magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Egybites

A Zorbán dolga rendkívül egyszerű: minden egyes pillanatban tudja, hogy ellenségei mire hogyan fognak reagálni.

Ha bármely pillanatban a magyar ellenzék talál esetleg valamilyen témát, amiben kissé megszoríthatná a kormányzatot, azonnal akad "gumicsont". Sokszor nem is kell dobni, mert megjelenik valamely különösen ostoba ellenzéki, aki önként bedobja.

Kedvenc ilyen esetem: amikor pár éve sikerült az ellenzéknek összetrombitálnia 10 ezer embert a túlóra-rendelkezések ellen, azonnal megjelent Hatházi Mákos, aki a tömeget elvezette az MTV székházáig, ahol aztán olyan mókás jelenetek zajlottak, melyeken máig mindenki röhög: Mákos megmutatta a lyukas zokniját emeletmászás közben, az idős ballib képviselő verekedni akart nála 40 évvel fiatalabb őrökkel, a nyugdíjas tanárnőnek öltözött fiatal szoci csaj ajtónak futott, társa pedig kamuképek hamisítását tervezte el nyíltan, élő adásba bemondva - azonnal vége is lett minden tiltakozásnak a túlóra-rendelkezések változtatása ellen.

A ballib szent ember, Iványi Mikulás mindig bedobható gumicsont.

Mert a ballibság egyik tesztje: az Iványi-imádat. Aki nem imádja, a fasiszta vagy lefizette őt a Zorbán.

A múltkor az ATV egyik műsorában - nem jegyeztem fel, az Emília volt a műsorvezető, erre emlékszem - az egyik ballib újságírónő, ha jól emlékszem Ónody-Molnár Dóra megpedzegette: ez az egész Iványi-ügy esetleg nem egy gumicsont, különösen ez a Donáth-szál, hiszen nyilvánvaló, sose lesz börtönre ítélve Annácska. Hát, megfagyott a légkör a stúdióban, a többi ballib résztvevő úgy nézett a Dórára, mintha személyesen a Zorbán testesült volna meg.

Dóra csendben is maradt az adás végéig, a többi résztvevő pedig levegőt alig véve bizonygatta: igenis nagyon komoly a baj, Annácskától retteg a Zorbán, ezért akarja ablaktalan várbörtönre ítélni.

68 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr8818461995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Neville 2024.08.14. 12:31:34

Az új tömegeket érintő hiszti, hogy kereszt kerül a Szabadság-szobor talapzatára, a kereszténygyűlölő ballibek természetesen totál kiborultak. Bár gyengének érzem, én a szobrot is lecserném mondjuk a XII. kerületi Turulra, arra teljes lenne az agyhalál ;)

_Neville 2024.08.14. 12:33:05

Pár fiatal nyugati szeszturista is olvasta otthon, hogy az Orbán róóssz, biztos a bukás :D
telex.hu/video/2024/08/14/sziget-fesztival-2024-orban-viktor

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.08.14. 12:40:34

@_Neville: én még Megváltó Krisztus szobrot is építenék, a Hármashatárhegyi adótorony helyén jól látszana mindenhonnan.
A folytonos "nyugati kereszténység" hangoztatása amúgy engem is zavar, nem kell oda jelző.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.08.14. 12:45:50

@_Neville: a nyugati ember olyan szinten beszűkült tudatú, hogy az már nekem ijesztő napi tapasztalásban. Lásd a fehér felsőbbrendűség jelét mutogató Gelle Noémi a tanítványa, Pignoczki Fanni gyakorlata után.
A nyugati ember primitív egytagú nyelveken makog, alap logikai dolgokat nem ért meg, képernyőn egyértelmű piktogramokat nem ismer fel. Diplomata barátom volt kinn Párizsban most ért haza, meséli, hogy habzó szájjal ugat az ostoba franciája, hogy az oroszt katonailag le kell győzni. Kb. azt válaszolta erre, hogy ott az Invalidusok Dómjában heverészik egy zölden foszforeszkáló csávó, nem rémlik néhány epizód az életéből?
Egyszerűen nem fogták fel a célzását.

Gelimtrtrddddd 2024.08.14. 13:01:09

@Deak Tamas: r primitív egytagú nyelveken makog, alap logikai dolgokat nem ért meg, képernyőn egyértelmű
------------------
1. Nem alap, az al túl, raku.
2. A dolog a dulgs, Schuld.
3. Ért nem van, stak er és ár stuma, magyarul verstehen rakni.
4. A kép az hép volna, de olyan hang, hogy ernyő nem van, ez is egy nyelvkakilás, az erny az totál más.

5. Te kevered a szezont a fazonnal. Vagy nem rakem. A primitív a racionális, annak van rakásja, ez a jó, nem a buta, ahogy az új-ónemmagyar. Azokat a nyelveket tuti kevered az új-ónemmagyarral, attól, hogy az új-ónemmagyarnak van ilyen attribútumja, hogy halandzsa.

Gelimtrtrddddd 2024.08.14. 13:05:04

@_Neville: hogy kereszt kerül a Szabadság-szobor talapzatára,
------------
1. Nem szobor, hanem stabar, stobor, a regály st-cs, de a kretény-libcsik átírták, hogy az ősmagar, germagyar totemizmust szüntessék.Így ana jó, rakta az stabar, stobor, ana szar, az szobor, ahogy a kretény.
2. Nem talap izé, hanem stuma.

3. A kereszt egy libernyák diktatórikus szimbólum, ahogy ezzel Izrael gyarmatja is vagyunk.
A keresztnek dolga nem van a magyarmányval, a magyarok terrorizálásjára vna, ahogy a TEK is, vagy a libernyáksmasszerek.

Magyar vagyem, keresztnek itt laguja nem van. Le vele!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.14. 13:06:45

@_Neville:

Ez olyan, mint hogy a ballib tüntin végeznek kutatást, s az eredmény: 5 % szavaz csak a Fideszre. Szóval ez lesz az eredmény a választáson, s ha mégse, akkor Zorbán csalt - szól az elemzés következtetése.

Gelimtrtrddddd 2024.08.14. 13:09:12

@_Neville: . kerületi Turulra, arra teljes lenne az agyhalál ;)
-----------------
1. ...volna az agymortály...

2. Háturul? Kretény-libcsi szimbólum, márhogy fingrista! A turul is stak kretény-libcsitől van, Anonymustól, de mondjuk kretény módon leírva, vagyis kretény írta volna le a pogányt. stakhát nemigen magyar pogány.

3. Nem volna itt probléma, kretény-libcsi egyremegy. A Turulnak van faszja? Na egal. Egy szobor kellene lmbtq-san, ahogy a Turul a kretény Mariát hágja, a kretény Máriánál kereszt van.

Kretény, limbós, turulista egy.

Gelimtrtrddddd 2024.08.14. 13:10:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: szól az elemzés következtetése.
---------
Regya a rekkés ranakeredvája.

Billy Hill 2024.08.14. 13:45:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Bodacz-féle ATV-s szavazások ugyanez...

Ön szerint mi a jobb? [ellenzéki okosság] vagy [kormánypárti g*ciség]. Hölgyeim és uraim, az eredmény ebben a pillantban 85% [ellenzéki okosság] és csak 15%-ban [kormánypárti g*ciség]. [Sóhaj]

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.14. 13:51:45

@Billy Hill:

Nekem az tetszett, amikor pár éve megkérdezték:

- Ön szerint Karácsony Gergely terve jobb, mely szerint zöld parkká kellene alakítani egész Budapestet, vagy Tarlós Istváné, aki gyokerestül kitépne minden fát, majd lebetonozna mindent fél méter vastagságban?

Gery87 2024.08.14. 14:12:21

@_Neville: @Deak Tamas:

Semmi gond pajtikáim, meg kell kérdezni az embereket hogy akarják e!
Aztán ha akarják akkor legyen....ha nem, akkor nem lesz.

Ez a bedobom "a saját törzsem jelképeit, fasságait és erővel lenyomom mindenki torkán, már ha van rá erőm" hozzáállás is működhet, csak akkor nem kell a népre, nemzetre, keresztényekre hivatkozni állandóan!

Gery87 2024.08.14. 14:13:14

Egyébként nem tudom mi ez a Donáth Iványi balhé, de nem is érdekel!

Nem úgy volt hogy Annácska eltűnik végre a büdös picsába?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.14. 14:27:19

@Gery87:

Zorbán reaktiválja őt, még hasznos lehet a ballib káoszteremtésben.

_Neville 2024.08.14. 14:55:21

@Billy Hill: A Napló ugyanez. Nyilván a Hír Tv-n fordítva jönne ki. Nem értem, mi értelme ezeknek, ilyenkor magukat nyugtatják, hogy lám milyen sokan így látjuk? :)

_Neville 2024.08.14. 14:57:43

@Gery87: A turul nyilván inkább trollkodás volt, de annyira fárasztó a nonstop ballib hiszti és világvége dráma minden apró szarért, hogy megérdemelnék, hogy néha kicsit tényleg képletesen kapjanak az arcuk a :D

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.14. 15:44:54

@Deak Tamas:

Gondolom mindez azért van, mert a Zorbán retteg a nemzetközi hírű, népszerű, kiváló szakember, européer, szivárványos Kiss Lacitól, ugye?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.08.14. 16:33:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Zorbán alapállapota a rettegés.
(Amúgy sajna nem, akkor talán végre magyar kormánnyá alakítaná technokrata-pragmatikus ormányát.)

ZorróAszter 2024.08.14. 18:06:03

"Mert a ballibság egyik tesztje: az Iványi-imádat. Aki nem imádja, a fasiszta vagy lefizette őt a Zorbán."

Miért? Orbán egykoron nem imádta Iványít?

Állítólag a gyerekeit is ő keresztelte, vagy ez csak legenda?

Vagy Régvót szép vót?

ZorróAszter 2024.08.14. 18:07:59

Ha nem egyértelmű hogy ki milyen kereszténységet szeret, akkor a turul tarthatna a karmai között mondjuk koszorúval övezett nyilaskeresztet.

Nevem senki. 2024.08.14. 18:15:26

@_Neville: Ezeken a szavazasokon biztos az az eredmény amit látunk? Azt mutat amit akar. Azt mond amit akar.

ZorróAszter 2024.08.14. 18:54:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"S nem volt Orbán egykor ballib?"

Jó, de akkor mégsem annyira ütős pont Iványival példálóznia.

2024 2024.08.14. 19:34:09

Iványi - habár segítőkéz, jóakaró ember - köztörvénye bűnöző. Már ha majd a bíróág előtt is megáll a vád. Évtizedekig nem fizette dolgozói után a TB-t. Nincs miről beszélni. Ha egy ellenzéki ikon is az érintett, akkor is.

Kannácska esetében pedig hivatalos személy elleni erőszak a vád. Közterület felügyelőt, rendőrt, mentőst, tűzoltót, busz-és villamosvezetőt, NAV-ost nem ütünk, nem dobálunk felé füstpetárdát, meg semmi egyebet sem.

alöksz róz 2024.08.14. 19:45:21

@Deak Tamas: : "a nyugati ember olyan szinten beszűkült tudatú, hogy az már nekem ijesztő napi tapasztalásban." - szerencsére te egyáltalán nem vagy beszűkült tudatú :DDD

IdomitottFoka 2024.08.14. 23:59:30

"Ha bármely pillanatban a magyar ellenzék talál esetleg valamilyen témát, amiben kissé megszoríthatná a kormányzatot, azonnal akad "gumicsont"."

Csak a szépre emlékezel. A kendre ügyből is h kimászott a viki, csak a lottóötös feri veszett el közben...

maxval bircaman szeredőc · http://bircahang.org 2024.08.15. 04:20:09

@ZorróAszter:

"Állítólag a gyerekeit is ő keresztelte, vagy ez csak legenda?"

Nem legenda. A két legnagyobb gyereket ő keresztelte.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.15. 04:39:06

@Gery87:

Ez egy háború: vagy ők vagy mi.

Ha ők megtehetnék, szivárványzászló lenne a Gellér-hegyen, mellette meg egy "transznemű" gyerekkúró.

Szóval én megértem racionálisan, hogy nem feltétlenül jó nem-konszenzusos jelképet erőltetni, dehát ez van: vagy mi vagy ők. S akkor meg legyünk inkább mi.

Lám, a Szikra Táborban is felmerül: az igaz civil nem letépi, hanem kitűzi a szivárványos lobogót. Pedig a szikrások komcsik, nem igazi liberók.

Ez van, ez a háború logikája. Nem mi kezdtük, de nem adjuk meg magunkat. Szóval a helyes megoldás: amikor pozícióban vagyunk, kőkeményen és erőszakosan nyomjuk a mi jelképeinket.

Billy Hill 2024.08.15. 11:54:28

@vergyula: Nyilván ha arra buzdítjuk az ellenzéki szavazót, hogy azonnal dobja a kukába a levelet, de semmiképp se töltse ki, akkor a beküldések nagy része kormánypárti lesz. De igen, minden ilyen felmérés vagy szavaztatás elsődleges célja a saját rajongók simogatása.

ZorróAszter 2024.08.15. 15:11:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Dehogynem. Hol az ellentmondás?"

Ellentmondás sincs.

Gerinc sincs.

Úrimagyarországon aki kiesik a Vezér kegyeiből, azt végül törlik még a történelemől is.

Aki még benne van, az hűbérként lophat mint a szarka büntelenül.

Aki kiesik, arra ráuszítják előszöris az összes létező hatóságot meg a vonító médiafarkascsordát, akik valójában farkasbőrbe bújtatott patkányok.

:o)

ZorróAszter 2024.08.15. 15:13:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Ez van, ez a háború logikája. Nem mi kezdtük, de nem adjuk meg magunkat. Szóval a helyes megoldás: amikor pozícióban vagyunk, kőkeményen és erőszakosan nyomjuk a mi jelképeinket."

Igen. Ezt már a Führer is nyomatékosan kijelentette Nürnbergi Pártnapon 1934-ben.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.15. 15:59:02

@ZorróAszter:

Ezt már számtalanszor megbeszéltük.

A vélemény változtatása NEM gerinctelenség.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.15. 15:59:56

@ZorróAszter:

Meg azt is mondta, jó étel a kecskejoghurt. Ehhez máig tartom magam!

Gery87 2024.08.15. 16:29:42

Nem kell ám ezekkel foglalkozni.
Én se olvasok Bayer zsótit meg Huth Gerit és így nem baszom fel magam.
Meg Annácska és a DK-s faszbuk csoport se érdekel.

Sőt, mostanában leszarom a belhíreket és semmit nem vesztettem, semmi lényegesről nem maradtam le.

A magyar közélet régóta gumicsontokból áll, szóval érdektelen.
Főleg hogy uborkaszezon van.

ZorróAszter 2024.08.15. 19:32:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Ezt már számtalanszor megbeszéltük.
A vélemény változtatása NEM gerinctelenség."

Csak mikor valakinek mindig az a véleménye, amiről azt hiszi, hogy az az érdeke. Például amit parancsol a gazdája.

ZorróAszter 2024.08.15. 19:33:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Meg azt is mondta, jó étel a kecskejoghurt. Ehhez máig tartom magam!"

Meg még néhány máshoz is.

ZorróAszter 2024.08.16. 13:20:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Csakhát ezt bizonyítani is kellene valahogy."

Például amikor nagyon szeret "emberi fajok"-ról beszélni. És aztán mindig magyarázkodik ahelyett hogy nem beszélne az emberekkel kapcsolatosan fajokról.

ZorróAszter 2024.08.16. 18:28:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Eleve miért kellene itt magyarázkodni?"

Nem "kellene" hanem szokott.

Mert náci terminológiát használ ilyenkor.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.16. 19:40:01

@ZorróAszter:

Csak a legfanatikusabb SZDSZ-esek szerint ez náci terminológia.

ZorróAszter 2024.08.17. 12:26:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Csak a legfanatikusabb SZDSZ-esek szerint ez náci terminológia."

Nem tudom. Maga volt SZDSZ-e, vagy az éppen nem volt még.

Emberi fajokról a nácik beszélnek. Mindenki más messzire elkerülni igyekszik minden náci szóhasználatot. Különösen a náci fajelmélet eme kulcsszavát.

alöksz róz 2024.08.17. 12:59:50

@ZorróAszter: látszik hogy komoly ideológiai képzésben részesültél.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.17. 14:22:16

@ZorróAszter:

Én nem szenvedek ilyen betegségtől, hogy rettegek szavaktól.

Aki pl. az "emberfaj" szót csak náci értelemben képes érteni, akkor a baj az ilyen emberrel van, nem velem. Én persze együttérzek vele mint beteggel, d enem szeretném én is elkapni tőle.

alöksz róz 2024.08.17. 15:43:09

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ráadásul az afrikai négereken kívül a többi nem is fajtiszta homo sapiens.
a néger átlag iq-t elnézve a homo sapiens volt a legbutább emberfaj.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.17. 19:54:15

@alöksz róz:

Erősen kétlem.

6 évet éltem négerek közt, nem tapasztaltam semmi ilyet.

alöksz róz 2024.08.17. 21:30:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: pedig mindkettő tény.
az európai és ázsiai népekben pl neandervölgyi, gyenyiszovai gének is vannak. (a kelet-ázsiaikban több.)
az átlag iq-juk pedig jóval magasabb mint az afrikaiké, nem létezik olyan vizsgálat ami nem ezt igazolná.

alöksz róz 2024.08.17. 21:31:53

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: lófaszt nem számít a személyes tapasztalatod ilyen nagyságrendű nemzetközi kimutatásokkal szemben.

Tapi2021 2024.08.17. 22:03:17

Legújabb agymenés egy jezsuita paptól - már legalábbis ő bizonyára elhiszi magáról, hogy Jézus egyházát szolgálja, pl. így:

index.hu/belfold/2024/08/17/budapest-szabadsag-szobor-kereszt-gellert-hegy-hofher-jozsef-katolikus-pap-ellenzes/

Nem elég, hogy "Kármelita Államegyházazik", akkor, amikor végre van egy kormányunk, amely VALÓBAN támogatja az egyházakat, még a pogányokat félti attól, hogy össze lesznek zavarva. Vagy mi.

Ami meg a nagyobb poén, hogy a "Kármelita Államegyház" sokkal többet tesz az egyházért és értünk, hívekért, a kereszténységért, mint amit száz, semmirekellő jezsuita vagy pap!

Mert hogyan is jutottunk oda, hogy Európából, Magyarországról lassan eltűnik a kereszténység?
Úgy, hogy a papok, akiknek ez lenne a hivatása, a dolga, nem végezték, nem végzik - már kb. századok óta! - a munkájukat! Nem hirdették az evangéliumot a pogányoknak, nem mentek senki után, aki elhagyta az egyházat... !!!!
Szarnak bele. Főleg a saját karrierjükkel vannak elfoglalva.

Aztán jönnek azzal, hogy jajj, csak nehogy megbántsuk már a pogányokat (muszlimokat).

Nyomorult, alkalmatlan banda.

Pedig a konkrét esetben még igaza is lehetne, ha nem államegyházazna (miközben Orbán nagyságrendekkel többet tesz az egyházért, mint őkelme és sok társa), amivel gyorsan leleplezi a politikai, ideológiai hovatartozását, meg, hogy valóban kinek dolgozik.

Mert lehetne jó érv, hogy hagyjuk a Szabadságszobrot úgy, ahogy van, ne nyissunk egyre újabb frontokat. Semmi szükség rátenni egy keresztet. Sajnos attól nem lesz eggyel sem több keresztény. Ahhoz a papoknak kéne evangelizálni, megtéríteni embereket! Vagyis a munkájukat végezni, a megbízást teljesíteni, amit Jézustól kaptak. Pl. ennek a baromnak is.

"MENJETEK és HIRDESSÉTEK...!"

Tapi2021 2024.08.17. 22:20:13

@2024: Hát igen. Én is vezettem nonprofit céget, és mennyivel több jót tudtunk volna tenni, még azon felül, amiket tettünk, ha nem fizetünk adókat, járulékokat, TB-t,... hanem minden pénzt a jóságra költünk!

Kb. ez a védekezése Iványiéknak!

Tapi2021 2024.08.17. 22:28:07

@ZorróAszter: "Csak mikor valakinek mindig az a véleménye, amiről azt hiszi, hogy az az érdeke. Például amit parancsol a gazdája. "

Mesélj még erről!

alöksz róz 2024.08.17. 22:28:57

@Tapi2021: "Nem elég, hogy "Kármelita Államegyházazik", akkor, amikor végre van egy kormányunk, amely VALÓBAN támogatja az egyházakat" - nem elég, hanem túl sok.
támogassák a hívek az egyházakat. a többieket, a túlnyomó többséget meg hagyják velük békén.
megkaptak egy csomó állami vagyont, kapnak egy csomó pénzt az adónkból... még a faszom nem kéne?
(dehogynem kéne, egy buzikeltető a római katolikus egyház.)

"Orbán nagyságrendekkel többet tesz az egyházért" - hát pont ez a baj. nagyságrendekkel többet ad nekik, mint ami járna, pláne nagyságrendekkel többet, mint amennyit megérdemelnek.

alöksz róz 2024.08.17. 22:30:12

@Tapi2021: ez rád nem vonatkozik.
neked mindig az a véleményed, amit mondanak :-)))

Tapi2021 2024.08.17. 22:32:24

@ZorróAszter: "Például amikor nagyon szeret "emberi fajok"-ról beszélni. És aztán mindig magyarázkodik ahelyett hogy nem beszélne az emberekkel kapcsolatosan fajokról. "

Ez jogos. (Ha így van.) Rengetegen nem értik a különbséget a faj, a fajta, a rassz között.

Egy faj van, a homo sapiens sapiens, ami sok fajtára, rasszra tagozódik.

Tapi2021 2024.08.17. 22:34:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @ZorróAszter:

Hitler többször köszönt úgy, hogy Guten tag. Akkor ez is náci köszöntés?

alöksz róz 2024.08.17. 22:39:03

@Tapi2021: "Egy faj van, a homo sapiens sapiens" - ez a fajtiszta néger.
az európai és ázsiai az már hibrid.

Tapi2021 2024.08.17. 22:47:46

@alöksz róz: Értem, hogy neked - meg ennek a semmirekellő jezsuitának - nem tetszik, hogy a többség kereszténydemokrata kormányt akart és az lett, de ez van.

Sajnos volt már más is, meg lesz is.
Ennek addig kell minket támogatnia, amíg erre lehetősége van.
Ezért szavazunk rájuk.

alöksz róz 2024.08.17. 23:06:25

@Tapi2021: nem, azok többsége, akik elmentek szavazni (a többiek nevében nem lehet erről nyilatkozni). és azoknak a többsége sem azért, mert egy csomó pénzt meg állami vagyont ad az egyházaknak, hanem annak ellenére. nagy különbség.

van kb 5% hívő, azok nem zavarnak sok vizet, tehát kormányváltáskor majd jó eséllyel visszaveszik gond nélkül a buzikeltető és a pedofilmentegető egyházaktól is.

alöksz róz 2024.08.17. 23:07:46

@Tapi2021: ne reklámozd a tudatlanságodat, anélkül is nyilvánvaló :D
de egyébként ha tudsz olvasni, megtalálod fentebb a választ.

Tapi2021 2024.08.22. 01:19:34

@alöksz róz: Tudatlan? Van más emberi faj is a homo sapiens sapiensen kívül?

Gelimtrtrddddd 2024.08.22. 08:09:47

@Tapi2021: an más emberi faj is a homo sapiens sapiensen kívül?
----------------------
1. A faj egy bullshit hang, mondjuk inkább, hogy arta, az ar-ra-re stuma ar-os formájától, ahogy ara, arány, arma. A faj etimológiája bizonylosza, vagy a falten-től ered, fágy magyar verb, vagy a fi germán hangtól, ahogy indogermán peu, fiú.

De ha a faj ettől volna, úgy a probléma az, hogy együtt van a fial hangval, stakhogy mondjuk úgy nem egy faj volna, nem egy arta a németjugász és a csivava, attól, hogy nem együttesek az őseik, kutyaként, együttes ősük egy másik species, a farkas.

Habár nyelvileg egy arta a németjuhász és a cisvava, attól, hogy kutyák, igenstak a kúten verbtől, hogy ugatni, vagyis együttes attributumjuk az ugatás, Stakhogy ez a nyelvi, eredői klasszifikáció, nem az arisztotelészi.

De latinul ott van a species is, ennek rokonja a német spähen, vagyis látni, empirikusan van mondani, hogy a németjuhász és a csivava nem egy species, attól, hogy mást lát az ember.

2. Ember? A magyar nyelv indogermán és germán nyelv, így a infág etimológia egy totál bullshit. Az ember egy politikai hang, két résztől rakód, em indogermán partikel, ettől az emel, ahogy a latinnál is, ez magajának venni, ahogy erjeszedni is, ahogy mell, ez is indogermán hang. De rakni volna om-val is, ahogy umher, de a rekkés más és más volna. A másik részje a bír verb, ettől ered az ősmagyar baru is, stakhogy itt ereeti ber-vel van, germán beran verbtől, úgy az ember egy politikai hang, mondani volna, hogy Member, nem ombre. :D:D:D

Ha van egy poltikai struktúra, ahogy van hierarchia is, úgy az ufókra is van mondani, hogy emberek, stak másnak az emberjei.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása