magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

A jó útra tért bakkecske

Rendkívül befogadó a ballib szalon.

Mindenkinek megbocsát. Ehhez elég letenni a hűségesküt, majd ahhoz ragaszkodni: azaz mindenben egyetérteni a ballib eszmével.

Aki van elég idős, hogy személyes emlékei legyenek, az emlékezhet, a 90-es évek elején a ballib nyilvánosságban Jeszenszky az 5 legutáltabb ember egyike volt. A miniszterek közül talán csak Horváth Balázs volt nála többet támadva.

Jeszenszkyt jellemzően személyében is támadták. Az egyik népszerű szöveg ellene az volt, hogy nem ért semmihez, mindent az Antallhoz fűződő rokonságának köszönhet (Jeszenszky felesége Antall unokahúga). Pedig ebből semmi se volt igaz, Jeszenszky nemzetközileg elismert politika-történész volt. Szóval az lehet, hogy a politikusi szakmához nem értett, de hogy semmihez nem értett az szimpla baromság.

Szokatlan szakálla miatt - ez fiatalabb korában látványosabb volt - kecskézték is. Szóval ő volt az ostoba, ókonzervatív, horthysta-barokk, kódoltan antiszemita bakkecske.

Amióta, 70 éves kora körül, megtért, immár mindez stornó. Most már ő a tiszteletreméltó, polgári, européer úriember.

81 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr9818881080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tapi2021 2025.06.05. 13:42:51

Ahogy minden HASZNOS IDIÓTÁT a keblükre ölelnek, aki ESZKÖZNEK jelentkezik vagy annak látszik Orbánék ellen!

Mindig ezt látjuk.

Amikor persze besülnek, dobják is őket. Ez így volt az összes eddigi hozzájuk megtért, vagy csak Orbánékkal (velünk) szembeszálló akadémikussal, színésszel, botcsinálta politikussal - az sem volt gond ÁTMENETILEG, hogy katolikusnak mondja magát -, átállt egykori jobb-konzi politikussal, buziságára ráébredt expappal..., vagy bárki mással.

A saját feleségét és barátait lehallgató, aztán a titokban készített felvételeket ellenük felhasználó gerinctelen, aljas fostalicskának is ez lesz a sorsa. Ha veszít, azonnal, mint MZP-nek. Ha ne adja Isten győz, akkor később.

Gery1987 2025.06.05. 14:00:18

És akkor ne Essen szó arról hogy egy hibbant fejbe vágta kalapáccsal, a fia meg ezt annak tudja be hogy a régóta satantszolgalja...
Ballibezzunk megint.

Gery1987 2025.06.05. 14:03:18

@Tapi2021:

Igazad van ha Tóth Gabi átáll az minőségibb váltás.
"Kurvabol lesz a legjobb feleség:)"

Gery1987 2025.06.05. 14:04:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ez nem bulvár.
Mutatja a kozallapotokat..
Még a fidesz szellemi holdudvar mentális állapotát.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.06.05. 14:14:49

@Gery1987:

Gondolod, hogy a ballibek, Brüsszel Péter csapata, bérelték fel a támadót? Nem hiszem. Ennyire nem fontos ember Jeszenszky.

Tapi2021 2025.06.05. 14:31:45

Kis Jeszy írta:

"Apám sem hisz a sátánban. És sajnos Krisztusban sem. Ettől még nagyon rendes ember, csak sajnos nincs felvértezve az ördögi manipulációkkal szemben. (Ezért is hiszi el például, hogy az őt egykor a sajtóban alantasan támadó gazemberek, Bolgár Györgytől Juszt Lászlóig, most hirtelen „jó útra tértek”, miközben valójában csak kihasználják, ezért adnak neki mikrofont és veregetik a vállát.) Áldozatául esett ezeknek, miközben szentül hiszi, hogy a jó oldalon áll. Pedig az őt érő baleseteknek, legyen szó utcai támadásról vagy síbalesetről, mind-mind okai vannak. Mivel ő nem „tiszt” a sátán hadseregében, ezért az minél gyorsabban ártani akar neki. Isten megvédi ugyan, de egyben figyelmeztetéseket is küld. Hogy álljon le, változtasson irányt. És itt most igazából másodlagos kérdés is, hogy politikailag jó vagy rossz oldalon áll.

(Bár ahogy az előbb röviden írtam, a gender- bevándorlás-, stb. párti erők, a neomarxizmus különböző formái, a nyugati világ elpusztításán dolgozók, a Hillary Clintonok, Soros Györgyök, Mannfred Weberek, Donald Tuskok és Magyar Péterek, stb, stb., a kicsik és nagyon mind-mind egy csapat, és nem kérdés, hogy ők állnak a rossz oldalon.) De bármilyen oldalon is áll, egy 83 éves embernek tényleg nem kell folyton pörögnie maga körül, állandóan hajtani, erőltetni, kiscserkészként rohannia ide-oda, abban a (hamis) tudatban, hogy ő épp megváltja a világot. Vagy egyszerűen csak kimaxolja a síbérlet árát. Le lehet nyugodni, békességre lelni, némi könnyedséggel állni a világhoz. (Ahogy azt az idős korára végtelenül jófejjé vált, szegény megboldogult Gerő András tette, és beszélt is erről egyszer a „Politikai Hobbista Plusz” műsorban.) És lehet kételkedni. Pontosabban elfogadni a kételyeket. Az az ember, akiben szemernyi kétely sincs önmagával szemben, aki azt hiszi, hogy mindig mindenben igaza van, az a legveszélyesebb; róla lehet biztosan tudni, hogy semmiben sincs igaza.
Apám már pedzegette a nyilatkozataiban, hogy szerinte politikai támadás érte. Lehet, de nem valószínű. A mai politikában ő már nem tényező. (Sajnos, teszem hozzá, és ez lehetett volna másként is, és épp ő tett érte, hogy így legyen.) Ha valamilyen „elvadult, őrült fideszes” ártani akarna az ellenzéknek, akkor van pár száz politikus, akit inkább és előbb támadna meg. Akiről azt gondolhatná, hogy a likvidálásával valamilyen célt elérhet. Szegény édesapám kiiktatásával maximum egy-kettővel kevesebb orbanofób írás születne a Magyar Hangban, esetleg a Népszavában."...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.06.05. 14:42:04

@Gery1987:

Két opció van:
- az ügy politikafüggetlen, az áldozat csak véletlenül ismert ember - ez esetben nem számít,
- az ügy politikai - ez esetben a kérdés "kinek az érdeke?".

A Fidesznek nem érdeke ez, azt hiszem ebben egyetértünk.

Gery1987 2025.06.05. 14:50:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem hiszem hogy bárki lefizette volna, egy önkéntes baromrol van szó, akinek agyara ment a politika meg a hergeles.

Mindenképpen számít, miért pont a volta külügyminisztert támadja meg, ráadásul nem először?

Biztos hogy nem ellenzéki az illető.

Gery1987 2025.06.05. 15:19:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nyilván a közéleti, politikai tevékenysége nem tetszik neki....

Miért rúg fel valaki egy Tisza standot vagy út álljon egy aktivistát?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.06.05. 15:29:36

Csak nehogy bebizonyosodjon, hogy igaz az, amit Raffay és Für Lajos következetesen állított: Kucsma visszaadta volna Kárpátalját, de az Antall-Jeszenszy páros visszautasította. A most az ukrán fronton pusztuló magyarok Istene irgalmazzon akkor neki, mert más nem fog.

Gery1987 2025.06.05. 15:32:08

@Deak Tamas:

Marhaság.
Miért adtak volna vissza?
Semmi okuk nem lett volna rá.
Se etnikailag (a többség ruszin/ukrán) se védelmi, stratégiai okokból ez kizárt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.06.05. 15:32:14

@Deak Tamas:

Szerintem ez mítosz. Miért adta volna oda Kucsma?

A Kádár-verziót jobban elhiszem, hogy Hruscsov át akarta adni egy részét.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.06.05. 15:33:23

@Gery1987:

S az illető olyan buta, hogy nem látja: ezzel a megtámadottat segíti?

Gery1987 2025.06.05. 15:36:02

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A SZU mint világhatalom területről mond le?
Micsoda presztízsveszteség és gyengeség lett volna ez!
Pláne hogy a párizsi békeszerződés, ami visszavonta a korábbi reviziokat, szovjet beleegyezésével és érdekből is történt.

Nem beszélve arról hogy mennyire destabilizálja volna a kgst államokat ha etnikai alapon itt történik egy módosítás, máshol meg.
Lett volna bizalmatlanság félelem hogy majd ők következnek...

Nem áll össze az egész.

Ez egy jobber konteo, amivel csak kadart akartak még jobban sarazni, meg a irredenta vagyalmaikbol újabb onsajnaltato mesét gyártani...

Gery1987 2025.06.05. 15:36:35

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Igen. 70 éves elmeroggyant barom.
Annyira valószerűtlen?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.06.05. 15:41:16

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: a Kádár-verzió dokumentumokkal bizonyított, mindet bemutatta Kun Miklós, 1964 elején történt az eset, az éppen erősödni kezdő Romániát gyengítette volna vele, illetve 56 után mégjobban népszerűsíteni akarta volna a pártot.
Kucsma a - korabeli újsághírek fényében teljesen hihető módon - erős szövetségest akart magának szerezni az egyre erősödő banderisták ellen* illetve tompítani akarta a gagauzok elég feszkós kiszállási szándékát, és Transznisztriát kialakító helyzetet is enyhíteni akarta. Teljesen jó gondolatmenet, hogy egy középerős, öntudatos kisebbséget kielégítek, kikapcsolok és a dolgaim súlyát a statégiailag fontos helyre teszem.

*=mielőtt ideesnének a barmok, közlöm, hogy a banderizmus kb. 1985 óta éli reneszánszát Ukrajnában, ugyanúgy értelmiségi memorandummal kezdődött, mint 87-ben például a Csoszics-féle Jugoszlovákiában.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.06.05. 15:52:58

@Gery1987:

SImán benne volt a narratívában, hogy baráti államnak terület átadása.

kiskisutca 2025.06.05. 16:02:39

@Gery1987:

"Miért adtak volna vissza?
Semmi okuk nem lett volna rá."

Jó pontokért a szövetségünkért.

"Se etnikailag (a többség ruszin/ukrán)"

Kaptak volna autonómiát, hídként funkcionálhattak volna a két állam között.

"se védelmi, stratégiai okokból ez kizárt."

A SZU anno, pont ott lépett be a Kárpát-medencébe, a természetes földrajzi határ visszaállítása teljesen normális, barátságos lépés lett volna. Ezzel is jelezvén, hogy az új barátságos, jószomszédi ukrán állam nem akar hídfőállást Közép-Európában.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.06.05. 16:06:30

@Gery1987:

A Kun-féle adat szerint nem egész Kárpátalját akarta visszaadni Hruscsov, csak a beregszászi járást: https://uk.wikipedia.org/wiki/Берегівський_район#/media/Файл:Берегівський_район.png

kiskisutca 2025.06.05. 16:07:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A Kádár-verziót jobban elhiszem, hogy Hruscsov át akarta adni egy részét."

Igen, ott jóval kisebb területről lett volna szó.

kiskisutca 2025.06.05. 16:17:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Kínának is adott át területet, pedig annyira még csak barátok se voltak.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.06.05. 16:36:43

@kiskisutca: nem is akármit, az akkor még szuperfontos Port Arthurt. A hatvanas években volt olyan filozófia hogy az atomháború korábn érvénytelen már a földrajzi alapú stratégia (ez ugye három éve februárban megdőlt) és születtek e mellett fontos döntések.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.06.05. 16:38:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: elvileg Máramaros megye határáig mindent, annak lett volna értelme, kb. az első bécsi döntési vonalig. A Kádár visszautasítását ismertető plénumon a dokumentumok szerint a teljes magyarok lakta fogalmazás hangzott el.

Gery1987 2025.06.05. 16:43:21

@kiskisutca:

Azok csak megszállt területek voltak.
Még vitás folyami szigetek.

Gery1987 2025.06.05. 16:45:35

@Deak Tamas:

Akkor nem tolták volna ki a határaikat nyugatra..
Port Arthur korábbi gyarmati örökség volt.
Nem illett volna a szovjet antiimperialista doktori Aba főleg egy győztes szövetséges állam felé...

Tapi2021 2025.06.05. 16:46:22

@Deak Tamas: "Kucsma visszaadta volna Kárpátalját, de az Antall-Jeszenszy páros visszautasította. A most az ukrán fronton pusztuló magyarok Istene irgalmazzon akkor neki, mert más nem fog."

Ez gyakorlatilag kizárt. A realitása nulla. Legenda.

Láttál már országvezetőt, aki önként oda akart adni egy részt az országából másnak?
Miért tette volna?
A cár legalább eladta pénzért Alaszkát. De, hogy ukrán elnök nem osztogatta volna Ukrajnát, az kb. 200%.

Ahogy az sem életszerű, hogy ha bármely utódállam vissza akarna adni csak úgy egy elvett részt, azt a bármilyen magyar kormány - de kivált nemzeti kormány - egy legyintéssel visszautasítaná.

Tapi2021 2025.06.05. 16:51:49

@Deak Tamas: "Teljesen jó gondolatmenet, hogy egy középerős, öntudatos kisebbséget kielégítek, kikapcsolok és a dolgaim súlyát a statégiailag fontos helyre teszem."

Csak, hogy az ottani magyaroknak kb. nulla indíttatásuk volt már akkor is lázongani, veszélyeztetni az utódállamokat.
Őket Trianon után úgy "helyretették", hogy örültek, ha meghúzhatják magukat és nem bántják őket.

Ez ugyanolyan legenda, mint az volt, hogy Trianont száz év után felülvizsgálják.

Tapi2021 2025.06.05. 16:53:35

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "SImán benne volt a narratívában, hogy baráti államnak terület átadása."

Igen, így kerültek Ukrajnához orosz, tatár és lengyel területek.

Gery1987 2025.06.05. 16:59:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem hiszem.
Főleg hogy nagy stratégiai jelentősége volt.

Gery1987 2025.06.05. 17:00:58

@kiskisutca:

Nem hiszem.
Akkor ilyen alapon osztogathattak volna meg..
Még hát eleve nem voltunk se régiós tényező se fenyegetés.

Gery1987 2025.06.05. 17:02:02

@kiskisutca:

Nem volt szükség ilyen területi kompenzációkra.
Ennyi erővel akkor a krimet donbaszt miért nem adtak át?

élveteg 2025.06.05. 18:54:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

egyik verzió sem igaz Még ha akarták volna sem tehetik meg mert a békeszerződésekbnen a MI határainkat rögzítették Aztán hiába lesz esetleg uj állam a szomszédba amire volt is példa ( Szovjetúnió helyett Ukrajna Csehszlovákia helyett szlováki Jugoszlávia helyet az utódállamai a mi határaink nem változtak Ha esetleg fel is merült volna illyen Hruscsovnál vagy Kucsmánál abba bele kellet volna egyezni a háború többi győztes hatalmának is

Gery1987 2025.06.05. 19:28:42

@élveteg:

Nem kellett volna.
Mégörökölték a határokat, a 47-es béke szerintit.
Ezert se lett újratárgyalva egyik sem.
A nemzetközi közösség elfogadta a tagállami határokat is állam határnak és kész.

Wildhunt 2025.06.05. 19:29:26

@Deak Tamas: Kravcsuk.
Jeszenszkyvel volt egy riport, ahol elmondta, hogy ez igaz volt, de
1. Iszonyat pénzt kértek érte
2. NATO szövetségeseink figyelmeztették, hogy ebben az esetben egyesült román szlovák jugoszláv támadással kell szembenéznünk, amivel szemben senkitől semmilyen segítségre nem számíthat k.

Wildhunt 2025.06.05. 19:33:35

@Tapi2021: ugyanabban az interjúban mondta el azt is, hogy volt esély a Partium egy részének visszavételére csau bukásakor, de mire döntésre jutottak volna, késő volt.

Gery1987 2025.06.05. 20:29:03

@Wildhunt:

Ezek csak legendák.
Pont az előbbi miatt amit írtál.

A volt kisantant soha nem egyezett volna bele egy etnikai revizioba...

De a nyugat sem.

Az borította volna az egész 47-es K-europai rendezést...

Nem véletlen hogy még a délszláv határokat sem módosították etnikai alapon, sőt még koszovoet sem, ami mégcsak tagállam sem volt....

Kizártnak tartom hogy akár kárpátaljáról akár a parciumra lett volna bármi esély.
Az erről szóló beszámolók meg hazugságok.

Gery1987 2025.06.05. 20:31:35

@Wildhunt:

Ugyanilyen urbanlegend hogyha megtámadják szerbiai, visszaterhett volna a Bácska magyar lakta része...

Ne feledjük hogy 90 után újra lehetett szabadon bármiről beszélni és az addig elhallgatott Trianon kérdés rengeteg ember fantáziáját és vagyalmait megmozgatta.

Gery1987 2025.06.05. 20:34:53

"1920. június 4-e nem egy átlagos nap volt, hanem az a pillanat, amikor az egész világ kénytelen volt elfogadni egy olyan nép igazságát, amely hittel teli szívvel harcolt, és azt mondta, hogy egy nemzet vagyunk. (…) Románia nem kért kegyelmet, nem kért szívességet. Igazságot kért. És meg is kapta, de nem azért, mert a nagyhatalmak szívességet tettek nekünk, hanem mert az igazságot nem lehetett tovább figyelmen kívül hagyni”

"Trianon nem Magyarország büntetése volt. Az igazság pillanata volt. Magyarország csak azt veszítette el, amit erőszakkal elfoglalt. Mi visszaszereztük, ami már a miénk volt, vérrel és akarattal"

Orbán nagy haverja...
Ennyit a fasiszta internacionalerol.

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2025.06.05. 21:38:27

@Gery1987:
"Ez egy jobber konteo, amivel csak kadart akartak még jobban sarazni"

Én is így gondoltam, amíg Kun Miklós szájából nem hallottam. Ő azért elég szavahihető ezekben a kérdésekben.

Wildhunt 2025.06.05. 22:00:40

@Gery1987: ő mondta. Persze néked a tény csak ócska orbánista ármány.

Gery87 2025.06.05. 22:09:16

@fofilozofus:

Jó hát Kun Miklóst.....hagyjuk szerintem.

Alöksz Róz Unbanned 2025.06.05. 22:14:29

@Gery1987: "Micsoda presztízsveszteség és gyengeség lett volna ez!" - vagy inkább jó reklámja a nagyvonalúságuknak.

én is pont úgy vagyok vele, hogy ha bármelyiket elhinném, az a kádáros sztori lenne.

Gery87 2025.06.05. 22:15:15

@Wildhunt:

Tények mi?

„Három szomszédos állam felbomlott, mondják egyesek, de valójában ezek létező közigazgatási határok mentén váltak szét, tehát nem módosultak a határok” – szavait azzal támasztotta alá, hogy hiába szeretnének a koszovói szerbek és a szerbiai albánok a többségi nemzettel élni, mégsem engedik a területcserét a nagyhatalmak. Az ok egyszerű: félnek egy precedenstől. Vitatta azt is, hogy Raffay szerint átadták volna önként az ukránok Kárpátalját, miközben épp akkor született meg az államuk, s az érintett területen többségi nemzete nem a magyar. "

szegedma.hu/kozelet/2016/05/jeszenszky-szegeden-a-magyar-kisebbseg-vedelmevel-egyutt-lehet-csak-jo-viszony-a-szomszedos-allamokkal

Szóval a hibbant konteós szabadkőművesező Raffaymegint álmodozik...

Alöksz Róz Unbanned 2025.06.05. 22:17:38

@fofilozofus: "Kun Miklós szájából" - és nem gondoltál rá, hogy csak a szart akarta kavarni az öreg komcsi?

Gery87 2025.06.05. 22:17:38

@Alöksz Róz Unbanned:

Miért nem '45-47-ben voltak akkor nagyvonalúak, és miért pár évvel később? Amikor úgy is tudták hogy K-Európa szovjet befolyásuk alatt lesz?
Nincs ebben logika.

Hruscsov 56 után biztos nem adott volna semmit.
Lázadnak aztán még adjunk nekik?

ugyan.

Alöksz Róz Unbanned 2025.06.05. 22:22:50

@Gery87: "Miért nem '45-47-ben voltak akkor nagyvonalúak" - nem is tudom. pár évvel előtte megtámadtuk őket meg ilyenek?

a világnak megmutatni a szovjet rendszer önzetlen felsőbbrendűségét. másfelé is szerették volna elterjeszteni a kommunizmust (vagy legalább a szövetségi rendszert)

Alöksz Róz Unbanned 2025.06.05. 22:25:39

@Gery1987: "Nem hiszem hogy bárki lefizette volna, egy önkéntes baromrol van szó, akinek agyara ment a politika meg a hergeles." - és rengeteg ilyen ember van

Gery87 2025.06.05. 22:30:43

@Alöksz Róz Unbanned:

Nem nézem ki ezt a szovjet rendszerből!

Ilyen alapon akkor miért kebelezték be a 3 balti államot és miért nem lettek volna simán csak megszállt KGST államok mint mi?
Mikor teljesen egyértelmű volt hogy ők aztán bárhová vágynak csak a SZU-ba nem.
Volt is partizánharc vagy 10 évig!

Mikor szerződéssel elcsaklizták Benestől Kárpátalját miért nem akkor hagyták meg a 38-as határok....meg úgy alapvetően a 38-as határokat?

stb.

Nem ez volt a tervük.

"majd erőből meglesz az a kommunista világforradalom, nem a szovjetuniót kell szétosztogatni..."

Gery87 2025.06.05. 22:34:16

@Alöksz Róz Unbanned:

Tudom.
Itt sajnos kurva sok buta ember van.
A minket top3-ba juttató alkoholizálás mint össznépi sport, sőt szocializációs mintakövetés, nem segít ahogy az öngyilkosságok magas aránya is mutatja, a "picsogsz?mivanbuzivagy?" féle mentális egészséghez való hozzáállás is csak fokozza ezt!

Hogy 65 felett itt valaki nem szellemileg retardált az már szinte kivétel.

Alöksz Róz Unbanned 2025.06.05. 22:56:46

@Gery87: a kétpólusú világrendben volt a rendszer reklámjának jelentősége.

ez a nevem senki 2025.06.05. 23:11:16

Az eddigi mérések során most a legnagyobb a különbség a két legerősebb párt között a biztos szavazó pártválasztók körében, a Tisza 43, a Fidesz-KDNP 34 százalékon áll.

Gery87 2025.06.06. 00:33:48

@Alöksz Róz Unbanned:

Meg a szovjet imperializmusnak is volt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.06.06. 08:06:34

@Gery87:

Mert Sztálin félig nemzeti alapra állt, azaz mivel a Baltikum orosz volt eleve, így visszaszerzendő.

Wildhunt 2025.06.06. 09:01:48

@Gery87: Raffay szerint átadták volna önként az ukránok Kárpátalját

Pont nem ezt mondta

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.06.06. 09:37:28

@Tapi2021: láttam olyan vezetőt, I. Ferenc Józsefnek hívták, és Dél-Tirol egy részét valamit Frulia egy részét átadta volna az olaszoknak, ha azok veszteg maradnak.
Három évvel később követője is akadt, Károlyi Mihály és Hock János személyében, utóbbi gyagya vackorfattya szokta itt is rontani az áért.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.06.06. 09:38:58

@Tapi2021: nem az ottani magyarokról van szó most, hanem a ruszinokról.
Amúgy Antall hetente dörögte el a nagyvilágba hogy nem vagyunk irredenták meg revizionisták.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.06.06. 09:42:22

@Wildhunt: ha pénzt kértek volna érte, lehetetlen lett volna egy egyesült kisantant támadás. Teljesen lehetetlen. Mi a hadüzenet alapja?
Valószínű, hogy ez Jeszenszky kitalálmánya az elutasításra.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.06.06. 09:44:33

@Wildhunt: Kövér nyilatkozta a mandinernek, hogy "megkérték" a szomszéd államokat ezügyben, hát b+. Nem kérni kell itt, hanem követelni, mint Zelenszkij.
A faszkalap Szíjjártó is "kérte" a kisebbségi törvények 2015-ös helyreállítását és "követelte" az OTP ukrán szankciós listáról levételét. Hát eszem áll meg, mintha a kettő azonos súlyú dolog lenne.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.06.06. 09:46:46

@fofilozofus: meg be is mutatta a PB dokumentumot, ahol Hruscsov ismerteti Kádár elutasító válaszát.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.06.06. 09:50:15

@élveteg: téves gondolatmenet, lásd a balti államok, Moldávia és Cseh-Szlovákia függetlensége, ami egyébként 1968-tól dualista állam volt. A párizsi békeszerződést pedig Magyarország már 1948-tól nem tartotta be, pl. olyan apróságokkal mint a magántulajdon védelme, illetve a mostani európai rendezés alapja az 1975-ös helsink konferencia amely megengedi az érdekeltek között tárgyalásos alapon a határmódosítást. A legutolsó közelünkben levő határmódosítás például Szlovénia és Olaszország, illetve BiH és Montenegró között volt.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.06.06. 09:52:52

@Wildhunt: emlékeim szerint egyébként abban az időben olyan pletyka ment - ami valósnak is hangzik - hogy a Csurka-féle Ferenc csatornás követelésre érkezett Belgrádból olyan diszkrét figyelmeztetés, hogy Paks elérhető a határról akár egy vállról indítható rakétával.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.06.06. 09:54:59

@Tapi2021: az pont nem így, ott a két rabló előre megállapodott a zsákmány felosztásában, mint az 1916-os antant-román szerződésben.

Gery87 2025.06.06. 11:05:01

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ha megnézed mire írtam, láthatod hogy ezt magyarázom.

Gery87 2025.06.06. 11:06:08

@Wildhunt:

Az egész Kárpátalja átadás sztori Raffay műve.

Gery87 2025.06.06. 11:10:45

@Deak Tamas:

Ezt az egész "károlyiék meg Kunék elárulták a hazát", a "mocskos szabadkőmüves zsidó összeesküvés okozta Trianont" féle baromsággal házalsz még most is?

Már 20 éve is ciki volt te segg.

Gery87 2025.06.06. 11:12:06

@Deak Tamas:

Mivel épp akkor zajlott egy délszláv háború, vallási, etnikai alapú gyűlölködés, sovén irredenta célokkal, talán nem véletlenül.

Gery87 2025.06.06. 11:13:03

@Deak Tamas:

Sokkal valószínűbb hogy az egész átadás önmagában egy kitaláció.

Gery87 2025.06.06. 11:13:59

@Deak Tamas:

szeretném én azt látni....

Tapi2021 2025.06.06. 11:51:16

@Wildhunt: Ezek szerint a Jeszy senior nem mostanában lett hülye. :-)

Gery87 2025.06.06. 22:13:38

@Tapi2021:

A fiacskája DJ Gechy, biztos nem.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása