Optimista vagyok: nagy ballib bukás lesz jövőre is.
Figyelmesen meghallgattam az egészet, figyelmesen (persze háttérzajként, annyi időm nincs, hogy nézzem is).
A srác egyrészt átvette a Hadházy-féle demagógiát, másrészt szektavezér stílusban ad elő.
Vicces volt: még a Gulyás Marci is láthatóan ingerült lett egy idő után.
2 óra alatt semmi konkrétum se hangzott el.
Jó dolog: nem lesz kormányváltás ebből.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
élveteg 2025.02.13. 06:54:32
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 08:44:38
_Neville 2025.02.13. 08:53:50
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 08:56:56
Vagy Kornisnak lehet még igaza: az utolsó 200 év legjobb színésze :)
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.13. 09:41:58
Csak szerepet játszik szerinted?
Boldeone2 2025.02.13. 09:54:30
Magyar intelligens, zsivány, a szociális médiát - szemben az orbábi százmilliárdos gépezettel - leuralta
Most lesz szerintem először kihívója a rezsimnek, először lehet megdönteni Orbán hatalmát
A többi ellenzéki párt teljesen eltűnt, ami plusz szavazókat jelent neki, de a Tisza úgy is vezet, a legtöbb közvéleménykutatónál, hogy a legtöbb törpe párnak összesen még mindig van 10+ %
Milyen érvek szólnak még mellette? Folyt...
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 10:01:09
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 10:02:44
Csak a Messiás hallgatósága annyira retardált - lásd épp itt fenn - hogy még extrán fizet is ezért az amúgy silány produkcióért.
Boldeone2 2025.02.13. 10:07:18
Ha messiás lesz belőle, az a közakarat következménye lesz...
Közben az ország helyzete nagyot változott: a gazdaság vegetál, az infláció robbant, itt van a megélhetési válság
Most nem lehet már elsütni a 100x lerágott gumicsontokat: a migráns- és homofób hisztériát és a " háborús válságot"...
Minimum 5000 milliárd lesz az államháztartási hiány, tehát osztogatni sem nagyon lehet...
Magyar jól építkezik, szemben az óellenzékkel, vidéken is aktív, látja hogy hol dőlhet el a verseny...
Persze, nincs könnyű dolga, ebben a csaló választási rendszerben, ahol a kistelepülési " sötét anyag dönt", az egyénikben
Pártoknak összefogni nem lehet," lex volner" ....
Ha egyszer az ellenzék nyer 2/3 -al, akkor SZIGORÚ rendszerváltás kell, hogy SOHA többet ne lehessen egypárti, autoriter rezsimet építeni!
Ehhez, 1, ARÁNYOS választási rendszer kell; 2, korlátozni a mindenkori kormányok médibeavatkozásait- a propagandát
Boldeone2 2025.02.13. 10:08:40
www.portfolio.hu/global/20240109/letartoztattak-a-volt-lengyel-belugyminisztert-es-a-belugyminiszter-helyettest-ellenzeki-politikusok-szerint-allamcsiny-tortent-661927
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.13. 10:13:17
Nme tudom eldönteni.
Néha mintha túljátszaná. De nem zárható ki a szimpla butaság se.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 10:26:14
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 10:27:35
gigabursch 2025.02.13. 10:30:35
Alexej Sorosovitz nem fog ezeknek pénzt adni mert már a Mordor Peti mint ügyeletes és önjelölt messiásra nadraGulyás a műsorában teljesítette a tűzparancsot, S emellé még Trampli is bezárta a usaid-et.
Ajjaj... Nagy a baj...
vergyula 2025.02.13. 10:32:30
Tapi2021 2025.02.13. 10:39:37
Eddig is mindig ezt mondtam. Hogy azért lett ekkora szél a Tisza/MP vitorlájában, mert a kormánykommunikáció kalap szar.
Maga a kormány/Fidesz nyit nekik nagy tereket.
Ahogyan pár napja kérdeztem, hogy ki és mit fog reagálni az Indexes véleménycikkekre, kíváncsi vagyok, hát kiderült, ahogy vártam, hogy érdemben SENKI.
Egyszerűen nincs ehhez kapacitás.
És így hagyják, hogy az a bő szél dagassza az ellenzék vitorláit!
A jövő évi választás is a kommunikáción mehet el.
Nem értem, ezt OV hogy nem látja, hogy nem érti.
vergyula 2025.02.13. 10:45:00
Az vele a gond, mint a focival, nem tolnak bele elég pénzt.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 10:48:45
Ókovács Szilveszter foglalkozására nézve operaénekes, trombitaművész, értelemszerűen zeneakadémiai végzettséggel, zeneszerzésre pl. a teljesen tehetségtelen Kocsis Zoltán tanította.
www.youtube.com/watch?v=_MBwYMUFKsA
Tapi2021 2025.02.13. 10:49:41
És azt is tudja, tudjuk, hogy ennek a nyájnak már nem kell semmi ész érv, vagy tények, vagy valós számok támogatásokról, eredményekről - ez már 2002-ben sem érdekelt senkit! -, csak a demagógia és a közösen megélt gyűlölet OV-ékkal szemben.
Látod, itt sem érnek semmit a tények. Csak futjuk a meddő köröket az ellenzéki pennatársakkal.
Szóval nem valós eredményekkel lehet választást nyerni, hanem a kommunikáció, a narráció OKOS, profi "uralásával"!!!!
Tapi2021 2025.02.13. 10:56:27
A politikai vendettára most a ti kedvenceitek teremtik meg a PRECEDENSEKET!
Tapi2021 2025.02.13. 11:01:59
Érdekes, hogy az EU-nak volt erre százmilliárd dollárja!!! Amit ugyan milyen felhatalmazással adtak oda egy nem EU-s országnak???
Remélem, lesz idővel néhány per és számonkérés.
Boldeone2 2025.02.13. 11:11:05
A Tanács jóváhagyta, tehát legitim. A magam részéről támogatok minden olyan döntést, ami az orosz ámokfutás megállítását szolgálja!
Ha ez nem lenne, utána Oroszország rámutat bárkire, hogy "az az enyém" és erőszakkal elveszi?
Boldeone2 2025.02.13. 11:13:40
- Én is abban bízom, hogy a szélsőjobboldali, elnyomó, oroszbarát politikusokat számonkérik egyszer! Magyar nem tervez számonkérést, amit Hadházy nehezményez...
Hadhàzy elszámoltatna...
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.13. 11:15:08
Nem ballib, szóval tehetségtelen!
Boldeone2 2025.02.13. 11:19:06
Mondjuk demokráciában nem illik miniszterelnököket elszámoltani...Viszont, Magyarország nem az...
Orbán biztos tabu lesz, ha elbukik akkor is; viszont Rogánt és Lázárt lesittelik..
Tapi2021 2025.02.13. 11:22:00
Tudom, hogy poénnak szántad. De egyrészt nem, a gond az, hogy a szellemi, képességbeli, szakmai tudás, kapacitás hiányzik. Ehhez az erre képes embereket kéne megtalálni és alkalmazni.
Másrészt, én dolgoztam "kormányközeli" KESMA-s megyei médiánál, - szerintem nem kétséges, kiket támogatok - és a választás után, amikor szerintük már minek annyi ember egy megyei szerkesztőségbe (úgy tíz x fő!!! egy egész megyére!), a harmadát - velem együtt - kirúgták.
A maradéknak meg annyi munkája lett, hogy azóta szinte senki nem maradt már ott, önként felmondtak. Olyanok, akik évtizedeket dolgoztak ott.
Szóval szar fizuért kibasz sok munka. Meg a plusz ötletek, hogy ne csak cikket írj, csinálj podcastot is, kezeld a szosölmédiát is, sőt, mivel nincs elég fotós sem, fotózz is, sőt, már a helyszínről küldj egy összefoglalót - mert hírverseny van ugye -, aztán gyere be, írd meg a rendes cikket... stb.
Azóta hívtak vissza, nem mentem...
Inkább dolgoztam egy ellenzéki irányítás alatt lévő szerkesztőségben.
Kevesebbért.
Szóval a lényeg az, hogy még azt a saját médiahátteret is VERIK SZÉT, ami már meg volt, és többé kevésbé lojális volt!
Ezek nem normálisak!
vergyula 2025.02.13. 11:24:39
Kevesebbért."
Na most megleptél.
Gery87 2025.02.13. 11:25:57
1 év alatt igazi politikussá vált.
Semmi meglepő nincs ebben, ez nem gátja semminek.
Az meg hogy pont olyan arrogán pöcs mint az Orbán hát ez sem meglepő...10 éve mondom hogy Orbánt egy Orbán 2.0 fogja leváltani, erre van igény.
"Jó dolog: nem lesz kormányváltás ebből."
Nála nagyobb hülyék és gazemberek is mandátumot kaptak már a parlamentbe szóval, helyetekben nem reménykednék ennyire.
Amit a fidesz eddig ellene fel tudott hozni, az még annál is gyengébben teljesített mint ez az interjú.
Én inkább emiatt aggódnék a helyetekben.
A Fidesz azt nem érti hogy nem MP személye a fontos, sokan le akarják váltani a Fideszt és kész, nem fognak visszatáncolni ilyenektől hogy mit mondott a barátnőjének, meg megfogta a pöcsét, meg Dunába dobta a telefont...annak tükrében hogy a NER meg az országot lopta szét.
A "mivan kicsi, vége van kicsi" nagyon dedó és kurvára nem működik.
Tapi2021 2025.02.13. 11:29:45
Nyolc évig még azt is tűrték, hogy hétmillió orosz ellen viseljenek az ukránok háborút, pogromokat rendezzenek, jogfosszák őket.
Az USA nem lett volna ilyen türelmes.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.13. 11:31:13
Tény, hogy ez nehezebb eset.
Orbánéknak ügyesen kell a következő 1 évben kampányolni.
Nem olyan könnyű, mint Gyurcsányné és MZP esetében.
Tapi2021 2025.02.13. 11:38:12
A jó kommunikáción meg nem az agyatlan, szájbarágós, prosztó propagandát értem.
Amikor mindenkinek nyilvánvaló, hogy manipulálni akarnak, vagy csak pusztán hergelni, akkor a manipulátor megbukott a vizsgán!
Lehetne ezt jól is csinálni. Lenne is kiktől megtanulni.
Gery87 2025.02.13. 11:38:45
Eddig se sikerült.
"Vége van kicsi"
1 éve nem tudnak erre az exfideszes juppira mit kitalálni csak azt hogy DeákDanival elemeztetik az ágyékát...meg azzal vádolják hogy fideszes volt és jól élt abból hogy fideszes:)
A rendszer alapja a gyurcsányozás/ballibezés, nála meg ez nem sikerül....
Ebből látszik hogy az NER egy szimpla reakció a 2010 előttire, és ha ez nem vehető elő, nem működik, akkor vége, megáll a tudomány, mert nincsenek saját értékeik, elveik.
Tapi2021 2025.02.13. 11:41:52
Másrészről meg én sem írtam korábban olyat, ami ütközött volna az övékkel!
vergyula 2025.02.13. 11:44:16
Tapi2021 2025.02.13. 11:45:12
A "mivan kicsi, vége van kicsi" nagyon dedó és kurvára nem működik. "
Így van.
Boldeone2 2025.02.13. 11:46:17
Ezzel szemben Magyar egyre okosabban beszél, a demagógia határán jól egyensúlyozva
Tapi2021 2025.02.13. 11:46:58
vergyula 2025.02.13. 11:50:31
De Menczer???
vergyula 2025.02.13. 11:51:33
Boldeone2 2025.02.13. 11:52:30
Ki hallgatja Deák Danit, Kroó Zitát, Szarvas Szilvesztert? A fanatikus keménymagon kívül senki!
Aki híreket akar, az elolvassa a HVG- t és meghallgatja a Partizánt, annyi
A kormánymédia vegetál
Tapi2021 2025.02.13. 11:55:09
Megfelelő szakembereik nincsenek, a megfelelő pozíciókban!
És úgy tűnik még azt sem ismerik fel, hogy ez a helyzet. :-(
Itt az önkoriban váltás volt, az új garnitúra feltöltötte a városházát a saját embereivel. Korábbi asszisztensek, táskahordozók lettek igazgatók, vezetők, ilyen-olyan megbízottak...!!!!
És/vagy még azokat is megtartották fontos posztokon, akikről tudják, hogy az előző ciklusban ellenük dolgoztak, és ballibek vagy újabban Tisza szurkolók.
Mert NINCS EMBERÜK, és nem is keresnek. Vagy képesség nincs.
Erről ennyit. Recept a bukáshoz.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.13. 11:57:05
Szerintem meg nem. Nehéz a helyzet, de nem kilátástalan.
Esélyünk van, komoly esélyünk, az européerek legyőzésére.
Talpramagyar Péter ügyesebb, mint MZP, de vannak taszító jellemvonásai. Ez is segít.
De végülis mindent a propagandagépezetek harca fog eldönteni. Eddig Rogán profi volt, most miért bukna?
Gery87 2025.02.13. 11:59:57
"Megfelelő szakembereik nincsenek, a megfelelő pozíciókban!
És úgy tűnik még azt sem ismerik fel, hogy ez a helyzet. :-("
Azért mert ha nem tűnt volna fel 10 áv alatt, a hűség és a segg nyalása fontosabb volt mint a szakértelem és a hozzáértés!
Ennyi, ez a NER, egy maffia.
Lehet pislogni miért egy dedó kommuniáció.
"Erről ennyit. Recept a bukáshoz."
Hála istennek, csak takarodnának már el ezek a Döbrögik a picsába.
F1őr 2025.02.13. 12:00:04
Tapi2021 2025.02.13. 12:00:46
Ezzel szemben Magyar egyre okosabban beszél, a demagógia határán jól egyensúlyozva "
Ebben is van igazság.
Ezért fáj nekem, hogy nincs ott senki aki ezt átlátná, felfogná és képes lenne másképp csinálni.
Gery87 2025.02.13. 12:02:16
"Talpramagyar Péter ügyesebb, mint MZP, de vannak taszító jellemvonásai. Ez is segít."
Dehogy segít! Eddig sem működött!
Nem érted hogy az embereket nem érdekli hogy "mekkora irritáló fasz e MP"? Senkit nem érdekel. Nem haverkodni akarnak vele hanem legyőzni a NER-t.
"De végülis mindent a propagandagépezetek harca fog eldönteni. Eddig Rogán profi volt, most miért bukna?"
Eddig jól működött, most meg nem...
Láttunk már ilyet.
Tapi2021 2025.02.13. 12:02:52
Tapi2021 2025.02.13. 12:07:45
Csak ezt nálunk teljesen negatívan csinálják. Ez a mindenszarizmus, minden rossz, amit az ellenfél csinál.
Ezért mindent szabotálnak, mindenbe belekötnek. Abba is, ami jó, vagy amit ők sem tudnának másképp csinálni.
Pozitív ajánlathoz - tehát nem ahhoz, hogy én nem vagyok ő, EZÉRT szavazz rám, őt meg amennyire csak tudom befeketítem, hogy utáld és inkább rám szavazz - sokkal több képességre lenne szükség.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 12:10:36
Tapi2021 2025.02.13. 12:11:32
Az a baj, hogy számunkra és valójában az ország számára is, csak rosszabbak vannak a kínálatban.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 12:14:38
Bármilyen aggály jelen állapotban nem indokolt: hogy a mandis hozzászólót idézzem újra, az ellenzéki szavazó annyit tud, hogy a NER által kiszart selejtes majmot nyalja az eddigiek helyett, annyira nincs agya és annyira gyűlöli a Zorbánt (is), ezért nem lesz minőségi ellenzék sosem.
Gery87 2025.02.13. 12:15:50
Ugyan már, ezeknél? 15 év tapasztalat után? Mikor 1000 milliárdokat loptak el?
valószínűbb hogy ennél csak jobban csinálná bárki.
vergyula 2025.02.13. 12:25:43
vergyula 2025.02.13. 12:26:48
Egy pillanatra átfutott rajtam, hogy az egész ügy szándékos belső munka, hogy Kati távozzon.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 12:31:13
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 12:32:22
Nem kell ezen nagyon felzándorodni, emlékezzünk csak vissza a Heti Hetes című képcsőrombolásra.
vergyula 2025.02.13. 12:35:29
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 12:41:51
A kokózást nem én hanem ő állítja, hogy ez lesz a következő rejtettkamerás hangfelvétel. Már csak ezért is be kell szántani ezt az EP nevű kifizetőhelyet a fenébe.
De most inkább nézzünk híreket, megvan a heti nehéz gyerekkorú ártatlan afgán németországi frusztrátuma.
vergyula 2025.02.13. 12:43:54
vergyula 2025.02.13. 12:45:02
Ámde Táska. 2025.02.13. 12:46:45
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 12:48:55
Az indexen már a hírben benne volt az afgán nemzetisége, nehezen is lehetett volna letagadni hiszen ott a videó az eksönről.
vergyula 2025.02.13. 12:50:15
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 12:56:17
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.13. 13:10:41
Nme működött? Honnan tudod? Látod a jövőt?
Gery87 2025.02.13. 13:28:26
Miért működött? 1 éve megy a magánéleti és személyeskedő trollkodás ellne. A szokásos nőverőzés, stb. Működik? Dehogy működik. 45%-on áll a pártja.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.13. 13:39:18
Már megvolt az eredményhirdetés? Jövő tavasszal lesz.
vergyula 2025.02.13. 13:46:03
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 13:55:25
Európában sok előrehozott választás volt a közelmúltban, a Boldeone képességűeknek meg bőven elég ha csak ennyit hallanak ebből. Álduma, álaktivitás mint anno Dobrev Klára árnyékkormánya. (Ó az is mekkora röhej. Még Medgyessy Péternek is több esze volt, vele is akartak árnyékkormányozni 2001 táján, de esze ágában sem volt kiröhögtetni magát.)
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.13. 13:57:01
Szerintem kizárt.
Se a Fidesznek, se Talpramagyarnak, se a hagyományos ballibeknek nem érdeke.
vergyula 2025.02.13. 13:58:09
Az árnyékkormányt nem is értettem, mondjuk elég gyorsan meg is szűnt.
vergyula 2025.02.13. 14:00:43
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 14:02:43
Az, hogy a közvéleménykutatókat semennyire sem szabad komolyan venni, Moldávia bebizonyította. Ott azt "mérték" hogy 69% az EU támogatottsága, mire a félképességű EU ellenes ellenzék bojkottra szólított fel. Így lett ugye alig 50,1%. Ha akik otthon maradtak elmentek volna, az még egy jó fénycsíkot képezne a tompa álló brüsszeli agyakba.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 14:08:31
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.13. 14:16:35
A Fidesznek minek?
Egyrészt Mo-on nem szokás, így már önmagában gyengeséget sugallna.
Másrészt meg 1 év van a normál választásig. Az alatt nem lesz a helyzet kedvezőtlenebb-
vergyula 2025.02.13. 14:20:21
Ezzel egyetértek.
Gery1987 2025.02.13. 14:21:51
Szóval ilyenkor nem számít a közvéleménykutatás csak akkor amikor a fidesz nem kedvez?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.13. 14:22:34
Kovács Laci bácsi megmondta: nem közvéleménykutatást kell nyerni.
Gery1987 2025.02.13. 14:23:11
Azt rebesgetik hogy ha most lenne választás akkor a fidesz meg jól jönne ki belőle,ezért érdekük lenne nekik is. 1 év múlva nem biztos hogy jobb lenne a helyzet...
Gery1987 2025.02.13. 14:23:54
Hogy toronymagasan vezet az hazugság.
Gery1987 2025.02.13. 14:24:59
Honnan tudod hogy nem lesz kedvezőtlenebb?
Most jön majd az USA EU csorte, szankciók, nem úgy néz ki hogy a gazdasági helyzet javulna stb.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.13. 14:25:06
Én ebben nem hiszek.
Talpramagyar Péternek nincsenek emberei. Nem tud építkezni. Nagyon meg fog bukni.
Gery1987 2025.02.13. 14:25:39
Ez igaz, de attól még jelzesnek jó valamennyire.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.13. 14:27:16
Igen, ez fontos, tulajdonképpen ez az egyetlen reális probléma.
De a külpolitikai helyzet viszont egyre jobban segíteni fogja Orbánt.
Az EU, hála Istennek, gyengülni fog. Trump nem lesz agresszív Mo. irányában. A háborúnak vége lesz.
Szóval Orbánnak csak az életszínvonalra kell figyelnie.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.13. 14:28:22
Nyilván így van. Na és?
Gery1987 2025.02.13. 14:56:44
Utóbbi kettoben egyáltalán nem vagyok biztos.
Gery1987 2025.02.13. 14:57:32
Mit na és? Amikor nektek áll a zászló akkor felertekelitek, amikor nem akkor fitymalas van.
Gery1987 2025.02.13. 14:58:09
Lehetséges, de még van ideje.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.13. 15:01:21
Szerintem alkalmatlan. Nem tud viselkedni. Hatalmas botrányok lesznek a jelöltek kiválasztásánál.
A magyar választási rendszerben meg minden az egyéni körzetekben dől el.
vergyula 2025.02.13. 15:01:48
Nemhiába van a csapatban péniszszakértő.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.13. 15:01:58
Nem: mindig értékes. De nem a csata vége soha.
Gery1987 2025.02.13. 15:10:03
Persze.
Gery1987 2025.02.13. 15:10:42
Sokat látott pénisz szakértő:)
Gery1987 2025.02.13. 15:13:00
Orbán is pont ekkora egoista, nárcisztikus, bunkó fonoktipus...
És a hatalom ezen csak rontott.
Mégis teljes a fegyelem a fideszben.
Kar abban reménykedni hogy majd az nem válik be nála ami Orbánnal igen.
Tapi2021 2025.02.13. 15:16:39
Tapi2021 2025.02.13. 15:20:31
Ez több mint valószínűtlen. Konteó.
Náthát nem gyógyítunk úgy, hogy felrobbantjuk magunkat dinamittal.
Kati meg nem volt rossz KE.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.13. 15:24:16
Orbán világos céokkal, programmal rendelkezik, s többszörösen bizonyított.
Boldeone2 2025.02.13. 15:24:23
- Nem a lófact nem, te fogyatékos! Normál, demokratikus országban a közvéleménykutatók nagyjából jól eltalálják a választási eredményeket, így volt ezzel Trump esetében is. Kb egy hónappal a választás előtt már Trump győzelmét árazta a tőzsde
Olyan még eddig SOHA nem volt mint most, hogy 7-10% - al magasabbra mérjék egy ellenzéki pártot, mint a Fideszt! Ez már szignifikáns!
Boldeone2 2025.02.13. 15:26:47
24.hu/belfold/2024/11/28/tisza-part-fidesz-tamogatottsag-kozvelemeny-kutatas-median-2024-november/
Plusz ott van a rengeteg tartalék: Kutyák, LMP, Jobbik, Momentum megmaradt szavazóbázisa, ami plusz akár 12% is lehet ...
Tapi2021 2025.02.13. 15:27:00
De ahhoz meg tényleg túl magas még a Tisza állása. Apasztani kell(ene).
Boldeone2 2025.02.13. 15:31:46
Ez történt Moldovában, ahol primitív réteget félrevezette az oroszpárti jelölt, Románia dettó...
Románia dettó...
Gery1987 2025.02.13. 16:00:40
Az a baj veletek hogy a lopást se látjátok meg semmi mast...bőven elég nektek hogy Orbán nemzeti populista lozungokat puffogtat meg kuruckodik Brüsszellel és az összes illiber autokrata fasszal parolazik...
Miközben minden rohad le és lassan semmi nem.mukodik.
Közben Orbán és családja meg a fidesz maffia 1000 milliárdokat vett ki a zsebunkbol.
Gery1987 2025.02.13. 16:03:34
Dehogy. Többszörösen bizonyította hogy saját gazdagodasukon kívül semmi nem érdekli és nincsenek eredményei a régiós libsi sorosista államokhoz képest.
Látom ezt közelről..évek óta semmit nem költöttek a közhasznú ágazatokra.
Ha elmesélem mi van itt a mi szektorunkbam azt hinnéd pakisztanban vagyunk. De milliárdok mentek el fassagokra.
Tapi2021 2025.02.13. 16:11:53
Mivel nincs lopás. Az a természetes folyamat van, ami mindig is volt és lesz, hogy a regnáló kormány(ok) etetik a saját holdudvarukat is.
Ahol nem, az Meseország, de mi meg a valóságban élünk.
Nem kergetünk soha, sehol meg nem valósult utópiákat, avagy demagógiákat, arról, hogy egyszer lesz egy ország, ahol nem így lesz. Nem lesz.
És ezt ti is jól tudjátok.
"bőven elég nektek hogy Orbán nemzeti populista lozungokat puffogtat meg kuruckodik Brüsszellel és az összes illiber autokrata fasszal parolazik..."
Nem elég, sok számunkra pozitív tett is kell, amik megvannak!
"Miközben minden rohad le és lassan semmi nem.mukodik."
Ez meg nem igaz. Csak a bika a szeme előtt rázott vörös rongytól nem lát!!!!!!
"Közben Orbán és családja meg a fidesz maffia 1000 milliárdokat vett ki a zsebunkbol."
Sosem volt a zsebedben és nem is lett volna. Ha nem X-é a megbízás vagy egy cég, akkor Y-né, és sosem lesz a tiéd!
A nép meg mitől lenne előrébb, ha pl. a szállodalánc nem M-nél lenne, hanem mondjuk CS-nél???
Semmivel!
Gery1987 2025.02.13. 16:17:24
A lopás az lopás, ezt mindenki látja aki nem szektas fideszes mint. Se bizonygass csak hogy erkölcsi defektes van.
Nekem meg ne magyarazd hogy mire költöttek és mire nem...látom bazmeg, nem csak latom tapasztalom...minden nap hogy és milyen körülmények között kell dolgozni.
Az meg a legalja duma hogyha ők nem lopják el akkor más.
Elmentek ti a picsaba.
vasútihíd 2025.02.13. 16:20:00
Gery1987 2025.02.13. 16:20:01
Igazad van teljesen mindegy hogy Ronaldo lopja el a funyirodat vagy Kevin...mindegy, el van lopva. A lopás az lopás.
Szerencsétlen.
vasútihíd 2025.02.13. 16:29:13
Boldeone2 2025.02.13. 17:04:32
- Ott volt az, csak kivették a zsebedből, " inflációkövető adóemelés", illetve hiányzik az a pénz az EÜ- ből, az oktatásból, a lezüllött közszolgáltatásokból...
Az a természetes folyamat van, ami mindig is volt és lesz, hogy a regnáló kormány(ok) etetik a saját holdudvarukat is."
- Ezt úgy hívják, hogy korrupció
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 17:07:26
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 17:08:37
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 17:13:31
A pápalátogatás sikere egyedül az ő érdeme, de az csak egy több nyelven tudó háziasszonykodás volt, szerencsésebb fejlődésű országokban ez a külügyminiszter feladata.
vergyula 2025.02.13. 17:13:58
De hát azon csak 1 plusz évet nyerne...
Czeglédit linkeld, légyszi.
vergyula 2025.02.13. 17:16:19
Náthát nem gyógyítunk úgy, hogy felrobbantjuk magunkat dinamittal.
Kati meg nem volt rossz KE."
Egyetértek.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.13. 17:17:52
Ha a saját gazdagodása érdekelné, ma is liberális lenne. Az hoz a legtöbb pénzt.
Gery1987 2025.02.13. 17:36:24
Ezek szerint nem. 1000 milliárdokat máshol nem loptak el minielnokok.
vergyula 2025.02.13. 17:40:41
vergyula 2025.02.13. 17:41:56
vergyula 2025.02.13. 17:44:26
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.13. 17:51:51
Már 10 ezer milliárd a friss ballib álmok szerint. Lemaradtàl!
Vagy... alig merem kimondani: téged megvett a Zorbán kilóra két zsák krumpliért...
Gery1987 2025.02.13. 17:52:41
Nekem már van:) pont olyan szektas ketbit agyalagyult mint az itteniek.
Bármit mondhatsz neki terel meg a Gyurcsány jobb volt, máshol is ez van más is lop...más lopnak el.
Ezeket képzik:)
vergyula 2025.02.13. 17:53:38
Gery1987 2025.02.13. 17:53:57
A lényeg hogy a régió többi államában nincs lolo meg Orbán bánya... Tiborczka rahelke...
vergyula 2025.02.13. 17:55:07
Most hazudjam azt, hogy irigykedem? :)
Gery1987 2025.02.13. 17:57:33
És ezek vannak felhaborodva hogy "a kommunisták elveszik a másét":)
Gery1987 2025.02.13. 17:58:21
:)
Orulj neki, én is kihagynam ezt élményt.
vergyula 2025.02.13. 17:59:39
Az szerintem egy érdekes kérdés. Főleg a kegyelmi rendszer megfelelőségét állítja kihívások elé. Mert ugye ki ne adna kegyelmet a saját fiának, ha törvényesen megteheti?
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 18:26:14
Boldili egész végig így írta, hogy Joseph Biden, amióta csak értékes gondolataival itt növeli az ökolábnyomot.
vergyula 2025.02.13. 18:27:55
Fejtsd ki, légyszi.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 18:28:05
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 18:29:14
Amikor volt a valenciai árvíz, tökéletesen látható volt, mekkora a preszízse egy királynak meg egy miniszterelnöknek.
vergyula 2025.02.13. 18:31:05
vergyula 2025.02.13. 18:32:24
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 18:32:38
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 18:34:16
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 18:36:15
vergyula 2025.02.13. 18:36:36
vergyula 2025.02.13. 18:37:01
vergyula 2025.02.13. 18:39:35
vasútihíd 2025.02.13. 18:40:34
ki a tisza vizét issza saját vizét issza vissza.
vergyula 2025.02.13. 18:42:00
Ki ne adna kegyelmet a saját fiának, ha törvényesen megteheti? Egy véreskezű kommunista diktátor.
Előrébb vagyunk?
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 18:42:03
vergyula 2025.02.13. 18:43:03
vergyula 2025.02.13. 18:44:36
vasútihíd 2025.02.13. 18:44:39
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.13. 18:50:00
vergyula 2025.02.13. 19:10:05
vergyula 2025.02.13. 19:10:57
vasútihíd 2025.02.13. 19:26:49
vasútihíd 2025.02.13. 19:29:58
vergyula 2025.02.13. 19:33:32
Gery1987 2025.02.13. 19:43:59
Nem kell köztársaság akkor mi legyen faszorru?
Majd ha Orbanod közt elnök lesz akkor még hirtelen úgy gondolod hogy nagyon fontos..
Gery1987 2025.02.13. 19:44:33
Ja a királyt megdobálták...
Gery1987 2025.02.13. 19:45:36
Persze, nálatok feudális jobbágyoknal a király az atyauristen, lehet vegelgyenfulesig nyalni a segget.
vasútihíd 2025.02.13. 19:45:40
miközben az amerikai igazságszolgáltatás sajátossága hogy a forrással vagy kapcsolatokkal nem rendelkező kisemberek magukat bűnösnek kimondó vádalkura kényszerülnek még ha ártatlanok is.
Gery1987 2025.02.13. 19:46:43
Arra gondol hogy Sztálin mekkora faszagyerek mert valami nagyobb érdekért hagyta megdogleni a fiát, bezzeg biden meg a börtöntől is feltette.
Gery1987 2025.02.13. 19:51:00
Felesleges vitázni erről.
Ha Trump adott volna kegyelmet a fiának azzal semmi bajuk nem lenne, bevedenek, sőt jönnenek keresztény konyorulettel, meg a a családdal....
Boldeone2 2025.02.13. 20:25:43
2 millió palesztint kitelepítene az otthonából, ahhoz mit szólsz, vagy Ukrajna gátlástalan felosztásához?
Ott nem sérül a nemzetközi jog, a nemzetek önrendelkezési elve, te degenerált?
Boldeone2 2025.02.13. 20:27:50
- A rablóvezérek viselkednek így, nem az elnökök!
vergyula 2025.02.14. 08:29:22
Tapi2021 2025.02.14. 10:22:01
Tapi2021 2025.02.14. 10:23:01
Tapi2021 2025.02.14. 10:27:01
És ugye ártatlanoknak nem kéne elnöki kegyelem ELŐRE!
És az milyen volt, hogy maga az elnök és a mögötte lévő demokrata mélyállam, simán elszabotálta Bidé junior ügyeinek kivizsgálását éveken át, miközben az apja az ország vezetője volt?!
Ez nyilván nem korrupció, hiszen az sehol sincsen, csak nálunk. Itt is csak, ha Orbán kormányoz.
Tapi2021 2025.02.14. 10:29:43
index.hu/velemeny/2025/02/12/magyar-peter-elorehozott-valasztas-tisza-part-megiscsak-fol-kene-oszlatni-ezt-a-parlamentet-/
Tapi2021 2025.02.14. 10:37:41
Ez a világ normál működése. Mindig, mindenhol.
Nem tudsz ellenpéldát mondani.
Én csak nem játszom el, hogy nem így van, hogy felháborodhassak, gyűlölködhessek.
Azt aláírom, hogy a Fidesz most ebben hatékony, de a legnagyobb "lopást" a rendszerváltás után még így sem ők követték el. Hanem, akik csontig privatizáltak mindent.
Beleértve Csányit is, aki MP szerint most éppen a "jó oligarcha".
Mert ugye vannak jó és rossz oligarchák!!!
Attól függően hol állnak politikailag!
Tapi2021 2025.02.14. 10:40:35
Ott mások vannak.
Vagy mindenhol máshol Meseország van, csak itt nem.
Gery87 2025.02.14. 10:52:42
Szerinted nem lopás és mi vagyunk hülyék?:)
Tapi2021 2025.02.14. 10:53:30
És ez tényleg mindenhol így van. Bár erről meg Gery nem akar tudomást venni.
A "maradék" 90-95% meg, ahol NEM baráti cégek nyernek, nyilván nem érdekesek. Azokkal nem lehet cukkolni az erre fogékony népréteget.
Gery87 2025.02.14. 10:53:32
Állami cég.
Tapi2021 2025.02.14. 10:53:50
Gery87 2025.02.14. 10:55:42
Tehát máshol is van egy minielnök gázszerelő haver 1000 milliárddal?
Máshol is a kormánypárt elitje és családjaik vannak felpumpálva közpénzből?
Tapi2021 2025.02.14. 10:56:37
Azaz, ha ártatlan lenne!!!
Gery87 2025.02.14. 10:57:06
:D
Te nem vagy normális...5-10%:)
Persze.
És az ha egy pályázat úgy van eleve megírva hogy csak a család/haver cége tudjon rajta indulni meg megnyerni az mi?
Gery87 2025.02.14. 10:57:34
Sajnállak.
vergyula 2025.02.14. 10:57:45
Tapi2021 2025.02.14. 11:01:51
Ez megint terelés, mert ilyen nem történt!
Biden adott, Trump is adhatna, tehát beszéljünk Trumpról, ne Bidenről...
Átlátszó.
Gery87 2025.02.14. 11:03:00
Nem, ez csak puszta logika.
Ilyenek vagytok.
Egyébként semmi terelés nincs benne.
Biden sem járt el helyesen és a fia sem.
Tapi2021 2025.02.14. 11:11:46
"Az Egyesült Államok átvenné a Gázai övezetet – jelentette ki Donald Trump amerikai elnök kedden Bejamin Netanjahu izraeli miniszterelnökkel tartott sajtótájékoztatóján, Washingtonban – közölte az MTI.
Az elnök megfogalmazása szerint egy „erős javaslatról” van szó, amelynek értelmében az Egyesült Államok hosszú távon tulajdonosi helyzetben lenne a terület felett, és vállalná az újépítést, fejlesztést.
„Az Egyesült Államok képes stabilitást hozni” – támasztotta alá elképzelését az amerikai elnök, hozzátéve, hogy a Gázai övezet jelenleg egy „lerombolt terület”.
Kapcsolódó
Donald Trump az összes palesztint kitelepítené a Gázai övezetből
Donald Trump az összes palesztint kitelepítené a Gázai övezetből
Az amerikai elnök „kitakarítaná” a területet.
Donald Trump szerint a gázai övezetben élő 1,8 millió ember számára a térségben jó életkörülményeket ajánlanának fel, Jordánia, valamint Egyiptom bocsátana rendelkezésre területet a palesztin lakosság számára építendő települések számára.
Az amerikai elnök szavai szerint a mai Gázai övezetben munkahelyek ezrei létesülnének, és a „Közel-Kelet riviérájává” válna, ami egy „nemzetközi hely” lenne, ahol élnek palesztinok is.
A sajtótájékoztatón Donald Trump hozzátette, hogy hamarosan több országgal is bővülhet majd az izraeli–arab megbékélésről szóló békeegyezmények rendszere, az Ábrahám-egyezmények köre. „Szükségünk van a Közel-Kelet stabilitására” – mondta az elnök.
Benjamin Netanjahu izraeli miniszterelnök kijelentette, hogy Izrael és Szaúd-Arábia között a közeljövőben létrejöhet a megbékélésről szóló egyezmény, amelyet az Egyesült Államok támogat, és amely iránt a szaúdi vezetés részéről érdeklődés mutatkozik.
A Gázai övezet jövőjével kapcsolatban az izraeli kormányfő megismételte, hogy a terület a jövőben nem jelenthet fenyegetés Izrael számára. Az amerikai elnök elképzeléséről azt mondta, hogy megfontolásra érdemes."
Más kérdés, hogy az araboknak, muszlimoknak és sok más érdekelt erőnek stratégiailag fontos, hogy legyen ott egy támaszpontjuk, ha sok szenvedő emberrel, akkor is.
Tapi2021 2025.02.14. 11:19:39
Ügyeskedés. Korrupció.
Nem mondtam, hogy ilyen nincs, csak azt, hogy a világ így működik.
Egy korrupciómentes országot se tudtok felmutatni. Ahol a regnáló kormányzatoknak soha nem hajlik maguk és támogatóik felé a keze.
Ez utópia, Meseország.
Vagyis ezt a fajta korrupciót, ügyeskedést SAJNOS be kell árazni, minden választáskor!
Mert ez mindig volt is, lesz is. Tehát arról is döntünk, hogy kit hozunk egy-egy ciklusban helyzetbe.
Hogy AMELLETT, hogy nekünk is megfelelő politikát csinálnak, maguknak is kaparnak.
Tapi2021 2025.02.14. 11:25:20
""Arra, hogy ő lopott-e kabátot vagy az ő kabátját lopták-e el, már nem emlékszik senki, de jobb ha gyanakszunk az illetőre."
A szólás akkor használatos, ha valaki ártatlanul keveredik bele valamilyen számára kellemetlen ügybe, amiben amúgy nem vétkes. "
Gery87 2025.02.14. 11:29:14
Sajnos Magyarország így működik és nem, nem kéen benyelni mert látjuk hogy máshol nincs ekkora mértékű korrupció meg szervezett közpénz lopás és átcsoportosítás a haveroknak, strómanoknak, családnak.
Úgy tenni mintha ez normális lenne vagy elkerülhetetlen hát kurva angy butaság.
Értem hogy neked nem fáj, mert a te törzsed.
De ne magyarázd már be hogy nem lehetne máshogy!
De lehetne.
Gery87 2025.02.14. 11:31:18
Miért ne beszélhetnénk arról hogy mit tehet meg egy amerikai elnök és mit nem?
Tapi2021 2025.02.14. 13:09:38
Nem látod, mert nem máshol élsz!
Ráadásul, amit meg itt "látsz", annak döntő része nem az, csak annak akarod látni.
Tapi2021 2025.02.14. 13:13:03
De lehetne. "
Már többször írtam: mutassatok példát ahol nincs!
Meg arra, hogy a közmédia nem hajlik az aktuális kormányzat felé.
Szívesen megnézném!
Persze úgy mutassátok, hogy tudjátok is, mi van ott, mi nincs, nem rábökve, hogy SZERINTEM XYZ országban nincs korrupció és a közmédia teljesen független.
Mondom, szívesen tanulmányoznám ezeket a hibátlan rendszereket!
Tapi2021 2025.02.14. 13:14:13
??? Ezt nekem szántad?
Gery1987 2025.02.14. 15:22:56
Neme ez nem igaz, a vak is látja lassan kizárólag a fidesz kemény mag szerint nincs korrupció, lopás.
Megint mindenki hülye csak ti nem.
Gery1987 2025.02.14. 15:24:22
Nem azt mondja senki hogy nincs korrupció baszod hanem hogy a mértéke kisebb és a kormánypárt családja haveri köré nem lopja szét így az országot.
Meg Deák Danika se tagadta hogy a direkt36 dokuja hazugság lenne csak terelt összevissza...
Gery1987 2025.02.14. 15:25:02
Nem, csak úgy vaktában lövöldözős..
Szerinted?
Tapi2021 2025.02.14. 15:35:44
Tisztára azt csinálod, mintha az Idétlen időkig című filmben volnál.
24 óránként felébredsz és ugyanott vagy. Kitörölt memóriával. :-(
vergyula 2025.02.14. 15:36:17
vergyula 2025.02.14. 15:37:01
Tapi2021 2025.02.14. 15:46:07
A Trump sztori sem hazugság. És akkor mi van?
Orbán örülhet, hogy az ellenségei ingyen csináltak a család eredettörténetéről egy filmet. Jó lesz az ükunokáknak megnézni, honnan indult a család, amikor az üknagyapa a szocialista diktatúra után, zsebében száz forinttal indulva, felépítette a családi vállalkozást.
Ezer ilyen történet van a kapitalista országokban, ez csak itt okoz sikítófrászt a szocializmuson nevelkedett proletár tudatú kisembereknek.
A Porsche családot ki basztatja a Tigris tankok miatt?...
Még annak a vegyi gyárnak a jogutóda is vígan működik, amely a Ciklon B gázt szállította! ...
Minden nagy vagyon lett valahogy.
Mi is helikoptereztünk persze Kókának, de nem akartuk elvenni tőle, beletörődtünk. Ahogy a többi vagyonosodásba is. Csányi hogyan és miért ő jutott az ÁLLAMI OTP-hez? Stb.
vergyula 2025.02.14. 15:51:41
Elkezdhetjük...
IdomitottFoka 2025.02.14. 16:28:36
Ami azt illeti, az is az oroszoké. csányi meg velük állapodott meg.
"És akkor mi van?"
Akkor az van h minek zavartuk el ferit? Uúgy az oroszok csicskái maradhattunk volna, és szted amúgy is mindegy h ki viszi el a korrupciós pénzt.
vergyula 2025.02.14. 16:30:48
Gery1987 2025.02.14. 17:04:51
Nem barátom ezt te szoktad csinálni ..
Elmagyarázza az ember mik a különbségek a baloldalon, erre másnap ugyanúgy komcsizol.
De isten bizony lefasisztazlak a gecibe legközelebb.
Bár értem én hogy kellemetlen a tema, hogy lopnak mint a kurva élet és nem akarsz róla beszélni.
Gery1987 2025.02.14. 17:05:27
"Egy mondatot nem tudtam végig mondani..":)
Gery1987 2025.02.14. 17:07:08
Jó értjük hogy erkölcsi nullak vagytok "meg más is csinálja" akkor már ugye rendben is van...
Gery1987 2025.02.14. 17:07:52
Na ez az. Gyurcsány is magyar, akkor nem mindegy:)
Gery1987 2025.02.14. 17:08:53
Most pacsiztak le egy migráns csajjal elő szivárvány családos libsivel...
vergyula 2025.02.14. 17:38:21
vergyula 2025.02.14. 17:42:34
Tán így kampányol: Tanuljatok az én hibámból!
(basszus, ez egy vers)
Gery1987 2025.02.14. 17:47:17
Ja tényleg, mindig elfelejtem hogy nem vagyok a nemzet része...
Megyek, kitalálom hogy mi legyek.
Gery1987 2025.02.14. 17:49:19
Svajcbol olyan fizetett ügynökok mentek haza "rendet tenni" mint Lenin..:)
Hajaj, az lmbtq már spájzban van.
vergyula 2025.02.14. 17:55:44
Gyorsan megnézem, hátha nálunk egy B-csaj bujkál.
Tapi2021 2025.02.14. 18:19:22
Elméletileg.
Gyakorlatilag, jobb, ha a "mieink", ha már valakik ÚGYIS viszik. :-)
Ami nem mindegy, az az, hogy közben milyen politikát csinálnak!
Lásd, mennyire nem mindegy az USA-ban sem, hogy Bidé vagy Trump csinálja a politikát.
Trump még csak pár hete van, máris óriási a hatása.
Itthon sem mindegy.
Valaki mindig "lopni" fog, akkor már...
Gery1987 2025.02.14. 18:25:00
:)
"Mindenkit megbaszunk....a nőket kétszer is"
Tapi2021 2025.02.14. 18:25:59
Szóval ez megint olyan, mint a Bidé kegyelmet adott, az így már nyilvánvalóan bűnös/sáros fiának, Trump meg NEM, de beszéljünk Trumpról, mert ő is biztosan adna, ha... És máris a fantázia világában vagyunk.
Szóval engem akkor fasisztázz kérlek, ha én előbb fasisztásakat mondok. Oké?!
Gery1987 2025.02.14. 18:27:33
Így van tapikam, magyar seggbe magyar lofaszt.
Ehh..
Tapi2021 2025.02.14. 18:29:21
Bár értem én hogy kellemetlen a tema, hogy lopnak mint a kurva élet és nem akarsz róla beszélni. "
Egyébről sem beszélünk itt x idő óta.
Csak, hát nem lopnak. (Ezért nem teszel feljelentést.)
Azt meg, hogy maguk felé IS hajlik a kezük, mindig is elismertem.
Gery1987 2025.02.14. 18:31:26
Én se akarom bevezetni a kommunizmust, és nem is írok mentegeteseket róla.
A 30-as években csinálták ezt a fasiszták, "mindenki aki nem ök, az komcsi". Kész.
Szóval fasiszta vág csak nem tudsz róla:)
Gery1987 2025.02.14. 18:32:55
Lopnak ezek amit érnek...
Tapi2021 2025.02.14. 18:33:08
Most pacsiztak le egy migráns csajjal elő szivárvány családos libsivel... "
És? Sosem basztattunk senkit azért, amit otthon a saját házában csinál! És nem tolja mások orra alá, pláne nem akarja a gyerekeinknek népszerűsíteni az iskolában.
Akkor mi gondunk lenne vele? (Politikailag.)
Gery1987 2025.02.14. 18:34:15
Trump is élne vele. A kapitolium ostromaban lévőknek is kegyelmet adott tudtommal.
Tapi2021 2025.02.14. 18:35:39
Ez csak rajtad múlik! :-)
Gery1987 2025.02.14. 18:35:54
Nemcsak a saját házában csinálja, nője van, aki gondolom a felesége/élettársa és gyereket is nevelnek.
Gery1987 2025.02.14. 18:36:59
Nincs gyomrom ahhoz hogy fideszes legyek:)
Tapi2021 2025.02.14. 18:38:05
Kinek mi az ízlése. Az enyém más.
Tapi2021 2025.02.14. 18:39:13
Semmi baj, én sem vagyok fideszes.
Csak arra szavazok, aki nekem jobb, mint a többi.
Tapi2021 2025.02.14. 18:43:36
"Ezek mind lopnak, menjünk üssük őket..." Kb.
Gery1987 2025.02.14. 18:47:35
Igen általában arra szavaznak az emberek akit jobbnak tartanak:)
Tapi2021 2025.02.14. 18:47:37
Miután négy éven át nyomoztak utánuk, leültették őket, basztatták a hatóságok. És a legtöbbnek semmi bűne nem volt.
És kis Bident?
Gery1987 2025.02.14. 18:48:48
Most a tükörbe néztél? Magadról beszelsz öreg.
Gery1987 2025.02.14. 18:49:18
Elég baj ha neked a lopás nem üti meg az ingerkuszobod.
Gery1987 2025.02.14. 18:50:53
Tehát senki nem volt ott az ostrommal, sőt még sem történt, elkövetik sem voltak? Érdekes.
Az ilyen randalírozókat nem szoktad szeretni...
Gery1987 2025.02.14. 18:54:13
Biden fiát nem kellett volna elengedni de ezt biden papaval beszéld meg.
erol 2025.02.14. 23:34:47
"Trump is élne vele. A kapitolium ostromaban lévőknek is kegyelmet adott tudtommal. "
Miután négy éven át nyomoztak utánuk, leültették őket, basztatták a hatóságok. És a legtöbbnek semmi bűne nem volt.
Ezek szerint nekem sem lenne semmi bűnöm, ha néhány haverommal berontok a parlamentbe és randalírozunk egy kicsit.
vergyula 2025.02.15. 08:06:46
Tapi2021 2025.02.15. 17:23:16
Persze a kétbiteseknek nem lehet bonyolítani, hogy kicsit másként van.
Nektek az a szó kell, amit bevéstek, mint a dobbermannokba a Colombo-ban: Rózsabimbó. (LOPNAK!)
És már őrjöngve haraptok is.
Kétezerhatszáztizedszer is leírom, hogy azzal mindenki tisztában van, hogy ennek a kormánynak IS maga felé hajlik a keze. Mint MINDNEK: És ezt SAJNOS be kell árazni, be kell kalkulálni.
Mert egyet sem tudsz felmutatni, ahol nem ez lett volna.
Az a Meseország, amit akkor vesztek elő, amikor a nemkívánatos kormány van. Hogy miért nem működik úgy, mint a meseországi kormány.
Igen, baj, hogy van korrupció! Igen, jobb lenne, ha nem csinálnák. A mieink pláne. De a való világ nem Meseország.
Szóval minden kormány mindenkori választójának ez az ÁR, amit be kell kalkulálnia, ha olyan pártokat akar kormányon, amelyek a lehető legjobban mozdítják elő az ő érdekeit is.
És legyünk őszinték! Ha nekünk lenne lehetőségünk sokat keresni a politikai kapcsolataink által, visszautasítanánk?
Mindenki magában válaszoljon, hogy ne kelljen hazudni.
Tapi2021 2025.02.15. 17:29:29
A döntő többség élt a polgári engedetlenség jogával.
Az MTV ostroma és az azt követő napok erőszakhulláma után - amely erőszak döntő részét az ÁLLAM követte el - hányan ültek böriben?
vergyula 2025.02.15. 17:30:12
"Én mindent túlélek, rám vannak írva a törvények."
vergyula 2025.02.15. 17:31:40
Mindenki magában válaszoljon, hogy ne kelljen hazudni."
Én tudok nyíltan is őszinte lenni. Alig várom, hogy valaki korrumpáljon.
Tapi2021 2025.02.15. 17:53:18
IdomitottFoka 2025.02.15. 18:12:52
Már csak azért is érdemes állandóan leváltani a korruptakat, mert az első 4 év az harmatos eső volt az utolsó 4 szarviharjához képest, így legalább állandóan újra kell/kéne építeni a lopós hálózatot.
Gery87 2025.02.15. 20:38:13
"Ami le van papírozva, szerződés van rá, jogilag rendben, teljesítették is a szerződést..., az NEM LOPÁS! Hiába erőlködtök."
:D
De hülye vagy bazmeg!
És ha odamegyek jól megverlek elveszem a kocsid, majd írunk róla egy papírt hogy önként oda ajándékozad nekem az se lopás nem?:D
Te....erre már nem tudok mit mondani.
"Persze a kétbiteseknek nem lehet bonyolítani, hogy kicsit másként van."
Kétbit az te vagy bazmeg.
A fideszes csicskák se tagadják hogy lopás van, korrupció, haveri tőkésítés...csak azt hogy ez rossz lenne.
"Mert egyet sem tudsz felmutatni, ahol nem ez lett volna."
Ez az egy kibaszott szar érved van hogy "semmi se tökéletes, de ti azt akartok".
Miközben ilyet senki nem mondott.
ellenben máshol nincs ilyen mértékű lopás és korrupció, ez tény.
"Szóval minden kormány mindenkori választójának ez az ÁR, amit be kell kalkulálnia, ha olyan pártokat akar kormányon, amelyek a lehető legjobban mozdítják elő az ő érdekeit is."
Elmebeteg erkölcsi nulla vagy.
"És legyünk őszinték! Ha nekünk lenne lehetőségünk sokat keresni a politikai kapcsolataink által, visszautasítanánk?
Mindenki magában válaszoljon, hogy ne kelljen hazudni."
Igen, tudjuk te is szétlopnád magad!
Ne kend ezt ránk, meg másokra, hogy jobb legyen a lelkiismereted hogy te is ugyanolyan tolvaj mocskos féreg lennél mint ezek.
Gery87 2025.02.15. 20:40:20
Tapi az élő bizonyíték rá hogy erkölcs, morál, gerinc nélkül is lehet élni, csak minek.
Amit itt összehord bazmeg az szégyen...
vergyula 2025.02.15. 22:23:22
Gery87 2025.02.16. 11:43:07
Bizonyára szívből mondja amit, mert ha lenne egy csöpp esze, akkor nem ezt mondaná:)
A legnagyobb baj hogy szervilis, szektás, kritika nélküli fideszes. egy erkölcsi nulla, aki odáig jutott hogy vagy tagadja a lopást, korrupciót, ezek tényét vagy még azzal áll ki mellette hogy "más is ezt csinálja, tehát nem gond..", "te is ezt tennéd"...
Számomra ez megbocsáthatatlan. Nem hiszel el neki hogy ne tudna arról amiről mi, hogy itt mi folyik, csak nem érdekli! És hazudik erről.
Ha van valami amit nem bírok elfogadni sehogy se ha valaki ennyire bő nyállal tekintély tisztelő meg ha valaki már a lopást sem tartja bűnnek.
Az első dolgok egyike amit már gyerekként megtanul az ember hogy:
- mondj igazat/ne hazudj...
- ne lopj.
Erre egy felnőtt ember ilyenekkel jön elő, szégyen...
Vannak rosszabbak persze, tomika meg a gigapöcs...
Azokban még zsigeri gyűlölet is van...a két buta, vén sovén, kisnyilas faszkalap.
vergyula 2025.02.16. 13:48:30
- A kormány sok lépése számomra szimpatikus, ezért kedvelem őket
- Egyéb lépéseiket - a fentiek miatt - megvédem/elnézem/relativizálom (akár őszintén, akár érdekből)
A másik fajta:
- A kormány sok lépése számomra szimpatikus, ezért kedvelem őket
- Semmi más nem számít, dögöljön meg minden másképp gondolkodó! (Sírjatok libsik!)
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.17. 09:41:39
Gery87 2025.02.18. 23:56:42
Te inkább ne mondj arról semmit hogy ki a hülye te seggdugasz.
olyan sötét vagy bazmeg mint az éjszaka, ha eldobnának feletted egy lapát szenet, azt hinnéd villámlik, hogy rohadnál meg a nyilas kurva anyádba.