magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Pápább a pápánál

Kezdődik a liberális közvélemény megdolgozása.

Valahogy ki kell magyarázni most, hogy hirtelen "béke" kell, nem "egy centi földet se Putyinnak".

A legkeményebb atlantisták, mint mindig, a magyar ballib törzskommentelők között vannak, ők NATO-pártibbak a NATO vezetőségénél is. Máig nyomatják a végső győzelem szöveget, reménykednek Hitler Soros csodafegyverében, s amikor látják nagy nehezen mi a valóság, akkor is árulásra gyanakszanak.

Én meg jobban ismerem az oroszokat. Öt évet mindennap köztük éltem. Ezért tudtam már a háború kezdetekor, 2022-ben, hogy Oroszország ezt sose fogja tudni elveszteni. Mert:

  • egyrészt az ország rendelkezik elegendővel, hogy kibírjon bármilyen blokádot,
  • másrészt, ez a blokád sose lesz globális, a világ nagyobb része nem fog kiállni a nyugat mellett,
  • harmadrészt pedig a csökkenő orosz életszínvonal erősíteni fogja az orosz vezetés iránti bizalmat a lakosság részéről, s nem csökkenteni, ahogy ezt kiszámolták a New York-i füstmentes dolgozószobákban.

S ismerek sok ukránt is. Még itt, a biztonságos NATO- és EU-környezetben is, csak egy kisebbségük kemény euroatlantista, azaz messze nem az a helyzet, amit a nyugati médiák sugallnak.

Úgy néz ki, a Soros-féle Drang nach Osten újabb kiadása is megbukott , s ezt a nyugat tudomásul vette. Jó hír.

Semmi se lett volna borzalmasabb régiónkban egy erős, fejlett, euroatlantista Nagy-Ukrajnánál.

Zelit emberileg azért sajnálom. Én ismerem őt még abból az időszakból, amikor senki se ismerte őt nyugaton: kifejezetten jó humorista volt, társulata számait érdemes volt nézni, mert tényleg eredeti humor volt bennük. Jól játszotta most is az elmebeteg amerikai lobbista és ukrán ultranacionalista fűrer szerepét, pedig ő valójában se nem amerikai, se nem ukrán, hanem egy oroszajkú zsidó színész. (A zsidó humornak komoly hagyományai vannak abban a térségben egyébként, az orosz kultúrában az "odesszai vicc" egy külön kategória.)

65 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr3918743782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gery87 2024.12.05. 10:25:54

2022-ben azt lehetett tudni hogy a korábbi határok nem maradnak meg.
Putyin sose hagyná hogy hogy jöjjön ki a háborúból ahogy belement,

Amúgy én nem Zelenszkíjt sajnálom, hanem az ukránokat.
- rengeteg halott
- romba dőlt ország
- területi veszteség
- örökre nyugaton maradt milliók.
- eladták (eladatták) mindenüket a nyugati tőkének.
- vagy 100 évig fizethetik az adósságot és még amit fel se vettek...
- újabb 50 évig esély sincs rá hogy a medve szorításából kiszabaduljanak és arra
menjenek amerre ők szeretnének.

Gery87 2024.12.05. 10:45:09

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem a liberalizmus akar terjeszkedni hanem a hatalom.

Putyin célja is hasonló: visszaszerezni a volt SZU befolyási övezeteit.

Wildhunt 2024.12.05. 11:22:45

@Gery87: a legszebb az, hogy az EU simán felvette volna őket az eget-be a Janukovics kormánnyal. Akkor ezt az ukrán üzleti elit mondatta vissza...
Elvileg 10 éve véreznek az európai értékekért. Egt tagság meg nuku.

Boldeone2 2024.12.05. 11:45:25

Ezért tudtam már a háború kezdetekor, 2022-ben, hogy Oroszország ezt sose fogja tudni elveszteni"

- Dehogynem! Folyamatosan veszítenek most is, hiszen emberszázezrek halnak, vagy sebesülnek, a lakosság fogy, az infláció növekszik, technológiailag lemaradtak. Önmagában a BRIX , azaz Kína nem tudja megmenteni őket

Háborús gazdaság van, a szankciók már működnek, az alapkamat 22% - on, a rubel esik

Ez nem fenntartható, hosszú távon!

Putyin= háború, ezért van háború! Amíg Putyin él, a diktátor, addig lesz háború

Oroszország és a SZU soha nem voltak mintaállamok, lehet mondani: a nyugyati civilizàció segglyukai

Boldeone2 2024.12.05. 11:53:52

Az ukránok nem hülyék, nem fogják bevenni a legostobább muszka propagandát! Közülük milliók dolgoznak nyugaton így jól tudják mi a különbség az EU- ban élni, mint mondjuk Lengyelországban, ahol mára lassan nyugati szinten élnek, és hogyan lehet élni primitív muszka vazallusként - Belorusz

A jólét és szabadság mindennél többet ér, így az ukránoknak nincs hová hátrálni! Ha rájuk kényerítenek egy rossz békét, az csak úgy mehet, hogy nagyhatalmak hadsereget küldenek oda, akik valóban garantálják a megmaradt határokat, de nem az oroszok

Tartós béke - Putyin miatt - nem lesz. Putyin elpusztítása a közös érdekünk lenne...

Boldeone2 2024.12.05. 11:59:43

Hamarosan Trump is belátja, Putyinnal nincs esélye a békének, önreflexió nélküli, pszichopata gyilkos, mint sok orosz elődje..

Ez a félázsiai, primitív ország - tatár, bizánci hatás talán- nemhogy elnéz mindent a tömeggyilkos zsarnokoknak, hanem még ünnepli is!

Tisztlet az orosz liberálisoknak, akik ez ellen a barbár rendszer ellen harcolnak!

A magam részéről csak egy változó, Putyin nélküli Oroszországgal látok tartós békeesélyt

A medve haldoklik, ezért kínjában támad- marcangol mindenfelé

Boldeone2 2024.12.05. 12:08:59

Csak még annyit: a Fidesz százmilliárdos propagandagépezete, meg a többi szélsőjobb erő, a hazug- mocskos ruszki propagandát terjeszti, ami történelmi szégyen!!!

Lengyelországban nincs ilyen: a jobb és baloldal sem hülye- együtt gyűlölik a történelmi ellenséget!

Nálunk, az ostoba "Kádar népének" könnyű volt átmosni az "agyát"...

Néha elnézem mi megy, de tragédia...Még a zsidó, volt libsi Hack Péter által szerkesztett "Hetek" is durva propagandát nyom, de még az- cenzúráznak...

Ma már a kormánymédiák mind cenzúráznak...

Wildhunt 2024.12.05. 12:10:40

@Boldeone2: miért nem lettek 14 után az ukránok egt tagok? Nem akartak?

Boldeone2 2024.12.05. 12:33:47

@Wildhunt: "Az ukrán kormány döntése alapján nem írták alá előző hét végén a vilniusi csúcson a társulási szerződést az EU-val. Az aláírást elvető Viktor Janukovics ukrán elnök múlt héten azt mondta, hogy három éve vakon aláírta volna a szerződést, de az EU újabb és újabb feltételeket támasztott. Állítása szerint akkor írnák alá a társulási szerződést, ha az előkészítésbe az EU és Ukrajna mellett Oroszországot is bevonják"

- Ez egy orosz báb elnök v

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.05. 13:19:40

@Boldeone2: isteni szerencse, hogy nem te irányítod a nato-tagállamokat...

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.12.05. 13:32:42

@Boldeone2: milyen emberszázezrek, te ostoba ökör?

Boldeone2 2024.12.05. 14:07:44

@Deak Tamas: sokkal valószínűbbnek tartják a 200 ezer fős halálozás mellett a 400 ezer főnyi súlyos sérültek számát."

Kb ennyi, te barom!

www.portfolio.hu/global/20241127/feny-derult-az-ukrajnai-haboru-egyik-legnagyobb-kerdesere-iszonyatos-vesztesegek-mindket-oldalon-726098

alöksz róz 2024.12.05. 14:25:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: az ide ukrajnából érkező menekültek száma is marhaság.
ha beszorzod a napi jelentéseket, kijön hogy több mint tízmillió ukrán menekült csak magyarországon keresztül.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.05. 14:28:59

@alöksz róz:

Én úgy tudom, az orosz haderő fele meghalt, másik fele dezertált, harmadik fele meg részegen mosógépet lop.

Miközben az orkrán haderőben a veszteség mínusz 10 %, azaz szapodnak a csatatéren a lelkes bátor NATO-szivárványos vitézek.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.12.05. 14:30:08

@Boldeone2: kétszázezer te hülye barom? A piavei csatában, ahol a sziklafalakat eltaláló ágyúgolyók ölték tízesével az embereket, ott volt összesen százezer, te fogalmatlan ökör.
Olvasd a 444-et, akkor aztán csak a valóság fog betüremkedni az agyadba.

alöksz róz 2024.12.05. 14:33:30

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: hát jó.
de az ukrajnából érkezett menekültek napi száma a magyar hatóság adata...

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.12.05. 14:49:19

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: a gyalásókat kifelejtetted, azzal rohamoznak, mint a régi szovjet filmekben.

alöksz róz 2024.12.05. 14:55:14

@Deak Tamas: nem. azoknak határt átlépőknek száma, akik úgy nyilatkoztak, hogy ukrajnából menekültek.

Wildhunt 2024.12.05. 15:08:51

@Boldeone2: és a azóta, te funkcionális analfabéta?

IdomitottFoka 2024.12.05. 15:21:27

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Csak azért mert nem fognak hiteles adatokat szolgáltatni se orosz, se ukrán részről, azért lehet tudni h a veszteségek hatalmasak. Nem véletlenül került harcoló állományba 10e+ ÉK katona. És nem véletlenül nyomják az USA-ból h 25-ről 18-ra kéne csökkenteni a behívható állomány életkorát.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.05. 15:31:22

@IdomitottFoka:

Egyetlen háborúban soha még senki se szolgáltatott valós adatokat. Ezt a háború után szokás.

IdomitottFoka 2024.12.05. 15:41:30

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Én úgy tudom, az orosz haderő fele meghalt, másik fele dezertált, harmadik fele meg részegen mosógépet lop"

Nyilván ezzel nem lekicsinyled az orosz veszteségeket. Ez a mindenbe beleállás hiteltelenít leginkább.

Boldeone2 2024.12.05. 17:39:18

@Deak Tamas: Olvasni tudsz, Tompos ?

www.themoscowtimes.com/2024/09/20/70k-russian-soldiers-confirmed-killed-in-ukraine-independent-tally-a86425

Tehát " confirmed"

Ha a sebesültekkel együtt nézzük, akkor simán lehet több százezer áldozat! Én áldozatokról beszélek és nem halottakról! Aki elveszti a lábát, az is áldozat!

gigabursch 2024.12.05. 19:57:23

Hoholiam delende est.

gigabursch 2024.12.05. 19:58:44

@Wildhunt:
A sovinizmusukkal.
Akkor még egy darabig várok...

Gery1987 2024.12.05. 20:45:34

@Wildhunt:

Pufferallam volt és marad.

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2024.12.05. 20:52:51

@Gery87: Én is pont így vagyok: faszom sem sajnálja Zselét, ellentétben a kisemberekkel. Ők meghalnak, leszakad a lábuk, megvakulnak. Na őket sajnálom. De az ilyen kő gazdag bábokat, akik küldik az embereket, meg nem. Mintha Conrad von Hötzendorfot kéne sajnálnom. Hát köpök rájuk. Leszarom, milyen humorista volt. Ő megkapta a gázsiját vastagon, és gondolom a fia sem halt meg a fronton (ha van neki).

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2024.12.05. 20:56:29

@Boldeone2: Ja, bocs, ez nagyon komoly érv volt. Már majdnem meggyőzött. A 444-ről kell tájékozódni. Mintha a Völkische Beobahcterből tájékozódtál volna a háború állásáról 1945-ben. :-)))))))))))))

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2024.12.05. 20:58:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Hogy is hallottam a háború elején?
Sosem hazudnak annyit, mint esküvő előtt, háború alatt és vadászat után.

élveteg 2024.12.05. 21:05:55

Sokat lehet olvasni hogy Amerikának nemsokára Kína lesz az igazi ellenfele Csak Kína ellen amerika kevés ,most meg hogy a karjaikba lökték az oroszokat még erősebbek lesznek a kínaiak mert az oroszok majd nekik adják el a kimeríthetelen ásványkincseiket meg energájukat Egy Kisinger féle zseni épp az elenkezőjét tette volna. Beáldozza Ukrajnát és szövetkezik az oroszokkal a kínaiak ellen Csak ahol az elnök egy klozetra ki nem találló agyalágyult ott nem terem Kisinger sem

Wildhunt 2024.12.05. 21:46:56

@Gery1987: csak ezért kár volt szétlövetni.

Gery87 2024.12.05. 23:55:19

@Wildhunt:

Mond az oroszoknak.

Ők voltak azok addig szavatolták Ukrajna szuverenitását és területi integritását amíg orosz barát kormány volt.
Ez valódi szuverenitás?
Nem az.
A nyugat érdekes módon nem támadta meg sem Beloruszt, sem az oroszbarátabb Ukrajnát 2014 vagy 2022 előtt.

Gery87 2024.12.06. 00:03:47

@fofilozofus:

Így van, ez a háború nem az ukrán nép érdeke volt és nem is az oroszoké.

Ha az embereken múlott volna, nem tör ki háború.

Az én szépapámat is elvitték az orosz frontra, egy kikötőbe, úgy hogy addig a Dunát se látta...semmi keresni valója nem volt és semmi dolga nem volt a cári kiskatonákkal.
Egyszerű parasztember volt.

Most hogy jön a karácsony, említsük meg hogy a frontokon ilyenkor a Nagy Háború alatt az ellenséges katonák nem lőttek egymásra, találkoztak, barátkoztak, csereberéltek, fényképeke és szuveníreket osztottak meg, énekeltek...
Pontosan tudta mindenki hogy ez az egész földi pokol nem róluk és nem értük szól!

(csak mondom hogy nem kell csodálkozni azon hogy 4 év borzalom után ezek a sovány, éhes, meggyötört bakák - akik többségében még szavazati joggal sem bírtak, de elvárták tőlük hogy halljanak a hazáért - hazamentek, és nem egyből az erdélyi meg a felvidéki frontra....)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.06. 10:47:25

@Gery87:

Az egészet Amerika kezdte a kijevi puccsal, mely után az ukrán kormányzat felmondta a semleges státuszt.

Gery87 2024.12.06. 13:09:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Vagyis Ukrajnának se belülről, se kívülről nem szabad másképp döntenie, változnia, örökre az orosz világ peremén kell héderelnie pufferállamként?

Egyébként oké, puccs volt, erre a bevonulás...
Hát jól elbaszták.
Két korábban semleges állam is most NATO tag lett emiatt (hogy jó ok e ez most hagyjuk), az egyik Svédország amivel többet nyertek mint Ukrajnával.

Jobban megérte volna "visszapuccsolni". de hát már ez van.
Ezzel az ukránok előtt jó időre leszerepeltek.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.12.06. 13:15:36

@Gery87:

Ukrajna meg lett támadva Amerikából 10 éve. Miért kellene ezt elfogadni?

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.06. 13:16:58

@Gery87: a krímet biztosan régóta vissza akarták szerezni, és így volt rá ürügy.

valis47 2024.12.06. 13:44:27

@Gery87: Ausztria, Finnország elég sokat kihozott anno a "pufferállamságból".
Svédek is, csak most meghülyültek teljesen. Természetesen az osztrák ballibek is már be akarnak lépni a NATO-ba. Talán attól félnek, hogy Orbán megtámadja őket?

valis47 2024.12.06. 13:51:59

@élveteg: Kissinger még racionálisan gondolkodott. Bár kissé pszichopatán, az tény. Őt aztán nem érdekelték holmi emberi jogok, vagy hogy tömeggyilkos diktátorokat kell támogatni az USA érdekeiért. Az ilyen Nuland meg Blinken meg Jake Sullivan féle zsidókat (Kissinger is az volt persze) viszont elvakítja az oroszgyűlölet, meg ők már a "történelem vége" hülyeségben hisznek. Szemükben az USA örök hegemóniáján alapuló globális neoliberális "szabályokon alapuló világrend" egyszerűen megváltoztathatatlan természeti törvény. Sullivan egyenesen kinyilatkoztatta, hogy ő hisz abban, hogy jókra és gonoszokra oszlik a világ, és hogy ő a jók ügyét képviseli. Valami hollywoodi filmként látják a világot.

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.06. 14:03:59

@valis47: lehet a sullivan vallásos zsidó.

Gery1987 2024.12.06. 14:59:34

@valis47:

Egy esetnek sincs racionális alapja..

Wildhunt 2024.12.06. 17:17:02

@Gery87: Irak meg kitérdekel. Egyszerű vagy, mint egy faék.

Tapi2021 2024.12.06. 18:52:39

@alöksz róz: "az ide ukrajnából érkező menekültek száma is marhaság.
ha beszorzod a napi jelentéseket, kijön hogy több mint tízmillió ukrán menekült csak magyarországon keresztül. "

A határon belépők napi számát közlik, ami átlagosan olyan 9 ezer szokott lenni.

Nálunk is sokan élnek most és tudom, hogy sokan simán hazajárnak és visszajönnek!
Egyikük sem sorozható férfi!
viszont ott vannak a védtelen házaik, lakásaik, ingatlanjaik, és ingóságaik! Nem beszélve a nagyszülőkről, rokonokról.

Tehát a napi 9 ezer nagy része az INGÁZÓ!
(Nők, gyerekek.)

Tapi2021 2024.12.06. 19:03:12

@IdomitottFoka: "És nem véletlenül nyomják az USA-ból h 25-ről 18-ra kéne csökkenteni a behívható állomány életkorát. "

A saját globális hatalmáért másokat is harcoltató Amerikai Impériumnak a 25 év alatti ukrán emberek élete pontosan annyit ér, mint a 25 év fölöttieké!

Ahogy már írtam, ha akarjuk, akár dollárban is kiszámítható, mennyit ér egy ukrán (orosz) ember élete! :-(

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.06. 19:06:32

@Tapi2021: "A határon belépők napi számát közlik, ami átlagosan olyan 9 ezer szokott lenni." - nem igaz.
nem a határon belépők számát közlik, hanem a határon átlépők közül akik úgy nyilatkoztak, ukrajnából menekültek.
1. ha már egyszer onnan el kellett menekülnie, akkor mi az hogy ingázni engedik? pláne mi az hogy ingázni és a menekülteknek járó segéllyel seftelni engedki?
2. mi az a sok indiai, távolkeleti meg néger köztük? ezerszámra? mi az hogy ezeket az illegális migránsokat sem állítja meg a kormány?

3. mi az a sok illegális migráns az osztrák határon? a magyar oldal felől? honnan teremtek oda, ha állítólag meg vagyunk védve tőlük?

Tapi2021 2024.12.06. 19:08:57

@Boldeone2: "Ha a sebesültekkel együtt nézzük, akkor simán lehet több százezer áldozat! Én áldozatokról beszélek és nem halottakról! Aki elveszti a lábát, az is áldozat! "

Ebben egyetértek.
Mivel nem lőtték agyon a háború előtt még időben azt az egy-két tucat amerikai, orosz, ukrán és nyugati vezetőt, akik a háborúért FELELŐSEK, és akik miatt emezek százezrével halnak, ez a szomorú helyzet és még nem is az eredmény. Ki tudja az mennyi lesz még?!

Ezért kéne BÉKE!

Tapi2021 2024.12.06. 19:19:55

@fofilozofus: Az a gond, hogy azokat a vezetőket, akik belevitték az ukránokat (Európát!) ebbe a háborúba, akik elárasztják a nyugatot iszlamistákkal, akiktől árad az LMBTQ és más szenny, akik konkrétan taccsra vágták, vágják Európa gazdaságát, viszályt szítottak a tagállamok között,..., akik most már egyetlen demokratikus választást sem ismernek el, és elszabotálnak, ha az ellenfeleik nyernek!, azokat EZEK a "szegény" emberek VÁLASZTOTTÁK MEG!
Sőt, a legtöbb helyen újraválasztották őket!!!

Akkor kit és miért sajnáljunk?

Leginkább magunkat.

Tapi2021 2024.12.06. 19:29:47

@Gery87: "Ők voltak azok addig szavatolták Ukrajna szuverenitását és területi integritását amíg orosz barát kormány volt.
Ez valódi szuverenitás?
Nem az."

Hát, ööö...

Szavatolták, AZTÁN az USA szervezett egy puccsot, amit évekig készítettek elő (ezt el is ismerték indirekten, az 5 MILLIÁRD dolláros "támogatás" beismerésével).

AZTÁN jöttek ukrán kormányok, tele amerikaiakkal, meg lekötelezett "bábokkal".

Aztán, megpróbálták őket kigolyózni az egyetlen krími hadikikötőjükből.

KÖZBEN jogfosztották és üldözték a HÉT millió oroszt Ukrajnában.

Aztán jött az "ötlet", hogy nem csak EU, hanem NATO (tehát az USA katonai szövetségének, imperializmusa eszközének) lennének a tagjai... Stb.

Milyen érdekes, hogy az oroszok ezek UTÁN - miközben számos ELŐZETES figyelmeztetést adtak! - már nem szavatoltak!

Tapi2021 2024.12.06. 19:31:55

@Gery1987: Kérdés, hogy egy szuverén országban egy nagyhatalom katonai bázisa(i), titkos börtönei, és nyílt befolyása, főleg a kormányzatra, mennyire a szuverenitás jelei???

Akár nyugaton.

Tapi2021 2024.12.06. 19:43:51

@Alöksz Róz Unbanned: Rosszul tudod:

"Az Országos Rendőr-főkapitányság közleménye
2024. december 6., péntek 1:46
Budapest OS

Budapest, 2024. december 6., péntek (OS) - Az előző nap adatai számokban.

Magyarország területére 2024. december 5-én 0 óra és 24 óra között az ukrán-magyar határszakaszon 4770 fő lépett be. A román-magyar határszakaszon belépők közül 4279 fő nyilatkozott úgy, hogy Ukrajnából érkezett.

A beléptetettek közül a rendőrség 22 embernek állított ki ideiglenes tartózkodásra jogosító igazolást, ami 30 napig érvényes. Ezen időtartamon belül kell felkeresniük az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság tartózkodási helyük szerint illetékes hivatalát a végleges okmányok beszerzése érdekében.

Kiadó: Országos Rendőr-főkapitányság"

Minden nap ez a "szakszöveg".

mti.hu/nemzeti-kozlemenytar/2024/12/06/az-orszagos-rendor-fokapitanysag-kozlemenye

Tapi2021 2024.12.06. 19:47:50

@Alöksz Róz Unbanned: "2. mi az a sok indiai, távolkeleti meg néger köztük? ezerszámra? mi az hogy ezeket az illegális migránsokat sem állítja meg a kormány?"

Ezt melyik ellenzéki ökör delirálja? Forrás? Számok?

"3. mi az a sok illegális migráns az osztrák határon? a magyar oldal felől? honnan teremtek oda, ha állítólag meg vagyunk védve tőlük? "

Mennyi az a sok? Forrás? Számok?

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.06. 19:51:58

@Tapi2021: az lehet, csak a napilapot olvastam. de ne viccelj már, románián keresztül ingázik ukrajnába?

Tapi2021 2024.12.06. 20:03:50

@Alöksz Róz Unbanned: Miért ne? Romániának van a leghosszabb határszakasza Ukrajnával. Több, mint 600 kilométer.

Bizonyára vannak, akiknek jobb az út Románián keresztül. Vagy nem szeretnének fél Ukrajnán keresztülutazni és kockáztatni. Átmennek Romániába az első lehetséges helyen, aztán irány a nyugat.

Alöksz Róz Unbanned 2024.12.07. 12:05:05

@Tapi2021: :D
na látod. akkor mégse ingázók.

ez volt régen a kedvencem, amikor ügyesen saját magát cáfolja meg valaki.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása