magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Nem jó blokkban vagyunk

Köszönet a 444-nek, az eredeti adást nem néztem végig, csak belenéztem és pont ez a részt nem vettem észre, eleve nem izgat különösebben a bethleni országépítés, azt hittem, az egész erről szól:

A gondolat teljesen világos és igaz. Én hosszú ideje mondom ugyanezt:

  • nem létezik jó polgári oldal, jó kereszténydemokrácia, jó kapitalizmus - sajnos a jobbos szavazók zöme is hisz ebben a liberális fantáziában, mely szerint egykor volt a jó nyugat, majd azt - valamikor a XX. sz. második felében - elrontották a csúnya komcsik,
  • az euroatlanti érdekrend egy keresztényellenes, ultraliberális értékhalmaz, valójában nem más mint a jelenleg USA központú világoligarchia hódító eszméje, semmi alap, hogy ezt magunkénak mondjuk.

Az persze más kérdés, jó-e taktikailag ezt nyíltan kimondani kormányközeli emberek szájából. De kétségtelenül a kimondott szavak igazak.

75 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr5218709002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rrh19 2024.10.17. 07:28:36

Az orosz-balkáni-bizánci-ortodox blokkba se fogunk igazán beleilleni, hiába próbálja erre kondicionálni a népet egy ideje már a NER.

Kompország vagyunk.

Gelimtrtrddddd 2024.10.17. 07:39:05

A gondolat teljesen világos és igaz.
Értékrendszerünk szerint...
------------------
1. Gondolni stak a libcsi gondol, magyar rakand. Nem teljes, hanem tuljas, de eyéb hang oké ide. Nem világos, hanem bolo, de a frazeológia empirizmus, racionálisan: rakandmány kirakott, kirakta.
Nem igaz, hanem rakta, raktaga, raktányosan: rakandmány kirakta és raktaga.

2. Érték hang nem van, stak er és ár stuma, az ér sklavenaufstandi hang. Nem rendszer, hanem rendraku, nem szerint, hanem rekkint.

3. A magyarnak Wertlosigkeitja van, Wertek azok libcsik. Bé nem rakem, hogy a faszem volna ez a blokk izé, stakhogy a fideszlibcsi ezzel a szarral kenje szét, hogy egy valós kommcsi. Totál oké, hogy van a buzeológia és egyéb, de sajna a fideszlibcsi egy szadeszos, libernyák diktatúráról álmodik. Stak náluk vannak azok a Wertek, nekik az a bajuok, hogy nem vágyák normálisan lejátszani a meneteket, például nulla píz a kótereskenek(szláv hang, de faszább, ahogy a börtön). De erre is rászopnak, attól, hogy a másik oldalon ott van a Wagner és Prigozsin.

Gelimtrtrddddd 2024.10.17. 07:46:24

az euroatlanti érdekrend egy keresztényellenes, ultraliberális értékhalmaz, valójában nem más mint a jelenleg USA központú világoligarchia hódító eszméje, s
-----------
1. Érdek sklavenaufstandi hang. Nem ellen, hanem anta. Érték se van, sklavenaufstandi hang, a hlamaz egy bullshit z-s hang. Nem jelen izé, ez egy örmény hang, hanem vesztileg. Világja stak a kretény-libcsinek van, a magyarnak erda és árda. Az eszme nyelvkakilás.

2. Kretényantandás? Ha az az, úgy te kommcsi párti vagy, úgy a kommcsi blokk az keresztény volt? Igen az az volt ezekrekkint, vagyis a kommcsizmus is egy keresztény-libernyák diktatúra, de a kapcsizmus is.

3. Ahogy már mondtem a magyarnak Wertjei nem vannak, az libcsizmus, a magyar nyelv nem fingár, hanem indogermán és germán nyelv, stakhogy a fideszlibcsi egy totál kommcsi! Tessék a játékokat normálisan lejásztani.

A metódusváltás(1989) nem egyéb, ahogy az amcsi rakuon lejátszuk a nácizmust, vagyis tova a baszott fideszlibcsi, kommcsi gyepesedett bullshitekkel. Fair play!

Metódusváltás: fideszlibcsik, a kommcsik, a kretények versus ősmagyarok, a nácik fájogdája amcsi rakuon.

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2024.10.17. 08:29:41

Szerintem ez a kérdés eldöntött. A gyerekeink MINDEN NAP minden csövön kapják a halihúdi drogos, pedofil állatoktól az agymosást. Azért nyer még a Fidesz Magyarországon, mert van egy nagy számú nyugdíjas réteg, akik még a régi erkölcsből bizonyos részeket (ők se mindet) őriznek. Azt vettem észre, hogy angol nyelvtudás = liberalizmus. :-) Persze ez egy erősen leegyszerűsítő képlet, de nem teljesen haszontalan. A fiatalok már teljesen ebben mozognak, a konzervatív szűk gyerekének is átmossák az agyát.
No future -- hogy stílusos legyek. :-))))

IdomitottFoka 2024.10.17. 09:10:16

"nem létezik jó polgári oldal" - létezik csak nem vagy benne
" jó kereszténydemokrácia" - lehet, mondjuk jó teokrácia sem létezik
" jó kapitalizmus" - semmi sem tökéletes, bár egyszerűen nem látszik mit ajánlsz helyette. önfenntartó még a feudális és a rabszolgatartó berendezkedés volt, a marxista verziók fenntarthatatlanoknak bizonyultak (és mintha azokat sem kedvelnéd)

"az euroatlanti érdekrend egy keresztényellenes, ultraliberális értékhalmaz"
sebaj. a kereszténység a többi vallással együtt anakronisztikus, a meghaladásuk szükségszerű. egyébként se értem miért erőlteted h a vallásnak kéne meghatározó társadalmi tényezőnek lennie, a kedvenc libling orosz ortodoxia térdelne le elsőnek, tekintve h nem nyugat-európában hanem Oroszországban vannak többségben a muszlimok.

@fofilozofus: " A gyerekeink MINDEN NAP minden csövön kapják a halihúdi drogos, pedofil állatoktól az agymosást....Persze ez egy erősen leegyszerűsítő képlet"
Az nem kifejezés h erősen..., de akkor: a vallásos pedofilok mitől lennének jobbak?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.17. 09:19:42

@IdomitottFoka:

""nem létezik jó polgári oldal" - létezik csak nem vagy benne"

Így igaz. Erre büszke vagyok.

"" jó kereszténydemokrácia" - lehet, mondjuk jó teokrácia sem létezik"

De, az a rendszer mindig jobb, ahol nem a pénz és az önzés az úr.

"" jó kapitalizmus" - semmi sem tökéletes, bár egyszerűen nem látszik mit ajánlsz helyette"

Normalitást ajánlunk.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.17. 09:20:26

@IdomitottFoka:

"Oroszországban vannak többségben a muszlimok"

Nincsenek.

De eleve nem ez a probléma.

erol 2024.10.17. 09:26:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
"De, az a rendszer mindig jobb, ahol nem a pénz és az önzés az úr."

Kinek?

"Normalitást ajánlunk."

Ezt aztán jól kifejtetted, szerintem elég lenne csak annyit mondani, hogy jót akarunk.
Ez olyan kb. mint a kétfarkúak egyik plakátja:
"Legyen olyan minden mint régen, csak legyen sokkal jobb."

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.17. 09:34:33

@erol:

Mindenkinek jobb.

Ha a rendszer polgári, az azt jelenti: a polgári értékek jók, ezek a rendszer alapjai. Aki tehát nem tud felemelkedni a polgárság körében, annak kuss, ő a hibás, igyekezzen jobban.

Míg ha az alapelv egyetemes, akkor ez a probléma nem jelentkezik.

F. Szabó 2024.10.17. 09:54:21

@fofilozofus: "Azt vettem észre, hogy angol nyelvtudás = liberalizmus. :-)". Két kedvenc blogíróm, Birca és Deansdale élő cáfolata ennek a feltevésnek. Kivételesen széles látókörük és józan gondolkozásuk nem létezhetne a jó angoljuk nélkül.

IdomitottFoka 2024.10.17. 10:03:49

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Normalitást ajánlunk."

Ajánlom magamat!

(Mindig vmi monthypyton szkeccsben ér véget a veled való társalgás)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.17. 10:08:40

@F. Szabó: @fofilozofus:

Igen, én is ezt akartam mondani.

Ősi liberális hiba, hogy az eszköz viszi magával az eszmét is.

Közben meg mit látunk: a legkeményebb talibánok szabadidőben meccset és DIsney-rajzfilmeket néznek.

Ugye, ez annak idején hír is volt: amikor Oszamát megölték pakisztáni rejtekhelyén az amerikai kommandósok, éppen filmet nézett.

Kiderült: több ezer dvd-je volt, ezeket nézte szabadidejében, mivel nem ment ki az utcára biztonsági okokból.

S mit nézett? Pornót? Nem, ő komolyan vette a vallását. Akciófilmeket? Azt se, ő maga is akcióhős volt, így nem érdekelte az.

A lényeg: amerikai rajzfilmeket és hasonló normál kalandfilmeket nézett leginkább, a gyűjtemény legnagyobb része ez volt.

Amikor megölték, éppen a Jégkorszak című rajzfilmet nézte. Nem vicc.

IdomitottFoka 2024.10.17. 10:11:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "De, az a rendszer mindig jobb, ahol nem a pénz és az önzés az úr."

A fáraóktól a szanhedrinen keresztül a középkori vatikánon át az iráni ajatollákig cáfolódik ez a kijelentés. Már csak azért is, mert ezekben is mindig az önzés volt az úr. És ez mentes minden libsi behatástól, az inka/maja civilizációkban is borzasztóbb volt, mint a velencei dózse/fényességes porta alatt. A hitéről, önzéséről mindenki hazudhat (és meg is teszi), a pénzéről, tudásáról már sokkal kevésbé.

Boldeone2 2024.10.17. 10:50:45

Egy újabb - tudatlan, szélsőjobboldali, fideszes - idióta! A magyar jobboldal történelmileg mindig is " euroatlantista " volt, lehetne mondani pl Bethlen Istvánt példának, aki már akkor megértette, hogy nem jó kompországnak lenni, hiszen István is a " nyugathoz" csatolta a magyarság sorsát
Keleten a barbár ellenségek vannak: régebben a törökök, manapság meg az elmaradott, agresszív orosz állam, a maga félázsiai hagyományival...

Nem véletlen, a rendszerváltás egyik fő célja is a nyugati integráció volt, a NATO-, és EU- tagság

Ezért is szomirú, a Fidesz egyre aljasabbá váló, sunyi nyugatellenes politikája!

Gelimtrtrddddd 2024.10.17. 11:19:44

@Boldeone2: Keleten a barbár ellenségek vannak:
--------------
Nem kelt, hanem erjeszta, nem ellen, alna az, de anta, úgy antanda.

Stak nehéz az agyja, hogy a másik libcsi narratíva is egy bullshit.

Tapi2021 2024.10.17. 12:31:22

Kicsit hasonló ez a szitu az Orbán Balázs-féle "elszóláshoz". Ku..ára oda kéne figyelni a jó és PONTOS KOMMUNIKÁCIÓRA!

Ezt szajkózom mióta, csak nincsen semmi ráhatásom.
Nem elég, ha igazat mondunk, ha szarul kommunikáljuk, vagy, hagyjuk, hogy másik FÉLREKOMMUNIKÁLJÁK!!!

Tapi2021 2024.10.17. 12:35:14

@rrh19: Az igazi "gond" valójában az, hogy minden VÁLTOZIK! A szervezetek is.

Tehát belépünk, amikor egyetértünk, aztán a szervezet lassan megváltozik és már nem értünk egyet. Egy ideig lehet próbálkozni visszatéríteni, de ez ritkán megy egy ekkora országnak.
Lásd Európai Néppárt, EU...

És ez mindig így lenne, bárhol lennénk.

Boldeone2 2024.10.17. 12:43:39

@Tapi2021: A lófaxt jó az irány"!

Rengeted az agymosott- agyhalott a jobboldalon, a propagnda miatt

Boldeone2 2024.10.17. 12:46:27

@Tapi2021: Az iskolai végzettség emelkedésével egyre kevesebben vannak, akik semmilyen támogatást nem adnának."

Magyarul: minél iskolázatlanabb valaki, annál kevésbé támogatja Ukrajnát

A kormánypárti szavazók körében tehát már többen vannak, akik szerint Oroszország védekezésből indította a háborút, mint akik agressziónak tekintik azt."

Fidesz = tanulatlan, befolyásolható, ostoba birka banda...

Boldeone2 2024.10.17. 12:57:45

A többség - még - nyugatpárti, de már érzékelhető a szélsőjobboldali, orosz propaganda térnyerése:

index.hu/belfold/2024/10/17/kozvelemeny-kutatas-zavecz-research-haboru-oroszorszag-ukrajna-honvedseg-nato-europai-unio/?token=f31b2d478e7f14fd47ce8d14b2fd7745

Azt remélem, okt 23- án lecsapja a "feladott labdát" ! Lesznek lyukas zászlók, és " Ruszkik haza !" Kórus ...

Tapi2021 2024.10.17. 13:39:13

@Boldeone2: Pedig jó. A szemekre manipulált "atlantista", USA-imádó hályog, ami akadályozza a TÁRGYILAGOS és talán igazságosabb látást, kezd leválni, mind több embernél!
Nálad még nem, mert te direkt táplálod is, hogy jó vastag legyen.

Tapi2021 2024.10.17. 13:44:41

@Boldeone2: Mivel így is-úgy is rengeteg támogatást adunk, ez a kérdés a kormány szempontjából nem kérdés.

Hány ország nyitott pl. szín tiszta ukrán iskolát a menekülteknek, miközben kb. 1300 másik iskolába is felvettek ukrán gyerekeket? ...

Azt meg már sokszor kitárgyaltuk, hogy a nép mindig patriótább, hazafibb, mint az aktuális "elit" jó része. Ebben semmi érdekes nincsen.

Tapi2021 2024.10.17. 13:49:21

@Boldeone2: "Orbánnak ideje menni! "

Ment is! Otthagytuk ezt a rohadék bandát!

Az alapító keresztény pártok akkori vezetői forognak a sírjukban, hogy mivé lett az Európai Néppárt, azzal a silány politikusi és emberi állománnyal, amivel ma rendelkezik.

Tapi2021 2024.10.17. 13:55:11

@Boldeone2: Az 56-os szervezetek már tiltakoztak a zászlójuk ocsmány lenyúlása miatt!
De a Tiszások vastag bőrére ráfér ez is.

Gery87 2024.10.17. 14:25:07

@Tapi2021:

Akkor Orbán meg lenyúlt a kokárdát?

56 nem csak az 56-osoké (ha így van akkor ha ők mind meghalnak akkor többé nem lesz szó 56-ról?) és persze nem csak a Tiszáé...hanem mindenkié, a nemzeté.
Ezért van okt. 23-án nemzeti ünnep!

Gery87 2024.10.17. 14:26:13

"eleve nem izgat különösebben a bethleni országépítés"

Pedig a kevés mindenki által vállalható jobboldaliak egyike.

Gery87 2024.10.17. 14:26:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Sose fejted ki mi az a normalitás, mert magad sem tudod, csak jól hangzik.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.17. 14:27:47

@Gery87:

Én nem vagyok klasszikus jobboldali. ELutasítom a klasszikus liberalizmust, a konzervatívizmust, a kereszténydemokráciát.

Gery87 2024.10.17. 14:30:24

@rrh19:

Nem vagyunk kompország.
A nyugat része vagyunk azon belül is a német és katolikus kultúrális és hatalmi befolyási övezet tagjai 1000 éve.
Mint Varsó vagy Prága vagy Riga...
Ami e mellett van hatás, az is balkáni nem keleti és orosz/ortodox.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.17. 14:30:32

@Gery87:

Alapvető pontokat lehet mondani:
- a tőke hatalmának likvidálása,
- a független bankrendszer megszüntetése,
- szakrális hatalom,
- kisember-központúság,
- a polgári eszme törvényen kívül helyezése.

Gery87 2024.10.17. 14:31:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem, te felvilágosodás tagadó reakciós abszolutista vagy.

Gery87 2024.10.17. 14:33:08

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"a tőke hatalmának likvidálása,"
- a független bankrendszer megszüntetése,

szocializmus...

- szakrális hatalom,

vár rád az iszlám világ...

"- kisember-központúság,"

szocializmus.

"- a polgári eszme törvényen kívül helyezése."

vár rád az iszlám világ...

Jobban jársz ha inkább balos leszel:)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.17. 14:34:50

@Gery87:

Ami nem jobboldal. (Most ne menjünk bele az egyes szavaidba.)

A jobboldali elfogadja a felvilágosodást, a kapitalizmus lelkes híve, polgári demokráciát akar, kulturálisan konzervatív, de alapvetően megfontoltan haladó ember.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.17. 14:39:39

@Gery87:

A szocialzimus ellenzi a magántulajdont, mi nem ellenezzük. Mi csak a tőke politikai hatalmát ellenezzük.

Tapi2021 2024.10.17. 14:52:33

@Gery87: Nem. A kokárda 1848-óta minden magyaré. BÁRKI hordhatja! Aki hordja azt mutatja magáról, hogy magyar.

A lyukas zászló meg KONKRÉTAN valami és valakik emlékezetéről szólnak! Az 56-osokról.
És nem Magyar Péterről és pártjáról.

Tapi2021 2024.10.17. 14:59:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A jobboldali elfogadja a felvilágosodást,"

Ez így túl általános, ez attól függ, hogy abból mit?

" a kapitalizmus lelkes híve,"

Avagy a magántulajdoné, hogy amit megtermelsz (magadnak), az a tiéd.

" polgári demokráciát akar, kulturálisan konzervatív, de alapvetően megfontoltan haladó ember. "

Igen.

vergyula 2024.10.17. 15:55:56

@Tapi2021: Azért az szép, hogy leginkább a DK-sok védenék meg a hazát. :DD
Meg hogy még köztük is van 3%-nyi huxitbarom.

Billy Hill 2024.10.17. 16:30:47

@Gery87: "A nyugat része vagyunk azon belül is a német és katolikus kultúrális és hatalmi befolyási övezet tagjai 1000 éve."

Ö, igen, csak közben ebben a nyugati tömbben átvette 1945 után az irányítást az angol és protestáns szárny, és erősen angolszász kulturális stb. minták szerint élünk vagy élnénk már jó ideje, ami viszont már nem annyira közeli, mint amennyire Szt István közel állt Nagy (vagy Fiktív) Károly világához. ;-)

Gery1987 2024.10.17. 19:40:52

@Billy Hill:

Nem annyira közeli, de közelibb mint az orosz ortodox világhoz.

Gery1987 2024.10.17. 19:42:08

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Definiálhattatlan amit akarsz...főleg mert nem mondasz róla semmit, mivel te magad sem tudod ponosan mit akarsz, csak azt tudod hogy mit nem.

Gery1987 2024.10.17. 19:45:44

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ki az a ti?

Te a tőkést le akarod váltani egy korábbi elitre, a nemes fDöbrögik uralmára, értjük...
Csak attól még fasság.

Ehhez két dolog kéne:
1, legyen mindenki mélyen vallásos.
2, ez a mély vallásosság vezessen oda hogy a többség elfogadja egy elit antidemokratikus autoriter "isteni" uralmát!

Nem fog összejönni. Ezen már túl vagyunk...
A bálna sem növeszt kopoltyút, hiába úszik mint a hal..

Gery1987 2024.10.17. 19:51:16

@Tapi2021:

"Nem. A kokárda 1848-óta minden magyaré. BÁRKI hordhatja! Aki hordja azt mutatja magáról, hogy magyar."

A lyukas zászló is mindenkié, bárki használhatja. Aki használja a szabadság és demokrácia jelképeként használja.

"A lyukas zászló meg KONKRÉTAN valami és valakik emlékezetéről szólnak! Az 56-osokról.
És nem Magyar Péterről és pártjáról."

Azért mondod csak ezt mert nem tetszik neked a Tisza meg MP...ennyi.
Bezzeg a kokárdára meg az volt a válasz hogy "hordja más is.."
érdekes.
Az hát akkor nem csak 48 jelképe?

Gery87 2024.10.17. 21:09:32

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Tudatosan nem lehet elkezdeni hinni istenben:D

Ezt te sem gondolod komolyan.

Ha meg a térítés erőszakkal történik nemzedékeken át, akkor az megint semmi jóra nem vezet és megint egy felvilágosodás lesz az eredménye.

Gery87 2024.10.17. 21:11:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Az emberiség előbb-utóbb rájön nincs más út mint a profitorientált, kizsákmányoló, fenntarthatatlan kapitalizmus meghaladása, a fogyasztói társadalom leváltása.
Mértékletesebb, szerényebb, együttműködőbb és egyenlőbb, ember és nem fogyasztó központúbb társadalom.
Ez a jövő.
Vagy nincs.

alöksz róz 2024.10.17. 23:28:33

@fofilozofus: költözz ki oroszországba vagy kínába vagy törökországba.

én egyikkel se cserélnék, az biztos.

Gelimtrtrddddd 2024.10.18. 08:44:08

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A szocialzimus ellenzi a magántulajdont, mi nem ellenezzük. Mi csak a tőke politikai hatalmát
-------------------------
1. Nem ellen, az alna volna, így anta, anta van.
2. Olyan hogy magántulajdon nem van, a tulajdon az tolvajdon.
3. Nem tőke, ezt dúrgerni, hanem kapital.
4. A hatalom egy libvcsio hang, magyarnak regerda és duadva van.

5. Nem, te libernyák kommunista van! Maradjunk annál, hogy a historyai kommcsizmusm szociológiailag is, az anat te mekegsz, úgyhát a kommcsizmus...hát hogyan is mondjem, nem is mondem,attól, hogy a tulajdon az tolvajlás, indogermán tele stumától.

Gelimtrtrddddd 2024.10.18. 08:46:03

@Gery1987: A lyukas zászló is mindenkié, bárki használhatja. Aki használja a szabadság és demokrácia jelképeként használja.
--------------------------

1. Itt három skalvenaufstandi hang van, nem magyar, ahogy jel és használ, ezek örmény hangok, a kép az hép volna.

2. 56 szimbólumja a horogkereszt, az örjedés. Te hol élsz? Hát Prigozsin és a Wagner?

Gelimtrtrddddd 2024.10.18. 08:46:28

@Gery87: Ezt te sem gondolod komolyan.
--------------
magyarulk: rakandot ernyesztán. Stak a libcsi gondol.

Gelimtrtrddddd 2024.10.18. 08:51:16

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: - a tőke hatalmának likvidálása,
- a független bankrendszer megszüntetése,
- szakrális hatalom,
- kisember-központúság,
- a polgári eszme törvényen kívül helyezése.
----------------
1.Tőke laguján kapital.
2. A hatalom egy libcsi hang.
3.Nem rendszer, hanem rendraku.
4. Az eszme hang nyelvkakilási.
5.A törvény az tarvány, szántott feld.
6. Nem helyzet, hanem leget, a helyez egy bullshit z-s verb.

7. What the fuck? Hol van itt a kisember?Te nem egy pógár vagy? Nem ez a kommcsi pógár? Anat te itt mekegsz az egy magyarlosza ideológia, attól, hogy ahogy írtem a magyarnak fasza, hogyha függlosza, úgy él a magyar, van offshore és egyebek, a Jude megy lopott autókkal a libernyák ökomókiára és nekünk dolgunk nem van a bullshitekkel.

_Neville 2024.10.18. 12:12:52

Akkor melyik a jó blokk? Nekem a többi se tetszik. A nyugati civilizáció meg nem egyenlő a liberalizmussal.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.18. 13:01:23

@_Neville:

A nyugati civilizáció egyenlő a liberalizmussal.

Helyünk a keresztény világban van, nem a liberálisban.

_Neville 2024.10.18. 13:21:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: a nyugati civilizáció alapja a hellén-római, valamint az exbarbár népek kultúrája, valamint a kereszténység.

Gery87 2024.10.18. 14:12:35

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

:D

Hol van ez a keresztény világ?
Putyin rendszere keresztény?
Lukasenkáé az?
Kína, India, É-Korea? A türk tanács? Az azeri baltások?

Hol van ez a keresztény világ a térképen?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.10.18. 15:12:34

@_Neville:

A nyugat alapja a felvilágosodás, ami szembe megy mind a kereszténységgel, mind a görög-római világgal.

Gelimtrtrddddd 2024.10.18. 15:27:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A nyugat alapja a felvilágosodás, ami szembe megy mind a kereszténységgel, mind a görög-római világgal.
--------------
1. Az este rakuja. Nyugat hang nem van, a kelet jevevényhang, úgy este és erjeszta van.
2. Nem felvli izé, hanem felboljad vagy díjad, de stak Aufklärung.
3. Nem szembe, hanem anta.
4. Világja stak a kretény-libcsinek van, a magyarnak erda, árda, rakumány, ide rakumány.

5. Bullshit! Az Aufklärung az kreténység, ahogy görög-romány rakumány is. Baju stak annyi, hogy attóül, hogy libcsi vagy, nem látod, hogy már au Aufklärung is keresztény, keresztény perspektívától ered, vagyis nem pogánytól. De hogy én magyar vagyem, úgy dolgem nem van a kreténységgel, az Aufklärungval, se a romány-görög izével. Furcsa hogy ezt makogod, attól, hogy rományis, mondani volna sklavenaufstandisch a butaká.

Az Aufklärung ma már avitt, stak annyi van ma itt, hogy a kreténységet úgymond racionalizálták(stak úgymond, attól, hogy a pógárság nem ráció) a butakán át, utilitarizmussal és egyebekkel. De ma már irreleváns, a mai posztmodern, neopogány időnél, vagyis az Aufklarung kinyírtaja magaját.

Gelimtrtrddddd 2024.10.18. 15:29:18

@Gery87: Hol van ez a keresztény világ?
--------------
Überall! Ha azt mondod, hogy a világ az egész, úgy überall, attól, hogy a világ egy keresztényi hang, de nekem erdem, árdem, rakumányem van.

Gelimtrtrddddd 2024.10.18. 15:30:41

@_Neville: az exbarbár népek kultúrája,
-----------
Exbarbár? Azoknak nem van kúthúrájuk, ahogy nekünk se, magyarok vagyunk, barbárok! A magyar nyelv indogermán és germán nyelv, de hol van a mijénk itt? Sehopl!

Gelimtrtrddddd 2024.10.18. 15:31:37

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Helyünk a keresztény világban van, nem a liberálisban.
-------------
Laguunk! Dehát a keresztény=libernyák. Hát úgy fasza laguon vannak. Nem rqakem, nem rakem, a kretény az a libcsi. Magyar vagyem!

Gery87 2024.10.18. 19:16:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

:D
Aztakurva...
És ez miben nyilvánul meg?
Az ártatlan keresztények elleni háborúban? Az ablakon való kihajításban esetleg egy kis sugárzó cucc a zsebbe...a nukleráis fegyverekkel való riogatás?
Ortodox papok felé való rúgás? Ál-ellenzék építése? A jogállam és a demokrácia leépítése? Buzik összeverése az utcán? Magánhadseregek? KGB-s módszerek....bábállam tartása? Ellenzékiek likvidálása?
hm?

Jézus mit szól ehhez?

Gelimtrtrddddd 2024.10.18. 19:23:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A keresztény értékek
--------------
Hát olyan hang hogy érték nem van, sklavenaufstandi hang,de totál olyan hogy Szájer tolja besét

Gery87 2024.10.18. 19:25:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Hála az égnek!"

Se állatot áldozni, rabszolgának lenni, se karóba húzatva lenni, se kötelezően templomba járni és máglyán elégve lenni sem szeretnék.

vergyula 2024.10.18. 19:26:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A keresztény értékek védelmében nyilvánul meg."
"Nem kell olyan isten, kinek bűnös, aki él."

Gelimtrtrddddd 2024.10.18. 19:41:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: liberális félreértelmezések.
------------
Értelikiz? Ért nem van, stak er és ár, inkább nem rakás, magyarul verstehen rakni.

Libcsi=kretény.

Gelimtrtrddddd 2024.10.18. 19:43:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Igaz Isten kell.
--------------

Raktaga, nem igaz, de Jehova sohase raktaga, attól, hogy libcsi, nem magyar, irracionális, fingrista, ahogy te. :D

Gelimtrtrddddd 2024.10.18. 19:44:27

@vergyula: kinek bűnös, aki él."
---------------
Bünös hangot dúrgerni. Él? Ahogy démonunk, Kirgen, él, ahogy indogermán al, vagyis fejet nyakról metszeni.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.10.20. 11:26:10

@fofilozofus: el is kellene törölni már rég az angoloktatást, a környező országokl nyelveit kell oktatni mielőbb. Angolul a középiskola utolsó évében is elég tanulni, akinek kell, úgyis felszedi magától.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása