magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Oroszország nem győzhet!

Oroszország nem győzhet! - mondta Novák Katalin köztársasági elnök.

Tudni kell, a magyar alkotmány szerint az államfői pozíció jelképes, s hatalommal nem jár. A jelképes tisztviselő nyilatkozatai pedig jelképesek. Magyarul nem számítanak. Értékük annyi, mint amikor engem megkérdez az anyósom, jó volt-e az ebéd, amire rámorgom, hogy "igen", függetlenül, hogy tetszett-e az étel.

Oroszország természetesen győzni fog, ezt mindenki tudja.

Amerika nem aggódik, mert Amerika is nyerni fog.

Jól csinálta meg ezt az amerikai elit: bármi is az eredmény, ők csak nyerhetnek.

Amikor elindította 11 éve a Soros-Obama csapat a Majdan-tervet, kiszámolták:

  • ha nyer a kijevi bábkormány, akkor Oroszország meg lesz alázva és meg lesz gyengítve tartósan, két-három évtizedre,
  • ha veszít a kijevi bábkormány, akkor Oroszország diadalt fog aratni ugyan, de meg lesz gyengülve a következő kb. egy évtizedre.

Így is jó, úgy is jó, ráadásul csak pár százezer ukrán életébe kerül, szóval ingyen van Amerikának.

86 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr3118308767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZorróAszter 2024.01.26. 06:36:19

Novák Katalin a magyar honvédség főparancsnoka is többek között.

"Oroszország természetesen győzni fog, ezt mindenki tudja."

Nem tudja mindenki és lehet hogy nem. Úgysem ahogy maga gondolja.

Ami biztos, hogy Amerika győzött. Sajnos.: Oroszországot mindenki Mumusnak tekinti, és lejött a pedagógiai tanulság is: Lám milyen jó hogy a világ minden pontján amerikai támaszpontok vannak pláne Oroszország körül.

Ha meg Ukrajna kicsúszik a világfigyelem fókuszából, akkor jöhet Oroszország egy másik szomszédja akinek a vezetőjét beszervezi a CIA, és szétlöveti az oroszokkal a saját hazáját.

Reméljük Magyarország nem kerül sorra megint mint 56-ban.

Serény Vélemény 2024.01.26. 07:03:33

Valahogy lesz 10, amiből valahogy ki fog emelkedni egy. Az az egy, biztos, hogy az USA és az euróatlanti birodalom lesz. Végül is az USA lesz a győztes. Akkor is, ha most visszaszorul geostratégiailag és geopolitikailag, és egy multipoláris világrend jön. A 10 királlyal.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.01.26. 08:55:45

Novák Katalin arra kitűnően alkalmas, hogy jópofa több nyelven tudó reprezentatív háziasszony legyen, a pápalátogatás sikere neki is köszönhető, pontosan ilyen reprezentatív államfőre van szükségünk, Horthy is ezért lett kormányzó.
Az már nagyobb baj, hogy elkötelezett atlantista, és komoly gesztusokat nem csinál. Tudom, hogy "támogatjuk" szomszédaink területi integritását, de azt kéne megérteni: ha ezt elmondjuk mindennap hatszor, akkor hat család fog dönteni a nem magyar iskola mellett.
Az ilyen ruandai meg egyéb útjai feleslegesek, Losonczi Pál elhíresült hawaii kosztümös táncikálásaira emlékeztetnek. Ha Novák Katalin nem tudná: a határtól ötszáz méterre lévó fürdőből vittek erőszakkal emberek a frontra és legközelebb már az lesz, hogy a falu magyar lakosait viszik véletlenül. Most Kárpátalján kell rajoskodni, nem Brassóban.
Amúgy emberileg én nagyon kedvelem, külön szeretem, hogy az ő kedvenc verse az én egyik kedvenc versem is :)

Gelmerrrrr 2024.01.26. 08:57:00

Oroszország természetesen győzni fog, ezt mindenki tudja.
--------------
1. Országtagadó vagyem, nekem rejku van.
2. Olyan hang, hogy természetesen egy bulslhit eredően.
3. Nem gyűzni, az etimológiája bizonylosza, mondjuk leöröng, vagy vesz.
4. Nem tud, hanem rak, a tud hang pejoratív.

5. Nem, ez sajnos Wunschdenken, de kibaszottul is az, attól, hogy az van, hogy az oroszok, vagyis az orosz elit nem bír dubbet fogni, stak annyit, anat most, nem tovább, ennyi volt. Az orosz elittel stak ennyi megy, azoknak után, hogy a Wagnernek annyi, Prigozsinnak,így ha maradt az elit, úgy sajna az oroszoknak dubb nem megy. Ez ugyanaz, ahogy itthon is, nálunk, a fideszlibcsikkel, és más egyéb libcsikkel nem megy dubb, stak ennyi, erre is kell a fideszlibcsinek a nato, a stratégiai nyugalom, máshogy jennek Baumann Peti meredejtárjai, a szkíták.... A fideszlibcsinek is stak annyi megy fog, ahogy most teszja, máshogy probléma volna.

Gelmerrrrr 2024.01.26. 09:00:25

@ZorróAszter: agyar honvédség főparancsnoka is többek között.
---------------
1. honvédség? De egy bullshit hang.
2. a parancsnok egy libernyák hang, nekem stak rengyár van.
3. Több? dubb.
4. Nem között, innenti.

5. És??????????? Úgy véled, hogy azok és a libernyáksmasszerek duadnak tenni ezt vagy azt, ha Prigozsin itt volt volna? Nem, a Szkíták, a cigánymeredájtorok, a robbantó és egyéb mások kinyírnák őket a Nato nélkül. Van itt olyan 20 és 30 000 ilyen, na jó talán ez sok, de ha jett volna Prigozsin, már égett volna a parlament.

Gelmerrrrr 2024.01.26. 09:03:31

@ZorróAszter: Reméljük Magyarország nem kerül sorra megint mint 56-ban.
------------
1. Remerjük, racionális, a ra és re stumától.
2. Országtagadó vagyem, nekem rejku van.
3. Nem kerül, hanem raked.
4. Nem sor, az indogermán ser stumát dúrgerni rakura.

5. Hát így most Prigozsin nélkül nem igen remerjük, de remertük, azt hittük, hogy jen, már ment volna Baumann Peti meredájtárja is learmelni(nem szerel) a libernyák katonákat, ahogy a szkíták is, stak túl hamar.

Mi remertük, a másik már robbantot is, úgy véltaja, hogy jen Prigozsin!

Gelmerrrrr 2024.01.26. 09:05:47

@Deak Tamas: államfőre van szükségünk, Horthy is ezért lett kormányzó.
-----------
1. Nekem nem van államem, az egy libernyák hang, libernyákia. Nekem rejkuem van. Nekem nem van ilyen bullshit, hogy Krümmung, ahogy fő, nekem rejku van, annak rakója van, rexje, és regerdám van.

Én Krümmungtagadó vagyem, ahogy államtagadó is.

Tapi2021 2024.01.26. 10:25:49

Jól látod.

Kár, hogy a tényeken túl is van egy nagyon erős narratíva: az amerikai. Sok-sok HÍVŐVEL, akiknek mondhatsz bármit a valóságról.

Itt is kommentelnek páran.

Tapi2021 2024.01.26. 10:29:04

Katalin meg felmondja időnként a kötelezőt.
Nyilván, hogy csökkentse az Amerikáért élők-halók ellenünk irányuló/irányított hisztériáját.

Tapi2021 2024.01.26. 10:32:40

@ZorróAszter: Most ebben egyetértünk. Sajnos az amerikai agy és manipuláció pontosan így működik.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.01.26. 10:33:43

@Tapi2021: azt se kéne, hiszen nem fog csökkenni. Érdemes végigolvasni a Trianont előkészítő hisztit. A legviccesebb példa, hogy ezrével hozták a cikkeket, hogy Tolsztoj hogy tiltakozik a magyar nemzetiségi elnyomás ellen, Tolsztok meg írta a cikkeket, hogy ő sose mondott ilyet, mert nem is ismeri a kérdést.
Ma már senki sem emlékszik Björnstronra, Seton-Watsonra és a többiekre, a kor Daniel Freundjaira meg Verhovstadtjaira. Ugyanúgy mentek direktben a cáfolatok minden fszságukra, változás nem volt, az ország meg belepusztult.

Tapi2021 2024.01.26. 10:37:36

@Serény Vélemény: "Végül is az USA lesz a győztes."

Igen, egyelőre biztosan.

" Akkor is, ha most visszaszorul geostratégiailag és geopolitikailag,"

Dehogy szorul. Sőt, olyan szorosan fogta meg - újra - Európát, hogy az már ököl. Sem a németek, sem a franciák nem mertek SEMMIBEN ellenállni, ellenük mondani.
Magyarország meg nem számít, csak kis zavar az erőben.
Átmeneti kellemetlenség. Dolgoznak a váltáson...

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2024.01.26. 10:39:51

Nem vagyok benne biztos, hogy Oroszország nyerni fog (pedig jó lenne). Ugye a 3 célja közül az egyik vélhetően teljesülni fog, mégpedig az, hogy magához csatolja ezeket a területeket. Azonban az igazi győzelem az lenne, hogy ha átvenné Ukrajna irányítását. Most elég lassan haladnak, ebben a tempóban biztosan nem fogják elfoglalni. De persze ha lesz egy nagy összeomlás, akkor lehetséges ez. De hogy Kijevben kormányt cseréljenek, az nem egyszerű. De még ha ez meg is lenne, a az iszonyatosan nacionalista, soviniszta (nyugat)ukránokat nem tudom, hogy hogy szerelik majd le.

Szerencsére ez nem az én problémám, de nem egyszerű, az biztos. Nekünk jó lenne egy Lukasenka-féle Ukrajna (kisebb területtel, nulla hadsereggel) és esetleg ha közeledne az EU-hoz (de a NATO-hoz nem). Attól félek, hogy nekünk kell majd kifizetni az újjáépítést, ha nem nyomják le az oroszok teljesen Ukrajnát.

Majd meglátjuk.

Tapi2021 2024.01.26. 10:42:01

@Deak Tamas: Hát igen. Nehéz kenyér a diplomácia, politika. Ha komolyan csinálja az ember.

Tapi2021 2024.01.26. 10:44:24

@fofilozofus: Hiba lenne katonailag elfoglalni az ukrán részeket.
Megtanulhatták volna már Amerikától, hogy ahhoz nem kell egy országot elfoglalni "fizikailag", hogy irányítsák.

Serény Vélemény 2024.01.26. 10:45:50

@Tapi2021: Hát, nem Európa számít, mert az egy döglött lónak beöntés:

a 10 legnagyobb kikötő : 10-ből 8 kínai, egy dél-koreai, és egy darab európai.

A rotterdami kikötő, Európa legnagyobb kikötője, még már csak _harmad_ akkora, mint a sanghaji kikötő!

Ports Country TEU's (2022)
Shangai

China

43.5 Million

Singapore

Singapore

37 Million

Ningbo-Zhoushan

China

31.1 Million

Shenzhen

China

28.8 Million

Guangzhou Harbor

China

24 Million

Busan

South Korea

22 Million

Qingdao

China

23,71 Million

Hong Kong

China

17.8 Million

Tianjin

China

21.8 Million

Rotterdam

Netherlands

15.3 Million

Gelmerrrrr 2024.01.26. 10:47:50

@fofilozofus: Lukasenka-féle Ukrajna (kisebb területtel, nulla hadsereggel) és esetleg ha közeledne az EU-hoz
--------------
1. Nem féle, hanem arta.
2. Hadu vagy seru, saru stak.
3. Esebuzi hangot nem rakem, stak az eresztét, estét.
4. Nem közel, hanem nakva, nakered, nem hoz, ez itt nem Örményia, hanem ra-re, vagy nak-nek.

5. Neked a libernyáknak igen, attól, hogy stak egy libcsi vagy, de a magyarnak, a szkítának, az ősmagyarnak, nem a libcsinek, nem.

Gelmerrrrr 2024.01.26. 10:49:29

@Tapi2021: Kár, hogy a tényeken túl is van egy nagyon erős narratíva: az amerikai.
---------------

A tény az a Lüge, attól, hogy ilyen hang nem van.

Amcsi? Az nem a fideszlibcsi? Na egal, megy nálatok is a szalmabábgyáték, ennyit erről.
Errős nálad is a libernyák narratíva.

Serény Vélemény 2024.01.26. 10:51:31

@fofilozofus: "... hogy nekünk kell majd kifizetni az újjáépítést, ha nem nyomják le az oroszok teljesen Ukrajnát."

Pedig erre szinte mérget is vehetsz, hogy így lesz. A profit, ami meg az újjáépítésből származik meg a blckrck (ao) , meg még néhány csúcsmulti számláin fog gyűlni. Ebből a szempontból szerencsétlen ukránok sokkal jobban járnának egy pár ruszki oligarchával. Hogy még a rajtuk levő gatya se lesz a sajátjuk, az biztos.

Boldeone2 2024.01.26. 10:57:15

Oroszország természetesen győzni fog, ezt mindenki tudja."

- Persze, mert leírta a Pravda, hogy " szorgos népünk győzni fog!"

Ezzel szemben inkább arra van esély, hogy abban a formában ahogy ők akarják, nem fog győzni. Putyin célja szerintem a teljes Donbass megszerzése, meg a jelenlegi területek megtartása
Eddig már 500 ezer orosz áldozatról beszélnek, halottak+ sebesültek, ez háború - a támadó félnek mindig nagyobb túlerőre van szükség- sokáig nem tartható
Végül az USA is kivonult Afganisztánból, galaktikus összeg, több száz milliárd dollár elköltése után, Oroszország lehetősége közel sem akkora

A nyugat ott hibázott, hogy későn küldte a fegyvereket. Az F16- os gépek még sehol, kevés a long range missile.

Pedig a putyini háborús hadiállam való leszámolást nem lehet megúszni! Jobb ma egy proxy háborút megvívni, mint holnap egy valódit, azaz: több fegyver és pénz kell Ukrajnának

Ha Trump nyer, az lehet csak probléma, Európának erre kell készülni, akkor Európának kell pótolni a feladatokat

Soha nem feledhetjük, hogy a történelmi elnyomó, egy barbár, primitív, félázsiai nemzet ellen, illetve inkább rezsim ellen folyik a harc!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.01.26. 10:58:44

@Boldeone2:

"mert leírta a Pravda"

Nem, hanem mert a nyugat megunta. Nem jöttek be a tervek.

Boldeone2 2024.01.26. 11:00:25

@Serény Vélemény: Ukrajnát újjá kell építeni, ebben magyar vállalatok részt tudnak majd venni. Erkölcsi kötelesség az agressziót elszenvedő országot újjáépíteni, ahogy a nyugat is megkapta a Marshall- segélyt

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.01.26. 11:00:26

@Boldeone2:

"Európának erre kell készülni, akkor Európának kell pótolni a feladatokat"

Nem fogja. Eleve nincs egyetértés. A németek azonnal ki fognak hátrálni, amint nem lesz amerikai nyomás.

Ki fog hborúzni? A lengyelek és a 3 balti állam? Mert csak ők támogatják ezt határozottan.

Boldeone2 2024.01.26. 11:02:43

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ezt nem lehet megunni! Van egy világrend, az európai biztonsági és békerend, amit meg kell tartani, plusz:ENSZ alapokmány és a nemzetközi jog

Nincs más út, mint az igazságot érvényesíteni!

Boldeone2 2024.01.26. 11:04:38

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A háború mindig is kényszer: ha az oroszok kikényszerítik, akkor bizony háború lesz

Lengyelország és a Balti államok, a skandinávok beleállnak- nincs más opció

Gelmerrrrr 2024.01.26. 11:10:00

@Boldeone2: A háború mindig is kényszer:
-------------
Kényszer? Ezt nem igen rakem, a szer-sor hangokat dúrgerni, indogermán ser stumát, a rakura. A kény hangot rakem, indogermán ghé stumától, geinj germán hang is a kény, ahogy a kíván,a germán kíván hang. Így a kény egy hiány, hiány az ölésre.

Nem vagyem libernyák burzsuj, nekem az ősmagyar öreszu van, az uer, ör stumától, ettől az öröm is, vagyis mondjuk: öreszu öröm. Az öreeszura kell a hiány, a kéj, hogy öljünk.

Gelmerrrrr 2024.01.26. 11:14:54

@Boldeone2: alapokmány és a nemzetközi jog
----------
Alap? Nem rakem, az al a túl, alap nyelvkakilási halandzsa
Okmány? De egy bullshit halandzsa makogás, az ok az unk, ucit.
Nemzetközi? Libernyákinnento? A köz hangot dúrgerni, de ez a ius gentium? Az azt rekkja mondjuk, hogy ukrán szukákat erővel durrantani.
Jog? Az magyarul a Joch a jog, az iga.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.01.26. 11:15:13

@Boldeone2:

Nem fognak beleálllni, nem őrültek meg.

Senki se fog akarni meghalni azért, hogy NATO-barát hunta lehessen KIjevben.

Boldeone2 2024.01.26. 11:24:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: NATO- barát hunta"

Ne viccelj már, Birca! Zelenszkijre 13 millió ukrán szavazott, miféle huntáról beszélsz? Oroszország egy totalitárus, elnyomó rezsim, Ukrajna sem túl demokratkus ( még) de jó úton járnak

Ukrajna - újra- nem lesz orosz érdekövezet, van " B" terv is, de nem lesz rá szükség, mert Putyin csak a Donbasst akarja vissza

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.01.26. 11:26:18

@Boldeone2:

A nemzetközi rendet az USA és a NATO szokta leginkább megsérteni. Szerbia, Afganisztán, Irak, Líbia, Szíria, Ukrajna, s így tovább.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.01.26. 11:28:10

@Boldeone2:

2013 - kiijevi puccs. Ez az alap.

Obama és Soros meg akarták szerezni Ukrajnát.

Zelenszkij nem legitím. A háború után jó esetben hazamegy Halivúdba, rossz esetben el lesz temetve.

Látható, a NATO-hadművelt sikertelen.

Boldeone2 2024.01.26. 11:28:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Az európai érdek egy szabad, demokratizálódó EU- aspiráns Ukrajna

Oroszország ezzel szemben ezzel az egyre brutálisabb, nyíltan fasiszta, elnyomó, agresszor rezsimmel a " pokolra kerül"

Horror ami ott megy! A félázsias tatár brutalitás és bizáncias aljasság keveréke!

Boldeone2 2024.01.26. 11:31:37

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Zelenszkij nem legitím"

- Ez butaság! Az ukránok soha többet nem akarnak oroszbarát rezsimet. Az oroszok tették " sírba " ukrajnát, nem sírja őket vissza senki!

Oroszorszag csóró és hanyatló állam, szétesik a korábbi érdekszféra

Boldeone2 2024.01.26. 11:34:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: 2013 - kiijevi puccs. Ez az alap."

- A nemzetközi jogot sem érted! Tehát minden ukrán belügy! Az államok szuverintása elv alapján!

Boldeone2 2024.01.26. 11:49:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Egyébként a valós narratívát tudod te is:

Lényegében minden NATO- állam kényszerű okból, a folyamatos orosz történelmi agresszod miatt csatlakozott a NATO- hoz

Senki nem akarta SOHA megtámadni Oroszországot, az teljesen abszurd, ezzel szemben a tények a ruszki nyomulást bizonyítják történelmileg

A háború fő oka: adott egy már hanyatló- széteső történelmi biridalom, és egy diktátor, Putyin

A háború Oroszország " becsületéért" folyik, a korábbi határok visszaállítási kísérlete, mert a nacionalista rendszerben csak így lehet a hatalom mögé állítani a felbőszített tömegeket, az országot egyben tartani

Ukrajna viszont az "antioroszország" Ha az ukránoknak sikerül bejárni sikeresen a nyugatias fejlődési utat, az Oroszország erkölcsi végét jelenti, mert mindig is a nyugat- és szabadságellenes hisztériakeltésre építettek az elnyomó rendszerüket

Valójában nemcsak Ukrajna a probléma, sőt , ez már nem arról szól!

Ez egy hanyatló, totalitárius, fasisztoid hadiállam, amely ész nélkül szalad neki a világnak, ezért lép - kínjában - Iránnal, Észak- Koreával és a legrosszabb terroristákkal szövetségre

Tapi2021 2024.01.26. 12:40:36

@Boldeone2: "A nyugat ott hibázott, hogy későn küldte a fegyvereket. Az F16- os gépek még sehol, kevés a long range missile."

Az oroszok meg ott, hogy bekapták a csalit és bedőltek a provokációnak.

Utána meg ott, hogy nem használták "fegyverként" a gázt, olajat, atom-üzemanyagot. Ha azonnal elzárnak minden csapot, a háború két hétig tartott volna, a nyugati vezetők kanosszajárásával Moszkvában! Hogy legyen fűtés, ne álljon le az ipar, először a német...

Elkúrták. Máig nem értem, miért szállítanak bármit az ellenségnek? Miért várták meg, hogy alternatív energiaforrásokat építhessenek ki?... Stb.

Furcsa háború ez.

Tapi2021 2024.01.26. 12:42:22

@Boldeone2: "A nyugat ott hibázott, hogy későn küldte a fegyvereket. Az F16- os gépek még sehol, kevés a long range missile."

De most már küldik, minden rendben, így tudják kimaxolni Ukrajna, és mellékesen - talán - az oroszok veszteségeit!!!

Tapi2021 2024.01.26. 12:44:42

@Boldeone2: "Ha Trump nyer, az lehet csak probléma, Európának erre kell készülni, akkor Európának kell pótolni a feladatokat"

Most is mi fizetünk, Amerika kaszál.
Most baszogatják Orbánt, hogy miért nem akar még 50 Milliárd Eurót a kútba dobni, az EU-n KÍVÜL!
Vagyis miért nem akarjuk az USA háborúját mi finanszírozni.

Tapi2021 2024.01.26. 12:48:12

@Boldeone2: "Van egy világrend, az európai biztonsági és békerend, amit meg kell tartani, plusz:ENSZ alapokmány és a nemzetközi jog"

Röviden: a "Pax Americana (USA)".

Ahol a nyugati birodalom fújja a passzát szelet, ahogyan az NEKI jó, az ő érdekeit szolgálja. Mindenki más szolgál. Nekik.

Tapi2021 2024.01.26. 12:51:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Nem fognak beleálllni, nem őrültek meg.

Senki se fog akarni meghalni azért, hogy NATO-barát hunta lehessen KIjevben."

Erre nem vennék mérget. Igazolták már, hogy a jelenlegi vezetők gyakorló elmebetegek, amihez még végtelen arrogancia és szervilisség is társul!

Én nem vagyok olyan optimista.

Serény Vélemény 2024.01.26. 12:52:47

@Boldeone2:
"Senki nem akarta SOHA megtámadni Oroszországot, az teljesen abszurd"

Hát ja. soha. Pl Napóleon, Hitler.

Tapi2021 2024.01.26. 12:54:11

@Boldeone2: "Oroszország ezzel szemben ezzel az egyre brutálisabb, nyíltan fasiszta, elnyomó, agresszor rezsimmel a " pokolra kerül"

Horror ami ott megy! A félázsias tatár brutalitás és bizáncias aljasság keveréke!"

Ezt megírta a nyugati Pravda?

Tapi2021 2024.01.26. 12:57:10

@Boldeone2: "A nemzetközi jogot sem érted! Tehát minden ukrán belügy! Az államok szuverintása elv alapján!"

Kivéve, ha az USA érdeke sérül, BÁRHOL a világon! Mert akkor már nem belügy, hanem le kell verni mindenkit.

Pl. meg kell parancsolni a Salamon-szigeteknek, az USA-tól sok ezer kilométerre, hogy kivel szövetkezhet, kivel nem... Különben jönnek az anyahajók.

Gery87 2024.01.26. 13:16:09

Nagyon ügyesen kimagyaráztad Katalin álláspontját:) Aztán gyorsan jött is a sorosozás...
Várjuk a következő szituációt amikor meg elmondod hogy "az államfő fontos jelképe a nemzetnek de ezt a hülye ballibek nem értik":)

Gery87 2024.01.26. 13:20:15

@Boldeone2:

Te még hiszel a mesékben?

A Marshall segélynek jó oka volt, most semmi érdekük nem fűződik hozzá!
A fél ország meg már külföldön van.
A csonka családok pláne nem fognak hazatérni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.01.26. 14:00:08

@Gery87:

Nincs mit kimagyarázni: Novák helytelen állásponton van.

Szerencsére semmi se függ tőle.

Ennyi az egész.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.01.26. 14:08:38

@Boldeone2:

A NATO azért terjeszkedett keletre, mert GYENGE volt Oroszo., s nem azért mert veszélyt jelentett. 1991-2007 között Oroszo. egy gyenge állam volt, mely saját katonáit se volt képes ellátni rendes ruházattal.

A NATO terjeszkedése amerikai agresszió volt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.01.26. 14:11:18

@Boldeone2:

S semmi ok, hogy Ukrajna amerikai bábállam legyen. Az ukrán kultúra, történelem nem ilyen, ez egy őrült próbálkozás.

Az ősi kijevi katedrálisokon nem lesz szivárványzászló és pont.

Szerencsére hamarosan végi az orkrán zsúrnak, s a dolgok rendeződnek.

Gelmerrrrr 2024.01.26. 14:34:54

Szerencsére hamarosan végi az orkrán zsúrnak, s a dolgok
---------
1. Szerencse hangot dúrgerni, nem vég, hanem anta, a dolog a Schuld.

2. Wunschdenken, libcsi Wunschdenken.

ez a nevem senki 2024.01.26. 16:08:37

orosz land 1 há
borút veszt
ett eddig
a jappánit

Boldeone2 2024.01.26. 16:10:10

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: NATO terjeszkedése amerikai agresszió volt."

- Ez butaság! Egyrészt ENSZ alapokmány egyik fő pontja, hogy az államok szabadon választhatnak szövetségi rendszert, ez a szuverenitás alapja

A NATO pont az orosz - örökös - fenyegetés miatt növekszik

Itt népszavazás is volt róla. Tehát a továbbiakban ez nem vita témája!

Boldeone2 2024.01.26. 16:11:22

@ez a nevem senki: Váloznak az idők! Ez már nem ugyanaz az ország, mint a SZU volt- hanyatlik

Boldeone2 2024.01.26. 16:13:28

@Tapi2021: Ahol a nyugati birodalom fújja a passzát szelet, ahogyan az NEKI jó, az ő érdekeit szolgálja"

Ember ! Eszednél vagy? Mi a nyugat része vagyunk, ergo az a jó, ha liberális nyugat győz a primtiív keleti barbarizmus felett!

Boldeone2 2024.01.26. 16:16:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Az ukrán kultúra, történelem nem ilyen, ez egy őrült próbálkozás."

- Pont az ellenkezője igaz! Ukrajna megváltozott, már a karácsony is nyugati módra megy, mindenki NYUGATI államot, EU - tagságot akar, nem pedig a már lenézett, félázsias orosz rezsimhez tartozni!

Boldeone2 2024.01.26. 16:19:06

@Gery87: Marshall segélynek jó oka volt, most semmi érdekük nem fűződik hozzá!
A fél ország meg már külföldön van."

- A fele már haza is tért. 10 millió embert nem tud a nyugat sem befogadni. Nyilvánvaló , hogy Ujrajna újjá fog épülni, nem is lehet másképp, ez a közös európai érdek. Erre van elkötelezettség

Gelmerrrrr 2024.01.26. 16:19:48

@Boldeone2: ha liberális nyugat győz a primtiív keleti barbarizmus felett!
--------------
1. Nem kelet, a kelet jevevényhang, a Holm és hill rokonja, így magyarul erjeszta, rise, az er stumától. A nyug magyar, germán hneig-tól ered, de a szimmetriától dúrgerni, így ereszta, este.
2. Nem győz, hanem leöröng.

3. Barbár dicső hang, a magyar. A primitív is egy dicső hang, én én, a magyar az ősmagyar, az árny, az eredő.

A libcsi a beteg, ahogy te.

De nem igen rakem így, hogy hogyan is vágysz makogni. A Putyin egy libernyák, látni van, hogy hoigyan is tett az ősmagyarokkal, a primitívekkel, a Wagnerrel...

Le a libernyák diktátorral! Éljen Balamir!

Boldeone2 2024.01.26. 16:23:52

@Tapi2021: Horror ami ott megy! A félázsias tatár brutalitás és bizáncias aljasság keveréke!"
Ezt megírta a nyugati Pravda?"

- Újságíró létedre nem sokat tudsz Oroszországról, pedig tényszerűen minden dokumentált

Boris Nemcov, Politkovszkaja, ellenzékiek tucajainak meggyilkoltatása, drákói gyülekezési jogi törvények, független médiák felszámolása, százak bebörtönöztetése

Te normális vagy, ember??? Tagadod a TÉNYSZERŰ valóságot??

Gelmerrrrr 2024.01.26. 16:24:05

@Boldeone2: félázsias orosz rezsimhez tartozni!
-----------

1.Félázsia=democsokrácia, libcsimzus, fingár-kipcsákizmus.

Indogermán: rezsim, az ar-ra-re stumától, dicső hang, rakumány, de az system is, a magyarnak regerda. A Krümmung, a kormány a szitokhang.

Le a Pógár Viktorral, éljen az ősmagyar regerda, rezsim, éljenek a Szkíták!

2. Nem hoz, ez itt nem Örményia,így nak-nek, vagy ra-re.Nem tartoz, ez németizmus, hanem indogermán ja possesív, vagy verbhént az ar-re-ra stumától rejmed vagy arjel.

Gelmerrrrr 2024.01.26. 16:26:07

@Boldeone2: ellenzékiek tucajainak meggyilkoltatása, drákói gyülekezési jogi törvények, független médiák felszámolása,
------------
Nem ellen, hanem antanda. A jog az iga magyarul. Az tarvány,nem törvény, a szánott feld.

Felszámol? Aufzahlung? Muhaha!Egy és kettő? He? Maradj már a németimussal!

Boldeone2 2024.01.26. 16:28:00

@Tapi2021: Elkúrták. Máig nem értem, miért szállítanak bármit az ellenségnek? Miért várták meg, hogy alternatív energiaforrásokat építhessenek ki?... Stb."

Ebben egyben egyetértek: a szénhidrogénalapú gazdaságnak vége. Putyin háborúja mindent felgyorsított, a zöldátállás elkésett

Minél gyorsabb a zöldátállás, annál gyorsabb az orosz hanyatlás. Közben pedig a szanckciókat fokozni kell

Boldeone2 2024.01.26. 16:37:22

hu.euronews.com/2023/12/11/jekatyerina-duncova-putyin-ellen-indulna-az-elnokvalasztason-a-haromgyerekes-ujsagirono

A valódi békepárti, azaz normális jelöltet el sem engedik indulni a választáson, sőt, pár napja le is tartóztatták!

Tragédia az az ország, mondjuk a magyar szélsőjobb sajtó is az, a tömeggyilkos, diktátor pártjára állással....

ZorróAszter 2024.01.26. 19:35:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Jelképesen."

Nem csak. Ezért jelentkeznek nála a tábornokok.

ZorróAszter 2024.01.26. 19:43:47

@Serény Vélemény:

Szerintem nem ez a legkiválóbb mutatója egy ország fejlettségének és erejének.

Például mert legértékesebb áruk súlya és mérete általában sokkal kisebb mint a tömegáruké.

jónévez 2024.01.26. 19:49:53

@Boldeone2:
Írod:
"ellenzékiek tucajainak meggyilkoltatása, drákói gyülekezési jogi törvények, független médiák felszámolása, százak bebörtönöztetése"

Izé.. Ukrajnáról (is) ugyanezt írhatod. Ha leakadnál az amerikanus propagandáról...

Jó volna, ha nem nyomnád a háborús propagandát (igen, az is jó lenne, ha nem nyomnák oroszpártiak sem). Nemcsak törvényellenes (amit senki sem tart be). Valójában gusztustalan proliduma.
Csakhát te azt állítottad, művelt nyugati vagy. Nem. Propagandista büdös.

ZorróAszter 2024.01.26. 20:05:09

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A NATO azért terjeszkedett keletre, mert GYENGE volt Oroszo., s nem azért mert veszélyt jelentett. 1991-2007 között Oroszo. egy gyenge állam volt, mely saját katonáit se volt képes ellátni rendes ruházattal."

Oroszország az Egyesült Államok régi kipróbált Mumusa. Ha elalszik és így veszít a félelmetességéből, akkor egy kicsit baszogatni kell.

De megbízható és kiszámítható Mumus. Nem kell félni hogy esetleg teljesen megvadul és mondjuk elereszti a hidrogénbombákat.

A legfőbb ok, amiért Kelet-Európát rátukmálták éppen az volt, hogy megtépázva nem volt elég félelmetes.

Működtetni is egyszerű: ha válaszol a provokációkra, akkor agresszor, ha nem, akkor nevetséges agyaglábakon álló óriás.

erol 2024.01.26. 20:49:59

@Sztálin orgnistája:
"a tortenelem folyaman a magyarokat a Nyugat mindig cserben hagyta"

Keletről ezzel szemben csupa szép és jó mondható el:
Tatárjárás, török hódoltság, 49-45-56

Gery87 2024.01.26. 21:25:30

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Novák nem önálló semmiben, az hogy ezt mondta, szintén Orbán áldásával történt.

erol 2024.01.26. 21:43:44

@Sztálin orgnistája:
Persze így is lehet, csak semmi értelme.

Béke!:)

Gery87 2024.01.26. 21:51:55

@Sztálin orgnistája: @erol:

Orbán Viktor és a Fidesz többsége alapvetően pedig mindig is a svéd NATO csatlakozás mellett volt, csak hát pár fránya képviselőt meg kell még győzni:D

jaj, annyira cuki hogy most előtört belőlük a nagy libsi demokrata:D

Gelmerrrrr 2024.01.26. 22:16:32

@Sztálin orgnistája: nepunk osei nem europaiak -
---------------

A magyar nyelv indogermán és germán nyelv, de az új-ónemmagyar egy halandzsa.

Boldeone2 2024.01.26. 22:28:17

@Sztálin orgnistája: Mi a nyugat része vagyunk"

- Mi Magyarország, a nyugat része vagyunk, ha nem tetszik, menj ki a muszkákhoz!

gigabursch 2024.01.27. 00:29:15

Novák "semmire fel nem hatalmazott, hülyeségeket picsigó" Katalin ...

Billy Hill 2024.01.27. 00:37:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "a nyugat megunta"

Van a Zindexen gyakran videóban nyilatkozó Tarjányi Péter, számomra megdöbbentő volt a (talán) tegnapi okfejtése, ami ugyanerről szólt, hogy ti. ha idén vagy 2025-ben nincs ukrán áttörés és az oroszok jelentős visszaszorítása, akkor szerinte a ZUSA és Európa ki fog hátrálni ebből a konfliktusból. Pedig amúgy mindig elég NATO-konform és ojrópéer módon szokott fogalmazni, ahogy megfigyeltem...

Billy Hill 2024.01.27. 00:41:35

@Tapi2021: Az oroszok "Elkúrták. Máig nem értem, miért szállítanak bármit az ellenségnek? Miért várták meg, hogy alternatív energiaforrásokat építhessenek ki?... Stb."

Szerintem van a nyugati titkosszolgálatoknak pár elfekvő aktája, amikkel zsarolhatják Putyint, aki ezért cselekedett az említett módon. Talán van bizonyítékuk arra, hogy fiatal korában a Bibó Szakkollégium tagja volt, ami által össze lehetne orbánozni őt az egész világ nyilvánossága előtt...? ;-)

Billy Hill 2024.01.27. 00:57:38

(Amúgy pedig "No pasaran!" Birca Úr, egy ilyen spanyol kikacsintás azért kézen feküdt volna, nem..? De akár Gandalf és a "You shall not pass" is eszünkbe juthat..)

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.01.28. 09:00:28

@Tapi2021: ügyesség, mesterség, művészet. Nálunk három mondást kellene minden iskolában kitáblázni az iskolákba:

"A jó diplomata olyan, hogyha azt mondja eredj a fenébe - már alig várod hogy indulj"
"A birodalomnak nincsenek barátai, nincsenek ellensége, csak érdekei"
(és már elnézést, de klasszikust csak pontosan)
"Semmilyen fasz nem nyerhet háborút ha hősi halált hal a hazájáért. Csak úgy ha a túloldali szegény hülye faszt teszi hősi halottá az ő hazájáért."

Ez utóbbi nálunk, ahol máig Dugovics Titusz és Szondy György a példakép, különösen fontos lenne.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.01.28. 09:04:25

@erol: talán rémlik: 49-ben Ferenc József hívta az oroszokat, akik annyira nem akartak jönni amúgy, hogy 48 decemberében a havasalföldi orosz hadsereg elutasította Puchner követelését a nagy invázióra.
Tatár meg török ügyben ajánlott szépirodalom : Makkai Sárga vihar (különös tekintettel Béla király levelére a pápához) és Herczeg Az élet kapuja.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.01.28. 09:13:36

@Boldeone2: oszt a long range missziléiddel mit csinálnának, barátom? Mert ha mondjuk a long range missziléid véletlen orosz területen ügyködnének, az lenne Kijevben - meg a világon - amit már megírt a magyar költő, aki feltehetően német volt mert azok toszták ide Magyarba a kúttúrát : "Vár állott s most kőhalom, kedv s öröm röpkedtek, halálhörgés, siralom, hallik most helyettek."

Gery87 2024.01.28. 11:47:13

@Deak Tamas:

Szerencsére nálatok Romániában ezt jól megtanítják, nem tudom mi a problémád akkor?
Foglalkozz a saját fajtáddal...:D

Gelmerrrrr 2024.01.28. 12:30:59

@Sztálin orgnistája: celja a harcok elhuzasa, az ellenseg felmorzsolasa, haditechnikajanak elpusztitasa. Uzem- es futoanyag nelkul az ukran fasisztak m
------------------------

Remuja ana hartuk tenyésztésje, ena antando morselésje, technikák antovészejtésje...

Magyarul!
Üzem hang nem van, anyag az ana-gho.

Gelmerrrrr 2024.01.28. 12:33:56

@Deak Tamas: Vár állott s most kőhalom, kedv s öröm röpkedtek, halálhörgés, siralom, hallik most helyettek."
--------------
Magyaruk: őrda, őru állott, most kőrakás, kedv és öröm repkedtek, mortályhergés, síralom, hallik most lagujokon.
?????????

De nem igen rakem, attól, hogy a kedv hang a ghé stumától ered, kedv, kedvje van az őrdut szétverni, hiány, vagyis öröm van az uer stumától.

A halom hangot dúrgerni, ez a Holm, hill, a jevevényhang kel rokonja.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása