magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

A ballib tolerancia sajátosságai

Nemrég a következőket tudtam meg hithű ballibektől:

  • a kínaiak fejlődésben elmaradt véglények, rendszeresen leölik saját gyerekeiket,
  • a kínaiak célja a világ leigázása, kommunizmus bevezetése mindenhol,
  • a kínaik kedvenc szabadidős foglalkozása az állatkínzás,
  • Budapesten a kínaiak kóbor kutyákat fognak be, majd belőlük darált hús készül, ez kapható a kínai büfékben,
  • a kínaiak nem értenek semmihez, mindent ellopnak máshonnan,
  • a kínai termékek értéktelen vackok,
  • a kínai átlagbér napi egy tál rizsre elég, ezt akarják Magyarországon is megvalósítani,
  • a kínaiak takarodjanak haza, kivéve ha ellenzékiek otthon;

még más is, kiválasztottam csak pár pontot.

Eljátszottam a gondolattal, vajon mi lenne, ha a "kínai" szót lecserelnénk "zsidó" vagy "cigány" szóra... Szerintem azonnal aláírásgyűjtés indulna a gyűlölködés ellen, s ez lenne a téma 2 hétig a ballib médiákban. Valószínűleg az EP is megvitatná a szürnyű esetet.

Én úgy nagyjából 2008-ig elhittem, hogy létezik valamiféle nyugati erkölcsi fölény. Pedig 2008 előtt is változtak nézeteim, de ezt nem vontam kétségbe.

Aztán 2008-ban az oszétiai háború volt az az esemémy, mely elvezetett 1999 óta képviselt liberális-konzervatív elveimmel való szakításig, s jelenlegi nézeteimhez. Az egész hazug nyugati médiakampány annyira gyomorforgató volt, hogy képtelen voltam tovább hinni a nyugati erkölcsi fölényben.

Mert hazugság korábban is volt, lásd a Szerbia elleni NATO-agresszió alatti kampányt 1999-ben, de az benne volt a háborúk alatt szokásos propaganda keretei között.

S a magyar belpolitika ebben egyáltalán nem hatott rám. Akkor a magyar politikai felállás még az volt, hogy az MSZP és a Fidesz azon versengtek ki tudja jobban másolni a nyugati modelt, s egymást azzal kritizálták, hogy a másik nem eléggé nyugathű. Szóval mindkettő abszolút rendszerpárt volt. Az eltérés csupán a kultúrpolitikában volt meg: az MSZP kozmopolita volt, a Fidesz meg nacionalista, meg személyi: az ex-kommunista nomenklatúra körei az MSZP-ben összpontosultak, míg a Fideszben csak kis mértékben voltak jelen, de semmi más.

Szóval egyik oldal mellett se álltam, nekem akkor a Fidesz még ellenszenvesebb is volt az MSZP-nél, mert az MSZP-nél is nyugatpártibb volt. Csak egy példa: Szíjjártó mint fideszes ifjúsági vezető kiállt ordítani a budapesti orosz követség elé, tiltakozva a valójában nem létező „orosz agresszió” ellen, a fideszes tüntetők meg „Grúzia 1956” jelvényeket hordtak magukon.

Ezért is szavaztam 2010-ben az LMP-re, hogy ne legyen se Fidesz, se MSZP a szavazatom. Aztán a Fidesz megváltozott, számomra ez váratlan volt, persze örülök neki.

Én végülis csak 2017-ben jöttem rá, hogy Orbán komolyan gondolja a dolgokat, nem csak halandzsázik. 2017-ben meg merte lépni azt, amit nem hittem volna, hogy mer: a CEU nevű rákos sejt kiebrudálását Budapestről. Ez veszélyes, kockázatos lépés volt, s mégis: megtette.

Nekem meg lassan kikristályosodott a fejemben: egy szavát se szabad elhinni a nyugatnak, mindent többször ellenőrizni kell, s a helyes alapállás, ha - az ellenkező bizonyításáig - mindent hazugságnak tekintünk.

Persze most már nem lep meg semmi. Az se, hogy lám szabad nemzeti, etnikai alapon gyűlölködni, ha a "rossz" népek ellenében tesszük ezt.

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr2118400947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

élveteg 2024.05.13. 15:51:52

Tényleg semmihez sem értenek ,tényleg tök hülyék lehetnek

" az országban jelenleg már 35 048 km-nyi nagysebességű vasútvonal épült ki, mindössze 15 év leforgása alatt."

vonattal-termeszetesen.blog.hu/2020/02/05/nagysebessegu_vasutvonalak_a_vilagban_2020-ban

Valamint a multkor olvastam hogy mára kína hajóépítési kapacitása 230 szorosa az USá-nak Igaz van amiben le vannak maradva Valószínüleg kevesebb a melegbár

ZorróAszter 2024.05.13. 16:01:35

" a CEU nevű rákos sejt kiebrudálását Budapestről."

A CEU kellet az osztrákoknak, ezért szóltak Orbánnak hogy üldözze át őket hozzájuk. Én csak azon csudálkozom, hogy nem perelték be a magyar államot még milliárdokra is. Vagy meg is nyerték csak a sajtóból maradt ki?

"a kínaiak fejlődésben elmaradt véglények, rendszeresen leölik saját gyerekeiket," ...

Én ilyenekkel nem találkoztam. De ha találkoztam volna, akkor is felemrült volna bennem, hogy nem tudhatjuk, kik vannak ilyen kommentek mögött és mit akarnak elérni vele.

Ami nem tetszik, hogy sok az ócska árú, ami így fajlagosan drágább, mint a jó minőségű.

Plusz hogy a kínaiak nem nagyon tartják be a normákat, adózási szabályokat. Kibújnak ahol lehet nem törvényes módszerekkel is. De ez lehet hogy csak rágalom.

Gery1987 2024.05.13. 16:46:54

"Nemrég a következőket tudtam meg hithű ballibektől:"

Ezeket te találod ki....vagy a legretekebb leghangosabb DK-s elmebeteg hülye vén fasz nyugger faszbuk fórumokat olvasod, ami meg kit érdekel.
hagyjuk már ezt a hülyeséget.

"Szóval egyik oldal mellett se álltam, nekem akkor a Fidesz még ellenszenvesebb is volt az MSZP-nél, mert az MSZP-nél is nyugatpártibb volt. Csak egy példa: Szíjjártó mint fideszes ifjúsági vezető kiállt ordítani a budapesti orosz követség elé, tiltakozva a valójában nem létező „orosz agresszió” ellen, a fideszes tüntetők meg „Grúzia 1956” jelvényeket hordtak magukon."

Csak megsúgom halkan hogy ezek ugyanazok most is!
Akkor se gondoltak semmit komolyan, őszintén és most se!

Gery1987 2024.05.13. 16:48:18

"Nekem meg lassan kikristályosodott a fejemben: egy szavát se szabad elhinni a nyugatna"

Mert a NER propaganda aztán marha hihető:)

Gery1987 2024.05.13. 16:49:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

ÉN nem Zorro vagyok, heló.

:)
Ezek maguktól ilyenek.

ZorróAszter 2024.05.13. 18:45:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
@Gery1987:

"Igen, mindenkit a német nagytőke és a CIA irányít!"
"ÉN nem Zorro vagyok, heló."

Például nem kellene kimenekülniük az olyan kérdések elől, hogy a Mediaworks, az RTL csoport és a többi német tulajdonú média hány százaléka a magyar médiapalettának.

Ugyanis kulcskérdés.

Az is, hogy mit keresnek itt, ha kitudja mióta veszteségesnek mondják magukat mind.

Gery87 2024.05.13. 20:40:00

@ZorróAszter:

A média mindenhol 99%-ban tőkés tulajdonban van, és tőkés vállalatok hirdetnek náluk...tehát elemi érdekből sem fognak olyan rendszer és kapitalizmus kritikát megjelentetni meg ilyen véleményeket.

ZorróAszter 2024.05.14. 00:27:56

@Gery87:

A Mediaworks, az RTL csoport és a többi nem egyszerűen nagytőkés kézben van, hanem a gyarmattartóink, a külföldi, elsősorban német nagytőke kezében.

Az egy fokkal mégsúlyosabb, még veszélyesebb.

A hazaiak legalább félnek a balhétól. A külföldi nagytőkét csak a profit érdekli, és akár náciMagyarországot is csinálhat ennek érdekében.

_Neville 2024.05.14. 09:58:18

@ZorróAszter:
"A CEU kellet az osztrákoknak, ezért szóltak Orbánnak hogy üldözze át őket hozzájuk."
Aztán minek, kevés a genderszakos az osztrák munkaerőpiacon? :D

_Neville 2024.05.14. 09:59:47

@ZorróAszter: A Mediaworks már jó pár éve a KESMA tulajdonában van, előtte meg egy osztrák stróman kezében volt.

ZorróAszter 2024.05.14. 11:13:03

@_Neville:

"Aztán minek, kevés a genderszakos az osztrák munkaerőpiacon? :D"

Maga beszopta hogy a CEU azt jelenti hogy "genderszak", és más szak nem is volt?

"A Mediaworks már jó pár éve a KESMA tulajdonában van, előtte meg egy osztrák stróman kezében volt"

Mint ahogy például a MaHír meg vitéz orbángeci Simicska Lajos tulajdonában volt.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.14. 12:33:20

A hatodik pont nagyon sokáig igaz volt, a negyedikben máig nem vagyok biztos :)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.14. 13:39:27

@Deak Tamas:

Havannában nemrég kaptak el egy bandát, mely kóbor állatokból "sertés darálthúst" gyártott és árult a piacokon.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.14. 16:23:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ez egyébként sajnos valami latin sajátosság is. Lisszabonba költözésemkor valami leírhatatlan szag volt az egész városban. Mint kiderült, kínaiak végezték ugyanazt a sportot, mint a fenti havannai példában, de a csatornába ereszettet mindent, szóval relatíve hamar lebuktak, cserébe a város szenvedett az odőrtől egy darabig ...

_Neville 2024.05.14. 16:50:12

@ZorróAszter: "Maga beszopta hogy a CEU azt jelenti hogy "genderszak", és más szak nem is volt?"
Nem szoptam be, tökéletesen tisztában vagyok vele, csak épp egyik sem olyan szak, amiből az osztrákok annyira a CEU-ra szorultak volna. Történészeket, közgazdászokat és szociológusokat is kiválóan tudnak maguk képezni.

ZorróAszter 2024.05.15. 01:10:10

@_Neville:

"Történészeket, közgazdászokat és szociológusokat is kiválóan tudnak maguk képezni."

Nem nagyon foglalkoztam velük, de úgy tudom, egy erősen fizetős egyetem, ami jól eladható azoknak, akik Amerikában vagy Amerikának, vagy nekik is akarnak dolgozni mert jó diplomát ad amit Amerikában gond és vitatkozás nélkül elfogadnak.

SoltBrain 2024.05.15. 14:00:17

Én is az LMP-re szavaztam 2010-ben. Meg is bántam. Úgy voltam vele, hogy a többire se akartam voksolni, ők tűntek a kisebbik rossznak
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása