magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Feketeöves tombolás

A magyar ballibek fanatikusabb hívei Kamala Harrisnak, mint az átlag amerikai demokrata keménymag.

A bukás nagyon érzékenyen érintette őket.

Alapvetően 3 kommentelői csoport alakult ki.

Az egyik szerint csalás történt, Putyin beatkozott. Fel vannak háborodva, miért nem tesz ez ellen senki semmit. Ahogy ez a tesze-tosza EU se indít impeachment eljárást a Zorbán ellen, s nem tiltják le a magyar zoligarchák nyugati bankszámláit, s nem vezet be az EU közvetlen kormányzást Magyarországon, civileken keresztül!

A másik rész depresszióba esett. Nincs mit tenni, a világ megbolondult. Jön a pusztulás. Az emberiség nagyobb részéről kiderült, hogy mucsai!

A harmadik rendszerkritikus lett: a polgári demokrácia nem működik! A rendszer képtelen megvédeni magát a belső ellenségei ellen. A megoldás: egyfajta felvilágosult abszolút liberalizmust kell bevezetni, ahol erőszakkal vannak tiltva az ellenvélemények, s az alkotmány kimondja, az ellenzékieknek nem jár beleszólás a dolgokba.

a munkanélküli Bartus mester blogjára mindig lehet számítani

65 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr1418725864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boldeone2 2024.11.07. 12:25:57

Én sem örültem neki, de lássuk be, ezt a demokraták elszúrták. Egyszerűen egy nő, különösen hogy afroamerikai még sok az amerikai társadalomnak, még a demokrata szavazóknak is
Egyébként drámai dolgok nem történtek, Trump kb a múltkori számait hozza, nincs előretörés.

A megosztottság azért látható: a városias Amerika és vidéki Amerika között, a fejlett nyugati part és és az keleti részek csak " behúzták " Harrist

Gery87 2024.11.07. 12:28:29

Puzsér már alig várja a polgárháborút...vagy hogy mikor lövik le Trumpot.

Szerintem pont hogy azzal hogy a mucsaiak győztek, csökkent ennek az esélye.
A balhézó négerek meg majd szét lesznek verve.

Abban van igazság sajnos hogy a demokrácia válságban van, lezüllött, kétbites reality show lett belőle, média esemény.
Az élményt akarnak tőle, nem valódi megoldásokat.
Ami borzasztó mert azt jelenti mindenki érzi az elit, a politikája hazug, ócska nem értük van és nem old meg semmit, "hát akkor legalább szórakozzunk....".

MAGYAR_PÉTER 2024.11.07. 12:28:49

Kész VAGYOK együttműködni az ellenséggEl!

MAGYAR_PÉTER 2024.11.07. 12:30:05

@Boldeone2: Indiai származásÚ. Azonban öntől nem várom el hogy tudjA.

MAGYAR_PÉTER 2024.11.07. 12:32:33

@Gery87: Így van. Ha meg Harris győzött volnA, a demokrácia virágoznA. Ez az igazsÁg!

Gery87 2024.11.07. 12:34:25

@Boldeone2:

Jaj baszki nem azzal volt a baj hogy nő meg hogy fekete...
Hanem hogy hülye mint a segg és semmi karizmája, sótlan.
Programja se volt, az nem program hogy "azt csináljuk mint eddig..."

"a városias Amerika és vidéki Amerika között, a fejlett nyugati part és és az keleti részek csak " behúzták " Harrist"

Minél jobban él valaki annál inkább beljebb van a buborékban!
Meg ráér és megteheti hogy identitáspolitikai fasságokkal foglalkozzon.
A vidék melósa meg munkát akar és megélni, pont leszarja van e buziházasság meg harmadik nem....van e elég nő az igazgatótanácsban, meg hogy női elnök lesz e és hogy házasodhatnak e a melegek, ezek ilyen "kertvárosi problémák" "unatkozó, otthon ülő hülye picsáknak"...meg még alig élt, dolgozott lázadó egyetemistáknak.

De ezt már egyszer részletesebben kifejtettem.

Boldeone2 2024.11.07. 12:34:56

@MAGYAR_PÉTER: Én hozzád képest mindent tudok!

Az apja jamaicai származású:

Apja, Donald J. Harris (1938–) a Stanford Egyetem közgazdasági professzora, 1961-ben érkezett az országba Jamaicából.[17]

Boldeone2 2024.11.07. 12:40:35

@Gery87: Harrisnak volt programja, kb ez: középosztálynak adókedvezménxek, kulcsfontosságú célként fogalmazta meg többek közt az otthoni egészségügyi ellátás lefedettségének kiterjesztését, a lakhatási kínálat növelését

Karizma, nyilván nőként kevesebb...Nem 190 cm- es férfi, az hátrány, meg hogy színesbőrű...

GyMasa 2024.11.07. 12:51:04

AZért, ma reggel a fiammal megpróbáltunk ilyen kifakadás-videokat nézni. Mind a ketten kiakadtunk rajtuk.
Nem is bírtuk egyiket sem végignézni, mert olyan mértékű volt a másodlagos szégyen, amit éreztünk miattuk.
Teljesen úgy viselkednek, mint valami óvodások.

_Neville 2024.11.07. 13:13:04

@Boldeone2: " Egyszerűen egy nő, különösen hogy afroamerikai még sok az amerikai társadalomnak, még a demokrata szavazóknak is"
Komolyan azt hiszed, hogy ez volt a legnagyobb probléma vele, meg a demokratákkal? :)

_Neville 2024.11.07. 13:14:53

@Gery87: " Programja se volt, az nem program hogy "azt csináljuk mint eddig..."
Valahol de, csak erről meg kimondta a nép az ítéletet: no, thx

0dzsud0 2024.11.07. 13:17:44

@Boldeone2: "Egyszerűen egy nő, különösen hogy afroamerikai még sok az amerikai társadalomnak, még a demokrata szavazóknak is"

Szerintem nem erről van szó, hanem hogy Harris sajnos mást sem tudott felmutatni, mint hogy ő egy nemfehér nő. Teljesen természetes, hogy csak ezért senkit nem fognak megszavazni. Akkor sem, ha nácizzák őket különben.

"Egyébként drámai dolgok nem történtek, Trump kb a múltkori számait hozza, nincs előretörés."

Végül is csak az első comeback 1892 óta, semmi különös, nem is történelmi esemény, á dehogy. :D

"A megosztottság azért látható"

Ez azért messze nem új dolog, és nagyon sok országban így szokott lenni. Budapest sem úgy szavaz, mint az ország többi része. Bécs sem. Moszkva sem.

_Neville 2024.11.07. 13:17:47

@Gery87: " van e elég nő az igazgatótanácsban, meg hogy női elnök lesz e és hogy házasodhatnak e a melegek, ezek ilyen "kertvárosi problémák" "unatkozó, otthon ülő hülye picsáknak"...meg még alig élt, dolgozott lázadó egyetemistáknak."
+1

0dzsud0 2024.11.07. 13:18:37

@Gery87: "A balhézó négerek meg majd szét lesznek verve."

Ámen. :D

0dzsud0 2024.11.07. 13:19:43

@Gery87: Ritka alkalmak egyike, de itt egyáltalán nincs vita köztünk.

GyMasa 2024.11.07. 13:21:03

@_Neville:
Igen, ezt hiszi, mert, akkor lehet MÁSOKRA mutogatni.
Akkor nincs szükség arra, hogy felülviszgálják a saját hibáikat.
PL. hogy Kamala SOHA nem válaszolt olyan kérdésekre, amik nem szopták fel teljesen, hanem olyan, valós témákról szóltak, amelyikek a hétköznapi embereket is érdekelték.

GyMasa 2024.11.07. 13:22:31

@0dzsud0:
Kamala indiai háttérrel rendelkezik.
De feketének hazudta magát ebben a kampányban.
Ez kiverte nagyon sok feketénél a biztosítékot. Candice alaposan utána is meht a történetnek és érdekes dolgokat talált...

_Neville 2024.11.07. 13:25:03

@Gery87: És ugyanezért van totál vakon a sok magángéppel repkedő negyedművelt hollywoodi celeb is, egyszerűen fogalmuk sincs az átlagemberek életéről, problémáiról.

MAGYAR_PÉTER 2024.11.07. 13:47:39

@Boldeone2: Jó válAsz. És ezért afroamerikaI. Ülj le fiam egyEs!

Tapi2021 2024.11.07. 14:38:03

" A megoldás: egyfajta felvilágosult abszolút liberalizmust kell bevezetni, ahol erőszakkal vannak tiltva az ellenvélemények, s az alkotmány kimondja, az ellenzékieknek nem jár beleszólás a dolgokba."

Ezt már megcsinálták. Mi is éltünk benne. Csak időnként más nevet, "HÁTTÉRSZTORIT", körítést adnak neki. Szocializmus, kommunizmus, nácizmus, liberalizmus...

A tartalom marad. Nyilván nincs is sok lehetőség. Vagy szabadság van, vagy elnyomás. Az elnyomásnak meg lehet sok nevet adni, sokféleképpen megideologizálni.
De attól az még ugyanaz marad.

Az áldozatoknak is mindegy volt, hogy melyik szocialista terrorrendszerben lőtték tarkóba! A golyó golyó, a börtön börtön, a gyilkosság gyilkosság, az elnyomás elnyomás..., a többi csak duma, amibe becsomagolják.

Tapi2021 2024.11.07. 14:51:55

@Gery87: "Abban van igazság sajnos hogy a demokrácia válságban van, lezüllött, kétbites reality show lett belőle, média esemény."

Ez egy jól hangzó toposz, de hamis.

Amikor mindenki választhatott, mindig ugyanez volt! Sőt, akkor is, amikor csak bizonyos csoportok.
Ti azt gondoljátok volt valaha egy aranykor, amikor a demokráciában csupa okos, önzetlen... ember szavazgatott, csupa önzetlenségből, mindenki javát egyaránt akarva, meg a riválisokat is segítve...

SOHA NEM VOLT ILYEN!

Mindig az volt, mint most. Néhány ideológia, érdek vagy erős ember köré gyűltek a támogatók és akit tudtak rávettek így vagy úgy, hogy rájuk szavazzon. Ebben a motiváció sosem az önzetlenség volt, hanem az, hogy ÍGÉRTEK nekik valamit, vagy konkrétan ADTAK IS nekik valamit a szavazatért, támogatásért cserébe.

Ez így volt és így is lesz mindig, amíg lehet legalább kettő közül választani.

Tapi2021 2024.11.07. 15:12:00

@Gery87: "az nem program hogy "azt csináljuk mint eddig...""

De, ez lehet program, akkor, ha tényleg volt program és azt 1. meg is csinálták, vagy törekedtek rá, 2. olyan, amire vevők a szavazók.

Orbánéknak elég volt korábban ezt mondani, és nyertek, mert mi választók tudtuk mire szavazunk és jónak tartottuk azt amit addig megcsináltak, vagy megpróbáltak megcsinálni.

Tehát ez működhet, és végül is több mint 60 millióan szavaztak is erre a folytatásra. Csak a többség nem.
Hála Istennek.

Tapi2021 2024.11.07. 15:17:26

@Boldeone2: "Karizma, nyilván nőként kevesebb...Nem 190 cm- es férfi, az hátrány, meg hogy színesbőrű.."

Igaza van Gerynek, már megint ez az önámítás, hamis ok keresés.

Az amerikai nép sem a külsőre szavaz, hanem arra, amiről úgy gondolja, hogy JOBB LESZ neki.

Obama is fekete volt, megválasztották KÉTSZER! Ifjabb Bushnak annyi karizmája volt, mint egy cserép virágnak... Nem ezek számítanak.

Boldeone2 2024.11.07. 15:39:41

@MAGYAR_PÉTER: Keveset tudsz! Harris pont úgy afroamerikai, mint Obama volt, akinek kenyai szármyzású az apja, tehát félig

Boldeone2 2024.11.07. 15:45:55

@0dzsud0: Végül is csak az első comeback 1892 óta, semmi különös, nem is történelmi esemény, á dehogy. :D

- Mivel más rebuplikánusra nem lehetett szavazni, így tért vissza...Eddig 72 millió feletti szavazata van, 2020- ban 74 millió volt...

A demokraták állítottak gyenge jelöltet...

Nick Haley egy értelmes republikánus nő, ehelyett egy nárcisztikus pszichopatát választottak

vergyula 2024.11.07. 15:47:43

@MAGYAR_PÉTER: Esetleg ugye a jamaicaiak között "előfordulnak" Afrikából behurcolt rabszolgák leszármazottai.....

Boldeone2 2024.11.07. 15:51:06

@Tapi2021: Az amerikai nép sem a külsőre szavaz, hanem arra, amiről úgy gondolja, hogy JOBB LESZ neki."

- Női elnök még nem volt. A férfi - nő dichotómia fontosabb mint a néger - fehér, de úgy, hogy valaki nő és néger félig, az különösen hátrány

Az amerikaiak is egy erősnek vélt emberre szavaztak, Trump inkabb tűnt annak, mint a pár hónapja beugró elnökjelölt...

Jobb lett volna egy fiatal demokrata szenátor, férfi...

Nicky Haley is elbukott, pedig jóval okosabb Trumpnél, és nemi erőszak ügyei sincsenek!

Boldeone2 2024.11.07. 15:58:16

@Tapi2021: Amúgy csodálkozom, hogy nektek keresztényeknek miért szimpatikus Trump, aki velejéig romlott figura!

Minden párját megcsalta, volt vagy 12 nemi erőszak ügye, számos adócsalás , átverés stb...

Ez visszadokumentálható egészen a 70- es évekig...

Trump lényegében egy erkölcstelen, kistílű figura, nők ezreit bachatta meg élete során...

Anno még sehol sem volt mint politikus, de szépségversenyt promótált, ahol Sarka Kata is elindult...Aki később elmesélte, hogy Trump felhívta este a szobájába...Vajon miért...

Én kb 2004 óta ismerem, az USA Today- ban tényfeltáró cikkeket írtak róla, hogy cseszett át mindenkit...A hotel befektetésekkel.

Trump amíg politikus nem lett, úszott az adósságban, elhazudta vagyonát

Gazdag politikusként lett

Boldeone2 2024.11.07. 16:02:33

@Tapi2021: en.m.wikipedia.org/wiki/Donald_Trump_sexual_misconduct_allegations

Gondolom elolvasni nem megy, de nektek keresztényeknek hogy fér ez össze , ilyen embert támogatni??

Az előbb egyébként - valaki - kicenzúrázta a Trumpról szóló hozzászólásom...2024 november, Magyarorszàg...

Tapi2021 2024.11.07. 17:55:43

@Boldeone2: Elfelejted, hogy 2020-ban a Covid miatt MÁS SZABÁLYOK voltak! Éppen azokból lettek a nagy viták, meg a balhék!!!

Akkor mindenki több szavazatot kapott. Éppen emiatt.

Tapi2021 2024.11.07. 17:57:23

@Boldeone2:

" Bernie Sanders: Nem meglepő, hogy a munkásosztályt elhagyó Demokrata Pártot elhagyták a munkások

Megkezdődött a Demokrata Párton belül a vereség okainak felderítése. E vitába csatalakozott be Bernie Sanders független, ám a demokrata frakcióban ülő szenátor.

A mostani választáson New Hampshire-ben ismét megválasztott szenátor szerint Harris kampánya katasztrofális volt, a vereségért pedig a Demokrata Párt a felelős.

Nem lehet nagy meglepetés, ha egy Demokrata Párt, amely elhagyta a munkásosztály népét, azt tapasztalná, hogy a munkásosztály elhagyta őket

– fogalmazott Sanders, aki szerint a pártot először a fehér munkások hagyták el, most pedig a latino és a fekete dolgozók is.

Miközben a demokrata pártvezetés védelmezi a status quót, az amerikai emberek dühösek és változást akarnak. És igazuk van

– véli Sanders, aki szerint az amerikaiak továbbra is megtapasztalják a gazdasági instabilitást, a jövedelmi és vagyoni egyenlőtlenségtől a garantált fizetett családi és egészségügyi szabadság hiányáig.

Sanders szerint a demokraták „a szélsőséges Netanjahu-kormány palesztin nép elleni háborújának” finanszírozása helyett foglalkozhattak volna ezzel, ráadásul szerinte Izrael támogatása nem is népszerű az amerikaiak többségének körében.

A Demokrata Pártot irányító nagy pénzérdekeltségek és jól fizetett tanácsadók levonják-e valódi tanulságot ebből a katasztrofális kampányból? Megértik-e azt a fájdalmat és politikai elidegenedést, amelyet amerikaiak tízmilliói élnek át? Van valami ötletük arra vonatkozóan, hogyan vehetjük fel a harcot az egyre nagyobb hatalmú oligarchákkal, akiknek hatalmas gazdasági és politikai ereje van? Valószínűleg nem

– fogalmazta meg véleményét Sanders, aki elmondta, a következő években fontos kérdésekre kell választ adnia a pártnak."

Tapi2021 2024.11.07. 18:06:35

@Boldeone2: Nemi erőszak ügye ma már bárkinek lehet, még annak is, aki szűz.
Csak (rossz) szándék kérdése!

Mint tudjuk, nincsen szükség semmilyen bizonyítékra - ehhez sem - elég a VÁD!
Elég, ha valaki húsz év múlva rádöbben, hogy akkor valójában meg lett erőszakolva...

Tapi2021 2024.11.07. 18:24:40

@Boldeone2: Mert nem személyekre szavazunk, hanem politikákra, irányokra, képviselt értékekre, illetve azokra, akik a támogatásunkért cserébe minket támogatnak.
(Gondolom, ezzel mindenki más is így van. Nektek is mindegy, hogy ha maga az ördögre kellene szavaznotok, ha le tudná váltani Orbánt. Ezt sokszor leírtátok!)

Trump, mint személy teljesen indifferens számunkra. Az a lényeg, hogy nem azt a keresztény és végső soron emberellenes (woke, gender, LMBTQ..., stb.) ideológiát és ebből fakadó politikát viszi tovább, amit a pogány demokraták.

Kamala és a demokraták lényegében felvállalták az összes olyan ügy, ideológia, törekvés képviseletét (abortusz, LMBTQ...), ami szemben áll a kereszténységgel és a normalitással.

És csak e kettőből lehetett ugye választani.

MAGYAR_PÉTER 2024.11.07. 19:00:21

@Boldeone2: Tudom hogy keveset tudOk. Ez látszik Is. Sokat beszélEk, ha kell ordítOk, de keveset mondOk.

Boldeone2 2024.11.07. 19:25:31

@Tapi2021: Nemi erőszak ügye ma már bárkinek lehet, még annak is, aki szűz.
Csak (rossz) szándék kérdése!"

Trumpnak van vagy 12 belőle... Egy qurva használatát beismerte... Valahogy Joe Bidennek ilyen gusztustalan ügyei nem voltak...

De, nektek mindegy...Ez a " keresztény szellem "

Trump minden szempontból alkalmatlan. Most öregebb mint amikor Bident beiktatták...

Boldeone2 2024.11.07. 19:33:45

@Tapi2021: Engem Bernie Sanders nem érdekel. Ő egy kommunista, vagyis a baloldali értékekben hisz. Engem viszont az érdekel, mi a jobb globális szinten. Trumpban nem bízok, túl sok ügye volt, demagóg, hisztérikus, mindenféle önreflexiót nélkülöz..

Túl öreg, Bidennel is ez volt a baj. Kevés már az agyhormon, nem forog az észkerék...

Szerintem brutális politikai hibái lesznek, 4 év múlva meg demokrata elnök, ha találnak egy gyors gondolkodású, fiatal, férfi szenátort

A következő 4 év szara már a republikánusokat terheli majd. Egyértelmű, hogy a kisembernek nem lesz jobb. A migráció sem lesz megfékezve- nem tudják; a háború lezárására van egy kis esély, de az sem sok....

Digitális_Fater 2024.11.07. 20:09:59

@Boldeone2: 'De, nektek mindegy...Ez a " keresztény szellem " '

Trumpnak több köze van a kereszténységhez, mint a homoklobbista hitszónokoknak, a komcsi pápának, vagy a Bese-féle álszent degenerált csuhásoknak. Már önmagában azért megérdemli a keresztények bizalmát, ahogy az antikrisztusi globalisták ellen küzd.

élveteg 2024.11.07. 20:15:11

." A megoldás: egyfajta felvilágosult abszolút liberalizmust kell bevezetni, ahol erőszakkal vannak tiltva az ellenvélemények, s az alkotmány kimondja, az ellenzékieknek nem jár beleszólás a dolgokba."

Talán egyszerűbb lenne változtatni a politikájukon és nem azt lesni hogy hány leépült halivúdi degenerált támogatja őket

Gery87 2024.11.07. 21:46:00

@Boldeone2:

Nyilván már sokan nem hittek neki, vagy ez nem volt elég.

Gery87 2024.11.07. 21:51:39

@_Neville:

Így van, én készséggel elhiszem hogy a medencés kurvás partikon, meg a Jeteken a fő téma már az hogy kinek a fia buzi meg transzláma, meg hogy van elég néger meg nő a Producerek között.
De ezek buborékproblémák.

A vagyon bármilyen szartól megvédi őket így következmények nélkül hirdethetnek fasságokat, uszíthatnak, jöhet a BLM....mindegy hogy működik e vagy van e alapja.
Ha akarják még szomszédaik sincsenek, a plebs közé sem kell kimenni, az árak az infláció...mind nem számít.

Az átlagember viszont mindent megérez, ezerféle dologhoz kell alkalmazkodnia.

Gery87 2024.11.07. 21:56:39

@Tapi2021:

"Ez egy jól hangzó toposz, de hamis."

Nem hamis, romlott a helyzet.

"Amikor mindenki választhatott, mindig ugyanez volt! Sőt, akkor is, amikor csak bizonyos csoportok."

Nem volt ilyen mindig.

"Ti azt gondoljátok volt valaha egy aranykor, amikor a demokráciában csupa okos, önzetlen... ember szavazgatott, csupa önzetlenségből, mindenki javát egyaránt akarva, meg a riválisokat is segítve..."

Ebből látszik mekkora aranyhal vagy, hiába beszél neked az ember:)

Én mindig pont azt mondtam itt is, hogy a jelen liberális demokrácia egy elit álltal tematizált "pártokrácia", nem elég demokrácia! Nincs elég népszuverenitás, elég mély demokrácia.

Viszont az tény hogy a jelen vezetők siralmasak, a témák gügyék, kétbitek és hazugok.
Régebben legalább voltak valódi identitások és születtek államférfiak.
Ezek csak bohócok.

"Ez így volt és így is lesz mindig, amíg lehet legalább kettő közül választani."

Beletörődő, szervilis hozzáállás ez.

Billy Hill 2024.11.07. 22:20:54

@0dzsud0: Igen, itt a Gery Úr elég jól látta a dolgokat, és nem azért, mert egy Trump rajongó lenne, nyilván nem - hanem mert már minden épelméjű embernek harmatgyenge volt a Kamala néni, nem tekintette színvonalas ajánlatnak. Trumpot sem, deaz ő legyőzéséhez azért kellett volna valamit villantani, ami nem sikerült most.

Boldeone2 2024.11.07. 22:58:04

@Digitális_Fater: Már önmagában azért megérdemli a keresztények bizalmát, ahogy az antikrisztusi globalisták ellen küzd."

- Inkább csak magáért...Amíg nem lett politikus, meglehetősen sikertelen üzletember volt, úszott a hitelekben,,,

Tegnap állítólag csak 1 milliárd dollárt keresett a részvényeivel...

Nyilván a hatalmat imádja, ahogy a többi nárcisztikus..

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.08. 09:42:49

@Boldeone2: az nem lehet, hogy hülye vagy és nem cenzúráz senki?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.08. 09:44:29

@Billy Hill: ne sértegess egy retkes kommunistát azzal, hogy leurazod, add meg neki a tiszteletet lécci.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.08. 09:45:09

@GyMasa: és pontosan ugyanolyan fődbuta mint azok.

Gery87 2024.11.08. 11:24:03

@Deak Tamas:

Mi van nyilaskám felébredtél?:)

_Neville 2024.11.08. 12:55:56

@Gery87: És ugyanez a problémakör, hogy könnyű a privát, őrökkel védett lakóparkból jóemberkedve gettót csinálni a városból, de az ott élő melósoknak meg középosztálybelieknek ez nagyon nem pálya. És ha szólnak erre, még le is vannak nácizva. Szerintem tök adekvát válasz erre, hogy akkor a kurva anyátok, jöjjön Trump, vagy bárki, aki legalább foglalkozik a témával.

Tapi2021 2024.11.08. 14:29:22

@Boldeone2: A síránkozásotok zene füleinknek. :-)
Nagyon kellett már egy kis remény a világnak, egy fék a pogány, woke, "demokrata"-liberális vonatra.

Én nem is reméltem.

Tapi2021 2024.11.08. 14:35:36

@Gery87: "Beletörődő, szervilis hozzáállás ez. "

Nem, ez az igazság, a valóság, csak nem akarod érteni. Ezt sem. Hiszen imádod az utópiákat.

GyMasa 2024.11.08. 14:50:13

@Deak Tamas:
Igen, de ez a butasága teljességgel független a bőrszínétől.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.08. 15:41:01

@GyMasa: annyiban nem, hogy megegyezik a típusindiaiakkal, akikkel ha dolgozol, magad fogod megtapasztalni.
Viszont az indiaiak 95%-a jóindulatú ember, és ez Kamaláról sem jön vissza.

GyMasa 2024.11.08. 18:01:04

@Deak Tamas:
Jaj, ne is mondd, a cég kiszervezte a komplett SW fejlesztést INdiába. SZépen bezérték a BUdapesti irodát egy 3 hónapos határidővel.
Azóta kitalálod, hogy miből állnak, szinte 100%-ban a vevői panaszok?

Gery87 2024.11.08. 21:53:28

@_Neville:

"Szerintem tök adekvát válasz erre, hogy akkor a kurva anyátok, jöjjön Trump, vagy bárki, aki legalább foglalkozik a témával."

Igen, ezt szerda óta sokan elmondták már hogy a Demokrata párt hosszú évek óta nem érti a népet, nem értik hogy a probléma megoldása "nem egy másik tőkés elitből senki, aki majd elmagyarázza végre érthetően a suttyóknak hogy mi merre"...

Senders "túl balos" volt nekik, pedig vele akár nyerhettek is volna.

Gery87 2024.11.08. 21:58:43

@Tapi2021:

"Nem, ez az igazság, a valóság, "

Most valóban ez. Pártokrácia van, elitista férgek érdekei vannak a kirakatba téve, ők mondják meg miből lesz téma és miből nem.

"csak nem akarod érteni. "

Én értem, csak nem tetszik.

"Ezt sem. Hiszen imádod az utópiákat."

Nem szeretem az utópiákat, a többségük hülyeség.
Amiről én beszélek nem utópia, működik...a feudalizmus sem két nap alatt dőlt meg.

Gery87 2024.11.08. 21:59:42

@Boldeone2:

"Engem Bernie Sanders nem érdekel. Ő egy kommunista, vagyis a baloldali értékekben hisz."

:D
Az, "komcsi".
Még jó hogy Európában max szocdem lenne.

Billy Hill 2024.11.10. 00:29:12

@Gery87: "Még jó hogy Európában max szocdem lenne."

Ja, ezen röhögünk mindig haverokkal, hogy az, hogy szeretne általános társadalombiztosítást, az ott kommunistává teszi őt, miközben pl. itthon ezzel még akár Mi Hazánk-os szélsőjobboldali is lehetne az öreg... Vagy AfD-s n*ci a németeknél...

U. i. Egy feketeöves amcsitudós haver azt is mondja viszont, hogy Berni a családi háttere miatt nem lehet(ne) soha amcsi elnök. Szvsz nem tudom.

Inkább zavaró az, hogy a zakója mindig a fején volt! ;-)

www.youtube.com/watch?v=S0xoX_9fAzQ

Gery87 2024.11.10. 12:37:06

@Billy Hill:

Amerika más világ, még lehiszik hogy a "piramis csúcsán" van hely és pont nekik:) Csak dolgozni kell, a probléma a "nem elég kemény munka meg az adók..."
Majd felébrednek remélhetőleg.

Sanders már Amerikában született szóval indulhat az elnöki posztért.

alöksz róz 2024.11.10. 21:31:27

minek festi ez magát narancssárgára, érthetetlen.

_Neville 2024.11.11. 00:05:52

@Billy Hill: igen, elég fura, hogy ami itt Európában lényegében általános konszenzus politikai oldaltól függetlenül (még a legneolibek se szeretnének amcsi biztosítói modellt) az ott kommunista. Tehát lényegében egész Európa kommunista?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.11.11. 08:37:26

@GyMasa: a furcsa angolnak mondott boldeone-róz eszű kommunikációról.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása