Igazi állatorvosi ló ez a cikk.
Ballibeknél kötelező migrációpozitívnak lenne (persze leszámítva, ha határontúli magyarok jönnek meg, mert az fasizmus).
Egyébként lehet azt állítani, hogy a migráció jó dolog, hiszen nyilván van sok pozitívuma is.
Egy dolgot nem érdemes: tagadni a negatívumokat. Azaz az értelmes igenlés nem tagadja a negatívumokat, hanem azt állítja: több a pozitívum, s a negatívumok pedig megoldhatóak.
De ezt ballibeknél nem szabad, ott minden fekete-fehér.
Egyszer egy ballib médiánál bekommenteltem a következőt (másnap persze ki is tiltottak): "Van 2 szomszédom. Az egyik pedofil, a másik egy teljesen normális heteroszexuális orientációjú, családos ember. A pedofil arany ember, mindenki imádja, szabadidejében kóbor macskákat etet, mindenkinek előre köszön, az idős néniknek segít cipekedni, s bármi feladat adódik a házban, ő mindig önkéntes, pl. tavaly ő festette le a bejárati ajtót. A családos hetero viszont egy elviselhetetlen alak, rendszeresen leissza magát a sárga földig, telehányja a liftet, üvölt a lakásában, veri az egész családját. Szóval nekem semmi bajom a pedókkal, viszont a családosokkal rendkívül sok a rossz tapasztalatom!".
Ez jutott eszembe a ballib blogger cikke kapcsán, aki leírja, Angliában élve csupa jót látott a bevándorlóktól, viszont a szemét angolok meg folyton akadékoskodtak vele.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.07.05. 08:43:17
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.07.05. 08:45:53
ZorróAszter 2023.07.05. 08:54:11
Akkor dőlünk csak be, ha nem tudjuk, hogy a konzervatívizmus, a nacionalizmus, a nácizmus, a liberalizmus az ugyanannak a nagytőkének az ideológiája, és ők játszatják ezt a bábszínházat nekünk.
A probléma, hogy itt megint sokmillió ember életével játszadoznak. Hiszen itt afrikai, közelkeleti családok veszítik el mindenüket. Hiszen pénzzé teszik mindenüket, hogy Európába jussanak.
Azt, hogy ez a sokezer dollár a sokmillió embertől a nagytőke zsebébe vándorol, onnan sejthető, hogy a kizsuppolások titokban folynak.
Ha nyilvános lenne, akkor sok százezer család meggondolná, hogy kockáztassa-e mindenét egy ilyen lutrin.
Sőt valószínűleg ezek nem is térnek vissza a falujukba hogy legalább az ottaniak megtudják hogy nem érdemes mindenket pénzzé téve útnak indulni, mert valószínűleg a kizsuppoltak otthon is táborba kerülnek.
Hogy mi a cél milliók kifosztásán kívül azt majd valamikor megtudjuk.
Valószínűleg a középosztály jövedelmének a visszaszorítása, mert már nincs szükség az extra fizetésekkel való korrumpálásukra hisz már rég nincs kommunista veszél. Minden vissza lehet szedni.
A legfélelmetesebb cél, ha az Európa fasizálása lehet.
De ebbe jobb nem belegondolni.
Remélhetőleg nem gondolják, hogy az kell.
Boldeone2 2023.07.05. 10:13:12
Boldeone2 2023.07.05. 10:21:38
Ilyet nem állít senki, szinte, a "liberális " oldalon sem. Vannak viszont a való világnak realitásai:
- A migráció egy globális nagyfolyamat, nemzetállami szinten nem kezelhető, de globálisan sem nagyon. Megállíthatatlan. Meloniéknak sem sikerül, a határok nem lezárhatók, földrajzi és egyéb okok miatt
Orbán sem tudja lezárni a határt, csendesen átmegy mindenki csak nem Magyarország a a célpont, hanem a jóléti Európa
Közben azért a legális bevándorlók száma itt is rendkívüli mértékben megnőtt, a másik oldalon Orbánék embereket importálnak
De, tudjuk: a Fülöp- szigeteken nincs bűnözés, Közép- Ázsiában csupa békés ember lakik....
Folyt...
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.07.05. 10:37:59
Amúgy a hozzászólás lényege nem a nyelvtudásod szintjének firtatása volt, hanem csak egy tényállítás, hogy bézikinglisül kommunikáltok (tehát a másik ember is, tudod, akivel kommunikálsz), ennek fényében sokatmondó a reakció.
Boldeone2 2023.07.05. 10:40:46
A fő gond - liberális szemszögből -hogy a migránsok veszélyezteik a már felvilágosult, haladó, libsi polgári equilibriumot Nyugat- Európában
Ide nem kellenek barbárok, a megvilágosodott kultúremberek közé. Csakhogy azok nem kérdeznek...
Ezt használja ki a populista szélsőjobb, Európaban, amely lassan fasizálódik
Most erősödik az AFD Németországban, meg a Spartaik Görögországban
Ők már nem simán jobboldal, hanem valódi : "ecte nácik "
Most jöttem haza Drezdából de voltam Chemnitzben is ( Karl Marx Stadt ) meg Freibergben is voltam
A szászok eldegenerálódott emberek, Németországon belül. Valódi kommcsi- náci banda... Igazi kelet-német feeling ...Nagyon durva ahogy viselkednek
Lényegében a turistákon töltik ki a haragjukat ....Magyarnak lenni nem egy jó dolog odakint....Kocsiért mentem, de nem tudtam venni, ezektől a fefejű, idegengyűlölő barmoktól....
Soha többet Németország keleti része! Csak " Nyugat " vagy Hollandia, ami az etalon ország ...
Sajnos, igazak a sztereotípiák: minél nyugatabbra megy az ember, annál jobb az általános emberi mentalitás
A migráns is olyan lesz a későbbikben, mint a befogadó társadalom ...
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.07.05. 10:41:36
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.07.05. 10:44:56
(Mért kezdtél el amúgy ... régi hülye gery módra .... tagolataul írni ... ? ...?)
Boldeone2 2023.07.05. 10:46:53
Most is csak kötekedni akarsz, mert valós érveid nincsenek, csak fasz vagy, azt bizonyítod
Eddig korrekt módon kommunikáltam veled, miközben te folyton " boldilizel " meg hasonlók...
Ezek után én is hangot váltok....
Boldeone2 2023.07.05. 10:52:28
Mi lenne az ellentmondás ? Franciaország nem pont az a mentalitás ami a germán Európában van. A valódi nyugat, az germán, protestáns Európa, szerintem
Olaszország és Franciaország más mentalitás.
Tapi2021 2023.07.05. 11:22:01
A nácik szocialisták, tehát BALOSOK!
Hagyjuk már ezt a 80 éves átverést, hogy a nemzeti szocik azért lettek jobbosok, mert (ellenség) a nemzetközi szocik meg a balosok (mert a nyugat szövetségesei voltak, az előbbiek ellen).
Tapi2021 2023.07.05. 11:27:53
Csak politikai AKARAT kéne hozzá, nem 1. puha pöcs, 2. rejtett ÉRDEKEK, amelyeknek KELL az importált, olcsó, kiszolgáltatott TÖMEG Európába, nyugatra.
Az ILLEGÁLIS és TÖMEGES bevándorlást meg összemosni az IDEIGLENESEN (három év), ENGEDÉLYEZÉSI ELJÁRÁS után idehozott, KÉPZETT külföldi bérmunkásokkal, szimpla demagógia és manipuláció!
Franciaországban sem utóbbiak gyújtogatnak éppen.
Tapi2021 2023.07.05. 11:34:19
Igen, de nem azért, mert az oroszok nem tudnak jól bankokat vezetni, hanem mert az USA/Nyugat ezt szétkúrta nekik. Swift.., stb.
Ez is az USA-OROSZ háború egyik fegyvere! (Lásd: szankciók.)
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.07.05. 11:47:43
A párizsi események függvényében ez a két dolog kizárja egymást, hacsak szerinted az a normalitás hogy ég Párizs mert egy drogos kisköcsög, a rendőrre ráhajtva ólommérgezést kapott.
Amúgy a második tétel inkább igaz, hiszen az ottani migráns tökéletes leképeződése a barom, nagyképű, arrogáns ,woke "társadalomnak", elég összevetni az ott élő meg a Magyarországon élő kínaiak, arabok, afrikaiak, egyebek viselkedését a Csodálatos Nyugaton élőkével.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.07.05. 11:51:48
Boldeone2 2023.07.05. 11:59:44
- Így kezdődött nyugaton is: az első bevándorlókat ünnepélyesen köszöntötték, legális munkaerőként érkeztek
Itt is lesznek sokan, akik soha nem mennek haza...
Csak politikai AKARAT kéne hozzá"
- Ez butaság. Nem lehet megállítani a migrációt, lehetetlen. Meloninak, senki más széljobb populistának nem sikerül
Egyrészt LEHETETLEN hermetikusan lezárni a határokat, másrészt túl nagy a demográfiai nyomás
Én már akkor foglalkoztam ezzel a témával, amikor még Orbánnak eszébe sem jutott. Geográfus vagyok, a globális problémák az egyik szakterületem. ( Bár most családi vállalkozásban dolgozom ..)
Boldeone2 2023.07.05. 12:02:54
germán protestáns európaiságból pedig, a huszadik század tapasztalatai után nem kérünk."
-Dehogynem kérünk! Az az etalon!
hu.m.wikipedia.org/wiki/Michiel_de_Ruyter
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.07.05. 12:12:14
Húsz éve dolgozom kisebb-nagyobb távolságban hollandokkal. A régi mondás igaz rájuk: mi a különbség a patkány és a denevér között? Utóbbinak jobb a PR-ja.
(Amúgy Michiel de Ruyter most hogy is jön ide?)
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.07.05. 12:13:06
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.07.05. 12:20:38
youtu.be/jxWqJmdSPUE?t=160
Tapi2021 2023.07.05. 12:29:31
És ugyanakkor, ugyanott:
hu.wikipedia.org/wiki/Johan_de_Witt
Ez a kultúrnép élve tépte szét, történelme egyik legjobb miniszterelnökét!
Tapi2021 2023.07.05. 12:33:11
Talán lesznek páran, de egyrészt szigorúak a szabályok, másrészt ezek - pl. az említett filippínók - 1. eleve képzettek, különben nem is hoznák ide őket, 2. kötelezően tudniuk kell angolul, 3. többnyire katolikus-keresztények, tehát sokkal kompatibilisebbek Európával és - ban, mint az ideözönlő arabok és afrikaiak, akik 90%-a nem képzett és muszlim.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.07.05. 12:35:29
Tapi2021 2023.07.05. 12:38:55
Csak azért nem, mert ha BÁRMIT tesznek ellene akkor őket is lenácizzák(tok)! Mint Orbánékat.
Ha letartóztatnak egy NGO-hajós kapitányt, mert tényszerűen összejátszik az embercsempészekkel, akkor a kapitányt nyugaton hősként ünneplitek, aki meg elkapja, akadályozza az náci. (Lásd Salvini!) ...
EZÉRT nem hatékony a határok védelme!
Eleve, ha felszedik őket, VISSZA kellene vinni, nem áthozni Európába!!!
De miért is nem ezt teszik???
Boldeone2 2023.07.05. 13:15:00
- Dehogy lehet lezárni hermetikusan! Fogalmad sincs a valóságról! A legjobb példa a magyar határ: hármaskerítés és több ezer határrendész, mégis mindenki átjut előbb- utóbb
Az osztrák rendőrség adatai is azt bizonyítják, hogy erős a migráció Magyarország felől
A tengeri határ lezárása megint abszurd. Egyrészt lehetetlen. Másrészt nemzetközi vizeken jogszerűtlen, a tengerjognak vannak szabályai
A lényeg: a migráció úgyis utat talál magának
A" demográfiai szabályozás" , szinte lehetetlen, főleg a muszlim országokban ...Majd csökkenni fog az afrikai lakosság is, ahogy már Ázsiában látjuk, vagy stagnálni kb 50- 100 év még ....
De addig még lehet hogy több száz millió ember jön Európába, a jobb élet reményében
Boldeone2 2023.07.05. 13:20:54
- Ez az orbáni propaganda... Te is beszoptad... A Fülöp- szigeteken óriási a mai napig a bűnözés és szegénység. 2 dollárért megölnek...
Ajánlom Balázs Dénes: " Tájfun Manila felett " C. könyvét
Ha Magyarország egyszer igazán fejlett ország lesz, akkor bevándorlóország lesz, ez a sors elkerülhetetlen. Akinek van egy kis eszem megérti, akinek nincs, az beszopja a propagandát
Boldeone2 2023.07.05. 13:39:57
Eleve, ha felszedik őket, VISSZA kellene vinni, nem áthozni Európába!!!"
- Ez butaság! Egyrészt FIZIKAILAG is lehetetlen megvédeni az európai határokat
Másrészt, mindennek van egy humán aspektusa: még az olasz fasiszták is megrendülnek, amikor a végletekig elcsigázott emberek megérkeznek, vannak azért nők is, gyerekek is, némelyek erőszak áldozatai, Líbiában vagy máshol.
Azaz: automatikusan senkit nem lehet visszaküldeni, ezt mondja ki a menekültjog is
A legtöbben egyébként is azonnal felszívódnak, pont a nők és a gyerekek maradnak, a kiszolgáltatottabbak
Nyilván egy demagóg falusi paraszt, Orbán ezt nem érti, mert ő évtizedek óta közpénz- milliardokból növeli vagyonát, "él mint hal a vízben" így neki könnyű nyomni a demagógiát!
Én sem támogatom a tömeges és illegális migrációt, de valós megoldást sem látok rá. Ez egy komplex globális probléma, amely túllép a nemzeti határokon, ráadásul van egy fontos humán aspektusa is....
Mi tesz minket európaivá? Nem az amit Orbán mond!
Te hány valódi menekültet láttál életedben? Nagyjából egyet sem, szerintem Én szoktam velük Olaszországban beszélgetni, mivel a strandokon kb 5 percenként odajönnek... Veszek tőlük 10-20 euróért tárgyakat és nagyon örülnek neki
Fogalmad sincs, hogy milyen dolgokon mennek keresztül
...és ők is csak azt akarják, mint a legtöbb ember: jobb életet maguknak
A bűnözők közöttük is csak kis százalék, kevesebb mint amit a demográfiai profilból, származásból várni lehetne
Mégegyszer mondom: én is ellene vagyok ennek a globális makrotrendnek, de rövid, de még hosszú távú megoldást sem látok, olyan szintű demografiai, életnívóbeli, környezeti diszparitások vannak
2023.07.05. 13:51:45
mindkét oldalon létezik a párt. amit mond az a valós. a fidesz és a nem-fidesz világképe is orwelli. óceánia (a nyugat, az ingsoc) harcban áll eurázsiával (ami a kelet).
Boldeone2 2023.07.05. 13:53:46
Többek között az altruizmus tesz minket európai, vagyis " felsőbbrendű emberré" A felsőbbrendűség egyik legfontosabb megtestesülése a keresztényi könyörületességnek, a szolidaritásnak az altruizmus, amely néha sajnos önsorsrontó, ez a 21-századi megvilágosodott ember sajátossága
Gondolkodásban: "to think beyond the box "
Az európai, nyugati embernek példát kell mutatni a világnak, akkor is, ha most nehezebb a globális társadalmi haladás, de jó példával kell szolgálni a világnak
Gery87 2023.07.05. 14:55:29
Ez jutott eszembe a ballib blogger cikke kapcsán, aki leírja, Angliában élve csupa jót látott a bevándorlóktól, viszont a szemét angolok meg folyton akadékoskodtak vele."
Akkor mégis mi lenne a helyes álláspont?
Utálni a pedót azért mert (mondjuk passzív pedó tehát nem tesz semmit senki ellen) pedofil, a heterót meg elviselni azért mert heteró, nem számít hogy viselkednek?
A viselkedés számít, a szocializáció.
Persze lehet faji, etnikai, nyelvi, vallási alapon is szelektálni meg tiltani/engedni kit engedünk be,.ezzel nincs bajom, csak akkor mondjuk ki nyíltan és legyen úgy!
Gery87 2023.07.05. 14:59:36
Pontosan ez a cél, sőt pontosabban nem is hiszem hogy ez egy tervezett összeesküvés lenne, egyszerűen maga a rendszer, a tőkés lét ösztönös mechanizmusa ilyen!
Mindent magának akar és mások meg legyenek neki kiszolgáltatva!
Nem osztozkodik, nem gondol hosszú távra.
Vissza fog jönni a vadkapitalizmus.
Az egész tőkés rendszer lényege hogy keveseknek legyen kurva jó, ezért van minden, "hisz minden IS piacosítható, termék, profit"...a többi nem számít.
Gery87 2023.07.05. 15:05:55
Azt jelenti nincs lezárva a gondolatmenet, még lehetne sorolni, folytatni tovább.
De ez legyen a legnagyobb bajod, te nagyon hülye.
Gery87 2023.07.05. 15:10:54
Hát azért Franciaország meg Itália igenis az echte nyugat része, akkor is ha nem tetszik épp ami ott van vagy csak alapból nem annyira szimpatikus mint a germán része!
A humanizmus, a reneszánsz, a felvilágosodás, polgári eszme mind innen jön, ettől lettünk a mai Európa.
Tulajdonképpen a nagyon tág Rajna mente és észak-itália, Anglia...ez a "kulturális nyugat" eredeti bölcsője. Lotharingia.
Gery87 2023.07.05. 15:11:54
Ezt már megbeszéltük, nem az lett a fő vonal, a nácik lepaktáltak a nagytőkével.
Gery87 2023.07.05. 15:16:50
Egyik rokonom meg ott él, elég kritikus a kapitalizmussal szemben de mégis imád ott élni, nem jön haza.
Szerintem inkább te vagy már megint egy sovén beképzelt fasz, rajtad kívül még akár magyarnak lenni is nehéz, nem csodálom tehát hogy tisztességes hollanddal sem találkozol:)
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.07.05. 15:18:21
A kérdés nem ez.
A kérdés, amire rámutattam, hogy ez egy érvelési hiba.
Arisztotelészi absztrakt nyelven (most igyekszem sznob lenni):
- a genoszra vagy az edoszra csakis az idon jellemző, sose a szümbebekosz.
Ez olyan 2400 éves tudás. Azóta illett volna megtanulni.
Latinul, úgy ismertebb: a genus vagy a speciesre csakis az essentia jellemző, sose az accidens.
Magyarul: nem lehet egyetlen dolog vagy dologkategória mellett se érv annak járuláékos tulajdonsága.
Azaz a "tömeggyilkos, de szereti a macskákat" típusú érvelés baromság.
Gery87 2023.07.05. 15:19:03
Nem működik a dolog.
Nem csak a pénzzel vannak itt gondok, a sokkal gazdagabb és élhetőbb országokban se csinál senki sok gyereket nyugaton.
Ha egy individualista, önmegvalósító, kényelmes, fogyasztói társadalomnak adsz pénzt gyerekre, akkor se fog csinálni.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.07.05. 15:19:48
A beengedés pedig egyértelmű.
Semmilyen idegent nem szabad beengedni, ha az:
- nem fog beilleszkedni,
- be fog illeszkedni, de nagy számban jön.
Szimpla józan logika.
Tapi2021 2023.07.05. 15:20:52
Ez az ostoba hozzáállás vezetett a mai franciaországi eseményekhez és még ezer hasonlóhoz.
Kipicsáznak minket a saját kontinensünkről. A liberális, balos, szoci, zöld Európa-áruló puha pöcsök miatt.
Nem fulladnának vízbe gyerekek, HA NEM INDULNÁNAK EL dereglyéken! Mert egyértelmű lenne, hogy NEM JUTHATNAK BE ellegálisan! Ezt könnyű lenne elérni. pl. az utaztatásban részt vevő NGO hajók LEFOGLALÁSÁVAL.
És máris nincsenek megrendítő fotók, halott gyerekekről!!!!
Ugyanez Ukrajnában! Ha tárgyalnának és fegyverszünet lenne, és az USA meg a csatlósok nem a fegyvert nyomnák számolatlanul , hanem tárgyalóasztalt küldenének, NEM LENNÉNEK HALOTTAK! Sem katonák, sem gyerekek. ... Ergo, nem lennének megrendítő fotók. És az elmebetegek nem rendülnének meg, nagy jóemberségükben.
És nem szaladnának, hogy MÉG TÖBB fegyvert küldjenek, amivel MÉG TÖBB HALOTT készül, és még több fotó halott gyerekekről...!!!! ...
Csak, hát...
Gery87 2023.07.05. 15:22:19
Nyilván egy ember, egy adott tulajdonsága, nem fedi le az egész csoportot, egy másik tulajdonságát meg nem teszi semmissé.
Gery87 2023.07.05. 15:22:42
Ez így van.
Gery87 2023.07.05. 15:24:11
Lehet te sírnál a legjobban ha ez megtörténne:)
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.07.05. 15:24:20
Így igaz. Azaz abszurd az egész érvelés, s pont ezt parodizáltam pedó példámmal.
Tapi2021 2023.07.05. 15:27:07
Engem az ő problémájuk annyira érdekel, mint őket az enyémek!
Mindenkinek van problémája! Oldják meg! OTTHON! Ahol többnyire SAJÁT MAGUK, a SAJÁT népük, a SAJÁT vezetőik okozzák ezeket!!! (Kisebb részben a NYUGAT végtelen kapzsisága, és a geopolitikai érdeke!!! Amiért az ukrán háborút is csinálják.)
Nem az elfutás és más nyakán élés a megoldás!
"...és ők is csak azt akarják, mint a legtöbb ember: jobb életet maguknak"
Csinálják meg! Otthon. Az európaiak, mi, te, én, ajándékba kaptuk amink van? Meg a civilizációnkat, kultúránkat, amit előbb fellazítanak, majd felszámolnak a beáramló HONFOGLALÓ TÖMEGEK?
Tapi2021 2023.07.05. 15:33:10
"
Nem, ez a szenvelgő széplelkek és egyéb hülyék sajátossága.
A tőkének meg kell az olcsó, kiszolgáltatott munkaerő, és szarik Európa sok évezred alatt kiszenvedett kultúrájára, civilizációjára. EZÉRT nem találják a bevándorlás ellenszerét!!! Mert nekik kell.
Tapi2021 2023.07.05. 15:39:01
És? Attól, hogy nem államosítottak, hanem beleszotrították a tőkét az együttműködésbe, még ugyanúgy szocik és balosok!
A balosság nem attó bal, hogy mindent automsatikusan elrabol, ez csak nálunk volt így. Ilyen a nemetközi-szovjet verzió.
A nemzrti verzióban meg idomult a tőke, mert még mindig jobb, mint, ha a másik balos verzió mindenüket elveszi és jön még a tarkónlövés is.
A nemzeti DZOCIALIZMUS BALOLDAL!
Kár ezen vekengeni.
Ha a NZ jobbos lenne, akkor mi a keresztény-demokrácia vagy a királypártiság/royalisták? A nemzeti-keresztény-konzik..., stb. ?
Gery87 2023.07.05. 15:44:25
Te nagyon fennakadtál ezen a nemzetiszocialista" elnevezésen:)
Kár hogy senki nem gondolja úgy mint te.
Tapi2021 2023.07.05. 15:54:27
Elkezdtek pl. EGYÜTT egy háborút, és felosztották előre maguk között Lengyelországot és fél Európát...
(Meg persze a SZÖVETSÉGESEK is a szövetséges SZU-t, a szövetséges szocialistákat így kívánták elválasztani az ellenségtől, az ellenségnek kijelölt szocialistáktól. EZÉRT áttolták a német szocikat jobbra a kereszténydemokraták, royalisták... közé.
Sok meló ezt a hazugságot kiirtani.
ZorróAszter 2023.07.05. 17:05:49
Ezt a mániáját hogy a nemzetiszocialisták is szocialisták, hiszen Hitler is megmondta, ezt nehéz lesz belevernie az emberek fejébe hiába próbálkozik ezzel ilyen intenzíven.
A nácipártot a német nagytőke hozta létre és ők is irányították egészen a bukásig. A nácik felfogása a szocializmusról egyszerűen a zsidók nélküli kapitalizmust jelentette.
A történészek azt is nagyon jól tudják, hogy a Szovjetunió minimum 1933 óta tudta, hogy a nácik a legnagyobb ellenségük, és hogy meg fogják őket támadni.
Úgyhogy egy percig se gondolta Sztálin, hogy Hitlerrel ki tud egyezni.
Azt is mindenki tudja, hogy a Szovjetunió a Curson vonalig szállta meg Lengyelországot, ami a Nyugat által elfogadott határ volt eredetileg is. A nyugati szövetségesek ezért nem üzentek hadat a Szovjetuniónak emiatt.
Kizárólag a hidegháborús propaganda feledkezik meg erről, holott akkor háborús ok lett volna a Szovjetunió ellen.
ZorróAszter 2023.07.05. 17:12:13
Valójában nem tudjuk, hogy az európai nagytőkések miket terveznek.
Az biztos, hogy a hülyéknek vetett gumicsontokon tényleg csak a hülyék rágódnak, de hogy mi a valós cél és szándék, azt nem tudhatjuk.
Feltehetően több cél miatt indították be a emigrációt. Lehet hogy az egyik a nyomorultak kifosztása, egy másik az életszínvonal visszafogása, egy marmadik felkészülni a tényleges tömegnyomásra amikor Afrika és a Közel-Kelet tényleg lakhatatlanná válik az aszály és az 50 fokos hőség miatt.
Egy biztos: az ugyanazok kezében lévő médiáknak egy szavát se lenne szabad elhinni.
És nem rágódni az általuk odavetett migráncs, LMBTQ és a többi hülyéknek odavetett gumicsontokon, hanem a valós trükkökre kellene odafigyelni.
Boldeone2 2023.07.05. 17:43:55
- Hiába szeded nagybetűvel, attól még hülyeséget írsz! Ezeket az embereket nem lehet megállítani, mert olyan sors elől menekülnek Afrikából, hogy megéri nekik kockáztatni a halált is! Több ezer km - es tengeri határt lehetetlen ellenőrizni, de olyan is van, pl az ázsiai jobb anyagi helyzetű migránsok, hogy rögtön Belgrádig repülnek
Bármit csinálsz, nem tudod megállítani őket. Ha meg egyszer már bent vannak, sem lelőni, sem fogva tartani nem lehet őket
Lényegében pár év alatt több millió emberről van szó
Engem az ő problémájuk annyira érdekel, mint őket az enyémek!
Mindenkinek van problémája! Oldják meg! OTTHON! Ahol többnyire SAJÁT MAGUK, a SAJÁT népük, a SAJÁT vezetőik okozzák ezeket!!! (Kisebb részben a NYUGAT végtelen kapzsisága"
Ez megint hülyeség. A globalizmus korában élünk: az afrikaiak problémája - holnap - a te problémád is lesz, nem tudsz elszigetelődni, vagyis aktív, segítő politika kell
A " nyugat " 50 éve kivonult onnan, a Kínaiak vannak már ott ....
Boldeone2 2023.07.05. 17:54:29
- Az európaiak megcsinálták, a félázsiaiak, a magyarok viszont nem. Itt volt Horty - rendszer, Kadár- rendszer, Orbán - rezsim , a közös az bennük, hogy az átlagember mindig szarul élt nyugathoz képest, a gyarmat nélküli államok is lehagytak minket
Ez mentalitás kérdése: tekintélytisztelő, szolgalelkű ember a magyar. Ti is, akik a mondjuk ki: az autokrata, tolvaj, haveri kapitalista Orbánt szolgáljátok...
Minden időben ott voltak a rezsimhívő barmok, aki hitték és terjesztették az elmyomó rendszer narratíváit ...A kisebbség volt mindig az okosabb, a független értelmiség ...
Meg kell nézni, hova jutott az ország; az elmúlt 33 év egyik - ha nem a legnagyobb válsága előtt állunk, vagy már benne is vagyunk ....
...és mindent nem lehet a háborúra fogni!!!
A szétlopott ország ezermilliárdjai hiányoznak, a többség csak a vágtató inflációt érzi!
Boldeone2 2023.07.05. 18:10:34
- Akkor neked és az utódaidnak is véged lesz, te bolond!
Az egész fejlett világ a liberális demokrácián, a nyugati polgári társadalmon alapul. Nagyjából a magyar életszínvonal is ...
Ezt számos, leginkább globális gyökerű probléma veszélyezteti:
-A hanyatló keleti birodalom agresszív viselkedése
- tömeges migráció A bukott államokból
- klímaváltozás
- belső demográfiai kihívások
Mindezen problémák miatt a szélsőjobboldali fasiszta- populista politikai erők előretörése Európában. Esetleg szélsőbal, bár az most nem jellemző
A lényeg: óriási érték az EU , a közös föderáció. Minden Más csak rosszabb lehet!
Tapi2021 2023.07.05. 19:12:36
Ahogy Leninékét is...
Tudom, hogy nyolcvan év hazugságát nem egyik napról a másikra lehet kigyomlálni, szemben az oktatással, médiával, megmondókkal... , de egyszer el kell kezdeni.
De kíváncsian várom, mitől lenne jobboldali egy szocialista párt? Konkrétan, miben volt jobbos a náci párt?
Gery szerint, mert nem államosította a tőkések, vállalkozók tulajdonát, és nem lőtte főbe őket, hanem együttműködésre KÉNYSZERÍTETTE őket. Ettől pl. jobbos?
Tapi2021 2023.07.05. 19:13:48
Úgyhogy egy percig se gondolta Sztálin, hogy Hitlerrel ki tud egyezni.
Azt is mindenki tudja, hogy a Szovjetunió a Curson vonalig szállta meg Lengyelországot, ami a Nyugat által elfogadott határ volt eredetileg is. A nyugati szövetségesek ezért nem üzentek hadat a Szovjetuniónak emiatt."
Mesélj még! :-)
Tapi2021 2023.07.05. 19:16:58
Erre mondta egy okos ember, hogy sok mindent lehetetlen megcsinálni. Aztán jön egy értelmes, alkalmas ember és megcsinálja.
Hát nem közületek fog jönni az biztos. :-(
Tapi2021 2023.07.05. 19:18:32
Pontosan! Ott ahol élnek, a SAJÁT HAZÁJUKBAN. Ahogy azt Orbánék évek óta mondják. Ja, és CSINÁLJÁK!
Tapi2021 2023.07.05. 19:20:33
Úgy érted, az ellenzék által elszabotált EU-s ezermilliárdok és a BÉKE Oroszországgal.
Boldeone2 2023.07.05. 20:32:34
- Dehogynem. Én mindig a független értelmiségi álláspontot képviseltem. Ráadásul nemzetközi tapasztalatom is van. Pont ilyen emberekre lenne szükség, nem elvtelen rezsimbérencekre
Csak én nem politizálok ( most)
Az ok egyszerű: sajnos menthetetlen az ország. Orbán nemcsak ok, hanem egy beteg állapot szimptómája is egyben
Boldeone2 2023.07.05. 20:40:32
- Orbánék főleg pofáznak, meg pár látványprogramot csinálnak. Olyan nagy a diszparitás, hogy az évtizedek alatt sem lesz felszámolható, vagyis a migráció nem fog megszűnni, sőt...
Úgy érted, az ellenzék által elszabotált EU-s ezermilliárdok "
- Az ellenzék kicsi pont ahhoz. Az EU világosan megmondta melyek az elvárások, azzal szemben Orbán bomlasztó, renegát politikát követ. Ez a következmény!
A balti államok sem nagyon fogadnak migránsokat, mégsem cseszegetik őket, mert demokratikus országok
Lengyelország nem is demokratikus, nem is fogad migránsokat, de legalább beleálltak a muszka elleni küzdelembe
Orbán szinte csak ellenkezik a közös érdekekkel
élveteg 2023.07.05. 20:40:38
Biztos De én ezért nem vagyok szomorú hogy a pozítvumok mellet az utcán nem Dzsidszimbar Nyenyere szomália bevándorló és 12 tagú családja szarik
Gery87 2023.07.05. 21:21:40
nagyhatalmi érdekek voltak csak, amíg ez egyezett náluk, addig nem piszkálták egymást.
De ettől még nem voltak elvtársak se előtte se utána se semmikor.
Gery87 2023.07.05. 21:22:22
Ha Európa mint nyugat világ elbukik, akkor mi is.
Gery87 2023.07.05. 21:27:48
Én továbbra is azt mondom rengeteg tényező és érdek van a világon az egyik pl az USA érdeke hogy Európa ne legyen erős konkurencia. Meg még egyéb más és mások érdeke.
A spontán dolgokról nem is beszélve.
Az biztos hogy a tőke nem érdekelt a nagylelkű újraelosztásban és a független, tartalékokkal bíró, stabil, öntudatos középosztályban.
Gery87 2023.07.05. 21:32:35
"Ahogy Leninékét is..."
osotbaság, a bolsevikok nem német kreálmány volt.
Az hogy lenint mint felforgatót segítették visszamenni egy dolog, de ettől még nem az ő kreálmányuk volt.
Hülyeségeket beszélsz.
"Tudom, hogy nyolcvan év hazugságát nem egyik napról a másikra lehet kigyomlálni, szemben az oktatással, médiával, megmondókkal... , de egyszer el kell kezdeni."
A fasság már elkezdődött igen, sajnos...
"De kíváncsian várom, mitől lenne jobboldali egy szocialista párt? Konkrétan, miben volt jobbos a náci párt?"
Mondjuk vérnacionalista, sovén, irredenta, rasszista és antiszemita volt.
"Gery szerint, mert nem államosította a tőkések, vállalkozók tulajdonát, és nem lőtte főbe őket, hanem együttműködésre KÉNYSZERÍTETTE őket. Ettől pl. jobbos?"
Nem kellett nagyon kényszeríteni, a hadiipar jó üzlet, Hitler meg megígérte hogy háború lesz.
ZorróAszter 2023.07.05. 22:17:36
"De kíváncsian várom, mitől lenne jobboldali egy szocialista párt? Konkrétan, miben volt jobbos a náci párt?"
Például hogy Hitler jobboldali pártkoalició tagjaként lett először kancellár, akik magukat jobboldaliként határozták meg, ahogyan Hitler is.
Tehát hiába erőlködik, mindez annyira nyilvánvaló, hogy csak maga próbálja mindezt megkérdőjelezni. Legfeljebb az vált ki értetlenséget, hogy miért próbálkozik ilyesmivel.
Mindenki más ezt az utat annyira kontraproduktívnak látja teljesen jogosan, hogy meg se próbálják Hitlert a baloldali mozgalmak közé tolni. Ugyanis mindenki számára teljesen nyilvánvaló, hogy Hitler szocializmusának semmi köze a baloldali felfogáshoz.
"Mesélj még! :-)"
Maga alapszinten se ismeri a történelmet. Egy újszülöttnek tudjuk, minden új.
:o)
A bolsevik pártot a tőkések alapították - dettó: Muhahaha!!! :o)
ZorróAszter 2023.07.05. 22:36:10
"az USA érdeke hogy Európa ne legyen erős konkurencia."
Igen, de egy nyílt durva támadás csúnyán visszaütne. Tehát itt inkább valami titokban tartott háttérmegállapodás lehet.
De magam is tanácstalan vagyok. A brexit, a migráció támogatása és az ukránok támogatása egyértelműnek tűnik. De az alapvető információktól el vagyunk zárva.
Így csak találgathatunk.
De fontos hogy tudjuk, a propaganda mindig hazugság.
Wildhunt 2023.07.06. 07:54:38
Édes vagy hogy elismered hogy a patásorbán-O1G-ezekmindentellopnak vonal hazugság. De akkor miért erőlteted mégis?
ZorróAszter 2023.07.06. 08:38:34
Látja ez a propaganda: akkor se tud igazat mondani, amikor kérdez.
Tapi2021 2023.07.06. 11:20:01
A miénk köszöni, jól van. A bajokkal együtt, amiket főleg ti és a hozzátok hasonlók okoznak nekünk az EU-s pénzek visszatartásával és az USA érdekeiért folytatott háborúskodással, szankciózással.
Szemben minden európai ember érdekével.
Erről Pilz Olivér nyilatkozata jutott eszembe, (Tanítanék Mozgalom, akiknek Dobrev Klára most intézett egy EU-s díjat), aki jajjongott, hogy immár vége a magyar oktatásnak, sőt az országbak. Mert nem az ő koncepciójuk szerint folynak a dolgok.
Hát, kedves Oli, kedves Boldi, nem lesz vége sem az országbak, sem az oktatásnak, azért mert nem a ti akaratotok érvényesül, a ti ideológiáitok szerint.
Pilzen beszartam, hogy egy segg dugó kis miskolci tanár akkorákat tud mondani... Édes fa..om.
2023.07.06. 11:27:43
ne viccelj. orbán elkúrta, nem kicsit, nagyon. és aki ezt nem látja az szemellenzőt hord, vagy hülye. és a probléma, hogy orbán környezetében senki se meri azt mondani, hogy ez a putyinista politika nyilvánvaló tévút. mondjuk a rendszerváltás egésze az volt.
Tapi2021 2023.07.06. 11:32:21
Nem, nem azért, hanem mert nincs Brüsszelben egy hazaáruló ellenzékük, akik HAZUDOZÁSSAL aláássák a saját országuk jó hírét és érdekeit! Mert így szeretnének otthon kormányokat leváltani. (Plusz nincs erre egy fogadó készség, mert ezek az országok teszik, amit mondanak nekik, nem úgy, mint mi, meg a lengyelek. Így kerültek a magyar hazaárulók egy platformra a közös ÉRDEK mentén az EU-sokkal, mert mindegyik kormányt akarna buktatni. És engedelmeset a helyére állítani, amire az ellenzék már jelentkezik is!!!!!)
"Lengyelország nem is demokratikus, nem is fogad migránsokat, de legalább beleálltak a muszka elleni küzdelembe"
Természetesen Lengyelország is demokratikus, csak nem úgy táncolnak ők sem, ahogy ti és a balos-libsi-pogány EU szeretné. Ezért vannak ők is szopatva és dolgoznak náluk is a nemzeti-kerdem-konzi kormány megbuktatásán. Igazad van, most, hogy beálltak az USA geopolitikai érdekeit szolgálni, kisebb lett rajtuk a nyomás. Átmenetileg. De ők is eltakarítandók, hiszen keresztények, nemzetiek, szuverenisták.
"Orbán szinte csak ellenkezik a közös érdekekkel"
Mert NEM KÖZÖSEK!!!!
Főleg nem magyar érdekek.
Tapi2021 2023.07.06. 11:47:58
És el fog. Sőt, már bukóban van. Lásd Franciaországot! Meg a honfoglalókkal teli többit. Brüsszelben már a Mohamed a legtöbbet anyakönyvezett név!
Idő kérdése már csak.
És egyre erősödik a "zsidó-keresztény" civilizáció és kultúra lebontására való törekvés, az európai, nyugati pogányok részéről is, amely most találkozik a főleg muszlim bevándorlók érdekeivel!
Így köztük ugyanolyan érdekszövetség alakult ki, mint Brüsszel és a magyar ellenzék között, hogy itt is eltűntessék a nemzeti-kerdem kormányokat.
Európában ugyanez megy, ami nálunk, csak nagyban. De mindkettő célja a kétezer éves európai keresztény civilizáció megsemmisítése.
Az európai, többségükben vélhetően ateista pogányok érdeke most megegyezik ebben a muszlimokéval!
Ezért jön létre egy "szentségtelen-szövetség" köztük, a "régi" Európa eltűntetésére. Konkrétan a keresztény Európáé.
Ezért nézik el a sok-sok rendbontást is, ezért nem állítják meg a bevándorlásukat sem. Túl persze a tőke pűre érdekén a még olcsóbb, még kiszolgáltatottabb munkástömegek létrehozására, akiknek már a kelet-európaiak is túl drágák, túl igényesek a munkakörülményekre...
Magyarország még egy kis sziget a régi Európából, de ha bukik a nemzeti-konzi-kerdem kormány, már ez is elvész. Megyünk a pogány (aztán a muszlim) süllyesztőbe.
És az ellenzék ezen dolgozik. Talán fel sem fogva, mit tesznek.
2023.07.06. 11:50:46
az ellenzék a kormány megbuktatásán dolgozik. nem teljesen hülyék. nem azt mondják, hogy magyarország ne kapjon eu támogatást, hanem azt, hogy az orbán kormány ne kapjon. orbán bukására játszanak. ami egy legitim törekvés. a többpártrendszer politikai váltógazdálkodáson alapul.
Tapi2021 2023.07.06. 11:53:47
Az hogy lenint mint felforgatót segítették visszamenni egy dolog, de ettől még nem az ő kreálmányuk volt.
Hülyeségeket beszélsz."
Nyilván. Igaz, hogy mindkettőt pénzelte a német tőke/állam, de ha a te koncepciódat ez bántja, akkor nem ugyanaz.
Meg a lőszer is csakúgy nő a mezőn, a forradalmároknak csak úgy az ölébe esnek a fegyverek, ágyúk, felszerelés, lőszer...
Tapi2021 2023.07.06. 11:59:14
Mint a többi szoci-komm. rendszer. Az összes! a SZU-tól, Kínán át, Kambodzsáig.
Tehát ezzel nem igazoltad, hogy a szocik jobboldal.
Mi a párt politikája? Mik a törekvéseik? Stb. Ezek határozzák meg, hová tartoznak, nem az, hogy szeretik-e a hazájukat vagy utálják-e a zsidókat.
A zsidó perek a SZU-ban? Megvannak?
A szoci-komm. rendszerek népirtásai szerte a világon, nem csak ideológiai, de nacionalista, rasszista alapon? Megvannak?
Tapi2021 2023.07.06. 12:01:48
De nyolcvan év agymosása nehezen múlik. Van idő.
Tapi2021 2023.07.06. 12:15:47
Mit nem értetek azon, hogy a MAGYAR kormánynak a MAGYAR érdek az első?! És nem az Amerikáé?
A magyar érdek pedig:
-a béke Oroszországgal (és Ukrajnával)
- a szankciók feloldása, amik MINKET is sújtanak, meg Európa népeit
- a megfizethető és KÖRNYEZETBARÁT MÓDON SZÁLLÍTOTT energiához való hozzáférés
- a normális hangnem és partnerség az EU-val, amire most már évek óta az EU nem hajlandó, mert kormányt akar buktatni Magyarországon és Lengyelországban, IDEOLÓGIAI szembenállások miatt! ... stb.
Tisztázzuk:
Az EU-t, NATO-t NEM támadták meg! Ukrajnát is hiba volt, de annak is volt OKA.
De nem a mi ügyünk lenne, ha az EU-NATO, mint Amerika pincsije nem száll be önként, hogy védjék a GAZDA érdekeit. Mert mindenki más csak veszít rajta, az EU népei is. ...
Aki itt most a magyarok, az európai EMBEREK, sőt az ukrán emberek érdekeit nézi, az egyedül MAGYARORSZÁG!
Csak nekünk fáj, hogy mindenki fizeti az értelmetlen háború árát, és emberek halnak meg, mert nem tárgyalásokat kényszerítenek ki a nyugatiak (hiszen az nem érdeke az USA-nak), hanem eszkalálják a háborút (mert az az érdeke az USA-nak). :-(
És mi vagyunk eladva feketeseggűnek...
Tapi2021 2023.07.06. 12:22:57
Bár tudom, a cél az, hogy ezért a kormányt hibáztassuk! Csak nem jön be. Remélem.
Ezért a "Hegedűsök" a felelősek. És erre fogunk emlékezni az X-eléskor is!!!
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.07.06. 12:23:04
Arról meg senki nem beszélt, hogy nemzetközi vizeken kellene megállítani a dolgot, saját vizeken is bőven elég. Ámbár volt már olyan nem is oly rég hogy a Charles de Gaulle repülőgéphordozót valahogy nem érdekelte a nemzetközi tengerjog.
hu.wikipedia.org/wiki/Charles_de_Gaulle_(R91)
2023.07.06. 12:27:28
az orbán egy az egyban a putyinista világképet mondja, ami egy az egyben az orwelli.
van három szuperhatalom. óceánia a nyugat. és az harcban áll eurázsiával. a szovjetoroszokkal, amit támogat kelet ázsia. kína. és ebben folyik a propaganda és az ellenpropaganda. orwell arról írta meg a regényét, hogy ebben a világképben az összes szavazó agymosottá válik. és egyik sem győz.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.07.06. 12:33:04
worldpopulationreview.com/country-rankings/crime-rate-by-country
Írtam már ezt a példát is: félig magyar félig brazil ismerős hölgy elmesélte, hogy ő azzal még elélt, hogy minden héten új táskát meg mobilt vesz mert kitépik a kezéből, de akkor lett elege, amikor egyszer a dobozos kólájáért nyomtak pisztolyt a torkába.
Mindenhol ahol a kábítószerkereskedelem - az USA hathatós segítségével - jelen van, ott erőszak van. A Fülöp szigeteken ugyebár volt erre durva megoldási kísérlet, nem követem az ottani eseményeket, de a fenti index magért beszél.
2023.07.06. 12:34:31
csakhogy a duna-száva vonalánál egy közösmagyar-szerb haderőt kellett volna felállítani. mondván, hogy ezzel szerbia az európai unió részévé válhat. és nato szövetségi rendszerének is jól jön.
akkor érvényesült volna a nemzeti érde ha ezt keresztülviszi a kormány. a jelenlegi kerítéssel megerősítik a magyar-szerb államhatárt. miközben szerbia nem írta alá a párizsi békszerződést. miközben koszovót is leválasztották. a vajdaságból nem csináltak egy uniós magyar-szerb államalakulatot.
amúgy meg a kisebbik rossz lett volna hogy nyitnak egy folyosót és a migránsokat átengedik. akkor a németek maguk kérik, hogy állítsák le az inváziót. és most nem kellene hadakozni.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.07.06. 12:39:27
net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=94700018.tv
Amúgy meg hótmindegy mi van benne, például ezt a szakaszt : "2. Magyarország továbbá kötelezi magát arra, hogy a Magyarországban életben lévő jogszabályok sem tartalmukban, sem alkalmazásuk során a magyar állampolgárságú személyek között azoknak faja, neme, nyelve vagy vallása alapján nem fognak különbséget tenni, sem semmiféle megkülönböztetést maguk után vonni, akár az érdekelteknek személye, javai, üzleti tevékenysége, foglalkozásbeli vagy pénzügyi érdekei, személyállapota, politikai vagy polgári jogai tekintetében, akár pedig bármely egyéb tekintetben." már 1948-ban meglehetősen megszegte az akkori politikai hatalom, következmény nélkül.
2023.07.06. 13:54:09
a magyar nemzeti érdek a trianoni határ félkatonai megerősítése ? nem. jó ez a kerítés (feltéve, hogy a világképed valódi nemzeti érdekvédő és nem szimplán migráns ellenes)? nem.
a nemzeti érdekérvesítés az lenne a kárpát-medence délvidéki határát egy szerb-magyar katonai alakulat védi. és legyen egy magyar-szerb békefenntartó hadosztály. ami a duna-száva természetes határvonalnál állítja meg a migránsokat. és biztosít egy folyosót nyugatra amennyiben a németek tényleg ezt szeretnék.
és ezek után támogatjuk szerbia uniós csatlakozását. különben magyarország koszovó kérdésében az albánokat támogatja. és szerbia nem lehet az unió tagja. és egyébként magyarország nem fordul a nyugattal szembe?
mit csinált a kormány? az ellenkezőjét. megerősítette a trianoni határt. és orbán puytin hasznos idiótája. az antalli defetista külpolitikát. kárpátaljáról és a vajaságról való teljes lemondás mellett még a nyugattal is szembefordultak.
2023.07.06. 14:17:58
ennél az is jobb lett volna, amit gyurcsányék csinálnak. vonuljanak át. ahogyan átvonultak horvátországon és szlovénián. és sérült a horvát és a szlovén nemzeti érdek? olyan nagyon nem.
ellenkormányzás van. horthy legalább egy tisztességes fasiszta volt, aki a nemzeti érdekek rosszul képviselte, ellenkormányzó volt ő is, de ő legalább tisztességes volt csak egy hülye. antall józsef nem volt fasiszta, de ő is egy debil politikus volt. aki rögtön elimserete ukrajnát. ezek a balfaszok azt gondolták, hogy ukrán szövetséggel megbontható a "kisanatant".
nem abban kell gondolkodni, hogy van a kisantant. és azzal harcolunk. nem ellenkormányozni kellene. hanem azt mondani, hogy magyarország akar egy magyar egyházkerületet, tankerületet kárpátalján ungvár központtal. ott vannak a magyar kisebbségi jogvédők. részben a soros árvákból szervezett ngo-k. ott vannak a különleges orvosi alakulatok. debrecenben is van ilyen, akik mennek a háborúba, polgárháborúba, katasztrófa sújtotta térségekbe. vannak magyar munkaadók, pénztintézetek, közlekedés, távközlés, rádió, tévé adó, ungvári új magyar szó, és ha ez ellen erőszakkal fellépnek, akkor ott állnak a határon a magyar békefenntartók.
ez a nemzeti érdekvédelem. mindezt persze keresztényi módon kell megtenni. tehát ha egy ukrán mondja azt, hogy szeretné a gyerekét magyar iskolába járatni, akkor váljon magyar barát ruszinná. egészségügyi alapellátásban részesülhet akárki, aki beteg. az ukrán katonát is ellátják. a magyarokkal harcolnak közösen. és a magyar kormány azt mondja, hogy a helyreállítási alap pénzét jelentős részben a szegény kis ukránok javára fordítja. úgy, hogy magyarország ott állomásozik ungváron.
ez a nemzeti érdekvédelem. legalább megpróbálják. ez az antall féle defetizmus. nem tehetünk semmit. egy értelmetlen nyugatellenességgel megspékelve.
Gery87 2023.07.06. 15:01:30
Románia aláírta.
"A párizsi békeszerződések aláírásával zárult le a második világháború Magyarország, Finnország, Bulgária, Olaszország és Románia számára, 1947. február 10-én."
Gery87 2023.07.06. 15:03:28
Ez nem ugyanaz, az hogy ezt mindenáron bele akarod látni, mert neked a baloldal a sátán és nem bírod elviselni, hogy jobboldali is lehet faszkalap, az már a te szegénységi bizonyítványod!
Gery87 2023.07.06. 15:05:54
Már csak az a kérdés hogyha az idegen kultúrájú és más rasszú népség Európának rossz és ez nekik meg jó, akkor miért hagyják ugyanezt önmagukra nézve is megtörténni?
Ezekbe az angolszász országokba se fehér keresztény konzervatív emberek migrálnak:)
Gery87 2023.07.06. 15:08:11
A fajelmélet és az élettérelmélet eléggé igazolják hogy jobboldaliak.
Tapi2021 2023.07.06. 15:21:44
Ló... IDÉZD!
Tapi2021 2023.07.06. 15:24:35
Neked is ló...
Ezektől jobboldal a jobboldal? Ne viccelj már!
A royalisták, az összes keresztény párt, az összes nemzeti, konzi... tehát a VALÓBAN jobboldaliak akkor mind vallják a fajelméletet, meg az élettér-elméletet?
Tudod, hogy nem.
Nem ez a jobboldaliság meghatározása, definíciója.
Tapi2021 2023.07.06. 15:29:22
Ezt nyilvánvalóan nem tehetjük meg. Vannak törvények sz EU-ban, meg schengeni szabályok, amiket be kellett volna tartani és tarttatni, de nem csak nekünk.
Ott hagytak a szarban és náciztak minket, ahelyett, hogy bemondta volna Merkel, hogy nuku Németország, ha nem veted alá magad a határmenti államokban a regisztrációnak és ellenőrzésnek!
És máris nem lett volna káosz.
De nem ezt tették. :-(
Tapi2021 2023.07.06. 15:34:54
"horthy legalább egy tisztességes fasiszta volt"
Nyilvánvalóan nem volt.
", aki a nemzeti érdekek rosszul képviselte"
Amennyiben rossz alig húsz év alatt visszaszerezni az ország igen jelentős részeit, DIPLOMÁCIAI úton, puskalövés nélkül.
És erős felívelő pályára állítani a szétvert, kirabolt, feldarabolt csonka- Magyarországot 1920 és 1939-40 között.
Tapi2021 2023.07.06. 15:37:34
Értem. Szóval semmivel nem tudod alátámasztani, hogy a nemzeti szocializmus jobboldali politika.
Gery87 2023.07.06. 15:43:29
Már múltkor beszéltünk erről, nem értetted meg, ahogy most sem, nem fogok kétszer nekiugrani a körnek...felesleges.
Gery87 2023.07.06. 15:45:27
Te állítasz valamit ami mindenki más álláspontjával szembe megy neked kell bizonyítanod állításodat inkább.
Nehogy már én magyarázzam meg hogy 2 + 2 =4...magyarázd meg te miért 5:)
Gery87 2023.07.06. 15:48:39
"A royalisták, az összes keresztény párt, az összes nemzeti, konzi... tehát a VALÓBAN jobboldaliak akkor mind vallják a fajelméletet, meg az élettér-elméletet?"
Nem, de az említett nézetek, a nacionalizmusból, sovinizmusból, rasszizmusból fakadnak ami jobboldali jellemző.
A nácik nem voltak se internacionalisták, se kozmopoliták, nem hirdettek jogi vagy vagyoni egyenlőséget és nemzetközi osztályharcot sem és nem kívánták az állam elhalását vagy jelentős korlátozását sem!
2023.07.06. 16:04:01
orwelli világképe az, hogy van három szuperhatalom.
óceánia (ez amerika és a brtitek, ők a baloldal, az ingsoc)
eurázsia (ezek a ruszkik)
és kelet-ázsia (ez kína).
nem ilyen a valóság, ennél sokkal összetetett. azonban orwell íróként felfest egy ilyen primitív világot, amiben propaganda és ellenpropaganda állnak szemben és nincs megoldás. ez orwelli világkép, nem a kissingeri.
2023.07.06. 16:15:03
horvátország és szlovénia hogyan tehette meg, hogy egyszerűen átengedte a migránsokat.ellepték őket a migránsok? nem. fel sem merül, hogy ők sérették volna az uniós jogot.
ők a migráns válsággal nem tették ellenséggé amerikát és nyugat-európát. ilyen a diplomáciájuk. a nemzeti érdekeiket érvényesítik.
2023.07.06. 16:29:38
szerbia azonban nem írta alá. ezért válhatott ki koszovó.
és a magyar nemzeti érdek az, hogy a vajdaság, ahogyan koszovó, montenergro, észak-macedónia vagy micsoda is önálló szövetségi állammá váljon. és éppenséggel lehet támogatni belgrádot, hogy ezekben a szerb kisebbségek kapjanak jogokat és hogy bosznia hercegovinában hozzák létre szerb krajinát. oké, de ez esetben a vajdaság is kapjon önálló jogi státuszt.
és hasonló a helyzet ukrajnában. a magyar nemzeti érdek az, hogy legyen egy mag ukrajna. és kárpátalja (ruszinföld) kapjon legalább egy félszuverén státuszt. valamiféle önállóságot. és úgy lehet a kisebbségi érdeket érvényesíteni.
meggyőzni a zöldeket, hogy kárpátalja a kárpát-medencei ökoszisztéma, az a duna mederence része, és ukrajnával a fekete tenger vízgyűjtőjén keresztül kapcsolódik össze. ebben a duna medence európa. a románok igy elcsatolhatják bukovinát és a lengyelek lemberget mert az még a visztula völgye.
ez egy a zöldek által használt természetföldrajzi térkép.
www.researchgate.net/profile/Vladimir-Starodubtsev/publication/265785970/figure/fig6/AS:668859753316352@1536480000194/The-Black-Sea-basin-River-basins-1-Danube-2-Dniester-3Dnieper-4-Don-5-Kuban.jpg
1-es terület a duna medecence európa. nem vitás.
a 4-es orosz terület. a don medence orosz kézre kerül. a dnyeper völgy ukrán. és a dnyeszter kérdéses. moldávia sorsa.
Tapi2021 2023.07.06. 16:31:13
index.hu/velemeny/2023/07/06/horthy-miklos-zsidosag-numerus-clausus-koves-slomo/
Tapi2021 2023.07.06. 16:37:32
Szórod a púdert (fajelmélet, holokauszt...), hogy, de hát 80 éve mindenki ezt mondja. Na és?
80 éves HAZUGSÁG!
Volt már ilyen, ami sokáig tartotta magát.
Lásd: az evolúció bizonyított tény! (Nem.. De ez az uralkodó hit, mert ezt is XYZ évtizede tanítják, sulykolják. Manipuláció. Ellenőrizni meg millióból egy ember áll neki, hogy igaz-e. És sok ilyen van.)
Tapi2021 2023.07.06. 16:41:45
A nemzeti szocialista politika ma leginkább Kínában működik.
Csak náluk nem a nagytőkét kellett átállítani, miután azt szó szerint kiirtották korábban, hanem újra kellett építeniük előbb, hogy most már a szocialista államot szolgálják.
Hitlerék pontosan ugyanezt a politikát követték. Nyilván korabeli és német sajátságokkal.
Tapi2021 2023.07.06. 16:44:59
Lószart. Ezek kivétel nélkül jellemzőek voltak az összes szocialista országra is.
Tapi2021 2023.07.06. 16:46:28
Tehát a mai - mondjuk hazai - szocialisták ezeket akarják?
Tapi2021 2023.07.06. 16:49:40
Pedig, de. Schengeni államok NEM ENGEDHETIK ÁT az ILLEGÁLIS bevándorlókat ellenőrzés és regisztráció nélkül.
Igen, jogokat, törvényeket, szabályokat sértettek! De mivel nem szóltak be Merkeléknek, (és nem mentek az olcsó munkásra éhes nagytőke érdekei ellen), hogy elbasszátok, velük senkinek nincs problémájuk.
2023.07.06. 16:49:55
a fasizmus akadémikusan egy totalitárius, nacionalista, korproratív gazdasági társadalmi rendszer. és nem feltétlen antiszemita. most hagyjuk, hogy a szemiták nem feltétlen a zsidók. az arabok is szemiták. az ingusok vagy a csecsenek többsége is sémi.
2023.07.06. 16:51:54
ha létrejön egy különleges jogi helyzet, amiben németország szeretné, hogy számukra folyosót nyissanak. akkor nem illegális migránsok, ez esetben egy folyosót nyitva őket átengedhetik. ez nem sérti a schengeni egyezményt. mert németország, vagy valamelyik uniós tagállam őket befogadná.
2023.07.06. 17:00:06
a németek azt nehezményezik okkal joggal, hogy orbán meg akarja nekik mondani, hogy ki számít illegális migránsnak. németország kancellárja nem orbán viktor. angela merkel után olaf scholz. semjén doktor nem a budestag tagja. ők eldöntik, hogy németország számára az a migráns illegális vagy sem. és azt várják el, hogy ebben legyen partner magyarország.
amire orbán válasza az, hogy ő nem nyit folyosót. horvátország és szlovénia azt mondják, hogy ők meg átengedik, elterelik a migránoskat. németország így oldaná a munkaerőpiaci és a demográfia problémáit, akkor ezt nem akadályozzák meg. és eszük ágában sincs svédország nato tagságát megkérdőjelezni, stb.
a magyarországi diplomácia köp ezekre. ennél lassan a nemzeti nihilista ellenzék is jobb. mert ők legalább nem okoznak brutális károkat az országnak.
Boldeone2 2023.07.06. 17:31:08
- Így van, a te valóságérzékelésed rossz! A magyar határon MINDENKI átjön előbb - utóbb , aki akar. Olyan van, hogy valakit éppen elkapnak, de másnap újra kezdi
A magyar határkerítés NEM védi meg Európát. De, Magyarországra sem tudjuk, hogy ki lép be
Éppen a magyar kerítés bizonyítja - mindenki átjön rajta - hogy ilyet értelmetlen lenne fenntartani Európában
hvg.hu/itthon/20210903_Ausztria_illegalis_migracio_Magyarorszag_rendorseg_hatarvedelem
Arról meg senki nem beszélt, hogy nemzetközi vizeken kellene megállítani a dolgot, saját vizeken is bőven elég."
- Ez megint hülyeség. Egyrészt nincs rá lehetőség. Pl akinek pénze van, éjszaka átjön Tunéziából gyors motoros hajókkal, pár óra alatt
Akik pedig a tengeren hánykódnak, éppen a legkiszolgáltatottabbak, gyakran nők, gyerekek, öregek. Tehát Lampedúsából már NINCS lehetőség visszafordulni
Óriási a táv, gyakorlatilag meghalnak, ezért sem lehet visszaküldeni senkit!
2023.07.06. 17:49:25
orbán azt mondja, hogy minden nato tagállam maga döntse el, hogy szállít fegyvert, vagy sem. oké. ez esetben milyen jogon akarja megmondani, hogy németország, lengyelország szállítson fegyvert, vagy sem. vagy pláne az usa.
ha azt mondja, hogy a nato tagországok maguk döntsék el ezt, akkor nem követelhet azonnali túzszünetet, logikai értelemben, vagy legfeljebb úgy, hogy brüsszel mellett moszkvát is felszólítja, hogy vonja ki a fegyvereit. ezt is egyházi vezetőként.
Boldeone2 2023.07.06. 17:52:29
- Ez nyilvánvaló hazugság! A problémák Magyarországon már JÓVAL a háború előtt elkezdődtek:
A jelentős forintgyengülés, az infláció egy speciálisan magyar jelenség volt az EU- ban már a háborút megelőzően is, évek óta
Évekig fenntartotta a jegybank az extrém laza monetáris politikát, a kormány meg a laza- hatalommotivált - fiskális politikát, , amely nem felelt meg az ország valós lehetőségeinek
A NER - bűnözők ezermilliárdos fedezetlen pénzhez jutottak, - növekedési hitelprogram, Kisfaludy -program meg társai - amit a mai napig fizetünk emberek
A növekedési számokat hajszolták, miközben minden az igazságtalan újraelosztáson, adórendszeren a gyenge devizán és az implicit infláción alapult
A CSOK is egy az egyben beépült az ingatlanárakba, amivel kitömték a fejlesztők zsebét , de óriasi teher lett az országnak
Tovább nem ragozom: Az Orbán - kormány szar politikája miatt vagyunk leginkább bajban, de minimum 50 %- ban...
Boldeone Bull 2023.07.06. 18:05:50
- A valódi hazaáruló az Orbán - kormány , mivel 33 évvel a rendszerváltás után egypárti, autoriter rendszert építettek ki, haveri kapitalizmust
Leuralták az összes hatalmi ágat, rendeleti kormányzást léptettek életbe, ezermilliárd fedezetlen pénzt ment a NER - burzsoáziának, szétverték az Akadémiát, az egyetemeket haveri kézbe adták, a médiát, a közmédiát, a TAO- val szinte nulla adót fitzettetnek a haverokkal
Orbán alatt lezüllött a teljes közszféra, legyen szó oktatásról vagy egészségügyről
Orbán megalázta 1956 szellemét: az agresszor ruszki hadiállam implicit szövetségese, az EU belső bomlasztója
Éppen ezért : Orbán egy hazaáruló diktátor! Éppen ezért, aki tud tenni valamit ellene, annak hazafias kötelessége is cselekedni!
Sajnos, Orbán hazaáruló politikája miatt ki fog vérezni az ország, csak az hosszú és több éves szenvedés lesz!
Ami biztos : az EU - pénzek nélkül csak vegetálni fog az ország
A másik biztos dolog: egy büdös vasat nem fog kapni az EU- tól! Hiába pávatáncol tovább!!!!
A magyar embereket fogja nyúzni: jön a megszorítás megszorítás után....
ZorróAszter 2023.07.06. 18:13:52
"A nemzeti szocikat jobbra tolni merő PROPAGANDA!
De nyolcvan év agymosása nehezen múlik. Van idő."
Magával még Hitler se ért egyet. Még ő is világosabban beszélt mint maga.
Azt nem hiszem, hogy maga náci lenne.
Maga egyszerűen csak tudatlan, és emiatt azt hiszi, hogy ezzel valami propagandacélt érhet el ami csak magának jutott eszébe.
De csak szimplán tudatlan. Más jobboldaliak nem véletlenül nem próbálkoznak azzal, hogy a nácizmus a szocializmusok közé sorolják. Azért nem, mert ennek mindenféle egyéb kérdés és válasz hullana a fejükre. Például hogy akkor ki hozta létre a nácipártot.
Ugyanis mindezeket eddig sikerült kivonni a reflektorfényből.
Boldeone Bull 2023.07.06. 18:19:27
Boldeone Bull 2023.07.06. 18:30:50
Erről beszélek évek óta: fenntarthatatlan, bukásra ítélt politika!
www.napi.hu/gazdasag/kormany-felulvizsgalat-csaladtamogatas-oktatas-egeszsegugy.773644.html
Az Orbán - kormány közel van ahhoz, hogy szinte minden elemét fel kell adnia annak a politikának, amelyre önmagukat
alapozták...
A legjobb az lenne, ha Orbán beismerné: rosszul kormányzott, szétlopta az országot, ezért vagyunk bajban, háborús hazugsággal nyerte meg a választást
HATALMAS megszorítások jönnek, miközben a lakájmédia kussol!
ZorróAszter 2023.07.06. 18:34:18
"Ezt nyilvánvalóan nem tehetjük meg. Vannak törvények sz EU-ban, meg schengeni szabályok, amiket be kellett volna tartani és tarttatni, de nem csak nekünk."
Orbán a németek kollaboráns kormányát viszi. A németek parancsolták meg hogy építsen magyar közpénzből, 6 milliárd európól kerítést nekik, míg ők játszák a Wilkommenkulturt.
Ugyanez van Pakssal. Nekik kell a plusz áram ingyen.
Azon se csudálkoznék, ha Orbán idehozná a német atomhulladékot Paksra.
Gery87 2023.07.06. 20:01:08
Nem hazugság egyik sem, ez csak a te fejedben létezik:)
Erőlködjél csak.
Gery87 2023.07.06. 20:15:15
Marha okosnak képzeli magát hogy "leleplezte ezt a hazugságot", ezért ezzel a fassággal haknizik, trollkodik.
Hagyd a fenébe.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.07.10. 08:48:16
Mindenkit vissza lehet és kell küldeni, ez itt nem ingyenhotel, merthogy azért jönnek. Nizzában is őszintén bevallották nemrég.
mandiner.hu/kulfold/2023/07/csak-a-jolet-miatt-vagyunk-itt-skandaltak-a-bevandorlok-nizzaban-video
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.07.10. 08:49:03
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.07.10. 08:59:17
A Horthy elleni gyalázkodás már a fasizmusnak mint fogalomnak használata előtt bőven megkezdddött, a legszebb Gábor Andor: Így kezdődött ... című mocsokgyűjteménye, a legszebb ebben a Horthy lányainak megerőszakolására buzdító rész.
Nem véletlenül került Somogyi meg Bacsó a Dunába, itt van például a Az ember című szennylap, érdemes belenézni milyen hangnemben gyalázzák akár Horthyt, akár bárki mást. A mai FOS hű előképe.
anno.onb.ac.at/cgi-content/anno?aid=aeb
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.07.10. 10:45:25
A baj az, nem hiszem, hogy a Nyugat ilyenné változna, az egész nyugati történelem ellentmond ennek az egésznek. Lásd a Velencei meg a Génuai köztársaságot amely egy aranyakért fejenként szállította a török katonákat, pontosan akkor amikor Bakócz a keresztes hadjárattal izzadt. Éppen erről szól Herczeg Ferenc zseniális műve, az Élet kapuja.
mek.oszk.hu/02500/02523/02523.htm
Ne legyen igazam, de én arra számítok, hogy megint Közép Európa húzza a rövidebbet. Semmi garancia nincs arra, hogy normális kormányunk, közvéleményünk lesz, amikor robban a Nyugat. Már itt is sok hülye wokista fiatal van, nemrég a fülem hallatára kötött bele az egyik az étlapon a cigánypecsenye elnevezésbe.
ZorróAszter 2023.07.11. 19:50:40
"Nem véletlenül került Somogyi meg Bacsó a Dunába,"
Régebben is mondtam, hogy a tömeggyilkosok a maga elvtársai. Szebben ki se fejezhette volna magát.
Horthy különítményes cimboráival voltak tele a fasiszta és nácipártok sora. Ostenburg és Prónay alapította a Magyar Fasiszta Pártot. Ők csak kisőbb álltak be Szállasihoz. Héjjas Iván és Francia Kiss Mihály eleve nyilas volt. Rátz Kálmán Hubayval igazgatta a Nyilaskeresztes Pártot.
És a többi Horthycimbora dettó. 1944-ben ugyanazt csinálták mint 1919-ben.
Ha Hitler győz Horthy segedelmével, akkor itt ma nem Nagy-Magyarország van, hanem Gross-Ungarn magyarok nélkül.
Horthy olyan emberekhez kötötte Magyarország sorsát, akik szerint a magyarok aljanép, untermenschek.
Ennyit a maguk okádtató hazug hazafiasságáról. Ahogy minden hazafias lózungjuk után már tartják is markukat.