Ki gondolta volna?
Puzsér, aki pár éve még röhögött a ballib gigatüntiket szervező ballib szalonon, most hogy a szalon némán tátog, úgy gondolta, átveszi a szerepet, s a Ballib Reformkor Párttal közösen gigatüntit szervez.
Úgy tűnik azonban Puzséréknak rosszabbak a kapcsolataik, így nem sikerült elérni a szabványos 800 fő résztvevőt. Nem küldtek ezek szerint a CEU bécsi k(r)ampuszáról bértüntizőket.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
_Neville 2025.01.16. 12:39:30
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.16. 13:23:57
Dolgozni semmiképp se akar, szóval küzd, hátha észreveszi őt Soros gazda.
vergyula 2025.01.16. 13:26:02
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.16. 13:27:21
Hát igen, mindenképpen ő legalább hiteles volt ebben.
_Neville 2025.01.16. 13:57:22
gigabursch 2025.01.16. 13:59:31
Gery1987 2025.01.16. 14:06:25
Nem unjatok még ezt a sorosozast?
Puzsér még Vona még a hitelesebb arcok közé tartozik.
Rogán tiltólistara kerülése meg inkább Orbánnak szól...
Nyilván nem fog lemondani, ők se gondolnak így.
Ez egy elvi kialllas...
Meg is mit kéne tennie a fidesz ellenzékben lévőknek szerintetek? Az értelmiségnek, politikának?
Kussolni? Ne legyen kritika?
Vagy azon sirankozni hogy nem elég ner a ner?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.16. 14:06:37
Hozzá kellene, ez a szegmens nem működik. Mo-on soha senkinek se sikerült ez a "nem ballib, de nyugatos" szerep.
A Centrum Párt azonnal megbukott vele. Az MDNP lassabban bukott bele. Aztán a kései MDF is próbálta - bukás. MZP-nek se jött be. Miért pont Vonának sikerült volna?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.16. 14:07:17
"Rogán tiltólistara kerülése meg inkább Orbánnak szól"
Ez nyilvánvaló. Na és?
Gery1987 2025.01.16. 14:07:32
Mindenkinek el kéne mennie dolgozni a piacra aki 8 évet lehúzott a politikában.
Polgármestertől a minielnokig.
Gery1987 2025.01.16. 14:08:02
Mit na és?
Ne legyen erre reakció?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.16. 14:11:10
Nem működik ez. Szépen hangzik, de működésképtelen.
Gondold végig! Tegyük fel fogorvos vagy ügyvéd vagy vagy akár fizikai munkás, pl. vízvezetékszerelő. A 8 év alatt elvesztesz minden ismertséget a szakmádban, sőt esetleg a szakmát magát is elfelejted.
Ez működött az ókori Rómában, de ott eleve csak gazdag ember lehetett politikus, szóval eleve nem kellett dolgoznia - csak visszavonult a birtokára könyveket olvasni a politikusi pálya után, nem volt megélhetési probléma.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.16. 14:13:00
Nevetséges.
Azért annyi valóságérzék kellene, hogy ha nem Talpramagyar Péter szervezi, akkor kb. senki se fog elmenni a tüntire.
Még ha Gyurcsány szervezte volna, akkor is elment volna 1500-2000 nyugdíjas. De így, ez önlejáratás.
Gery1987 2025.01.16. 14:15:52
Marhaság.
Eleve a 8 év alatt a politikában lehet olyan kapcsolati hálót építeni meg tapasztalatot szerezni pl vezetőként, kommunikációban, jogszabályok ismeretében,hogy utánna el tudsz menni egy csomó helyre dolgozni.
Meg valami pénzt is osszegyujthetsz, utánna vállakozól pl a szakmában.
Na meg ilyen alapon akkor szülni sem szabad, mert évekre kiesel a munkából?
Gery1987 2025.01.16. 14:16:57
Nem a létszám volt a lényeg, hanem az elvi kiállás.
Ilyen alapon sehol ne sztrájkolnak ahol nincs 10000 dolgozó?
vergyula 2025.01.16. 14:19:09
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.16. 14:27:35
Bizony így van. Az ideális helyzet, ha a nő nem dolgozik.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.16. 14:28:43
Mindent lehet, csak minek?
Szerinted érdemes 10 ember előtt hangversenyt adni? Csak nevetséges lesz az előadó.
Tapi2021 2025.01.16. 14:37:08
Nem igaz, hogy nem dolgoznak. Csak nem esztergálnak, hanem politizálnak. Ez is munka.
Ér annyit, mint sok kutatói állás, ahol évtizedekig kutatnak közpénzen, és nem találnak semmit...
Tapi2021 2025.01.16. 14:55:31
Egyáltalán nem arról van szó, hogy az ellenzék ne kritizálja a kormányt. Hanem arról, hogy valós dolgokért kritizálja. És ne ugorjon rá, minden HAMIS és egyértelműen MÁSOK ÉRDEKÉT szolgáló akcióra!
Mint most az USA birodalmi érdekét, vagy az EU liberálisainak érdekét, stb. szolgáló, mindenki által köztudottan HAMIS vádak alapján eszközölt akciókra.
Vagy az ordító kettős mércén alapuló akciókra, amelyekről TUDJUK, hogy a célja az ellenfél - most éppen a be nem hódoló nemzeti, kerdem. kormány(ok) - MEGBUKTATÁSA és nem valamiféle igazság.
Szóval azért kontraproduktívak az ilyen akciók, tüntik, mert a magyarok többsége tudja, hogy ezekkel nem a magyarok érdekeit, hanem az ellenfelekéit szolgálják ki!!!
Pl. Orbánék vegzálása Rogánt, mint eszközt ehhez felhasználva, nem a magyarok, hanem az USA és csatlósainak érdeke. (Már mint az USA eddigi kormányzatáé.)
Ergo, aki erre felülve tüntikézik, az az USA és ballib csatlósai érdekében tüntikézik, a magyar kormány ellen.
És mivel a józan többség ezzel tisztában van, ezért nem lesznek ezekből tömegtüntetések.
Az ilyeneket külföldi érdekek kiszolgálásának tekintjük. Vagy azokra történő "ráépítkezésnek".
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.16. 15:49:56
"Annyira elgyurcsányosodott a baloldal, hogy a Fidesz szart nektek egy messiást,
a dolog bejött az összes féleszű libernyák a követőjévé vált.
DK / demagóg kommunista / szekta és az ezerféle törpepárt
meg megy a szemétre."
*=fogyatékosok kedvéért: fent egy idézet olvasható.
Alöksz Róz Unbanned 2025.01.16. 15:50:25
Tapi2021 2025.01.16. 16:22:36
index.hu/kulfold/2025/01/16/transznemu-ember-keses-tamadas-nematalakitas/
F1őr 2025.01.16. 16:29:21
Wildhunt 2025.01.16. 16:51:31
vergyula 2025.01.16. 17:00:13
Tapi2021 2025.01.16. 17:18:46
Tapi2021 2025.01.16. 17:44:17
index.hu/velemeny/2025/01/16/facebook-algoritmus-politika-cenzura-hatalom-szabadsag/
Gery1987 2025.01.16. 17:55:37
Igen, de sajnos ilyen bérek mellett ez nem lehetséges
Gery1987 2025.01.16. 17:56:16
Miért kell minden tüntetések hangversenyek lennie?
Gery1987 2025.01.16. 17:57:49
Ha szakma lenne akkor nem itt tartanank, sőt, választás sem kéne csak mint egy hivatalnok felveszik és kész...
Fingós nincs a demokrácia és a politika lényegéről ebből is látszik.
Ez em szakma hanem népképviselet kell legyen.
Gery1987 2025.01.16. 17:59:00
Igen persze...
Mondom én nektek kirakat ellenzekfelelcsak még,akik benne vannak Orbán. Seggeben és egyetlen kifogásuk hogy had menjenek még mélyebbre...
Gery1987 2025.01.16. 18:00:57
Nyilván nem.
De a megelhetesi phszihopatak szűrésére ez az első lépés
Tapi2021 2025.01.16. 18:10:04
Szerintem - és ez látszik a valóságban is -, lehet.
Gery1987 2025.01.16. 18:22:01
Nézz körül a világban milyen emberek vannak hatalmon régóta vagy készülnek arra hogy abban fognak megdogleni...
És mit tettek a világgal.
Ha ez a profizmus akkor kurva nagy baj van.
Tapi2021 2025.01.16. 20:16:36
index.hu/kulfold/2025/01/16/david-pressman-amerikai-nagykovet-egyesult-allamok-interju-orban-viktor-fidesz/
Alapvető lenne, hogy ezeket hatékonyan tudjuk helyretenni, itthon és külföldön egyaránt!
Csak ehhez képességek kellenének.
Tapi2021 2025.01.16. 20:21:16
Nem baj ez, mert egyrészt ennek tudatában szavaznak rájuk, másrészt, nem biztos, hogy jobb, ha négy évente autószerelők és tanárok, vagy esztergályosok kerülnek be a Parlamentbe.
A politikában is van mit tanulni, és számít a tapasztalat. Nem is kicsit.
Az első, amatőr MDF kormányt sem véletlenül tudta legyalulni a képzett ballib ellenfél.
Gery1987 2025.01.16. 20:46:21
Jó hát mit is mondanak mást, nektek mindig kell egy úr....
A politikába csak akkor kell a több évtizedes tapasztalat, ha úgy működik ahogy most: egy szűk elit alapozza és tartja fenn a saját hatalmát és közben szipojozza a közpénzt.
Semmi szükség ezekre, nem értünk vannak.
A "tanárok, szerelők" meg időnként bizony bebizonyították hogy ők is képesek politikát csinálni, képviselni, sőt jobban.
Tapi2021 2025.01.16. 20:55:28
Gery1987 2025.01.16. 20:57:50
Így így, ti meg úgy mint a jobbágyok.
"Jaj mi lenne velünk a tekintete szakértő urak nélkül..jaaaj...Sír Meldrum mindig jó volt hozzánk....hova vezetne ez."
Wildhunt 2025.01.16. 21:44:18
vergyula 2025.01.16. 21:58:30
vergyula 2025.01.16. 21:59:16
Szerintem Menczer elég pofátlan, hogy tagadja.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.17. 07:02:54
Mert mindennek meg kell felelnie saját céljainak.
A 200-fős tüntetés az olyan, mint az egy délutános fogyókúrázás - semmi értelme.
Tapi2021 2025.01.17. 11:55:07
Különösen, ha olyan a világnézeted, amiben ez nem megengedhető, sőt, súlyos bűn? És te ettől beszennyezve, meggyalázva érzed magad?
Tapi2021 2025.01.17. 11:59:15
Ez sehogyan nem következik abból, hogy hasznos is lehet, ha egy politikus akár sok évtizedes tapasztalattal vesz részt a közéletben.
Abból, hogy nem egy esztergályosra bíznánk az ország, a település vezetését, hanem tapasztalt politikusokra, szintén nem következik, hogy "nekünk kell egy úr"!!!
De ezzel bizonyára a lelked mélyén te is tisztában vagy.
GyMasa 2025.01.17. 15:14:19
"Meg is mit kéne tennie a fidesz ellenzékben lévőknek szerintetek? Az értelmiségnek, politikának?"
Mondjuk politizálni?
Kialakítani egy konzisztens értékrendszert, figyelembe véve a magyar valóságot és a magyar emberek igényét, majd azt részletesen kidolgozni és kommunikálni a nép felé.
Találni egy olyan személyt, akiről az ország nagyja elhiszi, hogy jó vezető, és kampányolni 4 éven keresztül.
"Kussolni? Ne legyen kritika?"
Persze, hogy legyen kritika, de sokat segít, ha olyan dolgokat kritizálnak, amit valóban kritikával kellene illetni!
Nem a mostani "komplementer Orbán" (értsd, tökmindegy, mit mond az öreg, mi azért is pont az ellenkezőjét mondjuk, bármekkora baromság is az...), hozzáállást kellene erőltetni, hiszen az elmúlt 14 év fényesen bebizonyította. hogy ez nem működik.
"Vagy azon sirankozni hogy nem elég ner a ner? "
AZt sem kellene. A NER egy gyűjtőfogalom, amivel a fidesz összefogja az ország nagyobbik részét.
Senki nem tiltotta meg senkinek, hogy kitaláljanak valami olyan új gyűjtőfogalmat, ami még több embert fog össze!
EZt kellene megtalálnia az ellenzéknek, és, akkor többen szavaznának rájuk.
GyMasa 2025.01.17. 15:15:59
Szerintem meg éppen fordítva kellene, hogy legyen, csak 8+ év VALÓDI szakmai tapasztalattal a háta mögött lehessen valaki politikus!
gigabursch 2025.01.17. 15:43:40
Hány éve erőlködsz ezzel az ostoba provokátor trollal?
Megkeresheted és megszámolhatod, eddig kitől és hány hozzászólást fogott fel. Aztán azt, hogy ebből mennyit fogadott be...
... persze ha te időmilliomos vagy..., az egy másik kérdés.
GyMasa 2025.01.17. 16:54:44
Ze, egymagában igaz, de azért sokat segít, ha mondjuk az illető politikusnak van kapcsolata a Munka VALÓDI világával...
Azaz pl. életszerű tapasztalataik vannak azzal, hogy milyen az, amikor valamiért mondjuk felelősséget kell vállalniuk...
GyMasa 2025.01.17. 16:58:29
Pont, hogy nem, mind azt pofázzuk neked, te értelmi fogyatékos, hogy valódi ellenzékre lenne szükség, mert a mostani az nem az.
GyMasa 2025.01.17. 17:01:06
Szerintemis ő hibázott.
Előre meg kellett volna mondania, mi a helyzet, és tudomásul venni, ha mondjuk aleendő partner erre nem vevő.
GyMasa 2025.01.17. 17:02:36
Nem vagyok időmilliomos, de ez a nickje még nincs s listán.
Hidd el, tényleg csak akkor válaszolok neki, ha nagyon ráérek.
(az meg nem gyakran van, de akkor akadnak ilyen pár órás üresjáratok.)
vergyula 2025.01.17. 17:24:54
GyMasa 2025.01.17. 17:49:52
Ez így van!, De ez nem jogosítja fel őket arra, hogy ne mondják el az igazat!
A hazugság soha nem vezet jóra. Előbb-utóbb lebukik és akkor ott véget ér a dal.
Gery1987 2025.01.17. 17:51:31
Nem minden tüntetés egyforma.
Ez csak egy elvi kiállás volt.
Ennyi, nem akart több lenni.
Értem hogy mutogatni akarsz hogy jaj milyen kis fosok, de nincs ebbe több.
Szard le.
GyMasa 2025.01.17. 17:52:11
És, pont ebben látom a woke fasizmus legnagyobb bűnét, hoyg elhiteti ezekkel a szerencsétlenekkel, hogy bármit megtehetnek, mert "nekik van igazuk" és valamiféle előjogaik vannak...
Gery1987 2025.01.17. 17:53:35
Az a baj hogy amit te tapasztalatnak velsz, az nekem nem értékelhető...
Gery1987 2025.01.17. 17:55:18
Politizálnak, hogy neked nem ez tetszik még nem ezt várod el hát ez van...
És az hogy azt kritizálják amivel te nem akarsz foglalkozni még kényes című még tabu.... hát ez van.
Nem érted csinálják.
Gery1987 2025.01.17. 17:55:53
Mégis milyen szakmai tapasztalat?
Gery1987 2025.01.17. 17:56:41
Zsidoztal már ma vagy még csak most készülsz?
Gery1987 2025.01.17. 17:58:03
Nem akartok ti ellenzéket.
Ha azt csinálnak amit neked tetszik akkor nem kormánypárti lennél, fogyi.
vergyula 2025.01.17. 18:03:26
GyMasa 2025.01.17. 18:32:08
"Politizálnak, hogy neked nem ez tetszik még nem ezt várod el hát ez van..."
emcsak nekem nem tetszik, hanem kb az ország nagyobbik felének, dehát, ha folytatni akarják, csak lelkük rajta!
"És az hogy azt kritizálják amivel te nem akarsz foglalkozni még kényes című még tabu.... hát ez van."
Az a baj, hogy nem ez a helyzet, hanem, hogy MINDENT kritizálnak, amit fidesz csinál, válogatás nélkül!
"Nem érted csinálják. "
Azzal nekem nincs is bajom, mert nekem ilyen értelmi fogyatékosokra nincs szükségem.
AZ a nagyobb baj, hogy nem vagyok egyedül és akiknek "csinálják", az a kisebbség.
AHogy mondtam, lehet ezt is, de akkor azt várni, hog ymajd beszavazzák őket a hatalomba, azért a valóságra eléggé merőleges elgondolás.
GyMasa 2025.01.17. 18:34:36
BÁRMILYEN!
Tudod, amit mi, átlagos emberek megtapasztalunk életünk során:
- Időre bejárni munkahelyre
- Megcsinálni a feladatainkat
- Számonkérhetőnek lenni a feladatainkkal kapcsolatban...
- Megdolgozni a fizetésért
- Saját bérből kifizetni az autónkat, a lakásunkat, az utazásainkat
- Kijönni annyiból, amit MÁSOK adnak a munkánkért, és nem saját magunknak megszavazni a fizetés(emelés)t...
Ilyenek...
GyMasa 2025.01.17. 18:36:51
"Nem akartok ti ellenzéket."
Eszed tokja nem akar!
Pont ti nem akarttok ellenzéket, amint hatalomra kerültök!
(csak szerencsére oylan fogyatékosak az embereitek, hogy hatalomra sem tudnak kerülni.
"Ha azt csinálnak amit neked tetszik akkor nem kormánypárti lennél, fogyi. "
De, nem azt csinálják, hanem a kormány csinálja azt, ami nekem tetszik...
Vagy, akkor is ellenzékinek kellene lennem?
És, a saját értékrendemmel és érdekeimmel ellentétes dolgokért kampányolni?
Normális vagy?
GyMasa 2025.01.17. 18:39:07
Nem kell azt az első randin előhozni!
Vagy, ha dugni akar az első randin, akkor meg igenis elő kell!
Amúgy, meg igenis az őszinteség az megoldás erre is!
Hazugsággal csak ideig-óráig lehet "sikeres".
Azért ez még egy átoperált transz estén sem rejthető el örökre, hogy mi a biológiai igazság!
Gery1987 2025.01.17. 18:52:38
Miért ne kéne?
Teljesen felesleges rejtegetni.
Gery1987 2025.01.17. 18:53:48
Mi az hogy nekünk?
Soha eletembe nem szavaztam a ballibekre.
Gery1987 2025.01.17. 18:59:31
Mit nem értesz?
Teljesen logikus hogy nem értesz egyet az ellenzékkel, hisz ha egyetértenek akkor nem lennél kormánypárti.
Viszont mivel az vagy, mi a faszt csodálkozol azon hogy az ellenzék nem olyan ami neked tetszik?
A.tobbi csak duma.
Az egész. 14 év arról szólt hogy lehet az ellenzéket gyengíteni, ellehetetleníteni még osszegyurcsanyozni, Brüsszelhez I, sorosozni....
Faszt akartok ti ellenzéket.
Azt akarjátok hogy esélyük se legyen kormányra kerülni és semmiben ne akadályozzák a ner aknamunkajat.
Ne kelljen kompromisszumot kötni senkivel, ne legyenek fékek és ellensúlyok...
Gery1987 2025.01.17. 19:00:41
Pont nem ezt csinálják korunk politikusai.
Gery1987 2025.01.17. 19:03:33
A szélsőjobb kivételével a fidesz eddig az összes ellenzéki pártot lehazaarulozta és ugynokozte...
Most a jobber tiszat is. Nem számít ki van ellenzékben nektek mi senki áruló akik inkább ne is legyenek...
GyMasa 2025.01.17. 19:27:43
Ezt mondom én is!
GyMasa 2025.01.17. 19:28:35
Nem is kellett, de nyilvánvalóan nem vagy egy konzervatív lélek.
És nem azt mondtam, hogy rájuk szavaztáél, csak annyit, hogy butasgokat írogatsz.
GyMasa 2025.01.17. 19:34:32
"Viszont mivel az vagy, mi a faszt csodálkozol azon hogy az ellenzék nem olyan ami neked tetszik?"
Talán azért, mert egészségesebb lenne az országnak, ha lenne egy épkézláb ellenzéke?
Vagy, szerinted okés, hogy Orbán azt csinál, amit csak akar?
"Az egész. 14 év arról szólt hogy lehet az ellenzéket gyengíteni, ellehetetleníteni még osszegyurcsanyozni, Brüsszelhez I, sorosozni....
És, miért is fáj ez neked ennyire?
Hiszen, pont, hogy ezekről a dolgokról már mindről kidserült, hogy igazak az utolsó szóig, nem?
"Faszt akartok ti ellenzéket."
Hát, EZT az ellenzéket biztosan nem akarom, legalábbis én. Én azt szeretném, hogy EZ az ellenzék eltűnjön a történelem szemétdombján, ahová való!
És, hogy utána ki tudjon fejlődni, orgtanikusan, hogy életerős is lehessen majd egy igazi ellenzék amelyik a haza és az emberek érdekeit tartja szem előtt.
"Azt akarjátok hogy esélyük se legyen kormányra kerülni és semmiben ne akadályozzák a ner aknamunkajat."
EZt nem én akarom, már bocs, hanem ők, maguk tesznek meg ezért mindent!
"Ne kelljen kompromisszumot kötni senkivel, ne legyenek fékek és ellensúlyok... "
Most is vannak fékek és ellensúlyok, de pl a mai ellenzék az nem szerepel ezek között!
Én azt szeretném, hogy ez ne így legyen.
te, ezzel sezmben azt szeretnéd, ha Orbán csak úgy eltűnna örökre, és a mai, teléjességgela alkalmatlan és érdemtelen ellenzék kerülne hatalomra, aminek röviden szólva egy katasztrófa lenne a vége.
GyMasa 2025.01.17. 19:35:04
Igen, ez volt az alap, amit írtam!
Ennyire nem érted meg, amit leírok???
GyMasa 2025.01.17. 19:38:41
"A szélsőjobb kivételével a fidesz eddig az összes ellenzéki pártot lehazaarulozta és ugynokozte..."
Igen, bazzeg, mert mindegyik hazaáruló ügynök, te szerencsétlen!
"Most a jobber tiszat is. Nem számít ki van ellenzékben nektek mi senki áruló akik inkább ne is legyenek... "
Jah, jobber tisza...
:-D
Te ostobább vagy, mint gondoltam...
A tisza nem egy párt, hanem egy CIA eszköz a jelenlegi ellenzék leváltására.
Mert a CIA rájött, '22 után, hogy amíg Gyurcsány a porondon van, addig minden olyan akciót el fog szabotálni, amiben nem az övé a főszerep!
MP most ezt a rendszert verte szét eléggé jól.
Viszont, azzal, hogy jobbernek nevezed a tiszát, eléggé megsérted az összes liberális ellenzéki szavazót, akik meg rájuk szavaznának...
Gery1987 2025.01.17. 20:29:27
De amit erre írtál arra mondtam hogy igen.
Ez is baj?
Gery1987 2025.01.17. 20:31:44
Én vagyok ostoba de most is csak a köntös fassaggal tudsz jönni hogy mindegyik ellenzéki párt CIA ügynök meg hazaáruló:D
Jó mélyen benne vagytok Orbán seggeben.
Agyatokra ment a propaganda.
Gery1987 2025.01.17. 20:36:46
"Ideológia
európa-pártiság
korrupcióellenesség
konzervatív liberalizmus
nemzeti liberalizmus
Politikai elhelyezkedés
jobbközép"
Ezt mondják magukról, hogy neked persze mindenki komcsi meg libsi....hát tudjuk.
A fidesz bezzeg nemzeti konzervatív meg keresztény...az bazmeg.
Gery1987 2025.01.17. 20:40:39
Mondom te a saját elvárásaikat vetítés ki hogy mi legyen az ellenzék, de ez nem így működik.
Egyebkent maga Orbán is tett azért hogy ne legyen épkézláb ellenzéke.
Mint Putyin.
Wildhunt 2025.01.17. 22:22:07
Wildhunt 2025.01.17. 22:28:21
valis47 2025.01.17. 22:44:12
Érvénytelenítettek választást, mert külföldről befolyásolták, mint Romániában?
Szó van-e valamelyik párt esetleges betiltásáról, mint Németországban?