magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Az eutanázia kistestvére

Felháborító Zorbán diktatúrája: nem elég, hogy nem engedi az államilag finanszírozott öngyilkosságot, de még elveszi a nők alapvető jogát is, hogy ne szülhessenek!

Ez akkora botrány, hogy még az emberiségellenes Társaság a Szabadságjogokért is kénytelen volt megszólalni az ügyben.

Persze reálisan mérlegelve, jó is, hogy ez a fajta nem szaporodik.

99 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr9318316251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.02. 08:47:11

Ez az utolsó mondat a lényeg.
Legyenek csak helyette a hazájukat szerető, tenniakaró valódi magyarok.

ZorróAszter 2024.02.02. 09:48:20

@Deak Tamas:

Akkor első lépés hogy megvegye a vonatjegyét Szlovákiába.

:o)

ZorróAszter 2024.02.02. 09:55:33

Ha nincs más, muszáj dobálni a gumicsontokat a népnek, nehogy elgondolkozzon rajta, miért csak ilyen-olyan színűre pingált hazaárulók közül választhat. miért nincs neki saját, dolgozókat képviselő pártja, szakszervezete.

Miért van Munka Törvénykönyve helyett Niggertartási törvény.

Miért kap havi 22800 forintos munkanélküli segélyt ha kirúgják.

És addig is miért van létminimum környéki fizetése évtizedek óta, miközben 40-50 milliárd euró segély jött az Európai Uniótól az elmúlt 15 évben.

Annyi mint amennyi a teljes állami vagyon értéke volt a rendszerváltásnál.

Nyolcszorosa az Ausztriának adott Marshall-segélynek.

erol 2024.02.02. 09:55:41

"Persze reálisan mérlegelve, jó is, hogy ez a fajta nem szaporodik."

Akkor mi a probléma?

Boldeone2 2024.02.02. 10:56:39

@Deak Tamas: Pont ebbe bukott bele az őskonzerv Pis- kormány, hiszen a világ egyik legszigorúbb abortusztörvényét módosították, amely eltörölte azt a lehetőséget, hogy a magzat súlyos betegsége, rendellenessége esetén az abortusz elvégezhető. Később ezen picit módosítottak, de az embereknek elegük lett az ultrakonzerv kormány ideológiai- vallási alapú elnyomásából

Egy a lényeg: legyen liberális szabadság, a múlt erői ne szóljanak bele az emberek magánéletébe!

erol 2024.02.02. 10:57:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Csak olyankokat "fertőz" akik amúgy sem akarnak gyereket, tehát nincs jelentősége.

Boldeone2 2024.02.02. 11:00:09

Tehát: ne próbálja meg egyetlen politikai erő sem visszafordítani - erőszakkal- a progressziót!

Világi törvények kellenek, ahol elsődleges az egyének joga. A magyar szabályozás is ideológiai alapú, ezért rossz

Az állam vonuljun ki a magánéletből

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.02. 11:05:46

@ZorróAszter:

A nyomorgó ember kapja a 22 ezret, már éppen lázadna Zorbán ellen, de akkor meglátja a cikket, azt mndja "VÉGRE EGY GUMICSONT!" s inkább nem alakít kommunista pártszervezetet és szakszervezetet, hanem lefekszik pihenni.

Igen, ez biztosan így van,

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.02. 11:07:52

@Boldeone2:

A liberalizmusnak kellene kivonulnia az emberek életéből, meg eleve a társadalomból..

vektortér 2024.02.02. 11:10:29

@ZorróAszter: Miért kell úgy hazudnod, hogy nyilvánvalóan fingod nincs a pénz működéséről?

ZorróAszter 2024.02.02. 11:15:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Maga is tudja mint hivatásos gumicsontdobáló, hogy kiknek dobálja. Azoknak, akik még harapnak rá. Vagy maga azt hiszi, hogy még haraphatnak.

A nyomorgóknak, a havi 22800 forinton tengődőknek hiába is dobálná. Ők már a baltát élesítik a sufniban.

Hogy ne jusson el semmi más mint a gumicsont, arról gondoskodik a most fidesznyiknek látszó Mediaworks és a libernyáknak látszó RTL csoport.

Nem véletlenül vásárolták fel a teljes médiapalettát a gyarmattartóink.

Boldeone2 2024.02.02. 11:20:33

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A túl szigorú abortusztörvény lehet káros, mert pont oda fognak megszületni, ahol nem kell a gyerek
Utána minden az államra marad, sok esetben bűnöző lesz

Pl a magyar törvény irracionális. Az " eset utáni" tablettát csak orvos írhatja fel? Ez ideológia

ZorróAszter 2024.02.02. 11:22:09

@vektortér:

"Miért kell úgy hazudnod, hogy nyilvánvalóan fingod nincs a pénz működéséről?"

Hogy jön ez ide most Te kretén?

És eyébként meg hogy nem ég le a pofádról a zoknibáb hazugságról makogni, miközben már a nicked hazugság?

Ugyi, Zavaleta?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.02. 11:30:33

@Boldeone2:

Alapvetően lassan haladni kell az abortusz betiltása felé. Ehhez meg kell dolgozni jobban a közvéleményt, mert ma a mai magyar közvélemény ebben szélsőséges liberális nézeteket vall.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.02. 11:32:20

@Boldeone2:

Az emberek magánéletében a liberálisok szólnak bele a legerősöbben, ezt azárt szögezzük le.

Boldeone2 2024.02.02. 11:42:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Miért kellene betiltani? Hogy mongolidióta gyerekek szülessenek, beltenyésző cigány családban?
Az miért jó össztársadalmilag? Nagyjából semmiért!
A többi ember meg megoldja külföldön...

Ez egy butság! Ráadásul már 40 éve is komoly szintű abortusz volt, a történelmet nem lehet visszaforgatni!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.02. 11:49:32

@Boldeone2:

Mert emberek szervezett ölése nem megoldás. Akkor se, ha ideiglenesen hasznos.

Gelmerrrrr 2024.02.02. 12:11:36

@Boldeone2: Hogy mongolidióta gyerekek szülessenek,
----------

1. Ősmagyarul: barna bírtavál. Raktailag stak ezt akceptálem.

2. Látod, látod, ez ám a fingrista kúthúrrasszizmus! Stakhát a magyar nyelv indogermán és germán nyelv!

Jah, úgy, hogy gyerek? Na igen, de ez a hang inkább egy libernyákidióta hang.

Na, attól, hogy mongoidióták vagyunk, nem vagyunk fingárok, hanem bolonda dühorok.

Gelmerrrrr 2024.02.02. 12:21:38

@Boldeone2: éve is komoly szintű abortusz volt, a történelmet nem lehet visszaforgatni!
----------------

1. Nem komoly, ősmagyarul: ernyeszta. A komoly hangot nem rakem.
2. A szint hangot nem rakem, inkább feld, a szín görögös, a scheinen rokonja.
3. Nem lehet, hanem volna.
4. Dúrajt vagy örejt vagy dúrogat, örenget.inkább nem forgat.

5. Dehát ma van a primitív Revolution, a posztmodern!

6. Jah, az abortuszról:
Ma azt mondják libernyák nyelven, hogy szabad, vagyis aki ilyet tesz az ab ovo egy liberti, nem magyar, magyarul regelta van.
Regelta a logikától rakód: a bér a fötus az anya, anya barma részje, így ha stunkja magaját, úgy a nőartikját, nőszabásját stunkja, úgy ha a mellét vagy a stiklóját stunkná le, ergo nem nő. A bér a fötus az anya részje, de az anya a nő, ergo , ha nem anya, úgy nem nő.

Bér, fötus=stikló, nő, ana partikel arta.
Bér nélkül nem anya.
A nő az anya, ergo az anya a nő.

Abortuszt tett így nem nő.

Ha nem nő ontológiailag és raktailag úgy regelta: erővel durrantani és meredejteni, így van ez a skandináv szokásraktánál.

A rakvány így: erővel durrantani és meredejteni.

Ma szabad hang van, szabad aborstuszt tenni, nem regelta, attól, hogy nem racionális, az úgy nem, hogy nő marad. Ha így szabad, úgy liberti, és áll rája a skandináv szokásrakta rakványja.

De ha szabad tenni, úgy a szabad libernyák hangtól racionálisan posztulál ni kell, hogy már az összes biológiai nő tettaja, ezt racionálisan posztulálni kell, ergo így vagy úgy, de racionálisan, raktailag áll az összes magyarnak makogott szukára: erővel durrantani és meredejteni.

Gelmerrrrr 2024.02.02. 12:23:53

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Az emberek magánéletében a liberálisok szólnak bele
------------

1. Szól-szav? Libernyák jevevényhang.

2. Magán? Ezt nem rakem. A ma az me volna, indogermán partikel,de az én oinos, az Negan, vagyis az univerzum, az összes magyar a magán.

3. Privátról volna itt a beszéd. De aki ilyenről beszél, az már libernyák, te is egy libernyák vagy.

Gelmerrrrr 2024.02.02. 13:17:50

de még elveszi a nők alapvető jogát is, hogy ne szülhessenek!
-------------
1. Végveszja, nem el.
2. Alap hang nem van, az al a túl.
3.A jog az iga magyarul, rakta van magyarul.
4. Nem szül, hanem kibírong.

5. Nem igen rakem a fenti szart új-ónemmagyarul.

Nő=ana partikel, anya, anya barma kibírong.

Ana partikel raktáját nem rakem, stak úgy, ha kirakjuk az ana partikelt, de erről már írtem.

Inkább ana partikel artája van, nem raktája, a raktának innentorakva van az ana partikel, így ana partikelnek nem van raktája, hanem stak artája, a nakrekkésje más partikelre.

ZorróAszter 2024.02.02. 14:02:05

Miről tereli a figyelmet a sok gumicsont?

Hogy
- hová lett az a kb. 50 milliárd euró, amit az Orbán-kormány eddig kapott az Európai Uniótól?
- mennyi az államadósság? 100 milliárd?
- életbeléptek a zsebszerződések és külföldiek kezébe kerültek a földek?
- annyi a munkanélküli mint amit a KSH mond? Hova számítanak a megrendelés nélkül maradt egyéni vállalkozók? Mennyien vannak? Mennyien vannak akik már semmilyen statisztikában sem szerepelnek?
- mekkora a nyomor? Kik laknak az erdőkben viskóvárosokban?

Gery87 2024.02.02. 14:13:59

Egyszerűbb és könnyebb védekezni, tudatosan nemi életet élni, a sterilizációnak nincs értelme.
Aki ilyet csinál az tényleg bolond vagy "ideológiailag agymosott".

„Több szemforgatást kaptam amiatt, hogy harminc felett zöldre festettem a hajam, mint amiatt, hogy elmentem sterilizáltatni magam”

– mondja a 32 éves Viktória, aki múlt héten Szlovákiában végeztette el a művi meddővé tételt, közismertebb nevén sterilizációt. Viktóriához hasonlóan többen tudatosan gyermektelenek. Ennek számos oka lehet, kezdve a klímaszorongástól a betegségeken át a jó párkapcsolat hiányáig."

Tudod Viktória most még biztos menő leszel ezzel is (mint a zöld hajaddal, meg az undi semmitmondó tucat tetkóiddal) a romkocsmában pár hónapig, hogy mennyrei progi vagy, merész, meg "ökomeddő" bolygóvédő picsa....

De majd ha már nem leszel fiatal, nem jár ki-be beléd a fasz, vagy a barátaid kikopnak és 50 évesen egy macskával fogsz lakni...
Akkor majd megbánod, szerencsére ez senkit nem fog érdekelni, nem lesz kit.
Te dolgod.

Ettől függetlenül csinálják, úgyse lehet senkit "majd később" rávenni hogy szüljön.
Ennek vége, szerencsére.
Ez teljesen magánügy lett.

Minden ellenkező próbálkozás, propaganda, kereszténykedés, abortusz tiltás értelmetlen.
A korszellem nem ilyen.

(Ahogy a korábbi cikkedben is volt Birca Gramsci meg a korszellem kapcsán...)

Gelmerrrrr 2024.02.02. 14:17:15

@ZorróAszter: figyelmet a sok gumicsont?
- hová lett az a kb. 50 milliárd euró, amit az Orbán-kormány eddig kapott az Európai Uniótól?
--------------

1. Nem figyel, hanem őrjed.
2. Hová vált.
3. Krümmungja a libcsinek van, a magyarnak regerda.
4. A kap egy bullshit hang, jevevényhang.

5.Leszarem, az egész eu-s hablaty, anat Öboa makog nem az enyém. Nem, nem tereli el, ez itt az esszencia, attól,hogy hogyan is éljen a kisember, ha szabad az abortusz, de a regály máshogy van, ahogy fentebb írtem, hogy ölni kell.

Ha libcsizmus van, hogyan éljen az ember? Ha libernyák burzsuj irracionális habusd van, hogyan éljen az ember? A kisember? Hogyan éljen a kisember?

Nem, nem a fenti a rakta, ahogy írtem.

Gery87 2024.02.02. 14:19:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ostobaság.

Lám, Orbán nyomatja a "családbarát" cuccait, de tavaly rekord alacsony számú gyerek született.
Egyszerűen nem lehet ezt erőltetni.
Aki nem akar szülni, gyereket vállalni, az nem fog.

Élhető, biztonságos, tervezhető, fenntartható légkört kell teremteni.
A család ugyanis egy hosszútávú projekt, vagy 20-30 évre szól...

Salátatörvényekkel, pofázással, büdösbunkó kuruckodással, most van EU-s pénz, "most adunk, ha nincs nem adunk" most 15% az infláció, most csak 9...most ebbe állunk bel, most abba, most annak a kurva anyját, most ez a fgumicsont, most elvesszük a manyup pénzt, most van volán most nincs, most megint van, most nincs, most van napelem támogatás msot nincs mégse...stb...
Ezzel nem lehet elérni semmit.

Gelmerrrrr 2024.02.02. 14:21:29

@Gery87: bb és könnyebb védekezni, tudatosan nemi életet élni, a sterilizációnak nincs értelme.
-------------------
???????????

1. Tudat? Bullshit hang, dúrgerni kell, halandzsa.
2. Értelem? Stak er és ár stuma van, magyarul verstehen rakni.

3. He? Nem, a koton és egyéb libernyákizmus, akinél van azt ütni kell, vagy bírongani tova.
A koton libcsizmus.

A szexualitás stak Selbstzweck, ha nem, úgy az libernyákizmus, így nem kell koton.
Hogyan éljen így egy illiberális a libernyákizmusnál? Sehogy. Így nem gumistont az egész.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.02. 14:22:13

@Gery87:

A lényeg: jobb, mint ha ballib szakértők kormányozmának. Az a másik lehetőség.

Gelmerrrrr 2024.02.02. 14:25:40

@Gery87: Aki nem akar szülni, gyereket vállalni, az nem fog.
-----------------------

1. Akarni kell, ez az ethoszi kell, eredői. Én magyarul úgy mondem, hogy az akar a görög ekón, vagyis kell, de eredői kell. Naturális a barnát akarni, de unnaturális a munka(igen, szláv hang, sklavenaufstandi).

2. Nem szülni, hanem kibírongani, nem gyereket, hanem barnát. És így igen nem gumistont, attól, hogy hogyan van élni halandzsa új-ónemmagyar? Sehogy. A magyar nyelv indogermán és germán nyelv, az ősmagyarnál van: barnát kibírong.

3. Vállal? A váll véganszol volna, de a vállal hang egy bullshit hang.

Gelmerrrrr 2024.02.02. 14:27:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A lényeg: jobb, mint ha ballib szakértők kormányozmának.
-------------
1. Lényeg: ilyen hang nem van, dúrgerni.
2. Nem mint, hanem ahogy.
3. szakértő? Szaku magyarul kés volna, attól, hogy a kés jevevényhang, a magyar, germán has, hasajt, hasít hangok indogermán formája.
Stak indogermán er és ár stuma van,az ér sklavenaufstandi. Magyarul verstehen rakni.
4. Krümmung? Stak a libernyáknak van Krümmungja, nekem regerda, de az így nem a Krümmung, a kormány.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.02. 14:36:33

@Boldeone2: az abortusz gyilkosság. Aki annyira hülye, hogy nem ismeri a naptárat, nem tudja mi az a gumi meg spirál, és a tablettáról sem hallott, az vagy hozza világra a gyerekét (sokan várnak örökbefogadásra) vagy fizessen jó sokat az abortuszért.
A lengyel nők (és amúgy a férfiak) java része ezt az egyszerű tényállást sem képes felfogni.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.02. 14:45:51

@Boldeone2: évente kb. 175 downos gyerek születik (amúgy náci-e vagy?) az abortuszok száma pedig sosincs ezer alatt.

Gelmerrrrr 2024.02.02. 15:01:14

@Deak Tamas: : az abortusz gyilkosság. Aki annyira hülye, hogy nem ismeri
------------

Maradjál már az ilyen heregörcsös, kretény-libernyák, burzsuj butakás szarságokkal.

Ez rossz perspektíva.

ZorróAszter 2024.02.02. 16:36:15

Vicces, hogy azok nevezik gyilkosságnak az abortuszt, akik a világháborús uszítók szellemi örökösei, és akiknek nem probléma az utánuk maradt milliós magyar hullahegy.

És akik szerint nincs semmi probléma azzal, ha egy olasz és egy magyar hívő katolikus fiatalember belezi egymást bajonettel a lövészárokban. És rajtuk kívül még másik pár százezer.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.02. 16:44:22

@ZorróAszter:

Tehát a legjobb módszer a háborúellenes harcban a tömeges abortusz?

Boldeone2 2024.02.02. 19:04:43

@Deak Tamas: az abortusz gyilkosság"

A 12. hétig nem. Ez egy szükséges rossz, de ne a társadalom döntsön, hanem az anya!

ASdseee 2024.02.02. 19:21:58

@Boldeone2: de ne a társadalom döntsön, hanem az anya!
----------

1. A társadalom már egy libcsi műhang.
2. Nem dönt, az ö magyarlosza, dent vagy dánt, de fát szoktunk denteni, így antorakni volna. Stakhogy ide a rakta hang: vél vagy választ.

Az abortuszt vélés, választás volna, nem antorakás, nem racionális, nem is eredői, vagyis akarás.

3. Stak hülye vagy? Nem rakod, ahogy írtem? A bér, a fötus az anya részje, azt moetszeni olyan, ahogy a mellett, ergo az anaartáját, nőszabjátjást stunkja. így nem nő, vagyis nem anya.

A nő az anya, ha nem anya, nem nő, ha stunkja magaját nem nő, attól, hogy a nőiség, a nőarta részje a bér, a fötus, ergo halandzsázol.

Ha abortuszt tett, úgy nem anya, nem nő, a mondatot irracionális.

Gery87 2024.02.02. 21:44:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ezt már sokszor mondtad és sokszor nem volt igaz, mivel semmi nyoma ennek.
A "sorosista brüsszelita buzi libsi" vezette régiós országok semmivel nem szarabbak mint mi...sőt!

A NER-nek egyszerűen nincsenek pozitív eredményei!

Orbán semmire nem ment eddig a kurva nagy kuruckodásával.

Emlékeztetnék mindenkit arra hogy az EU nem azért nem adta oda a forrásainkat mert csak, hanem mert előbb volt az Orbán egy faszkalap nagypofájú autoriter büdösbunkó geci....
Most meg előadta hogy "Magyarország" támadják..

Mint egy kancigány vajda...

"báncsááák a cigányokat.."
Nem kéne lopni bazmeg:)

Gery87 2024.02.02. 21:49:05

@Deak Tamas:

"az vagy hozza világra a gyerekét (sokan várnak örökbefogadásra) vagy fizessen jó sokat az abortuszért."

Senki nem kért fel téged hogy erkölcscsőszködj te agyhalott.

Nem kurvára mindegy neked hogy miért nem születik meg valaki?
Vagy az kell hogy tudd ez sokaknak lenne lelki teher meg szenvedés?

Mert egy gyerekkel terhesnek lenni, majd örökbe adni, (vagy épp a putriból még az abortusz miatt is eladósodni) nem kis megrázkódtatás lehet, azért talán fájóbb, és hosszabb mint egy abortusz...

Erre gerjetdsz?

Mekkora egy féreg vagy te!

Gery87 2024.02.02. 21:50:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Miért terelsz fasságokkal.
Te is tudod hogy igaza van.

Álszentség és képmutatás az egész.
Meddő szélmalomharc a korszellemmel.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.03. 05:57:48

@Gery87:

Az EU lop. Orbán egy részt nem engedett ellopni. Ez az egész sztori alapja.

Gelmerrrrr 2024.02.03. 07:55:00

@Gery87: Mert egy gyerekkel terhesnek lenni, majd örökbe adni,
--------------------------

1. Mert: ezt a hangot dúrgerni, sőt itt kell dúrgerni, stak er és ár stuma van. Itt laguja a Zielsetzungnak nem van, stak a germán hwa, ho-ha hangok rakták ide: hogy, hogyan.

2. Ősmagyarul: barnával bírdás vanni. A vesz is rakta volna,de ez nem egy olyan, logikai, rakandási verb. A teher hang nem az ősmagyar, hanem a bírda, ona barna raktányja, rektionja bírda.

Így: hogy barnával bírdás vanni.

3. Örök? Hát az öröng, örjöng, örönk, örönkel, örög, örjed, örejt....az indogermán uer stumától? Nem. Az Erbe magyarukl léhma.

4. Nem ad, hanem rejni.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.03. 10:00:19

@Boldeone2: gyilkosság akármikor. És nem csak az anya dönt, az a gyerek valahogy odakerült, és a partenogenezist a lassan rémes valósággá váló Szexmisszióban találták föl eddig. Van ott egy apa is a képben.

Gelmerrrrr 2024.02.03. 10:24:08

@Deak Tamas: az anya dönt, az a gyerek valahogy odakerült,
------------

1. Ahogy már írtem, nem dent, attl, hogy dent, hanem vél vagy választ. A Wille már nem az akarás, a vélés, a választás, nem ekon. Vélés és választás stak a szabadnál van, nem a regeltánál,az a logosz, a rend, a ráció.

2. A kerül hang egy bullshit új-ónemmagyar bullshit, így vagy biológiailag kell leírni, mondjuk oda volt gecizve, vagy stíj, stíjik, a stíj stumától, vagy racionálisan: barna rakód.

3. Nem gyerek, hanem barna, stak ezekkel a hangokka rakandem:
- ena baru.
- ona barna.
-ana, anya barna.

Ez az ősmagyar, ez ontológiai és raktaológiai.

4. De ha anya barma, ara anya barma van, úgy akar ena baru.

5. Szabad és vélés stak úgy van, ha a biológiai nő már ontológiailag és raktailag nem nő, így olyan mondat irracionális, hogy: anya vélja az abortuszt, vagy nő. Attól, hogy ha abortuszt tett das Biologische úgy már nem nő, nem anya, a nő az anya.

Gery87 2024.02.03. 11:36:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Dehogy nincs.

A "jobber konzi tradiciós elit" simán a halálba küld felnőtt embereket, "isten a haza, család" nevében ahogy Horthy is küldte a SZU-ba a parasztokat....de jaaaaj az abortusz az tilos "a drága életek, jaaj".

Képmutatás, logikátlanság.

Gery87 2024.02.03. 11:38:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Nem mi lopunk hanem Brüsszel, mi csak azt vesszük el ami "leesettek a kamionról".."

persze, persze....
hazugság.

Lopnak vagy sem? Lopnak.

ZorróAszter 2024.02.03. 12:17:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Tehát a legjobb módszer a háborúellenes harcban a tömeges abortusz?"

Örülök hogy mindent elsőre ilyen remekül megértett.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.03. 16:15:24

@Gery87:

Olyan hadsereg nem létezik, melyben csak az elit harcol.

Még a középkori, alapvetően elit hadseregekben is volt köznép, bár ott volt a legkevesebb. Az átlag középkori hadműveletekben a paraszt dolgozott a földön, közben meg a nemesek küzdtek a harcmezőn egymással.

0dzsud0 2024.02.03. 18:35:39

@ZorróAszter: "A nyomorgóknak, a havi 22800 forinton tengődőknek hiába is dobálná. Ők már a baltát élesítik a sufniban."

Érik már az a kormányváltás, már 2011-ben éhséglázadások éve volt Magyarországon, tehát már csak egy kicsit kell kibírni eftársak!!

kettosmerce.blog.hu/2011/02/09/az_ehseglazadasok_eve_jon_magyarorszagon

0dzsud0 2024.02.03. 18:37:01

@ZorróAszter: "Ugyi, Zavaleta?"

Most akkor az mégsem én vagyok? Vagy vektortér is én vagyok? Már a spájzban vagyunk? :))

0dzsud0 2024.02.03. 18:42:31

@Gery87: "Akkor majd megbánod, szerencsére ez senkit nem fog érdekelni, nem lesz kit.
Te dolgod."

Eleve tudnám, ki a fenét érdekel, hogy steril lett. Neki nem elég szimplán a beavatkozás, az is kell hozzá, hogy erről mindenki más is értesüljön. Nyilvánvalóan defektes, de jól mondod, szerencsére minden aspektusában a "ki nem szarja le" kategória.

0dzsud0 2024.02.03. 18:51:21

@Gery87: "Lám, Orbán nyomatja a "családbarát" cuccait, de tavaly rekord alacsony számú gyerek született.
Egyszerűen nem lehet ezt erőltetni.
Aki nem akar szülni, gyereket vállalni, az nem fog."

Érvelési hiba: honnan tudod, hogy nem még ennél is sokkal kevesebb gyerek született volna Orbánék családpolitikája nélkül?

"Élhető, biztonságos, tervezhető, fenntartható légkört kell teremteni."

Ez már nem csak érvelési hiba, de a valóságérzékelés hiánya is. A termékenységi ráta ugyanis tőlünk nyugatabbra, a jóléti államokban is egyre katasztrofálisabb (nehogy gyere most a világ második legöregebb társadalma németekkel, ahol köztudomású, hogy a rátát egyebek mellett a törökök húznak fel), míg például Nigériában meg szaporodnak, mint a patkányok. És akkor a kanadai arcába tolják a woke szardarabok is a progresszív bullshitet, és osztják az észt, hogy ne vállaljon gyerekeket, aki már egyébként sem vállal, ahelyett, hogy elkezdenének Afrikában kotont osztogatni.

"Ezzel nem lehet elérni semmit."

Ha jól értem, akkor valami olyasmire akartál utalni fentebb, hogy hát olyan szintű kiszámíthatatlanságban, mint ami itt van (pl. MANYUP pénzek, ez külön jó poén volt), shaajnos hát így képtelenség gyereket vállalni. Nos, ez természetesen egy ökörség. A valóságban a kapitalizmus egyértelmű következménye az egyre apadó születésszám, még egyszer: távolról sem csak nálunk.

0dzsud0 2024.02.03. 18:55:04

@ZorróAszter: "világháborús uszítók"

Kiket értesz ez alatt?

"És akik szerint nincs semmi probléma azzal, ha egy olasz és egy magyar hívő katolikus fiatalember belezi egymást bajonettel a lövészárokban. És rajtuk kívül még másik pár százezer."

Valaki érti, ez a boomer miket delirál?

0dzsud0 2024.02.03. 18:58:18

@Gery87: "Nem kurvára mindegy neked hogy miért nem születik meg valaki?
Vagy az kell hogy tudd ez sokaknak lenne lelki teher meg szenvedés?"

Mármint mi? Az abortusz, vagy ha nem mehetnek abortuszra?

0dzsud0 2024.02.03. 19:04:02

@Gery87: "A "jobber konzi tradiciós elit" simán a halálba küld felnőtt embereket, "isten a haza, család" nevében ahogy Horthy is küldte a SZU-ba a parasztokat....de jaaaaj az abortusz az tilos "a drága életek, jaaj"."

Azért ez jócskán erőltetett párhuzam lett. Szerinted például a lengyel katolikusok háborúzni akarnak, amellett, hogy "képmutató módon" a magzatot bezzeg nem akarják megölni? Továbbá szerinted ha például valaki megvédené a hazáját, akkor bizony akarja megölni a magzatot is? Vagy milyen nyakatekert logikát akartok ebben láttatni retardált boomer ZorróFaszter barátoddal?

Gelmerrrrr 2024.02.03. 19:10:00

@0dzsud0: l katolikusok háborúzni akarnak, amellett, hogy "képmutató módon" a magzatot bezzeg nem akarják megölni?
-------------

Öreszni, hanem a burzsuj hábihábi.
Nem mellatt, hanem onto, vagy nál.
Nem kép, hanem hép-
Nem mutat, hanem rekk.
Magzat? Nyelvkakilási halandzsa, magyarul fötus bér.

Gelmerrrrr 2024.02.03. 19:15:17

@0dzsud0: Aki nem akar szülni, gyereket vállalni,
--------------

Ekon barnát kibírongani. Vállal? Stak véganszel, vonszol.

ZorróAszter 2024.02.03. 19:19:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Te tetted a két dolgot egymástól függővé, nem én..."

Akkor megvilágítom fidesznyik papagájkórus módjára, hátha az ismerősebb magának:

KettősssméRrRrRce! KettőssssméRrRrRce! KettőssméRrRrRce!

:o)

ZorróAszter 2024.02.03. 19:28:05

@0dzsud0:

"Érik már az a kormányváltás, már 2011-ben éhséglázadások éve volt Magyarországon, tehát már csak egy kicsit kell kibírni eftársak!!"

Magyarországon az ellenzék ugyanazoknak a zsebéből pislognak ki, mint Orbánék.

Most az a parancsuk, hogy csak olyan módon és azt szabad kritizálni, ami hatástalan és a legkevésbé se veszélyezteti Orbán hatalmát.

Az állítólagos fidesznyik sajtó is ugyanezt csinálta, amikor ők kaptak parancsot arra, hogy legyenek hatástalanok.

Példa: kaptak-e kormánytisztviselők jutalékot a Questortól a hozzájuk betett közpénzmilliárdok után?

Példa a másikra: mikor Horn seggrészegen szónokolt a parlamentben, vagy Keleti György honvédelmi miniszter arról nyilatkozott, hogy hisz az UFÓ-kban.

ZorróAszter 2024.02.03. 19:34:14

@0dzsud0:

"Most akkor az mégsem én vagyok? Vagy vektortér is én vagyok? Már a spájzban vagyunk? :))"

Magának kell számontartania hogy hány zoknibábja van hány nickel.

Csak arra vigyázzon, hogy ne legyen olyan blama mint a múltkor, amikor nyilvánvalóan elfeledkezett róla, hogy másikkal van bejelentkezve és úgy válaszolt.

:o)

ZorróAszter 2024.02.03. 19:38:10

@0dzsud0:

"Valaki érti, ez a boomer miket delirál?"

Ha nem érti, kérdezze meg Tapit.

Ugyanis őszerinte nincs semmi különös abban, mikor a világháború alatt egy olasz és egy magyar hívő katolikus fiatalember belezi egymást bajonettel a lövészárokban. És rajtuk kívül még másik pár százezer.

Ezzel szemben az abortusz gyilkosság.

"boomer"

A harmadik után ígérem, én meg csernobilozni fogok.

:o)

Gelmerrrrr 2024.02.03. 19:38:13

@ZorróAszter: i 22800 forinton tengődőknek hiába is dobálná. Ők már a baltát élesítik
-----------

1. Nem éles, ezt dúrgerni kell. Attól, hogy aklo volna, akos így inkább vagy boros, a bor stumától, vagy geres a ger stumától.

2. Ahogy látem marxista, hát stak nem rakod. Öboa egy libcsi, és libcsizmsunál nem van élet, a kisember nem él, attól, hogy libcsizmus van, vagyis szabad az abortusz, libernyák, burzsuj halandzsa van, a magyar nyelv nem fingár nyelv, hanem indogermán és germán nyelv.

Ez nem gumistont, hanem ettől szenved a kisember. De látem marxista vagy.

ZorróAszter 2024.02.03. 19:41:14

@0dzsud0:

Kiket értesz ez alatt?"

Akik nem átallották a magyarságot belevinni két világháborúba milliós hullahegyeket maguk után hagyva, és nem átallottak ugyanilyen szigorúak lenni abortusz ügyben mint maguk.

Gelmerrrrr 2024.02.03. 19:43:01

@Gelmerrrrr: Hogyan éljen a kisember, ha van turizmus? A turizmus nem egyéb, ahogy a libcsik szarja, a magyarra ráverik, az elit, a libernyák elit, de itt volt a covid, és nem lőtték agyon a bordánál a határnál a zembereket, attól, hogy liberáliáik vannak.

Hogyan éljen így a kisember? Sehogy. Ha van libcsizmus, liberáliák nem van élni, a kisember tengődik, ha libcsizmus van, és igen borostálja a bordát Öböára, a libcsire.

Dehát forint? Marxista vagy! A pénz jevevényhang, vészejteni kell! De látem, hogy staka píz van az agyadnál, marxista vagy. Hogyan éljen az ember magyarloszán, ha itt van a píz? Sehogy.

Libcsizmus van, nem van élni!

Gelmerrrrr 2024.02.03. 19:45:46

@ZorróAszter: t belevinni két világháborúba milliós hullahegyeket maguk után hagyva, és nem átallottak ugyanilyen szigorúak lenni abortusz
--------------------
Inabírondani ena eredaöreszuina.

A bírong inkább, ahogy a vinni. Világja stak a kretény-libcsinek van, a magyarnak erda. Háborúja stak a burzsuj-libcsinek van,ősmagyarnak öreszu.

Nem hagy, inább losza, szigor laguján dernya.

?????? Hogy a faszemat jen egy kis meredejtés, ölés és öreszés az abortusznak? Sehogy. Nem rakem, hogyan is beszélsz.

Gery87 2024.02.03. 22:52:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A tőke kizsákmányolja a régiót, persze.
De az a pénz amit Orbánék lopnak, nem lenne ellopva senki által ha ők nem lopnák el.

Ne csináljunk úgy mintha eleve "lopásra ítélt pénz lenne" amit "még jó hogy ők ellopnak" mások elől akiknél rosszabb kezekben lenne:)

Ne legyünk már ennyire dedó....meg ennyire mélyen morálisan.
Egy 6 éves védekezik így. "én nem akartam, de muszáj volt".

Gery87 2024.02.03. 22:52:35

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Olyan háború sem létezik igazán amit nem az elit akar és robbant ki.

Gery87 2024.02.03. 22:57:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Még a középkori, alapvetően elit hadseregekben is volt köznép, bár ott volt a legkevesebb. Az átlag középkori hadműveletekben a paraszt dolgozott a földön, közben meg a nemesek küzdtek a harcmezőn egymással."

Pont erről van szó! Az még igazságosabb is volt, lássuk be.
Ők akartak háborúzni, ők is mentek el háborúzni és ők is haltak bele, vagy szereztek érdemeket birtokot vagyont belőle, meg a harcoló közemberek is.

Ma meg az elit háborúzik, de a közkatona a civil hal bele és cserébe nem kap semmit max két plecsnit...azzal kitörölhetné, ha nem lenne fémből.

Nyilván lehet mondai hogy "de a honvédő háború az legalább igazságos".
Persze, elvben az és az egyetlen ami védhető morálisan és amiért talán érdemes meghalni.
De semmi nem fekete fehér, az életben minden fél sokat tesz/nem tesz azért hogy háború törjön ki.
"ő kezdte, mert azzal kezdődött az egész hogy visszaütött"

Gery87 2024.02.03. 23:03:48

@0dzsud0:

"Érvelési hiba: honnan tudod, hogy nem még ennél is sokkal kevesebb gyerek született volna Orbánék családpolitikája nélkül?"

lehet még kevesebb született volna enélkül, de megoldást ez sem ad, a tendencia évtizedek óta az hogy fogyunk és csökken a gyermekvállalási kedv.
Orbánék vagy bárki más pedig ez ellen, semmit nem tehetnek

A 2,1 gyerek/nő nagyon messze van.

A fogyás már a sokkal tervezhetőbb, "életre szóló munkahelyes" kádár korban elkezdődött.
A jóléti nyugat-németeknél, osztrákoknál, dánoknál szintén ekkor.

Gery87 2024.02.03. 23:04:55

@0dzsud0:

"Ez már nem csak érvelési hiba, de a valóságérzékelés hiánya is. A termékenységi ráta ugyanis tőlünk nyugatabbra, a jóléti államokban is egyre katasztrofálisabb"

Azt mondod Orbánék legalább csinálnak valamit és ennyi se lenne, akkor mi a gondod ezzel?
Én se azt mondom a 2,1 hozható, csak az egy élhetőbb országban talán többen mernének gyereket vállalni.

Gery87 2024.02.03. 23:15:42

@0dzsud0:

"A valóságban a kapitalizmus egyértelmű következménye az egyre apadó születésszám, még egyszer: távolról sem csak nálunk."

Sok ok van, a gazdagabb, tehetős középosztálybeli azért nem szül mert a gyerek nyűg, meg elviszi a pénzt, meg időt....
A szegény azért nem szül mert se pénz se idő...

Nem a kapitalizmus az ok hisz akkor itt 89-ig nem csökkent volna a népesség.

A valódi ok a fogamzásgátlás és a női emancipáció, egyenjogúság, az egyénközpontú és fiatalság fétises korszellem.

-A szexhez már nem tartozik hozzá hogy abból előbb utóbb gyerek lesz...
-A nők is dogoznak, nem szorulnak rá a házasság nyújtotta anyagi biztonságra.
De emellett se idejük, se kedvük a gyerekre.
- Az individualizmus térnyerésével, már fontosabb az egyéni szabadságot az egyéni örömökben megélni. Minden ami kötelesség, és nem felmondható, az nyűg.
Márpedig egy gyerek az a kötelesség csúcsa.
- A gyerek "elveszi" a fiatalságot, a legszebb éveket, amire a fentiek miatt csak a gyerek nélkül tudnak "kiteljesedni" a maiak.

Ha jól belegondolok ez utóbbi a legfőbb oka a gyerektelenségnek szerintem:
Egyszerűen a ma embere nem hajlandó feláldozni a "legszebb fiatal éveit" 2-3 gyerekért!
Ami ugye 20 évnyi nevelés....a teljes 20-as 30-as éveid rámennek.

Gery87 2024.02.03. 23:16:34

@0dzsud0:

A nem kívánt terhesség, a gyerek megszülése és örökbe adása....

Gery87 2024.02.03. 23:19:24

@0dzsud0:

Erőltetett persze, de akkor is kurva ciki hogy jobban aggódnak egyesek zigótákért, magzatokért mint hús vér élő felnőtt emberekért!

"18 éves vagy fiam, tedd a kötelességed és halj meg ha kell a lövészárokban, hősi halott elszel...büszke leszek rád, anyád is.
De ha elkapart volna 2 hetesen, hát agyoncsaptam volna!"

Gery87 2024.02.03. 23:20:51

@0dzsud0:

"Szerinted például a lengyel katolikusok háborúzni akarnak, amellett, hogy "képmutató módon" a magzatot bezzeg nem akarják megölni?"

Szerintem igen, sok hibbant faszkalap álszent akarna háborúzni Putyinnal!

És annyira de annyira büszkék lennének a halába menetelő, meg elesett ifjú lengyel sorkatonákra....

0dzsud0 2024.02.04. 19:10:40

@ZorróAszter: Ez bizony szánalmas erőlködés, őszintén rég láttam ennyire erőltetett párhuzamot, reagálni is felesleges. Olyan nagyon persze nem lepődtünk meg, láttuk már több ízben a konteós ámokfutásaidat, ez is csak egy a sokból.

0dzsud0 2024.02.04. 19:12:09

@Gery87: "Orbánék vagy bárki más pedig ez ellen, semmit nem tehetnek"

Választanunk kell azok között, akik valamivel próbálkoznak (ezek lennének Orbánék), és azok között, akik még rá is játszanak a fogyásra. Szerinted?

0dzsud0 2024.02.04. 19:15:12

@Gery87: "Azt mondod Orbánék legalább csinálnak valamit és ennyi se lenne, akkor mi a gondod ezzel?"

Hol írtam, hogy gondom van vele? A nemzetközi vizsgálódás azonban ettől még fontos (még ha egy normális ember jellemzően nem úgy határozza is meg magát, hogy mi újság nyugaton).

"egy élhetőbb országban talán többen mernének gyereket vállalni."

Továbbra is az a gond, hogy ez a valósággal nincs összhangban.

Gelimtrtrddddd 2024.02.04. 19:27:00

@Gery87: A szexhez már nem tartozik hozzá hogy abból előbb utóbb gyerek lesz
------------------
1. Nem hoz, ez itt nem Örményia, hanem nak-nek, vagy ra-re.
2. Nem tartozik, ez németizmus, vagy szexjé barna, vagyis inogermán possesív, vagy verbhént az ar-ra-re stumától rejmed vagy arjel.
3. Nem gyerek, hanem barna, a bír-től, ez az ősmagyar.
4. A lesz hangot dúrgerni.

5. Stakhogy naturálisan de, a szextől így vagy úgy de barna kell hogy váljon. Ez a naturális.

Gelimtrtrddddd 2024.02.04. 19:29:45

@Gery87: A nők is dogoznak, nem szorulnak rá a házasság nyújtotta anyagi biztonság
---------
1. Nő: ana partikel, anya.
2. Dolgoz hangot dúrgerni.
3. Szorul, nem magyaros, inkább dereng.
4. Házasság új hang, olyan burzsuj-libcsi.
5. Nem nyújt, nyújtani a húst nyújtjuk, inkább rejk.
6. Anyag? Az ana gho.

Gelimtrtrddddd 2024.02.04. 19:34:16

@Gery87: A nem kívánt terhesség, a gyerek megszülése és örökbe adása
----------------
1. Bírdamány, barna kibírongásja.

Az ősi hang a bírda, nem a terhes, így barna, onat kibírongják.

2. Örök? Örjöng....?

3. Nem ad, hanem rejni.

4. Olyan nem van, hogy nem kívánt bírdamány, attól, hogy az beteges. Ona barnát stak kívánja a nő, ha nő, anya, nem beteg. A kíván hang az ölésre megy előbb, ghé stumától, germán kiwan is, egy a stumája a kéj-vel, kedvel, ahogy ettől ered a hiány is.

Olyat nem mondunk, hogy ana bírdamány nem kívánt, ez a mondat irracionális, stak az van mondani, hogy nem vélt, vagy választott, de ez már libcsizmus volna.

Gelimtrtrddddd 2024.02.04. 19:40:13

@Gery87: Ők akartak háborúzni, ők is mentek el háborúzni és ők is haltak bele, vagy szereztek érdemeket birtokot vagyont belőle, meg a harcoló közemberek is.
----------
1. A háború egy libcsi hang, ősmagyar öreszu.
2. Nem hal, hanem mered, maród, ottmarad, mereved, moratel...
3. szerez hangot dúrgerni.
4.Érdem hang nem van, stak er és ár stuma van, az érdem egy sklavenaufstandi hang.
5.Vagyon hangot dúrgerni.
6. Közember? Bullshit hang, a köz hangot dúrgerni.

7. Az egész egy bullshit az ősmagyarra, attól, hogy Kriegsverfassung volt.

Gery87 2024.02.04. 20:46:51

@0dzsud0:

Szerintem, szar dilemmáid vannak:)

Gery87 2024.02.04. 20:47:44

@0dzsud0:

"Továbbra is az a gond, hogy ez a valósággal nincs összhangban."

tehát szüljön mindenki a szarba meg bizonytalanba, mer kell a gyerek...

ZorróAszter 2024.02.05. 15:15:01

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Hol itt a kettős mérCe?"

Hogy egyházi áldással, fegyvereiket megáldva belezi egymást bajonettel egy olasz és egy agyar katolikus fiatalember a világháborúban, az rendben van. Nincs itt semmi látnivaló.

Ugyanezek, akik szerint ez természetes jó, viszont szörnyülködnek az abortuszon.

ZorróAszter 2024.02.05. 15:17:54

@0dzsud0:

"Ez bizony szánalmas erőlködés, őszintén rég láttam ennyire erőltetett párhuzamot, reagálni is felesleges. Olyan nagyon persze nem lepődtünk meg, láttuk már több ízben a konteós ámokfutásaidat, ez is csak egy a sokból."

Magyarra lefordítva megint csak nem jut eszébe semmi értelmes ellenérv, csak a papagájtanfolyamon betanult klisék ezekre az esetekre:

Konteo, minősítgetés, "reagálni is felesleges", ...

Ámde Táska. 2024.02.05. 15:42:57

@0dzsud0: persze, ez a paralízis, a tüneteit jól leírja a törvényszéki orvostan, kezdve a csúszómászókra való utalgatással és hadd ne soroljam tovább, Kenyeres Balázs könyveiben bőséges szó van róla.
Csináltam is már egy ilyen stróman nevet, hogy majd zavalétázhassunk :)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.05. 16:04:54

@ZorróAszter:

Az a katona megáldása, harcoljon keresztényként.

Az abortusszal való kapcsolat továbbra se világos, nekem olyan "maguknál meg verik a négereket" érvnek tűnik.

Gelmerrrrr 2024.02.05. 17:09:54

Az a katona megáldása, harcoljon keresztényként.
---------------

1. Katona ma már nem van, stak öreszor.
2. Nem harc, hanem hartelni.
3. Az áld hangot dúrgerni kellene. Az etimológiája bizonylosza, stakhogy a magyar nyelv egy indogermán stumanyelv volna, így az ál-tól rakni bullshit:el-ol-al-ál. Nem rakni, hogy az ad hang egy l-s formája volna-e, vagy egy indogermán iá, já hnagtól erd, ahogy ír álid, vagyis áld.

Inkább dúrgerni kellene.

Gelmerrrrr 2024.02.05. 17:13:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: érvnek tűnik.
--------------

Vagyis nem argumentációnak, rakandának, hanem stak érv-nek, de ez az érv. Érv hang nem van, stak indogermán er és ár stuma van, az ér sklavenaufstandi, az érv nyelvkakilási hang.

De ha volna, úgy az érv azt rekkné, hogy ana ér, vagyis mondjuk a butaká, fingrizmus, ahogy a kretény morál, de Jehova ist tot. Most stak morálkodnak itt az emberek, arra nem van mondanivelóem, attól, hogy az nem argumentáció, azt érv.

Jah és boljad, nem tűn.

ZorróAszter 2024.02.05. 23:27:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Az a katona megáldása, harcoljon keresztényként."

Mindkét oldalon. Aztán az eredmény, hogy egymást belezi bajonettel a lövészárokban egy olasz és magyar jó katolikus.

"Az abortusszal való kapcsolat továbbra se világos, nekem olyan "maguknál meg verik a négereket" érvnek tűnik."

Én is azt mondom, hogy nem látják.

Csak én azt is mondom, hogy nem akarják látni.

ZorróAszter 2024.02.06. 11:21:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem lehet, és ezt már évezrede óta mindenki tudja. Minden oldalon vannak, akik elkezdik, aztán azt megtorolják, és aztán ezzel beindul a spirál.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása