magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

A dühöngő igazikonzervatív

Az elvesztett doktorivédés-csata önkívületi állapotba sodorta a ballibek fanatikusait. Képtelenek feldolgozni, hogy Orbán Balázs fölényes győzelmet aratott a mértékadók felett.

Az egyik igazikonzervatív, valami Pőszegödör Lajos emiatt egyenesen államellenes cselekedetekre szólít fel a "nácik" ellen:

Mindenképpen elgondolkodtató: 1990-ben ilyen emberek képviselték a jobboldalt.

54 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr1418744570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.12.05. 13:30:35

Le is váltotta őket a Kádár Jánost visszavágyó népség 1994-ben.
Korabeli vicc: Mi az ami nem sikerült Kádárnak 32 év alatt de sikerült Antallnak 4 alatt? - Megszerettetni a kommunizmust.

Boldeone2 2024.12.05. 14:09:59

Orbán Blamázs= ostoba rezsimpropagandista, nem tudós!

alöksz róz 2024.12.05. 14:13:03

@Boldeone2: a propagandista meg a tudós nem zárja ki egymást

IdomitottFoka 2024.12.05. 15:12:39

A zigazi jobboldalt minttuggyuk, nem ilyen lipcsik, hanem az igazegyház neresztényei képviselhetik, mint a pajorandrás meg a besegatya. És persze az ominózus fehérzászlós. És van is megvédje őket vki, mencer bármikor lekaratézza az ilyen Lajosokat.

Digitális_Fater 2024.12.05. 16:22:58

@Boldeone2: Nem tudós, hú, micsoda felfedezés! Az egyetemi diplomák és doktori címek értéke pont a liberálisok miatt értéktelenedett el.

Ettől függetlenül nehogy már egy jobboldali ember ne doktorálhasson csak azért, mert a libernyák kórus vonyításba kezdett.

Digitális_Fater 2024.12.05. 16:32:14

@IdomitottFoka: A modernitásban a kereszténység ingoványos alap, szerintem is inkább tisztességes fasiszta jobboldaliságra lenne szükség.

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.05. 17:02:58

@IdomitottFoka: én szurkolok menczernek, hogy kiálljon mellette a közössége és meghagyják a fidesz kommunikációs igazgatójának.

gigabursch 2024.12.05. 17:08:13

Aki nácizik az hazudik és uszít

Boldeone2 2024.12.05. 17:32:59

@Digitális_Fater: Ha jól tudom, akkor ezt most phd, tehát doktor lesz, de nem tudós!

Ha majd habilitál, akkor mondhatjuk már tudósnak...

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.05. 19:52:00

@Boldeone2: nem ostoba az egyébként.
majd beszélgess néhány okosabbféle (ha van olyan :D) fideszes ismerősöddel, rájössz.

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.05. 20:19:53

menczer tamásnak olyan az előadása, mint egy korai barátok-közt epizód színészeinek gálvölgyi-paródiája :D

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.05. 20:23:22

@Alöksz Róz Unbanned:

Nem néztem meg. A leírások szerint bulvár, arra meg nekem nincs időm.

Gery1987 2024.12.05. 20:43:44

@Deak Tamas:

Ti is szeretitek az államszocializmus felé berendezkedést, csak nemzethy kurickodo lofasszal leontve...
Osszedobjuk a jegyet belaruszba ha ezen múlik...

alöksz róz 2024.12.05. 21:24:13

@Gery1987: inkább adja a be a menekültkérelmet a belorusz nagykövetségen.

megmondja, hogy attól fél, hogy egy ilyen dana internationalt hallgatva kötelezi brüsszel a buzulásra valami bantunégerrel, mentsék meg.

IdomitottFoka 2024.12.05. 23:35:52

@Alöksz Róz Unbanned: a fehérzászlóst is doktorrá ütötték, mencertől sem válnak meg. amúgy mi ez az unbanned?

0dzsud0 2024.12.06. 07:38:51

@Boldeone2: index.hu/velemeny/2024/12/05/orban-balazs-vedes-cyberbullying-autokratizalodas/

Hogy láss végre valami mást is Rácz András szopkodása mellett. Orbán Balázs védése teljesen rendben volt, joggal kapott fokozatot, ti meg vergődhettek tovább, minden a legnagyobb rendben. :)

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.06. 11:22:40

@IdomitottFoka: laci (véletlenül) kitiltott a téveszmékről. később jelezte, hogy szívesen lát, én meg csináltam egy új nicket.

valami frappánsan áthallásosat akartam, de sajnos ennél jobb nem jutott eszembe.
bár végül is nincs jelentősége, ez csak egy nicknév.

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.06. 11:24:12

@Alöksz Róz Unbanned: úgyse a név a lényeg, hanem a szellem ami mögötte van :D

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.06. 11:29:16

@0dzsud0: úgy-úgy, hadd lásson valami propagandamédiát is.

IdomitottFoka 2024.12.06. 13:18:25

@0dzsud0: a fehérzászlósra zúduló össztűznek csak apropója a doktori izéje, a figyelmet tudjukmivel vonta magára. de azért leírom, h mivelkivel kell azonosulnod az egyatábor jegyében: már elméletben megadta magát és az országot a teoretikusan megszálló posztszovjetnek.

reálisan persze időnk se lenne megadni magunkat, az igaz, de elméletben azért lekaratézhatta volna a vöröshadsereget, hamár szuverén nemzetország eszmével takargatja a lopást a ner, vagy tévedek?

valis47 2024.12.06. 13:30:15

@Alöksz Róz Unbanned: Amit részben az amerikai követség finanszíroz, az per definitionem propagandamédia, tehát az ún. függetlenobjektív portálok kb. mindegyike.

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.06. 13:55:34

@valis47: jó. az index propagandamédia, tollba mondott cikkekkel.

Tapi2021 2024.12.06. 16:51:48

De legalább Romániában a teljesen független titkosszolgálat kiderítette, hogy Calin Georgescu-nak "tömegpusztító fegyverei vannak"!
Vagyis az OROSZOK!!! a kínai TIKTOK-kal majdnem megválasztatták az ország elnökévé!

Csak orosz ügynök lehet, hiszen nem vallja a brüsszeli-washingtoni kötelező hitet olyan fontos kérdésekben, mint pl. az USA hegemóniájáért folyó ukrajnai háború "igazsága"...

Tapi2021 2024.12.06. 16:58:18

Srácok, ami már itt megy Európában, az már egy tragikomédia. Ez a kibaszott globalista, washingtoni seggből már ki sem lógó, áruló európai ballib "elit" már tényleg semmitől nem riad vissza.

Simán beavatkoznak demokratikus választásokba, lásd Románia, Georgia...
Nálunk is próbálják csak nem sikerült eddig. Most Magyar P. az új báb és trójai faló.

Mi lesz még itt...???

Tapi2021 2024.12.06. 17:08:14

Egy ügyre közvetlenül rálátó prof. véleménye:

"Úgy állították be, mintha a metaadat miatt Orbán Balázs lebukott volna; miközben én is tudok olyan liberális professzorról, akinek a metaadatai mást mutatnak, mint amire a szerzőség utalna – és mégis biztos vagyok benne, hogy ő írta a disszertációját. Úgy tettek, mintha evidens lenne, hogy politikai alapon meg kell buktatni a dolgozatot, más választása (akadémiai szabadsága) egy tudósnak nem lehet. Noname újságírók játszottak hirtelen tudóst, és magyarázták nagy mellénnyel az egyetemnek és valódi tudósoknak, hol kéne szerintük a védést tartani, meg, hogy a védés tárgya humbug. Mintha a 21. században a szuverenitással nem lehetne foglalkozni (ezt úgy írom, hogy sok szempontból nem értek egyet az Orbán Balázs által írtakkal).

Azt hazudták „hozzáértők”, hogy témaváltás történt (mintha a parlamenti jognak a képviselők jogállása nem lenne része). Úgy tettek, mintha Orbán Balázs tudományos teljesítménye nem létezne (a Springeres szerkesztett kötete, írások jó nevű magyar lapokban, ld. Jog-Állam-Politika, Közjogi Szemle, Hungarian Yearbook of International Law and European Law stb.). Mintha a CEU-ról kikerülő PhD-hallgatók, akik jelentős részének semmilyen publikációja nincs, mert nem követelmény, bármiben is jobbak lennének. A legkomikusabb az volt, amikor olyan „tudósok” kritizáltak, akik tudománya a Mozgó Világ teleírásában merült ki. Azt hazudták, fura, ha ennyi idő után véd az ember, miközben ez nem furcsa, a szabályoknak megfelel, és elő is fordul. Ha kivár valaki, több kutatással értelmesebb dolgozatot tud írni az esetek jelentős részében. Számomra egyébként egyértelmű volt, hogy Orbán Balázs írta a dolgozatát: nem hiszem, hogy valaki ennyire képben lenne, ha nem ő írta volna, és erre utal a védésen nyújtott, papírok, jegyzetek nélkül megtartott, felkészültséget tükröző előadása is.

Számomra egyértelmű, hogy a magyar felsőoktatás, de amúgy a médianyilvánosság is, az autoriter liberalizmus problémájával küzd (a London School of Economicsnak írt írásomat erről itt lehet elolvasni, a magyar verziója itt érhető el). Úgy mondom ezt, hogy az egyik legaktívabb szerző vagyok, aki a kormányzat akadémiai szabadsághoz fűződő viszonyát, illetve az akadémiai szabadságot az Európai Unióban tudományos éllel vizsgálta (angol nyelven ld. az írásaimat például itt, itt, itt, itt, itt, németül itt, magyarul például itt). Ezen vélemények miatt sokszor sokan belém törölték a talpukat, ezekről a helyzetekről itt beszéltem. Ugyanakkor azt gondolom, a cyberbullying, ami kialakult, semmiben sem különbözik az autoriter jobboldal által generált hasonló, eszetlen hergeléstől, ráadásul nem először fordul elő „liberális berkekben, hanem rendszeresen visszatérő jelenség”. A szellemi abúzussal ér fel, ahogyan a bizottság tagjai, az egyetem és az eljárás hitelét az aktuálpolitika jegyében alá próbálták ásni.

Azt is gondolom, hogy baloldalhoz és jobboldalhoz hasonlóan beszélhetünk mérsékelt és autoriter liberalizmusról, és ennek komoly nemzetközi irodalma is kezd lenni (ld. pl. Wilkinson vagy Deneen műveit).

Ha egy irányzat konformizmust vár, kirekeszti válogatás nélkül a vele egyet nem értőket, és az agressziót irányítja ellenük, akkor az bizony autoriter.

És ilyen értelemben egyetértek Hack Péterrel: jogos a bolsevikozás a védés kapcsán. Hacknak abban is igaza van, hogy hasonló hisztéria nem zajlik akkor, amikor a liberális kollégák maguk között szerveznek védéseket az akadémiai közegben (egyébként néha arcpirítóan szektás módon). Emellett az autoriter liberalizmus a felsőoktatásban unalmasan homogén tanszékeket és intézeteket eredményezhet, ahol mindenki „egy irányba néz”. Ahova csak azok kerülhetnek be, akik „be vannak kötve” a „baráti” rendszerbe. Ahol vezetői funkciókat alapvetően csak szektatagok láthatnak el. És a legfontosabb: ahol a viták hiányoznak, mert az okosok megmondják, mit kell gondolni. Még akkor is, amikor épp arról ír az ember, hogy ez mennyire problémás, csak annyi a válasz némi mansplaining keretében, hogy nem érti, nem látja át."...

index.hu/velemeny/2024/12/05/orban-balazs-vedes-cyberbullying-autokratizalodas/

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.06. 17:08:31

@Tapi2021: "Simán beavatkoznak demokratikus választásokba, lásd Románia" - döbbenet.
szerencse, hogy észnél volt a román alkotmánybíróság, és volt bátorsága is megakadályozni az orosz beavatkozást.
felkészül le pen lánya, őt meg putyin ÉS orbán lefizette.

Tapi2021 2024.12.06. 17:23:52

@Alöksz Róz Unbanned: "én szurkolok menczernek, hogy kiálljon mellette a közössége és meghagyják a fidesz kommunikációs igazgatójának. "

Én nem. De ma reggel OV pozitívan nyilatkozott róla, hogy ez milyen tökös dolog volt már. Leoltani MP-t.

Csak, hogy megint nem figyelnek a nép hangjára! És ebbe egyszer már belebuktak.

Mert nem az a lényeg, hogy XYZ-nek, akár OV-nak ez bejön-e, hanem az, hogy a nép többségének, és ezen belül, a saját tábornak is bejön-e???
És ezt nem így látom.

Ugyanis, még ha nem is úgy tűnik, a jobb-konzi-kerdem. tábornak számít a stílus, az erkölcs, a színvonal. (Ha ezek nagyjából rendben vannak, sok kisebb stiklit is elnéznek. De, ha nem... )

valis47 2024.12.06. 17:26:51

@Alöksz Róz Unbanned: Hiába, Románia már ennyire fejlett demokrácia. Bezzeg az elmaradott USA-ban nem lehetett érvényteleníteni Trump győzelmét (na jó, 4 éve kvázi ellopták tőle), de még kizárni sem az indulásból harmadszorra... de a dicső Románia mutatja az utat, a nyugati fény most a román seggből süt!

valis47 2024.12.06. 17:30:52

@Tapi2021: Orbánnak teljesen igaza van Magyar Péterrel kapcsolatban, hogy egy agresszív krakéler, mindenki ismer ilyen karaktert a munkahelyéről vagy a rokonságából... Azt is megmondta, hogy látja egyeseknek ez imponál. Ezt jól látja, sok hülyének bejön. Meg klimaxközeli MILF-eknek, akik benedvesednek tőle... bárcsak őmelléjük vágná azt a derékszíjat, ugye....

Viszont abban téved Orbán, hogy ez a Menczer a kocsmai stílusú kakaskodásban helyre tette magyarpétert... lement a szintjére, sőt lejjebb, ez hiba.

Tapi2021 2024.12.06. 17:31:50

@Alöksz Róz Unbanned: Úgy avatkoztak bele az oroszok a TIKTOK-KAL, mint ahogy Szaddámnak tömegpusztító fegyverei voltak!!!

És az pl. akkor mi volt, hogy az USA 5 MILLIÁRD dollárt - elmondták! - költött el az ukrán "demokratizálásra", értsd, hogy az USA érdekszférájába akarjanak tartozni, közvetlenül a MAJDAN előtt???!!!

És ezt a beismert tényt, most vessük össze a feltételezett (kitalált, hiszen, ha nem így alakul a választás, a román titkosszolgálat sem JÖN RÁ HIRTELEN, pár nap alatt, hogy orosz beavatkozás történt!!!!!!!) orosz TIKTOK-os "beavatkozással".

Ami ugye nem a szavazatok meghamisítását jelenti, csak azt, hogy ott erősebb volt a győztes KAMPÁNYA!!!!
Hű, még nem is láttunk ilyet nyugaton. Ja,de.

Tapi2021 2024.12.06. 17:41:06

@valis47: Én is így gondlom.
Meg látom, hogyan reagálnak erre a saját szavazóik.

Sokszor írom itt, hogy a Fidesznek a kommunikációja egy katasztrófa, magukat fogják megbuktatni, ha így folytatják, de mit számít, hogy egy senki itt miket ír?! :-(

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.06. 17:51:51

@valis47: bizony, és sokkal jobb, mint a putyin sötétsége.

a románok mindig is jobban tudták, hogy kell helyezkedni.

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.06. 17:55:35

"a románok mindig is jobban tudták, hogy kell helyezkedni" - itt nálunk meg hanyatló nyugatról, gonosz imperialistákról, a vöröshadsereg hős honvédő háborújáról delirálnak...

valis47 2024.12.06. 17:58:27

@Alöksz Róz Unbanned: Aha, addig a pontig, hogy az alkotmánybíróság ma ezt döntötte, Georgescuval kapcsolatban emlegették ezt a toposzt.

Nem feltétlenül helyezkedtek jól, de annyira a CIA markában van már úgy látszik a román elit - nem mindenki, meglepő, de Elena Lasconi a hírek szerint elítélte a döntést, mint a demokráciára mért csapást -, hogy kierőszakolta a távozóban lévő demokrata adminisztráció ezt.

Tapi2021 2024.12.06. 18:03:19

@valis47:
Most a saját kis városunkban is azt kell látnom, hogy a várost átvevő Fidesz-KDNP vezetés simán dolgozik tovább az öt évig velük ellenséges emberekkel, média szereplőkkel és médiamunkásokkal. Stb.

Sőt, vannak, akik kifejezetten most alkalmazzák őket. Miközben a jobb-konzi-kerdem. elkötelezett emberek meg le vannak továbbra is szarva.

Így nézve, lehet, hogy néha valóban kell is egy-egy nagy bukta, mert ez sem normális így.

Belterjesek, nincsenek embereik, de nem is keresnek, előnyben részesítik a messziről importált "szakembereket", meg még a helyi ellenfeleiket is, akik évekig köpködték őket és most is azt teszik - pl. a megbukott baloldal kiszolgálása után most szinte mind MP rajongó lett és alig várják, hogy kipicsázza a Fideszt...

És aztán ezekre jönnek rá az elkúrt akciók, elbaszott megfogalmazások, mint Menczeré, meg a borzasztó kommunikáció, amivel ezeket mentegetik.
Arról nem is beszélve, hogy képtelenek voltak megértetni az egyébként JÓL VÉDHETŐ álláspontjukat, úgy Európában, mint itthon, a háború, a szankciók, a muszlim honfoglalók, stb. témáiban is.

Ez igazi katasztrófa. A 26-os választás elvesztése, vagy megnyerése már MA indul! Amit ma csinálnak, az már kihat rá vastagon.

Szóval akár már ma elveszíthető (vagy nyerhető) az a választás.

valis47 2024.12.06. 18:03:46

Cudruta-Kövesi korrupcióellenes hatósága alaposan megtisztogatta a román elitet, és mindenkiről összegyűjtötte a szennyest (jó páran börtönbe is kerültek), most már EU-s ügyészséget vezeti - amit magyarpéter rá akar szabadítani Magyarországra -, Romániában már végül fel is oszlatták a szervezetét tudtommal, de nyilván megvannak a betárazott anyagok.

Tapi2021 2024.12.06. 18:08:10

@valis47: Georgiába is ezen dolgoznak!!!

Ott is rosszul választottak az emberek!!!! Meg persze nálunk is, csak Magyarország kemény dió, ahol ugyanazt a kormányt sokszor újraválasztottuk. És az első két-három alkalommal még nem lehettünk orosz ügynökök...

Persze azért itt is "rádolgoznak" Orbánék megbuktatására rendesen.

Tapi2021 2024.12.06. 18:11:38

@Alöksz Róz Unbanned: "gonosz imperialistákról, a vöröshadsereg hős honvédő háborújáról delirálnak... "

Erről kik?

Az elsőről pl. Gery. De a másikról?

vergyula 2024.12.06. 18:27:23

@Tapi2021: "Ugyanis, még ha nem is úgy tűnik, a jobb-konzi-kerdem. tábornak számít a stílus, az erkölcs, a színvonal."
Számít az minden tábornál, csak nem a többségnek. A magad konszolidált jelleméből indulsz ki, de az urnáknál mások vannak többségben.

vergyula 2024.12.06. 18:35:04

@Tapi2021: "Sokszor írom itt, hogy a Fidesznek a kommunikációja egy katasztrófa, magukat fogják megbuktatni"
Lásd a drága a Gajdicsot, aki a Paláverben egy magadfajta konszolidált fideszest (aki Menczert kritizálta) próbált meg radikálisabbá hergelni.
Arról nem beszélve, hogy a Szent Vitya (aki a minap még a közbeszéd eldurvulásán siránkozott) is megsimogatta Menczert.

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.06. 18:43:05

@valis47: "meglepő, de Elena Lasconi a hírek szerint elítélte a döntést, mint a demokráciára mért csapást" - nem meglepő, úgy gondolja, hogy biztosan ő győzött volna az oroszpárti neonáci ellen, és ezzel érvényesült volna az igazi demokrácia.
a másik jelölt ellen meg nem biztos hogy érvényesülne.

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.06. 18:50:55

@Tapi2021: "mint Menczeré, meg a borzasztó kommunikáció, amivel ezeket mentegetik" - menczer másnapi kinyilatkoztatása pont olyan volt, mint egy harmadosztályú, rossz színészekkel teli maffiafilm motiválóbeszédje...

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.06. 18:54:11

@Alöksz Róz Unbanned: olyan gagyi, hogy szerintem a rákay filip írta :DDD

gigabursch 2024.12.06. 19:01:01

@valis47:
Jelenleg brüsszel minden forrást kivett alóluk.
Még azóta is, hogy ezt a tényt a nyári választási tébolyban Toroczkai elmondta világosan.

@Alöksz Róz Unbanned:
Volt "bátorsága" átállni. Ősi román szokás.

@Tapi2021:
Valóban katasztrófa.
Mintha direkt maguk ellen csinálnának mindent.
Miközben párhuzamosan a TSz párt is saját magát ássa alá Mordor Petivel és az ismeretlenekkel.

Ki marad?
Mi Hazánk?

Mert az alkesz fletó labdába már nem rúg.

Tapi2021 2024.12.06. 20:10:05

@vergyula: 2002-ben a Fidesz tuti befutóra állt. Aztán jöttek az olyan dolgok, mint az MSZP szerverének feltörése, a különféle "úrizálások", az arrogancia... És...

Nem az ellenzék szavazója lett ezek miatt több. Hanem az övék lett kevesebb!
Mert ezek sokunkat zavartak.

Tapi2021 2024.12.06. 20:14:30

@Alöksz Róz Unbanned: "menczer másnapi kinyilatkoztatása pont olyan volt, mint egy harmadosztályú, rossz színészekkel teli maffiafilm motiválóbeszédje... "

Katasztrófa az egész.

Pedig MP méregfoga is kihúzható (lett volna), csak hát ahhoz új embereket kéne helyzetbe hozni, alkalmazni, azok helyett, akik képességeit már erősen meghaladják ezek a konfliktusok és kezelésük.

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.06. 20:55:33

@Tapi2021: ez a kontraszelekció, papám.
és mindenbe ez van.

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.06. 21:04:12

@Tapi2021: szomorú dolog ez papám.
de mély cinizmussal közölnöm kell veled, hogy te basztad el.
már régen rokonságba kellett volna kerülnöd valami fideszes (kötődésű) fejessel.

de azért mégis mindig szomorú látni, titeket elnézve, hogy a fidesz magyar polgári párt közössége bizony nem a hozzád hasonló jóakaratú emberekből áll...

(hanem pofátlan cinikus önző haszonleső emberekből, akik az orrotoknál fogva vezetnek titeket. itten papám nem az ország haszna van figyelembe véve, hanem a sajátjuk.)

0dzsud0 2024.12.06. 21:32:40

@Alöksz Róz Unbanned: A vélemény rovatból? Tényleg? :) Ez olyan, mint amikor a debil ballibeknek linkelsz egy 2010 előtti origo-cikket, az meg nem nyitja meg, mondván fideszes propaganda. :DD Sajnos te is csak eddig jutottál, de javaslom, nézd meg a szerzőt és munkásságát is!

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.06. 22:03:59

@0dzsud0: én hova jutottam? :D

ti hova jutottatok, papám.
nézzetek már szét, hol vagytok és mit csináltok...

bár tudjátok ti nagyon jól, önző cinikus haszonlesők vagytok.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása