magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Jó az ügyvéd

Farkasházy pert nyert egy olyan ügyben, melyben nincs igaza.

Megesik ez gyakran: a jó ügyvéd csodákra képes.

Persze közismert, a ballib kánon szerint az igazi demokrata mindig a magyar csapat ellen drukkol. Tök mindegy hány ítélet születik erről.

Persze vannak ballibek, akik nem tartják ezt be, dehát meg is kapják aztán ezért a magukét a saját oldaluktól.

Erről mindenki meggyőzödhet, elég csak a ballib kommenteket olvasgatni akár a konkrét ügyről szóló cikkek alatt.

115 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr4618280323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tapi2021 2023.12.14. 13:10:25

@cvsvrs: "bundás kenyérrel és teával is lehet urvacsorát tartani. az is lehet szakramentum. feltéve, hogy emberség kötődik hozzá."

Őrültségeket írsz. Mint akinek fogalma nincsen a keresztény egyház tanításairól.
A szentséghez szent kell, aki az Isten. Amiben nincs Isten, vagy nincs neki "szentelve", az nem szakramentum.

Persze a Biblia világos tanításával szembemenő protestáns tanítások arról, hogy az Oltáriszentség nem Jézus VALÓDI "teste" nyilván sok zavart okoz.
Szóval náluk a kenyér lehet "úrvacsora", Jézus nyilvánvalóan sokszor vett a kezébe és evett vacsorára kenyeret, de nem szentség, ha az nem maga Jézus.

Fontos, hogy az " emberség" nem hoz létre semmiféle szakramentumot. Mert annak valamilyen módon kötődnie kell Istenhez.

Gery87 2023.12.14. 13:10:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Magyarellenes a töködalja az:)
Ne beszéljünk már hülyeségeket.

Tapi2021 2023.12.14. 13:11:13

@Gery87: "Miért? Aki nem szereti Orbánt meg a Fideszt az magyarellenes?"

Dehogy, csak aki magyarellenes.

erol 2023.12.14. 14:01:02

@Gery87: Egyszerű. Akire a Tapi azt mondja, hogy magyarellenes, az magyarellenes. Kész, ennyi az egész.

Tapi2021 2023.12.14. 15:03:54

@Gery87: Ezt mindenkinek magának kell mérlegelnie. Miután tisztázta magában, mi a magyar, ki a magyar, mitől vagyunk magyarok, és mi a magyar kultúra, értékrend, érdek..., stb. Hogyan viszonyulunk mindehhez, a sajátos magyar kultúránkhoz, a történelmünkhöz, a hagyományainkhoz, a nyelvünkhöz, az identitásunkhoz..., stb.?

Ha ez meg van, akkor van egy - óhatatlanul szubjektív - mércénk, amihez mérni tudunk mindent.
És ez alapján lehet eldönteni, hogy szerintünk XYZ cselekedetei, szavai, viszonyulása, stb. megfelel-e ennek a mércének?

Tapi2021 2023.12.14. 15:07:19

@erol: Igen, csak mi - az egyének - dönthetjük el, hogy szerintünk ki a magyarellenes, ki megy szembe a magyarsággal, a magyar érdekkel, értékekkel, hagyományokkal, az ország és a nép érdekeivel, stb.
Vagyis ahogy én, úgy te is eldöntheted!

Persze tudni kell megindokolni, ha kérik. Hogy miért gondolod ezt?
Nyilván vannak ehhez szempontok.

ZorróAszter 2023.12.14. 15:10:50

Én a szovjet-magyar 6:0 óta alig nézek meccset. Nem tetszik hogy összevásárolgatnak játékosokat a klubok, és nem tetszik az se, hogy már külföldi csapatoknak drukkolnak az emberek.

A kommunizmusban a tömegsport sokkal rosszabb helyzetben volt. Mi parkokban fociztunk vagy az utcán. Ha belógtunk a Vörös Meteor pályára kézilabdapályán focizni, hamar elzavartak.

Fociztam a Postásban is, de amikor leigazoltak, akkor az első meccs Nyíregyházán lett volna. Minimum három óra oda, három vissza, úgyhogy otthagytam őket.

ZorróAszter 2023.12.14. 15:16:57

@Tapi2021:

"A BASF, a német vegyipari óriás százas nagyságrendben zárt be gyárakat, és inkább Kínában építi fel azt"

Sosem tudhatjuk mi a valódi cél. Lehet hogy pont ez, csak kényszerűségnek kell tűnnie, nem szándéknak.

A kommunizmus idején nyomták a pénzt a német dolgozóknak, hogy biztosan befogják a szájukat. több mint húsz éve különféle ürügyekkel veszik vissza tőlük amit akkor adtak.

Serény Vélemény 2023.12.14. 15:20:11

@erol: Az az elképesztő, hogy adott egy lónyelvű karaktergyilkos, aki tonnaszámra gyilkolta le a karaktereket, de amikor őt karaktergyilkolják le (ami egy kicsit egyébként nehéz mutatvány, mert ahhoz karakternek kellene lennie), akkor a bíróságra szaladgál ahelyett, hogy lenyelné a békát.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.12.14. 15:51:58

@ZorróAszter:

Én meg csak VB-t és EB-t nézek, a csapatokat nem is ismerem. Nem vagyok focirajongó.

Eleve csak egyetemista koromban ismertem neg a foci szabályait. A barátnőm magyarázta el, ő tájékozott a fociban (aki azonos a jelenlegi feleségemmel).

2023.12.14. 15:59:38

@Serény Vélemény:
ne viccelj már. "fajkasházi" kiket gyilkolt le karakterügyileg.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.12.14. 16:01:32

@cvsvrs:

Mindenkit. Amíg hatalma volt. Ezért dühös most, hogy senki le se szarja őt.

Gery87 2023.12.14. 16:11:44

@erol:

Ja értem, mint a DTomika aki meg eldönti ki magyar?:) Ok.

Gery87 2023.12.14. 16:21:29

@Tapi2021:

"Miután tisztázta magában, mi a magyar, ki a magyar, mitől vagyunk magyarok, és mi a magyar kultúra, értékrend, érdek.."

Van vagy 11 millió magyar mindegyik egy kicsit másképp az....

"És ez alapján lehet eldönteni, hogy szerintünk XYZ cselekedetei, szavai, viszonyulása, stb."

Hát az én magyarság mércém szerint Orbán pl magyar, de ettől még roppant káros a magyarság számára.

" Igen, csak mi - az egyének - dönthetjük el, hogy szerintünk ki a magyarellenes,"

Igen, csak az a baj hogy egyes egyéneknek nagyobb hatalmuk van mint másoknak, és hát az hogy Orbán szerint kik magyarellenesek, az többet nyom picit és lám kész is a kultúrharc.
20 éve ezt nyomják hogy itt "a magyarság áll szemben a hazátlanokkal" értsd mindenki más ami nem ők.

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Helyére került végre, sose értettem ki ez az ember és mit akar.
Utoljára a HetiHetesben láttam, pont ugyanezt kérdeztem akkor is:)

Az volt az egyetlen értékelhető dolog vele kapcsolatban amikor elkezdett "mimizni", a többiek meg kinevették:)

Gelmerrrrr 2023.12.14. 16:26:30

@Tapi2021: dönthetjük el, hogy szerintünk ki a magyarellenes, ki megy szembe a magyarsággal, a magyar érdekkel, értékekkel, hagyományokkal, az ország és a nép érdekeivel, stb.
--------------
1. Nem dönt, az ö magyarlosza, hanem dent vagy dánt, de fát szoktunk denteni. Ide magyarul antorak.
2. Nem szerint, indogermán ser stumától sor és szer hangot dúrgerni, rakura, így ősmagyarul rekkint, ez a racionális.
3. Nem ellen, ez torz, hanem alna volna, de ide inkább anta.
4. Nem szembe, hanem anta annak megy.
5. Országtagadó vagyem, nekeme rejku van.

6. Érdek, érték hangok nem vannak, ezek sklavenaufstandi hangok, stak er és ár stuma van.

7. Ez egy igenstak magyarfájanda mondat tőled, de sajna te nem raksz, stak a nyelv, Kirgen, és a magyar nyelv indogermán és germán nyelv.
Hagyomány? bullshit hang, inkább léhma, stakhogy a tradíció falsch.

Gelmerrrrr 2023.12.14. 16:29:03

@Tapi2021: viszonyulunk mindehhez, a sajátos magyar kultúránkhoz, a történelmünkhöz, a hagyományainkhoz, a nyelvünkhöz, az identitásunkhoz
-------------------
1. Nem viszonyul, hanem arányel.
2. Nem hoz, ez itt nem Örményia, hanem nak vagy ra.

3. Dehát ez az! A magyar nyelv indogermán és germán nyelv, ez az ab ovo identitás, a nyelv, Kirgen, de a tradíció falsch, az nem az identitás, ahogy a tarténelem se, vanjan, ana akar, de stak narratíva.

Gelmerrrrr 2023.12.14. 16:31:07

@Tapi2021: tisztázta magában, mi a magyar, ki a magyar, mitől vagyunk magyarok,
------------------

Nem tiszta, hanem harjana, vagy bolo magyarul, de ide kirak.

Hát ez az! A magyar nyelv nem fingár nyelv, hanem indogermán és germán nyelv!

Wildhunt 2023.12.14. 16:36:12

@Tapi2021: hadd én, hadd én, hadd én mondjam meg a mindenekfeletti szempontot:
Óóóbbááááán!!!

Gelmerrrrr 2023.12.14. 16:36:39

@Tapi2021: alapján lehet eldönteni, hogy szerintünk XYZ cselekedetei, szavai, viszonyulása, stb. megfelel-e ennek a mércének?
---------------

Rakuján antorakni volna, hogy rekkintünk....
Csele izé? He? Nem rakem, most stal, csel? Stehlen?
Szó jevevényhang. Nem viszony, hanem nakrekkés, arányelés, nem felel izé, hanem rakta....

Hát én problémát nem látem itt, habár tuti fingrista, dehát a focinak és a sportnak itt heljye nem van, ez itt magyarfeld, a foci liberália, vagyis libcsizmus, így dúrgerni kell.

Hát ha magyar vagyem, nem-e annak vagyem, hogy a magyar foci vészejtsén, hogy így talán majd az MTA-vel dúrgerni volna a stadion is?

Itt az életmódról, életartikról van a beszéd, ergo, hogy van libcsizmus, ahogy a foci, és így nem van élni, libcsi diktatúra, hogy melózzon az ember, arra hogy vanjon libcsizmus.

Na szopjanak le!

ZorróAszter 2023.12.14. 16:39:53

@Serény Vélemény:

"aki tonnaszámra gyilkolta le a karaktereket,"

Vicces ezt mondani, amikor Néző László a Mediworks médiák közös főszerkesztője büszkélkedik a fidesznyik karaktergyilkosságok hatékonyságával.

ZorróAszter 2023.12.14. 16:41:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Nem vagyok focirajongó."

Én lennék. Vasas drukker vagyok, de Vasas meccset is ötévente egyszer ha megnézek.

alöksz róz 2023.12.14. 16:42:17

@Tapi2021: "Hogyan viszonyulunk mindehhez" - így van, ez az alapvető. ha nincs pozitív viszonyulás, akkor bizony teljes joggal ki lehet jelenteni, hogy nem magyar.

2023.12.14. 16:43:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
a heti hetesnek egy rakás részlete fent van a youtube-on.
www.youtube.com/results?search_query=heti+hetes+farkash%C3%A1zy
melyik az, amin "karaktergyilkol". különösen "tonnaszámra".

farkasházy pont az olyan típusú humoristák közé tartozik, akiket a kádár rendszerban arra használta, hogy legitimálják a fennálló rezsimet. ilyen volt a rádiókarabérban koferansziéként szereplő verebes. kicsit bírálja a fennálló rendszert. és kádár azt mondja, hogy addig jó, amíg az emberek nevetnek rajta.

orbánnak is ilyen gesztusokat kellett volna tennie. hogy látta teddit, és jót nevetett rajta. és a feleségének gálvölgyi művész úr a kedvence. a lányának meg a bajor imi.

alöksz róz 2023.12.14. 16:44:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: igen, ez fáj ezeknek a legjobban, hogy má nem ők fingják a passzátszelet :-)

alöksz róz 2023.12.14. 16:47:20

@cvsvrs: ezeknek nem lehet gesztust tenni.
semmilyet. nem fogadják el.

hanem rögtön nekikezdenek teli torokból üvölteni, hogy lám, elismerte, hogy mindenben is nekik van igazuk.

Gery87 2023.12.14. 16:48:56

@alöksz róz:

Pozitív viszonyulás? mihez?
Mihez kell hogy magyar legyél?:)

Gery87 2023.12.14. 16:52:41

@alöksz róz:

JA, a kurva anyjukat ezeknek a nemmagyar libsi geciknek:)

www.youtube.com/watch?v=jvRBGvuDL_A

Csak mondom hogy én az 1-es módon szarok!
Remélem te is, nehogy kiírd magad a nemzetből!

alöksz róz 2023.12.14. 17:07:51

@Gery87: igen, pontosan ahhoz kell, hogy magyar legyél.
az nem egyenlő a magyar állampolgársággal. csak kozmopolita zsidók szeretnék úgy beállítani. és csak az ostobák hiszik el.
netán te is ostoba szeretnél lenni?

Tapi2021 2023.12.14. 17:24:12

@ZorróAszter: Jogos, az nem nemzeti csapat (meg nem AZ FTC...), amelyikben már alig játszik hazai játékos.

Mára ez is mind show műsorrá silányult. Sima biznisszé.

Tapi2021 2023.12.14. 17:32:55

@Gery87: "gen, csak az a baj hogy egyes egyéneknek nagyobb hatalmuk van mint másoknak, és hát az hogy Orbán szerint kik magyarellenesek, az többet nyom picit és lám kész is a kultúrharc.
20 éve ezt nyomják hogy itt "a magyarság áll szemben a hazátlanokkal" értsd mindenki más ami nem ők."

Neked és mindenkinek egyénileg kell eldönteni, ezzel a nézettel egyetértesz-e vagy sem? Nem kötelező.

Az talán jelenthet valamit, ha sokan jutnak ugyanerre a következtetésre, és ugyanezt a véleményt fogalmazzák meg.

Uram bocsá', lehet, hogy akiről nagyon sokan ezt gondolják, annak van oka.
De akkor is csak vélemények, nyilván.

Épp úgy, hogy OV diktátor, meg hibrid lófasz van itt..., stb.
Ezt is sokan mondják.
És akkor ebből vagy a másikból mi következik?

Tudod, a vélemény meg olyan, mint a seggluk... Mindenkinek van.

Tapi2021 2023.12.14. 17:38:20

@ZorróAszter: Néző? Milyen érdekes név.

Tapi2021 2023.12.14. 17:52:13

@cvsvrs: "orbánnak is ilyen gesztusokat kellett volna tennie. hogy látta teddit, és jót nevetett rajta. és a feleségének gálvölgyi művész úr a kedvence. a lányának meg a bajor imi."

Inkább ne, mert ahhoz neki is egy diktatórikus rendszer teljhatalmú vezetőjének kellene lennie - mögötte egy birodalmi gazdával! -, akit nem fenyeget a veszély, hogy max. négy év után leváltják.

Már megint összehasonlíthatatlan helyzeteket, állapotokat akarsz összeboronálni. Nem lehet. Most nincs diktatúra, OV nem Kádár és nem áll mögötte egy elnyomó birodalom.

Tapi2021 2023.12.14. 18:02:52

@Gery87: "Csak mondom hogy én az 1-es módon szarok!
Remélem te is, nehogy kiírd magad a nemzetből!"

Meg lehet próbálni ezt elviccelni, bagatellizálni. De azért te is el tudod dönteni, hogy pl. Dobó István, Bornemissza Péter, vagy Hegedűs hadnagy volt-e inkább magyar hazafi? Nem?

Amit csinálsz az is egy terelés. Kb., mint a "nincs is migrációs probléma, csak kedves bevándorlók".
Így nincsenek az országukkal, népükkel szemben politizálók, megnyilvánulók sem.
Mindenki jó ember. A Hegedűsök is, meg azok is, akik hazudozásai miatt nem jutunk hozzá két éve 22 milliárd Euróhoz...

Wildhunt 2023.12.14. 18:32:12

@Tapi2021: sőt! A Hegedűs hadnagy a legjobb, mert mennyi életet megmentett volna!

alöksz róz 2023.12.14. 18:53:10

@Wildhunt: gondolom akkor a zelenszki a dobó istván...

Wildhunt 2023.12.14. 18:58:07

@alöksz róz: 2x. Hiszen az egész nyugati világot védi, ő maga mondta.

Boldeone2 2023.12.14. 19:16:04

@Tapi2021: Épp úgy, hogy OV diktátor, meg hibrid lófasz van itt..., stb.
Ezt is sokan mondják."

- Azért mondják sokan, mert itt valóban az van. Ez az objektív és tagadhatalan valóság!

Vajon a Balti államokban miért nem gondolják az emberek, higy " hibrid lófasz" van?

De, még Bulgáriában sem! Ott nincs egy olyan kibaxott szar választási rendszer, mint Magyarországon!

Orbánnak volt pofája a budapesti választási rendszert a saját érdekei szerint átszabni, bezzeg az országos maradt brutál ARÁNYTALAN!

Boldeone2 2023.12.14. 19:19:23

@Tapi2021: Orbán kudarcot vallott! Íme, 14 év országlása:

hvg.hu/gazdasag/20231214_Eurostat_Magyarorszag_EU_masodik_legszegenyebb_Ausztria

Európa szegényháza vagyunk, ezt érte el a " vezérdemokrácia " valójában egy elnyomó, tolvaj rezsim!

Boldeone2 2023.12.14. 19:23:58

@Tapi2021: Ez teljes politikai vereség:

index.hu/kulfold/2023/12/14/europai-unio-eu-csucs-europai-tanacs-ukrajna-bovites-veto-orban-viktor/

Tehát, Orbán hiába pávantáncolt, nem jött be nagyon semmi neki! Hogy miért? Mert elqúrták Magyarországot, ki vannak szolgáltatva

Lényegében Mészáros, Tiborc, Jellinek, meg a többi NER potentát szétlopta az országot, de nincs tovább...Elfogyott az ellopható közvagyon

alöksz róz 2023.12.14. 19:59:07

@Boldeone2: "Ez teljes politikai vereség" - :DD

most adott neki 10 milliárd eurót az unió a semmiért. te meg ezt ünnepled.

Gelmerrrrr 2023.12.14. 20:04:08

@Boldeone2: _masodik_legszegenyebb_Ausztria

Európa szegényháza vagyunk,
---------------

Szegény hangot dúrgerni. Hát én nem igen szoktem az ilyen ökomókus izéket sokra rekkni, nálem ilyenek nem igen vannak, de mondjuk a fideszlibcsi libernyák ökomökus szablyák rekkint játszik, így rakta volna, az ana a cikknél van.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.12.14. 20:10:00

@cvsvrs:

A Farkasházy félék maximálisan elfogultak és lelkükben cenzorok és diktátorok. Nem kiegyezni kell velük, hanem ignorálni őket.

Gery87 2023.12.14. 20:41:56

@alöksz róz:

Már megint a zsidók:)

Mihez kell feltétlen pozitívan állni hogy magyar legyél:)?

Gery87 2023.12.14. 20:51:05

@Tapi2021:

"Neked és mindenkinek egyénileg kell eldönteni, ezzel a nézettel egyetértesz-e vagy sem? Nem kötelező."

Baszhatom hogy nem kötelező, ha a fél ország erre van kondícionálva, hogy a másik fél, aki nem mi , az nem magyar!

"Az talán jelenthet valamit, ha sokan jutnak ugyanerre a következtetésre, és ugyanezt a véleményt fogalmazzák meg."

Alapvetően semmit nem jelent. Jelentheti azt is hogy sokan tévednek.
Ahogy sokan jutottak arra a következetetésre is nem olyan régen hogy "a zsidókat meg svábokat kirekeszteni és vagonokra felrakni eléggé jó lesz....csináljuk."
Végül is "ők se voltak magyarok", legalábbis sokan ezt gondolták.

Én ezen az úton (magyarságfaszméregetés) nem indulnék el megint...

"Uram bocsá', lehet, hogy akiről nagyon sokan ezt gondolják, annak van oka."

Nem feltétlenül. Elkezdesz hazugságot terjeszteni valakiről, a végén már sokan elhiszik, akkor igaz lesz? Nem.

"De akkor is csak vélemények, nyilván."

Azok.

"Tudod, a vélemény meg olyan, mint a seggluk... Mindenkinek van."

Persze, csak Orbánét nyaldosni egyeseknek kifizetődőbb:D
És az a segg elég sok mindenről dönt, szemben másokéval akiké tényleg csak a véleményt fosni jó:)

Gery87 2023.12.14. 20:58:20

@Tapi2021:

"Meg lehet próbálni ezt elviccelni, bagatellizálni. De azért te is el tudod dönteni, hogy pl. Dobó István, Bornemissza Péter, vagy Hegedűs hadnagy volt-e inkább magyar hazafi? Nem?"

El, csak épp ma nincsenek Dobók, meg Bornemisszák.
Vagy hát lehet valakiknek vannak, de akkor már az más kérdés.
Más kérdés a tetteikről véleményt alkotni vagy arról léteznek e ma!

A baloldali szavazó nem "hazátlan" "magyartalan"stb csak nem azt látja problémának amit te, meg nem látja annak a dolgokat aminek te...

"Amit csinálsz az is egy terelés. Kb., mint a "nincs is migrációs probléma, csak kedves bevándorlók".

Egyáltalán nem ilyen.

"Így nincsenek az országukkal, népükkel szemben politizálók, megnyilvánulók sem."

Az ország és a nép nem a Fidesz!
Az hogy valaki a rendszer ellen van még nem a nép ellen van.

"Mindenki jó ember. A Hegedűsök is, meg azok is, akik hazudozásai miatt nem jutunk hozzá két éve 22 milliárd Euróhoz..."

Talán nem kéne felszámolni a jogálmiságot meg a független bíróságot és akkor nem lenne probléma!
De mondtam már: Az EU egy ilyen kis buzis libsi gittegylet Amerika hátsóján....
Ha nem tetszik ki is lehet lépni és bár pénz nem lesz, de el se veszik

Egyébként meg 10-et ha jól tudom már megkapunk.
Megint lehet lopni, hurrá....

Gery87 2023.12.14. 21:02:46

@Boldeone2:

"Orbán Viktor azt ígérte, meg fogja vétózni, hogy az Európai Unió megkezdje Ukrajnával a csatlakozási tárgyalásokat, a magyar kormányfő végül vétó helyett egyszerűen kivonult a teremből"

Ez igen, ezt így kell, az Igazi demokrata bazmeg:)
Még szavazni se képes, még a kurva véleményét se merte elmondani nyíltan hogy NEM!
Ennyi ez az ember...

A nagy kuruc tábornok kivonul:)

ZorróAszter 2023.12.14. 21:11:45

@Tapi2021:

"Mára ez is mind show műsorrá silányult. Sima biznisszé."

Én se értem. Ha csak engem veszítettek el nézőként Na Bumm, de szerintem nagyon sokakat.

"Néző? Milyen érdekes név."

Nekem teljesen ismeretlen volt amíg meg nem jelent a HírTV-s műsorokban.

Én se tudom hova tenni.

Szerintem a német igényeket továbbítja. Biztos tud németül, azért lett ő.

ZorróAszter 2023.12.14. 21:18:51

@Gery87:

"Mihez kell feltétlen pozitívan állni hogy magyar legyél:)?"

Például záráskor a Fradi Sörözőben még utoljára elordítják a Székely Himnuszt, az utolsó taktusoknál az egyik még búcsúzóul leokádja a söntéspultot, a magyarellenes idegenszívű csapos meg "Mostmár takarodjatok a kurva anyátokba! Elegem van belőletek!"

:o)

Gery87 2023.12.14. 21:39:10

@ZorróAszter:

Hát igen, a csaposok mindig is gyanúsak voltak nekem, eleve ugye csak deréktól felfelé látszanak, ki tudja van e aljuk!

alöksz róz 2023.12.14. 23:38:22

@Gery87: ott a válasz... pontosan ahhoz kell pozitívan viszonyulni, hogy magyar vagy/magyar legyél.
melyik szót nem ismered?

ZorróAszter 2023.12.14. 23:39:13

@alöksz róz:

Például záráskor a Fradi Sörözőben még utoljára elordítják a Székely Himnuszt, az utolsó taktusoknál az egyik még búcsúzóul leokádja a söntéspultot, a magyarellenes idegenszívű csapos meg "Mostmár takarodjatok a kurva anyátokba! Elegem van belőletek!"

:o)

Serény Vélemény 2023.12.15. 07:56:12

@cvsvrs: A heti hetes valamint a hócipő pont ilyen karaktergyilok eszköz volt.

Gery87 2023.12.15. 09:22:33

@alöksz róz:

Alapból mindenki elfogadja hogy hát ennek született és kész, ahogy nem kelsz fel azzal hogy "hát ma is jó férfinak lenni, ma se lennék nő"...az vagy aztán kész és ez néha jó dolgokat hoz, néha annyira nem. De alapból az vagy, nem tudsz más lenni.

A jó kérdés az, "mit jelent pl férfinak lenni"

Na ez már mindenkinek picit más.

Gery87 2023.12.15. 09:26:26

@Wildhunt:

Semmit nem változtat.
Ott és akkor kiment a picsába.

"Ne arra figyeljetek amit mondok, hanem amit teszek".

Tapi2021 2023.12.15. 13:40:33

@Wildhunt: Igen. Erre írom, hogy mindenkinek van egy jól hangzó magyarázata, narrációja arra, miért neki van igaza.

Csak kreatívan ki kell hagyni pár "nem odavaló" részletet, tényt.

Ez ment tegnap a parlamentben is. Meg gondolom mindennap.

Tapi2021 2023.12.15. 13:45:53

@alöksz róz: "gondolom akkor a zelenszki a dobó istván..."

Ha nem bolygatjuk, hogyan húzták ezt a konfliktust magukra az ukránok, akkor mondhatnánk, hogy Z. védi a hazáját, tehát pozitív hős.

Tehát, hogy most mindent megtesz a hazájáért, az rendben van.

De ebből nem következik az, hogy az is rendben van, hogy az EU a háborút finanszírozza és nem a békét kényszeríti ki. Közben elkúrják az európai emberek pénzét - ki tudja milyen érdekből? -, és egyre nagyobb károkat szenved, egy nem EU-s országért, egy, valójában az USA kiprovokálta és az ő érdekét szolgáló proxy háborúban.

Tapi2021 2023.12.15. 13:52:14

@Boldeone2: Mint írtam, mindenkinek meg van a maga narrációja, csak kreatívan kell a tényekkel, vélekedésekkel, okokkal, okozatokkal (és érdekekkel!) játszani.

Te az élő példája vagy, kik, és hogyan ásták/-tok alá az ország pozícióit az EU-ban!!!! A szemenszedett hazudozásotokkal a nem létező diktatúráról.

Boldi te személyesen vagy felelős minden kárért, amit okoztatok és folyamatosan okoztok az országunknak!!!! (És persze a háború finanszírozásának pártolásával és ez
által meghosszabbításával az ukrán népnek is.)

Tapi2021 2023.12.15. 14:02:16

@Boldeone2: Egyedül Orbánnak voltak tökei ahhoz, hogy szembe menjen egy nyilvánvalóan rossz, elfogult (megrendelt???) és megalapozatlan politikai döntéssel. Amely rendkívüli és soron kívüli meghozatala szembe megy az EU egész eddigi rendszerével szokásával.
Csak, mert most imádni KELL AZ UKRÁNOKAT. Tehát nekik KÜLÖN elbírálás jár!!!

Le a kalappal, hogy egyedüliként a saját népe érdekei szerint jár el, és nem nyomásra, parancsra, zsarolásra, mások érdekeiért. Meghunyászkodva, beszarva, mint a többiek, akik simán feláldozzák a népeik elemi érdekeit is, ha az az elvárás.

Szerinted pl. a lengyel parasztnak mennyire érdeke, hogy a mezőgazdaságra szánt pénzek döntő részét elviszik majd az ukránok? Stb. Az ő érdekeiket most ki képviselte? Pl.

Ez akkor is államférfiúi tett, ha végül elbukik, mint olyan sokan, akik egyedül maradtak az igazságukkal.

Tapi2021 2023.12.15. 14:06:26

@cvsvrs: A jó politikának megosztónak kell lennie. Értsétek már meg.

Senki sem szolgálhat egyszerre két urat! Nem képviselhet ellentétes, ellentmondó értékeket és érdekeket, sem egyszerre sokféle cél felé nem haladhat.

Tapi2021 2023.12.15. 14:12:43

@Gery87: ", hogy a másik fél, aki nem mi , az nem magyar!"

Ilyet soha, senki nem mondott a mi oldalunkon! Hogy a fél ország nem magyar.

Ez is elkenés, manipuláció, hogy a nemzettel, nemzeti érdekkel szemben politizáló politikusaitokat, értelmiségeteket elbújtassátok a "fél ország" mögé!!!

Pontosan tudjuk, hogy nem a fél ország árulja a hazát, a haza érdekeit, hanem egy jól körülhatárolható szűk kör.
A szavazóiknak persze van felelőssége abban, hogy rájuk szavaznak, de ettől ők nem árulók.
Csak tévednek, vagy úgy hiszik ez a jó döntés.

Tapi2021 2023.12.15. 14:24:18

@Gery87: "Nem feltétlenül. Elkezdesz hazugságot terjeszteni valakiről, a végén már sokan elhiszik, akkor igaz lesz? Nem."

Igaz, pontosan ez történik most a "magyar, jobbos, nemzeti kormány diktatúrát épít" hazugság elhitetésével világszerte.

Tapi2021 2023.12.15. 14:26:57

@Gery87: Aki nem akar nyaldosni, nem nyaldos!!!

Mások meg másét nyaldossák. Az is szabadon választott.

És még a nyaldosásban is van nemzeti vagy nemzettel szembeni különbség.

Tapi2021 2023.12.15. 14:28:05

@Gery87: Tehát még a segg, a segg választás sem mindegy. :-)

Tapi2021 2023.12.15. 14:29:51

@Gery87: "A baloldali szavazó nem "hazátlan" "magyartalan"stb csak nem azt látja problémának amit te, meg nem látja annak a dolgokat aminek te..."

Így van, ezzel egyetértek. Lásd a korábbi hsz-emet!

Tapi2021 2023.12.15. 14:33:20

@Gery87: "Talán nem kéne felszámolni a jogálmiságot meg a független bíróságot és akkor nem lenne probléma!"

Talán nem kéne ezekről azt hazudni, hogy fel vannak számolva, csak mert nem az ellenzék nyert a választáson, és most nem az ő akaratuk, politikájuk érvényesül.

Tapi2021 2023.12.15. 14:38:56

@Wildhunt: "... Hallgattál volna..."

Természetesen az ellenzék most legyártja az Orbán megfutamodott, vesztett, gyáva... narrációkat!

Velük ilyen nem esett volna meg, hiszen eleve bólogattak volna mindenre és aláírnak mindent, olvasatlanul, amit eléjük tolnak Büsszelben, Washingtonban!

Nem kéne semmilyen kompromisszumot kötniük, "gyáván"!!!!

Tapi2021 2023.12.15. 14:43:21

@Gery87: "Semmit nem változtat.
Ott és akkor kiment a picsába."

Vagyis kötött egy racionális kompromisszumot, és így nem lett részese egy kizsarolt, USA-Ukrajna szopó döntésnek. Amit nyilván tengerentúli nyomásra meglépett az EU, szembe menve minden eddigi gyakorlattal és a saját és az itt élő népek érdekeivel!

2024 2023.12.15. 15:02:12

Farkasházy iszonyú nárcisztikus egy figura. A Hócipőben, kabaréiban és a Heti Hetesben előszeretettel osztott mindenkit, aki szerinte arra érdemes , de amikor a HH-ben rajta élcelődtek, besértődött. Vagy mint most is, Bohár Dániel jóvoltából. Pedig abban az ominózus ATV interjúban azt mondta a magyar fociról, amit.

Olyan ember aki pofonokat oszt, de a kapott pofonokat képtelen elviselni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.12.15. 15:06:04

@2023:

Olyan, mint Borat, neki szabad mindenen röhögni, gúnyolni. S aki nem nevet a viccein, az gonosz., De rajta nem szabad élcelődni.

alöksz róz 2023.12.15. 18:55:03

@Gery87: nyilván nem azzal kelsz minden nap, hogy ma is magyar vagyok, hurrá :-)

de abban tévedsz, hogy mindenki elfogadja és ennyi. egyeseket kifejezetten utálattal tölt el már az is, ha csak meghallja hogy magyar, pláne ha másokban ez alkalomadtán (vagy úgy általában) pozitív érzelmeket kelt. ezek az egyesek véletlenül pont a belpesti liberális zsidóság meg az általuk elhülyített többi liberális.

alöksz róz 2023.12.15. 19:02:22

@Tapi2021: csak ezeket el lehet mondani a korabeli magyarországról is, ha már történelmi párhuzam...
(és még lehet igaz is lenne, lásd erdély)

mindegy, azért nagyjából egyetértek veled, de elfogadom hogy vannak más, ugyanilyen jogos nézőpontok is

ZorróAszter 2023.12.15. 23:15:22

Amikor mi okádunk a magyar nyilasoktól meg nácitól, akkor nem a magyartól okádunk, hanem a náciktól.

Ugyanígy nem a magyar tolvajkormány esetén is.

Csak ők terelnek azzal, hogy a magyartól.

Gery87 2023.12.16. 20:50:39

@Tapi2021:

"Ilyet soha, senki nem mondott a mi oldalunkon! Hogy a fél ország nem magyar."

Dehogynem! A "haza nem lehet ellenzékben"! Ez megy 20 éve.
Aki a libsikre szavaz, az a hazaáruló nem magyarokra szavaz...tehát hazaárulást követ el, tehát az.

Egyébként baszki!
Hol voltál????

ITT is van legalább 3 ember aki állítja, hogy pl én nem vagyok magyar:)
Csak mert az ő kis álomvilágával nem értek egyett.

Akkor "mi a faszomról beszélünk?" Még hogy a jobboldal, jobboldaliak nem mondanka ilyet. Frászkarikát nem.

Ez pont annak a folytatása a Fideszben ami anno a radikálisoknál már megvolt elejétől fogva, hogy "aki nem ők az zsidó". Pont.
Orbán ebből kivette a zsidót és betette a PC-bb "libsi Sorosistát".

.

Gery87 2023.12.16. 20:52:24

@Tapi2021:

Attól még hogy nem minden pletyka igaz, még nem lesz minden pletyka hazugság ugye tudod?:)

Gery87 2023.12.16. 20:53:55

@Tapi2021:

Talán nem kellene miden kritikát azzal magyarázni hogy "azért hazugság mert nem nyertek és irigyek":)

Gery87 2023.12.16. 20:55:49

@Tapi2021:

Az van, hogy Orbánnak igaza van ebben a kérdésben. Ukrajna nem lehet EU tag, így ilyen körülmények között biztosan nem.
Csak épp akkor illene ezt következetesen végigvinni, én szavaztam volna: nemmel.
Nem kivonulok.

Gery87 2023.12.16. 20:59:49

@alöksz róz:

Nem a magyarsággal van bajuk, hanem a "magyarkodással".
Az nem ugyanaz!

És igen, ez a réteg "túlérzékeny", mert traumája, hogy a "magyar nemzeti keresztény konzervatív jobboldal" halálba küldte csoportjuk tagjait anno.

Ahogy a nemzeti oldal meg állandóan komcsizik ill. a rendszerváltás vesztesei meg libsiznek, mert nekik meg velük van traumája történelmileg!

Gery87 2023.12.16. 21:04:10

@ZorróAszter:

Kisajátították a nemzetet, a magyarságot.
Igen. Amit ők csinálnak az magyar, nemzeti, hazafias...
A baloldal meg hazaáruló, mondom, ez megy 30 éve.

És akkor jön a cinikus válasz "hogy hát nem volt kötelező nem felszállni a magyarkodó vonatra kedves libsi bolsevikok....ki lehetett volna tenni nektek is a kokárdát stb!"

De mint az előbb mondtam: a baloldal hagyományosan nem "magyarkodik"!
Mert pont ezzel van baja, illetve, történelmileg a baloldal szocialista, osztályalapú.
A libsik meg polgáriak, egyén alapúak.

ZorróAszter 2023.12.17. 20:50:56

@Gery87:

Én is azóta nem teszek ki kokárdák, mióta Orbánék az papolták, az jelzi hogy ki FIDESZ-es.

Meg sok fidesznyik majom fordított zöld-fehér-piros kokárdát tett ki, hogy a fidesznyik áltörténészek megállapították, hogy az a helyes.

Nem nagyon figyeltem régen, de ebben az évben mintha sokan nem tették volna ki. Pedig a komonizmusban mindenki viselte.

Szóval ezt is sikerül elbaszniuk.

Ja: fordított zöld-fehér-piros kokárdát úgy láttam, már csak az a majom Lázár viselt ebben az évben.

Gery87 2023.12.18. 12:30:15

@ZorróAszter:

Én meg sose voltam az a típus aki kokárdát meg zászlókat tűzöget, nem ezen múlik.
Főleg hogy az emberek 99% szinte semmit nem tud ezen ünnepségek hátteréről és adott napon sem politizál.
Mutatja az is hogy minden nemzeti ünnep plusz "szabadnapként" van felfogva.
"Nem kell dolgozni"...ennyi.
Nekik, feléjük meg minek tűzzek ki bármit? Értelmetlen.
A végén még tényleg csak fideszesnek néznek:)

"Meg sok fidesznyik majom fordított zöld-fehér-piros kokárdát tett ki"

Nem "hibás" egyébként a kívül piros kokárda, csak valaki a jobboldalon már megint feltűnősködni akart és túltolta a "magyarságbarométert"...

ZorróAszter 2023.12.18. 23:21:27

@Gery87:

"Nem "hibás" egyébként a kívül piros kokárda, csak valaki a jobboldalon már megint feltűnősködni akart és túltolta a "magyarságbarométert"..."

Ebben az évben már csak Lázáron láttam zöld-fehér-piros kokárdát. Bár nem néztem nagyon körbe.

ZorróAszter 2023.12.18. 23:24:25

@Gery87:

"Nem "hibás"

A barom fideszes fizetett történész nem tudta, hogy az eredeti francia zászló ugyanolyan volt mint a mai magyar csak zöld helyett kék színnel, és a kokárda is olyan.

A mai francia zászló és kokárda a napoleoni időkből maradt.

alöksz róz 2023.12.19. 00:10:10

@Gery87: "De mint az előbb mondtam: a baloldal hagyományosan nem "magyarkodik"!" - nem hát. hanem szidja, köpködi, gúnyolja, pont mint a zsidók.

alöksz róz 2023.12.19. 00:25:08

@ZorróAszter: "Én is azóta nem teszek ki kokárdák, mióta Orbánék az papolták, az jelzi hogy ki FIDESZ-es." - eredetileg arról volt szó, hogy tegye ki mindenki, akinek fontos a nemzeti összetartozás.
de a zsidók, a ballibek meg a komcsik rögtön nem érezték ezt magukra igaznak :-)))

nepszava.us/nagy-hiba-lenne-ha-marcius-15-en-kek-szalagot-es-nem-kokardat-viselne-az-ellenzek/

alöksz róz 2023.12.19. 00:26:44

@alöksz róz: ezt a linket a gerinek szántam

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.12.19. 10:48:40

@Tapi2021: @alöksz róz: @Wildhunt: a portugálok magyar értelemben abszolút baloldaliak, de még ott is fontos a nyelv meg a nemzet. Ez a dal és előadó itt lentebb nyerte az idei Voice of Portugal-t, van is egy sor benne, hogy beszélj rendesen portugálul, ne a szlenget (a dal egy szegénynegyedi lázadó csaj szövege, aki bekerül a "városba")

www.youtube.com/watch?v=NZKxFWJyynY

Chelasban, az emített szegénynegyedben voltam párszor, na az a szegénység, nem az amit a hibban elméjű szőrehullott szokott itt böfögni. Mondjuk az egy domboldal, így minden putri az óceánra néz ....

Gery87 2023.12.19. 12:33:14

@alöksz róz:

Már megint a zsidók?:)

Látod pont emiatt tűnik a baloldali ember "nemzetietlennek" mert ebbe a zsidózásba nem hajlandó részt venni....mire meg kapja vádként hogy "mi van? nem vagy magyar?"...
hát ha neked ez a magyarság akkor nem:) (nem ez).

Nagyon nehéz úgy a jobboldaliak mellé állni hogy azok mindig a "pályaudvarra akarnak kísérni valakit"...ha érted mire gondolok.

Gery87 2023.12.19. 12:36:11

@alöksz róz:

Mi a probléma?

"Így érthetetlen, hogy egyes információk szerint felvetődött annak gondolata, hogy március 15-én az ellenzék demonstrációján nem kokárdát, hanem a Márki-Zay Péter által erőltetett, mozgalommá nem vált kék szalagot viselnék. Ez azért is rossz lenne, mert erősítené azt a hamis előítéletet, hogy az ellenzék nem elég nemzeti, illetve a liberális értékek nem nemzeti értékek. "

A cikkírónak igaz van.
Az ötlet szar volt, ha jól tudom nem is lett belőle semmi.

ZorróAszter 2023.12.19. 18:55:04

@alöksz róz:

"eredetileg arról volt szó, hogy tegye ki mindenki, akinek fontos a nemzeti összetartozás.
de a zsidók, a ballibek meg a komcsik rögtön nem érezték ezt magukra igaznak :-)))"

Én azóta nem teszem, ki, mióta Orbán és a fideszpropaganda azt sulykolta, hogy a FIDESZhűséget jelzi. Tehát nem 2022 óta.

Szerintem mások is. Meg kell nézni hányan nem teszik ki.

Szerintem a kommunizmusban még mindenki viselte.

Ezt sikerült elérnie Orbánéknak.

És a maga kommentje is pont ezt tartalmazza.

alöksz róz 2023.12.19. 22:06:03

@ZorróAszter: "Én azóta nem teszem, ki, mióta Orbán és a fideszpropaganda azt sulykolta, hogy a FIDESZhűséget jelzi." - nem, azt ti sulykoltátok.

alöksz róz 2023.12.19. 22:07:26

@Gery87: "Már megint a zsidók?" - tán én tehetek róla, hogy ilyenek?

alöksz róz 2023.12.19. 22:11:56

@Gery87: @ZorróAszter: igaza van a cikkírónak, hordani kéne, meg abban is igaza van hogy ti dobtátok le magatokról a kokárdát, önszántatokból...
persze tudni lehetett előre hogy nem fog nektek tetszeni a nemzeti összetartozás, az nektek fideszes meg náci lesz rögtön :-)))

ZorróAszter 2023.12.19. 22:49:43

@alöksz róz:

"nem, azt ti sulykoltátok."

Hanem a fidesznyik papagájkórus kántálja, engem semmi más nem zavart volna.

Ez megint a történelem visszamenőleges átírása.

"persze tudni lehetett előre hogy nem fog nektek tetszeni a nemzeti összetartozás, "

Például abban is, hogy én sem 2022-ben kezdtem nemhordani, és persze a nemzeti összetartózás az nem Orbán NER-je. Ez megint Orbán-kamu.

És látszik is az eredménye jórég óta. Persze hogy nem vállalják. Csak éppen mindenre a megoldás csípőből hazudni valami jó nagyot.

Gery87 2023.12.20. 12:52:42

@alöksz róz:

Te honnan veszed hogy minden zsidó ilyen?

Gery87 2023.12.20. 12:54:08

@alöksz róz:

Tekintve hogy 11-15 éves voltam, és akkor/utána nem voltam balos, így ne kend rám:)
Kösz.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása