magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

A muszlimok szolidárisak

A muszlimok szolidárisak a keresztényekkel annak kapcsán, hogy a párizsi perverzimpián meggyalázták a kereszténységet.

Pedig hasonló esetekben sok keresztény - a helyzetet teljesen félreértve - az ateista oldalra szokott állni. Lásd a 2015-ös Charlie Hebdo hiszti esetét, amikor magukat komolyan kereszténynek tartó emberek is kiálltak a francia ateista lap mellett.

Akkor éjjel-nappal zengett a propaganda, hogy az európai kultúra fontos alapeleme a gyalázkodás joga, s a befurakodott muszlimok ezt kötelesek elfogadni, vagy ha nem, akkor takarodjanak haza.

A következő időszak fontos feladata: felismerni, hogy az igazi ellenség nem az iszlám, hanem az euroéer szellemiség. Ezek egyszerűen férgek, ezt kell észrevenni, s nem együttérezni velük, mert párat közülük történetesen lepuffantott egy túlreagáló muszlim radikális. Azt lehet mondani, hogy az erőszak helytelen válasz - hiszen valóban az, plusz kontraproduktív is -, de ez nem jelenthet szolidaritást az éjjel-nappal aljasan röhögve gyalázkodókkal..

A Charlie Hebdo mostani címlapja, már a megnyitó-botrány után:

"A záróünnepség még szebb lesz!"

Egyszerűen öngyilkos magatartás a keresztény tábor részéről durván zsigeri antimuszlim alapon reagálni ilyenkor. Amikor keresztény-iszlám viszály van, akkor nyilván a keresztény oldalon állunk, de ateista-iszlám viszály esetében teljesen abszurd az ateistákat támogatni. Láthatóan a muszlimok ezt megértették: keresztény-ateista viszály esetében a keresztény oldal mellé állnak.

78 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr8818457557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vergyula 2024.08.02. 12:26:15

Birca, azért ne hidd, hogy a nyitóünnepség minden ateistának tetszett.

Boldeone2 2024.08.02. 12:42:16

Én nem láttam a megnyitó ünnepséget, de amit pár képet láttam, az nem tetszett. Egy megnyitó ünnepségbe elvileg sok minden beleférhet, de az ami megy az olimpián, az undorító..

Született férfiakat engednek nők ellen boxolni, ami gyalázatos döntés. A franciák megfeleltek minden negatív sztereoptípiának..Az elit versenyzőjük úszásban nem ment dopping teszre...

A sportból így lett piszkos politika....

Gelimtrtrddddd 2024.08.02. 13:04:54

, de ateista-iszlám viszály esetében teljesen abszurd az ateistákat támogatni
--------------
Eetéjén?

Na jah, stakhogy az ateista is keresztény, totál más volna egy muszlim ateista, habár a kettő szemita, attól, hogy a kreténység is szemita. Így itt három szemita van.

Nem leszarem. Én a libcsi-muszlimnál vagyem így, ott a muszlimnál vagyem, de a fenti story franciafelden volt, így mondjuk a buzeológia nem is annyira libcsizmus, stak blaszfémia, habár a kreténység buzizmus.

A baju ott a franciáknál az, hogy az iszlám rekkja a kreténységet, máshogy már ott is újpogányság volna, Teutates, ahogy írtem. Az úgymond szélsőjobb hisztije is a muszlimizmusról stak azt erejtje, hogy a kreténység fennmarad, így nekem ez nem opció.

Nem muszlim-kretény tengely kellene, hanem pogány-illiberális és muszlim.

Gelimtrtrddddd 2024.08.02. 13:10:55

A következő időszak fontos feladata: felismerni, hogy az igazi ellenség nem az iszlám, hanem az euroéer szellemiség.
--------------
A ranakeredő tengelynél bírda:rakni, hogy a raktaga antanda, fájanda, hanem...
Szellem nem van, halandzsa.

Az ájróperizmus az libcsizmus, de kreténység is, így a kreténység is a fájanda. A muszlim az kreténység, olyan szemita szar, judaizmus, de ott azzal kell vanni, ha libcsi-muszlim antandatét van.

Mondjuk velük vagyem Gázánál, velük vagyem, ha egy zsidó szukát húztak szét a felden, velük vagyem, ha kretény templomot gyújtanak, ha libernyáksmasszerre lőnek...

De ha a kreténységgel együtt van a muszlim, stakhogy ab ovo együtt van, úgy a muszlimnak anta vagyem. A franciáknál mondjuk, hogy van kreténység, ahogy vannak kretények, úgy stak a muszlimoktól van, reakcióként.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.08.02. 14:00:32

@vergyula: én már aggódtam amúgy, üdv a fedélzeten. Végre a normális hozzászólók gyarapodnak.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.08.02. 14:02:21

Az említettek közül mind a kettő ellenség. Az iszlámot különösebben nem kell magyarázni, az européer szellemiségre pedig Herczeg Ferenc kardéles magyarázatot ad az Élet kapuja című régényében.

vergyula 2024.08.02. 14:06:24

@Deak Tamas: Köszi, néha jobb a read-only mode. (vagy az is sok)

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.08.02. 14:12:39

@vergyula: igen, csak az neked másfél év volt, ráadásul mondat és kovid járvány közepén .....
Én is soxor gondolkodom a read-only módon de az magától kialakul napközben :)

vergyula 2024.08.02. 14:14:20

@Deak Tamas: Húú, fel sem tűnt, hogy olyan sok.

vergyula 2024.08.02. 14:15:57

@Boldeone2: Tessék egy összefoglaló: www.youtube.com/watch?v=myAHrXIwqXs
Zárkózz fel! :)

Illetve a box kapcsán:
"meg kell különböztetni az interszex és a transzszexuális sportolók eseteit, mivel az előbbiek „valahol a genetika, a biológia, a sors áldozatai”, az utóbbiak választást hoztak. Így az interszexuális sportolók helyzetét rendezniük kell a szakszövetségeknek."

vergyula 2024.08.02. 14:20:17

@Deak Tamas: Mondat közepén? Mi volt? "A várban, melynek neve aaaaaa....."?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.08.02. 14:36:03

@vergyula: hát valami olyasmi, tavaly nyáron kérdezted hogy ki hogty bíjra a párás meleget :)

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.08.02. 14:39:09

@vergyula: itt azért legalábbis kérdéses, hogy a személy androgyn (szép magyar szóval: csíra) vagy sem. Egyébként a legstilszerűbb az lenne, ha Luca úgy vágná pofán vagy rúgná tökön hogy elszállna, stíliszerű lenne hogy az emiatt sokat gyalázott magyarság tenne végre rendet.
Ami amúgy már megtörtént baj: az iszlám világ ebben is azt fogja látni - a Korán tanításaival megegyezően - hogy a hitetlen nem csak kutya de hülye is.

vergyula 2024.08.02. 14:39:39

@Deak Tamas: Én rosszul, még mindig.

vergyula 2024.08.02. 14:45:01

@Deak Tamas: Na igen, és elvileg az. Tehát nem tehet róla, viszont az kérdéses, hogy kellene-e hagyni versenyezni. Én nem akarom megtiltani, arra ott a Szövetség, de ha mondjuk mérlegelésnél 10 dekával nehezebb, akkor nem mehet a ringbe, ha félig férfi akkor igen???

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.02. 14:48:21

@vergyula:

Van akji direkt viccet csinál belőle.

A progresszív Kanadában nem mertek biológiai nem alapján rendelkezi, így bemondásra mindenki nő, aki így dönt: www.youtube.com/watch?v=6AWcjqmFPP0

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.08.02. 14:49:25

@vergyula: így van, elvileg az én értelmezésem szerint pontosan ez az eljárás ahogy írod.
Elvileg Luca amúgy férfiakkal edz, de mint ahogy egy régi válogatott kézis jóismerősöm írta, ők is játszottak fiúkkal, akik nyilván odafigyeltek arra, hogy lányok vannak a másik oldalon, de így sem volt kellemesebb a fiúk által fejbedobás.
Az algír androgyn meg győzni akar, bármi áron.

vergyula 2024.08.02. 15:30:37

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Igen, ez egy elhíresült eset, abszurd az egész. Lesz még több is, amíg nem szabályozzák rendesen.

Boldeone2 2024.08.02. 16:28:21

@vergyula: Itt valami nem csíkol... Egyes helyeken azt írják, hogy nőnek született, más helyeken meg azt, hogy az igazolványában féri a neme...

Én szerintem arról van szó, mint sok más szegény országban: a nemváltás egy kitörési pont lehet. Lássuk be, férfiként kiütnék wz első fordulóban, de nőkkel versenyezve meg bajnok lehet...Kétes dicsőséget szerezve hazájának...

Én kicsit követem a harcművészetet, szerinten a pakisztáni " Anita" Karim is férfi lehet, meg több brazil MMA - harcművész...

Férfiként nőket megverni csak könnyebb lehet

Most szerintem lépni kell a NOB - ellen...Túltolták a biciklit. Ez még nekem is sok, pedig én igazán liberális vagyok, de ez undorító

Ráadásul veszélyes is! Kb olyan, mintha egy 60 kg- os férfi bokszolna egy 90 kg- os versenyzővel...Nem véletlen vannak súlycsoportok, korosztályok és külön nemek

Gery87 2024.08.02. 17:18:10

"Lásd a 2015-ös Charlie Hebdo hiszti esetét, amikor magukat komolyan kereszténynek tartó emberek is kiálltak a francia ateista lap mellett."

Naná, hisz ha jól emlékszem megöltek egy embert.

"Akkor éjjel-nappal zengett a propaganda, hogy az európai kultúra fontos alapeleme a gyalázkodás joga, s a befurakodott muszlimok ezt kötelesek elfogadni, vagy ha nem, akkor takarodjanak haza."

Így van, aki nem fogadja el a vallás- és szólásszabadságot másokra nézve, annak nem jár vallás és szólásszabadság.
Pont, és az takarodjon.

Még egy sima játék is csak akkor működik ha mindenki betartja a szabályokat másokra és önmagára nézve is.

Gery87 2024.08.02. 17:19:17

@vergyula:

Nekem se tetszett, gyerekes, magamutogató, beteges fasság.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.08.02. 19:10:47

index.hu/belfold/2024/08/02/magyarorszag-momentum-bedo-david-hamori-luca-imane-helif-olimpia-parizs-2024-interszex-boksz/

Lehet hogy mégis a migráció a megoldás. Teljesen egyértelmű, hogy egy Momentum-képességű képződményre szavazó személy nem alkalmas sem munkáltatónak, sem munkavállalónak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.02. 19:16:51

@Deak Tamas:

A nomentumos selejtre nincs megoldás. Az azonnali eutanázia talán.

vergyula 2024.08.02. 21:17:43

@Deak Tamas:
"Author
Bedő Dávid
Ezt azok kedvéért írom, akik nem tudnak értelmezni 4 bekezdést és összetett mondatokat:
- NEM igazságos egy ilyen meccs
- NEM kéne, hogy megtörténjen
- Lucának szurkolok és remélem annak ellenére, hogy hátrányból indul, nyerni fog."

Mondjuk én sem tudtam értelmezni teljesen, amit írt, de így már tisztább.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.08.02. 21:48:36

@vergyula: jó, csak ő épp a szokott liberális eljárást követi: feltételez valamit, elfogadja ténynek és arra épít.

"Minden bizonnyal interszexként született és emiatt magasabb a tesztoszteron szintje."

Az ezt megelőző tényállításait is valószínű felsőfokú arab nyelvtudásával tudja, de ha netán ismerné személyesen a csávócsajét és onnan tudja fixre, akkor megkövetem.

vergyula 2024.08.02. 22:06:37

@Deak Tamas: "jó, csak ő épp a szokott liberális eljárást követi: feltételez valamit, elfogadja ténynek és arra épít."
Ez nem a liberálisokra jellemző, hanem úgy általában mindenkire, aki túltolja a saját világnézetét. Csak ugye a másik oldalon könnyebb észrevenni a szálkát, mint a sajátunkon a gerendát.

Én úgy értelmeztem a korábbi információkat, hogy az algír bokszoló interszex mivolta tényként kezelendő.

élveteg 2024.08.02. 23:25:05

@Boldeone2:

"Az elit versenyzőjük úszásban nem ment dopping teszre"

ha ez igaz azt nem szabad annyiban hagyni hanem jogorvoslatott kell benyújtani a Lausanne-i sport bírósághoz

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.03. 07:52:46

@vergyula:

Soros-Bedi alattomos, gerinctelen, de átjön üzenete: ellenségeinknek drukkol.

ez a nevem senki 2024.08.03. 08:42:48

a jappániak . pont le
szarják a zoplim
piát
meg nyerik éskész

vergyula 2024.08.03. 09:04:31

@ez a nevem senki: Azért az ezüst is szépen csillog. :)

Billy Hill 2024.08.03. 09:26:36

(A bokszoló(nő) kapcsán elég egyszerű a helyzet; ha valakinek túl magas a doppingszerek aránya a vérében, akkor ki kell tiltani az olimpiáról - ugyanígy ha valakinek túl magas a nem oda való hormonok és kromoszómák aránya a vérében, akkor ki kell tiltani a női sportból. Nem azért, mert nem szeretjük az illetőt, hanem mert nem felel meg.)

0dzsud0 2024.08.03. 10:53:46

@vergyula: Bedő Dávid abban a tévedésben él, hogy bárkit is érdekel még, hogy a szutyok Momentum mit gondol a világról. Bedő amúgy is az egyik legjellegtelenebb figura ever, mindig amikor felmerül a neve, muszáj vagyok ráguglizni, hogy ki is ez a kis balfék...

vergyula 2024.08.03. 12:35:43

@0dzsud0: Hát a neve alapján igazából nekem sem volt meg elsőre.

alöksz róz 2024.08.03. 13:12:55

@vergyula: csak észrevették volna fiatalabb korában, hogy fasza van...

vergyula 2024.08.03. 13:53:27

@alöksz róz: Egyrészt nyilván igen, másrészt azon kívül még ki tudja mije van. Pont az a lényeg, hogy nem egyértelmű.
Ráadásul nem kell, hogy látható férfi nemi jellege legyen, a magas tesztoszteron-szint is árulkodó.

Gery1987 2024.08.03. 17:36:32

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mikor valljátok már be hogy igazából csak buta gyűlölködő, a változások miatt bizonytalan frusztrált kisemberek vagytok, akik a "nemzet" meg a "kereszténység" mögé bújva, azt magukra öltve keresztényi nemzeti jóemberkedésnek álcázzák hogy utáltok mindent amit nem értetek és ami nem ti vagytok?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.03. 18:57:36

@Gery1987:

Ők harcolnak az eutanáziáért, nem mi. Vagy másnak akarjék, maguknak nem? Libbant kettős mérce.

Pofán kell baszni keresztény módon a srácot, talán lenyugszik.

Gelimtrtrddddd 2024.08.03. 19:29:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: baszni keresztény módon a srácot
-----------------

Keresztény módon? Hát úgy Szájer valósan pofán baszja.

Gery1987 2024.08.03. 20:45:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Miért akarnák maguknak? Akkor már kettős mérce? Mert te nem kedveled őket? Én se, de miért akarnám a halálukat? Hülyeségeket beszélsz és pont.

"Pofán kell baszni keresztény módon"

Nem tudtam hogy ilyen van.
Úgy érted pofán kell baszni (mint a díszcigány a Puzsért) és ráfogni Jézusra?

Gery1987 2024.08.03. 20:48:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Azt lehet anélkül is hogy ráfognád a haragod, defekted Jézusra.

alöksz róz 2024.08.03. 21:44:15

@vergyula: valami megbízható genetikai vizsgálatot kell kidolgozni, ami az ilyen rendellenességeket kimutatja.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.04. 04:23:45

@Gery1987:

Haragom teljesen absztrakt, elvi alapú. Azaz nem ellentétes a kereszténységgel.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.04. 04:24:45

@Gery1987:

A kereszténység nem bambaság, nem mazohizmus, nem passzívitás.

vergyula 2024.08.04. 08:11:36

Szép volt Kristóf!
A Himnuszt meg áthangszerelték.

alöksz róz 2024.08.04. 08:54:32

@Gery1987: "Nem tudtam hogy ilyen van." - nyilván nincs is ilyen, hogy baszd pofán a másképp gondolkodókat.
de még csak olyan sincs, hogy baszd pofán az ellened vétkezőket.

Gery87 2024.08.04. 09:23:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Viszont nem is buzdít erőszakra, "eutanázia" a másképp gondolkodók ellen, meg atomcsapást a "férgekre"...

Gery87 2024.08.04. 09:24:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

De ellentétes.
Ha van "bűnös gondolat", akkor bűnös vagy.

alöksz róz 2024.08.04. 09:33:45

@Gery87: tudom. ez bircának szólt.

alöksz róz 2024.08.04. 09:40:22

@vergyula: "A Himnuszt meg áthangszerelték." - már egy jó pár éve.
(talán tíz.)
de lehet hogy nem át, hanem vissza, állítólag tempóban ez van közelebb az eredetihez.

alöksz róz 2024.08.04. 09:42:52

@Gery87: jól megmutatja, hogy tud elfajulni gyilkolászásig a vallási fanatizmus.
szerintem kb ilyenek lehetnek a muszlim terroristák felbujtói.

vergyula 2024.08.04. 09:47:31

@alöksz róz: Igen, rémlik, talán más hangnembe is került.
Viszont mintha Szilveszterkor még a másikat hallottam volna.

alöksz róz 2024.08.04. 10:00:07

@vergyula: igen, ezt kifejezetten a sporteseményekre csinálták.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.04. 10:32:45

@alöksz róz:

Az erőszak nem önmagában rossz. Ha jó célt szolgál, akkor egyenesen kötelező. Pl. leállítod erőszakkal az erőszaktevőt.

alöksz róz 2024.08.04. 11:22:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: persze. csak itt ilyenről szó sincs.

te a vallás nevében követeled az erőszakot.
na de majd felelsz érte a pokolban. már ha hiszel benne egyáltalán :-)

alöksz róz 2024.08.04. 11:24:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: a példa jó, de egyébként pedig nem kötelező a jó cél érdekében.
sose mondott jézus olyat, hogy öld meg aki mást gondol a világról. azt a muszlim terroristák mondják.

ez a nevem senki 2024.08.04. 11:29:58

anti shémiták vagy

tok fuj

Gery1987 2024.08.04. 14:22:45

@alöksz róz:

Nem hisz.
Asperegeres barátunknak a vallás, a hit egy adathalom, olyan mint a bélyeggyűjtés, lehet belőle idézni meg felsorolni mindenfélét...a kisemberi butaságainak meg jó ürügy és jóemberkedési köntös.

(Ismertem igazán vallásos, hívő embert, ő tényleg jó ember volt, inkább türelmes volt meg kifogásokat keresett miért nem kell mégse a biblia szerint bűnöst agyoncsapni, minthogy eutanáziáért mert atomért ajvékolt volnaÍ!!!)

A legtöbb fideszes ezt játssza, bebújnak a vallás mögé, mert maguktól nem tudnak jó emberek lenni, hát felöltöztetik Jézussal azt a szart amit képviselnek.

vergyula 2024.08.04. 14:27:44

@Gery1987: Nyilván az én hibám, hogy Semjén ugrott be az utolsó mondatról. :D

Gery87 2024.08.04. 20:41:30

@vergyula:

Nem, én is ezt gondolom:)

Birca szerint persze Semjén őszintén hívő és soha semmi rosszat nem tett, tesz.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.08.05. 08:13:40

@vergyula: a liberálisokra ez abszolút jellemző, hiszen ott még a feltevések sem állnak ki semmilyen valóságtesztet. Krealnak egy feltételezést és azt tényalapnak használják.
Nem világnézeti alapon tolnak túl dolgokat - ámbár azt is - , hanem nemlétező dolgokat tényként kezelnek.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.08.05. 08:16:22

@vergyula: a Himnuszt nem hangszerelték át, ez az eredeti. Trianon óta olyan a prozódiája amilyen, egyébként a Szózaté is.
Nyilván ez is a francia üzenetek része, mint az összes többi amit látunk.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.08.05. 08:22:34

@Billy Hill: ez is külön röhej mert Tiszeker Ágnes is nyilatkozott - emlékszünk ugye ő kergette Fazekast meg Annus Adriánt húsz éve a fél országon, mert a két szerencsétlen valami olyan kenőcsöt kent magára ami elvileg szabálytalan - és teljesen megértően nyilatkozott az algériai pasasról, akinek az 1999-es születési anyakönyvét milyen jól kiállították 2018-ban.
Ez az 1999 valami mágikus szám náluk, de igazuk lehet, hiszen a hülye Nyugaton lekapcsolódik valamiért a gondolkodás, ha ezt a számot meglátják, mint ahogy ezt a szerencsétlen röszkei határőrség tanúsíthatja is.

Gelimtrtrddddd 2024.08.05. 09:56:42

@Deak Tamas: Nem világnézeti alapon tolnak túl dolgokat - ámbár azt is - , hanem nemlétező dolgokat tényként kezelnek.
---------------------------
1. Világja stak a kretény-libcsinek van, magyarnak erda, árda, bolja, és rakumány, ide rakumány rakód.
Alap hang nyelvkakilás, az túl, így Grund raku.
A tény az a Lüge, nyelvkakilás, stak azt hallja az ember, hogy hazug, attól, hogy mondják, hogy a fingrizmus tény, de a magyar nyelv indogermán és germán nyelv. A tény hang nem vna, ontológiája nem van, így a a rekkés a Beudeutung nem innen ered.
Létez? Bullshit hang, mondjuk, hogy van.
Nem kezel, a kéz jevevényhang, hanem rakel.
Dolog? Az dulgs, volna Schuld, de inkább tenkő vagy test, de ide inkább rakvány.

2. Ígyhát: rakumányi rakuon rakványként rakelnek.

De így a kreténység, a butaká, a fecni, a habubsd, az alkoholizlmány is libcsizmus, attól, hogy nem egyéb, ahogy ideológia, libcsi ideológia, attól, hogy stak libcsi ideológiától ered a butaká, az alkoholizálmány, nem valósak.

A butaká is ilyen illegitim, libcsizmus, nem valós, hanem kreált ideológia.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása