magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

A nyugatmajmolás mellékterméke

Valójában az antifa hőbörgés nem más, mint a nyugtamajmolás egyik mellékterméke.

A "szikrázók", "lángolók", s más debilek megtudták, hogy nyugaton nagy divat antifának lenni, s ennek fontos része, hogy ártatlan embereket terrorizálnak az közterületen, bedrogozva rongálnak, vörös zászlóval a kézben üvöltenek. Mivel ők is "progresszívek", így eldöntötték, ők is követik a divatot.

Ugyanaz a mentalitás, amely a BLM-hisztéria csúcspontján, 2020 tavaszán egyes magyar progresszíveket arra vitt, hogy Budapesten tüntetést tartsanak a BLM nevében! Miközben egyrészt Magyarországon nincs rabszolga múlt, alig van néger, s még soha senki se számolt be négerek elleni rasszista alapú rendőri erőszakról. De kellett a tünti, mert most ez a divat. Persze az egész nevetségességbe fulladt, még a progresszív törzstüntizők zöme is annyira abszurdnak tartotta az egészet, hogy alig 20-25 fő jelent meg.

Az antifák is ilyesmi. Csak hát, bár a "fasizmus" elleni harc mélyen benne van a ballib szellemiségben - hiszen mindenki fasiszta, aki nem ballib! -, azért a ballibek 99+ %-a se gondolja, hogy erőszakos tüntetéseket kellene szervezni és azokon részt venni.

Így a tenni akaró, tettvágyban szikrázó, drogozástól pirosló arcúak nehéz helyzettel szembesülnek: nincs kritikus tömeg. Most már a CEU sincs helyben, mely eddig delegálni tudott embereket, ma már mind az "egyetem" bécsi k(r)ampuszán vannak.

Így külföldről kell importálni aktivistákat. A Norvégiai Köztársaság Alapja szerencsére biztosít pénzt. Szerintem a "nácik" egy része is importált statiszta.

Fontos persze előtte a médiakampány, azt a látszatot kell valahogy kelteni, mintha mindez fontos lenne. Pedig nem az, ez csak bábjáték Soros gazda utazó cirkuszában.

143 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr6818789568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gigabursch 2025.02.06. 12:43:23

Leninfiúk legjobb helye valami perui büntetőtáboros nehézfém-bánya

Gery1987 2025.02.06. 13:22:05

Ajánlom mindenkinek hogy olvassa el a cikket, mivel Birca csak a szokásos cinikus frocsogo venember dumajara nem kell adni.

A cikkben is benne van hogy békés ellentüntetést szerveznek és hogy semmilyen eljárás nem folyik a Szikraval szemben, amit a rendőrség megerősített.

A náciverok külföldiek voltak múltkor is.

Egyebkent meg tüntetni lehet, minden demokratikusan gondolkodó ember számára erkölcsi kötelesség elhatárolódni a naciktol, fasisztaktol.

Arról sose volt szó hogy meg kéne őket verni. Semmi értelme.

Az antifa balhezas valóban kontraproduktiv és nem old meg semmit.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.06. 14:12:07

@Gery1987:

Nagyon is benne volt az egészben több magyar is, csak gyávák voltak kimenni verni, ők csak koordináltak a háttérben, le is buktak, az egyiknél még pedofil anyagokat is találtak.

Gery87 2025.02.06. 14:17:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Forrás?
(Nem zárom ki hogy így volt, csak akkor kéne valami erre..)

Gery87 2025.02.06. 14:25:25

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ja igen emlékszem, de aztán kiderült hogy nincs neki ahhoz köze.

"Az antifa-ügyben csak egy szikrás került képbe: Krisztina, akit két hétre ártatlanul ültettek le. Jámbor állítja, a rendőrség tájékoztatásából kiderül, hogy a pedofil tartalomnak nem Krisztina a birtokosa."

"Lapunk megkereste a rendőrséget az ügyben.....Közölték: a felvételeket tartalmazó informatikai eszköz tulajdonosa egy férfi, aki nem volt gyanúsított a közösség tagja elleni erőszak bűntett miatt folytatott eljárásban."

vasútihíd 2025.02.06. 16:57:35

ez olyan mint a buzifelvonulás. divat és pénzzel támogatott. tehát akár még keresni is lehet rajta. persze most trump miatt már kevesebbet.

IdomitottFoka 2025.02.07. 06:35:44

"nyugaton nagy divat antifának lenni"

Vicces úgy tenni mintha ez vmi új divat lenne, az olasz és német vörös brigádok is antifa alapon szerveződtek, a vókok még pajzán gondolat se voltak, amikor a neonácik és az antifák már egymást gyepálták. Amúgy eza vérbecsület menekülés fétis nem zavar be az oroszimádatba? Az egyik bálvány menekül a másik elől?

Gery1987 2025.02.07. 08:19:46

@IdomitottFoka:

Persze hogy nem zavar be nekik, a mai jobboldal érték nélküli, puszta reakció.
Ahogy FAM fogalmazott: "a lényeg hogy visitsanak a libsik."
Az ellentmondás nem számít.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.07. 08:30:12

@Gery1987:

FAM elhülyült, vagy pénzért beszél marhaságokat.

Pár éve még ő magyarázta el az ilyen dolgokat a Puzsérnak.

GyMasa 2025.02.07. 10:43:03

@Gery1987:
"...a mai jobboldal érték nélküli, puszta reakció."
...az érték nélküli, puzstán rombolni kívánó baloldalra.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.07. 11:01:51

@Deak Tamas:

Követte Puzsért 2-3 év késéssel.

Puzsér 5 éve még hallgatható volt, ma már alig.

Gery1987 2025.02.07. 13:24:11

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Jaj ugyanmar...nem hinném hogy annyit követed hogy ezt meg tudd állapítani.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.07. 13:28:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Puzsér már juventusmezes független sportújságíró korában is olyan volt, mint most.

Gery87 2025.02.07. 14:07:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Akkor honnan veszed hogy meghülyült?
mert nem azt mondja mint a Bayer zsoti?

Gery87 2025.02.07. 14:08:09

@Deak Tamas:

Te meg itt is akkora hülye volt mint most.
win-win.

Gery87 2025.02.07. 14:08:55

@GyMasa:

És hol is van akkor a jobboldalon bármi ami érték ezek szerint?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.07. 14:09:06

@Gery87:

SOse azt mondta, mint a Bayer.

Egyébként FAM-ot kb. 10-szer többet hallgattam/néztem, mint a Bayert.

Tapi2021 2025.02.07. 14:16:48

És az a hiszti, amit most az AfD elnökjelölt látogatása kapcsán csinálnak!
Már elmekórtani eset.

Főleg az Ujhelyi István nevű kommunista baromságai verték ki nálam a biztosítékot, a szélsőjobbozással, Putyinozással, Kreml-ezéssel.

Igazad van Birca, az a széljobb, náci, fasiszta, akire ők rámutatnak, nem az, aki valóban az. Meg ez a kényszeres Putyinozás! Tiszta Boldi.

Ujhelyi sem képes elképzelni, hogy lehet egy országnak SAJÁT ÉRDEKE is, ami, ha egybeesik másokéval, attól azok nem XY pincsik! Csak éppen Z dologban megegyeznek, mert nekik is ugyanaz az érdekük vagy a céljuk.

Rettenet. Ilyen, amikor be vannak szarva, hogy jön a patak és végre kimossa a szart (Európából) Augeiász istállójából.

Undorító szellemi restség és sima hazudozás MINDENT leredukálni arra, hogy akkor "oroszbarát".
Bajod van az illegális honfoglalókkal? Oroszbarát vagy!
Bajod van az LMBTQ-s erkölcsi ZÜLLÉSSEL? Oroszbarát vagy!
Bajod van azzal, ahogyan a mai mainstream európai vezetés elkúrta az egész EU-t, Európa biztonságát, feláldozta az európai érdekeket más érdekéért, hosszútávú ellenségeskedést csinált, bedönti az európai autógyártást, gazdaságot...? Oroszbarát vagy!
Ja, meg náci.

Gery87 2025.02.07. 14:19:31

@Tapi2021:

"Ujhelyi sem képes elképzelni, hogy lehet egy országnak SAJÁT ÉRDEKE is, ami, ha egybeesik másokéval, attól azok nem XY pincsik! "

És ha egy ember, párt, civil szervezet stb érdeke egybeesik más ember, párt, civil szervezet érdekével akkor azok még nem "Soros" XY pincsijei ezek szerint?

Tapi2021 2025.02.07. 14:20:17

@Gery1987: "A náciverok külföldiek voltak múltkor is."

Akik úgy találták meg a "nácikat", hogy gyakorló nadrág vagy bakancs volt rajtuk!

Ergo, mindenki, akin ilyen ruha van náci. Te is így gondolod ezek szerint?

Tapi2021 2025.02.07. 14:22:04

@Gery87: Akkor nem, ha az álláspontot nem előzte meg S. pénzadománya.

Gery87 2025.02.07. 14:22:09

@Tapi2021:

"Rettenet. Ilyen, amikor be vannak szarva, hogy jön a patak..."

Én Pataky Attilától jobban tartok:)
Szerencsére nálatok van.

Lehet amikor elvitték az UFO-k és megzápult az agya, valójában egy Megafon képzésen volt és ott történt valami az agyával meg a seggével...vagy inkább a nyelvével:)

Gery87 2025.02.07. 14:23:53

@Tapi2021:

Undorító szellemi restség és sima hazudozás MINDENT leredukálni arra, hogy akkor "oroszbarát".

Nem ezek miatt vagytok oroszbarátok hanem ezektől függetlenül, nálatok ennyi a szuverenitás:)

Gery87 2025.02.07. 14:24:22

@Tapi2021:

De tudjuk hogy szerintetek mindig megelőzi....

Tapi2021 2025.02.07. 14:24:51

@Gery1987: "Egyebkent meg tüntetni lehet, minden demokratikusan gondolkodó ember számára erkölcsi kötelesség elhatárolódni a naciktol, fasisztaktol."

Ez igaz, de ebben az esetben az történik, ami már a harmincas években is történt: SZOCIALISTA pártok, mozgalmak, szimpatizánsok verik egymást, akár a nyílt utcán. A szocializmus különböző ágai, frakciói.

Tapi2021 2025.02.07. 14:26:31

@Gery87: Mivel nem titkolják, kik a támogatók. A Soros Alapítvány és társai közzé is teszik.

Hány "Putyin pénzeli" vádról igazolták, hogy tényleg jött utalás Putyintól?

Gery87 2025.02.07. 14:27:48

@Tapi2021:

Túlgondolod ezt, nem mondtam hogy azok voltak, de azért vertek mert nácikat akartak verni.
Azt se mondtam hogy ez jó, sőt leírtam hogy kontraproduktív és értelmetlen.
Tüntetni viszont lehet és kell is ellenük, ez erkölcsi köztelesség.

Tapi2021 2025.02.07. 14:28:55

@Gery87: ""Lapunk megkereste a rendőrséget az ügyben.....Közölték: a felvételeket tartalmazó informatikai eszköz tulajdonosa egy férfi, aki nem volt gyanúsított a közösség tagja elleni erőszak bűntett miatt folytatott eljárásban." "

Ja, akkor rendben is van, ha csak úgy Krisztinánál volt, ott foglalták le, de nem az övé...

Gery87 2025.02.07. 14:31:08

@Tapi2021:

"Egy ismert fehérorosz oligarchán keresztül orosz források évek óta támogatják a kelet-európai Nyugat-ellenes mozgalmakat – derült ki a ZDF német televízió Frontal21 című tényfeltáró műsorának riportjából. Alekszandr Uzovszkij állítólag eurótízezreket kap Moszkvától arra, hogy a legkülönbözőbb nacionalista, NATO-ellenes jobb- és baloldali csoportokat, pártokat segítse. A német riporterek szerint Moszkvában egész hálózat működik a Nyugat-ellenes európai erők támogatásának megszervezésére."

Persze tudom, szerinted mivel ezek libsik, hazudnak.

"Egy évvel ezelőtt Malofejev interjút adott a ZDF-nek, ebben elmondta: lenézi a demokráciát, és az EU hagyományos értékeket valló, vallásos, jobboldali pártjaihoz vonzódik, mert szerinte csak azok gyökereznek a társadalomban. Példának nevezte meg az osztrák FPÖ-t, az olasz Északi Ligát, a francia Nemzeti Frontot. "De Orbánt is nagyon szeretem" – jelentette ki."

Tapi2021 2025.02.07. 14:31:23

@IdomitottFoka: " a vókok még pajzán gondolat se voltak, amikor a neonácik és az antifák már egymást gyepálták."

Igaz. Ezt csinálják az 1920-as 30-as évek óta!

Így emelkedett fel pl. az SA!

Gery87 2025.02.07. 14:36:50

@Tapi2021:

Nem a nőnél volt. Nem őt gyanúsították ezzel.
A rendőrség szerint sem a nő pedó.
Tehát a rendőrség szarul végzi a munkáját?

De ha a nőnek köze volt ehhez, akkor ítéljék el.

Csak nem értem hogy most akkor mi következik?
A "baloldal és az antifa pedofil" vagy nem értem...

IdomitottFoka 2025.02.07. 14:37:11

@Gery87: KGBéla is azért költözött Moszkvába mer semmi köze hozzájuk...

Gery87 2025.02.07. 14:39:18

@IdomitottFoka:

Még a feltételezés is "abszurd" ahogy Birca mondaná:)

Gery87 2025.02.07. 14:43:14

Oroszország elelmi hatalmi érdeke a nyugat gyengítése.
"oszd meg és uralkodj".
Ezt még Birca is elismeri.

Akkor miért is ne pénzelne olyanokat nyugaton akik belülről bomlasztják az egységesebb Európa tervet és sok kis szuverén piacot és sok egyenként gyenge államot eredményeznek?

Az lenne fura ha nem tennék.

Gery87 2025.02.07. 14:43:47

Ezek a szereplők meg most a széljobbon vannak.

Tapi2021 2025.02.07. 14:44:28

@Gery87: A magyar kormány és mi 0%-ban vagyunk oroszbarátok.
Mi MAGYAR BARÁTOK VAGYUNK!
Csak ti azt sem tudjátok, mi az?! :-(

Mi az orosz barátság? Hogy vesszük az olcsóbb és környezetbarátabban szállított gázt? Ez a MI ÉRDEKÜNK!

Vagy, hogy nem akarunk háborúzni velük? Az is a MI ÉRDEKÜNK! ...

Ezt csak a teljesen elvakult, mosott agyú hazugok nem akarják érteni.

Ahogy Ujhelyi is úgy tesz, mintha nem tudná, miért nem barátok már a CDU-sok. Mintha nem lett volna az ominózus Néppártos történet, mintha nem lett volna, hogy a CDU-CSU-s Merkel elárult minket és egész Európát illegális migráns ügyben, mintha nem pártolnák ezt az illegális bevándorlást (egészen az utóbbi hónapokig, amikor mutatkozik némi VISSZA kanyarodás), mintha nem hagyták volna el a keresztény értékek és érdekek képviselését, miközben KORMÁNYON VOLTAK...!!! Stb.

Ezekben és ezektől NEM a Fidesz kanyarodott el, hanem ők.

Az AfD meg semmi olyat nem tett, ami ezekhez képest kicsit is rosszabb lenne. Sőt, vissza akarják állítani a normalitást. Ahogyan mi is.
Ettől még sok dologban nem fogunk megegyezni velük sem, de legalább vannak FONTOS közös célok! Éppen úgy, mint a szoci Fico-val.
Az sem szerelem, érdek.

Tapi2021 2025.02.07. 14:47:19

@Gery87: "állítólag eurótízezreket kap"

Értem, tehát az állítólag a bizonyíték?

Tapi2021 2025.02.07. 14:50:44

@Gery87: "Persze tudom, szerinted mivel ezek libsik, hazudnak.2

Ha jól emlékszem, ugyanők csinálták kormány megrendelésre a Merkelt magasztaló, Orbánt köpködő filmecskét is az illegális bevándorlás kezelésének német nagyszerűségéről, és a náci, xenofób... magyarokról.

Igen, hazudnak. Akkor is hazudtak.

Tapi2021 2025.02.07. 14:53:39

@Gery87: ""Egy évvel ezelőtt Malofejev interjút adott a ZDF-nek, ebben elmondta: lenézi a demokráciát, és az EU hagyományos értékeket valló, vallásos, jobboldali pártjaihoz vonzódik, mert szerinte csak azok gyökereznek a társadalomban. Példának nevezte meg az osztrák FPÖ-t, az olasz Északi Ligát, a francia Nemzeti Frontot. "De Orbánt is nagyon szeretem" – jelentette ki." "

Nem tudom ki a Malofejev, de ezzel mi a gond? Hogy igaza van?
Tényleg a "hagyományos értékeket valló, vallásos, jobboldali pártok ... gyökereznek a társadalomban."

Tapi2021 2025.02.07. 14:56:06

@Gery87: Nem ismerem az alapsztorit. Akkor, ha ennek nincs köze a másik ügyhöz, hogy került a történetbe?

Tapi2021 2025.02.07. 15:03:43

@Gery87: "Oroszország elelmi hatalmi érdeke a nyugat gyengítése.
"oszd meg és uralkodj".
Ezt még Birca is elismeri."

Bizonyára. De végül ez az USA-nak sikerült!!!
Most már mindenki gyűlöl itt mindenkit újra. Folyik egy értelmetlen háború testvérek között miatta. Összeveszett Európa két fele, amely 2022-ig szépen KÖZELEDETT EGYMÁSHOZ!!!!...
De mivel ezt az USA csinálja, meg az itteni csahosai, nektek tetszik, és Putyinoztok.

"Akkor miért is ne pénzelne olyanokat nyugaton akik belülről bomlasztják az egységesebb Európa tervet és sok kis szuverén piacot és sok egyenként gyenge államot eredményeznek?"

Akár pénzelhetne is, mint az USAID, CIA, Sorosék és társaik, de ti rendre olyan ügyekben látjátok az OROSZ SZÁLAT, amikben nincsen orosz szál, se pénz, mert egyszerűen SAJÁT ÉRDEK!!! És nem orosz.

IdomitottFoka 2025.02.07. 15:09:28

@Tapi2021: "Mi az orosz barátság?"

Az h minden ukrántámogatásnak keresztbe próbál feküdni petiminiszter, aki egyébként deklaráltan lavrov barátja, plecsnije is van róla, úh nem igazán érthető ez a hisztike az oroszbarátság címkéről. Vagy ez már a rugalmas elszakadás putyin végbeléből trump seggébe?

Gery87 2025.02.07. 15:18:01

@Tapi2021:

"A magyar kormány és mi 0%-ban vagyunk oroszbarátok."

:D
ja azért akartok orosz győzelmet:)
Hogy "a kibaszott hohólia ukránok veszítsenek a picsába...megérdemlik....basztatják itt európát szimpátiáért...mert csak küldik a frontra,csak küldik...Kárpátalját is elvették...rohadékok"

"Mi MAGYAR BARÁTOK VAGYUNK!"

Ne kiabáljál, "aki kiabál annak ritkán van igaza"

Mit is írt erről az a libsi anarchista túlbuzgó kis nykhaj....izééé...megvan: Petőfi?

"Meddig tart ez őrült hangzavar még?
Meddig bőgtök még a hon nevében?
Kinek a hon mindig ajkain van,
Nincsen annak, soha sincs szivében!
..."

"Csak ti azt sem tudjátok, mi az?! :-("

NEm, mi rohadt kommunista-libsi szabadkőmüves sorosista istenbaszása vagyunk.

Ti meg a kibaszott nagy turbómagyar istencsászárok...
tudjuk.
Elmondtátok 1 billiószor...

".....Mit használtok kofanyelvetekkel?
Évrül-évre folyvást tart a zaj,
És nem ott-e, ahol volt, a nemzet?
Nincs-e még meg minden régi baj?"

Gery87 2025.02.07. 15:19:48

@Tapi2021:

Az írás többi részével is foglalkozzál létszíves, ne csak ami neked tetszik. kösz.

Gery87 2025.02.07. 15:21:20

@Tapi2021:

Nem az volt a felvetés hogy igaza van e, hanem arról beszélünk hogy van e orosz támogatás.

Gery87 2025.02.07. 15:22:48

@Tapi2021:

nyilván úgy hogy házkutatás volt, az adathordozókat is átvizsgálták, és ekkor megtalálták azt a tartalmat...
Amit nyilvánosságra hoztak, mivel büncselekmény és nem 100 cicás videó.

Tapi2021 2025.02.07. 15:24:27

@IdomitottFoka: "Az h minden ukrántámogatásnak keresztbe próbál feküdni petiminiszter"

Itthoni és pláne kárpátaljai MAGYAR ÉRDEK, hogy ne legyen háború, és, hogy azért ne legyen vége, mert a szállításokkal újra és újra MEGHOSSZABBÍTJÁK!

Ez a háború EGÉSZ Európának KÁROS! Tehát a háború nem hosszabbítása a szállításokkal, támogatásokkal egyszerre MAGYAR és európai érdek!

Persze ukrán érdek is, mert ők halnak meg többen minden új fegyverszállítmány miatt.

Gery87 2025.02.07. 15:25:06

@Tapi2021:

Tehát van orosz propaganda és pénz.
Ennyi.

Az hogy "más is csinálja" megint egy szokásos fideszes érvelés ha kimagyarázhatatlan kellemetlenséget kell védeni.
"Korruptak vagyunk? Más is korrupt!"
Mintha ezzel el lenne intézve a dolog.

Tapi2021 2025.02.07. 15:29:43

@Gery87: "ja azért akartok orosz győzelmet:)"

Most tényleg itt tartunk még mindig, és le kell írnom húszezredszer, hogy a BÉKÉRE és fegyverszünetre való felszólítás NEM azt jelenti, hogy orosz vagy ukrán/amerikai győzelem legyen. Csak, azt, hogy ne legyen háború, ne haljanak meg emberek.
Lóval imádkozni... :-(

Tapi2021 2025.02.07. 15:33:38

@Gery87: "nyilván úgy hogy házkutatás volt, az adathordozókat is átvizsgálták, és ekkor megtalálták azt a tartalmat..."

Akkor jól írtam, hogy az a fránya számítógép csak ottan volt. A lakásomba meg nem kerülnek csak úgy idegen gépek.

Az lehet, hogy nem ő nézegette rajta a képeket, de KENDRE sem volt pedofil!!!!

Gery87 2025.02.07. 15:34:31

@IdomitottFoka:

"nem igazán érthető ez a hisztike az oroszbarátság címkéről"

Mert tudják hogy védhetetlen önleleplező geci dolog és még a magyar jobboldaltól is történelmileg idegen, sőt attól is amit Orbán el akar adni szuverenitás meg békepártiság címen.
És senki nem akar gecinek tűnni.

Olyan mint amikor a náci letagadja hogy náci meg antiszemita...

Kérdezz meg egyszer egy bunkót hogy ő bunkó e.
Azt fogja mondani hogy nem.
Aztán kérdezd meg szerinte mi a bunkóság, hogy definiálná.
Elmondja aztán szembesíted vele "na pont ezt csinálod!"..
Le fogja tagadni akkor is...
Még a szar ember sem akarja magát szar ember érezni és láttatni!

Gery87 2025.02.07. 15:34:59

@Tapi2021:

Ja hogy ezzel az volt a cél hogy K endrét mentegessük:D

Gery87 2025.02.07. 15:35:25

@Tapi2021:

Még te sem tagadod hogy bizonyára ésszerű ha van.

Tapi2021 2025.02.07. 15:36:05

@Gery87: "Tehát van orosz propaganda és pénz.
Ennyi."

Hol?

Nem ennyi, mutasd meg, hol, ki nyom orosz pénzből, orosz propagandát?!

vergyula 2025.02.07. 15:36:37

@Gery87: "hogy definiálná."
Aszondaná "He?"

Gery87 2025.02.07. 15:37:26

@Tapi2021:

Úhh bazmeg.
A háborúknak úgy lesz vége hogy valaki NYER más meg VESZÍT!
Ti úgy akartok békét hogy Ukrajna veszítsen/az oroszok meg nyerjenek...hisz HA MOST béke lenne az ukrán VERESÉG lenne!
Mit magyarázod a fasságot akkor?

Tapi2021 2025.02.07. 15:38:39

@Gery87: "Mert tudják hogy védhetetlen önleleplező geci dolog és még a magyar jobboldaltól is történelmileg idegen, sőt attól is amit Orbán el akar adni szuverenitás meg békepártiság címen.
És senki nem akar gecinek tűnni."

De mivel ez csak a ti aljas hazudozásotok, ALAPTALAN vádaskodásotok, a valóságban ilyen NINCS, ezért ez nekünk NEM PROBLÉMA! A probléma a hazudozókkal van!
Mint ti, meg Ujhelyi, meg a többi ballibsi, ellenzéki.

Tapi2021 2025.02.07. 15:40:08

@Gery87: "Ja hogy ezzel az volt a cél hogy K endrét mentegessük:D "

Ügyes terelés!

Tapi2021 2025.02.07. 15:40:58

@Gery87: Nem a balos nő pedó, csak az akivel él... Nincs itt semmi látnivaló.

Gery87 2025.02.07. 15:41:01

@Tapi2021:

:D
Folytasd csak...
Mit mondtál ezzel? nagy Semmit.
Tagadod, de hát mit várnánk.

Mindig más a hülye és persze mindenki hazudik...

Gery87 2025.02.07. 15:42:27

@Tapi2021:

Te tereltél ide jóember!

De mit vársz?

Mit akarsz kihozni ebből?

"A balos Szikramozgalom tagjai mind pedofilok!"?

Gery87 2025.02.07. 15:43:36

@Tapi2021:

Hát van itt látnivaló hisz ebből ügy lett.
Csak kérdés hogy ez hogy kapcsolódik az eredeti ügyhöz és mit magyarázol ki belőle!

Gery87 2025.02.07. 15:46:05

@Tapi2021:

Kérdés pl hogy a nő segített e neki a pedóságában vagy abban hogy ne bukjon le?
Ha nem, akkor nincs párhuzam K Endre üggyel, ha erre akarsz kilyukadni!

Tapi2021 2025.02.07. 15:48:21

@Gery87: "Még te sem tagadod hogy bizonyára ésszerű ha van."

Írtam, hogy lehet. Meg azt is, hogy azokban az ügyekben, ahol ti akarjátok látni, pont nincsen rá semmi szükség.

Nekünk pl. tényleg a béke az érdekünk, nekünk tényleg az olcsóbb, környezetbarát módon érkező gáz az érdekünk, nekünk tényleg az az érdekünk, hogy a kárpátaljai magyarok ne haljanak meg az ultranacionalista Ukrajnáért... stb. (Ja, és, hogy ki legyenek picsázva nyugaton is azok az erők, amelyek MIATT van Európa nyakig szarban. Ehhez kellenek változást elérő ottani erők. És ez SAJNOS nem a CDU-CSU. Egyelőre. Bár lehetne. Üzenem Ujhelyinek.)

Ezek képviseletéhez és hangoztatásához mi szükség lenne orosz pénzre???
Ezt mi akarjuk.

Gery87 2025.02.07. 15:49:47

@Tapi2021:

"Ezek képviseletéhez és hangoztatásához mi szükség lenne orosz pénzre???"
Ezt mi akarjuk."

Minek a pénz?:)
:D
Kis naiv...

Tapi2021 2025.02.07. 15:52:30

@Gery87: Sok háború megegyezéssel fejeződött be! Sőt, volt, hogy KÉT EMBER párharcával, hogy ne irtsák ki egymást kisebb-nagyobb népek.

Ez mai divat, hogy harc a végsőkig, csak a másik kapitulációjával lehet vége... stb. Amerikai módi a II. Vh. óta.

Tapi2021 2025.02.07. 15:54:01

@Gery87: Ha Zselének számítana a népe, akkor kihívná Putyint szemtől szembe. Hogy ne haljanak meg miattuk százezrek.

Tapi2021 2025.02.07. 15:58:01

@Gery87: Mindenképpen ukrán vereség lesz, a kérdés HÁROM ÉVE ugyanaz: kevesebb vagy több áldozattal?

Ugye tudod, ha Oroszországot valódi támadás érné, körbeszórná magát atommal?! Ergo, hogyan veszítene, ha nem támadják meg, hozzá fogható seregek??? Ha meg megtámadnák...

A semmiért öletitek az ukránokat! "Hátha jobb pozícióból tárgyalhat, ha tovább tart a háború.." Marhaság és szándékos gyilkosság!

IdomitottFoka 2025.02.07. 15:58:32

@Tapi2021: petiminiszter havonta találkozgat a barátjával, de vhogy ott sosem kerül szóba h akár ők is befejezhetnék a háborút. nyilván semmi hatása sem lenne, de mondjuk prüsszelben sem hallgatnak rá, ott mégis ágaskodik, és ennek meg is van az az eredménye, h az eus lovéknak Mo búcsút is inthetett, igazi magyar érdek ez, kérem.

Tapi2021 2025.02.07. 16:06:45

@Gery87: "derült ki a Mihail Hodorkovszkij emberei által gyűjtött információkból. De az oligarcha Lengyelországban is tevékenykedett, a többi között az Ordo Iurishoz közeli körben. ...
Salvini pártjának Malofejevhez fűződő kapcsolataira a múlt héten derült fény a Dossier Center nevű, Mihail Hodorkovszkijhoz – egy volt oligarchához, jelenleg disszidenshez és politikai száműzötthöz – köthető oknyomozó csoportnak köszönhetően."

"Mihail Hodorkovszkijhoz – egy volt oligarchához, jelenleg disszidenshez és politikai száműzötthöz – köthető oknyomozó csoportnak köszönhetően"

Szerintem ezt engedd el!

Ez a román TikTok-os, Szaddám tömegpusztító fegyveres "bizonyíték" kategória.

Mit szólnál, ha én citálnék, NER-es oligarcháktól "bizonyítékokat" valamire?

És milyen érdekes, hogy lényegében minden európai nemzeti-konzi-kerdem politikust - AKI, AMELY szembeszállt bármiben a mainstream mel, Brüsszellel, Washingtonnal, Berlinnel -, és pártot az oroszok pénzelnek. Jajj.... Ne már!
Most tényleg?
Ennél okosabbnak hittelek.

Tapi2021 2025.02.07. 16:08:27

@Gery87: "Mindig más a hülye és persze mindenki hazudik... "

Nem mindenki, csak aki hazudik.

Tapi2021 2025.02.07. 16:11:07

@Gery87: "Csak kérdés hogy ez hogy kapcsolódik az eredeti ügyhöz és mit magyarázol ki belőle! "

Én semmit. Itt olvastam először, hogy volt ilyen eset.

Csak ezek szerint tény, hogy egy háztartáson belül voltak. És talán mindkettő probléma, külön-külön is. Vagy nem?

Tapi2021 2025.02.07. 16:12:39

@Gery87: ""Ezek képviseletéhez és hangoztatásához mi szükség lenne orosz pénzre???"
Ezt mi akarjuk."

Minek a pénz?:)
:D
Kis naiv... "

Nem kell mindig magatokból kiindulni. Mi tényleg ingyen is ezeket akarjuk.

IdomitottFoka 2025.02.07. 16:13:39

@Tapi2021: "A semmiért öletitek az ukránokat! "

Ha az ukránok le akarnák tenni a fegyvert, én meg is érteném őket. De magyar kommenthuszároknak igazából nincs erre ráhatása se pro, se kontra, még Gerynek se.

Tapi2021 2025.02.07. 16:16:49

@IdomitottFoka: Ez nem igaz. A magyar kormány folyamatosan felszólal a békéért az oroszoknál is, nyugaton is, keleten is, az USA-ban is, az ENSZ-ben is.... OV első útja is egy béke-körút volt, Zseléhez és Putyinhoz is.

Reálpolitika, hogy MEGEGYEZÉS nélkül nem lesz vége, ahhoz meg tárgyalni kéne. Nem miattunk nem tárgyalnak.

Tapi2021 2025.02.07. 16:18:23

@IdomitottFoka: "OV első útja is egy béke-körút volt, Zseléhez és Putyinhoz is."

Már mint első, miután mi lettünk a féléves soros EU-s akármik.

Gery87 2025.02.07. 16:19:10

@Tapi2021:

Persze, mert ez a jellemző nem? 1000-ből 1, ne nevetess már.

Gery87 2025.02.07. 16:20:16

@Tapi2021:

:D
na jó hagyd abba, ez már tényleg nagyon nevetséges elvárás.
Mintha két ember unszimpátiája lenne az egész háború, ne légy gyerekes.

IdomitottFoka 2025.02.07. 16:23:06

@Tapi2021: "OV első útja is egy béke-körút volt, Zseléhez és Putyinhoz is.
"
b+, 2 és fél év telt el mire találkozott Zelenszkijjel. Addig nem is volt sehol, vagy h a picsába kell az ilyen csúsztatásokat értelmezni?

IdomitottFoka 2025.02.07. 16:26:15

@Tapi2021: Vagy úgy. Nos addig is lett volna alkalom rá, kb minden eu vezető szerét tudta ejteni h találkozzon Zelenszkijjel pedig nem voltak soros(!) elnökök.

Gery87 2025.02.07. 16:27:13

@Tapi2021:

"Mindenképpen ukrán vereség lesz, a kérdés HÁROM ÉVE ugyanaz: kevesebb vagy több áldozattal?"

Igen tudjuk. Azonnal meg kell hódolni, és fel kell adni!
Meg kell hajolni az erősebbnek az árnyéka elött is!
Le kell szopni!

Nem is értem hogy Károlyi Mihály kezdeti naivitása miért nem példa ma a jobboldalon? Ellenben miért van egy kurva bolsevik kőműves hazaárulónak és országvesztőnek eladva???
Hát mindent jól csinált!!!!
Felfogta hogy a háború megnyerhetetlen, aláírt, beleegyzett....a katonákat elküldték!
Mindent úgy csinált ahogy szerintetek kéne!

ÉS micsoda csalódás: később már ő szólított fel harcra és vette fel a kesztyűt?
Bolond ez? Hogy "magyar emberek halljanak meg a fronton"? Erdélyért? Ez egy barom vagy mi a kurva anyja van?
BÉKE KELL!!! BÉKE!

ÉS nem értette a hülye komcsi bazmeg!

Lett volna béke!!! hogy bejöttek a románok bazmeg...és mentek is....volna....de ez meg ellenáll, a büdös komcsikkal, a büdös rohadt voros hadsereggel!
"Csak küldik az embereket, csak küldik"...meghalni? Há hülye ez?

BÉKE!

Nem értették!

:(

Gery87 2025.02.07. 16:28:25

@Tapi2021:

Ugye megvan hogy mint az USA mind a SZU vesztett már gyengébtől háborút és egyik alkalommal se dobtak atomot?
ÉS az is megvan hogy 911 sem okozott atomtámadást kabul meg Bagdad ellen?

Gery87 2025.02.07. 16:30:51

@Tapi2021:

Nem mondtam hogy minden pártot azt mondtam hogy van rá példa és hogy van rá orosz érdek.

Gery87 2025.02.07. 16:32:16

@Tapi2021:

vagyis ti:)

IdomitottFoka 2025.02.07. 16:32:17

@Tapi2021: "Ez mai divat, hogy harc a végsőkig, csak a másik kapitulációjával lehet vége... stb. Amerikai módi a II. Vh. óta."

Jaja, már napóleon is az amcsiktól tanulta, meg Dobó is.

Gery87 2025.02.07. 16:34:02

@Tapi2021:

A politikához pénz kell.
Erre utaltam.

Akkor minek adott pénzügyi segítséget Le Pen-nek Orbán..
Í?

IdomitottFoka 2025.02.07. 16:34:18

@Gery87: "Igen tudjuk. Azonnal meg kell hódolni, és fel kell adni!
Meg kell hajolni az erősebbnek az árnyéka elött is!
Le kell szopni!"

Ezt jelenti szuverenitás, na.

IdomitottFoka 2025.02.07. 16:41:22

@Gery87: Az akkor volt, most már a tornádót is leatomoznák...

GyMasa 2025.02.07. 20:36:28

@Gery1987:
Nem kell különösebben követni.
Pár éve még volt neki vendégestje itt, Mönchenben. Arra elmentünk megnézni.
Teljesen normális volt, az est elején meg is kérdezte, hogy politikusabb, vagy sztorizósabb estet szeretnénk.
Sztorizósat akart a közönség és olyan lett.
Szerintem egy O1G sem hangzott el.
Egy tetszőleges mai megnyilatkozását viszont tiszta kín végighallgatni.

GyMasa 2025.02.07. 20:39:56

@Tapi2021:
Jajj, az az Újhelyi írás mekora ciki volt már...
A baromaarcú felteszi a hülye kérdéseit, pl. ugye a leszbikus, svájcban élő Weidellel kapcsolatban, és utána a következő mondantban meg homofóbozik.
Nem veszi észre a barom, hogy mekkora kognitív disszonanciája van!
Fel sem merül benne, hogy az AfD az lehet, hogy csak a saját oldalának a hazug sajtója nácizza folyamatosan, és talán lehet, hogy nem minden igaz, amit leírnak róluk?
Nagyon szánalmas volt az egész vergődése.
(a másik mélypont az volt, amikr a saját "elveiről" kezdett el hadoválni..)

GyMasa 2025.02.07. 20:45:57

@Tapi2021:
Igen az jó lenne, mert azt ugye már látjuk, hogy USA pénzből ki nyomott Pressman (Ná-há) révén USA propagandát az elmúlt 4 évben.

GyMasa 2025.02.07. 20:56:23

@IdomitottFoka:
Te figyeljé' mán'!
Az megvan, hogy Tavaly júliusban Orbán elment Zseléhez is, meg Putyinhoz is, hogy megkérdezze őket arról, hogy mit is akarnak?
Ő legalább elment megkérdezni.
Senki más nem kérdezte meg Putyint addig.
(EZ nem igaz, mert Tucker Carlsson megkérdezte, csak ő nem politikus.)
Putyin ugyanazt mondja 2022 óta ezzel kapcsolatban.
Csak annyi váéltozott, 2022 március végéhaz képest, hogy akkor még az Ukránok visszakaptak volna minden területet (Igen, még a Krímet is), de jött Boris bohóc, és leállította Zselét.
NOs, azóta a katonai realitások miatt már a terültek visszaadása teljesen lekerült a napirendről. Ami, ugye, orosz szempontból érthető is, hiszen:
- ezek a területek szavaztak róla, hogy hová szeretnének tartozni, és alkotmányosan is Oroszország részei lettek
- Túl sok orosz halt már meg ezekért a területekért, így, Putyin ezt a lépést otthon nem tzudná eladn semmilyen formában
- Ezezk a területek túlnyomórészt oroszok által lakottak voltak mindig is. (pl. a Krímben az USA egyik think-tankja megközvéleménykutatta, hogy mit gondolnak az emberek, és ott már akkor is az oroszokhoz való csatlakozás volt a többségi vélemény. (Ekkor még a Mjadan sem történt meg és Ukrajnában teljes volt a "béke".)
- AZ ukránok szavahihetősége egészen pontosan nulla. Putyin hülye lenne, ha bármi olyanba belemenne, ami nem előnyös neki. (És, ennek Merkel asszony nyilatkozata sem tett túl jót, amiben ugye beismerte, hoyg a Minszk-i egyezményeket eszük ágában sem volt betartani, soha, egyetlen percig sem.)

GyMasa 2025.02.07. 20:57:14

@Tapi2021:
És, ne feledd a Trump-orosz kurvás dossziét sem!

GyMasa 2025.02.07. 21:03:44

@IdomitottFoka:
- Egyrészt csak Kijevbe nem ment el 2+ évig több, nemzetközi találkozón is ott voltak mind a ketten és személyesn találkoztak is. Meg beszéltek is.
(Persze, gondolom az az ordas kamu sincs meg, ami szerint ugye Orbán direkt nem fogott kezet vele, mert O1G, aztán pár órán belül meg is lett a video, ami látszik, hogy de, kezet fogott vele, meg beszéltek is.)
- Azt nem gondolod, hagy az a 2+ év egyfajta üzenet is volt Zselé felé? (tudod, ha neked van egy fasz szomszédod, aki megpofozza a gyerekedet minden nap az iskolából hazafelé menet, de a többi szomszéd téged tart faroknak, ha ezt szóvá teszed, akkor mondjuk nem jópofizol azzal a szomszéddal? (persze, te is valszeg az a fajta nyúl alak vagy, aki megköszöni a pofont, ahelyett, hogy férfiként vislekedne. Ehhez persze jogod van, de akkor ne pofázz bele a férfiak világába.)

Gery87 2025.02.07. 21:29:05

@IdomitottFoka:

Orbán ezt mondta akkor ezt jelenti ezek semmit nem gondolnak, Orbán gondol ők meg visszafröcsögik...

Gery87 2025.02.07. 21:30:49

@GyMasa:

Talán mert a NER is változott azóta és megint nem jó irányba.
És mert már 15 éve ez van.

Most is elmondta: nem tud már egyrészt másrészt gondolni erre a rendszerre.

IdomitottFoka 2025.02.07. 22:34:31

@GyMasa:

Mindenekelőtt, az ezredszer is újrakezdett gumicsontrágás apropója, h Tapi szerint kurmányunk nem is oroszbarát. Sztem de, kacsaalapon is, uazok az érveink mit az oroszoknak, uazokat hazudjuk az ukránokról és az amcsikról, mint az oroszok. Vagyis oroszbarátok vagyunk. Aminek persze semmi köze holmi valódi barátság fogalomhoz, a csicskaság megfelelőbb kifejezés erre.

"Senki más nem kérdezte meg Putyint addig....Putyin ugyanazt mondja 2022 óta ezzel kapcsolatban."
Ez lehet h azért van, mert büdösbunkó módon lerohanta Ukrajnát. De csak tippelek. btw Macron meg solc telefonálgattak neki, lehet elmondta nekik. De az is lehet h a támadás előtt felsorolta h ki mindenki lépjen ki, rendeződjön vissza 90 előtti állapotokba. Tulajdonképpen ahányszor elmondta mit akar, mindig mást mondott, lehet azért nem tartotta már senki érdemesnek megkérdezni mit akar. Megnézték helyette h mit csinál, és a szemüknek hittek.

"Csak annyi váéltozott, 2022 március végéhaz képest, hogy akkor még az Ukránok visszakaptak volna minden területet (Igen, még a Krímet is)"

Hát, talán nem kéne ordas nagy kamugépnek látszani. Ha esetleg vissza is vonul, talán hittek volna neki, de valszeg csak hazudoztak akkor is.

"ezek a területek szavaztak róla, hogy hová szeretnének tartozni, és alkotmányosan is Oroszország részei lettek"

Ja, a megszállók rendeztek egy szavazást és kijött h mindenki a megszállást akarja, hogyne.

"Túl sok orosz halt már meg ezekért a területekért, így, Putyin ezt a lépést otthon nem tzudná eladn semmilyen formában"

Zelenszkij ellenben tök könnyen eladhatná az ukránoknak h ezek a területek oda és mostantól a cáratyuska fújja a passzátszelet, hisz az ukránoknál nem halt meg senki.
Fura h csak orosz részről valid ez az érv...

" Ezezk a területek túlnyomórészt oroszok által lakottak voltak mindig is."

Az ukránok kb annyira különböznek az oroszoktól, mint mi a székelyektől. Ez nem etnikai kérdés, az ukránok a posztszovjet birodalomba nem akarnak beletartozni.

"AZ ukránok szavahihetősége egészen pontosan nulla"

Egyelőre még mindig ott tartunk, h Ukrajna határait Oroszország három nemzetközi egyezményben ismerte el és "garantálta" (jelentsen ez bármit) oszt mégis megszegte. Számomra az ukránok se nem szentek, se nem becsületes, szorgalmas népek, az ukrán ismerős mindig is azt jelentette h legalábbis csempész, de az oroszokkal szemben nekik van igazuk, az orosz ebben a konfliktusban egy nettó szarházi rohadék. Melléjük állni magyarként Világos és 56 lehugyozása. A ner maradhatott volna semleges, de kifejezetten oroszpártiak. Aszondja a Tapi h a gáz miatt, amit már a legelején kivettek a szankciók köréből, úh nem túl valid érv. Azt is mondta h a keresztények miatt, mert kirilt bántották. Azt a kgb-s szarházit, és még a pápát kommunistázzák. Meg mintha ha az ukránok nem lennének keresztények. Vhogy sehogy se jön ki h mi is magyar érdek ebben az egészben, csak az orosz látszik.

Wildhunt 2025.02.08. 09:00:51

@IdomitottFoka: le akarták. Csak megtiltottátok nekik.

Wildhunt 2025.02.08. 09:04:57

@IdomitottFoka: petiminiszter szorgalmazta Ukrajna egt tagságát és vízummentességét. Hol van az egt tagságuk?

Wildhunt 2025.02.08. 09:09:06

@Gery87: Igen tudjuk. Azonnal meg kell hódolni, és fel kell adni!

Mostanra ez maradt. Idén nyárig még megegyezhettek volna, csak valamiért nem volt szabad nekik.

IdomitottFoka 2025.02.08. 09:26:22

@Wildhunt: így van,putyinnak megtiltottuk h abbahagyja a megszállást, mér kell ez a sok erőszak, sírdogált, de mi gonosz vagyok, kahahaha.

IdomitottFoka 2025.02.08. 09:31:11

@Wildhunt: marika ráöntötte a kávét a zokiratra, bocsesz.

IdomitottFoka 2025.02.08. 09:31:51

@Wildhunt: neked most nem kirándulni kéne?

Gery1987 2025.02.08. 11:02:36

@Wildhunt:

Az ország egy részének megszállása mindenképp a feltételek között lett volna.
Putyin olyan alkut akart csak adni ami számukra elfogadhatatlan.
És ezt tudta Putyin is.

De mondom akkor e logika szerint Károlyi volt a hülye, miért adta meg magát ellenállás nélkül már az elején?

Gery1987 2025.02.08. 11:06:46

@Wildhunt:

Na de akkor mi a faszt keresett Horthy a Don kanyarban?
"Az oroszok ellen felesleges küzdeni" nem?

Digitális_Fater 2025.02.08. 12:56:52

@Gery1987: Akkor, nagyon helyesen, együtt dübörögtünk a Führerrel a bolsevik szörny ellenében, csak aztán nagyon rossz vége lett. (És a fő problémát a retardált, szenilis Horthy jelentette, aki nem volt képes a háború lezárására.) A bolsevikok, kommunisták szellemi utódai ma nyugaton vannak hatalmi pozícióban.

GyMasa 2025.02.08. 15:59:49

@IdomitottFoka:
"Mindenekelőtt, az ezredszer is újrakezdett gumicsontrágás apropója, h Tapi szerint kurmányunk nem is oroszbarát. ..."
Az a baj, hogy ez csak a te fejedben "oroszbarátság".
De Gaulle megmodta, hogy az országoknak nem barátai vagy ellenségei vannak, hanem érdekei.
Egy kormánynak pedig a legfőbb felelőssége az, hogy a SAJÁT VÁLASZTÓpolgárainak megfeleljen.
Minden embernek az a célja, hogy békében, biztonságban, nyugalomban élhesse az életét és fejlődhessen, gyarapodhasson.
Tehát, Orbánnak az elsődleges feladata az, hogy a MAGYAR embereknek biztosítsa ezt (Igen, neked is, annak ellenére is, hogy ilyen Taaigetosz pozitívnak látszol).
Ebbe beletartozik az, hogy:
- Belpolitikailag igyekszik felemelni az állampolgárokat
- Az idegenben szakadt magyarságot támogatja, MIUTÁN az itt lakókat ellátta
- Olyan külpolitikát folytat, ami a fentieket biztosítja az országnak
Ebbe pl. az is beletartozik, hogy nem haragítja magára az oroszokat, illetve, ha már mindenképpen választani kell, akkor inkább az ukránokat, mint az oroszokat.
AZ pedig a te szégyened, ha ezt nem vagy képes felfogni.

"Ez lehet h azért van, mert büdösbunkó módon lerohanta Ukrajnát."
Nem, enm azért van, azért van.
Nem fogom neked is elmagyarázni MEGINT, hogy ez az egész NEM 2022 február 24-én indult el.
Mg csak nem is 2014-ben, hanem a NATO(n keresztül az USA) kb 1991 óta hergeli az oroszokat. 2022-ben egyszerűen betelt a pohár.
Ráadásul, a diplomácia meg nem így működik.

" De csak tippelek. btw Macron meg solc telefonálgattak neki, lehet elmondta nekik."
Lehet, hogy elmondta, de erről valami miatt mi nem tudunk semmit.
Az pedig tökéletesen igaz, hogy az EU, meg úgy általában a magát "felvilágosultnak mondó nyugat" (és, ahogy nézem ebbe te is beletartozol.) vagy nem értette ezt meg sokadszorra sem, vagy tudatosan ignorálja a tényeket.
AZt nem tudom, melyik a rosszabb eset.

"De az is lehet h a támadás előtt felsorolta h ki mindenki lépjen ki, rendeződjön vissza 90 előtti állapotokba."
Te erre nagyon rá vagy feszülve, ahogy látom.
Te alkudoztál már valaha mondjuk egy arabbal?
Tudod, amikor kérdezed, hogy mennyi a gyűrű, aztán, mondja, hogy 200 EUR, te bemondod neki, hogy 2 EUR. AZtán a végén megeyeztek 20EUR-ban.
Már itt is leírtam éppen tegnap, hogy miárt teljesen esélytelen, hogy az 1990-as állapotokat visszaállítsa.
Erre te megint előjössz ezzel a baromsággal.
Putyin nagyon is jól tudja, hogy az egy irreális elvárás lenne.

" Tulajdonképpen ahányszor elmondta mit akar, mindig mást mondott, lehet azért nem tartotta már senki érdemesnek megkérdezni mit akar. Megnézték helyette h mit csinál, és a szemüknek hittek."
Nem, mindig ugyanazt mondta, kb. egy évvel ezelőttig, és azóta is csak annyi változott, hogy a területekről nem fog lemondani.
Az, hogy te nugati propaganda hazugságokat hllgatsz CSAK, az nem az én problémám.
Csak magadat teszed nevetésgessé azzal, hogy össze-vissza beszélsz itt.

"Hát, talán nem kéne ordas nagy kamugépnek látszani. Ha esetleg vissza is vonul, talán hittek volna neki, de valszeg csak hazudoztak akkor is."
Mondjuk, visszavonult, ha nem emlékeznál rá.
Aztán jött a "ruszofil" Boris gyerek Kijevbe, és Zselé "meggondolta magát".
Kérdés, hogy akkor ki is hazudozik?

"Ja, a megszállók rendeztek egy szavazást és kijött h mindenki a megszállást akarja, hogyne."
Rossz hírem van. Ezek a területek bizony mindig is orosz többségűek voltak.
És, az, hoyg " megszállás", az eléggé relatív fogalom.
Pl. én el tudom képzelni, hogy egy DOnyeck városban, tulajdonképpen örültek az oroszoknak, úgy 10 évnyi ukrán ágyúzás után...
Persze, tudom, erről te nem tudsz, az meg sem történt, mert a hírekben nem olvastad!

"Zelenszkij ellenben tök könnyen eladhatná az ukránoknak h ezek a területek oda és mostantól a cáratyuska fújja a passzátszelet, hisz az ukránoknál nem halt meg senki.
Fura h csak orosz részről valid ez az érv..."
Zselének is nehéz lesz ezt eladnia, de a különbség az, hogy ma az oroszok állnak jobban a harcokban.
Azaz, Putyin megteheti, hogy ezt kéri, mert nincs senki, aki ebben megakadályozná.

"Az ukránok kb annyira különböznek az oroszoktól, mint mi a székelyektől. Ez nem etnikai kérdés, az ukránok a posztszovjet birodalomba nem akarnak beletartozni."
Az ukránok azzá tették.

"Egyelőre még mindig ott tartunk, h Ukrajna határait Oroszország három nemzetközi egyezményben ismerte el és "garantálta" (jelentsen ez bármit) oszt mégis megszegte. "
Nos, tudod, azoknak az egyezményeknek vannak egyéb vonatkozásai is.
Pl. hogy nem b*szogatjuk az országunkban élő kisebbségeket, hanem egy állítólag EU-ba igyekvő ország megpróbál együtt élni a kisebbségekkel is.
Eléggé meg vagyok lepődve, hogy te is magadat toleránsnak állítod, ennek ellenére semmi bajod nincs az ukránoknál tapasztalható, cseppet sem EU konform kisebbségi törvényekkel.

GyMasa 2025.02.08. 16:00:03

@IdomitottFoka:
"Számomra az ukránok se nem szentek, se nem becsületes, szorgalmas népek, az ukrán ismerős mindig is azt jelentette h legalábbis csempész, de az oroszokkal szemben nekik van igazuk, az orosz ebben a konfliktusban egy nettó szarházi rohadék"
Mert beszopod a nyugati propagandát.
Tudod, amiket időnként olvasni lehet ukrán meg nyugati oldalról, azokban a hírekben, ha az "orosz" szót kicseréled "zsidóra", akkor nettó nácizmust kapsz ereményül. De neked ezzel sincs semmi bajod, mág tapsikolsz is neki.

" Melléjük állni magyarként Világos és 56 lehugyozása."
Nem "melletük állunk", hanem megpróbálunk semlegesek maradni.
És te ezt sem érted, mert a túlegyszerűsített kis világképedben csak "MI" , meg "AZ ELLENSÉG" van.

" A ner maradhatott volna semleges, de kifejezetten oroszpártiak."
Semlegesek, csak te vagy túl oroszellenes, és neked MINDEN? ami nem a te oldalad vélaménye, az már oroszpártiság.

" Aszondja a Tapi h a gáz miatt, amit már a legelején kivettek a szankciók köréből, úh nem túl valid érv."
Nem CSAK a gáz miatt.
Azért is, mert Oroszország egy atomhatalom, 6000 körüli nukleáris robbanófejjel.
Szerintem nem kellene ok nélkül magunkra haragítani őket.

" Azt is mondta h a keresztények miatt, mert kirilt bántották."
Nos, az tényleg nem volt egy civilizált tett, vagy nem értesz ezzel egyet?
Meg a kollektív bűnösség hirdetése sem túl civilizált dolog... (Illetve nem volt az egy ideig, de ma már megint teljesen rendben van, pl. szerinted is)

" Azt a kgb-s szarházit, és még a pápát kommunistázzák."
KI az a "kgb-s szarházi?
És, ki és mikor kommunistázta a pápát?

" Meg mintha ha az ukránok nem lennének keresztények."
Hát, egy keresztény egészen biztosan nem dől szét egy másik keresztény egyházat, csak, mert azoknak köze van az oroszokhoz...

" Vhogy sehogy se jön ki h mi is magyar érdek ebben az egészben, csak az orosz látszik. "
Mert vagy tetteted, hogy nem érted, vagy tényleg nem érted, de akkor eléggé buta vagy.
És, az a szomorú, hogy hiába magyarázzuk neked, te olyan vagy, mint egy rossz aranyhal.

GyMasa 2025.02.08. 16:00:58

@Wildhunt:
Azért, az eléggé érdekes, hogy a nyugat felé be KELL hüdolni, de az oroszok felé nem szabad...

vergyula 2025.02.08. 16:31:06

@GyMasa: "a túlegyszerűsített kis világképedben csak "MI" , meg "AZ ELLENSÉG" van."
A fideszes kommunikáció jutott eszembe, biztos az én hibám.

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.08. 20:11:26

@GyMasa: "Azért, az eléggé érdekes, hogy a nyugat felé be KELL hüdolni, de az oroszok felé nem szabad..." - biztos amiatt van ez, ami miatt te is németországba migráltál, nem oroszországba.
ostoba barom.

GyMasa 2025.02.08. 20:38:47

@vergyula:
Igen, a tiéd.
Mert, ezek szerinte neked is pont ugyanoilyan túlegyszerűsített a világképed, csak a saját buborékod megakadályoz benne, hogy észrevedd.

IdomitottFoka 2025.02.08. 23:36:18

@GyMasa: Veled uazokat a köröket futjuk, és még mindig semmi meggyőzőt nem tudtál mondani. Már maga a státuszod hiteltelenít hisz a nyugat pénze azért jól jön, nem igaz? Nézzél már magadba inkább. Rosszakat mondanak a ruszkikról brühühü. Hát jót nem is lehet, az ukránok legalább harcolnak a hazájukért, az orosz meg ukrán civileket bombázva harcol amerika ellen. Az majd jól térdre fogja kényszeríteni őket, az biztos.

"Azért is, mert Oroszország egy atomhatalom, 6000 körüli nukleáris robbanófejjel."

Van vagy 30+ állam aki nem fosott ennyire, mennyi van leatomozva közülük? És nem, a ner nem semleges. Semleges mondjuk Portugália, nem lehetett arról hallani h portugál tankok, ágyúk tucatjai érkeztek volna Ukrajnába, mondjuk azt sem h vétóval hadonásztak volna vagy befolyásos oroszokat próbáltak volna kimosdatni. És azt sem h bebuktak volna pár százmillió eurót, ami azért magyar érdek lett volna, nem is kicsit. Sőt még a ruszkik sem emlegették h szép város ez a Lisszabon, kár lenne kráterré alakítani. Szóval lehet valóban semlegesnek lenni, ami nem néz ki úgy mintha lavrov seggéből szónokolna a külügyminiszterünk.

"De Gaulle megmodta, hogy az országoknak nem barátai vagy ellenségei vannak, hanem érdekei."

Sztem én is definiáltam h ez az "oroszbarátság" fogalomnak semmi köze a barátsághoz.

Gery87 2025.02.09. 00:09:28

@GyMasa:

Amikor fideszes beszél a buborékról:)

Gery87 2025.02.09. 00:12:28

@IdomitottFoka:

A NER-nek nincsenek eredményei, ott tartunk hogy már az is eredmény lenne ha befognák végre a kibaszott Döbrögi pofájukat és nem csinálnának semmit!
Ehhez képest egy arányos választási rendszer 2 évente előrehozott választásokkal maga a Kánaán és minta demokrácia.

Tapi2021 2025.02.10. 13:25:07

@IdomitottFoka: Miután a szeretett ukránjaid a magyar kisebbséget is elnyomták, csorbították a jogaikat - az EU teljes KÖZÖNYE mellett - a magyar kormánynak FELTÉTELEI VOLTAK, amiket Ukrajna, Zselé, NEM TELJESÍTETT!

Ezért nem találkoztak és ezért szavaztunk bizonyos esetekben ellenük az EU-ban is. Nagyon helyesen.
Persze magának a jogállamiság fetisiszta EU-nak kellett volna ezeket megtennie, egy TAGORSZÁGÉRT és annak, Ukrajnában ELNYOMOTT kisebbségéért.
Csak hát, ugye...

Tapi2021 2025.02.10. 13:31:47

@Gery87: "
Akkor minek adott pénzügyi segítséget Le Pen-nek Orbán.."

Mert kért, és otthon nem kapott, mert Franciaországban is demokrácia van meg jogállam. Tehát a politikai ellenféllel ki lehet baszni.
Menjen máshová HITELÉRT.

És nem titokban kérte, ez arrafelé törvényes és bevett eljárás.

GyMasa 2025.02.10. 13:43:25

@IdomitottFoka:
"Veled uazokat a köröket futjuk, és még mindig semmi meggyőzőt nem tudtál mondani. "
Eszem ágában sincs meggyőzni téged. Te az a fajta ember vagy, akit nem lehet.
Hiába tennék ide NYUGATI hírforrásokra hivatkozó linkeket, te azokat el sem olvasnád vagy meg sem néznéd, mert udod, hogy kognitív disszonanciát okozna.
Így tényleg semmi értelme nincs vitatkozni.

"Már maga a státuszod hiteltelenít hisz a nyugat pénze azért jól jön, nem igaz?"
Ez igen, irígykedsz is, meg még személyeskedsz is.
Elfogytak az érveid, ugye?
Meg, ennek semmi köze nincs a témához.

" Nézzél már magadba inkább."
Szoktam.
Neked meg azt javaslom, hogy magad kröül nézzél körül néha.
Ott is vannak érdekes dolgok!

"Rosszakat mondanak a ruszkikról brühühü."
Rosszakat mondanak a szent ukránokról brühühü!

" Hát jót nem is lehet, az ukránok legalább harcolnak a hazájukért, az orosz meg ukrán civileket bombázva harcol amerika ellen. Az majd jól térdre fogja kényszeríteni őket, az biztos."
Figyelj csak:
Nem írom le mg egyszer, mert rajtam kívól már többen is leírták neked, de olyan vagy, mint egy aranyhal, és folyton elfeleejted. (vagy direkt hazudozol itt össze-vissza, de mindegyis, mer totál unalmas lett mostanra ez)

"Van vagy 30+ állam aki nem fosott ennyire, mennyi van leatomozva közülük?"
Jaja, és akkor, soha nem is lesznek leatomozva, ugye?
Attól, hogy tőlem MÉG nem kaptál pofont, az nem azt jelenti, hogy soha nem is fogsz.
(Istenem, ezut az óvodás érvelést...)

" És nem, a ner nem semleges."
... szerinted!
De te annyira balra vagy tolódva, hogy onnan MINDNEKI nácinak látszik, szerintem még Ghandi is.

" Semleges mondjuk Portugália, nem lehetett arról hallani h portugál tankok, ágyúk tucatjai érkeztek volna Ukrajnába, mondjuk azt sem h vétóval hadonásztak volna vagy befolyásos oroszokat próbáltak volna kimosdatni. És azt sem h bebuktak volna pár százmillió eurót, ami azért magyar érdek lett volna, nem is kicsit. Sőt még a ruszkik sem emlegették h szép város ez a Lisszabon, kár lenne kráterré alakítani. Szóval lehet valóban semlegesnek lenni, ami nem néz ki úgy mintha lavrov seggéből szónokolna a külügyminiszterünk."
A semlegességnek SEMMI köze nincs ahhoz, hogy Orbán időnként ezt-azt megvétóz.
Annak ahhoz van küze, hogy az ukránok folyamatosan provokálnak, meg rázzák a pofonfát. Aztán időnként leesik egy-egy termény nekik.
Az oroszoknál is túlrázták a fát. Azóta bombák, meg rakéták esnek az orosz pofonfáról. Orbán nyilván nem fogja megtámadni Ukrajnát.

"Sztem én is definiáltam h ez az "oroszbarátság" fogalomnak semmi köze a barátsághoz."
Látod, ez a baj!
Nem "definiálgatni" kell a szavakat, hanem az eredeti jelentésük szerint használni őket, és akkor nem lenne félreértés.
De, itt részemről be is fejeztem.

Tapi2021 2025.02.10. 13:50:04

@IdomitottFoka: "Semleges mondjuk Portugália, nem lehetett arról hallani h portugál tankok, ágyúk tucatjai érkeztek volna Ukrajnába, mondjuk azt sem h vétóval hadonásztak volna vagy befolyásos oroszokat próbáltak volna kimosdatni."

Vagyis olyanok vagyunk mint Portugália! Mi sem küldtünk tankot, fegyvert.
Ellenben nekünk van ott egy jelentős kisebbségünk, amely AZ ANYAFÖLDJÉN ÉL, és ott nyomják el, a portugáloknak meg nincs!!!!

Tehát a portugáloknak nem kell értük és miattuk nyomást gyakorolniuk a jogtiprókra!

Érted?
Nyilván nem. Eddig se értettél semmit.

IdomitottFoka 2025.02.10. 14:20:52

@Tapi2021: Nehéz téged követni valóban. Most akkor azért csicskulunk az oroszoknak, mert félünk, h leatomoznak minket, vagy mert védjük a keresztényeket, vagy h ne zárják el a gázt, vagy a kárpátaljai magyarság érdekében?

@GyMasa: "hogy az ukránok folyamatosan provokálnak,"

Van pofájuk visszalőni a rohadékoknak.

"Jaja, és akkor, soha nem is lesznek leatomozva, ugye?"

Ha csak egy is le lesz atomozva, azután őket fogjuk irigyelni. De fordítsuk meg ezt az érvelést, a ruszkiknak nem kell aggódnia és rettegnie az atomozástól? Látod, a 30+ országhoz a példaképedet is hozzácsaphatjuk, ők se fosnak megtámadni usa érdekeltséget, pedig warheadből van bőven az usában is. Csak nekünk kell rettegni? Vagy esetleg már putyint is kioktattad? Ez a kremli narratíva nemcsak hazug, de még önellentmondásos is.

Még mindig ott tartunk h mi haszna Mo oroszseggnyalásának, mert még csak nem is fizetnek. Ha legalább 60puszta rubelből épülne...

"hogy onnan MINDNEKI nácinak látszik"

én senkit se náciztam le, az a ti asztalotok meg a ruszkiké, mik is az ukránok, ugye.

"hogy tőlem MÉG nem kaptál pofont"

úúú, kommentkarate. vigyázzá mert meg van nekem dvd-be ahogy a brucelee mindenkit lever.

"Hiába tennék ide NYUGATI hírforrásokra hivatkozó linkeket"

mondjuk olyannal nem próbálkoztál. elfogult, ukránokat nácizó összevágott véleményeket tettél be.

Gery1987 2025.02.10. 16:40:11

@Tapi2021:

És ha a hazai civilek nem kapnak itthonrol Akkor ugye nem baj ha külföldről kapnak?

Tapi2021 2025.02.10. 17:25:57

@IdomitottFoka: Nem csicskulunk! Ez a lényeg. Ezt csak ti HAZUDJÁTOK.

Ezért ezzel nekünk nincs mit tennünk. Nem létező dolgokkal.

A létező dolgokban meg azt tesszük, ami a saját, magyar érdek.
Eddig is, ezután is.

Hogy ezt ti nem értitek (nem akarjátok érteni), azzal sem tudunk mit kezdeni, azon túl, hogy itt sokszor és világosan elmagyaráztuk, mi, miért van.
Csak, hát ugye, ha ez nem érdekel... Mert a hazugságokban akartok hinni... :-(

Tapi2021 2025.02.10. 17:27:48

@IdomitottFoka: "Van pofájuk visszalőni a rohadékoknak."

Miután nyolc éven át lőtték az orosz kisebbséget.

Jajj, de fárasztó a vak fanatizmus ellen érvelni.

Tapi2021 2025.02.10. 17:32:29

@Gery1987: "És ha a hazai civilek nem kapnak itthonrol Akkor ugye nem baj ha külföldről kapnak? "

Ez honnan jött? Mi az előzménye?

Ha arra gondolsz, hogy pénzt arra a célra, hogy megbuktassák a demokratikusan megválasztott kormányt, destabilizálni próbálják az országot, kormányzatot, akkor dehogy nem baj. Már, hogy a fenébe ne lenne baj.

Ez nem a CIVILEK dolga.

Ha arra, hogy még tízzel több rákos gyereknek jusson gyógyszer, akkor HAJRÁ!

GyMasa 2025.02.10. 19:25:44

@IdomitottFoka:
"Van pofájuk visszalőni a rohadékoknak."
Úgy érted, az ukrán hadsereg "visszalőtt" a fegyverteelen Donbasz-i civilekre?

"Ha csak egy is le lesz atomozva, azután őket fogjuk irigyelni."
Nem, ha valaki megnyomja a gombot, akkor kb mindegyik meg lesz nyomva.
Senki nem for örömködni.

" De fordítsuk meg ezt az érvelést, a ruszkiknak nem kell aggódnia és rettegnie az atomozástól?"
Te hallottál már a "kölcsönös megsemmisítés doktrináról"?

" Látod, a 30+ országhoz a példaképedet is hozzácsaphatjuk, ők se fosnak megtámadni usa érdekeltséget, pedig warheadből van bőven az usában is."
Az USA rendelkezik egy óriási, hagyományos hadsereggel is.
Az atomarzenál feladata az elrettentés.

" Csak nekünk kell rettegni?"
Csak te rettegsz, mert nem tájékozódsz magadtól, hanem készen fogyasztod a "hírnek" nevezett propagandát.

" Vagy esetleg már putyint is kioktattad?"
Mégis miről?

" Ez a kremli narratíva nemcsak hazug, de még önellentmondásos is."
Hát, ha a "szabad" meg "nyugati" sajtóból hallgatod a "kreml-i propagandát", akkor igen, akkor olyan.
Csak az NEM az, amit pl. Putyin mond.
De, tartsd csak nyugodtan a fejedet a seggedben.

"Még mindig ott tartunk h mi haszna Mo oroszseggnyalásának, mert még csak nem is fizetnek. Ha legalább 60puszta rubelből épülne..."
1., Nincs itt semmiféle "oroszsegg-nyalás" Orbán képviseli az ország érdekeit, és megpróbál jóban lenni azokkal, akikkel csak lehet.
2., Mondjuk, az egy "haszonnak" is jó lehet, hogy Magyarország tud olajat meg gázt venni az oroszoktól viszonylag olcsón. Názd meg Zselét, amikor felajánlott 500 millió USD "kárpótlást" a szlovákoknak azéárt, ami kárt okoz nekik azzal, hogy nem engedi át az országon az orosz gázt, amire pl. az Energiacharta KÖTELEZI őket.
Az az 500 millió USD az 196 130 117 500,00 HUF.
Ennyi valós kár éri az 5 milliós Szlovákiát.
Maygarorszáon kb, 2x ennyien álnek, azaz, Magyarországon ennek a duplája a kár (392 260 235 000HUF mai árfolyamon).
ÉVENTE.
AZ kb 40 000 HIF minden egyes magyar állampolgárra.
Ennyit lop el tőled IS Zselé csak ezzel a húzásával.

"én senkit se náciztam le, az a ti asztalotok meg a ruszkiké, mik is az ukránok, ugye."
Tökmindegy, nektek a "nem mi" azok nácik.
Jah és a "Náci" szó az amolyan szófordulat a "jajjdenagyonrosszember, mert nem velem ért egyet", általános kifejezésre.

"úúú, kommentkarate. vigyázzá mert meg van nekem dvd-be ahogy a brucelee mindenkit lever."
Látom, nem ment át a mondanivaló.

"mondjuk olyannal nem próbálkoztál. elfogult, ukránokat nácizó összevágott véleményeket tettél be. "
Jah, amit az illető az iylen Wall street Journal, meg New Yorl times jellegű, putyinpincsi oldalakról olvas fel.
www.youtube.com/@TheNewAtlas
Ő az.
Nála MINDEN hír csakis nyugati , általad "hitelesnek" minősülő hírforrásból van idézve.
De, itt van egy másik is, amelyik viszonylag új csatorna:
www.youtube.com/@Sebastian_Sas
Ő is kizárólag hivatalos ukrán és nyugati "szabad" sajtóból szemléz cikkeket.
Végül pedig itt egy 10+ éves YOutube csatorna, amit egy USA veterán működtet, aki 10+ éve folyamatosan videokat készít a Donbaszban, és dokumentálja az ukránok tetteit.
www.youtube.com/@PatrickLancasterNewsToday
Igaz, ő nem nyugati hírforrásokból dolgozik, hanem megkérdezi helyben az embereket, hogy mi történt, meg miket gondolnak.
10+ éve.

GyMasa 2025.02.10. 19:28:41

@Gery1987:
Az, ugye megvan, hogy LePen HITELT kapott, a "független" és "szabad" magyar ellenzéki sajtó pedig "pályázati pénzeket".
Tehát, LePennek vissza kell fizetnie, amit kapott, míg az Indexnek meg nem.
Ezen felül már csak az nem világos, hogy mirt is nem a piacról élnek meg ezek az állítólag annyira tehetséges, igazmondó hírportálok?

IdomitottFoka 2025.02.10. 21:24:26

@Tapi2021: nem, persze. még csak a határra sem ért az orosz, de a pártigazgató már le is tette a fegyvert. ez tényleg még a csicskulást is alulmúlja. miközben persze a legnagyobb mellénnyel adják elő a szuterént nektek. veletek bármilyen szart meg lehet etetni, csak írjuk rá h "szeretettel, viktor".

Tehát mindent a Krím megszállás után. Tehát még mindig semmi sem igazolja annak a megszállását.
Azt meg hiába mondjátok, h az ukránok lőtték az fszb által megalapított donbaszt. Ezt tudom, attól még nem látom igazoltnak az oroszok egyetlen lépését sem. Ha a donbaszi "civilek" annyira szenvedtek, mért nem nyújtott menedéket nekik a világ legnagyobb országa, ha már elkezdte az el nem ismert, de azért ismert műveleteit? Nem volt hely? Vagy pont áldozatokra volt szüksége?
A háborút 2014-ben az oroszok kezdték el, nem az ukránok, meg nem Obama. Pont. Nem vagyok aranyhal.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása