magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

A véleményhatalom elvesztése

A neves ballib újságíró kesereg: az emberek nem kiváncsiak rájuk.

Persze csúsztat. Szerinte a dichotómia úgy áll, hogy két alternatíva létezik:

  • a liberális újságíró alapos cikke,
  • az influenszer hülyegyerek 10-másodperces videója.

Miközben eltérés nincs, mind a kettő szubjektív vélemény. Persze, a hosszabb anyag mindig értékesebb, hiszen több munka fekszik benne, de maga a médiacsinálás lényege azonos: befolyásolás. Lásd: hiszek valamit a világról, ezt elmondom, hogy mások is ugyanazt higgyék.

A liberális médiamunkások rögeszméje: amit ők mondanak, az független és pártatlan, míg minden más meg álhír és manipuláció.

Pedig ilyen nincs: független és pártatlan vélemény nem létezik.

Valójában miről is van szó? Már nem csak ők képesek másokat befolyásolni. Ez a nagy bánat alapja.

82 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr1718738132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ez a nevem senki 2024.11.28. 13:04:51

Tisza Párt 1 százalékpontot javítva 47 százalékon áll, a Fidesz pedig három százalékot rontva jelenleg 36-on

valis47 2024.11.28. 13:13:20

@ez a nevem senki: egy médiapárt, amely nem mer elindulni az időközin, mert hátha kiderülne, mennyien szavaznának rájuk valójában. Igaz, egy eléggé fideszes körzetben.

Párduc oroszlán gorilla... Makákó! 2024.11.28. 13:31:40

@ez a nevem senki: Ha a Tisza nyer, meg is érdemli a Fidesz.
Engem nem zavar, a liberálisoknak így se úgy se osztanak lapot.

GyMasa 2024.11.28. 13:50:58

Hát, igen, az kellemetlen, ha az inkompetencia következményeit viselni kell.

Tapi2021 2024.11.28. 14:05:59

@ez a nevem senki: Jó ideje mondom - persze itt nagyon szűk körben -, hogy ezt a harcot a KOMMUNIKÁCIÓ dönti el a médiában.

Nem eredmények vagy hibák végtelen sorolása, de még csak nem is konkrét ideológiák (a Tiszáé mi?), hanem pőrén az, ki, mit, hogyan tud/képes HATÉKONYAN kommunikálni!

Ideje lenne a Fidesznek felébrednie és (válság/politikai) kommunikációs SZAKÉRTŐKHÖZ fordulnia. De sürgősen.

Boldeone2 2024.11.28. 14:22:19

Pedig ilyen nincs: független és pártatlan vélemény nem létezik."

- Mindig az aktuális rezsim ellen kellene harcolni az újságíróknak, a médiának, az lenne a normális!!

Hadd forogjon a politikai hatalom -az is normális

Szabad, álllam liberális kormányát lehet kritizálni, de az autokrácia - egypártrenszerben harcolni kell!

Folyt..

Digitális_Fater 2024.11.28. 14:25:24

@Tapi2021: Ha 450 Ft lesz egy euró és megint 10% körüli az infláció, semmilyen kommunikációs varázslás nem segít.

Szerintem világosan és meggyőzően kommunikálják, hogy a Messijás úr ideggyenge áruló gazember. Aki nem veszett Orbán-fóbiás, az anyagi problémái miatt fog a Tiszára szavazni, leszarva Magyar emberi minőségét és világnézetét.

Boldeone2 2024.11.28. 14:30:32

A liberális média is hibás, hogy a " véleményhatalom " meggyengült, vagyis a európai kormányok. Évekig tűrték Putyin meg Orbán disznóságait, ma meg már kèső...

Pedig a propaganda - agymosás eszközei mindenhol ugyanazok. Ott van Grúzia, ahol szintén egy állampárt uralkodik, egy oroszbarát oligarcha vezetésével...
A tematika ott is ugyanaz: béke vagy háború " - hazug propaganda narratívája, a tanulatlan kisembert jelentősen befolyásolja

Orbán is 100 milliárdokat költ agymosásra....

Boldeone2 2024.11.28. 14:33:28

Minden rezsim addig tudja " őríteni" az embereket, amíg durva életszínvonal- esés nem következik beoppan

Törökországban ez megtörtént, Magyarország meg Oroszország most roppan meg!

Ezen országok megroppanására spekulál most mindenki! Kivé

Boldeone2 2024.11.28. 14:35:46

Usd vétel, forint eladás!

Orbánékat már többet nem fogja a szerencse segíteni, most nem nekik áll a zászló..

Magyarország új diktátort - Magyar Péter - választ

Tapi2021 2024.11.28. 14:54:13

@Boldeone2: " Mindig az aktuális rezsim ellen kellene harcolni az újságíróknak, a médiának, az lenne a normális!!"

Nem, ez ostobaságot és szellemi vakságot jelentene. Mert lehet egy "rezsim", kormányzat JÓ IS! Akkor meg miért akarnának ellene harcolni??? A jót tönkretenni? Csak mert "harcolni kell az aktuális vezetés ellen".

Tudjuk, ezek a "harcok" csak azért mennek - most is -, hogy átvegyék tőle más rezsimek, kormányok és hatalmak az irányítást!

Tapi2021 2024.11.28. 14:58:19

@Digitális_Fater: Persze ez is igaz. De ezeket a támadásokat nem a magyar kormány csinálja, hanem ELLENE CSINÁLJÁK. Épp úgy, ahogyan a hazug okokra hivatkozva tartja vissza a forrásokat az ellenséges "Brüsszel", nyilvánvaló kormánybuktató szándékkal.

Ezekkel nehéz mit tenni.

Azonban, hogy a helyes álláspontjukat a háborúról, honfoglalókról... sem tudják jól kommunikálni, arról tehetnek.

Tapi2021 2024.11.28. 15:03:24

@Boldeone2: "A liberális média is hibás, hogy a " véleményhatalom " meggyengült, vagyis a európai kormányok. Évekig tűrték Putyin meg Orbán disznóságait, ma meg már kèső..."

Tűrték? Miért, kik ők? A gazdáink?
Nem úgy volt, hogy EGYENLŐ felek, EGYENLŐ tagországok alkotják az Uniót? Területre és népességszámra tekintet nélkül (kivéve persze a képviselők számát), és belépési időtől FÜGGETLENÜL???

Csak kijön a lóláb!!! Kibukik a gyarmatosító és a másik oldalon (nálad) a szolga attitűd és szemlélet!

Tapi2021 2024.11.28. 15:05:40

@Boldeone2: "Minden rezsim addig tudja " őríteni" az embereket, amíg durva életszínvonal- esés nem következik beoppan "

Hát ezért blokkolják évek óta a pénzünket és támadják most is a forintot!!!
Tudjuk!

vergyula 2024.11.28. 15:07:08

@Tapi2021: Boldi szokása szerint sarkosan fogalmazott, de valahol igaza van.
Én úgy mondanám, hogy a sajtó feladata egyrészt bemutatni a tényeket, történéseket, másrész kőkeményen belekérdezni a kormányzat számára kellemetlen témákba. (A kellemesekről beszélnek maguktól is.)

Tapi2021 2024.11.28. 15:25:57

@vergyula: Ma végighallgattam a kormányinfót. Abszolút ez történik!
Hallgasd meg te is az újságírói kérdéseket!

Szóval megint olyat akar Boldi "kiharcolni", ami VAN!

Csak hát tudjuk, hogy ez csak a púder, ő/ők az irányítást akarják átvenni. Nem az a lényeg, hogy az újságírók kérdezhetnek-e rázósakat vagy nem.
Inkább az fáj neki, hogy miért nem TÁMADJA MINDENKI az általa gyűlölt kormányt?!
Hogy létezhetnek olyanok, akik valamiben egyetértenek? Stb.

És az sem zavarja, hogy ez mindenhol így van. Az embere, a sajtó egy része ezzel, másik része mással ért vagy nem ért egyet.

Olyan sehol nincs, hogy MINDEN médium vállvetve támadja a kormányt. Mert támadni KELL, és aki nem, az nem is újságíró, meg propagandista... (Bár az USA-ban majdnem összejött már ilyen.)

Boldeone2 2024.11.28. 15:35:07

@Tapi2021:
Mert lehet egy "rezsim", kormányzat JÓ IS! Akkor meg miért akarnának ellene harcolni??? A jót tönkretenni? Csak mert "harcolni kell az aktuális vezetés ellen"

- Egy normális újságíró tudja a dolgát: nem segget nyal, hanem kritizál, az Orbán - rezsim kőkemény kritikát érdemel- a demokràcia romokban, az életszínvonal az egyik legrosszabb...

Tapi2021 2024.11.28. 15:38:33

@Boldeone2: Neked is ajánlom akkor a mai - vagy bármely korábbi - kormányinfót! Meg a jóakaratot!

élveteg 2024.11.28. 15:55:57

"Az igazság persze egy, sőt tíz másodpercben sem mondható.......

Aztán mi az igazság ?

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2024.11.28. 15:57:00

RÉgen még én is elhittem egy kicsit (nagyon régen), de egy csomóan még sokáig. Azért most már jobban átlátják az emberek, de azért még van egy réteg. Nemrég estem majdnem hanyatt a székkel, mikor egy barátom mondta ezt a baromságot, hogy ez "független" vélemény. :-)))))

Tapi2021 2024.11.28. 16:26:42

@élveteg: Jézus!

Egy másodperc. :-)

Boldeone2 2024.11.28. 16:49:29

@Tapi2021: A kormányinfót, minek?

Propaganda- hazugság az egész! Egy közönséges idióta - Nagy Márton- lehet az MNB elnöke, vagyis borzalmas világ lesz...

Általában félévente elmondom, hogy dollárt kell venni...Ezek a jóslatok jól öregednek....

Boldeone2 2024.11.28. 16:54:52

@Tapi2021: Olyan sehol nincs, hogy MINDEN médium vállvetve támadja a kormányt. Mert támadni KELL, és aki nem, az nem is újságíró, meg propagandista.."

- Nem vagy te olyan hülye, hogy ne lásd be: a kormánymédia egy központilag kiadott ukázokon alapuló propaganda: " csak a béke" ...Minek tolni ezt a bullshit marhaságot?
- en
A magyar hatás a békére, 0,00001 % és akkor sokat mondtam, kb ....

Egyszer látnék már bármely kis kritikát pl az MTV 1- en vagy "Prosti " Srácokon...

Boldeone2 2024.11.28. 16:59:01

@Tapi2021: Ezzel ellentétben pl a HVG- n vita van, sok esetben, pl mi legyen Gyurcsánnyal?
Van aki azt mondja takarodjon, van aki azt, hogy ne....

Vajon nálatok mikor lehet már bírálni Orbánt??? Mi ő messiás, aki seggét folyton nyalni kell, mert ezt teszitek, kormánypárti újságírók

vergyula 2024.11.28. 17:09:26

@Tapi2021: A kormányinfó, ahol GG bambán kitérő válaszokat ad, nem egy jó hivatkozási alap. Mondjuk ha OV minden második pénteken egy kormánykritikus újságíróval beszélgetne, az már egy fokkal jobb lenne.
De említsük meg a közmédiát is, mely szerint a Fidesz mindennap megváltja a világot, miközben MP és Fletó szűzlányok vérét szívja Soros által szponzorálva. Ez lenne a közszolgálat?

vergyula 2024.11.28. 17:10:30

@fofilozofus: Mindenki független, valamitől. Mástól meg nem.

Digitális_Fater 2024.11.28. 17:24:49

@vergyula: "Mondjuk ha OV minden második pénteken egy kormánykritikus újságíróval beszélgetne, az már egy fokkal jobb lenne."

Szerintem összekevered a pápa bácsival, ő szokta évente egyszer megmosni az elítéltek lábát, meg hasonló szimbolikus jó cselekedeteket végrehajtani.

Orbán miért bohóckodna külföldről fizetett ügynökökkel, akiknek egy normálisabb világban börtönben lenne a helyük?

vergyula 2024.11.28. 17:31:37

@Digitális_Fater: Igaz, Vitya eleget bohóckodik így is.
Amúgy minden kormánykritikus újságíró külföldről fizetett ügynök?

Digitális_Fater 2024.11.28. 17:42:31

@vergyula: Nyilván nem, például a Kuruc.infónál dolgozók tisztességes emberek, de őket meg nem engednék be :-(

vergyula 2024.11.28. 17:52:43

@Digitális_Fater: Ajjaj, Vitya nem enged be tisztességes embereket?

Digitális_Fater 2024.11.28. 17:57:35

@vergyula: Nézd, mindketten a magyar érdekeket szolgálják, de az egyik a talmudista hálózat és a páholy tagjaként, a kurucok meg amerikai proxy mögül.

vergyula 2024.11.28. 18:07:45

@Digitális_Fater: Hűha, neked nem lehet könnyű kiválasztani a megfelelő bálványt.

Madarász Henrik 2024.11.28. 18:41:51

Na igen, felháborító hogy nincs véleménymonopoliuma a balliberális újságírónak nevezett hazudozóknak és propagandistáknak, ezen már a Pravda újságírói is felháborodtak a 1930-as években.

Gery87 2024.11.28. 19:24:25

" de maga a médiacsinálás lényege azonos: befolyásolás. Lásd: hiszek valamit a világról, ezt elmondom, hogy mások is ugyanazt higgyék."

Igen, csak nem mindegy hogy ezért mit és hogyan teszel!
A puszta vélemény, meggyőződés ismertetése még nem a hétköznapi értelemben használt "propaganda", de ugye ez nem jelenit azt hogy minden csak "a szubjektív véleményem"!
A propaganda az "intézményesített befolyásolás".
Van ilyenje a dagadtnak is? Van hát.

"A liberális médiamunkások rögeszméje: amit ők mondanak, az független és pártatlan, míg minden más meg álhír és manipuláció."

És mi van ha valami tényleg álhír meg manipuláció!? Az nem lehet?
Ez egy nagyon könnyed csúsztatás afelé hogy mivel van amiben tévesen ítélkeznek, ezért "mindenben tévednek"!

"Pedig ilyen nincs: független és pártatlan vélemény nem létezik."

Politikai kérdésekben valóban nem igen, hisz érdekek, ideológiák, kultúrák állnak benne egymással szemben, de attól még hogy a legtöbb dolog "nézőpont kérdése", még ugye hazugság meg csúsztatás is létezik!

Vagyis bár a libsi vélemény is csak egy olyan vélemény, mint a nerednyik propagandistáké, attól még a puszta hazugság, igazság nem válik szubjektivitássá!

Tapi2021 2024.11.28. 20:23:00

@Boldeone2: "A kormányinfót, minek?"

Azért, hogy lásd, halld, amikor ellenzéki újságírók több mint egy órán át kérdeznek és rendes válaszokat is kapnak!

Ellentétben a hazudozásaitokkal.

Értem, miért nem akarsz szembesülni a valósággal.

Tapi2021 2024.11.28. 20:25:08

@Boldeone2: Nem csak "kormány média" van az országban! Lásd: kormányinfón kérdező HVG, 444, 24.... stb. újságírókat!

De hát... :-(

Tapi2021 2024.11.28. 20:29:07

@Boldeone2: "Ezzel ellentétben pl a HVG- n vita van, sok esetben, pl mi legyen Gyurcsánnyal?"

Bel "vita". Hány kormánypárti, jobbos újságíró, szakértő szokott jelen lenni?

Mi is mondunk kritikát, ha van mire! Én gyakran ostorozom pl. a szar kommunikációt, a belterjességet.

A kül-, bel-, család-, nemzeti- ... politikával meg egyetértünk, ezért szavazunk rájuk!

Tapi2021 2024.11.28. 20:32:59

@vergyula: "De említsük meg a közmédiát is, mely szerint a Fidesz mindennap megváltja a világot, miközben MP és Fletó szűzlányok vérét szívja Soros által szponzorálva. Ez lenne a közszolgálat? "

Igen, ezt tanultuk a nyugattól! Például leginkább a német közszolgálatiaktól!!!
Azok is hányszor nekimentek pl. Merkelnek, a mostani elmebetegeknek, akik tönkre vágják Németországot, gazdaságilag és társadalmilag is.
Kapnak is rendesen a német köz és egyéb médiumokban!

Ja...

2025. 2024.11.28. 20:35:26

@Párduc oroszlán gorilla... Makákó!: "Ha a Tisza nyer, meg is érdemli a Fidesz.
Engem nem zavar, a liberálisoknak így se úgy se osztanak lapot."

Ha (ismétlem: ha) úgy alakul, majd megtudod, amikor draq queen-ek fognak felvilágosítást tartani gyerekeknek az ovikban, és 100-200 rugót fizetsz gázért, villanyért havonta.

Tapi2021 2024.11.28. 20:39:04

@Madarász Henrik: Most legújabban a választáson vesztes globalista, brüsszelita románok!
Szerintük a TIKTOK miatt veszítettek!!!! Nem azért, mert szarul politizálnak.

2025. 2024.11.28. 20:42:05

Az újságírók baloldaliak, nagyon is baloldaliak

A svájci újságírók több mint 75 százaléka „szélsőbaloldalinak” vagy „inkább baloldalinak” mondja magát. A lakosság egészén belül a baloldaliak aránya csak egyharmad. A németeknék is ez van.

2024. november 24. 09:36

mandiner.hu/kulfold/2024/11/az-ujsagirok-baloldaliak-nagyon-is-baloldaliak

„Két új svájci és németországi tanulmány bizonyítja ezt: az újságírók baloldaliak. Nagyon is baloldaliak. A Zürichi Alkalmazott Tudományok Egyetemének tanulmánya szerint a svájci újságírók több mint 75 százaléka szélsőbaloldalinak vagy inkább baloldalinak mondja magát. A lakosság egészén belül a baloldaliak aránya csak egyharmad.

Háromnegyed az egyharmaddal szemben: ezeket világok választják el egymástól. Az újságírók és az átlagemberek politikailag más bolygón élnek. A helyzet még szélsőségesebb az újságírónők körében, ahol a baloldal 87 százalékos sztálinista arányt képvisel.

Hasonló a helyzet Németországban is. A Dortmundi Műszaki Egyetem újságírók körében végzett felmérése szerint az újságírók több mint 41 százaléka támogatja a Zöldeket, akik a szavazók körében zuhanórepülésben vannak, és egyszámjegyű eredményt érhetnek el. Az újságírók mintegy 16 százaléka az SPD-t, 6 százalék a Baloldali Pártot és egy százalék a Sahra Wagenknecht-szövetséget részesíti előnyben. A CDU-t az újságírók mindössze 8 százaléka, az FDP-t pedig 3 százalékuk támogatja. Az AfD-t, amely a választók körében üstökös-szerűen emelkedik, meg sem említik.

Érdekes, hogy a baloldali szerkesztőségek komolyan meg vannak győződve arról, hogy ez nem befolyásolja a tudósításaikat. A 20 Minuten felmérésében felháborodottan tagadják ezt, maga a 20 Minuten is tagadja."

Tapi2021 2024.11.28. 20:47:47

@Gery87: "A propaganda az "intézményesített befolyásolás".
Van ilyenje a dagadtnak is? Van hát."

Mert az ország demokratikusan TÖBBSZÖR megválasztott vezetőjeként nyilván csak néznie kellene azt a propaganda cunamit, amit az ellenfelei csinálnak ellene, 99%-ban merő HAZUGSÁGOKRA építve és merő rosszindulatból. Mivel a cél a megbuktatása.

Valahogy hasonlóan, mint Antall József. A ballib, brüsszelita, kiszolgálószemélyzetnek nyilván ez lenne az ideális.

Tapi2021 2024.11.28. 20:58:57

@2024: Hazugok. Ez ennyi.

Egyébként szakmabeliként, sok munkahely után talán mondhatom, hogy nálunk sem sokkal jobb a helyzet. Valamennyivel igen, de csak azért, mert nálunk kipróbálták a baloldali, szoci, komm., marxista, antifasz világot a gyakorlatban is. Rajtunk!

A baj az, hogy gyorsan távolodik ez a világ és a 90 után születettek már nem tapasztalták meg.

Ugyanígy a nyugatiak sem. Ezért szerintük jó ötlet a balosság, szociság, komcsiság, marxizmus, antifaszizmus...!!!

Ezért csinálnak elmebeteg dolgokat. Csak ők ezt nem értik. Nekik a balosság, az internacionalizmus... ELMÉLET! Mint Gerynek. És elméletben nagyon jó!

A magyar "jobbos" szerkesztőségekben a dolgozók zöme is balos, libsi, ellenzéki.

Csak most innen kapja a fizut! Hát eljátssza a szerepét.
Ezek váltanak aztán egy perc alatt, ha váltás van, vagy őket személyes sérelem éri.
Ezt itt látom magam körül, amikor pl., mint most is, változott a helyi vezetés. A szerkesztőség maradt...

Boldeone2 2024.11.28. 21:26:38

@Tapi2021: Azért, hogy lásd, halld, amikor ellenzéki újságírók több mint egy órán át kérdeznek és rendes válaszokat is kapnak!
"
- Persze, előre beadott kérdések vannak, van akit nem is akkreditálnak, akit meg az igen, az fél kérdezni!
Kamuzás az egész, de ebbe nem nagyon lehet beleszólni, ráasásul a főnök csak extrém ritkán van jelen...

A főnök miért nem vitázik soha??? Na ugye, te is tudod! Gyáva ember és fél megmérettetni magát. Csak a híveknek mer beszélni

Boldeone2 2024.11.28. 21:33:20

@2024: Két új svájci és németországi tanulmány bizonyítja ezt: az újságírók baloldaliak. Nagyon is baloldaliak."

- Ezt is már kb 5x kitárgyaltuk már itt Bircával: a mai baloldal már nem a régi baloldal; minden átfordut

Ma a mainstream nyugati politikai elit is " baloldalnak" van már kikiáltva, pedig az csak a közép valójában, tehát Orbán felől nézve Ursula meg Tusk is baloldal, holott nem az ....

A legtöbb újságíró csak valamilyen liberális nézetet vall, de nem " baloldali"

Nyilván Orbán mellé nem lehet állni, legyen valaki zöld, balos, vagy liberális - szöges ellentét van

Boldeone2 2024.11.28. 21:39:44

@2024: Az egyetemeken is úgy van a különböző bölcsész szakokon, hogy szélsőjobboldalinak nem menő lenni. Nyilván a médiaszakemberek, akik kikerülnek onnan sem lesznek azok, hanem jó esély van rá, hogy zöldek, libsik, vagy progressszívek lesznek
A történelem szakokon van egy erősen jobbos keménymag és annyi...

A fő gond az, hogy az elmúlt 200 év jelentős filozófusainak többsége zsidó és/ vagy liberális volt. Marsp

Madarász Henrik 2024.11.28. 21:41:11

@Tapi2021: Ez tényleg a szánalom kategóriája amit a román libsik csinálnak, nem a tükör a hibás ha rusnya a képük.

vergyula 2024.11.28. 21:47:05

@2024: Jaja, vagy Vitya, vagy a draq queenek. Béke vagy háború. Szuverenitás vagy gyarmati sors.

Boldeone2 2024.11.28. 21:51:31

Marxtól Habermasig mindenki a " haladó elvekben" hitt, nyilván más módon, de abban...

A jobboldaliságnak alig van filozófiai bázisa, mondjuk Spengler vagy Nietzsche; az előző antidemokratikus, nacionalista forradalomról beszélt, a másik a "felsőbbrendű emberről", ők voltak az elvi alapok

Viszont ezeken kívül szinte alig van jobboldali filosz, talán most Roger Scruton

Ehhez képest kb 100x - os mennyiségű a baloldali filosz. Pl Lukács György világhírű volt

A médiában ugyanez a helyzet: az újságírók többsége mainstream, vagy ballibsi

Akik képviselik a jobboldalt, nem erős intellektusok, így nyilván nem tudják csak kisembert megszólítani

A vezető értelmiség lenézi őket, mert keveset tudnak; lényegében csak propagandisták

vergyula 2024.11.28. 21:51:39

@Tapi2021: "Mert az ország demokratikusan TÖBBSZÖR megválasztott vezetőjeként nyilván csak néznie kellene azt a propaganda cunamit, amit az ellenfelei csinálnak ellene, 99%-ban merő HAZUGSÁGOKRA építve és merő rosszindulatból. "

Elios, Mészáros Lőrinc, Hatvanpuszta, stadionok, lélegeztetőgépek, MÁV, egészségügy, oktatás, gyermekvédelem.......

Boldeone2 2024.11.28. 22:01:33

@Tapi2021: A különbség ott is jelentkezik, hogy ki kit gyűlöl

A középutas, a libsi, a mérsékelt ritkán gyűlöl, de még az erősen balosok is csak Orbánt gyűlölik, általában

A Fidesz hívei gyűlölik a liberálisokat, a nyugatot, az EU- t, az ukránokat, Soros Györgyöt, az USA-t, a bírákat, az ellenzéki sajtót , a civil szervezeteket, a homoszexuálisokat, Magyar Pétert stb...

Én ezt mondom, ez az állaspont tarthatatlan! Te is tudod, hogy lassan lejár az időtök: a bukás szele lengi be az

Gery87 2024.11.28. 22:03:45

@2024:

Svájci szélsőbalos komcsik, egyenesen "sztálinisták":)
Érdekes felvetés...

Gery87 2024.11.28. 22:11:42

@Tapi2021:

"Mert az ország demokratikusan TÖBBSZÖR megválasztott vezetőjeként"

Egy többször megválasztott párt, vezető, kormány nem hazudhat?
Maga Orbán mondta vagy 16 éve hogy van olyan hogy "demokrácia nélküli többpártrendszer", csak mondom.

"nyilván csak néznie kellene azt a propaganda cunamit, amit az ellenfelei csinálnak ellene, 99%-ban merő HAZUGSÁGOKRA építve és merő rosszindulatból. Mivel a cél a megbuktatása."

Orbánnak talán nem az a célja hogy megbuktassa a "brüsszelita" elitet? Félreállítsa a ballibeket?
Tehát teszem azt Sztálin akkor helyesen járt el mikor hasonló "ellenporpagandával" élt?

"Valahogy hasonlóan, mint Antall József. A ballib, brüsszelita, kiszolgálószemélyzetnek nyilván ez lenne az ideális."

Tegyük fel hogy így van, tehát a propagandára propaganda a válasz? A Hazugságra hazugságok, féligazságok?
Érdekes.
Ez szolgálná a nép érdekeit?

Megint a tipik jobber válasz: "mások is ezt csinálják.."

A "normalitás" semmi más mint merő ellenreakció.

Vajon a kölcsönös szardobálástól változik e érdemben bármi?
Nem hiszem.

Gery87 2024.11.28. 22:22:43

@Tapi2021:

"... mert nálunk kipróbálták a baloldali, szoci, komm., marxista, antifasz világot a gyakorlatban is. Rajtunk!"

Na és a fasizmust, a demokrácia hiányát, a Putyini, meg Lukasenka féle autoriter "választási autokráciákat" nem próbálták ki?
Vagy a Birca féle középkort?

"A baj az, hogy gyorsan távolodik ez a világ és a 90 után születettek már nem tapasztalták meg."

Tudod van olyan hogy épp a sértettség, a frusztráció, a személyes és családi tragédiák azok amik torzítják a képet, előítéletessé tesznek... van hogy épp a tiszta, szűz fejjel látják élesebben a képet.

Egyébként a többség számára a Kádár rendszer teljesen megfelelt.

Nem azért bukott meg mert egy elviselhetetlen rendszer volt, ha nincsenek a világpolitikai változások, a rendszer fennmarad.
Mondom úgy hogy én se értek egyet azzal.

Hol vannak a "90 után született vörös hordák"?

Úgy beszélsz róluk mintha ma is a 30-as években lennénk, amikor a választók harmada-fele szocdem vagy komcsi....
El vagy tévedve.

"Ugyanígy a nyugatiak sem. Ezért szerintük jó ötlet a balosság, szociság, komcsiság, marxizmus, antifaszizmus...!!!"

Hol vannak ezek a "komcsik"?
Mutass rá kik ők, Hol vannak a nagy marxista tömegpártok?

"Ezért csinálnak elmebeteg dolgokat. Csak ők ezt nem értik."

Bezzeg te értesz mindent...

" Nekik a balosság, az internacionalizmus... ELMÉLET! Mint Gerynek. És elméletben nagyon jó!"

Hol vannak ezek a nagy marxista ideológusok?

Tapi2021 2024.11.28. 22:50:58

Srácok, ezt a cikket most olvastam, minden benne van, a mai EU-ról, és arról a már felfoghatatlan mértékű rothadásról, ami belülről elemészti!
És ott van egy másik bátor, tökös nép példája is, akik leszarják ezt a mindenkin uralkodni akaró, zsaroló mocskos társaságot:

"
Irakli Kobahidze georgiai kormányfő bejelentette, hogy országa legalább 2028-ig nem veszi napirendre az uniós csatlakozási tárgyalások megkezdését, de támogatást sem fogad el az Európai Uniótól. Kobahidze úgy véli, hogy az EU ártott az ország tekintélyének, mert manipulációra használta fel a csatlakozási tárgyalások megnyitásának kérdését.

A kormányzó Georgiai Álom – Demokratikus Georgia párt 2028-ig felfüggeszti a csatlakozási tárgyalások megkezdését az Európai Unióval – jelentette be Irakli Kobahidze georgiai kormányfő csütörtöki sajtótájékoztatóján.

„Ma arról döntöttünk, hogy 2028-ig nem vesszük napirendre az uniós csatlakozási tárgyalások megkezdését. Emellett 2028-ig nem fogadunk el semmilyen támogatást az Európai Uniótól” – közölte a georgiai miniszterelnök, akinek a kormánya megkapta a parlamenti jóváhagyást következő négyéves programjához.

Kobahidze kijelentette: meg kell mutatni a európai uniós bürokratáknak, hogy hazájával „nem a zsarolás és sértések, hanem a tisztelet” nyelvén kell beszélni. Mint mondta, az EU ártott az ország tekintélyének, mert manipulációra használta fel a csatlakozási tárgyalások megnyitásának kérdését. A tbiliszi kormány döntése ezt a kárt enyhíti – tette hozzá.

A kormányfő kijelentette: a georgiai nép büszke, önérzetes és gazdag történelemmel rendelkezik, ezért számára „teljesen elfogadhatatlan alamizsnaként tekinteni az európai uniós integrációra”. Annak a meggyőződésének adott hangot, hogy a georgiai nép kultúrájával és lehetőségeivel gazdagítaná az Európai Uniót, amint ez fordítva is igaz."...

Érdemes az egészet elolvasni, úgy látszik milyen mély a nyúl ürege, milyen elmekórtani eset már ez az egész EU-EP kombó.

index.hu/kulfold/2024/11/28/georgia-2028-ig-felfuggeszti-a-csatlakozasi-targyalasok-megkezdeset-az-eu-val/

Boldeone2 2024.11.29. 00:02:10

@Tapi2021: Irakli Kobahidze georgiai kormányfő bejelentette, hogy országa legalább 2028-ig nem veszi napirendre az uniós csatlakozási tárgyalások megkezdését"

- Ezt mindnyájan tudtuk, hiszen oroszbarát, diktatórikus pártól van szó, mely azon dolgozik gőezerővel, hogy Grúziát az orosz érekszférában tartsa
Nem riadtak vissza a brutális manipulációtól: "háború vagy béke- között kell választani" ki hirdeti azt a hazug dichotómiát??

Sőt, iparszerű választási csalás is zajlott!

Boldeone2 2024.11.29. 00:07:56

@Tapi2021: A magyar médiában is megy az ócska nyugatellenes propaganda, meg a: "mondjunk nemet a szankciókra" , "a nyugat mellett a kelet", "gazdasági semlegesség" stb...

Ha ilyen szar a nyugat, akkor Orbán - az a potrohos, putyinista disznó- miért nem vezeti ki az országot az EU - ból?

Rövid időn belül összeomlana ez a szánalmas nyomortelep, ahová a keleti tőke is KIZÁRÓLAG az EU tagság miatt jön!

2025. 2024.11.29. 00:14:23

@Tapi2021: Valamilyen vidéki városi / kerületi önkormányzati lap?

2025. 2024.11.29. 00:25:34

@Tapi2021: Jól teszik. Amennyiben nálunk mostanában tartanának népszavazást az Európai Unióhoz való csatlakozásról, nemmel voksolnék.

Ezzel együtt tartom, hogy az uniós tagság összes előnyét figyelembe véve minden basztatás és forrásmegvonás ellenére is erősen a bennmaradás felé billen a mérleg nyelve. A kilépés nem szóba jöhető opció.

Gery1987 2024.11.29. 06:01:25

@2024:

Cseheknél lengyeleknél 100-200 a rezsi és tranyok járnak az oviba?

Wildhunt 2024.11.29. 12:09:49

@Gery1987: cseheknél lengyeleknél követeli az ellenzék az ország megbüntetését?

Gery1987 2024.11.29. 13:10:41

@Wildhunt:

Nem.mer nálunk követelik hogy legyen magas a rezsi még mennének oviba a tranyok?
Be se jutnak a parlamentbe már..
A Tisza még nem követeli.

0dzsud0 2024.11.30. 06:20:38

@Boldeone2: "Egy közönséges idióta - Nagy Márton- lehet az MNB elnöke, vagyis borzalmas világ lesz..."

Amúgy hónapok óta tudta mindenki, hogy Varga a pozíció várományosa, csak ezek szerint te nem. Semmi gond, pont annyira voltál képben, mint szoktál általában bármivel. :)

Boldeone2 2024.11.30. 10:45:20

@0dzsud0: Mivel Gulyás Gergely bemondta Nagy Márton nevét a várományosok közt, gondolom ő is pakliban volt.

Sokkal jobb Varga sem lesz, a forint ugyanúgy gyengül. Szarban van a rezsim, vagy inkább az ország..

GyMasa 2024.11.30. 14:02:10

@0dzsud0:
Nincs itt semmi meglepetés!
Anno Matolcsy is "egy közönséges idióta" volt.
CIki volt látni, ahogy csak úgy röpködtek a "kuszaszem"-ek...
Csak ennyit tudnak, csúfolódni, mint egy óvodás...
Ezeknek SENKI nem lesz jó!
Esetleg Bokros Lajos vagy Petschnik Mária Zita (Remélem, jól írtam a nevét, és még él is)

Wildhunt 2024.11.30. 20:49:48

@Gery1987: hazudsz. A ballenzék követelte az ország megbüntetését.

Alöksz Róz Unbanned 2024.11.30. 22:10:49

@Boldeone2: "Egy közönséges idióta - Nagy Márton- lehet az MNB elnöke" - ez a hsz is milyen jól öregedett

Alöksz Róz Unbanned 2024.11.30. 22:14:31

@2024: "Ha (ismétlem: ha) úgy alakul, majd megtudod, amikor draq queen-ek fognak felvilágosítást tartani gyerekeknek az ovikban, és 100-200 rugót fizetsz gázért, villanyért havonta." - és migránsok erőszakolják a nagymamádat. és minden nap kitör az atomháború.

a képzelt veszélyektől nagyon jól megvéd a orbán.

a valós veszélyeket meg jórészt ő maga csinálja.

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.01. 00:02:16

@Wildhunt: "A ballenzék követelte az ország megbüntetését." - és a fidesz is követelte az ország megbüntetését.

GyMasa 2024.12.01. 01:41:43

@vergyula:
"Elios,"
M6

" Mészáros Lőrinc,"
index.hu/gazdasag/2024/08/29/meszaros-lorinc-magyar-vallalkozo-gazdag/
Az illető erősen mszp kötődésű egyén...

"Hatvanpuszta,"
Ugyanez megvan a Gyurcsány-Apró birodalomról is?
Vagy a"köztulajdon jellegét elveszítő KISZ vagyonról?"

" stadionok,"
Alapvetően ebben egyetértek veled.
Habár, köztudottan, a gazdaság összeonlását elkerülendő az adott kormányok sokszor fordulnak ilyen eszközökhöz...
(csak megemlítenám a szoci kormányok túlerőltetett autópályépítési projektjeit..)
Vagy, ha Szegedi vagy, akkor mondjuk az M43 építését, vagy a FOrrás szállóval kapcsolatos erő anomáliákat...)

(a konteós énem ugye most megemlítené, hogy ezek a stadionok töléletes helyszínei a leendő, "nem konform" állampolgárok " kényelmes, költséghatékony" megfigyelésének és elkülönítésének.

" lélegeztetőgépek,"
AZ tényleg nem volt egy bölcs döntés, de ehhez képest mondjuk azt általatok úgy okádott MOL és Reptér visszavásárlés az azért nem akkora bukás..
De, ide sorolhatnán a MÁV cargo eladását is, meg nagyjábó az ÖSSZES szoci "privatizációt" is!

" MÁV, egészségügy, oktatás,"
Nos, ezek NEM 14 éve rohadnak, hanem sokkal régebben.
( pl, az én fiatalkoromban, ami bőven 1990 előtt volt, már teljesen köztudott tény volt, hogy SENKI nem a fizetés miatt megy tanárnak...)
PL. felhívnám a figyelmedet a szoci kormány "MÁV reformjára, amikor gyakorlatilag ugyanazért az összegért maradhatottt volna az addig "szolgáltatás", VAGY megmaradt volna naponta 4 vonalpár a FŐBB 5 vonalon, és MINDEN MÁS teljesen megszűnt volna...

" gyermekvédelem....... "
Nos, az meg egy kibaszott hazug faszság, amit erőltettek, pedig az sem most kezdődött, és, ha jobban megkapargatnánk, akkor a szocik is alaposan benne lennének!
Kezdve azzal, hogy a selyemmajom is a 2006-tól kezdődő dátumot említette meg a Bicskei ygerekotthonnál. ami ugye kurvára nem a fidesz alatt volt...
SZóval, ezek eléggé szánalmas próbálkozások...

Mindezt összefoglalva:
- Tökéletesen sikerült hülyét csinálnod magadból és bemutatni, mennyire elfogult szánalmas alak vagy.

vergyula 2024.12.01. 07:43:12

@GyMasa: A szocik....a szocik....hádde a szocik....még csak 14 éve vagyunk kétharmaddal kormányon.....a szocik meg.....kaptunk csilliárdnyi EU-támogatást......na jó, de a szocik....

Drága barátom, ki a hanyatló nyugaton tengődve kénytelen védeni a világ legjobb kormányát, mi is a szánalmas?

alöksz róz 2024.12.01. 09:49:43

@vergyula: a lélegeztetőgép irtó nagy ballib öngól, mindig röhögök amikor előjön a téma :-)

vergyula 2024.12.01. 09:53:42

@alöksz róz: Na ja, korábban ugye szokás volt minden megkérdőjelezhető pénzszórást lélegeztetőgépre átszámolni, aztán sikerült átesni a lovon.

GyMasa 2024.12.01. 13:33:50

@vergyula:

"kaptunk csilliárdnyi EU-támogatást......na jó, de a szocik...."
Miattuk meg a hasonszőrű kommunisták miatt nem kapunk pénzt hosszú évek óta!
Azt a részt átaludtad?
Komolyan, neked súlyos problémáid vannak a valósággal!
Tényleg csak ennyire vagy vitaképes?
Mondd már meg nekem, hogy szerinted ki lenne alkalmasabb vezetni az országok, ma?

"Drága barátom, ki a hanyatló nyugaton tengődve kénytelen védeni a világ legjobb kormányát, mi is a szánalmas? "
Nyilvánvalóan te vagy a szánalmas, az biztos.

vergyula 2024.12.01. 16:15:53

@GyMasa: "Nyilvánvalóan te vagy a szánalmas, az biztos."
Ezt tízszer kellett volna leírnod, és akkor automatikusan törli a blog.hu az accountomat. Mindegy, elbasztad.

Szóval, mérnök úr, arra próbáltam célozni, hogy 14 év kétharmados kormányzás után esetleg nem az elődöket kéne okolni mindenért.

"Miattuk meg a hasonszőrű kommunisták miatt nem kapunk pénzt hosszú évek óta!
Azt a részt átaludtad?"
Rémlik, hogy ilyet a bálványod is csinált?

"Mondd már meg nekem, hogy szerinted ki lenne alkalmasabb vezetni az országok, ma?"
Regős Bendegúz?
Amúgy a kormánykritika nálad egyben kormányváltási szándékot jelent?

GyMasa 2024.12.01. 22:07:32

@vergyula:
"Szóval, mérnök úr, arra próbáltam célozni, hogy 14 év kétharmados kormányzás után esetleg nem az elődöket kéne okolni mindenért."
Látod, ez ott a probléma!
Hogy nem érted, hogy senki nem hibáztatja az elődöket, hanem nem akarjuk, hogy visszajöjjenek ezek a fasz*k!
És, te SEM érted ezt.
Le vagy ragadva itt azon, hogy szerinte én őket hibéztatom atért, amitt akkor csinéltak, holott, csak annyi történt, hogy nem akarom, hogy UGYANAZ történjen, mint akkor.

"Rémlik, hogy ilyet a bálványod is csinált?"
Oh, értem, tehát, amikor a te liebleingjeid csinálják, akkor rendben van, ert Régebben Orbán is ezt csinálta?
Te hallod magadat??

"Amúgy a kormánykritika nálad egyben kormányváltási szándékot jelent?"
Hát, én pl, tisztában vagyok a következőkkel:
- az Orbán kormény nem a legjobb
- Lehetne ennél jobban is csinálni
- Nem értek egyet minden döntésükkel
- De az ellenzéki oldalon SENKIT nem látok, aki csak a ködös nyomába léphetne a mai kormánynak
- Személy szerint sokkal rosszabbul járnánk BÁRKIVEL, aki Orbán alternatívája lehetne.

Gery1987 2024.12.02. 16:32:59

@Wildhunt:

Az fidesz kormány megbüntetését.
Ez egy nyomásgyakorlás arra hogy az emberek ne támogassák ezt a faszt.
Ilyen a politika.

De mondtam már, ki is lehet lépni és akkor nem kell az o szabalyaik szerint játszani.

vergyula 2024.12.02. 17:48:47

@GyMasa: "Hogy nem érted, hogy senki nem hibáztatja az elődöket, hanem nem akarjuk, hogy visszajöjjenek ezek a fasz*k!
És, te SEM érted ezt."
Értem én, csak szeretem leírva is látni. És értem én, csak nem értek vele egyet. Az egész úgy hangzik, hogy hiába jogos a kritika, muszáj védenünk kormányt, és szocizni, különben egyesek még átszavaznak. Megnyugtatlak, azok a faszok nem jönnek vissza.

" Oh, értem, tehát, amikor a te liebleingjeid csinálják, akkor rendben van, ert Régebben Orbán is ezt csinálta?
Te hallod magadat??"
Jó, hát átragadt rám ez az érvelési technika, sajnálom. (amúgy nincsenek liebleingjeim a politikában)

"Lehetne ennél jobban is csinálni"
Én is csak ezt feszegetem, nem mondom, hogy "bezzeg izé jobban csinálná".
Szerintem kutyakötelessége a tudatos választónak kritikusnak lennie a kormánnyal szemben, főleg a kormánypárti szavazóknak. Különben nincs motiváció a fejlődésre, megelégszenek azzal, hogy jobbak, mint "azok a faszok".
A Fidesz eléggé belekényelmesedett az ellenfél hiányába.

GyMasa 2024.12.03. 19:54:49

@vergyula:
"Értem én, csak szeretem leírva is látni."
Laírtam neked most is , meg másoknak is többször már.
AKkor ezen túl tudunk lépni?

" És értem én, csak nem értek vele egyet."
MIért nem?

" Az egész úgy hangzik, hogy hiába jogos a kritika, muszáj védenünk kormányt, és szocizni, különben egyesek még átszavaznak."
Neked, lehet hogy "úgy" hangzik, mert te azon a szemüvegen keresztül "Hallgatsz mindent"!
Te azt hiszed, hogy mi egymás ellenségei vagyunk, pedig elvileg nem kellene annak lenni.
Elég lenne csak meghallhatni a másikat és őszintén válaszolni a kérdéseire.
(Persze, van határ, amit a Boldi-féle emberek régen átléptek, akiknél már olyan mélyen van a mérce, hoyg teljesen értelmetlen velük szóba állni is, hiszen teljességgel alkalmatlanok az érdemi vitára.
Soha nem látják be, hogy tévednek, (Sőt, ők SOHA NEM hazudnak, csak "tévednek", a hazug az én vagyok, mégha kérdezek is...), és olyan szinten nem értik maguk körül a világot, hogyha leállok velük vitázni, nagyon hamar ott találom magamat, hogy azt kell magyarázni neki, hogy kék az ég és nedves a víz.
Nos, nekem erre nincs időm.

" Megnyugtatlak, azok a faszok nem jönnek vissza."
MIből gondolod ezt?
MP megjelnte előtt pontosan ugyanaz a GYF volt az ellenzék kvázi vezetője, aki a rendszerváltás leggyalázatosabb miniszterelnöke volt, a történelem egyikleggyengébb vezetői teljesítményével!
Az ő ellenében volt Orbán és a NER.
Szóval, nem teljesen értem, hogy neked ez a két állítás hogyan fér meg a fejedben?
(még egyszer e félreértések elkerülése végett:
- Orbán szar és mennie kelll
- De NEM JÖN VISSZA GYF)

"Jó, hát átragadt rám ez az érvelési technika, sajnálom. (amúgy nincsenek liebleingjeim a politikában)"
Pedig úgy tűnik, hogy nagyon vehemesen mentegeted az Orbán előtti, eléggé vacak politikát.

"Én is csak ezt feszegetem, nem mondom, hogy "bezzeg izé jobban csinálná"."
Pedig, tök j lenne, ha végre valakitől hallanéák valami konstruktívat is, mert ez a "Jajaj de szar OV, és egy üres kabát is jobb lenne az országnak!" Nem egy felnőtt érvelés...
EGyrészt, Nem, a MAP előtti kvázi ellenzéki GYF pl. szerintem kifejezetten a lehető legkárosabb lenne az országnak, és, ha nem mondasz valaki mást, akkor nem érvelsz, csak "picsogsz".
Pl. én úgy gondolom, hogy Botka egy egészen vállalható MEjelölt volt.
Nagy kár, hogy a saját oldala csinálta ki rövid úton, pont mint Bajnait... (Habár, Bajnai erősen túl van hype-olva. Neki ME- ként az volt az egyedüli "sikere", hogy be tudta arra az egy évre csicskítnai maga mögé a szoci képviselőket. A "programja" kb. semenniyre nem az ő programja volt, betűről-betűre végrehajtotta az elé papíron lerakott IMF programot.)

"Szerintem kutyakötelessége a tudatos választónak kritikusnak lennie a kormánnyal szemben, főleg a kormánypárti szavazóknak."
Ez, egymagában semmit nem jelent. Lehetek én kritikus, de nem vagyok köteles csak azért egy, szerintem sokkal-de-sokkal rosszabbra szavazni, csak... azért mert!
Te, most ezt várod tőlem.
Én pedig mérlegeltem és úgy döntöttem, hogy senki nem ajánl jobbat, mint a "Nem ideális fidesz".
Innentől pedig az a konklúzió, hogy akkor rájuk szavazok, amíg valaki nem fog jobbat ígérni
(Érted, legalább HAZUDJON OLYAT, amiről elhiszem, hogy jobb lesz, de ezek a selejtek még erre sem képesek...)

" Különben nincs motiváció a fejlődésre, megelégszenek azzal, hogy jobbak, mint "azok a faszok".
Jah, és akkor az a motíváció a fejlődésre, hogy 4 évenként beszavazunka kormányra olyanokat, akiknek sem fogalmuk, sem víziójuk, sem tehetésgük nincs arra, hogy vezessék az országot, dde többször is bizonyították mindezt, amikor EDDIG esélyt kaptak.

"A Fidesz eléggé belekényelmesedett az ellenfél hiányába. "
Igen, ezt én is látom, decsak nézd meg Budapestet!
Az egy kiváló bemutatója annak, mi várhat ránk, ha ezek a faxok hatalomra kerülnének!
Ugyanez a szánalmas vergődés lenne az egész országban, mint Budapesten.
(És, most nagyon-nagyon megkérlek, hogy ne gyere a Karigeri féle, "Jajj a kormány kivárezteti Budapestet!" dumával, mert az egyszerűen nem igaz. Budapestet Kaarigeri és a sleppje vérezteti ki.)
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása