Alapvetően két vesztes és két nyertes van.
A vesztes:
- a Fidesz: mert nem lehet egyszerre tiltani valamit, majd nem tenni semmit,
- a ballibek: nem tudtak hatalmas tömeget összegyűjteni.
A nyertes:
- a Mi Hazánk: mert egyértelműen beszéltek,
- a Tisza: mert megérezték, jobb a témában nem mondani, tenni semmit.
S persze hosszú távon nyertes még mindenki, aki állítja, hogy a konzervatív jobboldaliak nedves álma, a "normális Európa" nem létezik sehol, az ő fejüket leszámítva. A valóságban egész Európa kiállt a "prájd" mellett, hivatalos és állampolgári szinten is, nagyon kevesen vannak nyugaton más állásponton.
Nekünk persze ez így jó, sok ideje mondom, hogy "normális Európa" nincs. Európa a gonoszság kontinense, hagyni kell elsüllyedni. Én hosszú ideje tudom, valami nagyon rossz következik, ha európai értékekről, európai kultúráról van szó: az egész kidobandó a szemétbe, lehetőleg gumikesztyűvel, elkerülendő a fertőzést.

A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Yorg 2025.06.30. 06:09:26
Látod, hogy lehet.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.06.30. 06:11:10
Lehet, csak értelmetlen.
Yorg 2025.06.30. 06:11:43
Viccelsz?
"A nyertes:
a Tisza"
Viccelsz?
Ez egy nagyon félresikerült poszt lett.
Yorg 2025.06.30. 06:12:21
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.06.30. 06:20:56
Kevesebb ember volt, mint a szörnyetegek tüntijén.
Jumbóka · http://lepcsohazonkivul.blog.hu/ 2025.06.30. 06:50:49
Alöksz Róz Unbanned 2025.06.30. 07:33:06
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.06.30. 07:55:13
Optikai csalódás: a vonuló tömeg többnek látszik az álló tömegnél.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.06.30. 07:59:30
A Fidesz tragikus kultúrpolitikája (és külpolitikája) világos eredménye ez. Tele volt magyar (nép)művészeti programokkal a hétvége, ott aztán biztos nem voltak ennyien.
Ha az isten akar még valamit a magyarokkal, akkor remélhetőleg az itt élő kétmillió magyar valahogy kitermel Tisza-sebességgel egy pártot, amely leváltja, vagy koalíciós kényszerbe hozza a Fideszt.
Alöksz Róz Unbanned 2025.06.30. 08:01:48
te az influencertüntetést 10-12 ezer fősre saccoltad, ha jól emlékszem. akkor ez hány fő volt szerinted, 8 ezer?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.06.30. 08:09:28
Igen, ez teljesen félre lett kezelve.
vergyula 2025.06.30. 08:10:56
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.06.30. 08:20:12
Amúgy azt a riportot egy az egyben le kéne adni itthon is, annyira irritálóak voltak a megszólalók - típuspéldája a "hazajötem tamogat az eldzsíbítlplasz" csaj - hogy nem is kéne más.
A Mi Hazánk profitálhatna ebből, de úgy látom bénák lesznek ehhez, evidens, hogy azzal kéne kampányolni, hogy az engedélyezett tücit őrzik, a nem engedélyezettet meg nem.
Billy Hill 2025.06.30. 09:49:48
Hasonló módon két hét múlva ott lesz 50 ezer ember a Guns 'n' Roses koncerten; akik ott villáznak majd, nyilván úgy érzik, hogy ezzel az egész ország most aztán tényleg a rock oldalára állt, vége a lagzis zenéknek meg Azariásnak - aztán csak annyi történik, hogy 9+ millió magyar továbbra is trap-et meg Kispált meg Grofót hallgat, semmilyen átbillenés nem lesz a metál felé az országban.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.06.30. 10:01:58
Lendvai 82-ben a KISZ KB kulturális osztályán dolgozott.
filmhiradokonline.hu/watch.php?id=22408
Az újabb nagy vesztes : az elmeállapot, de az már veszőben volt rég.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.06.30. 11:27:25
Igen, ez vicces.
A régi ballib nóta, hogy aki Kádár felső nomenklatúrájában "reformista" volt az olyan, mint aki "demokratikus ellenzéki" volt, s ezek együtt a mai nyugatos okos elit.
Csak azt nem értem, hogyan lehet együtt pl. a betiltott Mozgó Világ és annak betiltói.
Persze együtt vannak már, mert mindkét csoport "antifasiszta" és "progresszív", de akkor is, ez keményen nevetséges.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.06.30. 11:36:56
Egyébként meg Kőszegnek vezekelnie kell a Szalon előtt.
Először is, évekkel ezelőtt benne volt Slomó egyházában, még propagálta is őket, hogy "végre egy normális zsidó gyülekezet". Aztán "kiderült", hogy Slomó fideszes antiszemita, így stornó.
Majd a Partizánban pedofil témában nyilatkozott, be nem tartva a ballib menetrendet.
Már eleve gyanús alak ez a Kőszeg, 1990-ben azt merte mondani, hogy neki jobban tetszik a koronás címer, mint a pártja által preferált Kossuth-címer.
Szóval még egy rossz lépés. s kiderült volna róla, hogy fasiszta...
Most ezt megúszta a homokmenetes vonaglásával.
valis47 2025.06.30. 12:06:47
A "demokratikus ellenzék" utóbb a kirúgottak helyére kinevezett új Mozgó Világosokkal, P. Szűcs Juliannáékkal nőtt össze. A kirúgott Kulin meg, mint tudjuk, az MDF-ben kötött ki (bár mivel ő is MSZMP-tag volt, ezért nem engedte Antall miniszternek lenni).
hu.wikipedia.org/wiki/P._Sz%C5%B1cs_Julianna
Amint a cikkből megtudhatjuk, igazából Szűcs Julianna is a "sajtószabadságért harcolt", bár az elvtársak tették oda a kirúgott szerkesztőség helyetti újat vezetni. :)
ez a nevem senki 2025.06.30. 12:23:34
hova kéne költözzek hogy ne kelljen ezekkel sátánistákkal találkozni
tán plovdivba
merhogy jövőre a fidesz meg lesz semmisítve az hétszentség
_Neville 2025.06.30. 12:34:48
Múltkor a hvg-s Földes András borult ki, hogy Izraelben egy kávézó teraszán odament hozzá beszélgetni egy még a Kádár-rendszerben alijázó néni, mert hallotta, hogy magyar, aztán kiderült, hogy nagyon is követi a magyar politikát, szokott is szavazni... a Fideszre :D
Gery87 2025.06.30. 12:38:16
A Fidesz lebőgött, nagy volt a pofájuk és beleálltak megint valamibe amit aztán nem vittek véghez. Mondtak valamit és nem úgy lett. Csapdát gyártottak saját maguknak, mert hát tiltott gyülekezés miatt ennyi békés embert gumibottal szétveretni nem lehet, az nagyon gyurcsányi lenne...visszont segget csinálni a szájukból meg a gyengeség jele.
15 éve Urunk és Parancsolónk Orbán Dr. Minielnökúr magaamagyarnemzet, nem tudta megakadályozni hogy (egybit propaganda következik:) "Brüsszel és a Poloskák végighajtsanak 200.000 hazaáruló retkes buzeránst labancot a nemzet fővárosában!"
Ciki.
"a ballibek: nem tudtak hatalmas tömeget összegyűjteni."
200.000 ember volt kint!
Miről beszélsz?
"a Mi Hazánk: mert egyértelműen beszéltek,"
Eddig is egyértelműen beszéltek és ennek hatására voltak kint ellentüntetni vagy 30-an.
Senkit nem érdekeltek!
Egyáltalán nem tudták elvinni a témát...
"a Tisza: mert megérezték, jobb a témában nem mondani, tenni semmit."
A Tisza rájött arra amire a Csuti még nem: attól még hogy a többség nem különösebben szereti, támogatja a buzikat, meg nem érdekli a Pride...attól még nem fideszes és konzervatív!
"S persze hosszú távon nyertes még mindenki, aki állítja, hogy a konzervatív jobboldaliak nedves álma, a "normális Európa" nem létezik sehol, az ő fejüket leszámítva. "
A valóság az hogy ebből is látszott hogy a "normalitás" az amit 200.000 ember képviselt pesten!:
A békés, józan, toleráns többséget nem érdekli hogy ki hova dugja a faszát a négy fal között, és kiáll mindenki gyülekezési és véleménynyilvánítási jogáért!
Ez a normalitás.
A gyűlölködő, megosztó, kirekesztő, a nemzetet kisajátító korpásbajszú farhát jobboldal meg minden csak nem normális.
"A valóságban egész Európa kiállt a "prájd" mellett, hivatalos és állampolgári szinten is, nagyon kevesen vannak nyugaton más állásponton."
És?
MI történt? Hány gyerek buzult meg a felvonulás hatására most?
"Nekünk persze ez így jó, sok ideje mondom, hogy "normális Európa" nincs. "
Az az Európa nincs amit ti szeretnétek, és remélhetőleg nem is lesz soha.
"Európa a gonoszság kontinense, hagyni kell elsüllyedni."
Akkor el lehet menni innen szépen, nehogy vizes mocskos legyél.
" Én hosszú ideje tudom, valami nagyon rossz következik, ha európai értékekről, európai kultúráról van szó: az egész kidobandó a szemétbe, lehetőleg gumikesztyűvel, elkerülendő a fertőzést."
Vár Ázsia, Afrika, az iszlám világ...
Szevasz.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.06.30. 12:51:22
Dehogy a beszélős Kőszeg is a Slomó szekerét tolta sokáig... olyanokat mondott, hogy friss szellemiség, ismét megtalálta gyerekkori vallását, mert a Mazsihisz az áporodott hangulat, stb.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.06.30. 12:52:30
Mint mondtam, hibázott a Fidesz. Saját magának épített csapdát, pedig ki lehetett volna kerülni könnyedén.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.06.30. 12:52:56
"200.000 ember volt kint"
Én 2,5 milliót láttam...
Gery87 2025.06.30. 12:55:03
A tömeg akkora volt hogy menet közben is szorosan voltak.
www.instagram.com/reel/DLe7-ciIQGd/?utm_source=ig_embed
Több mint 2 kilométeres embersor..
Gery87 2025.06.30. 12:55:28
Gúnyolódhatsz ezen, semmit nem számít.
Ezt a fidesz kurvára elbaszta.
Gery87 2025.06.30. 12:55:55
Nem baj, még több ilyet.
Kapkodjanak csak.
valis47 2025.06.30. 12:58:35
Nem tudom honnan ered ez a téveszme, hogy a Tisza tábora jelentős részben kiábrándult Fideszesekből áll (csak mert a vezetőjük kiugrott NERenc?). Közvéleménykutatás jelent meg még a pride előtt, amely szerint az LMBTQ támogatottsága a Tisza szavazók körében messze magasabb az átlagnál, 80% feletti. Ezt bizony nem a kiábrándult vidéki Fidesz-szavazók, akiktől várjátok a Tisza áttörését, hozták össze...
valis47 2025.06.30. 13:03:10
Gery87 2025.06.30. 13:04:58
"Egyelőre úgy gondolom, hogy a becsült 200 ezer résztvevő fele volt melegszimpatizáns, a másik fele meg Orbán ellen ment tüntetni."
Valószínű, de ez várható volt.
A Pride csak egy eszköz volt.
"De persze átfedés is volt. Így meg nem annyira nagy a létszám, mert 7.800.000 szavazópolgár meg nem vonult. "
:D
9 millióból...7-8 millió ember soha sehol nem vonul utcára!
forradalom idején sem...
'56 forradalom volt, a világ népességarányosan a legtöbb embert megmozgató forradalma és ott se voltak milliók az utcán, pláne a fővárosban szóval ez semmit nem jelent.
"Persze a T*lex megírta még aznap, hogy ez a tüntetés a rendszer bukását okozza, mert hát kétszázezren ott voltak, akik rendszerellenesek."
Igen, ez lehetséges.
"Hasonló módon két hét múlva ott lesz 50 ezer ember a Guns 'n' Roses koncerten; akik ott villáznak majd, nyilván úgy érzik, hogy ezzel az egész ország most aztán tényleg a rock oldalára állt,"
Nem, senki nem fogja ezt érezni..
"vége a lagzis zenéknek meg Azariásnak - aztán csak annyi történik, hogy 9+ millió magyar továbbra is trap-et meg Kispált meg Grofót hallgat, semmilyen átbillenés nem lesz a metál felé az országban."
Nem jó példa.
56-ban is akkor mondhatta volna az állampárt hogy hát "nincs fenn pesten a fél ország akkor minden rendben van, a többség minket akar"
Hát nagyon nem.
Gery87 2025.06.30. 13:12:24
"A mögé állt ballib tábor is egyre türelmetlenebbül szemléli azt, várja tőle az elvszerű kiállást az értékeik mellett. De ha megteszi, ezzel korlátozza a tábor bővíthetőségét is."
Abban a tévedésben vagytok hogy a ballib szavazót összemossátok a liberálissal.
Ebben az országban nincs több millió liberális...
A szavazók 90% nem liberális.
Semmiféle nyomás nincs tehát a Tiszán hogy mindenképp "valljon színt, akar e buziházasságot?" ugyanis a többséget ez nem érdekli.
A Tisza jól ráérzett arra hogy egy populista magyar nemzeti ÉS europeer jobboldali párttal tud labdába rúgni, mint amilyen a Fidesz volt 2002 elött..
Gery87 2025.06.30. 13:39:01
"Ez nagy, nagyon nagy bukás volt, olyan ismerőseim mentek ki a pridére, akikről nehezen gondoltam volna.
Több naponta hatvan bibliai idézetet megosztó, jézusképező ismerősöm volt kint, csomóan a gyerekeiket kivitték és még mondhatnám estig."
Valóban, milyen meglepő hogy a legtöbb nem olyan fasiszta mint te.
"A Fidesz tragikus kultúrpolitikája (és külpolitikája) világos eredménye ez. "
Annak eredménye hogy nincs valódi kultúrpolitikája. Gyűlöletpolitikája van.
Az egész NER alapja az hogy "mi nem vagyunk ez meg az.."
Semmi más. A többi csak köpönyeg.
"Tele volt magyar (nép)művészeti programokkal a hétvége, ott aztán biztos nem voltak ennyien."
Mikor érdekelt az valaha ennyi embert? HA nem lett volna Pride akkor se lettek volna többen.
"Ha az isten akar még valamit a magyarokkal, akkor remélhetőleg az itt élő kétmillió magyar valahogy kitermel Tisza-sebességgel egy pártot, amely leváltja, vagy koalíciós kényszerbe hozza a Fideszt."
isten nem akar semmit a magyaroktól, a magyaroknak kell akarniuk saját maguknak egy élhetőbb országot és remélhetőleg ezt a mocskos tolvaj semmirekellő Döbrögi bagázst eltakarítják a történelem szemétdombjára ahová való.
MEDVE1978 2025.06.30. 13:49:48
A Mi Hazánk. A MH elvileg az ellenzék legnagyobb szélsőjobboldali pártja. Még akkor is, ha a FIDESZ ugye az elmúlt években, évtizedben a folyamatos radikalizálódással egyre inkább szívja el előle a szavazókat. Ugyanakkor egyértelmű kudarc, hogy érdemi fennakadást nem tudtak okozni és csak pár százan voltak jóindulattal. Ez egy nagy lebőgés.
Mérsékelt vesztes: A FIDESZ.
Viktor ezt betette prioritáslistába. Amikor 30 éve elkezdtem érdeklődni a politika iránt, akkor tapasztaltam, hogy az USA-ban van néhány olyan téma, ami ideális a politikai szereplőknek. (A magyar politika akkoriban sokkal pragmatikusabb volt: gázár, munkanélküliség, infláció). Ezek a témák döntően az identitás körül forogtak: állam és egyház szétválasztása, szexuális deviánsok jogai, 30 évvel ezelőtt főként az abortuszkérdés. Ezezk azért voltak extrém kényelmesek politkailag, mert közvetlen költségük nem volt, így simán meg lehetett ígérni, hogy: nem engedjük az abortuszt, csak XZ szigorú feltételek esetében, a republikánusok meg tapsoltak (ellenkező esetben meg a demokrata szavazóbázis).
Orbán is egy ilyen szimbolikusat húzott a Pride betiltásával. Tudta, hogy a szavazóbázis nagy része azt gondolja a pride-ról, hogy ez egy deviáns szexfelvonulás, amii káros. Ezért ráduplázott, be lesz tiltva. No ez nem jött be. Idővel Viktor rájött, hogy ok, betiltjuk, de mi van, ha nem maradnak otthon, hanem eljönnek az emberek. Erre ki kellett találni valamit és ügyes lett a megoldás is: engedélyezték az arcfelismerő szoftverek használatát és magas bírságokat helyeztek kilátásba. Még odáig is elmentek ügyesen, hogy ne legyen lehetséges a mártírkodás: tehát megszüntették a lehetőséget, hogy valaki leülje börtönben a büntetést, annak megfizetése helyett. Még a follow up is ügyes volt: a rendőrséggel betiltatták a különböző tüntetést, Hadházyt pedig jól keretezték a forgalom akadályoztatás témában. Egész addig jó volt a stratégia, amíg Karácsony keresztbe nem tett. Ezt követően viszont egyre rosszabb lett a helyzet, nyilvánvalóvá vált, hogy KG úgy fog kommunikálni, hogy ez egy jogi szürkezóna, illetve senki ne féljen, nem kell tartania feloszlatástól. Így világossá vált, hogy sokan el fognak menni + a külföldi támogatást is megkapják a 60 EU Parlament képviselőtől. A vége az egésznek már úgy nevezett damage controlba (kár minimalizálásba) fordult:
1. Előtte már lenyilatkozta Orbán, hogy a rendőrök semmiképpen nem alkalmaznak majd erőszakot (mintha erre lehetőségük lett volna, amint bármi erőszak lett volna, az tovább rontja a kormány PR helyzetét).
2. Aznap reggel próbált valamivel a FIDESZ reagálni, ez lett a büszkeség social media kampány.
3. Utána a KESMA és közszolgálati médiák kétségbeesetten keresték a fogást. Ahogy láttam két pontot találtak valami gyengét: az egyik valami drag queen tánc, amiről egész hosszú cikket olvastam valahol - próbálták felfújni, amennyire lehet, a másik valami maszturbáló férfi a városban, akinek nem tudni, hogy volt-e köze az egész Pride-hoz.
A FIDESZ számára ez még érdekes lehet, akár minimális pozitívat is hozhat a Pride, két okból is: az első, hogy a saját tábort nagyon jól lehet összekovácsolni vele. Ráadásul jelentős a szinergia, jól pengeti a korábban már érintett húrokat: buzik - Brüsszel - ellenzék. A másik, hogy a Pride mellett nem állt ki egyértelműen a Tisza. Így ez hamisan az "óellenzék" erejét mutathatja, ami erőn felüli. Ez a FIDESZ-nek jó lehet, hiszen minél kevesebb szavazat érkezik a Tiszára, nekik annál jobb.
Semleges, enyhe vesztes: Tisza Párt. Magya Péter és a Tisza Párt céja végig az volt, hogy kimaradjon ebből a hacacáréból. Elsősorban azért, mert a szavazóik egy része idegenkedik ettől a közegtől (a homokosoktól), másrészt ez nem biztonságos pálya: míg a FIDESZ-nek vagy KG-nak egyértelmű pozitívumot hozhatott volna, ők csak veszthettek rajta. Ebből kifolyólag az ő céljuk az volt végig, hogy ne kelljen ezzel foglalkozni, állást foglalni, mert érdemileg szavazókat nem fog hozni, viszont vihet.
Ezt az irányvonalat nagyjából sikerült is tartani: a Tisza nem ment el a Fővárosi Közgyűlésbe, ahol a FIDESZ a teljes jelenlétét arra hegyezte ki, hogy a Tisztát ebben a kérdésben állásfoglalásra kényszerítse. MP is csak szóvirágokban nyilatkozott az ügyben. A Tisza egyértelmű érdeke, hogy ez a témakör minél gyorsabban eltűnjön a napirendről.
Kicsit és nagyon nyertesek:
Ez viszonylag egyszerű. Az óellenzék és Karácsony Gergely. Az óellenzék (Dobrev, MSZP, Hadházy stb.) végig kiállt a Pride mellett és egyértelmű identifikációs pontként rögzítette. Nekik egyértelmű siker, hogy ilyen nagy tömeg gyűlt össze és a kormány nem tudta megakadályozni a felvonulást.
Azt kell mondanom ugyanakkor, hogy ezért nem szavaztam Karácsony Gergelyre. Ő még mindig nagyon erősen úgy azonosítja magát, mint a gonosszal szembeni ellenállás vezére, nem pedig, mint Budapest polgármestere.
ez a nevem senki 2025.06.30. 14:02:26
2025. 2025.06.30. 14:22:38
Legföljebb morális értelemben vesztes, politikai értelemben nem. Egyetlen híve vagy "jobb híján" szavazója sem fog emiatt undorral elfordulni tőle. Mit kellett volna a hatóságoknak tennie? Legumibotozni, könnygázzal szétkergetni az összegyűlteket? Jogalkalmazóként amúgy igen, de nyilvánvalóan nem.
A Tisza pedig nem nyertes. Egyetlen plusz szavazót sem fog a szombati esemény miatt megnyerni. Telefonhajigáló vezérük a hátukon baszhatná anyjukat, akkor is rászavaznának. Úgyhogy meglévő O1G szavazótábora tekintetében teljesen mindegy, mit gondol a prájdról. Új szavazót pedig nem fog emiatt (sem) megnyerni, mert aki eddig is mélyen megvetette viselt dolgai miatt, annak róla alkotott képe ezután se fog jottányit sem változni. Legföljebb az óellenzék még megmaradt táborát apaszthatja tovább, de az nem számít.
A vesztes a normalitás. A nyertes a normalitást képviselő tábor, amelyet a szombati dzsemborival is sikerült összerántani, elkötelezettségében megerősíteni.
Billy Hill 2025.06.30. 14:25:59
Jó, akkor talán nem fogalmaztam megfelelően. Ha ott vonul az ellenzéki újságíró a tömegben, elragadja a hév, és a rendszer borulását vizionálja, az nekem ugyanaz a szintű szubjektív, lelkesített állapot, mint amikor összejön tizenezer rajongója valaminek, akárminek, és annyira a hatása alá kerül a saját közegének, hogy messzemenő következtetéseket von le ebből az élményből.
Szerintem az ellenzéki sajtó nem tudja kívülről szemlélni ezt a szombatot, csak ennyi.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.06.30. 14:29:32
"A vesztes a normalitás."
S ki képviseli a nemnormalitást? Az ellenzék.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.06.30. 14:31:52
2025. 2025.06.30. 14:32:26
Madarász Henrik 2025.06.30. 14:40:29
2025. 2025.06.30. 14:42:33
Soha nem lesznek többségben.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.06.30. 14:47:00
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.06.30. 14:53:45
A kereszténység szerint egyre nagyobb lesz a hitehagyás, szóval eleve nem számítottunk másra.
Digitális_Fater 2025.06.30. 14:56:38
Nem az a fő gond, hogy sokan voltak a meneten, hanem hogy ezek után teljesen hiteltelen lesz, ha a NER a buzikról, a homoklobbiról és a gyerekvédelemről szövegel. Baszki, 15 év van a hátuk mögött, és csak ennyire képesek? Ez nem összerántja a tábort, hanem demoralizálja.
2025. 2025.06.30. 15:00:27
Az elmúlt 10 év tragédiái, a nyugati közállapotok láttán és tíz év után manapság Svédország, Hollandia, Németország és Olaszország kétségbeesett intézkedései láttán bebizonyosodott, hogy igen.
2. Orbánnak igaza lett, amikor már 2022-ben arról beszélt, hogy a háborúnak nem lesz katonai megoldása (valójában lenne, de azt a Kreml nem lépi meg) és amerikai-orosz megállapodásra van szükség a befejezéséhez? Még előtte vagyunk, de a háttérben most is folynak a tárgyalások és kétséget kizáróan így lesz.
3. Akkor miért ne lett volna igaza pont LMBTQ ügyben?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.06.30. 15:03:16
Hiába van igazad, ha ezt a többség nem látja.
2025. 2025.06.30. 15:32:26
De tudod mit? Visszatérünk rá a választások másnapján.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.06.30. 15:46:28
A helyzet veszélyes, ez a lényeg.