magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Elhitte magáról, hogy messiás

Optimista vagyok: nagy ballib bukás lesz jövőre is.

Figyelmesen meghallgattam az egészet, figyelmesen (persze háttérzajként, annyi időm nincs, hogy nézzem is).

A srác egyrészt átvette a Hadházy-féle demagógiát, másrészt szektavezér stílusban ad elő.

Vicces volt: még a Gulyás Marci is láthatóan ingerült lett egy idő után.

2 óra alatt semmi konkrétum se hangzott el.

Jó dolog: nem lesz kormányváltás ebből.

241 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr5218794532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 18:42:03

@vergyula: mi az, hogy bűncselekményt letagadsz? Letagadod az adott tett bűncselekmény jellegét? Ignorantia iuris non excusat. Azt állítod, hogy az adott tett bűncselekmény ? Fel kell jelenteni és a nyomozás bebizonyítja vagy nem.

vergyula 2025.02.13. 18:43:03

@vasútihíd: Jó, hát fanatikusból nekem is csak 1 jut eszembe.

vasútihíd 2025.02.13. 18:44:39

@Deak Tamas: @vergyula: kemény helyzetben egy ország igaz vezetőjének a népének sorsát kell előtérbe helyeznie. még a családjával szemben is.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 18:50:00

@vergyula: nem, FTC - Plzen, egyik csapatban sincs Polt Péter nevű labdarúgó, még 0:0.

vergyula 2025.02.13. 19:10:05

@vasútihíd: Biden nem volt olyan kemény helyzetben.

vergyula 2025.02.13. 19:10:57

@Deak Tamas: Hátha becserélik, bár egy másik kommentre reagáltam.

vasútihíd 2025.02.13. 19:26:49

@vergyula: ez igaz. itt a fiának kellet volna visszautasítania a kegyelmet. ha jól tudom megtehette volna. ha lenne gerince.

vasútihíd 2025.02.13. 19:29:58

@vasútihíd: ja és persze bizonyyal a család meg a fiú lobbizott joe papánál a papírért. a vén szenil meg aláírta amit elé toltak. azt se tudta mi az. mint az utóbbi pár évben minden amire a kézjegye került.

vergyula 2025.02.13. 19:33:32

@vasútihíd: Te megtetted volna? (A kérdés költői, nyilván te azt sem követted volna el, amiért a kegyelem egyáltalán felmérült.)

Gery1987 2025.02.13. 19:43:59

@Deak Tamas:

Nem kell köztársaság akkor mi legyen faszorru?
Majd ha Orbanod közt elnök lesz akkor még hirtelen úgy gondolod hogy nagyon fontos..

Gery1987 2025.02.13. 19:44:33

@Deak Tamas:

Ja a királyt megdobálták...

Gery1987 2025.02.13. 19:45:36

@Deak Tamas:

Persze, nálatok feudális jobbágyoknal a király az atyauristen, lehet vegelgyenfulesig nyalni a segget.

vasútihíd 2025.02.13. 19:45:40

@vergyula: ha tényleg ártatlan akkor miért ne. megvédhette volna magát a bíróságon rendes tárgyalással. neki lett volna erre pénze. eleve az hogy kérte és elfogadta jelzi hogy bűnös.
miközben az amerikai igazságszolgáltatás sajátossága hogy a forrással vagy kapcsolatokkal nem rendelkező kisemberek magukat bűnösnek kimondó vádalkura kényszerülnek még ha ártatlanok is.

Gery1987 2025.02.13. 19:46:43

@vergyula:

Arra gondol hogy Sztálin mekkora faszagyerek mert valami nagyobb érdekért hagyta megdogleni a fiát, bezzeg biden meg a börtöntől is feltette.

Gery1987 2025.02.13. 19:51:00

@vergyula:

Felesleges vitázni erről.
Ha Trump adott volna kegyelmet a fiának azzal semmi bajuk nem lenne, bevedenek, sőt jönnenek keresztény konyorulettel, meg a a családdal....

Boldeone2 2025.02.13. 20:25:43

@Deak Tamas: Nem csoda, hogy kegyelmet adott a fiának; hiszen lássuk be, Trumptól minden kitelik!

2 millió palesztint kitelepítene az otthonából, ahhoz mit szólsz, vagy Ukrajna gátlástalan felosztásához?

Ott nem sérül a nemzetközi jog, a nemzetek önrendelkezési elve, te degenerált?

Boldeone2 2025.02.13. 20:27:50

@Deak Tamas: „Megmondtam nekik, hogy 500 milliárd dollár értékű ritkaföldfémet akarok, ők pedig tulajdonképpen beleegyeztek, úgyhogy legalább nem érezzük magunkat hülyének” – mondta Trump"

- A rablóvezérek viselkednek így, nem az elnökök!

vergyula 2025.02.14. 08:29:22

@Gery1987: Végülis Tanos is feláldozta a lányát, csak hogy kiirthassa a fél világot.

Tapi2021 2025.02.14. 10:22:01

@Gery1987: Azt, hogy ti elnevezitek ezt lopásnak, minket meg nácinak... - miközben egyik sem igaz - a ti hülyeségeteket mutatja, hogy ennyire faék a gondolkodásotok.

Tapi2021 2025.02.14. 10:23:01

@Gery1987: Milyen lepukkant szakmában dolgozol?

Tapi2021 2025.02.14. 10:27:01

@Deak Tamas: "és az micsoda, amikor az imádott Joseph Bidened, akinek az újraválasztására itt verted, kegyelmet ad a saját fiának? "

És ugye ártatlanoknak nem kéne elnöki kegyelem ELŐRE!

És az milyen volt, hogy maga az elnök és a mögötte lévő demokrata mélyállam, simán elszabotálta Bidé junior ügyeinek kivizsgálását éveken át, miközben az apja az ország vezetője volt?!

Ez nyilván nem korrupció, hiszen az sehol sincsen, csak nálunk. Itt is csak, ha Orbán kormányoz.

Tapi2021 2025.02.14. 10:37:41

@vergyula: "Imádom, hogy nálad mindig félig tele a pohár. De az bizony lopás. Elveszti közpénz jellegét, jacht, kastély, szállodálánc, sajátlábonállás, Hatvanpuszta válik belőle. "

Ez a világ normál működése. Mindig, mindenhol.
Nem tudsz ellenpéldát mondani.

Én csak nem játszom el, hogy nem így van, hogy felháborodhassak, gyűlölködhessek.

Azt aláírom, hogy a Fidesz most ebben hatékony, de a legnagyobb "lopást" a rendszerváltás után még így sem ők követték el. Hanem, akik csontig privatizáltak mindent.

Beleértve Csányit is, aki MP szerint most éppen a "jó oligarcha".
Mert ugye vannak jó és rossz oligarchák!!!
Attól függően hol állnak politikailag!

Tapi2021 2025.02.14. 10:40:35

@Gery1987: "A lényeg hogy a régió többi államában nincs lolo meg Orbán bánya... Tiborczka rahelke... "

Ott mások vannak.
Vagy mindenhol máshol Meseország van, csak itt nem.

Gery87 2025.02.14. 10:52:42

@Tapi2021:

Szerinted nem lopás és mi vagyunk hülyék?:)

Tapi2021 2025.02.14. 10:53:30

@Deak Tamas: Azt nem akarják megérteni - persze nyilván értik, nem fogyatékosok -, hogy ha vannak pályázatok, állami megbízások, és azok mondjuk 5-10 százalékában "ismerős", "baráti", holdudvar"... cégek nyernek, az nem lopás.

És ez tényleg mindenhol így van. Bár erről meg Gery nem akar tudomást venni.

A "maradék" 90-95% meg, ahol NEM baráti cégek nyernek, nyilván nem érdekesek. Azokkal nem lehet cukkolni az erre fogékony népréteget.

Gery87 2025.02.14. 10:55:42

@Tapi2021:

Tehát máshol is van egy minielnök gázszerelő haver 1000 milliárddal?
Máshol is a kormánypárt elitje és családjaik vannak felpumpálva közpénzből?

Tapi2021 2025.02.14. 10:56:37

@vasútihíd: "itt a fiának kellet volna visszautasítania a kegyelmet. ha jól tudom megtehette volna. ha lenne gerince. "

Azaz, ha ártatlan lenne!!!

Gery87 2025.02.14. 10:57:06

@Tapi2021:

:D
Te nem vagy normális...5-10%:)
Persze.

És az ha egy pályázat úgy van eleve megírva hogy csak a család/haver cége tudjon rajta indulni meg megnyerni az mi?

vergyula 2025.02.14. 10:57:45

@Tapi2021: Hát Czeglédi szeretne előrehozott választást, és szerinte mindenki jól járna vele. :)

Tapi2021 2025.02.14. 11:01:51

@Gery1987: "Ha Trump adott volna kegyelmet a fiának azzal semmi bajuk nem lenne, bevedenek, sőt jönnenek keresztény konyorulettel, meg a a családdal.... "

Ez megint terelés, mert ilyen nem történt!

Biden adott, Trump is adhatna, tehát beszéljünk Trumpról, ne Bidenről...

Átlátszó.

Gery87 2025.02.14. 11:03:00

@Tapi2021:

Nem, ez csak puszta logika.
Ilyenek vagytok.

Egyébként semmi terelés nincs benne.
Biden sem járt el helyesen és a fia sem.

Tapi2021 2025.02.14. 11:11:46

@Boldeone2: Eddig egyedül Trump verziója hozhatná el az örök háború végét Gázában!

"Az Egyesült Államok átvenné a Gázai övezetet – jelentette ki Donald Trump amerikai elnök kedden Bejamin Netanjahu izraeli miniszterelnökkel tartott sajtótájékoztatóján, Washingtonban – közölte az MTI.

Az elnök megfogalmazása szerint egy „erős javaslatról” van szó, amelynek értelmében az Egyesült Államok hosszú távon tulajdonosi helyzetben lenne a terület felett, és vállalná az újépítést, fejlesztést.

„Az Egyesült Államok képes stabilitást hozni” – támasztotta alá elképzelését az amerikai elnök, hozzátéve, hogy a Gázai övezet jelenleg egy „lerombolt terület”.
Kapcsolódó
Donald Trump az összes palesztint kitelepítené a Gázai övezetből
Donald Trump az összes palesztint kitelepítené a Gázai övezetből

Az amerikai elnök „kitakarítaná” a területet.

Donald Trump szerint a gázai övezetben élő 1,8 millió ember számára a térségben jó életkörülményeket ajánlanának fel, Jordánia, valamint Egyiptom bocsátana rendelkezésre területet a palesztin lakosság számára építendő települések számára.

Az amerikai elnök szavai szerint a mai Gázai övezetben munkahelyek ezrei létesülnének, és a „Közel-Kelet riviérájává” válna, ami egy „nemzetközi hely” lenne, ahol élnek palesztinok is.

A sajtótájékoztatón Donald Trump hozzátette, hogy hamarosan több országgal is bővülhet majd az izraeli–arab megbékélésről szóló békeegyezmények rendszere, az Ábrahám-egyezmények köre. „Szükségünk van a Közel-Kelet stabilitására” – mondta az elnök.

Benjamin Netanjahu izraeli miniszterelnök kijelentette, hogy Izrael és Szaúd-Arábia között a közeljövőben létrejöhet a megbékélésről szóló egyezmény, amelyet az Egyesült Államok támogat, és amely iránt a szaúdi vezetés részéről érdeklődés mutatkozik.

A Gázai övezet jövőjével kapcsolatban az izraeli kormányfő megismételte, hogy a terület a jövőben nem jelenthet fenyegetés Izrael számára. Az amerikai elnök elképzeléséről azt mondta, hogy megfontolásra érdemes."

Más kérdés, hogy az araboknak, muszlimoknak és sok más érdekelt erőnek stratégiailag fontos, hogy legyen ott egy támaszpontjuk, ha sok szenvedő emberrel, akkor is.

Tapi2021 2025.02.14. 11:19:39

@Gery87: "És az ha egy pályázat úgy van eleve megírva hogy csak a család/haver cége tudjon rajta indulni meg megnyerni az mi? "

Ügyeskedés. Korrupció.

Nem mondtam, hogy ilyen nincs, csak azt, hogy a világ így működik.
Egy korrupciómentes országot se tudtok felmutatni. Ahol a regnáló kormányzatoknak soha nem hajlik maguk és támogatóik felé a keze.

Ez utópia, Meseország.

Vagyis ezt a fajta korrupciót, ügyeskedést SAJNOS be kell árazni, minden választáskor!
Mert ez mindig volt is, lesz is. Tehát arról is döntünk, hogy kit hozunk egy-egy ciklusban helyzetbe.
Hogy AMELLETT, hogy nekünk is megfelelő politikát csinálnak, maguknak is kaparnak.

Tapi2021 2025.02.14. 11:25:20

@Gery87: Trump behúzása Biden kegyelmi ügyébe (miért nem lett ez BOTRÁNY????, érdekes), a tipikus kabátlopási eset.

""Arra, hogy ő lopott-e kabátot vagy az ő kabátját lopták-e el, már nem emlékszik senki, de jobb ha gyanakszunk az illetőre."
A szólás akkor használatos, ha valaki ártatlanul keveredik bele valamilyen számára kellemetlen ügybe, amiben amúgy nem vétkes. "

Gery87 2025.02.14. 11:29:14

@Tapi2021:

Sajnos Magyarország így működik és nem, nem kéen benyelni mert látjuk hogy máshol nincs ekkora mértékű korrupció meg szervezett közpénz lopás és átcsoportosítás a haveroknak, strómanoknak, családnak.

Úgy tenni mintha ez normális lenne vagy elkerülhetetlen hát kurva angy butaság.
Értem hogy neked nem fáj, mert a te törzsed.
De ne magyarázd már be hogy nem lehetne máshogy!
De lehetne.

Gery87 2025.02.14. 11:31:18

@Tapi2021:

Miért ne beszélhetnénk arról hogy mit tehet meg egy amerikai elnök és mit nem?

Tapi2021 2025.02.14. 13:09:38

@Gery87: "mert látjuk hogy máshol nincs ekkora mértékű korrupció meg szervezett közpénz lopás és átcsoportosítás a haveroknak, strómanoknak, családnak."

Nem látod, mert nem máshol élsz!

Ráadásul, amit meg itt "látsz", annak döntő része nem az, csak annak akarod látni.

Tapi2021 2025.02.14. 13:13:03

@Gery87: "De ne magyarázd már be hogy nem lehetne máshogy!
De lehetne. "

Már többször írtam: mutassatok példát ahol nincs!
Meg arra, hogy a közmédia nem hajlik az aktuális kormányzat felé.

Szívesen megnézném!

Persze úgy mutassátok, hogy tudjátok is, mi van ott, mi nincs, nem rábökve, hogy SZERINTEM XYZ országban nincs korrupció és a közmédia teljesen független.

Mondom, szívesen tanulmányoznám ezeket a hibátlan rendszereket!

Tapi2021 2025.02.14. 13:14:13

@Gery87: "Miért ne beszélhetnénk arról hogy mit tehet meg egy amerikai elnök és mit nem?"

??? Ezt nekem szántad?

Gery1987 2025.02.14. 15:22:56

@Tapi2021:

Neme ez nem igaz, a vak is látja lassan kizárólag a fidesz kemény mag szerint nincs korrupció, lopás.

Megint mindenki hülye csak ti nem.

Gery1987 2025.02.14. 15:24:22

@Tapi2021:

Nem azt mondja senki hogy nincs korrupció baszod hanem hogy a mértéke kisebb és a kormánypárt családja haveri köré nem lopja szét így az országot.

Meg Deák Danika se tagadta hogy a direkt36 dokuja hazugság lenne csak terelt összevissza...

Gery1987 2025.02.14. 15:25:02

@Tapi2021:

Nem, csak úgy vaktában lövöldözős..
Szerinted?

Tapi2021 2025.02.14. 15:35:44

@Gery1987: Unalmas, hogy mindig visszaugrunk a kezdőpontba, mintha nem veséztük volna ki részletesen a témát és az álláspontokat.

Tisztára azt csinálod, mintha az Idétlen időkig című filmben volnál.
24 óránként felébredsz és ugyanott vagy. Kitörölt memóriával. :-(

vergyula 2025.02.14. 15:37:01

@Tapi2021: Most mi van? Az egy jó film.

Tapi2021 2025.02.14. 15:46:07

@Gery1987: "Meg Deák Danika se tagadta hogy a direkt36 dokuja hazugság lenne csak terelt összevissza... "

A Trump sztori sem hazugság. És akkor mi van?

Orbán örülhet, hogy az ellenségei ingyen csináltak a család eredettörténetéről egy filmet. Jó lesz az ükunokáknak megnézni, honnan indult a család, amikor az üknagyapa a szocialista diktatúra után, zsebében száz forinttal indulva, felépítette a családi vállalkozást.

Ezer ilyen történet van a kapitalista országokban, ez csak itt okoz sikítófrászt a szocializmuson nevelkedett proletár tudatú kisembereknek.

A Porsche családot ki basztatja a Tigris tankok miatt?...

Még annak a vegyi gyárnak a jogutóda is vígan működik, amely a Ciklon B gázt szállította! ...

Minden nagy vagyon lett valahogy.

Mi is helikoptereztünk persze Kókának, de nem akartuk elvenni tőle, beletörődtünk. Ahogy a többi vagyonosodásba is. Csányi hogyan és miért ő jutott az ÁLLAMI OTP-hez? Stb.

vergyula 2025.02.14. 15:51:41

@Tapi2021: "A Porsche családot ki basztatja a Tigris tankok miatt?..."
Elkezdhetjük...

IdomitottFoka 2025.02.14. 16:28:36

@Tapi2021: "Csányi hogyan és miért ő jutott az ÁLLAMI OTP-hez?"
Ami azt illeti, az is az oroszoké. csányi meg velük állapodott meg.

"És akkor mi van?"
Akkor az van h minek zavartuk el ferit? Uúgy az oroszok csicskái maradhattunk volna, és szted amúgy is mindegy h ki viszi el a korrupciós pénzt.

vergyula 2025.02.14. 16:30:48

@IdomitottFoka: Ne feledd a kerdem-konzi-nemzi fontossági!

Gery1987 2025.02.14. 17:04:51

@Tapi2021:

Nem barátom ezt te szoktad csinálni ..
Elmagyarázza az ember mik a különbségek a baloldalon, erre másnap ugyanúgy komcsizol.
De isten bizony lefasisztazlak a gecibe legközelebb.

Bár értem én hogy kellemetlen a tema, hogy lopnak mint a kurva élet és nem akarsz róla beszélni.

Gery1987 2025.02.14. 17:05:27

@vergyula:

"Egy mondatot nem tudtam végig mondani..":)

Gery1987 2025.02.14. 17:07:08

@Tapi2021:

Jó értjük hogy erkölcsi nullak vagytok "meg más is csinálja" akkor már ugye rendben is van...

Gery1987 2025.02.14. 17:07:52

@IdomitottFoka:

Na ez az. Gyurcsány is magyar, akkor nem mindegy:)

Gery1987 2025.02.14. 17:08:53

@vergyula:

Most pacsiztak le egy migráns csajjal elő szivárvány családos libsivel...

vergyula 2025.02.14. 17:38:21

@Gery1987: Csak a fideszszavazó magyar. Na jó, esetleg még a mihazánkos.

vergyula 2025.02.14. 17:42:34

@Gery1987: Aki baromi nagy német patrióta Svájcból.
Tán így kampányol: Tanuljatok az én hibámból!
(basszus, ez egy vers)

Gery1987 2025.02.14. 17:47:17

@vergyula:

Ja tényleg, mindig elfelejtem hogy nem vagyok a nemzet része...
Megyek, kitalálom hogy mi legyek.

Gery1987 2025.02.14. 17:49:19

@vergyula:

Svajcbol olyan fizetett ügynökok mentek haza "rendet tenni" mint Lenin..:)
Hajaj, az lmbtq már spájzban van.

vergyula 2025.02.14. 17:55:44

@Gery1987: :D
Gyorsan megnézem, hátha nálunk egy B-csaj bujkál.

Tapi2021 2025.02.14. 18:19:22

@IdomitottFoka: "amúgy is mindegy h ki viszi el a korrupciós pénzt. "

Elméletileg.

Gyakorlatilag, jobb, ha a "mieink", ha már valakik ÚGYIS viszik. :-)

Ami nem mindegy, az az, hogy közben milyen politikát csinálnak!
Lásd, mennyire nem mindegy az USA-ban sem, hogy Bidé vagy Trump csinálja a politikát.
Trump még csak pár hete van, máris óriási a hatása.

Itthon sem mindegy.

Valaki mindig "lopni" fog, akkor már...

Gery1987 2025.02.14. 18:25:00

@vergyula:
:)

"Mindenkit megbaszunk....a nőket kétszer is"

Tapi2021 2025.02.14. 18:25:59

@Gery1987: Csak, hogy én nem írok semmi fasisztásat, nem akarom bevezetni a fasizmust, te viszont tolod az ócska szoci-komm. szöveget, és még azt sem tudod, hogy azt tolod. Valószínűleg nem éltél eleget a múlt rendszerben.

Szóval ez megint olyan, mint a Bidé kegyelmet adott, az így már nyilvánvalóan bűnös/sáros fiának, Trump meg NEM, de beszéljünk Trumpról, mert ő is biztosan adna, ha... És máris a fantázia világában vagyunk.

Szóval engem akkor fasisztázz kérlek, ha én előbb fasisztásakat mondok. Oké?!

Gery1987 2025.02.14. 18:27:33

@Tapi2021:

Így van tapikam, magyar seggbe magyar lofaszt.
Ehh..

Tapi2021 2025.02.14. 18:29:21

@Gery1987: "
Bár értem én hogy kellemetlen a tema, hogy lopnak mint a kurva élet és nem akarsz róla beszélni. "

Egyébről sem beszélünk itt x idő óta.
Csak, hát nem lopnak. (Ezért nem teszel feljelentést.)

Azt meg, hogy maguk felé IS hajlik a kezük, mindig is elismertem.

Gery1987 2025.02.14. 18:31:26

@Tapi2021:

Én se akarom bevezetni a kommunizmust, és nem is írok mentegeteseket róla.

A 30-as években csinálták ezt a fasiszták, "mindenki aki nem ök, az komcsi". Kész.

Szóval fasiszta vág csak nem tudsz róla:)

Gery1987 2025.02.14. 18:32:55

@Tapi2021:

Lopnak ezek amit érnek...

Tapi2021 2025.02.14. 18:33:08

@Gery1987: "
Most pacsiztak le egy migráns csajjal elő szivárvány családos libsivel... "

És? Sosem basztattunk senkit azért, amit otthon a saját házában csinál! És nem tolja mások orra alá, pláne nem akarja a gyerekeinknek népszerűsíteni az iskolában.

Akkor mi gondunk lenne vele? (Politikailag.)

Gery1987 2025.02.14. 18:34:15

@Tapi2021:

Trump is élne vele. A kapitolium ostromaban lévőknek is kegyelmet adott tudtommal.

Tapi2021 2025.02.14. 18:35:39

@Gery1987: "Ja tényleg, mindig elfelejtem hogy nem vagyok a nemzet része..."

Ez csak rajtad múlik! :-)

Gery1987 2025.02.14. 18:35:54

@Tapi2021:

Nemcsak a saját házában csinálja, nője van, aki gondolom a felesége/élettársa és gyereket is nevelnek.

Gery1987 2025.02.14. 18:36:59

@Tapi2021:

Nincs gyomrom ahhoz hogy fideszes legyek:)

Tapi2021 2025.02.14. 18:38:05

@Gery1987: "Így van tapikam, magyar seggbe magyar lofaszt."

Kinek mi az ízlése. Az enyém más.

Tapi2021 2025.02.14. 18:39:13

@Gery1987: "Nincs gyomrom ahhoz hogy fideszes legyek:) "

Semmi baj, én sem vagyok fideszes.

Csak arra szavazok, aki nekem jobb, mint a többi.

Tapi2021 2025.02.14. 18:43:36

@Gery1987: Tökéletes vörös vagy barna inges alapanyag vagy. Az ilyen fanatikus, elvakult faékek erre a legjobbak, akiknek a szofisztikált gondolkodás nem jön be.

"Ezek mind lopnak, menjünk üssük őket..." Kb.

Gery1987 2025.02.14. 18:47:35

@Tapi2021:

Igen általában arra szavaznak az emberek akit jobbnak tartanak:)

Tapi2021 2025.02.14. 18:47:37

@Gery1987: "Trump is élne vele. A kapitolium ostromaban lévőknek is kegyelmet adott tudtommal. "

Miután négy éven át nyomoztak utánuk, leültették őket, basztatták a hatóságok. És a legtöbbnek semmi bűne nem volt.

És kis Bident?

Gery1987 2025.02.14. 18:48:48

@Tapi2021:

Most a tükörbe néztél? Magadról beszelsz öreg.

Gery1987 2025.02.14. 18:49:18

@Tapi2021:

Elég baj ha neked a lopás nem üti meg az ingerkuszobod.

Gery1987 2025.02.14. 18:50:53

@Tapi2021:

Tehát senki nem volt ott az ostrommal, sőt még sem történt, elkövetik sem voltak? Érdekes.

Az ilyen randalírozókat nem szoktad szeretni...

Gery1987 2025.02.14. 18:54:13

@Tapi2021:

Biden fiát nem kellett volna elengedni de ezt biden papaval beszéld meg.

erol 2025.02.14. 23:34:47

@Tapi2021:
"Trump is élne vele. A kapitolium ostromaban lévőknek is kegyelmet adott tudtommal. "

Miután négy éven át nyomoztak utánuk, leültették őket, basztatták a hatóságok. És a legtöbbnek semmi bűne nem volt.

Ezek szerint nekem sem lenne semmi bűnöm, ha néhány haverommal berontok a parlamentbe és randalírozunk egy kicsit.

vergyula 2025.02.15. 08:06:46

@erol: Bajuszt akasztanál Kövér Lacával?

Tapi2021 2025.02.15. 17:23:16

@Gery1987: Ami le van papírozva, szerződés van rá, jogilag rendben, teljesítették is a szerződést..., az NEM LOPÁS! Hiába erőlködtök.
Persze a kétbiteseknek nem lehet bonyolítani, hogy kicsit másként van.

Nektek az a szó kell, amit bevéstek, mint a dobbermannokba a Colombo-ban: Rózsabimbó. (LOPNAK!)
És már őrjöngve haraptok is.

Kétezerhatszáztizedszer is leírom, hogy azzal mindenki tisztában van, hogy ennek a kormánynak IS maga felé hajlik a keze. Mint MINDNEK: És ezt SAJNOS be kell árazni, be kell kalkulálni.

Mert egyet sem tudsz felmutatni, ahol nem ez lett volna.
Az a Meseország, amit akkor vesztek elő, amikor a nemkívánatos kormány van. Hogy miért nem működik úgy, mint a meseországi kormány.

Igen, baj, hogy van korrupció! Igen, jobb lenne, ha nem csinálnák. A mieink pláne. De a való világ nem Meseország.

Szóval minden kormány mindenkori választójának ez az ÁR, amit be kell kalkulálnia, ha olyan pártokat akar kormányon, amelyek a lehető legjobban mozdítják elő az ő érdekeit is.

És legyünk őszinték! Ha nekünk lenne lehetőségünk sokat keresni a politikai kapcsolataink által, visszautasítanánk?
Mindenki magában válaszoljon, hogy ne kelljen hazudni.

Tapi2021 2025.02.15. 17:29:29

@erol: Aki rongált, erőszakot alkalmazott azt el is ítélték.
A döntő többség élt a polgári engedetlenség jogával.

Az MTV ostroma és az azt követő napok erőszakhulláma után - amely erőszak döntő részét az ÁLLAM követte el - hányan ültek böriben?

vergyula 2025.02.15. 17:30:12

@Tapi2021: "Ami le van papírozva, szerződés van rá, jogilag rendben, teljesítették is a szerződést..., az NEM LOPÁS!"
"Én mindent túlélek, rám vannak írva a törvények."

vergyula 2025.02.15. 17:31:40

@Tapi2021: "És legyünk őszinték! Ha nekünk lenne lehetőségünk sokat keresni a politikai kapcsolataink által, visszautasítanánk?
Mindenki magában válaszoljon, hogy ne kelljen hazudni."
Én tudok nyíltan is őszinte lenni. Alig várom, hogy valaki korrumpáljon.

IdomitottFoka 2025.02.15. 18:12:52

@Tapi2021: azt meg tudom érteni, h aki kap egy értelmes részt a koncból, az miért fideszes. De aki csak a pántlikával átkötött lószart kapja, az miért?

Már csak azért is érdemes állandóan leváltani a korruptakat, mert az első 4 év az harmatos eső volt az utolsó 4 szarviharjához képest, így legalább állandóan újra kell/kéne építeni a lopós hálózatot.

Gery87 2025.02.15. 20:38:13

@Tapi2021:

"Ami le van papírozva, szerződés van rá, jogilag rendben, teljesítették is a szerződést..., az NEM LOPÁS! Hiába erőlködtök."

:D
De hülye vagy bazmeg!
És ha odamegyek jól megverlek elveszem a kocsid, majd írunk róla egy papírt hogy önként oda ajándékozad nekem az se lopás nem?:D
Te....erre már nem tudok mit mondani.

"Persze a kétbiteseknek nem lehet bonyolítani, hogy kicsit másként van."

Kétbit az te vagy bazmeg.
A fideszes csicskák se tagadják hogy lopás van, korrupció, haveri tőkésítés...csak azt hogy ez rossz lenne.

"Mert egyet sem tudsz felmutatni, ahol nem ez lett volna."

Ez az egy kibaszott szar érved van hogy "semmi se tökéletes, de ti azt akartok".
Miközben ilyet senki nem mondott.
ellenben máshol nincs ilyen mértékű lopás és korrupció, ez tény.

"Szóval minden kormány mindenkori választójának ez az ÁR, amit be kell kalkulálnia, ha olyan pártokat akar kormányon, amelyek a lehető legjobban mozdítják elő az ő érdekeit is."

Elmebeteg erkölcsi nulla vagy.

"És legyünk őszinték! Ha nekünk lenne lehetőségünk sokat keresni a politikai kapcsolataink által, visszautasítanánk?
Mindenki magában válaszoljon, hogy ne kelljen hazudni."

Igen, tudjuk te is szétlopnád magad!
Ne kend ezt ránk, meg másokra, hogy jobb legyen a lelkiismereted hogy te is ugyanolyan tolvaj mocskos féreg lennél mint ezek.

Gery87 2025.02.15. 20:40:20

@vergyula:

Tapi az élő bizonyíték rá hogy erkölcs, morál, gerinc nélkül is lehet élni, csak minek.

Amit itt összehord bazmeg az szégyen...

vergyula 2025.02.15. 22:23:22

@Gery87: Annyiban megvédeném, hogy szerintem ő tiszta szívből mondja, amit, még ha ökörség is. Ő nem tűnik gonosznak. Sajnos vannak itt nála sokkal rosszabbak is.

Gery87 2025.02.16. 11:43:07

@vergyula:

Bizonyára szívből mondja amit, mert ha lenne egy csöpp esze, akkor nem ezt mondaná:)

A legnagyobb baj hogy szervilis, szektás, kritika nélküli fideszes. egy erkölcsi nulla, aki odáig jutott hogy vagy tagadja a lopást, korrupciót, ezek tényét vagy még azzal áll ki mellette hogy "más is ezt csinálja, tehát nem gond..", "te is ezt tennéd"...

Számomra ez megbocsáthatatlan. Nem hiszel el neki hogy ne tudna arról amiről mi, hogy itt mi folyik, csak nem érdekli! És hazudik erről.
Ha van valami amit nem bírok elfogadni sehogy se ha valaki ennyire bő nyállal tekintély tisztelő meg ha valaki már a lopást sem tartja bűnnek.
Az első dolgok egyike amit már gyerekként megtanul az ember hogy:
- mondj igazat/ne hazudj...
- ne lopj.

Erre egy felnőtt ember ilyenekkel jön elő, szégyen...

Vannak rosszabbak persze, tomika meg a gigapöcs...
Azokban még zsigeri gyűlölet is van...a két buta, vén sovén, kisnyilas faszkalap.

vergyula 2025.02.16. 13:48:30

@Gery87: Na igen, az egyik fajta:
- A kormány sok lépése számomra szimpatikus, ezért kedvelem őket
- Egyéb lépéseiket - a fentiek miatt - megvédem/elnézem/relativizálom (akár őszintén, akár érdekből)

A másik fajta:
- A kormány sok lépése számomra szimpatikus, ezért kedvelem őket
- Semmi más nem számít, dögöljön meg minden másképp gondolkodó! (Sírjatok libsik!)

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.17. 09:41:39

@Tapi2021: nekem inkább az a furcsa, hogy elvi lehetőségekkel ("lehetne olcsóbb" stb. lásd a Dinasztia végét) cukkolnak és a sok analfabéta be is szopja.

Gery87 2025.02.18. 23:56:42

@Deak Tamas:

Te inkább ne mondj arról semmit hogy ki a hülye te seggdugasz.
olyan sötét vagy bazmeg mint az éjszaka, ha eldobnának feletted egy lapát szenet, azt hinnéd villámlik, hogy rohadnál meg a nyilas kurva anyádba.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása