magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Csúnya komcsi és még zsidózik is!

Rendkívül primitív cikk, nem tudtam ki írta, mert az egyik helyen Gábor a szerző, a másikon egy számomra vadidegen. Szerintem Gábor nem lehet a szerző, mert bár ő neves gyűlöletvezér, a szellemi szintje ennél jóval magasabb, szóval meglepődnék, ha ezt ő írta volna.

Egyébként köszönet a Klub Rádiónak, levették vállamról a hozzászólás terhét. Ugyanis immár kitiltottak. Pedig talán az utolsó magyar ballib média voltak, mely még nem tiltott le. Teljes tiltást alkalmaztak, azaz hogy ne láthassan posztjaikat se a FB-on, ezt persze át tudom hágni, nem mondom meg hogy.

A cikk először is megismétel egy közismert hazugságot: hogy Kövér MSZMP-tag volt. Ami képtelenség, a Fidesz alapszabálya egészen 1998-ig tiltotta volt MSZMP-tagok belépését. Konkrétan voltak emberek, akik részt vettek a Fidesz szervezésében 1988-ban, de nem léphettek be MSZMP-tagságuk miatt. (pl. Stumpf István).

Aztán jön az "MSZMP Központi Bizottsága Társadalomtudományi Intézetének ifjúságkutató segédmunkatársa" topik, még jó, hogy nem tették be hozzá a hamis igazolványképet is. Inszinuálva, mintha ez akkoriban valami jelentős pozíció lett volna egy hatalmas intézményben.

Az interpretáció szerint a "Jézus gyilkosainak eszmei utódai", "luciferisták", "illuminátusok", "jakobinusok", "bolsevikok", "globalisták", "transzhumanisták" mind a zsidók szégyellős megnevezése. Azaz Kövér antiszemita.

Az egyetlen dolog ami igaz a cikkben, hogy a "Jézus gyilkosai" kifejezés alatt valóban szinte csak a zsidókat értettek az egyházi irodalomban. De hát éppen ezért van pontosító felsorolás!

A luciferisták a legritkább esetben voltak zsidók, sőt szinte kizárólag keresztények voltak, hiszen ez egy - a gnosztikusokkal rokon - keresztény eretnek mozgalom volt a XIII. században, zsidó pedig eleve nem lehetett eretnek.

Az illuminátusok szintén egy alapvetően ateista, felvilágosodást népszerűsítő csoport voltak, nem ismertek semmilyen meghatározó zsidó kötődéseik.

Ahogy zsidó jakobinusok se nagyon léteztek. A transzhumanizmus meg modern dolog, szintén nem ismert meghatározó zsidó kötődés.

Tulajdonképpen csak a "bolsevik" marad, ha ez a alatt az orosz kommunistákat értjük. Tény, hogy az orosz kommunista mozgalomban a zsidók részvétele nagy arányú volt, egyes számítások szerint ez elérte a 40 %-ot. A legelső, 12-tagú kommunista vezérkarban, Lenin alatt, 6 tag volt zsidó.

Nevetséges, de következetes az a ballib próbálkozás, hogy minden nekik nem tetsző véleményt kódolt zsidózásnak neveznek. Ennek a virágkora a 90-es évek voltak. Emlékszem, egykor még a ma már ballib sztár Bod Péter Ákos is antiszemitának lett nevezve akkor - ő úgy "zsidózott kódoltan", hogy nem hallgatta meg a "szakértőket", s a tanácsokkal szembemenve magyar madarakat, virágokat tett az új magyar érmekre.

Ez a cikk ennek része. Ami egyébként jó jel, mert a hisztizők tehetetlenségét mutatja.

Én egyébként nem használtam volna a "Jézus gyilkosai" kifejezést, annak terheltsége miatt, de Kövér ezt egy egyházi eseményen mondta, ezt figyelembe kell venni.

97 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr2518207905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZorróAszter 2023.09.08. 07:35:47

A gyarmattartóink az állítólagos ellenzéknek azt parancsolták, hogy szigorúan tilos olyan témáról írni, amik valóban ártanának Orbánnak és a FIDESZ-nek.

És mivel már lassan 15 éve ez a parancs, egyre nehezebb úgy játszani a hülyét hogy el is higgyék az emberek. Sőt talán egyre többen kátják meg a nyilvánvalót.

Főleg hogy közben a FIDESZ is ellustult, még inkább elhülyült, így aztán nehéz őket a parancsnak megfelelően űberelni.

2023.09.08. 08:15:35

a zsidók a legkülönfélébb eszmeáramlatokat támogattak.

a zsidókommunista kb. annyira sértő, mint a nácinémet, vagy a mongoltatár, vagy az oszmántörök. ezek ugye megszállói az országnak. ahogyan a habsburgok, vagy a németrómaiak. sajnálatos módon nincs közmegegyezés arról, hogy ez mennyire megengedett. ha jobbágyozni lehet, vagy parasztozni, akkor nyilván lehessen cigányozni is. vagy egyiket se lehessen. döntsük el.

Tapi2021 2023.09.08. 09:45:18

Ott van, hogy szerző: Ivánkai Márk. Klubrádió.

Tapi2021 2023.09.08. 10:36:40

Mondjuk a szerkesztőségi rendszer azt is szerzőnek tünteti fel, aki feltöltötte az oldalra a cikket. Tehát lehet, hogy mégis Gábor zsidó a szerző.

Sokszor írtam, hogy bizonyos témákban egyszerűen annyi a zsidó szereplő, hogy nem lehet azt nem megemlíteni. Mivel az így már egy mintázat, egy fontos jellemző!

Tehát, ha pl. elhallgatjuk azt, hogy egy társadalom 0,1%-át kitevő nemzetiség adja a szovjet (magyar) Központi Bizottság/kormányzat felét, azzal egy fontos és MEGHATÁROZÓ TÉNYT hallgatunk el.

Ugyanez igaz a nyugati médiára, főleg az USA-ra, Hollywoodra, a kormányzati szereplőkre és csapataikra... Ahogy a Magyarországot külföldön gyalázók többségére is.
Ez így egy mintázat, aminek jelentése és jelentősége van.

Most a holokauszt(ipar) után már nem szokás, nem szabad firtatni a zsidók felelősségét abban, miért is utálta őket gyakorlatilag majd' minden európai nép? Kell, hogy legyen oka - van is - azon túl, hogy kétezer évvel ezelőtt mit csináltak, mit nem.

Ha igazán kritikai elemzésnek vetnénk alá a háború(k) előtti zsidó hozzáállást a magyarokhoz, románokhoz, általában a gojokhoz, érdekes dolgokat láthatnánk.
Ahogy egyébként látunk, hallunk, olvasunk tőlük ma is!

Olyan dolgok, amelyek nem éppen a szimpátiát alapozzák meg...

Tapi2021 2023.09.08. 10:46:31

Gábor György 2003-2006 között – a Medgyessy és Gyurcsány-kormányok idején – előbb a Miniszterelnöki Hivatal, később Bozóki András kulturális miniszter valláspolitikai tanácsadója volt.

Országos Rabbiképző - Zsidó Egyetem, egyetemi tanár.

2021 februárjától a Freeszfe Doktori Tanácsának tagja.

A Demokratikus Koalíció pártalapítványának, az Új Köztársaságért Alapítványának díjazottja (2019)

És az ideológiai hovatartozása sem kétséges.

2023.09.08. 11:50:50

@Tapi2021:
a cigányokat se lehet megemlíteni.

2023.09.08. 11:53:58

ki a franc az, aki mondjuk g fodor gábort egy magyar filozófusnak tartja. nem azért nem magyar, mert láthatóan cigány származású, hanem mert nincs egy gondolata, ami a magyar irodalomhoz, vagy a magyar történelemhez kötődne.

hanem abból indul ki, hogy van a baloldal. ami nem magyar érzelmű. oké, de a nem magyar érzelműség tagadása nem jelenti automatikusan a magyarságot. klasszikus logikai értelemben igen. csak a magyar tradíció nem klasszikus.

tehát ha valaki csak ellenez valamit az a magyar közgondolkodásban lófaszkarika és nem baloldal, vagy jobboldal.

2023.09.08. 11:55:50

mondjak egy láthatóan árja származásút. nehogy valaki azt gondolja, hogy ez rasszizmus akar lenni. békés márton. őbenne nincs cigány vér egy csepp se. ő úgy "konzervatív", hogy nincs egy gondolata, ami magyarországhoz kötődne.

2023.09.08. 12:27:09

petőfi év van. ugye idén 200 éve született.

petőfi egy népies költő. nagyon sok népies verse van. népszerűek. és írt verset világszabadságról is. tehát kozmopolita. az is. és népies is. népszerű is.
"világszabadság!" / s ezt elharsogják, elharsogják kelettől nyúgatig, s a zsarnokság velök megütközik:" ez is népszerű. népies. nemzeti és kozmpolita. lehet ez? hogyne lehetne.

és a kozmpolita antal imre ráadásul még ki is gúnyolta egyszer. kérdőjelekkel "ott essem el én? a harc mezején?". és az is magyar kultúra része. antal imre is magyar ezzel a gúnyrajzzal, petőfi is, népies is, nemzeti is, kozmpolita (világpolgár). mind egyben

ez a petőfi emlékév a "székely" demeterrel. semmi köze a székely kultúrához. a petőfi irodalmi múzeum nem sokat ért petőfiből. a fiatalokat megszólítja a petfői tévé. semmi közük petőfihez.

csokonai emlékév is van.ő idén lesz, hogy 250 éve született. szegény el van feledve. pedig jókat írt ő is. és magyar volt.

2023.09.08. 12:30:32

demeter nem székely, hanem semmilyen. g fodor gábor nem-baloldali. nem érti azt, hogy a baloldal nem a jobboldal klasszikus logikai ellenetéte. a magyar közgondolkodás nem ez. hanem ahogy csurka istván mondta. "sem nem jobb, sem nem bal, keresztény és magyar". na ebben igaza volt. csurka egy despota volt persze. de ő legalább magyar volt. ezek nem.

gigabursch 2023.09.08. 17:54:36

Anno mintha Csurka mondta volna a szadeszről hogy tagjai kommunista zsidók és zsidó kommunisták.

Amúgy a japán kubikusom szellemi magvát adó szabadkőműves mutatvány csurig volt zsidókkal ill zsidókkal lepaktálókkal.
Még ennek a különböző almozgalmai is a rotary clubtól a mindennapi mai gittegyletekig.

2023.09.08. 18:06:23

@gigabursch:
csak ugye a szabadkőművességnek is volt egy neoliberális és egy klasszikus nemzeti liberális irányzata. és utóbbiak a nagy splílerek. nem a neolibek vagy az illibek. az egy ellenkultúra. és történelmileg zsákutcás fejlődés. mert hogy a neoliberalizmus azért a virtuális világban győzedelmeskedni fog. a valóságban pedig aa nemzeti liberalizmusok. európában legalább is. szerintem még a ruszkiknál is a liberális nacionalizmus a nyerő. (nyilván nem a zsirinovszkij féle. az nyilván nem valódi liberalizmus volt.)

Tapi2021 2023.09.08. 18:25:49

@cvsvrs: "a cigányokat se lehet megemlíteni."

?
De ők nem is relevánsak e tekintetben, hiszen a hatásuk a társadalomra, politikára, gazdaságra, kultúrára, médiára, művészetekre, tudományokra.., történelemre, beleérve a jelenkorit és a jövőt is (!), vagyis a világunkra minimális. Nem úgy a zsidóké.

Tapi2021 2023.09.08. 18:32:53

Gábor Györgyre visszatérve, annyira tipikus, hogy ő is mennyire szakértője lett a kereszténységnek - zsidó tanárként, ballibként, DK-s ként (???). Mint azon az oldalon oly sokan.

Annyira tudják ki keresztény és mi a jó nekünk keresztényeknek. Megy mi a jó a magyaroknak.

2023.09.08. 19:15:06

@Tapi2021:
a cigányság ment át balról jobbra. és ezzel nyer a fidesz nagyon leegyszerűsítve.

ZorróAszter 2023.09.08. 19:50:23

@Tapi2021:

Már régóta ott motoszkál az agyamban, hogy az az "ellenzéki média" ahol a fidesznyik után elhelyezkedett, az ugye valami náci média?

Mert amikor mesélte, akkor csak azt mondta, hogy eddig fideszes lapnál dolgozott, most meg ellenzékinél, azt a benyomást keltve ezzel, hogy "baloldali"-nál.

"Olyan dolgok, amelyek nem éppen a szimpátiát alapozzák meg..."

Ilyeneknek nemcsak a zsidók vannak kitéve. Rágalmakat megtapasztalhattak bőven az erdélyi magyarok vagy a szlovákiai, jugoszláviai magyarok is.

És nem feltétlenül szeretnénk ugye mi se azt, ha mondjuk a brüsszeliek a Bándy-család alapján itélnék meg a magyarokat.

ZorróAszter 2023.09.08. 19:52:53

@gigabursch:

"Anno mintha Csurka mondta volna a szadeszről hogy tagjai kommunista zsidók és zsidó kommunisták."

Ez még az előtt volt, hogy előszedték a III/III-as ügynök múltját és főleg hogy milyen kommunistasegg-kinyalós cikkeket írt annak idején?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.09. 05:59:12

@ZorróAszter:

Valójában csak aláírta a beszervezést, sose ártott senkinek.

S a kommunistapártisága is csak antiliberalzmus volt. Ahogy sok más népi mozgalminál is.

2023.09.09. 08:11:33

@Wildhunt:
dehogy nem. és kiválasztódott egy asszimilálódott cigány csoportosulás. annak esküdtél fel te is.

2023.09.09. 08:30:11

és persze nem arról van szó, hogy cigány származás rosszabb lenne akármelyiknél, hanem ez csak arról, hogy ez a politika a balkánra való. ahol a cigányoknak van többségük. bulgária, albánia, stb. ugyanakkor ezt a politikai irányzatot integrálni kell. tisztességes, becsületes, nemes és kegyes emberekkel, akik fériágon feketék és csak nőágon fehérek.

2023.09.09. 08:45:27

vagy nőágon se. és ugye az a sztereotípia, hogy ilyen cigányok nincsenek, még egyszer a sztereotípia, hogy nincsenek közöttük tisztes, becses, nemes és kegyes emberek, csak tisztességtelenek, becstelenek, nemesek és kegyetlenek. nyilván vannak, csak ki kell őket válogatni. és ugyanez vonatkozik a magyar parasztokra is.

Wildhunt 2023.09.09. 08:57:53

@cvsvrs: szép is az, mikor a toleráns igazikonzervatívból hirtelen kibújik a rasszista. Szép pár vagytok boldilivel.

ZorróAszter 2023.09.09. 17:43:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ennek ellentmondani látszik Hóbagoly szövege, miszerint ő azt a tanácsot adta Csurkának, hogy kérje a reaktiválását a titkosszolgálattól, mert akkor továbbra is titkosan kezelnek minden iratát.

Illetve a régi III/III-as tábornok szövege, aki szerint azért szabadultak meg Csurkától szélsebesen, nehogy Acél György azt higgye, hogy megint rászállt az ÁVÓ.

Az egyik cikkében meg valami olyat írt, hogy mindigis a szocializmus elkötelezett híve volt. Nem azt írta, hogy a nemzetiszocializmusé.

2023.09.09. 18:13:39

@Wildhunt:
ne viccelj már. a rasszizmus az lenne, hogy minden cigány tisztességtelen, becstelen, nemtelen, kegyetlen tolvaj. csakhogy erről szó nincs. ahogyan a baller politikusai közegben túlreprezentáltak a zsidók úgy a jobbereknél a cigányok.

ezért kell egy néppárt. amiben nem attól liberális, hogy egy rakás pesti filoszemita azt mondja, hogy ők liberálisak. mint a klubrádió. éde nem kell egy illiberális csoportosulás se. egy magyar néppárt kell. amibe mindenki beléphet. a zsidók és a cigányok is természetesen. mindenki. és akkor a parasztok is belépnek. és majd akkor lehet parasztozni. amikor parasztpárt lesz.

2023.09.09. 18:30:04

és egyébként orbán történelmi érdeme, hogy sokat tett a cigányság integrációért. lényegében ő tett valamit. pont ez ügyben emelem meg a kalapot orbán előtt. csak ezt se szabad mondani, mert ez is rasszizmus. hiszen a származására utalok.

mátyás is fekete származású volt. a hunyadiak hám fiai voltak. havasalföldi cigányok. nem véletlenül azonosulnak velük a románok. a himnuszukban is benne van hogy ők a románok, a romák corvin unokái.

a rasszizmus az lenne, hogy a cigányok nem lehetnek jó vezetők. lehetnek.

a rasszizmus az lenne, hogy a cigányok nem tanulhatnak jól az iskolában. einstein cigány származású volt. egynenes férfiágon fekete volt. az ősapja nem sém, hanem hám volt. és hitler se volt árja. cigány volt ő is. napóleon is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.09. 18:50:40

@ZorróAszter:

Antall harcolt Csurka ellen, kompromitálni kellett őt, ennyi az egész.

ELlenséges, ballib kutatók szerint - pl. Ungváry - se csinált semmit Csurka.

Yorg 2023.09.09. 19:42:31

@cvsvrs: "mátyás is fekete származású volt. a hunyadiak hám fiai voltak"

Amikor ilyen valóságtól teljesen elrugaszkodott meséket kell költeni, akkor bezzeg számít a Biblia, ha meg az van benne fekete-fehéren, hogy a szodómia bűn, akkor meg nem :D

gigabursch 2023.09.09. 19:48:44

@cvsvrs:
1.) Orbán a dumán kívól semmit nem tett az integreációjáért. Pintér két hét rendjével sem.
Lehet, hogy volt szándéka, de a cigányság integrálhatatlan. Vagy ha integrációnak nevezzük azt, hogy szabadon rabolhatnak, ölhetnek, maffiázhatnak, akkor abból köszönöm ne kérek.

2.) Mátyás - ellentétben a közkeletű hazudozásokkal - baromira nem volt semmilyen fekete származású.
Nyilván azért kap az apja GYEREKKÉNT (!) egy vármegyét, mert gyüttment zabigyerek

3.) Tanulhatnak, de elenyésző hányaduk tanul. Akik tanulnak és kiemelkednek abból a fertőből, azok elptt minden tiszteletem, de a java az SOSE AKAR KIEMELKEDNI szellemileg, csak a béjemvé, a purgyé-tenyészet és feketejövedelem fog nekik mindig is számítani.

Jó lenne, ha felébrednél és kimennél a valóságot megtekinteni!

gigabursch 2023.09.09. 19:49:41

@cvsvrs:
Nem kell néppárt. Sem.
Sőt párt sem kell...

2023.09.09. 19:54:23

@Yorg:
a magyarságkutató intézet mutatta, hogy a hunyadiak y-kromoszómája E1b jelű. ez a balkáni cigány eredet. (nem az indiai, mert az H1 jelű).. a fekete afrikaiak is ilyenek. klasszikus feketék. biblikusan ők hám fiai. ez nem jó, vagy rossz eredet. ez és kész. hunyadiak egyenes férfiágon feketék voltak, nőágon "fehéredtek" ki.

a magyarságkutatók ezt is eurázsiai eredetnek mutatták be. ez a népcsoport fekete-afrikai eredetű, nagy tömegben sose jár ázsiában és a balkánra jellemző.

2023.09.09. 19:59:00

@Yorg:
a mózesi törvény (most azt hagyjuk, hogy ezt csak a lévita törzsnek írja elő). károli fordításában: "férfiúval ne hálj úgy, a mint asszonynyal hálnak: útálatosság az."
az van odaírva, hogy férfi ne háljon férfival és nő nővel? nem.

2023.09.09. 20:18:59

@gigabursch:
a magyarságkutató intézet mutatta ki a hunyadiak fekete származását. az nem egy rossz eredet. hunyadiak nem fejérek voltak, hanem negrók. csak nem "niggerek", mert nőágon kifehéredtek évszázadok, vagy évezredek alatt,

ez nem azt jelenti, hogy hunyadi román király volt. románia nem is létezett akkoriban. az első román uralkodó hohenzollern-sigmaringeni házból való német herceg a 19. században. a kiegyezés környékén választják meg előbb fejedelemnek, akit később királlyá koronáznak. az, hogy mátyás román király volt egy hülyeség. de az, hogy fekete származású volt azt tudjuk.. hunyadiak is, napóleon is, és hitler is.

Yorg 2023.09.09. 20:44:17

"ez a balkáni cigány eredet. "

Ökörség.

"a fekete afrikaiak is ilyenek.klasszikus feketék."

Nem. Afrikában csak Észak-Afrikában, Etiópiában és Szomáliában fordul elő nagy arányban.Az utóbbi kettő nem "tiszta" Fekete-Afrika, hanem fekete-afrikai és közel-keleti keverék nép lakja. Fekete-Afrikában pont nem jellemző.

"biblikusan ők hám fiai"

Biblikusan a világot Isten 6000 éve teremtette, a tudomány szerint az E1b1b 26000 éves. Most akkor melyik?

"nagy tömegben sose jár ázsiában és a balkánra jellemző."

Nem igaz. Jordánia 25%, Palesztína 20%, Libanon 17,5%. A Balkánon se sokkal gyakoribb ennél.

2023.09.09. 20:44:31

@gigabursch:
az eletem egy kis részt olyan faluban töltötem ahol jobbágyparasztok éltek és a folyó túloldalán egy kanyarulatban laktak a cigányok. eza két népcsoport hosszú ideig elkülönült csakhogy a folyó szabályozással a kanyarulatot átvágták és a két natív népesség egy oldalra került. és láttam egy auterntikus jobbparaszti és egy cigány kultúrát. előnyeit, hátrányait. gyerekkel is találkoztam, mert volt egy közös játszóhely. nem játszótér, hanem amit a természet hozott létre, a szabályozáskor ugyanis a a part egy része beszakadt. és abból létrejött a palaj és egy sziget. és a gyerekek ott játszottak a folyónál. illetve a kanyarulatból létrejött egy holtág. és ott voltak különféle tanyák.

a két natív népesség természeti környezetben, a szocializmusban viszonylagos egyenlőségben, egyenlő viszonyok között találkozott, szövetkezeti rendszer. integrációs kísérletek a munkamegosztásban.

és azt gondolom, hogy a szocializmus a cigányság integrációjában felülműlta a rendszerváltást (nem mindenben, de ebben is), ugyanakkor ezért az összes kormány közül messze-messze orbán tett a legtöbbet.

2023.09.09. 20:47:10

@Yorg:
sém a J, a hám az E és jáfet az R jelű törzsi eredet. és a hámiták feketék. az észak-afrikai is fekete afrikai eredet. és a cigányság egy nagyon vegyes népcsoport, a balkáni cigányok az asszimilálódott feketék.

Yorg 2023.09.09. 20:59:30

@cvsvrs: "most azt hagyjuk, hogy ezt csak a lévita törzsnek írja elő"

Az, hogy ez a parancs a Leviták könyvében szerepel, nem azt jelenti, hogy csak a levitákra vonatkozik. Az idézett szakasz így kezdődik: "Szóla ismét az Úr Mózesnek, mondván: 2Szólj Izráel fiaihoz, és mondd nékik", azaz ez Izráel fiaira vonatkozik, nem csak a levitákra.

"az van odaírva, hogy férfi ne háljon férfival és nő nővel? nem."

Azt írtam, hogy az van odaírva? Nem. Azt írtam, hogy a szodómia a Biblia szerint bűn. Szodómia=úgy hálni férfival, ahogy asszonnyal hálnak.

2023.09.09. 21:00:43

@Yorg:
ez a jordán, palesztin népességet (nem a négereket) hogy nevezi a magyar népnyelv? ezek a hogy is hívjákok a közel keleten.

2023.09.09. 21:03:33

@Yorg:
ez először is ez a leszbikusokra nem vonatkozik. egy homoszexuális férfi nem úgy hál egy másikkal, mintha az nő lenne. ez a homoszexuálisnak a heteroszexuálissal való kapcsolatát tiltja. a nemek közötti különbségtételt írja elő, és nem a nemi irányultságokét.

2023.09.09. 21:10:42

@Yorg:
tehát ebből pontosan az következik, ami a normalitás lenne. a népesség ezen része ne akarjon szexuális kapcsolatot a többséggel. egy homoszexuális ne akarjon elcsábítani egy heteroszexuálist. mert ez esetben az úgy hálna vele, mintha amaz a nő lenne. és az tiltott. de azt elfogadom, hogy ez csak egy olvasat. mert valaki azt mondja, hogy ez valójában azt jelenti, hogy férfi ne háljon férfival. csak ez esetben miért nem ezt írta elő mózes.

Yorg 2023.09.09. 21:10:49

@cvsvrs: Zagyvaságokat beszélsz, össze nem egyeztethető dolgokat keversz össze. A Biblia szó szerinti értelmezése (amit a keresztények kevesebb, mint 1 %-a vall) nem egyeztethető össze a modern tudománnyal. Észak-Afrika meg nem Fekete-Afrika. A balkáni cigányok ősei is Indiából származnak. Az E1b1b nem csak cigányok között fordul elő a Balkánon. Sőt.

Yorg 2023.09.09. 21:13:12

@cvsvrs: "ez a jordán, palesztin népességet (nem a négereket) hogy nevezi a magyar népnyelv?"

Arabnak? Ahogy az Észak-Afrikaiakat is. Nem feketének.

Yorg 2023.09.09. 21:18:25

@cvsvrs: "egy homoszexuális férfi nem úgy hál egy másikkal, mintha az nő lenne."

Dehogynem.

"ez a homoszexuálisnak a heteroszexuálissal való kapcsolatát tiltja."

Ökörség. Rajtad kívül mindenki más számára nyilvánvaló dolgokat akarsz letagadni.

Yorg 2023.09.09. 21:29:34

@cvsvrs: Leszbikusok: "Ezért Isten átadta őket gyalázatos szenvedélyeiknek. Asszonyaik ugyanis elcserélték a természetes érintkezést a természetellenessel." (Róm 1, 26)

"Hasonlóképpen a férfiak is, elhagyva a természetes együttélést az asszonnyal, egymás iránt gerjedtek vágyra, férfiak férfiakkal ocsmányságot műveltek; és így elvették eltévelyedésük illő bérét." (Róm 1,27)

Na ebbe magyarázd bele, hogy a Biblia szerint nem bűn a szodómia!

2023.09.09. 21:30:24

@Yorg:
a biblia elég pontosan leírja, hogy miféle népcsoportok sém, hám és jáfet fiai. és abban egyetértés van, hogy sém fiaii a sémiták, hámiták a afeketék és jáfetiták fehérek. ez biblikusan így van megkülönböztetve.

a y kromoszómában nagy különbségek prehisztorikusak. és viszonylag állandóak. apáról fiúra öröklüdnek. nem rekombináódnak. a nőknek nincs y kromoszómájuk. és fentmarad törzsi jelleg.

a modern politika nem egy törzset szólít meg, mert az általában kevés ahhoz, hogy egy kevert populáción belül valaki abszolút többséget szerezzen. de ennek van szerepe a közéletben. elsődlegesen maguk a asszimilálódott feketék fogják ezt szétverni.

2023.09.09. 21:32:34

@Yorg:
nem mózes és nem jézus. hanem a farizeus pál.

Yorg 2023.09.09. 21:37:33

@cvsvrs: "de azt elfogadom, hogy ez csak egy olvasat."

Egy olvasat, amit rajtad kívül SENKI más nem oszt.

2023.09.09. 21:38:19

@Yorg:
add fel jézus tanításait egy tál lencséért. az is biblia. júdás. követheted júdást is aprópénzért. az is bibliai. követheted a farizesus pált is. az élete egy részében a keresztényeket üldözte, utána a nem-keresztényeket. értem, hogy ezért szentet faragtak belőle. csak jézus nem választotta ki.

Yorg 2023.09.09. 21:51:39

@cvsvrs: "a biblia elég pontosan leírja, hogy miféle népcsoportok sém, hám és jáfet fiai."

A Biblia szó szerinti értelmezését a keresztények több, mint 99%-a elveti. Ha viszont szó szerint értelmezed a Bibliát, akkor meg a modern tudomány nagy részét kell elvetned, az archeogenetikát mindenképp. A kettő együtt nem megy. Egyébként nem mindegyik nép fekete bőrű azok közül, amelyeket a Biblia Hám-tól származtat.

Yorg 2023.09.09. 21:52:58

@cvsvrs: "nem mózes és nem jézus. hanem a farizeus pál."

És akkor ezek után fogadjunk el téged kereszténynek. Aha.

Yorg 2023.09.09. 21:59:42

@cvsvrs: "a y kromoszómában nagy különbségek prehisztorikusak."

A Biblia szó szerinti értelmezése szerint nincs olyan, hogy prehisztorikus. Ott van leírva az egész história teremtéstől kezdve.

Yorg 2023.09.09. 22:02:06

@cvsvrs: Zagyvaságokat, hazugságokat beszélsz. Amit te itt prédikálsz, az sok minden, csak nem keresztény.

2023.09.09. 22:10:45

@Yorg:
csakhogy a társadalom egy jelentős ezt az erkölcsiséget vallja. ez nem a korábban meghirdetett homofóbia (vagy az ahhoz történő visszatérés, egy restrikció, ez a keleties politika ugyebár), ugyanakkor nem is az újonnan meghirdetett homofila (ami progressziónak van kikiáltva nyugaton). hanem egy köztes változata, ami a mózesi törvény libertárius olvasata.

és felőlem gondolatod azt, hogy itt szükség van egy pálfordulásra. és a többség is ezt akarja. lehetséges. nyilván mérik ezt a fideszben. és lehet menni ebbe az irányba is. szájert rehabiliálják. borkait nem. az orgia azért problémás. mert abban valószínűleg van aki úgy hál férfival, mintha nő lenne. a homoszexualitás így "terjed". a libertárius mózesi olvasat szerint az van tiltva.

2023.09.09. 22:14:21

@Yorg:
van a biblia. ki az a vadbarom aki azt gondolja, hogy a bibliát en bloc kell követni. nem azt, hanem abból jézus krisztust. azt keresztényi. a többi nem, vagy nem feltétlen.

Yorg 2023.09.09. 22:18:20

@cvsvrs: "csakhogy a társadalom egy jelentős ezt az erkölcsiséget vallja."

Ez egy igaz keresztényt nem ingat meg a hitében. Ebből is látszik, hogy te nem vagy igaz keresztény.

"a mózesi törvény libertárius olvasata."

Atyavilág!

Látom elfogytak az érvek, ilyenkor szokott nálad jönni a fideszezés.

2023.09.09. 22:24:39

@Yorg:
még egyszer. van a biblia. de abból nem kell mindent és mindenkit követned. hanem abból jézus krisztust. az keresztényi. a többi vagy az, vagy nem.

Yorg 2023.09.09. 22:25:33

@cvsvrs: Hülyeségeket beszélsz. A Bibliából feketén-fehéren kiderül, hogy amit Júdás tett, az bűn. Nem követendő példa. Az, amit Pál még Saulként tett, az is bűn. Nem követendő példa. Pál megtérése és azutáni tevékenysége nem bűn, sőt, követendő példa. Ez a Bibliából feketén-fehéren kiderül, és az, hogy te ezt megpróbálod összezagyválni az ezen semmit se változtat.

Yorg 2023.09.09. 22:31:13

@cvsvrs: A Bibliából egyértelműen kiderül, hogy ki, és ki nem a követendő példa. Ez nem svédasztal, ahogy te elképzeled a kereszténységet!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.10. 07:05:43

@cvsvrs:

Ezt megcsináltam a Lukécsi Katival mikor még nem esett búskomorságba szerelme bukása miatt.

Megkérdeztem tőle helyes-e állatot kínozni, hiszen a Bibliában sehol se ítéli el Jézus az állítkínzást.

Persze mint tipikus ballib csak annyit tudott válaszolni, hogy troll vagyok.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.10. 07:14:34

@Yorg:

Sőt, ez a berber és dél-európai illír-trák gén.

Én is ide tartozom, apai vérvonalon.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.10. 07:16:34

@cvsvrs:

Küldd el ezt az értelmzést a Perintának. Szerintem ez még neki se jutott eszébe.

Yorg 2023.09.10. 08:07:25

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Mondtam már: nincs olyan, hogy berber/illír/trák gén. Y haplocsoportokat nem lehet nyelvekhez/nyelvcsaládokhoz kötni így. Ez ebben a formában áltudományos marhaság. Szóval E1b1b vagy. Gratulálok. De mi ennek a jelentősége? Kb. semmi. Ez a génszakasz nem kódol SEMMIT. A nők ezen kategorizálás alapján nem tartoznak sehova. Azaz a populáció felét nem lehet besorolni sehová ez alapján. Nem érzed, hogy ez mennyire abszurd? Az apád E1b1b volt. Gratulálok. De az anyád nagy valószínűséggel nem az volt. Az anya nem számít? A négy nagyszülőd közül csak az egyik volt biztosan E1b1b. A nyolc dédszülőd közül is csak egy. Ahogy megyünk vissza az időben, egyre inkább látszódik, hogy mennyire abszurd az a felfogás, amit te is képviselsz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.10. 08:31:08

@Yorg:

Vannak csoportok, melyekre egy bizonyos géncsoport jellemzőbb, ennyi az egész.

A Balkánon pl. ez a gén az albánoknál a legerősebb. Ami érthető, ők az őslakosság egyenes leszármazottai.

2023.09.10. 08:39:35

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
az kislányos gondolkodás. jaj, szegény kismelegek, de rossz most nektek. na nem baj, jön valaki és simogat benneteket. egyébként a nők egy jelentős részére jellemző ez. és ugyanez létezik szegény kiscigányokkal, szegény kis migránsokkal. szegény kis üldözött zsidókkal. ez túlzott nőiesség. kislányosság. ezt a politikát angela merkel járatta csúcsra.

a magyar közgondolkodás az, hogy a homoszexualitás "terjedését" kell meggátolni. azaz homoszexuálisnak a heteroszexuálisokkal való kapcsolatát kell megtiltani. azaz háljanak csak egymással a lehető legdiszkrétebben. "csinálják a négy fal között". és ez a mózesi törvény libertárius értelmezésből következik.

2023.09.10. 08:43:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
és a magyar közgondolkodás albániát tartja cigányosnak. ezt követően bulgáriát és romániát. és görögöket is kissé cigányosnak gondolják. cigány kultúrát elsődlegesen ezzel géncsoporttal rendelkező népcsoportokkal azonosítja.

Yorg 2023.09.10. 08:47:21

"Vannak csoportok, melyekre egy bizonyos géncsoport jellemzőbb, ennyi az egész."

Ez így nagyjából oké, de a "szláv/trák/néger/stb. gén" kifejezés félreérthető, és sokan félre is értik. Nem kéne használni szerintem. És ez még mindig csak az Y haplocsoport alapú kategorizálás, ami a népesség felével nem tud mit kezdeni, és a másik többtízezer génről tudomást sem vesz. Hiba eltúlozni a jelentőségét.

Yorg 2023.09.10. 08:57:44

@Yorg: "és a másik többtízezer génről"

Ja, és ez csak azoknak a géneknek a száma, amik fehérjét kódolnak. Ha hozzávesszük azokat is, amik az Y haplocsoporthoz hasonlóan nem kódolnak semmit, akkor ez a szám nagyságrendekkel több.

2023.09.10. 08:58:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
és az értelmiség ugyebár nem cigányozhat. ezért az mondja, hogy ez a politika "balkáni". orbánizmus nem "cigánykodás" (ahogyan az átlag magyar gondolja politikailag inkorrekt módon), hanem "balkanizálódás". vannak történelmi szereplők, akik ezeket a géneket hordozták. a nemzetpolitikában a hunyadiak, abszolút pozitív szerepben, az európai politikában napóleon kétes megítéléssel és hitler is idetartozik, abszolút negatív szerepben.

orbán nem a magyar napóleon. van code napoleon, ami a militari mellett a polgári (civilizált) világot is erősítette. nincs code orbán. nincs közjogi kódex, ami orbánhoz kötőde. nincsenek valódi győzelmek, amelyek a hunyadiakhoz köthetők. és mellette nincsek könyvtárak, korvinák. a corvinus egyetem se teremtett még hunyadi kultuszt se. orbán kultuszt akart lánczi bubuval. és persze orbán nem is hitler.

2023.09.10. 09:49:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
azok a dél ázsiaiak az indiaiak. az a H jelű. a krisnások. a közgondolkodásban ezt a csoportosulást éppen nem cigányozzák le. a baller értelmezében ők a "jó" cigányok. abszolút békések, senkit se bántanak, nem erőszakosak. és az E-ből akartak H-t csinálni.

ZorróAszter 2023.09.10. 09:56:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Antall harcolt Csurka ellen, kompromitálni kellett őt, ennyi az egész.
ELlenséges, ballib kutatók szerint - pl. Ungváry - se csinált semmit Csurka."

Vicces, ahogy a politikusok és a fizetett propagandatörténészek csiki-csuki malmoznak azzal, hogy most akkor mit jelent a hatoskarton és hogy mi maradt fenn általában az ügynökök munkájáról.

Ha vaakit ki kell mosdatni, mert politikailag az látszik hasznosnak, akkor jön az a szöveg, hogy ő éppen csak aláírt egy papírt, de soha nem jelentett senkiről semmit.

Én a magam részéről azért nem hiszem, hogy Csurka sosem jelentett senkiről semmit, mert akkor így-vagy-úgy sokkal hamarabb kizárták volna, és nem csak akkorl amikor elkezdett Acél Györgyhöz járni.

Plusz elhiszem, hogy a III/III hivatalból bosszúálló volt. Vagyis megbosszulták, ha valaki aláírt, mégis keresztbe tett nekik. Például megpróbálta semmitmondó szövegekkel kiszúrni a szemüket.

2023.09.10. 10:24:27

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
és mindenki tisztelne egy olyan orbánt, aki hunyadiakat követve mondjuk egy községi, közösségi könyvtárhálózatot hozott volna létre. olvasói körökkel.

erre egy jó példa..
www.dehir.hu/upload/images/galeria/5090/220521konyvbarataipiknik_msz_(29).jpg
a képen könyvet olvasóval kapcsolatos sztereotípia, hogy egy "kancigány". csakhogy a környv barátja mozgalmat népszerűsíti, az üzletek is tagjai lehetnek ennek mozgalomnak.
www.debrecen.hu/assets/media/gallery/hu/37261/1200x800/220504-konyv-baratja-pi-mj_31j.jpg
és ez politikai értelemben olcsó szavazatvásárlás. és részben ez hozza a fidesznek szavazókat. ez a filléres önkormányzati munka. és ezek az emberekből válogatódnak majd ki orbán politikai ellenfelei, ők fogják leváltani, a nagy pénzlenyúlások ellen maguk az asszimilálódott feketék fognak fellázadni.

2023.09.10. 11:00:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
a balkáni politika két szélsőséget vonultat fel. gyurcsány és orbán együttes politikája a "balkáni". orbán nélkül nincs gyurcsány és megfordítva. a kettőt együttesen kell felvonultatni. és egyébként gyurcsányt se szereti az értelmiség, pontosan ugyanúgy lenézik, megvetik ahogyan orbánt is. ő verte szét a "baloldalt". orbán pedig felszámolta a polgári konzervativizmust. amire azt mondja g fodor gábort, hogy miféle polgári (civilizált) gondolkodás. azt csak hazudták a köznépnek. az nem jó politika. helyette vezérkultusz kell. annak majd mindenki szépen behódol. három kétharmadot követett a negyedik. sohasem látott győzelem.

csakhogy ebből könnyen egy történelmi vereség adódik. túlnyerik magukat, egyre beszűkül az értelmiségi kör, amelyik támogatja őket. látszik kötsén is, hogy brutális kontraszelekció és szinte csak nímandok vannak.

és van az új világrend putyin vezetésével. az a szovjetorosz politikához való visszatérés. hogy az mennyire lenne magyarbarát látszik, hogy 56 egy fasiszta felkelésnek mondják. és egyébként már van olyan katonai vezető, aki elfoglalná kelet-európát. az oroszbarátság kuka. a gigantikus kínai akkumulátorgyártás is nyilvánvaló, hogy befuccsol majd debrecenben. például mert nincs elegendő szabad munkaerő hozzá.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.10. 12:15:33

@ZorróAszter:

Sok embert ismerek, aki ügynök volt.

Azért lesz az, mert a beszervezéskor rettegett, hogy ha nemet mond, akkor baja lesz. Aztán marhaságokat jelentett, ha kénytelen volt írni.

Meséltem már a kötelező munkahelyi jelentést. Minden külföldi út után, s minden vezetőnek évente minden beosztottjáról.

Apám is csinálta Kubában, az éves jelentésben kötelező rész volt a beosztottakról az informáéás. Én konkrétan láttam az egyik ilyen éves jelentést. Közhelyhalmaz, semmitmondó süketelés. Ilyen stílus, hogy "XY rendszerünk híve, ezt gyakran kinyilvánítja beszélgetések során. Még szakmailag fejlődnie kell, de erre minden képessége és akarat megvan. Munkáját kiválóan végzi. Párszor késett a munkából, de ígérte, a jövőben az ilyen fegyelemsértést kerülni fogja. Megbízható elvtárs." - olyan, mint a KISZ-ajánlás a felvételihez.

Szóval meg lehetett ezt csinálni kamuzással is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.10. 12:37:20

@cvsvrs:

Nyilván mindenki ellen az használható fel amit az illető titkol.

Ezért nyerő megoldás őszintének lenni.

ZorróAszter 2023.09.10. 20:18:27

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Lehet hinni a propagandának, hogy a III/III tisztek csupa hülye volt, de valószínűleg minimum annyira nem, hogy csupa alkalmatlan és használhatatan embert szervezzenek be. Tömegesen.

Akik aztán vagy nem jelentettek semmit, vagy hülyeségeket meg dezinformációt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.11. 06:59:36

@ZorróAszter:

Nem voltak hülyék. Bár olyan is volt.

De a nagy többség szimpla ember volt, akit a saját magánérdeke izgatott a legjobban, nem Marx és a Párt ügye. Azaz pont úgy dolgoztak, mint mindenki más: amennyit kötelező, semmi többet.

Dezinformációról szó sincs. Ehhez nagy bátorság kelkett, Csak semmitmondó infók leadása a kérdés. Ezt pedig mindenki tudta, az egész Kádár-rendszer erre épült: nem mondjuk, amit gondolunk, s kamuzunk állandóan. Nekem már 6-7 évesen elmagyarázták, hogy "igen, de ezt nem szabad mondani", meg hasonlókat. Kiskamasz korra már minden gyerek tudta, az amit nyilvánosan mondunk az nem az igazság, hanem az elvárás teljesítése.

Na, ugyanez itt.

A beszervezésre 2 módon lehetett reagálni biztonságosan:
- aláírni, majd kamuzni,
- nem aláírni, de akkor is kamuokra hivatkozni.

Apám nem írta alá, azt mondta, hogy "nagyon szeretne segíteni, de képotelen titkot tartani, alkatilag alkalmatlan".

Ha olyat mondott valaki, hogy "nem akar", akkor jöttek volna a kérdések, s a végén baja esett volna.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.09.11. 10:15:02

@gigabursch: Most nézem vissza sokadszorra a Fekete Doboz 1992-es anyagait. Akkor meg ma sem tetszett Csurka stílusa, de fájdalmasan minden úgy lett ahogy akkor mondta. (Sőt, még ahogy Antall mondta, az is úgy történt.)
Mint a magyar kultúrát építő ember ilyenkor mindig elgondolkodom, hogyha "nyelvünk helyett vartyogás lesz", akkor mi értelme az egésznek? Tényleg Adynak lenne igaza, aki 1917-ben elejtett egy félmondatot : "Minek jöttünk ide Keletről? Tényleg világ csúfjára kihalni?"

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.09.11. 10:19:13

@gigabursch: pedig szerintem lényegesen jobb a helyzet mint mondjuk a kétezres évek közepén.

ZorróAszter 2023.09.11. 14:02:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Egy III/III-as tiszt nagyon jól tudta, hogy mi a kamu duma. Azzal nem mentek semmire. Olyan spicli nem lehetett spicli éveken keresztül. Csurka sem. Aki kamuzott, azzal jól kicsesztek. Például elhintették a baráti körében hogy ügynök, vagy más módon hiteltelenítették mindenhol.

"Apám nem írta alá, azt mondta, hogy "nagyon szeretne segíteni, de képotelen titkot tartani, alkatilag alkalmatlan"."

És mi van, ha erre ezt a nyilatkozatát betetetik a személyzeti anyagába, hogy alkalmatlan a polgári foglalkozására is, hiszen maga mondta, hogy képtelen titkot tartani. Nyilván ez a hivatali titokra is vonatkozik.

Nyilván nem tették, mert nekik nem sarokbaszorított emberek kellettek, hanem önkéntesek különféle előnyökért egyetemen, munkahelyen, plusz fizetésért, egyéb támogatásért, juttatásért.

ZorróAszter 2023.09.11. 14:05:05

@Deak Tamas:

"Mint a magyar kultúrát építő ember "

Muhahaha!!!

Magáról mindig ilyen csodálatos dolgok derülnek ki.

Kár hogy eddig mindegyik forrása saját maga volt.

:o)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.11. 14:11:52

@ZorróAszter:

Hatalmas mennyislégű adatot szedtek be. Nem is értem, hogyan dolgozták ezeket fel.

Annyi meg mindig akadt, amivel elfoglalták magukat.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.11. 14:14:05

@ZorróAszter:

Nyilván nem tudhatom mi volt.

Ha valaki ki akart volna szúrni apámmal, megtette volna nyilván. Azaz nem akart senki.

Sok ember sikeresen leélte így az életét.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.11. 14:26:10

@ZorróAszter:

Plusz a balkáni embernek a vérében van ez: bólogatni a hatalomnak, majd nem teljesíteni semmit. 500 év tréning eredménye a török hódoltság alatt.

Az én apai rokonségom szinte hőmérőként működött: rajtuk lehetett lemérni ki van valóban hatalmon. Pl. Antall alatt simán szidták Antallt, azaz nem ő volt hatalmon.

Ahogy azt is tudni lehetett apám viselkedésén mikor lett vége a kommunizmusnak. 1988 tavaszán abbahagyta párttagsági díj fizetését. Fél évvel korábban ezt nem merte volna megtenni. Amikor volt az első nagy tüntetés a román falurombolás ellen, még azt mondta, rizikó részt venni rajta. Pár hónappal később meg azt, most már nem gond tüntetésre járni.

A Balkánon így lett túlélve a török rend: sose szabad nyíltan ellent menni a hatalomnak, de sose szabadon egyetérteni se vele.

S persze később is ezt mondta, már az ezredforduló után: "ne kerülj függő helyzetbe a bankoktól, mert ezek kicsinálnak", s ezt úgy, hogy ő bankból ment nytugdíjba, de sose volt se kölcsöne, de még hitelkártyája se. Onnan lehetett tudni ki a hatalom, hogy azt mondta rájuk "ezek".

ZorróAszter 2023.09.11. 23:56:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Igen, de a kérdés az volt, hogy lehetséges-e az, hogy Csurka csak aláírt de nem jelentett senkiről semmit.

Szerintem ilyen hosszú időn keresztül semmiképpen.

Olyan lehetett volna esetleg, hogy mondjuk kiengedik, nem jelent semmit, erre megtorlásul visszaviszik a börtönbe.

De nem ilyen volt. Hanem hogy sok évre rá elkezdett így-vagy-úgy Acél György közelébe kerülni, és ezért gyorsan kizárta a III/III, mert féltek Acél dühétől. Pláne ha esetleg azt hiszi, hogy Csurkával róla is iratnak valamit.

Szóval Csurka papírjai, jelentései valószínűleg a németeknél landolt, és felhasználták a magyar belpolitikai játszmákban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.12. 04:04:56

@ZorróAszter:

"lehetséges-e az, hogy Csurka csak aláírt de nem jelentett senkiről semmit"

Nyilván nem tudhatom biztosan. De csak kiderült volna valami, ha ártott volna valakinek.

"Szerintem ilyen hosszú időn keresztül semmiképpen."

Szerintem meg igen. A rendszernek az is elég volt, hogy aláírt. Ezzel letette a hűségesküt, megalázta magát.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.12. 04:08:03

@ZorróAszter:

"sok évre rá elkezdett így-vagy-úgy Acél György közelébe kerülni"

Persze. Ez volt a rendszer egyik eszköze. Nyitni a nem-kommunista értelmiség felé, különösen ezen a Csurka-típusú népi vonalon.

Kádárék számára az ellenzéken belül a népiek voltak a legkisebb rossz.

A Kádár-rendszer egyik titka az volt, hogy nem vette komolyan a marxizmust, s csak formális egyetértést követelt meg. Nem így van?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.12. 04:09:15

@ZorróAszter:

"megtorlásul visszaviszik a börtönbe"

Kádárék ilyet csak végső esetben tettek. A fő módszer az ellenzék megvásárlása, korlátozott engedése volt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.12. 04:11:03

@ZorróAszter:

"Szóval Csurka papírjai, jelentései valószínűleg a németeknél landolt, és felhasználták a magyar belpolitikai játszmákban."

Ha lett volna bármi, fel lett volna használva.

Amikor Csurka rendszerkritikus irányba fordult, felhasználták volna ellene.

Nem használtak fel ellene semmit, azaz nem volt semmi, ez a legvalószínűbb.

ZorróAszter 2023.09.12. 21:00:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Jól látható, hogy működik az ügynök ütőkártya:

a kedves spicli nem is volt spicli, csak aláírt de áldott jó gyerek volt, nem mondott senkiről semmit.

De aki ma ellenünk beszél, az akkor is spicli és minden más rossz volt akkor is, mielőtt még ellenünk fordult volna.

Meggyesi D209 témájából arra lehet következtetni, hogy valakik az ügynökaktákat átadták külföldieknek zsarolási céllal.

Ez Meggyesi esetén abból látszott, hogy őt még tartotta a titoktartási nyilatkozata, és a feloldásáig nem mondhatott érdemben semmit se.

De akkor honnan tudott a német sajtó többet, mint amit ő elmondhatott?

Csurka esetén Izrael elitélésének az indítványozása hasonló: Csurka ezzel gyakorlatilag megakadályozta Izrael elitélését. VIlágosan tudta, hogy ez lesz a következménye.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.13. 05:27:34

@ZorróAszter:

Nem minden összeesküvés a világon.

Alapvetően az emberek saját érdekeik mentén cselekednek.

Be kell lépni a Pártba? Belépünk. Már nem kell? Kilépünk. Stb. Mindenben ez a jellemző.

Hihető komolyan, hogy aki aláírta a beszervezést, az onnantól lelkesen jelentett is? Dehogy.

Ma is így van ez, mindenki tudja mi az elvárt, s azt formailag teljesíti, miközben esetleg utálja. Miért? Hogy legyen békén hagyva. Senki se akar magának probléákat, különösen ha olyan erővel áll szemben, mellyel szemben esélytelen.

Lásd a mai multis homokbüszkeség ünnepségeket. A dolgozó érzi, nem szabad ellenkezni, hát résztvesz. Miközben esetleg homofób, de ezt megtartja magában.

Nem más a liberális demokrácia és a kommunista diktatúra, ezek csak fokozatok. A kommunizmusban több volt az elvárás, de most is van bőven elvárés, amit ha az ember nem teljesít, akkor nagyon rosszul fog járni.

Csurka szerintem írni akart, meg hogy mutassák be a műveit. Ha a hatalom ellen fordult volna nyíltan, elmehetett volna zöldségeshes segédmunkásnak. Így meg hogy aláírt, megalkudott, ünnepelt író lehetett. Ennyi az egész. Nem valószínű, hogy magánszorgalomból még jelentgetett is.

ZorróAszter 2023.09.14. 22:46:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Nem minden összeesküvés a világon."

Ebben hol van vagy hol lehetne egyáltalán mármi összeesküvés?

Én csupán arra világítottam rá, hogy működik az ügynök ütőkártya: a nekünk valamimiért kedves spicli nem is spicli. Ha aláírt is, nem jelentett semmit senkiről. Mert áldott jó ember volt Isten nyugosztalja.

Csakhogy Csurka esetén minden ennek ellene mond. Ha renitens, visszaküldik a börtönbe. Ha kezdettől nem jelent semmit, és ha esetleg nem akarnak vele így kicseszni, akkor kizárják.

De nem évek után. Olyan nincs, hogy éveken keresztül spicli, és éveken keresztül hagyják hogy ne jelentsen semmit.

Konklúzió: a jelentései mint zsarolóanyagok valamilyen idegen titkosszolgálathoz kerültek és azok irányították.

És feltehetően másokat is ugyanígy.

Az idegen titkosszolgálat az valószínűleg a BND. Az Izrael elítéslés téma azért nem mond ellent ennek, mert a mai NSZK és Izrael jó viszonyban van.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása