Nehéz lehet a Szikra Forradalmi Kommunista Mozgalom élete.
Előbb le kellett szervezni 25 fő közönséget a forradalmi eseményre, azaz a Szikra Táborra. Szerencsére pár liberális eljött önként is. De aztán még 5 fő ellentüntetőt is biztosítani kellett. Hiszen akkora korszakalkotó egy ilyen Szikra Tábor, hogy nyilván minden náci mérges miatta, ezért helybe jön ellentüntetni.
Szerencsére a Nyílt Társadalom Alapítvány biztosított pénzt a görögtűzre.

A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
vasútihíd 2024.08.13. 06:27:33
www.szikratabor.hu/
_Neville 2024.08.13. 10:03:21
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.13. 10:19:48
Az autista jó közönség, mert csendben marad, nem okoz zavart. Csak árnyékos helyre kell ültetni, s adni neki ételt/italt, aztén elüldögél 3-4 órát is problémamentesen.
Tapi2021 2024.08.13. 12:07:29
Tapi2021 2024.08.13. 12:12:20
Akkor nyilván fel kéne venni. Csúnya dolog, hogy nem. Mi baj lehetne? Egyedül egy autista a táborban..., tök idegenek között... Ez tipikusan autistáknak való.
Tapi2021 2024.08.13. 12:16:45
Hát igen. Még, ha a Szigeten vonaglókat dobálják meg, azt érteném - ha nem is támogatnám -, de ide tényleg külön elmenni...
Gery87 2024.08.13. 15:32:35
"Nehéz lehet a Szikra Forradalmi Kommunista Mozgalom élete."
Már megint a komcsizás....
Olyan vagy mint Puzsér bazmeg, nem nézel utána semminek, be van gyakorolva egy duma és az megy. Mindegy hogy igaz e.
"Előbb le kellett szervezni 25 fő közönséget a forradalmi eseményre, azaz a Szikra Táborra. Szerencsére pár liberális eljött önként is. De aztán még 5 fő ellentüntetőt is biztosítani kellett."
Én is mondom mindig: amíg a baloldal a belvárosi értelmiség meg biciklifutárok bulija saját maguknak addig nem lesz belőle tényező.
"Hiszen akkora korszakalkotó egy ilyen Szikra Tábor, hogy nyilván minden náci mérges miatta, ezért helybe jön ellentüntetni."
Nos, egyrészt miért ne mehetne oda egy fasz parádézni?
Másrészt kb ők is ennyien maradtak mára szóval, nagy tömegverekedés nem lenne.
"Szerencsére a Nyílt Társadalom Alapítvány biztosított pénzt a görögtűzre."
Honnan veszed hogy ebben is a Soros van? Nem uncsi már egy kicsit?
Ez a tipikus jobber baromság, vád: "az ellenség idegen, támogatói idegenek..."
"Hát igen. Még, ha a Szigeten vonaglókat dobálják meg, azt érteném "
Ne legyél mer ekkora nyugger:)
Minek akarod őket megdobálni?
Mire fel?
A te lányodat, fiadat is jó lenne ha megdobálnák mert épp bulizik és nem tetszik egy vén hülyének?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.13. 15:58:55
Miért, a Szikra nem kommunista?
Én olvasni is szoktam a pár szikrás értelmiségit, persze nem a magukat buzinak mutató, nyegle aktivistáikat, ők idióták, de van 2-3 emberük, akik képesek érvelni.
Nos, mind marxista.
Billy Hill 2024.08.13. 17:11:21
Az a szép kihívás, hogy az összetett baloldali eszmefuttatásokkal (de egyébként jobboldal sztem ugyanez) pont a célcsoportot nem tudod megfogni, mert a "melóst" ez a "locsogás" nem érdekli annyira. Marad az a hallgatóság, amelyet körülírsz, de ők meg nem lesznek elég számosak a változásokhoz.
Valami vonzót kellene ajánlani és vonzó módon (?).
Gery87 2024.08.13. 20:00:25
Nos, én ezt nem hiszem le neked most így bemondásra, mivel eddig még arra sem voltál képes hogy megkülönböztesd és megértsd a különbséget pl egy demszoc meg egy komcsi között.
Miért pont őket értenéd?
@Billy Hill:
"a célcsoportot nem tudod megfogni, mert a "melóst" ez a "locsogás" nem érdekli annyira. "
Tudom, ezért kell világosan érthetően célratörően elmondani mi a lényeg, mi a cél, mi a probléma. Régen sikerült, és azt is értelmiségiek mondták el!
A fő probléma a mai értelmiség hiteltelensége és "könyvtári" nyelvezete.
Távolságuk a néptől, a "gyártól"...hatalmas.
Egy Gulyás Marci, egy TGM, egy Jámbor András totál hiteltelen és érthetetlen egy melósnak.
De még egy vulgáris, ripacs Puzsér is.
Ezek megélhetési megmondóemberek. Felső-Középosztálybeliek, szellemi elit, a tőkés rend valójában nyertesei, szellemi szabadúszó "egyéni vállalkozók"....
Nincs veszteni valójuk, hiába ha őszinték és lelkesek.
Ezt, ezt a távolságot, "osztálykülönbséget" érzi, érezné mindenki akihez szólhatnának.
"Marad az a hallgatóság, amelyet körülírsz, de ők meg nem lesznek elég számosak a változásokhoz."
Lehetnének ők az "élcsapat", de nem azok, hanem maga a célcsoport, ami nem képez tömeget.
Leendő magas egzisztenciájuk előtt álló egyetemisták, kezdő vállalkozók, eltartott aranyifjak, (ideiglenesen) deklasszálódott EV-k, szellemi táplálékot kereső félműveltek...
Mind ideiglenes bázisa az újbaloldalnak, akik ha egy kicsit feljebb lépnek a kapitalizmus lépcsőin már nem osztályérdekeltek és idővel lemorzsolódnak, tétlen, passzív hallgatósággá vállnak.
Nem lehet rájuk építeni.
GyMasa 2024.08.13. 20:27:24
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.13. 20:39:52
A demszoc az olyan komcsi, aki szégyelli a "komcsi" szót.
Gery87 2024.08.13. 20:53:28
Hülyeségeket beszélsz megint, ahogy a múltkor is.
Ez csak betanult hülye duma semmi több, semmivel nem tudod alátámasztani.
Nem érted a baloldalt, nincsenek kellő ismereteid, félsz tőle hogy megismerd, túl sok idő meg túl erős disszonancia lenne...
A végén még bedől a szervilis elitizmusod, ami ugyan antikapitalista, de reakciós, népellenes, antidemokrata, végső soron kényelemből fakadó.
Az erős vezetésbe vetett hit (bármi legyen az, nemzet, isten tök mindegy) kényelmes és szellemi bóvli...
Mikor nincsenek érveid, akkor jön a jobber törzsies kétbit komcsizás.
Öreg fejedre eddig jutottál, kár volt.
Pedig még mindig azt mondom több van benned.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.13. 20:57:24
Nem hiszek a felvilágosodásban, s annak 3 ága közül egyikben se, se a liberalizmusban, se a navcionalizmusban, se a szocializmusban.
Lehet csűrni-csavarni a dolgokat, de minden minden fontosabb mozgalom e 3 eszme valamelyikét alkalmazza, vagy ezeket vegyíti, amióta a XIX. században a liberalizmus és a nacionalzizmus elváltak egymással.
Az eltérések jellemzően mennyiségbeliek.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.13. 20:59:20
A komcsizással meg semmi baj, míg kommunistákra mondjuk. Pl. még sose neveztem komvcsinak szocdemet vagy liberót, sőt el is ítélem ezt a gyakorlatot.
Gelimtrtrddddd 2024.08.13. 21:50:50
--------------------------
Nem világosod, hanem felboljad, de inkább Aufklärung. A probléma már stak ott van, hogy mondjuk a kreténységet, ahogy Jehovát nem historykusan veszed, de ezeket már igen, stak ezek úgy ma már nem játszanak, hogy is mondjam, hát Aufhebungolták egymást, kioltották egymást, ahogy az Aufklärung is. Ma posztmodern, posztkeresztény idő van, az időtengely így szakadt. Lassan stak a pogány-primitív, ahogy ősmagyar vs. libcsi marad.
Gery87 2024.08.14. 14:03:02
Mégis az egyik ág, egyik legrohadékabbjainak tevékenységétől várod a felvilágosodás vissza tuszakolását a palackba.
Ami elég vicces.
Viszont az hogy alávetett jobbágy akarsz lenni egy rendi társadalomban, már nem az.
Gery87 2024.08.14. 14:04:02
Viszont aki ezektől balra van, igen.
Ami továbbra is kétbit.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.14. 14:41:25
Alapvetően a modern politika felosztható pár nagy részre: szélsőjobb, szélsőbal, középbal, középjobb.
Lehet persze pontosítani, de alapvetően a "szélsőbal" jól kellemezhető a "komcsi" szóval. Lehet persze udvariasan "újbal", "radikális bal", "rendszerkritikus bal" szavakat is használni, de minek udvariaskodni?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.14. 14:42:18
Nem várok ilyet egyik ágtól se. Nem vagyok se szoci, se liberó, se nacinalista.
ZorróAszter 2024.08.14. 18:27:42
"Nos, mind marxista."
Nekem mindig nagyon gyanusak az ilyen csoportosulások.
Mindenről lehet szó ezen a Magyarországnak csúfolt fehérniggergyarmaton, csak a munkavállalókat és a hozzájuk kapcsolódó rétegeket képviselő pártról nem.
Ilyen párt és a szakszervezetek ellen agitál a teljes kollaboráns "magyar" médiapaletta a fidesznyikektől a libernyákokig mind, összehangoltan.
Talán a Mediaworks közös főszerkesztője által összehangoltan.
Különösen gyanús ha tényleg a Soros Alapítvány fizeti.
Mert ugye ha a kapitalisták nem akarnak a környezetvédelemre költeni, akkor maguk létrehoznak egy Környezetvédő Pártot, akik parancsra a baromságaikkal lejáratják az egész ügyet, amíg már a legféltőbbek is csak legyintenek a környezetvédelem hallatán.
Gery87 2024.08.15. 14:34:06
Ilyen alapon akkor a széljobb, nemzeti radikális fidesz meg MHM is szimplán fasiszta?
Minek udvariaskodni?
Már megint hülyeségeket beszélsz, mert nem tudod megérvelni az érzelmi alapú törzsies fasságod!!!!
Gery87 2024.08.15. 14:35:02
Te magad mondtad hogy a ner tevékenysége azért jó mert rombolja a nyugatot.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.15. 14:35:40
Persze, sokszor használatos a "fasiszta" szó minden szélsőjobbra, csak ott ez még kevésbé igaz. Míg a szélsőbalon ténylegesen valóban a kommunizmus a fősodor.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.15. 14:37:10
Persze. De milyen a Fidesz? Szocialista, liberális, nacionalista?
alöksz róz 2024.08.15. 15:28:36
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.15. 15:35:41
Akkor miért támadják nyugatról?
alöksz róz 2024.08.15. 16:18:50
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.15. 16:20:27
A sajátjaikat nem szokták támadni.
Gery87 2024.08.15. 16:41:33
Én úgy látom nem az, ma már az új-baloldali szélsőbal is jellemzően demokratikus egyszerűen az államszocializmus bukása és hiteltelensége, hazugságai erősen lerombolták a hagyományos marxista-kommunista baloldalt.
"Persze. De milyen a Fidesz? Szocialista, liberális, nacionalista?"
Mármint, minek hazudja magát?
Épp mikor minek...amit eredményesnek lát.
"A sajátjaikat nem szokták támadni."
Hát persze, a tőkés elit már csak ilyen, a Hohenzollernek román ága se támadta meg a német rokonait és Viktória királynő unokái sem egymást...
Orbán gazdaságilag liberális, a fő ellentét tehát nem gazdasági természetű.
alöksz róz 2024.08.15. 16:59:10
alöksz róz 2024.08.15. 17:02:34
alöksz róz 2024.08.15. 17:04:19
Gery87 2024.08.15. 22:32:15
Lehet persze.
"azok is támadják egymást, amikor az érdekeik nem egyeznek."
Erről beszélek. Volt már ilyen.
Gelimtrtrddddd 2024.08.16. 08:04:32
-------------------------
1. Természet hang nem vna, eredő van.
2. Nem ellen, az alna, így antandatét.
3. Gazdaság? A gazdaság már ab ovo libernyák, attól, hogy azt mondjuk, hogy gazdaság, nem azt hogy örjedés, ahogy garázdár.
Az ökomókia az így ab ovo libcsi. Ahogy nem szelentni, szétválasztani a libcsizmust se, attól, hogy mondjuk, hogy ökomókusan valaki libcsi, máshogy is libcsi. Ha Öboa úgy libcsi, máshogy is, erre példa, hogy van mostani Sziget. Ennyit erről, stak feles blblba az egész más.
ZorróAszter 2024.08.16. 13:27:29
"azok is támadják egymást, amikor az érdekeik nem egyeznek."
A világ urai között nincs harc. Ott felosztják egymás között a világot. Nincs lierális, konzervatív, nacionalista vagy náci nagytőke. Az a hülyegyerekeknek szól.
Ami harcnak látszik, az vagy bábszínház, vagy nagyon alacsony szintű gazdasági szereplők. Az előbbi tény elfedésére.
Gery87 2024.08.16. 14:38:03
Ennyi.
Erről szóltak a gyarmati háborúk, a világháborúk.
Nem gondolom hogy a románok "árulása" és Erdély megszerzése, miközben a németek összeomlottak és a császár Hollandiába menekült egy előre lezsírozott "Hohenzollern bábjáték" lett volna aminek a végén egy Amszterdami kupiban koccintanak, hogy átbasztak mindenkit!
:)
ZorróAszter 2024.08.16. 18:42:21
Ezek a megállapodások mind titkosak. Mégis ami kiborul, az utólag azt igazolja, hogy a korabeli sejtések helytállóak voltak.
Miért? Mert az emberek többsége annyira hülye, hogy nem is kell ezeket különösebben elrejteni. Úgyse vonja le a következtetéseket legfeljebb csak egy szűk kisebbség. Azokat meg nem költséghatékon átverni. Úgyse hallgat rájuk senki.
Sevres-i jegyzőkönyv, Vörös Brigádok-CIA-olasz titkosszolgálat kapcsolat, stb.
Ami még nyomravezet, azok a kérdések, amiknek mindenképpen fel kellene merülni, mégis szigorúan tiltott témák. Azok körül érdemes körülnézni, mert azok lehetnek a valóságos mozgatórúgók.
Például hogy a XIX. század végétől az amerikaiak és a britek párhuzamosan kísérleteztek a gyarmatosítás különféle formáinak a hatékonyságával.
India-Fülöp-szigetek, Argentína-Kuba, stb.
Gery87 2024.08.17. 12:07:12
Attól még hogy idővel kiderül hogy nem minden az aminek látszik, még nem jelenti hogy semmi sem az!
Attól még hogy vannak emberek akiket megcsal a feleségük a legjobb barátjukkal, még nem jelenti hogy minden feleség megcsalja a férjét annak a legjobb barátjával.
Csak annyit hogy vannak áruló barátok meg hűtlen feleségek és megcsalt férjek.
A legtöbb feleség nem csal, nem a barátoddal és a barátod valóban a barátod.
"a XIX. század végétől az amerikaiak és a britek párhuzamosan kísérleteztek a gyarmatosítás különféle formáinak a hatékonyságával.
India-Fülöp-szigetek, Argentína-Kuba, stb."
Nem "kísérletek" voltak ezek hanem idővel változott az hogyan lehet ideológiailag eladhatóan, költséghatékonyan, haszonnal megtartani, függésben tartani egy területet.
Míg korábban a többség támogatta a "felsőbbrendű kultúra civilizációs misszióját" később már nem lehetett ezt eladni...ez is közrejátszott: lásd az ENSZ gyarmati felszabadítási politikáját.
Egyébként ez sem titkos.
Már mi is tanultunk a félgyarmati és pénzügyi függésről.
És valóban nem kell titoknak lennie, mivel a többség leszarja és nem kapcsol össze dolgokat.