magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Pedofilnek lenni nem bűntett

Pedofilnek lenni nem bűntett - ez a kereszténység állítása.

Abszolút így van. Hiszen egy téves nemi orientáció szimplán betegség. Egy betegség meg hogyan is lehetne bűncselekmény?

S még az állami jog is így látja ezt: a törvény nem bünteti a pedofiliát. A törvény csakis a pedofil nemi orientáció gyakorlati kiteljesülését és ennek aktív támogatását bünteti.

A kereszténység szerint a pedofília még csak nem is bűn, ellenben gyakorlati megélése az.

Persze a gazember patagóniai guru tudja mit csinál. Francisco Conchita Buziglio Borgia Wurst, argentín parafenomén médiaceleb jól tudja mi lesz kiemelve szövegéből, s azt is, hogy aztán az emberek 90+ %-a csak a címet fogja elolvasni.

Anatéma!

44 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr2818033958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SoltBrain 2023.01.30. 08:10:54

Pár éve nagyon woke lett ez a pápa :D

2023.01.30. 08:28:32

De akkor mi is a probléma? Hiszen igaza van. A média manipulálása sem bűn.
Amúgy feltehetőleg nem sokáig lesz pápa, és végre jön valamelyik fundamentalista fekete-afrikai püspök.

2023.01.30. 09:08:08

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Gondolom az egyház befolyásának növelése érdekében. Mindenesetre elég nagy médiatorzítás veszi körül ezt a pápát. Én azért kíváncsi lennék, mit mond a valóságban. Persze el is olvashatnám a Vatikán oldalán, de ahhoz lusta vagyok.

erol 2023.01.30. 09:17:43

A pedofília és homoszexualitás nem ugyanaz, miért kevered következetesen? Pontosan tudod, hogy a buziság gyakorlati megélése nem ütközik törvénybe, a pedo pedig igen, teljesen jogosan. Minek keverni a kettőt?

_Neville 2023.01.30. 09:18:08

Én is ezt nézem, a libsi média most miért hoz le ekkora hévvel evidenciákat? Sose mondta a katolicizmus azt, hogy buzinak lenni, ilyen hajlamokkal önmagában bűn. Ellenben aktíven buzulni az.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.01.30. 09:31:03

@zavaleta: olaszul sokkal diplomatikusabb kifejezéseket használ, de lényegében nincs különösebb torzítás. Pl. pár éve a Keresztúton tartalmilag a migráns kifejezéssel utalt menekültekre is, amit nyilván Vértesaljai atya helyesen fordított az adásban, az akkori nIncsmásIk meg menekültnek.

_Neville 2023.01.30. 09:57:18

@Deak Tamas: hát a migráns az egy tök semleges kifejezés, önmagában nem hordoz semmiféle értékítéletet. Szimpla ténymegállapítás, migráns a menekült, a gazdasági bevándorló, az illegálisan bejutott bűnöző is. Nem tudom itthon miért lett ekkora pária a ballib médiában.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.01.30. 10:17:29

@_Neville: csakhogy amikor migránsozott, akkor még a berlini merénylet előtt voltunk, az azt követő Keresztúton már rifiguatózott, és kb. azóta már általában úgy mondja, hogy a migranti a jobb élet reményében hagyják el a szülőföldjét stbstbstsb a rifugiati meg a háborúk elől menekülve. Ferenc nagyon profin csinálja ezt, lásd az elnémított két ukrán nőt tavaly.
Megint csak az van, hogy az a szimpla egyszerű tény, hogy Novák Katalin spanyolul beszélt vele, egészen elképesztő mértékben változtatta meg a hozzáállását. Sebaj, majd amikor meglesz a román-szlovák határ a Margitszigeten, talán felfogjuk hogy kultúra meg külügy, meg azt is, hogy nekünk nem cseh meg román Boldi-féle libsi kávéházi éttermiséget kell meggyőznünk angolul, hanem az ő mindennapi szavazóikat a saját nyelvükön.

erol 2023.01.30. 10:19:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A pedofíliáról írtál és a pápa homoszexuálisokról szóló nyilatkozatával illusztráltad. Ez olyan mintha írnál egy cikket a rák betegség súlyosságáról, majd felháborodva csatolnád a nátha elleni házi praktikák leírását.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.01.30. 11:32:07

@Deak Tamas:

Tény, hogy Ferkó profi sátánista. Nagyon jól csinálja a kereszténység elleni hecckampányt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.01.30. 11:33:44

@erol:

Mondható volna azt is, ami a cikkem címe. Mi lett volna a reakció szerinted?

Pedig tény: a pedofília nem bűn se a kereszténység, se az állami jog szerint.

Gery87 2023.01.30. 14:01:43

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ez a poszt is manipulál, a pápa a buzikról beszél te meg a pedofilokról és azok büntetlenségéről, mintha erről beszélt volna.
Majd arról írsz hogy betegség, meg a megélése a bűn.
És máris megvan a sejtető kész pletyka a pedofil mosdató pápáról.
Ez így nagyon búlvár, Blikk szint.

Felesleges, tudjuk hogy utálod.

vasútihíd 2023.01.30. 16:23:53

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: és mi a leghatékonyabb módja az ellene lévő harcnak?

vasútihíd 2023.01.30. 16:24:25

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: az állami jog szerint viszont a homoszexualitás gyakorlati kiteljesülése sem bűn

tűz fal 2023.01.30. 17:56:03

Én azt a meghatározást, hogy "pedofil aki nem gyakorolja" nem teljesen értem. Az olyan mint hogy valaki szeret(ne) embereket ölni csak nem gyakorolja mert fél a büntetéstől? Szerintem pedofil alatt legtöbben azt értjük, aki ténylegesen molesztál gyerekeket.

vasútihíd 2023.01.30. 18:22:53

@tűz fal: jogos a reklamáció mert birca félreérthetően fogalmazott helyesen pedofil hajlamúnak lenni nem bűntett

vergyula 2023.01.30. 18:40:12

@tűz fal: Azt is büntetik, aki pedofil felvételeket tart a gépén. Persze lehet, hogy ezzel keresletet generál, tehát közvetve abúzál.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.01.30. 19:30:01

@vergyula:

Valójában a "pedofil képek" zöme teljesen legális. Csak nem rendeltetésszerűen van használva.

A közhidelem teljesen hamis mely szerint valamilyen hálózat gyerekeket rabol, majd velük képeket gyárt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.01.30. 19:32:52

@tűz fal:

Pedofil = aki nemi vonzalmat érez serdületlenek iránt.

Ez olyan mint aki a szomszéd nőt szexuálisan vonzónak látja. Az még nem azonos a nemi erőszakkal.

A pedók zöme hibásnak tartja saját orientácuóját, így eleve nnem is akarja kiélni.

vasútihíd 2023.01.30. 19:41:16

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: van aki keveri jogilag a kettőt ezért ezt néha jó tisztázni

vasútihíd 2023.01.30. 19:46:08

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: aki ilyen kategóriájú képeket magának rajzol vagy készít számítógépen akár nem létező emberekről az is a hajlam gyakorlati kiteljesülését jelenti jogilag mégsem mindig bűntetendő vagy igen?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.01.30. 20:18:50

@vasútihíd:

Nem. Alapvetően sok kép teljesen normális, csak ki van emelve kontextusából.

A másik: csalással vesznek rá gyerekekt fényképezzék magukat.

A legritkább, hogy ténylegesen késznyerítenek gyerekeket.

vasútihíd 2023.01.30. 20:23:53

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: szóval egy ilyen készített vagy kontextusából kiemelt kép nem rendeltetészerű használata is a hajlam gyakorlati kiteljesülését jelenti jogilag mégsem bűncselekmény viszont erkölcsileg bűn

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.01.30. 20:48:36

@vasútihíd:

Ez eleve nem is volt kérdéses.

Ez egy betegség, s a betegség kiélését segíteni erkölcsi bűn.

Ugyanúgy ahpgy pl. nem csak prostituáltnak lenni bűn, hanem a prostítúció reklámozása is az.

vasútihíd 2023.01.30. 20:52:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nem kell segítség mert a gyakorlati megélése lehet úgy is hogy arról csak a személy maga tud nomeg persze a mindenható

Kangörcsös TSZ elnök 2023.01.30. 21:17:10

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Nagyon szakértessz a témában te perverz mocsok.
Abban bazdmeg, hogy a farkadra húztad az unokádat majd az erről készült fotót feltetted a faszbukra, abban nem volt semmi félreérthető, az csak számodra természetes te beteg állat.

ZorróAszter 2023.01.31. 00:05:30

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A kereszténység ismeri a gondolatban elkövetett bűnt. Így a kereszténység szerint a homoszexualitás is és a pedofilia is bűn akkor is ha nem gyakorolják.

Mentség egyedül a súlyos elmebetegség lehet.

Az a homoszexuális vagy pedofil aki gondolatban se követ el ilyen bűnt, az nem is az.

Elméletileg ugyan lehetséges, hogy valakinek olyan önuralma legyen hogy gondolatban sem enged a hajlamának, de szerintem ez a gyakorlatban nem lehetséges.

Ezen kívül a kereszténység nem is ismeri el a hajlamot se. Úgy tekint ezekre mint valami teljesen önkéntes és tudatos választott kéjelgésre.

ZorróAszter 2023.01.31. 07:34:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Csak említém, hogy a kereszténység szerint bűnt gondolatban is el lehet követni.

Jog szerint csak tettben (+mulasztással és eshetőlegesen).

Kangörcsös TSZ elnök 2023.01.31. 08:05:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ne terelj pedóbulgár, állandóan lebuktatod magad a magyarázkodással meg a nagy "szakértéseddel".

Kangörcsös TSZ elnök 2023.01.31. 08:30:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Már egy hozzászólásra is matyizol?
Mondom én, hogy egy beteg állat vagy.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.01.31. 09:25:26

@Kangörcsös TSZ elnök:

A Matyi név említése perverzió, de a kisgyerekkel való szexről fantáziálás nem az?
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása