magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Mire szabad költeni?

Mire szabad költeni közpénzt?

Az Ateista Társaság szerint arra, ami a többség igénye. Gyerekes elképzelés.

Ha tényleg csak arra mehetne közpénz, ami a többség igénye, akkor nagyon kevés dologra menne közpénz. Pl. nem mehetne a színházakra, könyvtárakra, hiszen a lakosság nagyobb része egyikbe se jár. De a mozgássérültek se kaphatnáak semmit, hiszen a lakosság túlnyomó többsége nem mozgássérült.

Természetesen ez egy abszurd elv. Az ateisták se alkalmaznák ezt az elvet a valóságban, csakis egyetlen terület: a vallás esetében.

Kilóg Soros gazda lólába.

83 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr7618306657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vasútihíd 2024.01.23. 06:13:27

a közpénz arra mehet amit a köz elfogad. azt pedig hogy mit fogad el a köz politikai választásokon dől el.

vektortér 2024.01.23. 06:30:37

JAPP
ÁNBAN csak arra,
amire a zusákok megmondják
a jappcsiknak.

vektortér 2024.01.23. 06:36:20

Színházra, mozgássérült baromságokra tényleg felesleges költeni, majdnem annyira, mint a szektás ateisták taníttatására, szülesztésére.

ez a nevem senki 2024.01.23. 07:39:09

jappánban nagy
onkevés az ate
ista

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.01.23. 08:31:42

Arra ami Platón szerint az állam alapja: a szilárd erkölcs. Csak erre.

2024.01.23. 08:38:38

hagyományosan az egyház szedi az adó egy részét. és azt költi hitéletre. és aki ateista az nem fizet egyházadót. cserébe nem üdvözül akkor ha annak előfeltétele a teizmus.

ZorróAszter 2024.01.23. 08:38:49

Arra a sunyi szándékra nem kellene költeni, hogy az elitképzés az egyházi iskolákban meg az alapítványi iskolákban folyjon a lehető legjobb anyagi feltételek mellett, miközben a pórnépnek jutó állami oktatás alulfinanszírozott, ahonnan a jobb tanárok is elmenekülnek ha tehetik.

Ha az elit valóban hinne a saját kiválóságában, akkor nem bástyázná magát körül ilyen sunyi és aljas módszerekkel, hanem vigyorogva vállalná és nyerné a versenyt azonos feltételek mellett is a pórnéppel szemben.

Az elit kontraszelektív elhülyülése jól megfigyelhető még az elmúlt egy emberöltő alatt is.

2024.01.23. 08:44:24

ha az állam nem támogatná az egyházat, akkor az emberek még nagyobb része mondaná azt, hogy ez a semmirekellő papság menjen a picsába. az egyháznak erkölcsöt kellene felügyelnie és nem csak hajbókolnia a vezérnek, és kultúrát kellene teremtenie. a bibliát lehet olvasgatni, de abból leginkább csak az anarchia következik, mert zsidók írták.

SoltBrain 2024.01.23. 08:48:26

@cvsvrs:
"abból leginkább csak az anarchia következik, mert zsidók írták"

Mire gondoltál? Nem egészen értem az okfejtést

2024.01.23. 08:50:40

kizrólag a biblián alapuló hitélet az, ami kevéssé népszerű. egy papnak a biblián kívül is el kellene még olvasni valamit, basszus, vagy önállóan gondolkodnia. azt a szintet már nem feltétlen lépnék meg. különösen a püspökök. legfelső szinten spiclikkel.

hajbókolnak a temérdek lopásnak, csalásnak, hazugságnak. mert orbántól függnek. azt kellene mondaniuk, hogy az ateistáknak lényegében igazuk van. bukjon az orbán. az ateistáknak sincs többségük. nem kell gyurcsány.

2024.01.23. 08:52:36

@SoltBrain:
a biblia arra tanít, hogy oszd szét a vagyonodat, na jó legyen egy papucsod, és valami lebenyeged, és kövesd jézust a sivatagban. a bibliából nem következik semmiféle állam és egyházszervezet. legfeljebb annyi, hogy van a császár.

Gelmerrrrr 2024.01.23. 09:24:10

@SoltBrain: Mire gondoltál? Nem egészen értem az okfejtést
---------------
1. Hogyan rakandottál? Stak a libcsi gondol, gonduja van, gonosz,göndör, a magyar rakand.
2. Nem egészen rakem a rakandát.

Stak er és ár stuma van, ér nem, ez sklavenaufstandi, magyarul verstehen rakni.
Okfejtés? Az ok az unk, okász, unk, indogermán, rekkja, hogy szokni, szokás, így az ok ma már halandzsa, így rakut mondunk. Az egész fejtés és okfejtés egy bullshit frazeológia.

3. Nem bolo? Nekem igen. Az van, hogy a magyar az totál más, dolga nem van azzal a kúthúrával, a history is más, így a kretény-judizmus itt aljanda,idegen, így a szelendő, különböző narratíváktól káosz vál. Ez olyan, ahogy a fingrizmus, a magyar nyelv indogermán és germán nyelv, de az új-ónemmagyar egy halandzsa.

Gelmerrrrr 2024.01.23. 09:26:56

@cvsvrs: a biblia arra tanít, hogy oszd szét a vagyonodat,
-------------------

1. Olyan hang, hogy tanít nem van, halandzsa. Vagyon hang se van, ez is egy halandzsa.

2. Így nem igen rakem, hogyan is vágysz makogni, de ez az egész ideológia egy bullshit, a valótól, a rejálistól választott narratíva, attól, hogy itt nálunk máshogy van, erre példa a Gót Sabas, aki tagadtaja a sippés, és kommunális evést.

Gelmerrrrr 2024.01.23. 09:29:45

@cvsvrs: nem következik semmiféle állam és egyházszervezet. l
----------------
1. Nem követ bullshit, a követ jevevényhang, így ranakered.
2. Nem féle, hanem arta.
3.Állam? Ez egy kretény-libernyák hang.
4. Szervezet? Nyelvkakilási halandzsa.

5. Nem ismerem a Bibiliát, le is szarem, de azt rakem, hogy a modern libernyákos bullshitek kretények. ahogy mondjuk az állam is, nekem rejku van.

Gelmerrrrr 2024.01.23. 09:33:43

@Deak Tamas: szerint az állam alapja: a szilárd erkölcs.
----------------
???????? Egy baszott hangot se rakem.

1. A szer-sor hangokat dúrgerni kell, indogermán ser stumától, rakura.
2. Az állam egy libernyák szar hang, libcsizmus, nyelvkakilás.
3. Alap hang nem van, az al magyarul túl, grund raku és stuma.
4. Szilárd hang nem van, ez is egy bullshit hang.
5. Erkölcs? Ez is egy halandzsa hang, bullshit, stak dtrtrtrgf.

6. Hát antoregyni nem vagyem rekna, hogy hogyan is beszél így Platon, attól, hogy az új-ónemmagyar egy halandzsa, úgy talán ógörögül kellene.

Tapi2021 2024.01.23. 10:00:43

Ez a vágyuk mondjuk pont teljesül is!
Egyik egyház sem kap közpénzt hitéleti célokra!!!

Sem misét, sem lelkigyakorlatot... nem támogat az állam.
Kizárólag az egyházak társadalmi szerepvállalásaihoz járul hozzá: iskolák, idősotthonok, műemlékek, stb. fenntartásához.

Illetve külön pályázatokkal néha templomépítésekhez, felújításokhoz (amelyek egy része alapból műemlékvédelem is).

Tapi2021 2024.01.23. 10:06:39

@ZorróAszter: "Arra a sunyi szándékra nem kellene költeni, hogy az elitképzés az egyházi iskolákban meg az alapítványi iskolákban folyjon a lehető legjobb anyagi feltételek mellett"

Amellett, hogy ez (is) a világon mindenütt így van, beleértve a "legnagyobb és legrégebbi" demokráciákat is )lásd Britannia, USA...), azt is érdemes megjegyezni, hogy az állam KVÓTÁT ad minden iskolának. Vagyis az egyháziak és alapítványi magániskolák SEM KAPNAK többet, mint az államiak.

"Csak" hozzáteszik a maguk pénzét is (nyilván a szülők plusz hozzájárulásaiból). Így lesznek kvázi "elit" iskolák.

Tapi2021 2024.01.23. 10:10:28

@ZorróAszter: "Ha az elit valóban hinne a saját kiválóságában, akkor nem bástyázná magát körül ilyen sunyi és aljas módszerekkel, hanem vigyorogva vállalná és nyerné a versenyt azonos feltételek mellett is a pórnéppel szemben."

A feltételek ezen a piacon is ugyanúgy azonosak, mint a boltban.
Bárki bemehet, és vehet Chivas Regal skót whiskyt vagy kommersz barackot is.

Tapi2021 2024.01.23. 10:13:45

@ZorróAszter: "Az elit kontraszelektív elhülyülése jól megfigyelhető még az elmúlt egy emberöltő alatt is."

Akkor nem ér semmit az "elitiskola"! Nem kell őket irigyelni!
Jól megszívják, hogy oda kell járniuk, csak elhülyülnek.

Tapi2021 2024.01.23. 10:19:30

@cvsvrs: "hajbókolnak a temérdek lopásnak, csalásnak, hazugságnak. mert orbántól függnek"

Így lehet. Az ezer éves magyar egyház nyilván az egy-két-három ciklusban kormányzó (aztán eltűnő) politikusoktól függ...

". azt kellene mondaniuk, hogy az ateistáknak lényegében igazuk van. bukjon az orbán. "

Ezt nagyon bírnátok!
Hogy ne a minket támogatókra, hanem az ellenségre szavazzunk.
Érdekes, hogy ez az irracionális gondolat mennyire befészkelte magát az agyatokba.

Írhatunk erről bármit, nem engeditek el.

2024.01.23. 10:28:59

@Tapi2021:
az egyház tradicionálisan adót szed és adományokat gyűjt. függetlenül az kincstártól. ez a tradíció. a tradicionalásian az államnemzet szervezi a légiót és a keresztény egyházszervezet a missziót.

és egyébként biblikusan is következik a szétválasztás, mert hogy a légió a bibliában a rossz, vagy a gonosz és lelkiségnek, a szent szellemnek attól függetlenednie kellene.

2024.01.23. 10:36:08

@Tapi2021:
eleve a kereszténységben az ateisták nem számítanak ellenségnek.

2024.01.23. 10:37:56

a népszámlálási adatok mutatják, hogy az egyház hibába van pénzzel kitömve, a hívek száma tovább csökken. és orbán bukásával nyilván vissza fogják vágni a támogatást, az egyházi vagyon egy része a társadalmat megosztó politikával elvész.

2024.01.23. 10:41:56

a kereszténységnek szerves módon kell fejldődnie és nem az állammal karöltve harácsolnia. abból következik a basáskodás. amit támogatnak. nyilván a gyurcsányizmust visszaállítani akaró szekták se jobbak. iványi és még néhány.

hitgyüli a legviccesebb, az mindig arra fordul amelyik a pénzt adja.

2024.01.23. 10:47:00

errefelé a városházat is közadakozásból építettéka 19. század elején. a céhek 100 forintot adtak össze. aztán egy nagypolgár adományozott a városnak 1,000 forintot. mert ő volt a leggazdagabb. a házán erkély (!) is volt.

így tudtak trónt fosztani. mert kossuth szózatot intézett a néphez. hogy nyomást gyakoroljon a képviselőkre. csak ahhoz kellett egy erkély. egy volt. andaházy uram, aki adta a pénzt a városháza építésére.

szemben a kistemplomot is közadakozásból építették. a hívek jókedvű adakozásából. azok az emberek keresztények voltak. ezek semjén doktort követik, orbánt.

Gelmerrrrr 2024.01.23. 10:47:25

@cvsvrs:
a kereszténységnek szerves módon kell fejldődnie
-----------
1. Szerves: Nyelvkakilás.
Fejlövés? Magyarul entwicklen tenkés.

A kreténység az retardált.

Gelmerrrrr 2024.01.23. 10:53:11

Mire szabad költeni közpénzt?
Az Ateista Társaság szerint arra, ami a többség igénye. Gyerekes elképzelés.
-------------
1. A szabad hang egy libcsizmus, szabad hangot nem makogja a magyar, stak azt hogy regelta, de ez nem így a libcsi szabad.
2. A költ az magyarlosza, ó-vel van, így kelt, de jevevényhang, így dúrgerni, és a frazeológiát se bírem.
3. Közpénz? Nem rakem ezt a hangot, a köz hangot dúrgerni, nem magyaros. A közpénz egy bullshit hang, posztulálja, hogy van olyan,hogy privát, de olyan nem van, nekem rejku van.

De ha rejku van, úgy le van szarva az ilyen modern bullshit.

4. Társaság? Bullshit új-ónemmagyar makogás, libcsizmus a hang. Stak egy ilyet akceptálem, a garázdaságot, igenstak germán garazda.

5.Nem szerint, hanem rekkint.

6.Igény? ilyen hang se van, stak egy baszott nyelvkakilás, hülye idegen ideológia, bullshit németizmus.

7. Nem gyerek, ősmagyar barna.

8. Képzelés? A kép az hép volna, a verb bullshit t-vel vna, így egy bullshit új-ónemmagyar makogás.

ZorróAszter 2024.01.23. 11:25:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A pórnép nem mehet egyházi iskolába?"

A gondosan kiválogatott elenyésző kisebbség. Ahogy az alapítványi és ás magániskolákba is.

Ahogy a Horthy-rendszerben is.

ZorróAszter 2024.01.23. 11:27:38

@Tapi2021:

"Amellett, hogy ez (is) a világon mindenütt így van ..."

Igen, tényleg össze kell válogatni mindenhonnan a legszarabb megoldásokat, hogy Magyarország a legócskább legyen mindközött.

ZorróAszter 2024.01.23. 11:33:21

@Tapi2021:

""Csak" hozzáteszik a maguk pénzét is (nyilván a szülők plusz hozzájárulásaiból). Így lesznek kvázi "elit" iskolák."

Az eredmény, hogy állami támogatással az egyházi és alapítványi iskolákban az egy tanulóra jutó összeg a többszöröse mint az állami gladiátorképzőkben.

Az állami gladiátorképzőkben meg krétára sincs pénz, nemhogy megfelelő tanárokra.

Vagyis egyike a szokásos sunyi megoldásoknak, amivel a sunyi seggnyaló "elitet" fizetik.

Miközben közvetlen kárt okoznak az egész társadalomnak csakhogy felül lehessenek.

ZorróAszter 2024.01.23. 11:36:40

@Tapi2021:

"Akkor nem ér semmit az "elitiskola"! Nem kell őket irigyelni!
Jól megszívják, hogy oda kell járniuk, csak elhülyülnek."

De. Arra amire van jó. Hogy az elit méghülyécskébbre sikeredett gyerekei is az elitben aradhassanak. A pórnép meg ki legyen zárva akkor is, ha sokkal tehetségesebb.

Ugyanis a pórnép legtehetségesebb pár százaléka azonnal lecserélné ezt a pár százaléknyi "elit"-nek csúfolt hülyét ha azonosak lennének a feltételek.

ZorróAszter 2024.01.23. 11:39:55

@Tapi2021:

"A feltételek ezen a piacon is ugyanúgy azonosak, mint a boltban.
Bárki bemehet, és vehet Chivas Regal skót whiskyt vagy kommersz barackot is."

Had ne emlegessem a ló egyik szervét.

(Nem a bokáját.)

ZorróAszter 2024.01.23. 11:47:59

@cvsvrs:

"eleve a kereszténységben az ateisták nem számítanak ellenségnek."

Nem, hiszen a lelki üdvük érdekében élve el lettek égetve.

Kell ennél nagyobb szívjóság?

Tapi2021 2024.01.23. 12:04:21

@cvsvrs: "és egyébként biblikusan is következik a szétválasztás, mert hogy a légió a bibliában a rossz, vagy a gonosz és lelkiségnek, a szent szellemnek attól függetlenednie kellene."

Amennyire független a keresztény egyház mondjuk egy keresztény világi uralkodótól, mint akit pl. később szentté is avatnak.

Szent István, Szent László ... királyok állama és a korabeli egyház is függetlenek voltak egymástól! Amiből nem következett, hogy a keresztény, (egyháztag) király ne támogathatta volna az egyházat.

És ez most is így van. Minden kormányzat a maga ideológiai irányzatának képviselőit támogatja, ahogy tudja. Nyilván azok szavaztak rá - AZÉRT, HOGY EZT TEGYE! -, és azok miatt lehet kormányon!!!!

Tapi2021 2024.01.23. 12:06:27

@cvsvrs: "eleve a kereszténységben az ateisták nem számítanak ellenségnek."

Az ateizmus is csak az egyik hit/vallás, világnézet a többi között.
Ugyanúgy ellenfél, mint bármely más, ami nem keresztény.

Tapi2021 2024.01.23. 12:09:39

@cvsvrs: "a népszámlálási adatok mutatják, hogy az egyház hibába van pénzzel kitömve, a hívek száma tovább csökken."

Ez tény. És az egyház SÚLYOS hibája és mulasztása! Erről már sokat írtam.

" és orbán bukásával nyilván vissza fogják vágni a támogatást"

Igen, ezért nem mindegy nekünk, ki van kormányon!

", az egyházi vagyon egy része a társadalmat megosztó politikával elvész."

Minden párt (és politika) lényege, hogy megosztó! Mert egy részt, részérdeket, eltérő ideológiát képvisel.
Irracionális, ha nem így van.

Gelimtrtrddddd 2024.01.23. 12:22:04

@Tapi2021: z ateizmus is csak az egyik hit/vallás, világnézet a többi között.
---------------

1. Az ateizmus kreténység, totál. A vallás libcsizmus, így az ateizmus is libcsizmus, stak vélés. A hit hangot dúrgerni.
2. Stak a kreténynek van világja, ahogy a libcsinek, a magyarnak erda, árda, rakumány, bolja. A német Weltanschaung hang magyarul rakumány.
3. Nem között, hanem annak innento.

Gelimtrtrddddd 2024.01.23. 12:42:40

@ZorróAszter: "A pórnép nem mehet egyházi iskolába?"
-----------------

1. A hat-het hangokat dúrgerni.

2. Stak nem menjen, váljon az elit hülyévé, fingristává, idiótává, annál faszabb, magukat szopatják! Stak ne volna a bullshit narratíva a szocializációról...

Az egész fenti perspektíva nem dubb, ahogy az angeborene Ideek tagadásja, ahogy fingrizmus, hogy stak iskola és szocializáció van, ez stak a rejalitás tagadásja, ahogy mondjuk az is, hogy a magyar nyelvet fingárnak makogják, de indogermán és germán nyelv, és Kirgen tovább is van....

Majd jen a kisember Adolf Hitler és leszopatja őket!

Tapi2021 2024.01.23. 12:43:53

@cvsvrs: "szemben a kistemplomot is közadakozásból építették. a hívek jókedvű adakozásából. azok az emberek keresztények voltak. ezek semjén doktort követik, orbánt."

És adóztak 2 x 10%-ot!

Akkor sem a bérből és fizuból adta össze a nép, legfeljebb hozzájárultak a "mikro-adományokkal".

A világ ma MÁS. Ma demokratikusan választunk, támogatunk olyanokat, akik CSERÉBEN támogathatnak minket.
Ti képtelenek vagytok elfogadni, ahogyan a világ ma - nyugaton - működik!

Tapi2021 2024.01.23. 12:47:00

@ZorróAszter: "A gondosan kiválogatott elenyésző kisebbség. Ahogy az alapítványi és ás magániskolákba is.

Ahogy a Horthy-rendszerben is."

Éppen úgy, ahogyan az "elenyésző kisebbség" veszi a Chivas regalt, meg a Mercedest!

De mi ezzel a gond?

Hogy nem jut mindenkinek - alanyi jogon - Mercedes???

Hát, ja ma már nem a kommunizmust építjük szorgalmasan, mint a szocialista diktatúrában!

Gelimtrtrddddd 2024.01.23. 12:47:21

@ZorróAszter: ha azonosak lennének a feltételek.
---------------

????????? Nem azonosak a feltételek, attól, hogy az elit hülyül, a kisember, Adolf Hitler nem.

Stak a narratívával van a baju, nem az iskolával, ahogy mondjuk a fingristák is ugatnak, ahogy védik magukat, a szektával, ha valaki nem szektás náluk, ne ugasson(de valósan egy értelmetlenségi ne ugasson olyanról,ana a primitívjé) A butakával is van probléma, ahogy a csicsológiával, és egyébbel.

Nem az iskola a fontos, hanem a narratíva,

Tapi2021 2024.01.23. 12:51:44

@ZorróAszter: Szerinted a Harvard Egyetem, a Princetoni Egyetem..., az Institut Le Rosey vagy Oxford mindenkit felvesz???

Tiszta Horthy-rendszer szerte a világon! Angliától, Svájcon ár az USA-ig!

"Az Egyesült Királyságban public school névvel a bentlakásos magániskolákat illetik. Ezek a szigetország legrégibb, legdrágább és legelőkelőbb középiskolái. A magániskolák szerepe nem titkoltan az, hogy tudatosítsák növendékeikben, az uralkodó osztályhoz tartoznak, és ennek megfelelően kell öltözködniük, viselkedniük és teljesíteniük. Háromszáz éven át a Brit Birodalom tisztségviselői a világ különböző pontjairól hazaküldték taníttatni fiaikat a bentlakásos intézetekbe, hogy ott igazi gentlemaneket neveljenek belőlük. "...

Gelimtrtrddddd 2024.01.23. 12:54:26

@ZorróAszter: érdekében élve el lettek égetve.

---------------
1. Érdek hang nem van, stak er és ár stuma, az érdek sklavenaufstandi.
2.Nem lettek, hanem váltak.

3. Totál egal, az ateista is kretény, egy és ugyanaz a kretény és az ateista. Most is az van, kretény-libcsi diktatúra, ez látni van igen stak sok lagun, helyen, ahogy mondjuk a kretény-libcsik hogyan is tesznek a csicsológián át a Baumann Peti libernyáksmasszert leszúróval.

Totál a kretény-libcsi Mittelalter! De ott van az MTA, az is egy keresztény kuckó, ahogy a fingrizmus és egyéb és egyéb, az egész egy ilyen libernyák-kretény kuckó.

Tapi2021 2024.01.23. 12:55:25

@ZorróAszter: "Az eredmény, hogy állami támogatással az egyházi és alapítványi iskolákban az egy tanulóra jutó összeg a többszöröse mint az állami gladiátorképzőkben."

Így van. Ha hozzátesznek még PLUSZ pénzeket, akkor több az egy főre jutó pénz!
Ez a lényege a magán iskoláknak.
Ezért tud többet nyújtani.
(Bár a színvonal, a tudás átadás hatékonysága nem mindig pénz kérdése!)

Gelimtrtrddddd 2024.01.23. 12:57:09

@Tapi2021: Szerinted a Harvard Egyetem, a Princetoni Egyetem...
----------------

1. Nem szerint, hanem rekkint.

2. De ember, mi magyarok vagyunk! A magyar nyelv nem fingár, hanem indogermán és germán nyelv, így az MTA is egy idegen bullshit. Ezek az Egyetemek nem egyebek, ahogy magyarlosza szarok, fingrizmusok, a habubsdtól a csicsológiáig, magyar embernek dolga nem van velük.

A magyar ember ezeket kirdúrongani akarja, kibaszni ennan.

Tapi2021 2024.01.23. 12:57:41

@ZorróAszter: "Az állami gladiátorképzőkben meg krétára sincs pénz, nemhogy megfelelő tanárokra."

Mivel a finanszírozás ugyanaz, ha egyikben elég a lóvé, a másikban nem, ott talán más a hiba oka! Talán a vezetés, a gazdálkodás...

Hasonlóan az önkormányzatokhoz. Lóvét elkölteni bárki tud...

Gelimtrtrddddd 2024.01.23. 12:59:57

@Tapi2021: Hogy nem jut mindenkinek - alanyi jogon - Mercedes???
---------------

1. Olyan műhang, hogy alany nem van, az al magyarul a túl, így nem rakem, hogyan is makogsz.
2. A jog magyarul az iga, Joch, a magyarnak a libcsi fájandja van.

3. Igen, a libernyák kisebbség. A Mercedes az libcszimus, így a Mercedeszet fel kell akasztani, ennyit erről, hastak nem loptaja, hogy az egy ló, lovata, úgy annyi, ahogy egy Zsiguli, mázlija volt, ha ment lovatni, lopni, róbni.

Tapi2021 2024.01.23. 13:01:45

@ZorróAszter: "Miközben közvetlen kárt okoznak az egész társadalomnak csakhogy felül lehessenek."

Annyi kárt okoznak a társadalomnak, mint az Oxford, Harvard és társaik.

Az állam az alaprendszert képes finanszírozni, ami attól jobb, azt mások MEGFIZETIK! Mondjuk a saját gyerekeiknek.
Ami által JOBB iskolák és azokból (talán) jobban felkészült emberek kerülnek ki a társadalomba. A társadalom HASZNÁRA.

Tudom, balról ezt nehéz megemészteni.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.01.23. 13:04:11

@Tapi2021: hülye barom ez. ifjabb Horthy István a Toldy gimnáziumba járt, mindennap HÉV-vel vagy gyalog, utána a Műegyetemen lett mérnök. Kállay Miklós a nyíregyházi gimnáziumban járt. A lista hosszan folytatható lenne, milyen elit zárt helyekre jártak.

Tapi2021 2024.01.23. 13:06:59

@ZorróAszter: "De. Arra amire van jó. Hogy az elit méghülyécskébbre sikeredett gyerekei is az elitben aradhassanak. A pórnép meg ki legyen zárva akkor is, ha sokkal tehetségesebb."

Szar az élet. Kommunizmus kéne!

Akkor a keveseknek, burzsujoknak sem jutna Chivas regal, mindenki inná a kommersz kevertet, járna Fabiával.

És az végre igazságos lenne.

Tapi2021 2024.01.23. 13:12:01

@ZorróAszter: "Ugyanis a pórnép legtehetségesebb pár százaléka azonnal lecserélné ezt a pár százaléknyi "elit"-nek csúfolt hülyét ha azonosak lennének a feltételek."

És belőlük lenne az új burzsoázia, az új elit, és attól kezdve őket gyűlölnéd! Ez a tipikus balos gondolkodás.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.01.23. 13:18:23

@Tapi2021: milyen jó is lett, amikor a Keleti Akadémiát végzett Rákosi meg az írógépműszerész Kádár szakértette az életet. A besorolhatatlan Dobi Istvánról már nem is szólva.

Tapi2021 2024.01.23. 13:22:49

@Deak Tamas: Tudom, hogy értelmetlenül vitázom és szarom el az időt. Csak nem bírom megállni. (Ha a meló engedi.)

Imamalomként mondják ugyanazt, függetlenül bármitől, amit írunk, hogy értsék... :-(
Nem akarásnak...

Tapi2021 2024.01.23. 13:25:21

@Deak Tamas: Hát igen. De ez őket nem zavarja össze.
Ahogy az sem, ha elmagyarázunk, egyébként evidens dolgokat.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.01.23. 13:31:16

@Tapi2021: ez volt amúgy az egész kommunista elmebetegség lényege. Olvasd el Taraszov-Rogyionovtól a Csokoládé című könyvet. 1922-ben írta, és pontosan megcáfol minden olyan állítást, hogy ez az egész jól indult, csak a gyakorlatban félrement.

Gelmerrrrr 2024.01.23. 13:31:17

@Tapi2021: A társadalom HASZNÁRA.
-------------

Az új-ónemmagyar makogás, anat leszarem.

1. Társadalom: libernyák műhang, új-ónemmagyar halandzsa, már burzsuj.
2. Haszon: jevevényhang, örmény, sklavenaufstandi, ahogy a társadalom is.

Ergo az új-ónemmagyarod leszarem,a társadalmat is, a haszont is, nem magyar.

Gelmerrrrr 2024.01.23. 13:33:24

@Tapi2021: És belőlük lenne az új burzsoázia, az új elit, és attól kezdve őket gyűlölnéd! E
-----------------

1. Tőlük, nem bel, ezt dúrgerni. Nem kezd, hanem entered.

2. A burzsuj az libernyákizmus, az elit nem egyéb ahogy a fignrizmus, az értelmetlenség, a habubsd.

De ez totál egal, hogy vannak, vagy nem Gaia, majd vészejtja őket.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.01.23. 13:34:34

@Tapi2021: egy kommunistának csak kiirtandó célpontjai vannak (burzsuj, kulák stb.) és ezt akkor is végrehajtja, ha az illető amúgy őket támogatná. Még elég lájtos ha valaki úgy jár mint mondjuk Szakasits vagy Bucigyuri.

Gelmerrrrr 2024.01.23. 13:35:41

@Deak Tamas: jó is lett, amikor a Keleti Akadémiát végzett Rákosi meg
---------------

1. Nem lett, hanem vált.
2. Nem amikor, hanem ahol.
3.Nem kelet, a kel jevevényhang, így inkább erjeszta.
4. Végez bullshit hang, a vég laguján anto. De az egész frazeológia libcsizmus.

5. De fasza volt már, ahol a 8 osztályos(na jó nem) és a szobafestő Adolf Hitler...

Gelmerrrrr 2024.01.23. 13:36:56

@Deak Tamas: kommunistának csak kiirtandó célpontjai vannak (burzsuj, kulák stb.) és ezt akkor is végrehajtja,
-------------------

1. Nem cél, hanem remu, írva nem csak, hanem stak. Nem hajtigál, hanem antonak bírong. magyarul.

2. Ez nem a kommcsi, hanem a magyar náci, a germagyar, a primitív.

Ne kevered a szezont a fazonnal!

Gelmerrrrr 2024.01.23. 13:39:25

@Tapi2021: Az állam az alaprendszert képes finanszírozni,
-----------
1.Állam: nyelvkakilási, libcsizmus, stak libernyákizmus.
2.Alap hang nem van, az al a túl, raku van.
3.A rend raktányja raku:rendraku.
4. Nem képes, ez libcsizmus ez a hang, bullshit, a kép az hép volna magyarul. Nem, nem kérünk a németizmustól, és a kretény-libcsi átírástól!

Magyarul fähig: ernya, rekna.

Gelmerrrrr 2024.01.23. 13:41:24

@Gelmerrrrr: anem a magyar náci, a germagyar, a primitív.
-------------

És az illiberális. Ha van kulák, vagyis libernyák, úgy nem van illiberalizmus.

Wildhunt 2024.01.23. 14:03:00

@Tapi2021: és ez sem lenne szükséges, ha az egyházak visszakapnák a teljes elkommunizált vagyonukat. Persze az ateista társaság ebben az esetben Washingtonig visítana.

ZorróAszter 2024.01.23. 14:44:11

@Tapi2021:

"Éppen úgy, ahogyan az "elenyésző kisebbség" veszi a Chivas regalt, meg a Mercedest!
De mi ezzel a gond?
Hogy nem jut mindenkinek - alanyi jogon - Mercedes???"

Hogy korrupt hazaárulókat fizetnek meg ezzel, akik segítettek és segítenek Magyarországot fehérniggergyarmattá tenni.

"Hát, ja ma már nem a kommunizmust építjük szorgalmasan, mint a szocialista diktatúrában!""

Hanem fehérniggergyarmatot.

alöksz róz 2024.01.23. 14:46:45

@Wildhunt: "és ez sem lenne szükséges, ha az egyházak visszakapnák a teljes elkommunizált vagyonukat." - már miért kéne visszaadni bárkinek az erőszakkal szerzett vagyonát?

ZorróAszter 2024.01.23. 14:49:28

@Tapi2021:

"Szerinted a Harvard Egyetem, a Princetoni Egyetem..., az Institut Le Rosey vagy Oxford mindenkit felvesz???" ....

Igen, tényleg össze kell válogatni mindenhonnan a legszarabb megoldásokat, hogy Magyarország a legócskább legyen mindközött.

ZorróAszter 2024.01.23. 14:56:36

@Tapi2021:

"Mivel a finanszírozás ugyanaz, ha egyikben elég a lóvé, a másikban nem, ott talán más a hiba oka! Talán a vezetés, a gazdálkodás..."

Nem igaz. Szándékos hogy az állami gladiátorképzőkben meg krétára sincs pénz, nemhogy megfelelő tanárokra, nyelvi képzésre és egyebekre. Ezért ennyi a fejkvóta.

"Hasonlóan az önkormányzatokhoz. Lóvét elkölteni bárki tud..."

Csak szerezni nem. Eleve nincs elég pénz a fejkvótákból. A tanárok fizetése is sokkal kevesebb. Aki tud, az elmegy alapítványi iskolákba.

Azt mondják, az elitiskoláknak vannak mindenféle mások számára eltitkolt "pályázatok" is mint a fideszközeli vállalkozóknak is.

ZorróAszter 2024.01.23. 15:01:28

@Tapi2021:

"Annyi kárt okoznak a társadalomnak, mint az Oxford, Harvard és társaik.

Attól sokkal nagyobb kárt okoznak Magyarországnak. A magyarországi rendszer még annál is korruptabb, az "elit"-je még kontraszelektívebb.

"Az állam az alaprendszert képes finanszírozni, ami attól jobb"

Minden baromságra van pénz, csak a pórnép iskoláira nincs?

Igen, mert a cél az "elit" körülbástyázása, a nép kizárása.

ZorróAszter 2024.01.23. 15:05:43

@Tapi2021:

"Ami által JOBB iskolák és azokból (talán) jobban felkészült emberek kerülnek ki a társadalomba. A társadalom HASZNÁRA."

Akkor bíznának a saját kiválóságukban és nem zárnák ki a versenyből a pórnépet.

Azért van ez a rendszer, mert tudják, hogy egy azonos feltétellel folyó versenyben a pár százaléknyi segghülye elitet a pórnép legtehetségesebb pár százaléka azonnal lecserélné.

ZorróAszter 2024.01.23. 15:09:35

@Tapi2021:

"És belőlük lenne az új burzsoázia, az új elit, és attól kezdve őket gyűlölnéd! Ez a tipikus balos gondolkodás."

Igen, ez lenne a magyar nép, egész Magyarország érdeke. Még a hülyéknek is.

Nem véletlenül ideges: ez mindenki számára nyilvánvaló.

Én senkit se gyűlölök. Az a maguk reszortja.

Én röhögni szoktam ezeken.

ZorróAszter 2024.01.23. 15:10:53

@Tapi2021:

Például ezen is:

"Imamalomként mondják ugyanazt, függetlenül bármitől, amit írunk, hogy értsék... :-(
Nem akarásnak..."

Mondja mindezt a fidesznyik papagájkórus oszlopos tagja.

Muhahaha!!!!

:o)

ZorróAszter 2024.01.23. 15:13:34

@Deak Tamas:

"hülye barom ez. ifjabb Horthy István a Toldy gimnáziumba járt, mindennap HÉV-vel vagy gyalog, utána a Műegyetemen lett mérnök. Kállay Miklós a nyíregyházi gimnáziumban járt. A lista hosszan folytatható lenne, milyen elit zárt helyekre jártak."

Ugye legutóbbis azt hazudta, hogy nem is látja a kommenteket mert le vannak tiltva.

Immár minimum tizedszer.

:o)

Gelmerrrrr 2024.01.23. 16:09:33

@ZorróAszter: n baromságra van pénz, csak a pórnép iskoláira nincs?

Igen, mert a cél az "elit" körülbástyázása,
------------
1. Barma a bír stumától, anat bírunk.
2.Mert hangot dúrgerni, libcsizmus.
3.A cél libcsi jevevényhang, remuja van a magyarnak.
4.Nem körül, hanem omtoal.

5. Ahová fasza a pórnépnek, ha nem basztatják az elit libcsimzusjával, de az elit olyan hülyévé vál, hogy az árják kinyírják őket, a primitívek.

Az iskola egy bullshit, a magyar nyelv indogermán és germán nyelv, így laissez faire kell, hogy újra primitívvé váljunk, árjává, bolonda dühorvá.

De már írtem, hogy az omtoal bástyalerakás, -legetés nem az iskola, hanem a narratíva: habubsd, csicsológia, fingrizmus.

Gelmerrrrr 2024.01.23. 16:13:12

@ZorróAszter: zárnák ki a versenyből a pórnépet.
--------------
1. A zár egy jevevényhang, dúrgerni kellene.
2. Versenyje stak a libernyáknak van,libcsi hang, magyarnak, gemanoidnak, árjának fájogdája. Ergo a pórnép, az árja, az ősmagyar nem vágy ilyen libcsi szarra, stak fájogdára.

De ezek a mainstreamek le is vannak szarva, az én összes koncepcióemknál nullára fontos a mainstrem, attól, hogy van egy rakás más stream is.

Wildhunt 2024.01.23. 17:07:24

@alöksz róz: jaaa, nem tudtam hogy a kommunisták jogosan adták vissza a burzsoá vagyont a népnek.

2024.01.23. 18:19:21

@Wildhunt:
vitéz lófő dálnoki miklós béla kormánya rendelte el, aki nem volt kommunista, bár nagy imre aki a tervezetet készítette kétségkívül az volt. ennek örült a nép. és nemcsak a parasztság. az 56-os felkelés vezetőjének ezért választották meg nagy imrét.

2024.01.23. 18:20:01

ezért volt bődületes hazugság kádárék részéről, hogy nagy imre kormánya a horthy rendszert akarta restaurálni.

Wildhunt 2024.01.23. 20:48:47

@cvsvrs: szerinted aminek örül a nép az automatikusan helyes?

ZorróAszter 2024.01.24. 11:39:00

@cvsvrs:

"ezért volt bődületes hazugság kádárék részéről, hogy nagy imre kormánya a horthy rendszert akarta restaurálni."

Lett volna ha bárki ezt mondta volna, de nem mondta.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása