magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

A KISZ-titkár Zorbán kikiáltja a kommunizmust!

A modern balib narratíva egyik fontos változása az utóbbi 3 évtizedben a kommunizmushoz való viszony.

Nagy utat sikerült bejárni.

Az eredeti, 90-es évekbeli tanítás kb. az volt, hogy a kommunizmus persze hülyeség, de a kommunisták jót akartak, szóval meg kell bocsátani nekik, különösen, ha közben megtértek és hithű liberálisokká váltak. S különbséget kell tenni igazi, jó kommunisták és csúnya, rossz álkommunisták között: az előbbiek megtérnek, az utóbbiak meg a "sztálinisták", akik továbbra is elvetik a liberalizmust, helyette valami nacionalista-sztálinista borzalmakban hisznek. Jó komcsi pl. Horn, rossz komcsi meg Pozsgay.

Ez mára mind stornó. Mára kiderült: minden komcsi rossz, aminek oka, hogy a kommunizmus alapja Kína és Oroszország imádata, azaz a szembemenés az euroatlanti-szivárványos progresszív értékrenddel.

Minden a helyére is került: Zorbán komcsiként kezdte, hiszen KISZ-titkár volt a 80-as évek elején, s most meg barátkozik Kínával és Oroszországgal, azaz most is komcsi. Mindigis komcsi volt, csak egy időben ezt titkolta!

Íme most tulajdonképpen arra készül, hogy kikiáltsa a népköztársaság-diktatúrát! Ezért hívta meg a kínai vezetőt! Ugye világos?

Ami már liberális-konzervatív koromban feltűnt: a magyar idegenellenesség alig jelentkezik a kínaiakkal szemben. A legkeményebb magyar nacionalisták se gondolták komoly problémának a kínaiakat.

2006-2007 között Budapest legbelsőbb központjában laktam, a Thököly út 1. szám alatt lévő műemlék-épületben, ez a Keleti pályaudvar terének északkeleti csücske.

piros ponttal jelöltem

az előbbi piros ponttal szembeni járda: az ablakunkból fényképezve, a lottózó és a zálogfiók között pont az egyik kínai büfé - a hirdetőoszlop előtt a múzsám halad a járdán

Ennek a helynek volt sok hátránya, de előnye is. Pl. az, hogy a politikai szerveződéseket meg lehetett figyelni könnyedén.

Ez volt a Jobbik felmenő időszaka, a ez még a kezdeti Jobbik volt, mellyel a ballib agytröszt még nem összefogódzkodni akart, hanem aláírást gyűjtött a betiltásáért. Ma már kevesen emlékeznek erre, de akkor az volt a ballib rögeszme, hogy a Jobbik létezése ellentmond a 1947-es párizsi békeszerződésnek - persze ostobaság, dehát szinte minden ballib rögeszme ostobaság.

Szóval észleltem az ablakból: a jobbikos tüntik után a tüntiző fiatalok persze megéheznek, s enni-inni akarnak. Ekkor vettem észre: a közeli McDonald`s és KFC létesítményeket kerülik, gondolom ezek amolyan globalista étkezdéknek minősültek, melyek nem egyeztethetők össze a jobbikos esmékkel. Viszont a kínai büfék megteltek jobbikosokkal! Pedig hát ezek tényleg 100 %-ban nem magyar helyek, a magyarsághoz még annyi közük sincs, mint egy amerikai gyorsétterem-hálózat helyi tagjának.

Persze a primitív magyarázat: ezek a legolcsóbb helyek, azért mentek oda, hiszen olcsóbbak még az autentikus magyar kifőzdéknél is.

Ma már inkább arra hajlok: a magyar nacionalisták is megérezték a többezer éves kínai szakralitás szellemét, ösztönösen felfogták: Kína nem jelent veszélyt a magyar értékrendre.

77 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr3718400737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZorróAszter 2024.05.15. 08:37:19

"Ez volt a Jobbik felmenő időszaka, a ez még a kezdeti Jobbik volt, mellyel a ballib agytröszt még nem összefogódzkodni akart, hanem aláírást gyűjtött a betiltásáért. Ma már kevesen emlékeznek erre, de akkor az volt a ballib rögeszme, hogy a Jobbik létezése ellentmond a 1947-es párizsi békeszerződésnek"

Maguk mindent bevesznek amit az orruk alá dugnak? Teljesen nyilvánvaló volt, hogy a liberális médiák parancsot kaptak, hogy népszerűsítsék a Jobbikot és a kuruc.infót. Erre választották azt a megoldást, hogy hatalmas hírverést csaptak a betiltásukra.

Én addig azt se tudtam, mi az a kuruc.info. Pedig amikor rájöttem falfirkák nyomán, hogy a .info egy négybetűs új csúcsdomain lehet, elhatároztam hogy megnézem, de mindig elfelejtettem.

És mások se tudták hogy mi az.

Ekkor eset le a tantusz, hogy itt minden sajtóterméket immár központilag irányítanak, annyira kilógott a nagy szőrös lószerszám.

kiskisutca 2024.05.15. 08:41:39

A kellemetlen szaggal járó izzadást befolyásolja a verejtékmirigyek száma. Ezek száma alrasszonként eltér.

ZorróAszter 2024.05.15. 08:43:28

Konkrétan Kálmán Olga az ATV-n.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.15. 08:48:54

Igen, hát ez a nagy kérdés: mért nincs antisinizmus?
De a válasz nem az utolsó bekezdés magyarázata.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.15. 09:07:10

@ZorróAszter:

Én nem hiszek ebben a szuperkonteóban, hogy mindent sötét alakok titokban szerveznek.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.15. 09:13:01

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: de New Yorkban sincs antisinizmus, pedig ott van Chinatown és nép szokás volt például a terhes nők hasának átlövése, amikor az üzletfél vonakodott, hogy Bruce Lee közismert esetét ne is mondjam. Vajon miért?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.15. 09:17:29

@Deak Tamas:

Dehát ott sose értek el olyan pozíciót, mint mondjuk Délkelet-Ázsiában.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.15. 09:20:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: persze, az világos. Dehát ugye a délkelet-ázsiai antisinizmus nem torkollott semmibe. Többek között lefgfontosabb okból azért, ahogy a cikkben meg is fejtetted: a kompromisszumok MINDKÉT fél oldalán betartása miatt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.15. 09:39:47

@Deak Tamas:

Meg van valami fontos.

A kínaiak nem akarnak terjeszkedni kulturálisan. Sőt, baromira az ellenkezőjét csinálják. Az átlag kínai komolyan hiszi, hogy ő a világ közepe, s mindenki más az meg csak úgy van, de nem mérhető a kínaiakhoz.

Olyan szinten, hogy a nyelvet se terjesztik.

Szóval ha terjesztenék eszméiket, azzal "felhígítanák" a felsőbb kínai kultúrát.

Azaz maradjon meg mindenki ahogy van, persze vegye az árukat, meg járjon kínai étterembe, de maradjon meg pl. malájnak, indiainak, vietnáminak, japánnak.

A zsidóság meg a modernitásban elhitte magáről, ők a felvilágosodás lámpásai, akik viszik a fényt a mucsaiaknak. Ezért van az, hogy az összes ilyen modern világmegváltó eszmében abszurdan magas a zsidó arány. Lásd, az orosz kommunista párt legelső vezetőségében 50 % volt a zsidó arány, miközben az országban meg 4 %.

A mai Izraelben jól látható ez: ott ezt úgy nevezik, Jeruzsálem és Tel-Aviv harca, azaz a bezárkozó, magukban élő, másokkal közösködni nem akaró zsidók a világi, kozmoplita zsidók ellen, ott ezt jobboldal-baloldal néven nevezik, de ez téves: ez valójában kultúrharc.

Érdemes a Latma izraeli humoros adást követni (masszívan "jobboldali"), feliratozzák a számokat több nyelven, s ott az egyik jellemző pont éppen a "baloldal" kiröhögése.

Volt egy ilyen skeccs, most nem találom, emlékezetből:

Ül a tel-avivi a kávéházban a zsidó pár, sztereotíoikus világi zsidók. A férfi mutat egy hirdetést a nőnek "látod, milyen szép menóra, ne vegyünk egy ilyet a nappaliba?", mire a nő "te összekeversz a nagymamámmal! hagyj már ezekkel az elmaradott babonákkal!", majd kicsit később "add ide az újság utolsó oldalát, meg akarom nézni a horoszkópot".

Tapi2021 2024.05.15. 09:46:03

"Íme most tulajdonképpen arra készül, hogy kikiáltsa a népköztársaság-diktatúrát! Ezért hívta meg a kínai vezetőt! Ugye világos?"

Macronnal vállvetve! Hiszen előbb nála járt Franciaországban!

De az ugye nem baj, az nem egy borzasztó lépés az EU "leépítésére", megosztására, sem nem dörgölőzés egy diktatúrához, csak, ha a magyar min. elnök IS találkozik vele.
Na az aztán világbotrány.

Ezek ennyit tudnak.

Yorg 2024.05.15. 10:12:33

@Deak Tamas: Hogy ne lenne, lett volna antisinizmus! Yellow peril, Fu Manchu, mandzsúriai jelölt nincs meg? Most meg kétpárti antisinizmus tombol (Tiktok betiltása, kínai villanyautók 100%-os vámja, stb.). Ez a szalonantiszemitizmus már lejárt lemez.

Yorg 2024.05.15. 10:14:44

@Deak Tamas: Az antiszemitizmus az elmebeteg németek miatt torkollott népirtásba.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.15. 10:25:53

@Yorg: hát ez igaz. Ennek volt elődje is, amikor Japán volt ugyanebben a célkeresztben, lásd Michael Chrichton Gyilkos Nap/Rising Sun kötetét.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.15. 10:27:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: jó összefoglaló. Az utolsó bekezdéses szitut milyen sokszor lehet látni sok helyen ....

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.15. 10:43:58

@Deak Tamas:

Pont azt a részt nem találtam meg, de ez is csúcs: 3:04-től www.youtube.com/watch?v=Da7uhpc8dhA - az izraeli szurkolók csapatot választanak maguknak.

Tapi2021 2024.05.15. 10:48:38

Az agysebész hozzászólása:

"Donáth Anna, a Momentum elnöke úgy látja, hogy a „magyar illiberalizmus példaként tekint Kínára, és a magyar társadalom és a magyar politika kínai típusú átszervezését tartja kívánatosnak”.

Tapi2021 2024.05.15. 11:00:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Ül a tel-avivi a kávéházban a zsidó pár, sztereotíoikus világi zsidók. A férfi mutat egy hirdetést a nőnek "látod, milyen szép menóra, ne vegyünk egy ilyet a nappaliba?", mire a nő "te összekeversz a nagymamámmal! hagyj már ezekkel az elmaradott babonákkal!", majd kicsit később "add ide az újság utolsó oldalát, meg akarom nézni a horoszkópot"."

A zsidók is egyre inkább vallástalanok, szekularizáltak, "felvilágosodottak", a többségük elhagyta a hitet, Istent.

Ennek többek között az a csalódás az oka, amit a Messiás okozott! Hogy nem KIZÁRÓLAG a zsidókhoz jött el, nem csak őket mentette meg, és főleg: nem őket tette a világ uraivá, ahogy azt várták!!!

Elfordultak tehát Istentől. Aki "ráadásul", jó kétezer éve már nem is kommunikál velük. (Aminek oka az, hogy maga Jézus a kommunikátor és a kommunikáció, amit azonban a fenti okból nem fogadnak el.)

Így aztán nekiláttak maguk "megváltani" a világot.

Ezért van az, amit az utóbbi idők társadalomátalakítási kísérleteiben vitt domináns zsidó szerepről írtál.
A marxizmustól, a szocialista-kommunista utópiák kergetésén át a nyílt társadalomig.
Amelyek nem mellesleg mind élesen szembe mennek a kereszténységgel és a ker. civilizációval.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.15. 11:06:21

@_Neville:

De kik állnak a német nagytőke mögött? Szerintem a laposföldi gyíkemberek!

Billy Hill 2024.05.15. 11:20:19

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A gyíkemberek is csak egy bábszínház, amit magával láttatni akarnak! Mögöttük állnak a horthysta 56-osok meg a CIA, akik hamarosan megküldik a selyemzsinórt az illuminátusoknak azért, mert nem voltak elég hatékonyak!

Boldeone2 2024.05.15. 11:23:16

Ma már inkább arra hajlok: a magyar nacionalisták is megérezték a többezer éves kínai szakralitás szellemét, ösztönösen felfogták: Kína nem jelent veszélyt a magyar értékrendre."

- Ez egy érdekes dolog... Nemcsak a nacionalisták, hanem a liberálisok is ...Észrevettem magamon, hogy nem lépek fel eléggé Kína ellen...
Meg is mondom miért: ez a benga, macifejű ember szimpatizál Magyarországgal, meg talán a kínai nép is, ezt pedig meg kell becsülni a mai világban
Politikában csak az érdekek dominálnak, de itt talán egy kicsit mégis több van ennél....Ezzel élni kell, érdemes..
A nyugati politikusok szinte teljesen kizárták az emberi kapcsolatokat a politikából, ez szerintem hiba ..

Lehet hogy nagyot tévedek, -de amellett hogy nem értek egyet a kínai diktatórikus rendszerrel, gyanakodva nézem itteni befektetéseiket, a kínai rendőrőket, stb- de ezt most reálpolitikának látom

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.15. 11:30:36

@Boldeone2:

Nyilvánvaló, hogy felkerültél a Kubatov-listára, s nagy zsák krumplit vitt ki neked a helyileg illetékes Fidesz-szervezet!

Boldeone2 2024.05.15. 11:32:38

Úgy látom, hogy "a fiatal Kína" azt szereti, ha agyondicsérik, ha kiemelten udvarias módon bánnak velük. A nyugatias, racionalitáson alapuló konstruktív kritikát sem tűrik. Túl nagy ország, egy önálló kultúrkör...

Viszont, ahogy egy nagy felnövő gyermek, akiből erős fiatal vált: azokat kiemeltebben kezelheti akik a kezdetektől mellette álltak, akik nem kritizálták

Ebből az államközi kapcsolatból -szerintem - ki lehetne hozni a jót...Persze, Orbánért kezességet nem vállalok...Lehet, csak gyarmatot szerete csinálni az országból...

Boldeone2 2024.05.15. 11:41:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Soros nem utalt 2 hónapja, ezért mérgemben írtam...:)

Lehet, hogy most nevetségessé teszem magam, de én látok valamit a kínai- magyar barátságban... Nyilván az egész világon ezt teszik, Afrikától a Közel-Keletig a kínaiak, ez egy okos kereskedelmi politika...

Magyarország kiemelt helyen van, nyilván földrajzi fekvése miatt is, meg az ázsiais mentalitás megértése miatt is

A kínaik mindenhol" láthatatlan migránsok" szinte nincs velük semmi baj.

Tapi2021 2024.05.15. 12:03:07

@Boldeone2: És akkor a következő lépés, helyettesítsd be a nagy Kína helyére a nagy Oroszországot! Mint hosszabb távra néző reálpolitika...

Boldeone2 2024.05.15. 12:12:50

@Tapi2021: Egyelőre azt nem tudom megtenni...Kínát jóval békésebb és racinálisabb államnak látom
Az oroszok lételeme a háború és az erőszakos terjeszkedés, Kína békésen terjeszkedik; fenyegetés helyett barátias kezet nyújt.
Ez teljesen más
Gazdaságilag nézve Kína egy még feltörekvő állam, van tech és tőke is, az oroszoknak semmilye nincs
A szénhidrogén - korszaknak vége...
Kína öli meg... Kínában már olcsó az elektromos autó...

Boldeone2 2024.05.15. 12:17:08

Persze, lehet hogy tévedek, és a kínai akkumulátor - és elektromos autógyártó jövő is zsákutca lesz...

A magyarok nem akarnak ilyen helyeken dolgozni, így külföldi munkaerőt hoznak be

telex.hu/gazdasag/2024/05/15/elbocsatas-sk-ivancsa-akkumulatorgyar

A víz kevés, az energia drága ...

EZ most egy kísérlet...

ZorróAszter 2024.05.15. 13:22:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A kínaiak nem akarnak terjeszkedni kulturálisan. Sőt, baromira az ellenkezőjét csinálják. Az átlag kínai komolyan hiszi, hogy ő a világ közepe, s mindenki más az meg csak úgy van, de nem mérhető a kínaiakhoz."

Ez már nem a bezárkózó Kína. És nem is a maoista Kína.

"A zsidóság meg a modernitásban elhitte magáről, ők a felvilágosodás lámpásai, akik viszik a fényt a mucsaiaknak. Ezért van az, hogy az összes ilyen modern világmegváltó eszmében abszurdan magas a zsidó arány. Lásd, az orosz kommunista párt legelső vezetőségében 50 % volt a zsidó arány, miközben az országban meg 4 %."

A kereszténység is. Akkor is, amikor már a többség nem volt zsidó származású.

"mucsaiak"
Maga a pogány szó is vidékit jelent eredetileg.

kiskisutca 2024.05.15. 13:57:25

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A zsidóság meg a modernitásban elhitte magáről, ők a felvilágosodás lámpásai, akik viszik a fényt a mucsaiaknak."

A gondolat régebbi:

Tikkun Olam - תִּיקּוּן עוֹלָם

Ez az eredeti judaizmus.

A modernitásban azt hitte el magáról, hogy ők is olyan nemzet, mint a többi. Ez a pedig a cionizmus.

Gery87 2024.05.15. 14:34:50

"Persze a primitív magyarázat: ezek a legolcsóbb helyek, azért mentek oda, hiszen olcsóbbak még az autentikus magyar kifőzdéknél is."

Ennyi.

"Ma már inkább arra hajlok: a magyar nacionalisták is megérezték a többezer éves kínai szakralitás szellemét, ösztönösen felfogták: Kína nem jelent veszélyt a magyar értékrendre."

Butaság.
Nem gondoltak ezek semmit csak azt hogy éhesek:)
Kóser kajáldába azért nem mentek volna be persze.

A korai Jobbik szimpatizánsok nem gondoltak túl sokat, úgy egyáltalán nem igen gondolkodtak...
Annyit tudtak hogy "frusztráltak, magyarok és lázadni akarnak".
Így kerültek oda.

Volt egy kemény mag ami persze nyilas, hungarista volt, bár ezt letagadta a nagyobb nyilvánosságban.
Meg volt egy valóban radikális elvi alapú réteg, na ők gyorsan kiábrándultak és kikoptak.
A nagy többség meg a hülyeségekkel megetethető bizitiőr, diák, kisvállalkozó, kisnyugger, melós.....akinek ez identitást adott, hobbit, társaságot...ellenkultúrát, picit kevésbé érezte magát jelentéktelennek.
De magasztos elveket ne várj tőlük, a sablonokat tudták és ennyi.

Gery87 2024.05.15. 14:37:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A zsidóság meg a modernitásban elhitte magáről, ők a felvilágosodás lámpásai, akik viszik a fényt a mucsaiaknak. Ezért van az, hogy az összes ilyen modern világmegváltó eszmében abszurdan magas a zsidó arány. Lásd, az orosz kommunista párt legelső vezetőségében 50 % volt a zsidó arány, miközben az országban meg 4 %."

Butaság, azért volt magas a zsidók aránya mert mindenhol "kívülállónak" elnyomottnak, gyökértelennek érezték magukat a rendi feudalizmusban majd a "nemzeti keresztény úri" kapitalizmusban.
A kommunizmus viszont azt kínálta jön egy új világ ahol a származás vallás nem számít, a régi rend felbomlik.
Enniy.

Gery87 2024.05.15. 14:40:42

@ZorróAszter:

Nem kell mindenbe lezsírozott konteót látni.

Hisztiztek, meg hergeltek, jóemberkedtek mert ez olcsó és kényelmes, nem igen kikezdhető téma.
De a lapszámokat meg a reklámokat megkapták érte.
Ennyi.
Olcsó játék volt hülye gyerekeknek.

A lófasz semmitérő tehetségtelen, témát nem találó, buta ballib elit meg eltöltötte vele az idejét és jóemberkedhetett a nácizással....
Nagyon kényelmes volt vagy 8 évig...

Gery87 2024.05.15. 14:45:02

Gondolj bele hogy pl egy akkora ripacs ribanc mint a Hernádi a HetiHetesben náciveszélyezhetett, ezzel még ő is egy "polgári úriasszony" lehetett vagy 10 percre...

Amúgy azok a butaszarok miről beszélgettek volna azzal az Antal Imrével akinek a kedvenc szava a "büfé"? Már a közös piáláson kívül?

Így meg elbábozták a "A Szalont"....persze, apjuk faszát.

Gery87 2024.05.15. 15:16:34

* Bajor Imre bocsánat..

Tapi2021 2024.05.15. 15:37:21

@Gery87: Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a rendszerváltás körüli "nácizásnak", nácikkal riogatásnak, "barna-veszélyezésnek" pontos okai voltak.

- Először, a félelem a felelősségre vonástól a szoci-komm. diktatúrában elkövetett bűnökért. És tudták, hogy ezekben mennyire érintettek a zsidók, mint ELKÖVETŐK.
Tehát, ha az esetleges felelősségre vonókat előre lenácizzák - ahogy tették -, akkor ezzel nem elkövetők és áldozatok állnak szemben, hanem nácik és zsidók! Vagyis máris faji-, antiszemita ügy van, nem JOGOS felelősségre vonás a diktatúrában elkövetett bűnökért.
És amúgy bejött ez a taktika.

- Másrészt, a nyugati- főleg amerikai zsidók pénze és támogatása. Ha veszélyben a zsidók, tolják a lóvét, és megadnak MINDEN létező támogatást, az anyagiakon kívül is. Ehhez tehát el kellett hitetni, hogy a veszély valós. (Akkor is, ha nem volt az.)
És ez is bejött.

- Harmadrészt, a hazai zsidóságban felkelteni a veszélyérzetet, hogy összezárjanak és döntően rájuk (SZDSZ) szavazzanak, és a befolyásukat - pénzt, média, külföldi kapcsolatok.. - is beállítsák a párt mögé. Sikerült olyan pszichózist előállítaniuk, hogy voltak, akik valósan féltek és összekészített bőrönddel várták a nácikat, meg a vagonokat!!!
Szóval ez is működött.
Egy ideig.

Gery1987 2024.05.15. 17:20:05

@Tapi2021:

Egy valódi jobboldal elszámoltatta volna a exkomcsikat és ezt nem akarták ezért mindenki le lett nácizva, aki tőlük "jobbra"állt ill. nem volt liberális.
A zsidóknak ehhez annyi köze van hogy ők meg paranoiásak, traumatizáltak, meg persze mint mondtam ezzel elment 10 perc m
soridő és addig se azzal kell foglalkozni ami fontosabb de kurvára nem értenek hozzá...

Gery1987 2024.05.15. 17:27:00

Szóval én továbbra is azt látom hogy a magyar (ballib) értelmiség, média celebek, színészek stb értelmes közélet formálásra totálisan alkalmatlan seggtitánokból állt és azt tematizálták amihez nem sok ész kellett pl nácizni meg sajnálkozva jóemberkedni.

Ezzel ment el 20 év.

Ott van pl a Havas Henrik aki akkora agytrösztnek "TanárÚr" képzeli magát, közben meg arrogánsan a nála mérföldekkel intelligensebb, tájékozottabb és függetlenebb Krassó Györgynek annyit bírt mondani hogy "egy senki vagy", mit akarsz itt a Szalonban, hisz egy "Centrum szatyorral rohangálsz.."

Belterjes semmirekellő borospohárból fingot szagolgató médiakurvák ezek.

ZorróAszter 2024.05.16. 09:58:39

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
@Gery87:

"Én nem hiszek ebben a szuperkonteóban, hogy mindent sötét alakok titokban szerveznek."

"Konteo" ...

Hová tették maguk a szemüket, mikor Kálmán Olga hirtelen elkezdi követelni a Jobbik és a kuruc.info betiltását. Hogy nem látják hogy ezzel népszerűsítették és húzták ki a kuruc.info-t a teljes ismeretlenségből?

Aztán fél év múlva meg behívják Vonát és Mirkóczki Ádámot és ott smúzolnak velük Péterfi Judattal.

Aztán meg Simicska HírTV-jében kötnek ki.

Hova tették maguk a szemüket?

ZorróAszter 2024.05.16. 09:59:59

Aztán meg Simicska HírTV-jében kötnek ki.

Kálmán Olga és Péterfi Judit.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.16. 11:27:49

@ZorróAszter:

Pedig logikus.

A ballib elit nem vette észre, hogy már nem a 90-es években vagyunk, s sok lett az internet-felhasználó.

Tapi2021 2024.05.16. 11:58:08

@ZorróAszter: "Aztán meg Simicska HírTV-jében kötnek ki.

Hova tették maguk a szemüket?"

Ennek az Occam borotvája szerinti oka annyi, hogy ezek ennyire elvhűek, következetesek és gerincesek. Nem az, hogy bonyolult, előre megírt forgatókönyveket valósítanának meg!

Egyszerűen pragmatikusak és machiavellisták, tehát mindig azt teszik, ami a PILLANATNYI ÉRDEKÜK!

Ezek a nácizást IS komolyan gondolták, meg a velük való későbbi összefogást IS!!!
Mikor, mit gondoltak hasznosnak az érdekeik érvényesítéséhez, és főleg a hatalomhoz vezető eszköznek!

ZorróAszter 2024.05.16. 17:52:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A ballib elit nem vette észre, hogy már nem a 90-es években vagyunk, s sok lett az internet-felhasználó."

Nem értem, ezt mire mondja. Éppen az internetet szállták meg leginkább a balosok meg a "ballibek" Magyarországon. A jobboldal alig győzte pénzzel a sok balos számítógépbuzit lenyomni.

ZorróAszter 2024.05.16. 18:01:03

@Tapi2021:

"Ennek az Occam borotvája szerinti oka annyi, hogy ezek ennyire elvhűek, következetesek és gerincesek. Nem az, hogy bonyolult, előre megírt forgatókönyveket valósítanának meg!"

Vicces amikor pont maguk beszélnek ilyenekről. Például Bayer Zsolt aki szintén minden volt már és mindennek az ellenkezője is. Népszabadságos is, aztán "Tízezer dollárt kaptam az F16-osok népszerűsítésére", ...

A Kálmán Olga akciónál annyira kilógott a szőrös lószerszám, hogy nagyon jó fizetése kell legyen annak ezekért, aki azt mondta, hogy nem látja.

A leginkább a kuruc.info népszerűsítésénél volt mindez látható.

A párja a világsajtóban amikor mindenki parancsot kapott annak a híresztelésére, hogy húgyszag van az orosz MIR űrállomáson.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.16. 21:05:21

@ZorróAszter:

Az internet kinyitotta a dolgokat, a ballib elit elvesztette kontrollját a nyilvánosság felett.

Párduc oroszlán gorilla... Makákó! 2024.05.17. 02:31:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: abszolút jellemző itthon is, Istenben hinni fúj, aztán el kezdenek hinni a vonzás törvényében

Párduc oroszlán gorilla... Makákó! 2024.05.17. 02:33:57

@ZorróAszter: igazából most se sikerült, felmész a redditre egy kibaszott orbánhisztiző szekta az egész

ZorróAszter 2024.05.17. 09:42:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Az internet kinyitotta a dolgokat, a ballib elit elvesztette kontrollját a nyilvánosság felett."

Nem tudom, de nem is nagyon hiszem. Szerintem a bérkommentelők is fideszesek. Azok is akik túlságosan és látványosan kontraproduktív módon fröcsögnek Orbánra.

Másokra nem gyanakodtam. Ennek persze lehetne az az oka, hogy több pénzből jobb minőségű bérkommentelőket lehet fizetni, de ezt se hiszem.

A kontroll elvesztése inkább az, hogy nem azt mondják, mint ami a vonal, amit az újságíróknál parancsba lehet adni.

ZorróAszter 2024.05.17. 09:43:39

@Párduc oroszlán gorilla... Makákó!:

"igazából most se sikerült, felmész a redditre egy kibaszott orbánhisztiző szekta az egész"

Nem tudom. Még sosem láttam.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.17. 09:53:43

@ZorróAszter:

"a bérkommentelők is fideszesek"

Azaz mindenki más olyan hülye, hogy direkt nem használ egy hatékony eszközt?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.17. 10:38:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: meg volt 12 évnyi ballib kormányzás. 2006-ban is elég sok internet felhasználó volt már.

www.ksh.hu/stadat_files/ikt/hu/ikt0029.html

Az internetfelhasználás akár még probléma is lehetne, ha kinyitom a faszbúkot mindenhonnan dr. Molnár Csaba ábrázata tolakszik be.

ZorróAszter 2024.05.17. 13:38:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Azaz mindenki más olyan hülye, hogy direkt nem használ egy hatékony eszközt?"

Mondtam: vagy olyan jól fizetett profikat használnak, akikről nem ordít messziről hogy bérkommentelő és nem bukik le mint Zalaveta hogy másik nickje alatt válaszol, aztán meg elkezd ordítóan átlátszóan hazudozni hogy valaki ellopta a nickjét.

De nem hiszem hogy ha fidesznek nincs pénze/igénye jobbakra, nekik meg van.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.17. 14:46:28

@ZorróAszter:

A lényeg: amikor van egy sikeres módszer, nem valószínű, hogy ne használná mindenki.

MINDEN párt alkalmaz fizetett embereket. Miért? Mert sokkal hatásosabb a direk reklámnál.

ZorróAszter 2024.05.17. 15:38:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"MINDEN párt alkalmaz fizetett embereket. Miért? Mert sokkal hatásosabb a direk reklámnál."

Mondtam: lehet hogy használnak, de akkor sokkal jobbakat fizetnek akik nem buknak le mint Zalaveta, és nem ordít róluk azelőtt is hogy bérkommentelők.

Csak az nem értem, honnan van rá pénzük, ha a FIDESZnek csak Zalavetákra futja.

Mert más témáknál meg az látszik, hogy jelenleg a FIDESZnek van a legtöbb pénze.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.17. 15:40:03

@ZorróAszter:

A ballibek korruptak. Az állami párttámogatást elherdálják magáncélokra. A Fidesz fegyelmezettebb.

ZorróAszter 2024.05.18. 09:57:02

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A ballibek korruptak. Az állami párttámogatást elherdálják magáncélokra. A Fidesz fegyelmezettebb."

Muhahaha!!!

:o)

Gery87 2024.05.18. 10:52:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ezt te onnan bolgárországból megint rohadtul jobban tudod...

Gery87 2024.05.18. 10:54:43

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Van abban valami kibaszott szánalmas de egyben dühítő hogy annyira hülyének nézitek az embert hogy "nem tudok kimenni az utcára és emberekkel beszélgetni"....
"ezt is megvették azt is megvették..ezt kiszervezték ennek, ja az is fideszes,.."

És akkor jössz te és letagadod a valóságot, ez nincs, nem létezik...

Elképesztő kétbit.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.18. 11:14:52

@Gery87:

S te honnan tudod az ellenkezőjét? Melletted loptak? Hány méterre álltál?

alöksz róz 2024.05.18. 11:30:33

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ez az emberek közvetlen tapasztalata, nem a médiákban olvassák

alöksz róz 2024.05.18. 11:35:39

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A ballibek korruptak. Az állami párttámogatást elherdálják magáncélokra. A Fidesz fegyelmezettebb." - töredéke a párttámogatás a fidesz által propagandára elköltött ezermilliárdoknak...

alöksz róz 2024.05.18. 12:28:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: bulgáriában nem túl aktív a fidesz, ott elhiszem hogy nem tapasztal semmi ilyet az átlagember...

de magyarországon meg igen.

ZorróAszter 2024.05.18. 13:58:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Mit tapasztal egy átlagember? Semmit ilyet."

Hogy legelsőként a főügyészt cserélték le kézbentartható pártkatonára, nehogy biliket borogasson esetleg. Hogy egészen eddig nem akartak EU-s ellenőrzést az eddig Orbánéknak folyósított 50 milliárd euro-s Európai Uniós segély szétosztására, hogy tényleg a haverok zsebébe megy-e.

Hogy FIDESZnyik kamucégnél kell dolgozni, mert ami nem az, az nem kap megrendelést.

Azt, hogy a KSH meghamisítja a nyomoradatokat, vagy beszüntette a közlését 2015 után.

Hogy azért van feltúrva az út három hétig, ember egy szál se, hogy ne félnapos kiszállásért vegyék fel azt az iszonyatos lóvét. Meg a többi mocsokság, amit engedélyeztek megírni az állítólagos ellenzéki lapoknak.

Stb, stb...

Gery87 2024.05.18. 21:11:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Jaj ne nézzél már hülyének bassza meg.
Erről szól 13 év, MINDENKI tudja hogy lopnak és mit és hogyan....csak aki fideszes az leszarja vagy még örül is neki mert az övéi teszik.

Úgyhogy ne add elő a "nem is lopnak szöveget".

Gery87 2024.05.18. 21:14:26

@alöksz róz:

Bírom amikor a halál faszáról ugatnak hogy ITT mi van, meg mi nincs.
De egyik se jön ide lakni!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.18. 21:33:57

@Gery87:

"Mindenki tudja, hogy a zsidók gonoszak."
"Mindenki tudja, hogy a négerek pénisze nagy."
"Mindenki tudja, hogy a gyíkemberek állnak minden mögött."

alöksz róz 2024.05.18. 23:08:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Mindenki tudja, hogy a négerek pénisze nagy." - és valóban www.hazipatika.com/eletmod/szex/cikkek/peniszmeretek-a-vilag-korul

a többit se igazolni, se cáfolni nem lehet.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása