbi a balkáni világkép. az is lehet jó. működhet jól. az ortodox nacionalizmus. és lehet mondani, hogy a francot kell ilyen köztes kulturális katyvasz. ilyen sehol a világban sincs. hja, ez sajátosan magyar. se nem kelet, se nem nyugat. legyen nyugatos. multik kellenek. telefonos tibi hozza létre az apple-t. vagy ha nem ő, akkor a gyermeke. mert feljesztjük az oktatást. és akkor akárki akárhonnan, akár kiskunkságból is lenyomhatja az apple-t. cupertino akkora mint kecskemét. és kiskunság olyan lesz mint kalifornia. egyszerűen csak az amerikai szisztémára kellene áttérni és feltétlen alapjövedelem mellett lecsökkenteni az adókat. ahogyan a demokraták és a republikánusok mondják. ez teremt szabadságot és jólétet.

az általános emberség keretin belül sok kis világ lehetséges. az emirátus is működhet. orbán legyen emir. és majd kitermeli a gázt és az olajat a dél-alföld alól. és azzal az emirátus meghaladta a királyságot. az is lehet. vagy el kell adni a dél-alföldet. az exxon már bizonyított. ők legalább ki tudják termelni. vannak eszközeik. el kell adni. vagy majd kifejlesztjük a fúrópajzsot, vagy az exxon néhány mérnökét kell csak megfizetni. stb.

megannyi lehetőség. de egyik se az abszolút jó. olyan világias keretek között nincsen. hogy majd győz a nyugat. vagy összeomlik, mert a nyugat a rossz, a gonosz. és összeomlik, oswald spengler nevű próféta is megírta. lehet, hogy öszseomlik. és lehet, hogy nem.

leginkább a hitre alapozva lehet választani.

2022.10.02. 15:17:06

@Deak Tamas:
csak a "felszabadulás" utáni 35 évben gyártott filmek (a mafab listája alapján)

Valahol Európában (1948)
Az ötödik pecsét (1976)
Szindbád (1971)
Körhinta (1956)
Két félidő a pokolban (1963)
Húsz óra (1965)
Liliomfi (1954)
Indul a bakterház (1980)
A Pál utcai fiúk (1968)
Isten hozta, őrnagy úr! (1969)
A tizedes meg a többiek (1965)
Árvácska (1976)
Hannibál tanár úr (1957)
Defekt (1977)
Szerelem (1971)
Egri csillagok (1968)
Hattyúdal (1964)
A kőszívű ember fiai (1976)
Az aranyember (1962)
Kárpáthy Zoltán (1966)

rajzfilmek
A Mézga család különös kalandjai (1974)
Kérem a következőt! (1974)
Lúdas Matyi (1977)
János vitéz (1973)
Magyar népmesék

és a rendszerváltás után eltelt lassan 35 évhez képest nem annyira nagyon nagyon rossz. sőt. ahhoz képest, hogy most bárkinek adva van a technika. szabadon lehet filmet készíteni. ki van nyitva a világ. tehát most sokkal sokkal többeknek sokkal sokkal több lehetőségük van. és mégse annyival jobb. sőt.

Boldeone2 2022.10.02. 15:46:18

@cvsvrs: Sok szempontból most rosszabb helyzetben van a kultúra ès a tudomány, mint az államszocialista rendszerben volt
A reformszocialisták tiszteltèk a tudományt, elismertèk filoszemita tudományos elit primátusát, a vègèn már a kultúra is szabadjára volt engedve
Most egyfajta neofasiszta kurzus èpül- mindent átrendeznek a saját kèpükre, a társadalom teljes egèszèt
Magyarország lehet a világ egyik legelmaradottabb szemlèletű társadalma , a nyugati világon belül

Boldeone2 2022.10.02. 16:01:35

@cvsvrs: Az a "világbajnoki " teljesítmèny, hogy a 700-800 ezer párttag országából a 700-800 ezer fasiszta országát hozták lètre, mert a Fidesz kemèny magja meg a Mi Gatyánk is , echte fasziszta nèzeteket vallalnak ...
Most avattak egy Horthy szobrot Szegeden ...A Mazsihisz tiltakozik, jogosan...

Maga nemzeti mítosz is hamis , hogy "rebellis nèp" a magyar . Talán règen igaz volt , de ma már nem ...
Orbán jobbágynemzete lett a magyar, zèró önálló világkèp: a propaganda fogságában ...A rezsim kimosta az agyukat ...
Lehet a 90 èves öregemberrel hadakozni, miközben 56 kórházi osztály zárt csak be az elmúlt időszakban, az euró 420 Ft...

A nyugatnak is döntenie kellene , hogy játssza tovább a pávantáncot Orbánèkkal , vagy elzárnak minden pènzcsapot
Olyan válság jön, amit soha nem láttunk mèg, amely szerencsès esetben elsodorja a rezsimet
Előbb jön a valutaválság, kèsőbb a bankválság - a bankok csődje- , a mindent elsöprő megèlhetèsi válság...

Itt most az EU tèrfelèn pattog a labda: dobnak pènzügyi mentőövet vagy sem. Orbán már nem tudja külső segítsèg nèlkül kontroll alatt tartani a helyzetet

2022.10.02. 16:35:13

@Boldeone2:
vegyük példának a médiát és a kultúrát. a késő kádár korban azt mondták, hogy kapjanak nagyobb teret a regionális tévé stúdiók. filmstúdiók esetleg. a vidék magyarországáról készült filmek népszerűek. egy millió lépés. vidékies vetélkedők. el kezdtek a központosításból nyitni.

azt látták, hogy vidéken inkább a népfronthoz közel állók kapnak nagyobb szerepet. ami az mszmp bal szárnyának nem tetszett. jobb szárnynak az, hogy a fővárosban a politikai bizottság szerepefentmaradt. szerették az emberek a később szdzs-essé vált médiaértelmiséget. és a jobberek nem akarták a fővárost elbukni. a bellerek pedig a vidéket.

ebből lett az, hogy akkor egységállami keretek között kell a dűlőre vinni. hankiss elemér már nem akart regionális stúdiókat. az egyest kapja meg az mdf. a kettest az szdsz. és ebből lesz egy konzervatív-liberális poltiikai váltógazdálkodás. az mszp majdcsak népszerűtlenné válik. csakhogy csurka azt mondta, hogy a kettest megkapják a "zsidók". a zsidók azt, hogy az egyest megkapják a "nácik". és 94-ben már horn gyula nyert választást. abszolút többséggel.

és akkor megegyeztek, hogy egy állami csatona elég. és kereskedelmi tévék politikamentesek lesznek. csakhogy 98-ban a fidesz nyert választást. orbán azt mondta, hogy köszöni az egy állami csatornát. és a kereskedelmi tévék legyenek politikamentesek. ahogyan eltervezték. amire az szdsz értelmiség azt mondta, hogy össztüzet kell zúdítani orbánra. brutális médiaellenszélben bukta el a választást. és jött medgyessy és gyurcsány. amire az a válasza, hogy akkor fidesznek fell vásárolni a mainstrem média döntő többségét.

és erre jön, hogy nincs sajtószabadság. járjon el az eu. magyarország nem jogállam. felszámolják az szfe-t.

legyen 20-30 államilag elismert színészképző, vagy esetleg 200-300 az orzságban. és akkor majd lesz mindenféle karakter. és azokból lehet filmeket csinálni egy állami filmgyárban, és/vagy regionális stúdiókban, korprodukcióban a szomszédokkal és szövetségesekkel. a duna tévé sugározza be a duna medencét. és próbáljunk ausztriában, bajorországban szerethető magyar vagy magyar vezetésű koprodukciós filmeket gyártani. amilyen a sándor mátyás volt. vagy a csehekkel. és nyitni a balkán irányba.

oké, hogy a románokkal nehéz történelmi filmet csinálni, de kortárs drámát lehet, vagy ifjúsági fimeket akár. ami a magyar és a román gyereket nem teszi ellenséggé. azzal, hogy persze magyar erdélyt el akarjuk csatolni romániától. ez a magyar diplomácia egyik prioritása. ehhez kétség nem férhet.

2022.10.02. 16:37:47

@Boldeone2:
csakhogy a fasizmus nem volt minden elemében rossz, vagy gonosz. itt is van horthy szobor. mert itt tanult a kollégiumban. azzal együtt, hogy horthy történelmi megítélésre kétes. nem volt náci. szerimtem az nem kérdéses. hogy fasiszta volt-e az pedig definíció kérdése.

Boldeone2 2022.10.02. 17:24:06

@cvsvrs: Horthy alatt születtek a zsidótörvènyek. Náci ugyan nem volt, de antiszemita igen. Kiirtani nem akarta a zsidókat, de nem is nagyon szívlelte őket
Horthy kb. Olyan mint Kádár: a fèl ország szerette, a másik fele utálta...
Csak ma már szinte alig èl valaki , aki megèlte a Horthy - rendszert...Az is szar egy rezsim volt ...
Egy pozitívum: Horthy nagyon kis vagyonnal bírt , Orbánhoz kèpest, de Bethlen István is
Azok úri konzervatívok voltak, Horthy enyhèn már fasiszta , de nem korruptak , mint Orbán - sleppje ..
Ha így nèzzük, Horthy becsületesebb volt ...

Boldeone2 2022.10.02. 17:32:16

@cvsvrs: A mèdiáról: EU - szintű mèdiatanács kellene, mert a magyar színtíszta pártèrdeket kèpvisel
Ezt fel kellene számolni
Az MTV1 az Orbán- kormány lealjasodott , propaganda- szócsövève , a hamis narratívák kufárává vált
Sehol a világon nincs olyan mint a KESMA , ez egy körmönfont diktatúra
Ha ez ember megnyitja a " HAON"- T, hogy mondjak egy közelit neked, az korábban egy normális online újság volt , mára ott is folyik a nemlètező ellenzèk elleni lejarató propaganda , meg az EU- elleni uszítas , nèmi Sorosozással ès libsizèssel fűszerezve ..
Nyilván a melós kisember minden propagandát bevesz ..
Kb ugyanazok mennek ki tapsolni a Vörös Tèrre Putlernek , mint akik beveszik Orbán vagy Toroczkai hülyesègeit
Ez viszont veszèlyes!

2022.10.02. 18:35:07

@Boldeone2:
ha nagyon leegyszerűsítjuk, akkor a magyar uralkodó osztály a zsidótörvényekért felelős. a népirtásért azonban nem.

Boldeone2 2022.10.02. 18:53:56

@cvsvrs: kreativ.hu/cikk/europai-mediatanacs-letrehozasa

- A közös mèdiahatóságot nem èn találtam ki, ez egy tervezet lehet

Nekem az is jó lenne, ha vagy felszámolnák a mèdiatanácsot, vagy kapnának más emberek is lehetősèget

Az MTV1 súlyosan propaganda tv ...Ezen változtatni kellene sürgősen

Serény Vélemény 2022.10.02. 19:22:40

@Boldeone2: "Az MTV1 súlyosan propaganda tv ...Ezen változtatni kellene sürgősen"

Mikor nem volt az?

Egyébként a világnézetedben ez a legundorítóbb a számomra: olyan dolgot kérsz számon, ami soha nem működött jól Magyarországon, viszont most még mindig jobban működik, mint ahogy an a "fejlettudatúliberálisdemkráciákban".

Boldeone2 2022.10.02. 19:45:15

@Serény Vélemény: Dehogy. Most a legundorítóbban propaganda tv!

www.szabadeuropa.hu/a/szerkesztoi-utasitas-a-koztevenel-ebben-az-intezmenyben-nem-az-ellenzeki-osszefogast-tamogatjak-mtva-fidesz/30940923.html

Ideje lenne a mindenkori kormányoknak kitakarodni a köztv- ből
Mi is fizetjük az adót, sőt, mi fizetjük igazán , a felsőbb rètegek...Akkor meg elvárnánk a kiegyensúlyozott mèdiát
Jó, legyen egy kicsit kormánypárti, engem az nem èrdekel, de: fejezzèk be Márky- Zay meg Karácsony lejáratását!

Boldeone2 2022.10.02. 19:55:56

@Deak Tamas: A 30-as , 40- es èvekben 21 zsidótörvènyt jegyzett ellen Horthy , vagyis annyira zsidóbarát nem lehetett, bár voltak olyan zsidók is, akik tiszteltèk
Egyfajta ambivalens viszony fűzhette a zsidókhoz: annyira nem kedvelte őket, de talán az èletüket sem akarta elvenni , legalább a magyar zsidókèt nem
A deportálásokban nem volt felelőssège?

Boldeone2 2022.10.02. 20:28:49

@cvsvrs: Így van. De ez rendszer, egy kvázi egypárti rezsim, amely uralni akarja a köznyilvánosságot. Ehhez kell a propagandagèpezet, amely egyrèszt narratívákat gyárt: " a szankciókról az EU - ról, vagy korábban Soros Györgyről
A másrèszt pedig lejárató kampányt folytat a szinte alig lètező ellenzèkkel szemben
A kisember, amely minden rezsim fő kiszolgálója meg eszi a propagandát, mint kacsa a nokedlit ...
Az orosz meg a magyar marad legtovább jobbágynemzet...
Az is lehet, hogy beütött a genetika : a fèlázsiai szellemisèg , a kollektivista hajlam , az erő, a tekintèlyelvű vezető tisztelete
A nagypolgarság, csúcsèrtelmisèg ahhoz kevès, hogy rendszert lehessen buktatni ...
A gazdasági válság adhatja be a rendszerdöndő impulzust

Az ennyire belső feszültsègekkel terhelt rendszerek könnyen erőszakba fordulhatnak, mert a plurális rendszerben a hatalom forog , itt meg örökös termèszetű, így kódolva van a tragèdia ...
Amíg Orbán ès Putyin marad , esèly sincs normális társadalomra, valódi plurális versenydemokráciára

tűz fal 2022.10.02. 20:45:54

@Boldeone2:
Már csodálkoznék, te büdös zsidó szardarab, ha két ajvékolás között nem ócsárolnád a magyarokat. Nem kell túlkonspirálni a dolgokat, az emberek nem kérnek a tetves szektádból. Ahogyan azt Mérő László is megerősítette.
Jojózzál a lemetélt fitymáddal, attól megnyugszol, te génhulladék.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.10.02. 21:08:45

@Boldeone2: elküldenéd a 21 törvény évszámát és sorszámát?

Boldeone2 2022.10.02. 22:45:32

@tűz fal: El leszel taposva, mocsok, ha sokat ugrálsz !

tűz fal 2022.10.02. 22:46:58

@Boldeone2:
Ez azt jelenti hogy megmondasz az anyukádnak? Azaz miket beszélek. Szülő2-dnek?

Billy Hill 2022.10.02. 22:48:32

(Pár hónapja találkoztam Ildinénivel az Astoria alattjárójában, és ösztönösen ráköszöntem, hisz annyit láttam már a tévében... Ő meg ismeretlenül is visszaköszönt, szóval jóba vagyunk.... ;-) Mondjuk ettől még a munkásságát rühellem.)

Boldeone2 2022.10.02. 22:53:07

@tűz fal: Nem , azt jelenti, hogy jól megverlek!

Boldeone2 2022.10.02. 22:54:02

@Deak Tamas: Molnár Judit szegedi törtènèsz szerint

tűz fal 2022.10.02. 22:54:04

@Boldeone2:
Nem mondod, te szar ratyi. Azt hogy fogod csinálni?

Boldeone2 2022.10.02. 23:00:00

@tűz fal: Te egy mocskos náci vagy ! Az emberisèg söpredèke!

Boldeone2 2022.10.02. 23:01:45

Inkább legyen az ember 1000x inkább libsi, zsidó, mint egy mocskos náci, az emberisèg söpredèke!

tűz fal 2022.10.02. 23:04:06

@Boldeone2:
Csodálkoznék, te magyargyűlölő büdös zsidó szardarab, ha felismernéd az összefüggést a magyarokat mocskoló szöveged és aközött, hogy mindenhol "nácikkal" találkozol.

Boldeone2 2022.10.02. 23:10:03

@tűz fal: A helyed soha ne feledd el: te szolga vagy, az is maradsz! Hiába ugrálsz!

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.10.03. 07:47:40

@Boldeone2: Molnár Judit szegedi történész Karsai László felesége, akinek külön esszét érdemelne a munkássága. Karsai annyira gyűlöli Horthyt, hogy pár éve kiadta Szálasi naplóját és mentegette benne Szálasit (!!!) a tényekhez való viszonyát meg mi sem jellemzi jobban, hogy szerinte a magyar zsidók a megmenekülésüket a román királynak köszönhetik (mivelhogy az augusztus 23-i román átállás miatt a magyarok ezzel nem tudtak foglalkozni, igaz, az a tény sem zavarja, hogy Horthy a deportálások leállítását már június 26-án megparancsolja.)

tűz fal 2022.10.03. 08:29:37

@Boldeone2:
Azt te csak szeretnéd te büdös zsidó szardarab. Vannak értelmes, normális zsidók, mint például Mérő László, aki nem csak matematikus hanem pszichológus is, úgyhogy el kellene járnod hozzá kezelésre. Nálad jobban senki sem erősíti a zsidó sztereotípiákat. Azért reszketsz a hatalomért, mert te is tudod magadról, hogy iszonyatosan buta, primitív állat vagy. Neked semmi esélyed normális boldogulásra, kizárólag a kapcsolataid révén érvényesülhetsz, hiszen még a szektádban is egy félreállított troll sepra vagy. Így kevesebbet ártasz a szektádnak, mintha élőben nyitod ki a szád.

Boldeone2 2022.10.03. 12:52:53

@Deak Tamas: Mondok neked valamit. A saját családom a pèldája, hogy a Horty- rendszer kemènyen antiszemita volt
A nagyapám testvèrei ügyes emberek voltak, jó kereskedők. Budán üzletet akartak nyitni , de nem akarták nekik megadni az
üzletengedèlyt, mivel kimutatták, hogy zsidó felmenők vannak a családban
Hozzá lehetne tenni: ők már római katolikusok voltak, egy minimális zsidó lehetett a felmenők között, jóval több a nèmet, de mègis..
Valahogy - nagy nehezen tudtak csak üzlezet nyitni...Az egyikük felesège zsidó volt, neki elvittèk minden családtagját. Soha nem jöttek vissza ...
A felelsèget is bejelentette a szomszèd , de őt nem lehett elvinni, mert keresztèny volt a fèrj
Ez volt a Horthy - rendszer ...De , bárhol utánaolvashtasz : Teleki, Bethlen , Gömbös de maga Horthy is, többè- kevèsbè antiszemiták voltak

Boldeone2 2022.10.03. 12:56:30

@tűz fal: Te csak egy acsarkodó náci maradsz örökre, a társadalom söpredèke ! Lenèzlek. Azok alapján amit írogatsz : BTK 332 paragrafus vonatkozik rád.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.10.03. 13:06:49

@Boldeone2: keményen ám. Ez a magyar filmgyártásban is megnyilvánult. Kabos, Gózon, Rózsahegyi Kálmán bácsi, Gombaszögi Ella, Ráday Imre, Gyergyai István stb. perc főszerepet nem kaptak egy filmben sem.
Vagy a gyáripar. Weiss Manfréd, Kornfeld Móric, Fenyő Miksa, Bíró Pál. Úgy fuldokoltak a víz színén, hogy ne haljanak éhen.
Vagy az irodalom, Molnáron kezdve Zsolt Bélán át zárva mondjuk Radnótiig, egy sort nem írhattak le.
Festőkről nem is beszélve, kezdve Iványi Grünwaldtól Ámosig.
Teljesen el volt zárva az érvényesülés útja.

tűz fal 2022.10.03. 13:08:46

@Boldeone2:
Van olyan jogszabály, ami szerint neked, zsidónak szabad mocskolni más nemzeteket, de benneteket nem szabad? Nem tudok róla.
Szánalmasan ostoba szardarab vagy, a fajtád leghülyébbike. Nem csoda hogy félreállított troll serpa vagy.

parttalan 2022.10.03. 13:28:49

"a hatalomban lubickoló nagyokos.
Azt hiszem, nyilvánvalóan ez a harmadik típus."

Nincs hatalma. Visszavonult, illetve kiebrudalt volt politikus, tehát ez már nem illeszthető rá. Múlt időben pedig, ha már ezek közül választani kell, akkor inkább a második.

"a szolgalelkű, igazodó pondró"

Fiatalkorától kezdve, mióta belépett a Pártba, és pozíciókat töltött be ott és az utódpártban is. Frakcióvezető, koalíciós tárgyalófél, és már a Gyurcsány távozása utáni utáni lejtmenetben egészen rövid ideig pártelnök, de a kulcsirányító, pártstratégiai és kormányprogram kialakító döntéshozatalokban pozícióinál fogva tudtommal nem vett részt. Így az első "archetípus" titulus, miszerint "gátlástalan gazember" azért nem illeszthető rá. Jó káder, akire mindig kiosztottak valami max középszintű feladatot, amit kötelességtudó és fegyelmezett pártkáder módjára végre is hajtott.

Boldeone2 2022.10.03. 14:23:10

@Deak Tamas: Voltak kivètelezettek , de az èn rokonaim nem kaptak üzletengedèlyt , vagyis nekik szar, diszkriminatív volt a Horthy-rendszer

Boldeone2 2022.10.03. 14:26:11

@tűz fal: Eddig kettőnk közül csak te vagy az, aki már jogszabályokba ütközőt írt , èn nem. Azt hogy náci vagy, az eddigi szövegeid alapján lehet mondani. Viszont te vallás\nèpcsoport ellen uszítottál !

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.10.03. 14:28:58

@Boldeone2: persze mondjuk az kérdés, hogy a "kivételezettek" arányszáma mekkora, illetve hogy ez az üzletnyitásos dolog pontosan mikor, hogy meg milyen körülmények között zajlott. Az említett Ráday Imre második feleségének, Ferda Manyinak például semmilyen gondja nem volt a divatszalonja megnyitásával meg üzemeltetésével, Rotschild Klárának sem és asszem az ilyen hétköznapi listát folytathatnák addig amíg be nem telik a diszk a blog.hu-n.

Serény Vélemény 2022.10.03. 15:18:38

@Boldeone2: "Viszont te vallás\nèpcsoport ellen uszítottál !"

Te tényleg nem érzékeled, hogy te pontosan ezt csinálod?

Boldeone2 2022.10.03. 15:58:42

@Deak Tamas: Lehettek kivètelezettek. Az első zsidó törvèny pl egyes szakmákban eleve limitálta a zsidók számarányát, 20%- van
Tehát nemcsak a közigazgaztásban, hanem a magánpraxisban is

Ez egy brutál antiszemita ország volt, nem veletlenül került a numeris clausus ugye a Nèpszövetsèg elè

Ez Bethlen bemutatkozó beszèdèből egy rèszlet :

Én ellene vagyok mindenféle lármás antiszemitizmusnak. A jogrendet minden körülmények között fenn fogjuk tartani. Ha volnának hatóságok, melyek túllépik saját hatáskörüket, azokat vissza fogjuk szorítani arra a hatáskörre, amelyet a törvény számukra megállapít. És ezt a kérdést nem kívánjuk még a jogegyenlőség megbolygatásával sem érinteni. A jogegyenlőség olyan biztosítéka a nemzet életének, amelyet érinteni nem szabad. Elismerem, hogy jelenleg van zsidókérdés az országban, de ennek megoldása áz, hogy gazdasági téren azok lehessünk nélkülük is, amik velük együtt vagyunk. Ez őnekik is érdekük, mert abban a percben, amint nem lesznek nélkülözhetetlenek, az összhang helyre fog állni"

...ès ő volt a mèrsèkleten antiszemita, meg Horthy ...Gömbös Gyula , meg Darányi már jóval inkább antiszemiták voltak. Vègül a zsidókèrdès megoldása kormányprogrami szintre került
A különböző szèlsőjobboldali mozgalmakról nem beszèlve: Böszörmènyi Zoltán,Meskó Zoltán , Hehs Aladár, Festetics, Pálffy Fidel, majd Szálasi Ferenc , aki vègül bejutott a parlamentbe a Hungarista Mozgalommal

A lènyeg : a szèlsőjobb , mèrsèkelten fasiszta, mèrsèkelten antiszemita , kormányzó arisztokrata politikiai elit ès az extrèm szèlsőjobb a , náci politikai pártok küzdelme uralta a politikát . Ez pedig tragèdia volt Magyarországnak , különösen a majd 600 ezres zsidóságnak
Akik a nèmetekkel együtt , a magyar nagyvárosi kultúrát megteremtettèk
Lehet, hogy a budapestiek többsège zsidó ès\ vagy nèmet felmenőkkel is bír , többè - kevèsbè
Ez egy " zsidó ország "

Boldeone2 2022.10.03. 16:14:08

@Serény Vélemény: Èn nem uszítok senki ellen, mindössze felhívom a figyelmet a veszèlyes, szèlsősèges politikai nèzetek terjedèsère. Nyilván ez okból kifolyólag a kormány bukását kívánom , de annak semmi köze a vallások vagy nemzetisèg elleni uszításhoz.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.10.03. 16:31:05

@Boldeone2: az első zsidótörvénynek ( net.jogtar.hu/ezer-ev-torveny?docid=93800015.TV ) van egy nyolcadik paragrafusa amt nem nagyon szoktak hangosan citálni.
Külön érdekes hogy ebbe a brutál antiszemita országba jött vissza Hitler hatalomátvétele után a berlini színészkolónia minden érintett tagja, Bársony Rózsitól Szenes Ernőn keresztül Dénes Oszkáron át Ábrahám Pálig.
Hogy a numerus clausus a Népszövetség elé került, nem nagy csoda, a Momentum akkori szellemi elődei ugyanazt csinálták mint most, mindent, a szó szoros értelmében mindent megragadtak amit csak lehetett Magyarország ellen. Nem néztem még utána a konkrét témának, de ismerve a Népszövetség működését, van elképzelésem. Érdemes elolvasni a Jancsó Benedek elmékkönyvet, külön fejezet van hogyan is (nem) kezelték az antantországokból érkező nemzeti kisebbségi panaszokat. Ami mondjuk nem arról szólt, hogy nem tanulhatsz, hanem hogy tettleg szétverik az iskoládat.
Nem uralt semmilyen extra szélsőjobbos küzdelem semmilyen politikai teret, az említett Böszörmény és hasonló társainak mozgalmait egymás után tiltották be, Meskó egyszer horogkeresztes egyenruhában jelent meg a parlamentben, azt a viseletet azzal a lendülettel tiltották be. (Borsányi: Válságévek krónikája)
A Kaszáskeresztes mozgalom az 1935-ös nulla szavazat után amit kapott, puccsot kísérelt meg, és szépen le is tartóztatták az egész társaságot.

library.hungaricana.hu/en/view/MOT_1937_10_2/?pg=89&layout=s
library.hungaricana.hu/en/view/MOT_1938_03_1/?pg=156&layout=s

Szálasi nem került be a parlamentbe mivel éppen börtönbüntetését töltötte. A magyar szélsőjobb parlamentbe kerülése (egyébként 31 képviselő a 245/260-ból, tehát nem jelentős) elég érdekes téma, egyrészt szétfeszítené a hozzászólás kereteit, másrészt meg a kutatása már büntetőjogilag korlátozva is van.
Abban pedig teljesen igazad van hogy a magyarországi nagyvárosi, azaz budapesti kultúrát idegenek teremtették meg. Meg is látszik mindazon a szerencsétlenségen ami onnan kizúdult.

tűz fal 2022.10.03. 18:07:03

@Boldeone2:
Te egyfolytában a magyarokat és az oroszokat gyalázod, jobbágyozod, szóval nem kell a rizsa. Nem érdekel a sirámod, te magyargyűlölő büdös zsidó.

Èn nem uszítok senki ellen, mindössze felhívom a figyelmet a veszélyes, szélsőséges politikai nézetek terjedésére. Nyilván ez okból kifolyólag a cionista szektád bukását kívánom, de annak semmi köze a vallások vagy nemzetiség elleni uszításhoz.

tűz fal 2022.10.03. 18:17:39

A francba, lebuktam. A kezdő É betűn elfelejtettem átírni a balra dőlő vesszőt jobbra dőlő vesszőre.

Gery87 2022.10.03. 18:19:57

@tűz fal:

Ahhoz képest hogy nem vagy antiszemita elég sokat zsidózol:)

"Èn nem uszítok senki ellen," (...te büdös zsidó) "mindössze felhívom a figyelmet a veszélyes, szélsőséges politikai nézetek terjedésére (...te büdös zsidó)

érdekes...érdekes..

Boldeone2 2022.10.03. 19:42:58

@tűz fal: Èn nem uszítok senki ellen, mindössze felhívom a figyelmet a veszélyes, szélsőséges politikai nézetek terjedésére. "

- Nem,csak minden második mondatod "büdös zsidó" ...Vagy: az ukránok sebesültek halálát kívántad korábban ...
Minden jel arra utal viszont, hogy egy valódi, agymosott náci vagy, de annak is a primitívebb fajtájából!
Sőt, te vagy a blogszfèra legalja , pedig óriási a verseny, de gusztustalanságban , aljasságban te viszed a prímet!

tűz fal 2022.10.03. 20:23:10

@Gery87:
Már vártam hogy meddig birod ki, hogy észre ne vedd az én hozzászólásomat úgy, hogy ignorálod a másikat. Addig lapulsz mint a szar a fűben, amíg Boldika nácizik meg mocskolja a magyarokat oroszokat, aztán ugrasz, amikor a felsőbbrendűségét előadó hülyegyereket lebüdöszsidózzák. Amit írtam arányos válasz.

tűz fal 2022.10.03. 20:26:34

@Boldeone2:
Sehol sem kívántam ukrán menekültek halálát.

Minden jel arra utal viszont, hogy egy valódi, agymosott büdös zsidó vagy, de annak is a primitívebb fajtájából!

Sőt, te vagy a blogszfèra legalja , pedig óriási a verseny, de gusztustalanságban , aljasságban te viszed a prímet!

Gondolom még most se érted az összefüggést, te egyfolytában nácizó, magyargyűlölő büdös zsidó.

tűz fal 2022.10.03. 20:28:42

@Gery87:
Gerike most te következel, ugassál bele, de csak szigorúan az egyik oldalnak.

tűz fal 2022.10.03. 22:56:01

@Gery87:
Dehogynem, Geri gyerek, csak szelektív a látásod.

És most írok olyat, ami mindkettőtöknek tetszeni fog. Boldinak is van azért egy kevés igazsága. Amiket írkál az nem igaz a magyarokra általában, de rád egészen biztosan, mivel te tényleg jobbágy vagy, talpnyaló szolga.
Neked az "antikapitalizmus" azt jelenti, hogy általánosságban imperialistázol, gyakorlatban meg kinyalod a seggüket. Pontosan ugyanolyan hasznos idióta vagy nekik, mint a BLM serpák.

Most ebből láthatod hogy nincsenek előítéleteim.

Gery87 2022.10.04. 18:15:38

@tűz fal:

Hát én az uncsi zsidózásodra gondoltam.

Gery87 2022.10.04. 18:17:26

@tűz fal:

Mitől nyalnám ki a seggüket te nagyon hülye mikor nem vagyok az ellenzék híve?
És sosem állítottam...megint beképzelsz valami fasságot aztán fröcsögsz.
nyugodtan kérdezd meg blog gazdát erről...

"Most ebből láthatod hogy nincsenek előítéleteim. "

Neked csak az van:)

tűz fal 2022.10.04. 18:31:47

@Gery87:
"Hát én az uncsi zsidózásodra gondoltam."

Én meg arra, hogy amíg a zsidó erősíti a szemed láttára a sztereotípiát, addig te csak lapulsz mint a szar a fűben, amikor válaszolnak neki, akkor ugrasz. Te szánalom debil faszfej.

tűz fal 2022.10.04. 18:39:08

@Gery87:
"Mitől nyalnám ki a seggüket te nagyon hülye mikor nem vagyok az ellenzék híve?"

Dehogynem. Ezt csak kijelented magadról, de minden egyes dolog arra egyszerűsödik nálad, hogy Orbán az oka mindennek. Takonygerincű libernyák vagy, csak nem vállalod fel magad. Helyette azt a szerepeted játszod hogy "antikapitalista" vagy, de ez nagyon hiteltelen úgy, hogy a bűnöző Soros szerepét úgy maszatolod hogy "lehet szeretni vagy nem", meg amit róla írnak azt sorosozásnak hívod. Miközben Soros pont az az ember, aki nem csak absztrakt szinten testesít meg egy tetű imperialistát, hanem a maga nemében "állatorvosi ló", akin tanítani lehet, hogy milyen az.

Nem számít hogy mit állítasz magadról, az számít, amit kiállítasz magadról. Te agyatlan szarházi.

tűz fal 2022.10.04. 18:43:27

@Gery87:
Teljesen előítéletmentesen írtam, hogy Boldinak néha van részigazsága. Példának itt vagy te, egy szolgalelkű szardarab. Én azt hittem hogy örülni fogsz ennek.

Gery87 2022.10.04. 18:58:15

@tűz fal:

Nem hiszem hogy itt vannak zsidók, akiket "védeni" kellene vagy rám szorulnának bármiben
de látom nem tudsz elszakadnia témától....mindenhol zsidókat látsz.

Gery87 2022.10.04. 19:02:56

@tűz fal:

"Orbán az oka mindennek."

:D
Nem.
De mivel Birca jellemzően az ellenzéket fikázza és a fideszt védi ezért erre reagálok.
Egyébként meg olvass vissza, nem szeretem én a baloldalt sem.

"Takonygerincű libernyák vagy, csak nem vállalod fel magad. "

Szerencsére itt vagy te a mindent látó vigyázó gój vagy mi a fasz és felvilágosítasz bennünket mik vagyunk...persze büdös zsidók elsősorban gondolom:)

"Helyette azt a szerepeted játszod hogy "antikapitalista" vagy, de ez nagyon hiteltelen úgy, hogy a bűnöző Soros szerepét úgy maszatolod hogy "lehet szeretni vagy nem", meg amit róla írnak azt sorosozásnak hívod. "

Én ne védem, csak nem etnicizálom a jelenséget aminek ő is része! Nagy különbség!
Egyébként meg pont leszarom konkrétan személyében a Sorost ....nem érdekel...a egész "osztályával" van bajom!

" Te agyatlan szarházi. "

Jól van, jól van nyugodjál meg papi és vedd be a bogyóidat...

Gery87 2022.10.04. 19:04:20

@tűz fal:

Szolgalelkű az te vagy és tudod is legbelül.

tűz fal 2022.10.04. 19:04:32

@Gery87:
Te érted amit írsz, hülyegyerek? Te nem tudsz elszakadni a témától. Te nem mással vitatkozol, hanem a másokra kivetített saját retardált állításaiddal. Még azt se vállalod fel, te szánalmas féreg, hogy libernyák vagy, pedig látszik.

tűz fal 2022.10.04. 19:05:27

@Gery87:
".persze büdös zsidók elsősorban gondolom:)"

De ugye én nem tudok elészakadni.

tűz fal 2022.10.04. 19:06:33

@Gery87:
"Egyébként meg pont leszarom konkrétan személyében a Sorost "

Persze, ahogy Birca írta ő meg húsevő vegetáriánus. Ahogy te antikapitalista.

tűz fal 2022.10.04. 19:09:08

@Gery87:
Nem érdekel a sírásod, köcsög, szolgalelkű libernyák talpnyaló szardarab vagy. Abban a tekintetben még Boldinál is lejjebb, hogy nem vállalod fel magad. Azért nem vállalod fel magad, mert azt hiszed hogy ha azt állítod magadról hogy nem vagy libernyák, akkor magadat pártatlannak hazudva adod el a libernyák fröcsögésedet, és olyan hülye vagy, hogy elhiszed, hogy ezt nem veszik észre.

Gery87 2022.10.04. 22:41:50

@tűz fal:

Nem látszik semmi, egyszerűen te mindenkit libernyáknak vagy zsidónak látsz aki nem azt vallja mint te. ennyi az egész, mondom, sok ilyen hülyét láttam.

Gery87 2022.10.04. 22:42:36

@tűz fal:

Ezt nem te döntöd el haver.

Gery87 2022.10.04. 22:43:17

@tűz fal:

Jó hát akkor anyád picsája aztán hagyjuk egymást.
Nincs értelme vitatkozni.

Gery87 2022.10.04. 22:43:46

@tűz fal:

Miben vagyok libernyák hülyegyerek?

tűz fal 2022.10.05. 07:54:57

@Gery87:
Akkor megint leírom, hülyegyerek, mivel kevés eszed van, és nehéz a felfogásod. De azért ne áltasd magad, más érti amit te nem. Az semmit nem jelent, hogy te minek nevezed magad. Nevezheted magad Batmannek, attól nem leszel az. Az számít, ami látszik. És az látszik, hogy egy libernyák büdös görény vagy aki nem bírja a saját szagát, mert tudja hogy elkésett, mert már lejáratták a hazug világát. Ezért azt a műsort alakítod, hogy te "antikapitalista" vagy. Az meg azért hiteltelen, mert azzal együtt, hogy magadat antikapitalistának mondod, úgy tömöd a szádba Soros brokiját, hogy a pofazacskód is tele van a heréivel.

Olyan nincsen hülyegyerek, hogy te "elvi szinten" antikapitalista vagy, a konkrét imperialista dolgait meg "leszarod". Ez ugyanolyan, mint hogyha azt mondanád, hogy "elvi szinten" vegetáriánus vagy, de leszarod hogy hús van a tányérodon.

tűz fal 2022.10.05. 08:05:28

@Gery87:
"Nem látszik semmi, egyszerűen te mindenkit libernyáknak vagy zsidónak látsz aki nem azt vallja mint te. ennyi az egész, mondom, sok ilyen hülyét láttam."

Minden nap látsz egy segghülye droidod a tükörben.

"Nincs értelme vitatkozni."

Te senkivel sem vitatkozol, te gerinctelen szarházi. Te mások szájába adod az agymosott, hülye fejed retardált képzelgéseidet, és azzal vitatkozol úgy, mintha ő mondta volna. Ez egy nevesített érvelési hiba.

a.te.ervelesi.hibad.hu/szalmabab

Boldikának pedig igenis van részigazsága. Léteznek jobbágylelkű, alattvaló szarmagyarok, itt te képviseled őket. De ez szerencsére nem általános, hanem kisebbségben vagytok. Te szánalmasabb vagy Boldinál, mert fel se mered vállalni magad.

És nem kell vitatkozni, elmehetsz a kurva anyádba, ennyi.

Gery87 2022.10.05. 15:15:36

@tűz fal:

Te meg értelmezni nem tudsz tata úgyhogy ennyi vagy.

Gery87 2022.10.05. 15:16:09

@tűz fal:

:D
idegeskedj csak te frusztrált hülye fasz.

tűz fal 2022.10.05. 16:21:27

@Gery87:
A keserves :D betű az írásod végén azt teszi számomra nyilvánvalóvá, hogy úgy sírsz, hogy folyik a hülye fejeden az orrodból a szádba a takony.

Nem arról van szó Gerike hogy téged nem értenek az emberek, hanem arról hogy hülye vagy és nincs mit érteni.

tűz fal 2022.10.05. 16:38:28

@Gery87:
"idegeskedj csak te frusztrált hülye fasz."

Múltkor úgy írtál le egy rövid üzenetet hogy szinte egy betű se volt a helyén, abból alig látszik hogy sírsz, te szánalom frusztrált köcsög.

Gery87 2022.10.05. 21:35:13

@tűz fal:

Már megint kreálsz magadnak egy neked tetsző magyarázatot:)
Mondjuk így biztos könnyű..mindig igazad van.

tűz fal 2022.10.05. 22:55:35

@Gery87:
Mi van Gerike, fellocsoltak? Vagy szülő2-d megszoptatott?
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása