Sajnos a színészi tehetség nem jár együtt az ésszel. Se a szilárd erkölccsel, sőt a józansággal se.
Robert de Niro alig bírja rejteni örömét, hogy gyereke beteg. Hiszen politikailag ez pozitív betegség.
Ez egy gyakori érv szokott le a homoklobbi ellenzőivel szemben: "akkor is ezt mondanád, ha a te gyereked/unokád/testvéred/rokonod lenne homokos?".
Miközben ez egy teljesen hamis érv. Ezen az alapon: "akkor is a rák ellen beszélnél, ha a gyereked rákos lenne?" - miközben a válasz "igen, sőt akkor még inkább ellene lennék".
Hiszen ha valami valakit személyesen is érint, akkor az keményebb ügy, s ez nem enyhíti, hanem növeli az ellenérzést.
Persze ha valaki erkölcsileg nincs rendben, akkor esetleg fordítva reagál. Dehát Halivúdban ez munkaköri kötelesség perverznek lenni.
Csak abban reménykedhetünk, hogy mindezt de Niro bácsi nem gondolja komolyan, csak kényszerből halandzsázik.

A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Gery1987 2025.05.16. 06:37:53
Mint a buzisag. Az se normális ha valakinek 6 újjá van. Utóbbi ez a szint...Csak azzal ellentétben a nemi identitás zavar komoly eletviteli nehézségeket okoz.
Jelenleg ezzel nem lehet mit kezdeni, nehezíteni az életüket nyilván nem kell, persze ünnepelni se.
Niro apaként mit tegyen? Zárja be?
Nyilván nem, egyvalamit tehet. Szereti.
vergyula 2025.05.16. 07:00:06
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.16. 07:36:53
Szeret egy betegséget?
Gery1987 2025.05.16. 09:20:16
Nem, a gyerekét.
erol 2025.05.16. 09:57:31
Gery1987 2025.05.16. 10:32:44
Az a baja hogy nem azt mondta hogy "végtelenül szomorú hogy a gyereke beteg és nem tudja elfogadni igy".
valis47 2025.05.16. 10:34:50
Gery1987 2025.05.16. 10:59:55
Azért ez ennél durvább és nagyobb hatással bíró különbség.
Nyilván a liberális oldalnak meg a progresszíveknek a kisebbségi joemberkedese az elitnek a szociális es osztalypolitika helyetti potcselekvese...
Tapi2021 2025.05.16. 11:14:15
A filmek évek óta ezt sulykolják. A The last of us előbbi epizódjában is nyíltan buziztak a csajok és a főszereplő csaj örvendezett, hogy APA LESZ!!!!
A hitehagyott zsidóknak ebben nagy munkájuk van. Ebben az átnevelésben, agymosásban.
Mindig is a kereszténység, a keresztény személet és tanítás ellenségei voltak. Persze ebben a kérdésben az izraelita hité is!
Ezért írom, hogy hitehagyottak. Nekik Istennel van bajuk. Így Isten törvényeivel, szabályaival és minden (erkölcsi, szexuális...) tanításával is!
Tapi2021 2025.05.16. 11:21:47
Tehát nyilván a gyerek agyában ment végbe változás, és DÖNTÖTT ÚGY, hogy transzi lesz. Mert ez most divat, ezt már lehet, ez már "normális". Pontosan erről szól az agymosás.
És a fiatalok, gyerekek MEGRONTÁSA!
És ezek a megrontások, bűnök mindig megvoltak. Már az ókorban is, ahol szintén VÁLASZTHATÓak voltak, mert a korabeli pogány erkölcs ezt engedte.
Nincs itt semmi új.
Ez ERKÖLCSI, világnézeti, hitbeli változás, nem biológiai. Ma sem. (És ne jöjjetek azzal, hogy vannak genetikailag sérülten születettek is. Vannak. De pont Niro fia aligha ilyen. Ő fejben, lélekben lett megrontva.)
Gery1987 2025.05.16. 11:40:03
Nincs olyan hogy biológiailag transz.
Normális ember nem tud úgy "dönteni" hogy más nemű lesz, mentális probléma, pszichés eset ez.
erol 2025.05.16. 11:53:58
IdomitottFoka 2025.05.16. 11:55:29
A "megrontott gyerek" 30 éves de hisztizzél csak nyugodtan. Ezt a rettegést a transziktól inkább pszichológussal beszéld át, mert a gyontatóatyát csak felizgatnád.
Gery1987 2025.05.16. 12:10:54
Keresztény atnevelotaborba kell küldeni, hogy sok hasonlóan devians kölyök együtt legyen egész nap, együtt aludjanak közös termékben, pedo papokkal felügyelte:)
Az biztos út a heterosagba.
Vagy be kell lépni a fidelitasba...Szajernek is bevált az Orbán közelsegge...íze.... közelsége.
MEDVE1978 2025.05.16. 12:33:24
A másik aspektusát ennek a kérdésnek már sokszor kitárgyaltuk, mégpedig azt, hogy a szexuális devianciák mennyire genetikai és mennyire szociális berendezkedésű alapúak. Nyilvánvaló, hogy vannak egyértelmű genetikai meghatározottságok, ilyenek az emberiség elenyésző részét érintő interszexuálisok (még megbízható számot se találni mennyien vannak 0,018%-tól 1,7%-ig látni mindent).
Viszont a többi devianciánál (homo- és biszexualitás, transz identitás) valószínűleg egyszerre van jelen a genetikai hajlam, illetve a szociális befolyás.
A szociális befolyás lényegében azt jelenti, hogy a társadalom toleranciájától függ, hogy mennyire elterjedtek a devianciák. Pár éve már azt mérték, hogy a brit fiatalok 40-50%-a nem kizárólag heteroszexuális. Ez egyértelműen egy szociális konstrukció: a mai brit társadalom már szinte "normalitássá" tette a szexuális devianciákat.
A helyzet gyakorlatilag az, hogy amíg a szociális norma az, hogy élsz egy faluban, ahol minden vasárnap és ünnepnap a templomba jársz, az életedet áthatják a tradíciók és a vallás, ott elenyésző lesz a homo-, biszex- vagy transzok száma. A kérdés ugye mindig az, hogy az egyén mennyire "szenved" attól, hogy nem választhatja az alternatív szexuális utat. Erre a modern woke válasza, hogy az egyén maximálisan szenved, hiszen nem az ösztöne és mindenkori kedve-kénye szerint cselekszik. Én ezzel nem értek egyet. Ez kb. olyan, hogy ha én 100 évvel ezelőtt élek, akkor valószínűleg nem hiányzik nekem a számítógépes játékozás. Mondjuk van egy férfiasabb lány falun 100 éve. Eleve tudja, hogy ő lehet valami bűnöset szeretne, de végül majd megelégszik azzal, hogy legyen egy férje meg 4 gyereke. Boldog lesz-e? Nem lesz teljes mértékben az, de öngyilkos sem lesz és nem érzi majd kudarcnak az életét. És ez mondjuk egy tipikusan homoszexuális ember esetében, akiknek az aránya szerintem 1-2% legfeljebb.
Az emberek maradéka kalandvágyat demonstrál, kipróbál dolgokat. Egy más környezetben, ahol ez nem lenne ok, ott egyáltalán nem szenvedne kárt és boldog életet lenne képes élni, anélkül, hogy kipróbálja a deviáns szexuális viselkedést.
Ebből is látszik, hogy a növekvő homo- és biszexualitás, valamint a transz jelenség igazából a társadalmi hozzáállás megváltozásából adódik. A transz jelenség egyik főbb lényege a lányoknál az, hogy eleve van mondjuk egy leszbikus hajlamuk, illetve úgy érzik, hogy férfiként könnyebben jutnának előre. A férfiaknál pedig a női kényeztetett szerepre vágyás, az, a figyelemre törekvés.
Ezzel számos probléma van. Az első az nyilvánvalóan az, hogy a fejlett országok demográfiai válsággal küzdenek, ezt csak súlyosbítják a szexuális devianciák, mivel az ezek által érintett emberek alapszabály szerint nemigen szaporodnak, legalábbis jóval kisebb mértékben szaporodnak, mint a heteroszexuálisok. A második a hamis ígéret: több olyan sztorit hallani, amikor egy nő férfiként azonosította magát, aztán később rájött, hogy ő mégis nő szeretne lenni. Így jönnek a fotók a szakállas, férfiszerű terhes nőkről. A másik oldalon egy férfinál egy ilyen átalakítás végleges, tehát ha levágnak, kivágnak dolgokat, akkor azt már nem lehet visszacsinálni, akkor sem, ha az érintett megbánta.
Gery1987 2025.05.16. 12:41:19
"a brit fiatalok 40-50%-a nem kizárólag heteroszexuális."
Mondjuk én ezt nagyon is fenntartásokkal kezelem.
Nem igen hiszem hogy minden második fiatal biszex lenne, főleg a fiúk.
Gery1987 2025.05.16. 12:46:15
Helyre fog ez kerülni szerintem, nem fog eltűnni, de visszaszorul, nem lesz divat, nem lesz izgalmas, új.
Nem beszélve arról hogy egyre több lesz a tapasztala arról hogy bizony ezek nem visszaxsinalhahtoak csak úgy és nem is biztos hogy a belső másságot ezzel kezelni lehet mert pl hiába el valaki nőként úgy hogy biológiailag férfi, normális hetero férfival akkor se lesz kapcsolata...
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.16. 12:51:28
Ennek jelentése: hatalmas a társadalmi nyomás, hogy ne légy heteroszex fasiszta.
Gery1987 2025.05.16. 13:03:29
Szerintem meg ez a "felmérés" nem volt éppen részrehajlás mentes.
Mint amikor valami progresszív szervezet kihozza hogy a buzik aranya 5-20%...hát hasrautesre én is tudok ilyeneket mondani.
Gery1987 2025.05.16. 13:05:14
* azzal a céllal hogy elhitessek mennyire normális buzinak lenni.
Tapi2021 2025.05.16. 13:18:05
Tapi2021 2025.05.16. 13:22:01
És miért?
Itt jön be az agymosás, és az erkölcs megváltoztatásának kérdése.
Vagyis igaz, amit mindig is mondtunk: ÁTNEVELÉSSEL meg lehet változtatni akár a szexuális irányultságot, erkölcsöt is!
Erről szól az egész "érzékenyítés", Hollywood...
A szexuális életben eleve egy sor dolgot azért nem csinálunk, mert TABU, nem azért, mert nem tudnánk. (Állattal, azonos neművel, szülőkkel, tesókkal...)
Tapi2021 2025.05.16. 13:25:50
vergyula 2025.05.16. 13:28:37
És miért?"
Tán hosszú ideig elnyomta magában, örlődött, szenvedett.
"A szexuális életben eleve egy sor dolgot azért nem csinálunk, mert TABU, nem azért, mert nem tudnánk. (Állattal, azonos neművel, szülőkkel, tesókkal...)"
Vagy inkább mert nem akarjuk. Jó, hát lehet, hogy azért nem akarjuk, mert tabu.
Tapi2021 2025.05.16. 13:31:08
És te, mint hetero férfi de facto - tudtodon kívül - egy homoszexuális aktusban veszel részt, vagy szerelmes leszel egy de facto másik férfiba???
Ebből komoly zűrök lesznek.
Mit tehetsz ekkor? Mihez van jogod? Pl. kaphatsz-e kártérítést? Ez csalásnak, átverésnek számít-e? ... Stb.
Mielőbb tisztázni kell!
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.16. 13:31:33
OLyan kutatásokat kell nézni, melyek még a homokosság divatba jövése előtt voltak.
S nem megkérdezés alapján mentek. Ugyanis lehet ezt mérni is.
S akkoriban a homokosok arányát mindig 3-4 % köré hozták ki, a pedofilokét meg 0,1 % köré, hozzátéve, apedók között a homokosok felül vannak reprezentálva, elérnek 25-30 %-ot is.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.16. 13:32:12
Ha nem tudod, akkor nem vagy hibás.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.16. 13:34:28
Rendes ember nem szereti a rosszat, pont.
vergyula 2025.05.16. 13:36:17
Gelimtredfd 2025.05.16. 13:36:38
--------------
1. Sajnos germán hang, úgymond magyar, úgymond, hogy az új-ónemmagyar egy sklavenaufstandi hang.
2. A színész hangot dúrgerni, görögös, a scheinen rokonja.
3. Tehet hangot dúrgerni, új-ónemmagyar.
4. Az ész hangot is dúrgerni, germán volna, a wissen, vigyáz, vizsgál, vicc rokonja, empirizmus, de keverik a rációval.
5. Olyan hang, hogy szilárd nem van, új-ónemmagyar halandzsa.
6. Heregörcs? Nem rakem, a hang újra stak egy új-ónemmagyar halandzsa.
vergyula 2025.05.16. 13:36:48
vergyula 2025.05.16. 13:37:07
Hogyan?
Tapi2021 2025.05.16. 13:38:46
vergyula 2025.05.16. 13:38:48
Annyi ilyet lehetne találni. Szerelmes leszel, aztán kiderül, hogy a másik hideg pacalt eszik reggelire, nem csavarja vissza a kupakot a fogkrémre, fideszes.....
Nem járhat mindenért kártérítés.
Gelimtredfd 2025.05.16. 13:41:21
-------------
Nevel hangot dúrgerni, a változtat hangot is, vándel, az irány hangot is, raktajang van, heregörcsöt nem rakem.
Hát, hát, dehát a fideszlibcsi stak szopja a faszt folyton, attól, hogy megy annál a buzipropaganda, látni van az afd-s leszbinél és Hunyadinál. A probléma ott van kérem, hogy akik ezt terjesztik maguk is buzik, de olyan buzik, ahogy mondjuk az antikommcsi Cecilia, ettől vált a buzizmus marxizmusvá, de Hitlertől is, attól, hogy ahogy már írtem, Hitler visszavertaja a buzizmust a magyarokra. Hitlernek Röhmöt is a magyaroktól kellett kinyírnija.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.16. 13:43:14
Ha valaki becsap engem, akkor még a BTK szerint se vagyok bűnös. De a vallásetika szerint se.
Sőt, a vallásetika szerint nem mentesít ez engem az ígéreteim alól. Kivéve ha az ígéretem bűnös.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.16. 13:43:42
Nyilván nem.
vergyula 2025.05.16. 13:44:40
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.16. 13:47:04
A nemi inger megléte hat más testi funkciókra. Pl. szívdobogás növekszik.
Nem tudom hány éves vagy, de ha annyi körül, mint én, akkor emlékezhetsz a Tutti Frutti német vetélkedőre, ahol ezzel szórakoztak is.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.16. 13:47:27
Az nyilvánvaló.
Gelimtredfd 2025.05.16. 13:49:59
---------------------------
A hat-het hangot dúrgerni, mert hangot is libcsi, idei inkább, a heregörcs hangot nem rakem.
Látem stak kevered a szezont a fasszal! Sajnos nem volt választani a pogányoknál, attól, hogy logikusan egy leszbi nem volt nő, nem volt ana partikel, annak valósan is levágták erővel a böszmáját(mell, de az inkább barunál, úrnál van). A pogányok racionalisták voltak. A probléma itt ott van, hogy választani oké, de úgy raktailag nem ember, se nem nő, nem ana partikel. Vagyis a pogány antandája a buzológiának, a magyarizmusnak, attól, hogy ez is így osztályhartu, de olyan osztály, hogy attól, hogyha te libcsi-burzsuj vagy, attól ne buzulódj, ne magyaroskodj, úgyhogy ez a magyar, sklavisch cecilizmus antanadája, a pogány-germanizmus.
Választani oké, de annak vannak raktai ranakeredvái, úgyhogy a csimpánzok nem emberek tovább. A magyar buzológiánál úgy van, ahogy mondjuk TGM is mondja, ez van.
vergyula 2025.05.16. 13:50:09
Ez oké, de hogy mérik egy megfelelő méretű reprezentatív mintán?
Emlékszem, asszem ott szerepelt Bálint Antónia, s emiatt veszélybe került a szépségkirálynősége.
erol 2025.05.16. 13:50:41
És ki állította hogy szereti?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.16. 13:50:51
Ha keresztény lenne? "Remélem, fiam meggyógyul." vagy "Szeretem őt, mert a gyerekem, de nem tudok azonosulni cselekedetével.".
Mint amikor megkérdezték az ifjabb Rajkot (SZDSZ) 1990-ben apjáról. Azt mondta "Apaként szerettem, ma is jók az emlékeim róla, de nem tudok azonosulni politikai nézeteivel és politikai tetteivel, azokat elutasítom.".
Gelimtredfd 2025.05.16. 13:51:36
--------------
Nem között, hanem innento. És hány pedo van a pedagógusoknál? A magyaroknál? He? Stak folyton szopják a faszt!
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.16. 13:51:38
Közben Arany Pálmát is kapott.
Vajon megkapta volna, ha mást mond?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.16. 13:52:12
Kiszel Tünde.
Gelimtredfd 2025.05.16. 13:52:48
---------------
Nem szerint, hanem rekkint. A bűnös hangot dúrgerni. A butaká, az butaká egy illegitim halandzsa.
Gelimtredfd 2025.05.16. 13:54:48
vergyula 2025.05.16. 13:57:55
Itt van Toncsi:
velvet.hu/celeb/2012/08/11/balint_antonia_utja_az_erotikus_fotoktol_a_szoptatos_botranyig/
Gelimtredfd 2025.05.16. 14:02:09
--------------------
1. Az érez egy bullshit hang, stak er és ár stuma van, a z németizmus, dúrgerni.
2. Hát van egy pici probléma, hogy mondani volna, hogy a férfi is egy göndör, attól, hogy összetett hang, nem fingár, hogy a magyarnak dolga nem volna a fingár nyelvvel. A férfi két résztől rakódik össze, az egyik a fer-fers, az úr, wera ír és krímgót formája, erre a germán fi, úrfi volna vagyis, de azt rekkja, hogy nem ölt humanoidát.
3. A férfi nem ölt humanoidát, stak az úr, úgy mondani volna, hogy köcsög, attól, hogy úrnak vanni, attól ered a Kriegsverfassungnál, ha már ölt, mondjuk a Szkítánál, a Suebnál. Ammianus Marcellinus ír a Taifalekról(SA?:D), hogy ott nem úr és nem baru egy ember, ahová nem ölt medvét. Habár az interpretáció nem biztos hogy buzizmus volna, attól, hogy buzizmus a görögöknél volt.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.16. 14:04:27
Nem emlékszem rá, a Tündére igen.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.16. 14:06:25
Ez az üzenete. Örül, hogy a gyereke progresszív divatember.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.16. 14:08:11
Büszke arra, hogy beteg.
erol 2025.05.16. 14:12:42
Ezt te képzeld csak. Annyit mondott szereti a gyerekét, miért kell ebbe mást hallucinálni?
Gelimtredfd 2025.05.16. 14:13:42
---------------------------
Jennek, nem jönnek, az ö nem magyaros. A szerű hangot dúrgerni, ide arta-t írni. A terhes hang nem logikus, libernyák bullshit, bírdás raktailag.
Sajnos a fenti nem van, illogikus, logikusailag nem rakódik ki, hogy ena bírdás volna. Error, error, error, illogikus, irracionális, nem van. Logikusan nem van rá regyni.
vergyula 2025.05.16. 14:14:07
Ennyit mondott (a cikk szerint):
„Szerettem és támogattam Aaront, amikor a fiam volt, és most szeretem és támogatom Airynt, amikor a lányom. Nincs más mondanivalóm. Minden gyermekemet szeretem”
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.16. 14:17:16
Igen, ez azt jelzi, hogy perverz alak.
Gelimtredfd 2025.05.16. 14:17:35
-------------
...Nakraktája.Örer, hogy ana barnája(vagy itt ona barnoja:D) ....divat hangot dúrgerni, rómbelja a dí stumát.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.16. 14:17:51
Retteg, hogy nem kap munkát, ha nem áll ki a perverzió mellett.
erol 2025.05.16. 14:32:19
Billy Hill 2025.05.16. 15:27:23
Hát igen, nem biztos, hogy komolyan vehetők a bemondásos dolgok.
De valószínűleg teljesen más az eredmény, ha azt kérdezik a brit fiatalembertől, hogy "Lehet, hogy te biszexuális vagy?", mint amikor azt mondják neki: "Na akkor itt a kollégám most előveszi a nemi szervét, te pedig bukjál rá" - ez esetben valószínűsíthető, hogy jó pár százalékkal visszaesik a biszex hajlam, instant módon. :-)
Amíg és ahol ez a meleg/transz dolog ilyen színes-szagos, barátságos, jófej, trendi, világmegváltó, progresszív stb. témaként van eladva, addig és ott könnyen megeshet, hogy az egyszeri fiatal rámondja, hogy "Nahát, lehet, hogy talán én is kicsit LMBTQ vagyok..."
Billy Hill 2025.05.16. 15:28:23
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.16. 15:32:48
Persze, kérdéssel lehet könnyen manipulálni.
Bili 2025.05.16. 15:33:19
Mire nem képes a propaganda... De Niro és szerencsétlen gyereke is része ennek a propagandának.
vasútihíd 2025.05.16. 15:39:17
vasútihíd 2025.05.16. 15:42:59
Gery1987 2025.05.16. 16:51:05
Nincs atneveles. Annyi van hogyha nagyobb a tolerancia, elfogadás ha nem bűn buzinak lenni, sőt még érdekes is az ilyen ember...akkor többen felvállalják.
Tehát eleve ilyen hajlamú volt.
A te magabafolytos elnyomó intoleráns világosban kevesebb lenne az ilyesmi, de csak azért mert félnenek hogy Tapi bácsi Jézus nevében jól lebassza őket...
Gery1987 2025.05.16. 17:07:09
Szerintem a többség ösztönösen nem akar ilyesmit.
Aki igen, az meg mert tabu, de a többség nem.
Gery1987 2025.05.16. 17:08:48
Hát tapikam azt hogy atmutottel vagy azt észre venned:)
Ugyanis pinát azt nem tudnak csinálni.
Valami heges lukat azt igen...de azt észre venned:)
Gery1987 2025.05.16. 17:12:32
A fideszessegre pedig kéne valami kompenzáció:)
Most képzeld el hogy arra kelsz hogy szól az M1, vagy a kocsiban a jo reggelt Orbán Viktor...
Ha meg szakítasz, viszi a konnektorokat is...
Gery1987 2025.05.16. 17:16:36
Szerintem max arra büszke hogy fel merte vállalni hogy úgy él ahogy mindig is akart és nem rejtegeti, nyomja el magában és mások elől.
Most függetlenül attól hogy miről beszélünk, ez bátor dolog és nem lehet könnyű.
Akármennyire is "divat".
Gery1987 2025.05.16. 17:19:39
Birca imad tulozni, betegnek, gonosznak titulálni, meg cinikus lenni az iromanyaiban.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.05.16. 17:23:02
Büszkén felvállalni hogy gonosz vagy?
Tapi2021 2025.05.16. 17:40:21
Ha de Niro pogány és neki ez rendben van, semmit.
Keresztény szempontból olyan hitbeli és erkölcsi értékeket, tanításokat átadni - pl. hogy a szexben mi lehet vagy kell, hogy legyen tabu, nem választható -, ami után ilyen eset, elferdülés 99%-os eséllyel nem fordul elő.
Tapi2021 2025.05.16. 17:44:35
El lehet ezt bagatellizálni.
De, ha veled történne...
Egy ilyen súlyú átverésért ösztönből halál járna, és sok vallás szerint is. Ezért lenne jó, ha polgári törvényekkel szabályoznák inkább!
Gery87 2025.05.16. 21:25:58
Szerintem rajtad kívül ilyesmiket senki nem gondol.
Gery87 2025.05.16. 21:29:40
"ami után ilyen eset, elferdülés 99%-os eséllyel nem fordul elő."
Marhaság, rábeszéléssel nem lehet senkit "heteróvá beszélni" meg buzivá sem!
Ha nincs hajlam, mentális torzulás akkor nem lesz buzi, ha van, akkor meg papolhatsz akármit.
Lám, az egyházon belül a pedofil esetek is mutatják az egyházhoz és hivatásszerűen Jézushoz való közelség sem ment meg a hajlamtól és annak megélésétől.
Nagyon nem vagy képbe a világ és az emberek működésével úgy látom.
Gery87 2025.05.16. 21:32:35
"Egy új Ipsos-tanulmány szerint kevesebb fiatal amerikai mondja, hogy csak az ellenkező nemhez vonzódik, mint az idősebb korosztályok."
Talán mert most többen merik felvállalni maguk elött is meg a környezetük elött is mivel toleránsabbak lettünk...
Az idősebb generáció fiatal korában még nem volt elfogadott annyira vagy teljesen tabu volt a másság.